Виртуален келнер почти прекъсна личния контакт с клиенти

Виртуален келнер почти прекъсна личния контакт с клиенти

© Reuters



Пицария на североизточния средиземноморски бряг на Испания е първата, която въведе компютърно приложение, благодарение на което клиентите имат само един контакт с персонала - когато им сервират поръчката.


Идеята на собственика на Funky Pizza е да ограничи максимално близките контакти, като така гостите му са по-спокойни, а персоналът - по-защитен от риска за разпространяване на новия коронавирус.


Виртуален келнер почти прекъсна личния контакт с клиенти

© Reuters




Заведението е в Палафругел в Коста Брава и клиентите му трябва да си инсталират на смартфоните приложението Funky Pay, разработено специално за случая и интегрирано в системата за поръчки. Менюто е виртуално, а келнер се появява само за да донесе готовата поръчка.


Карлос Манич обяснява, че "с тази система опитваме да поддържаме физическа дистанция от нашите клиенти - точно това, което хората търсят по време на пандемията".


Виртуален келнер почти прекъсна личния контакт с клиенти

© Reuters


Други промени са да не се допускат гостите до бара, а да си седят само на масите. Когато трябва да станат, им се напомня да си поставят маски.


"Приложението е много удобно, с него можеш и да проследиш как се изпълнява поръчката и дали идва всеки момент", коментира 26-годишната Клаудия Медина, една от клиентките.


Виртуален келнер почти прекъсна личния контакт с клиенти

© Reuters


Други не са съгласни. "Мисля, че изгубихме цялото това преживяване от контакта със сервитьор, когато можеш да го разпиташ за подробности и да си поръчаш или откажеш някои добавки", казва 26-годишният Хавиер Комас.


Виртуален келнер почти прекъсна личния контакт с клиенти

© Reuters


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 546 Неутрално

    Това е практика в повечето заведения в Норвегия

  2. 2 Профил на olexander
    olexander
    Рейтинг: 1506 Весело

    #ДОСТАВКА

    Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.
  3. 3 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 609 Неутрално

    Уедърспуунс в Англия го прилагат отдавна. Имат към 900 пъба.

  4. 4 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1667 Весело

    Тъпо. Всичко ти е дистанционно, а накрая сервитьорката носи по три големи чинии ръчно. За къв е цялата галимация, като накрая пак ръчно и пак под една ръка разстояние...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  5. 5 Профил на ivan_ko9
    ivan_ko9
    Рейтинг: 1011 Неутрално

    На там отива всичко и то не е от сега. Контакт между хората отдавна започна да няма.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK