"Шпигел": Цацаров и Борисов са нарушили закони, за да угодят на Ердоган

Предаването на Бююк на турските власти

Предаването на Бююк на турските власти



Българското правителство и тогавашният главен прокурор Сотир Цацаров са помогнали на Турция в преследването на няколко опоненти на режима в Анкара и по този начин са нарушили международни конвенции и правни принципи.


Това съобщи списание "Шпигел" в специално свое разследване, позоваващо се на секретни съобщения от турското посолство в София.


Премиерът засега не е коментирал темата. Какво обясни Сотир Цацаров, четете тук.




От съдържанието им се разбирало, че освен Борисов и Цацаров в депортирането на Абдула Бююк са участвали и българските спецслужби.


Бююк, издирван от Анкара заради подозрения за връзки с организацията на проповедника Фетулах Гюлен, бе тихомълком предаден на турските власти през август 2016 г. по начин, който е критикуван от много места. Това стана без съдебен процес, без възможност той да се консултира с правен съветник или семейството си или да инициира обжалване срещу предаването, а вицепрезидентът Маргарита Попова е отказала политическо убежище на турския гражданин.


Сега германското списание разкрива, че съдбата на Бююк е била обсъждана - или по-скоро предрешена - още в първите дни след опита за преврат през лятото на 2016 г.


"Веднага след опита за преврат в Турция премиерът Борисов и ръководителят на тайните служби се срещнаха с турския посланик в София. Според турски дипломатически доклад разговорът е бил за случая с Бююк. "Г-н Борисов разбира колко сериозен е въпросът... Правилното сега ще е да се организира лична среща на най-високо държавно ниво между правосъдните органи, за да започне нов съдебен процес", пише в документа. В друго съобщение от посолството турските дипломати обявяват, че премиерът ще уреди да се намери "бързо уреждане на въпроса", пише списанието


Заглавието е "Как българският премиер Борисов се превърна в слуга на Ердоган", като е използвана думата handlanger, която има смисъл на лоялен служител, поддръжник или помощник, който не е някой важен подизпълнител в системата, но изпълнява съмнителни или криминални действия и единствената им стойност за една организация е, че са безусловно лоялни на боса.


"Фактически скоро след това е имало среща между турския посланик и тогавашния български прокурор Сотир Цацаров. От съобщението излиза, че, изглежда, висшият магистрат е предал на турците деликатна информация за Бююк. Турската страна била подканена да изпрати ново искане за екстрадиране. "Главният прокурор Цацаров ще излезе през август в годишната си отпуска. Но преди това той лично ще се заеме със случая", пишело в писмо на посолството за вътрешна кореспонденция."


Заключението е, че "тайните съобщения от турското посолство, които "Шпител" получи, сочат, че Борисов, Цацаров и тайните служби на България активно са участвали в депортирането на член на турската опозиция (...) и то след като български съдилища преди това категорично са отхвърлили искането за екстрадиране".


Изданието твърди, че по този начин Борисов е помагал на Турция да преследва политически опоненти, а това нарушава международни конвенции. В повечето европейски държави, продължава "Шпигел", съдът смята делата в Турция след метежа за политически мотивирани и блокира екстрадирането на турски граждани, защото не могат да разчитат в родината си на честен процес. "В случая с Бююк и в България две съдилища са стигнали до същите изводи."


Ердоган обвинява Германия в подпомагане на тероризма, нарича Франция "провокатор", през март изпрати хиляди мигранти по гръцката, но не и по българската, граница и през последните седмици заплашва с война Гърция, но на една страна от ЕС подобни тиради на турския президент са ѝ спестени, допълват авторите Димитър Ганев и Максимилиан Проп. "Между Ердоган и Борисов има специално приятелство."


Бююк повече от 3 години след екстрадирането е арестуван, като е под домашен арест от декември 2019 г. "Сходна изглежда съдбата и на други 7 турски граждани, депортирани от България през октомври 2016 г. Нито Борисов, нито Цацаров пожелаха да коментират нещо по въпроса, когато ги потърсихме."


"Шпигел" казва, че "тайното сдружаване с турския режим", което, изглежда, е извършил Цацаров, изобщо не се е отразило на кариерата му.

Коментари (239)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 883 Неутрално

    Германеца яко ни хули !

    ДВ, Ди Велт , тия, ... явно ни мразят.

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3924 Неутрално

    "Българското правителство и тогавашният главен прокурор Сотир Цацаров са помогнали на Турция в преследването на няколко опоненти на режима в Анкара и по този начин са нарушили международни конвенции и правни принципи.


    Това съобщи списание "Шпигел" в специално свое разследване, позоваващо се на секретни съобщения от турското посолство в София."

    Е, вече и международната общност съзря, че става въпрос за един ЕНИЧАРСКИ престъпен режим, враждебен не само на собственото си население, а и на външния свят в угода на двете източни сатрапии !

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2448 Неутрално

    Нормално е два манталитетно еднакви режима да си помагат един другиму. По същия начин, персонално същите хора, удариха едно рамо на ГРУ да замете отравянето с Новичок на трима български граждани - Гебрев, сина му и директора на Дунарит. Последното е най-големият терористичен акт с Новичок по брой пострадали - трима.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  6. 6 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3924 Неутрално

    " "Фактически, скоро след това е имало среща между турския посланик и тогавашния български прокурор Сотир Цацаров. От съобщението излиза, че изглежда висшият магистрат е предал на турците деликатна информация за Бююк. Турската страна била подканена да изпрати ново искане за екстрадиране. "

    Най - обикновенни мижитурки и келемета, търсещи да угодят на престъпния режим на един султан, без капчица достойнство, без дори да се поинтересуват какво мисли преобладаващата част от българското общество за подобни срамни екстрадиции на чужди граждани, потърсили подкрепа у нас срещу всепризнати авторитарни режими !

  7. 7 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5568 Неутрално

    Нали трябва да се "сложат" на Ердогана

  8. 8 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2553 Разстроено

    "нарушили международни конвенции и правни принципи." - пука му на Баш Боса, във феодалното владение, с нищо незначещи ценности! Защото знае, че с "уреждане" всичко се постига. Е, зависи от скоростта, заради какво, а най-вече за колко.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  9. 9 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 883 Неутрално

    колко пари искат германците от България на година?

  10. 10 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3090 Неутрално

    То да беше само Ердоган!

  11. 11 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2448 Неутрално

    Сотир Цацаров е агент на ГРУ, вербуван от другия агент, г-н Почетния консул Джоре Бърдоквата. За това има преки и косвени данни, като смачкването на атентата срещу Гебрев и аферата #ЦУМгейт. Гешев беше излъчен от Цацаров като най-добър негов ученик. Той едва ли е агент, защото е много първичен и не става за тази работа.

    Дребните гербаджийчета трябва да са наясно, че са само един пчелички, които носят медец на големия кошер на КГБ.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  12. 12 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3924 Неутрално

    До коментар [#1] от "WWW":

    "Германеца яко ни хули !

    ДВ, Ди Велт , тия, ... явно ни мразят."


    Партенките на гербиджа смърдят под всяка статия, вече не се трае ! Айде да си ходи тая престъпна кочина на власт, та тия да си търсят по - полезно занимание !

  13. 13 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 771 Неутрално

    Германеца яко ни хули !ДВ, Ди Велт , тия, ... явно ни мразят.
    —цитат от коментар 1 на WWW


    Яко ВИ хули..
    Мен НЕ.
    Щом ТИ се припознаваш в мутрата Борисоф плюс Цацеф и техното криминално управление - твой проблем :)

  14. 14 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3940 Неутрално

    До коментар [#5] от "cinik":

    "По същия начин, персонално същите хора, удариха едно рамо на ГРУ да замете отравянето с Новичок на трима български граждани - Гебрев, сина му и директора на Дунарит. "

    И на фона на целия този гнусно унизителен слугинаж към Русия и режима в Москва, властта си позволява да оклеветява протестиращите, че служели на Решетников и искали да докарат проруско правителство.

    По-проруско правителство от това не сме имали и при Луканов.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  15. 15 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 801 Неутрално

    Това беше една много срамна постъпка на Борисов и Цацаров. Нагледно доказваща колко се уважават законите дори на най-високо ниво.

  16. 16 Профил на Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Рейтинг: 2552 Неутрално

    ,,Това стана без съдебен процес, без възможност той да се консултира с правен съветник или семейството си, или да инициира обжалване срещу предаването, а вицепрезидентът Маргарита Попова е отказала политическо убежище на турския гражданин.”

    ...ДРУГАТА България....

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1507 Неутрално

    Вестник гравитиращ около Отворено общество.
    Защо не наблегнат на темата, че Германия в частност Фолксваген, не се отказва от завод в същата тази лоша ердоганова Турция, а се връщат 4 години назад и то в България.
    То е ясно, че не е тяхно разследване.

  19. 19 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2529 Неутрално

    Така работят нещата :)

    В замяна на това Ердоган не ни пуска мигранти. Пази границата от другата страна.

  20. 20 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2029 Неутрално

    Отвратително.
    ББ няма никаква разлика от Ердоган.

  21. 21 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    В Турция пишат, че Бююк е ковчежник на ФЕТО.
    Между Германия и България има разлики. Преди 1989 г. кюрдската комунистическа партия ПКК, която е терористична организация, имаше офис в София. БКП финансираше ПКК с пари и оръжие, както го правеха и други комунистически партии. Това продължи (наличието на офис) и след 1989 г. Като даже ПКК направи в София и митинг пред бившето кино "Сердика" на паметника на Левски. Бяха около 100-200 души. Години след 1989 г. ПКК продължаваше да има офис в България. И накрая България призна ПКК за терористична организация, направила много кървави бомбени атентати в които са загинали много мирни граждани.
    Сега да се върнем на Германия. В момента в Германия ПКК не е призната за терористична организация и много терористи на ПКК бягат в Германия да искат "политическо убежище". Това многократно е било клеймено от Турция и се иска ПКК да бъде призната за терористична организация, но Германия не променя своята позиция.
    Та въпросът е защо Германия открито подкрепя тероризмът?

  22. 22 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3924 Неутрално

    " Заглавието е "Как българският премиер Борисов се превърна в слуга на Ердоган", като е използвана думата handlanger, която има смисъл на лоялен служител, поддръжник или помощник, който не е някой важен подизпълнителн в системата, но изпълнява съмнителни или криминални действия и единствената им стойност за една организация е, че са безусловно лоялни на боса."

    А някои наричали нашия премиер " посредник" с добри контакти в Турция между режима на султана и ЕС ! Жалка рабта - и за треторазряден чирак на султана не го броят от сатрапията ! Срам на обществото ни, по - жалък, страхлив, съпортаджия на сараите......

  23. 23 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2029 Неутрално

    И защо угаждат на Ердоган ? Сигурно не е подарък.

  24. 24 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3620 Неутрално

    От подписванета на Ангорския договор за дружба скоро ще се навършат 100 години. Не може да се каже, че всичко е било идеално, но през цялото това време на безброй войни и трагедии, те е имало каквито и да е тежки конфликти и катаклизми в двустранните отношения. Май няма други две съседни държави в Европа без тежки инциденти за цели 100 години. И сега някакви евроидиоти се опитват да ни скарат с Турция! Няма да стане! Моите уважения към опозиционера, но си е негово задължението да се изясни с турските власти и съд. Нашата територия не е скривалище. Опитите на Запада да превърнат източните ни граници във фронтова линия са дълбоко порочни, а щетата е ужасяваща.

  25. 25 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 883 Неутрално

    Отвратително.ББ няма никаква разлика от Ердоган.
    —цитат от коментар 20 на half truth


    верно?

    и нашта войска ли влезе в Сирия?
    И кипър?
    и Ирак?
    и Либия?

  26. 26 Профил на K2
    K2
    Рейтинг: 2668 Неутрално

    Не им е за сефте да нарушават закони.

    SHADOWS of SOFIA
  27. 27 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    До коментар [#24] от "Judjuk":

    Е какъв опозиционер? От коя партия в Турция?
    Това са опорки на Германия, защото те смятат всеки, който се занимава с тероризъм в Турция за човек с "различни политически възгледи". А това не е така. Това не е политика, а тероризъм.

  28. 28 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2529 Неутрално

    Фолцваген щеше да строи завод там, ама тука едни хора ми се правят на големи моралисти. :)

  29. 29 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1348 Любопитно

    Правилно, така се защитава държавния интерес, а той е - никакви нелегални емигранти по нашата граница.

    "Шпигел" какво мисли по въпроса за "гостите на Меркел" - имаше ли нарушени международни конвенции и правни принципи, докато германски кораби ги стоварваха в Италия и Испания за да газят половин Европа докато стигнат до Германия?

    Ах, "Шпигел" въобще не мисли по тоя въпрос? Що така, нали уж върховенство на закона, свобода на медиите, а, у?

    Знанието е сила, информацията - власт
  30. 30 Профил на Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Рейтинг: 2552 Неутрално

    До коментар [#28] от "realguru":
    Фолксваген ...

  31. 31 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    Тези дето се изкавзват неподготвени в темята да си представят че в България има терористична организация с хиляди бомбени атентати, в които са загинали хиляди мирни български граждани, жени и деца, и Германия подкрепя тази организация и я приема на своя територия и защитава членовете ѝ, и пише такива пасквили в нейна защита.

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3212 Неутрално


    « Как българският премиер Борисов, се превърна в слуга на Ердоган . «


    Дами и господа от « Шпигел «,
    българският премиер, не се е « превърнал « в слуга, той се е РОДИЛ СЪС СЛУГИНСКИ МАНТАЛИТЕТ . Слугувал е и слугува не само на Ердоган, а и на българската мафия . В началото е носил кафе на мафиотите Маджо, Пашата, бай Миле, Маргините, а днес носи милиарди на мафиотите Доган, Пеевски, ТИМовците директно, а индиректно носи милиарди на руските олигарси, слугувайки на Путин .
    Този тип Борисов е роден слуга !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  34. 34 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1172 Весело

    До коментар [#28] от "realguru":

    ...Фолцваген щеше да строи завод там, ама тука едни хора ми се правят на големи моралисти....

    Що бе герберунгел, построиха ли го?

    Имало едно време ссср...
  35. 35 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1746 Неутрално

    Сега цялото гербаво войнство ще се възмути, че Черепа е платил на Шпигел и ще поиска оставката на Радев. Гарантирано от ГЕРБ! 😁😁

  36. 36 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2188 Неутрално

    Ако искат германците могат да дойдат до тук за да видят как е да си съсед на един псевдо султан и на едно степно джудже без Душа....и тогава да правят квалификации...!!!
    —цитат от коментар 4 на selqnin

    Те не правят квалификации.
    Те правят констатации.
    Та кое не е вярно?

  37. 37 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4502 Весело

    А бе, защо срещу Цацаров толкова години нямаше протести!? А още по-интересно, защо при още по предишния, другаря Борката Велчев, който не разбра как минаха в почивка 7 години, нямаше протести?!

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  38. 38 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    Заводът на VW не са се отказали да го строят. В момента чакат да се разрешат политическите въпроси. Може да минат години и да се решат. Може и да не се решат. Нещата не зависят само от VW, може турците да се откажат.

  39. 39 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2529 Неутрално

    До коментар [#28] от "realguru":...Фолцваген щеше да строи завод там, ама тука едни хора ми се правят на големи моралисти....Що бе герберунгел, построиха ли го?
    —цитат от коментар 34 на citoplast


    Засега, не. Но най-вероятно ще го построят :)

  40. 40 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2188 Неутрално

    колко пари искат германците от България на година?
    —цитат от коментар 9 на WWW

    Колко?
    Парите от чекмеджето на Бойко ще стигнат ли?

  41. 41 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 883 Неутрално

    И защо угаждат на Ердоган ? Сигурно не е подарък.
    —цитат от коментар 23 на half truth


    а какъв ни е келепира да влезем в конфликт с Турция?

    Турция има 80 милиона населения, 15 икономика в света, и втора по сила армия в НАТО.

    колко пари дават България да се конфронтира в Турция?

    аааа, чакай .... сетих се - въпроса е в "ценностите " :):):)

    Кога САЩ ще започнат и те да гледат "ценностите " и да изгонят Турция от НАТО?
    Отговор - никога.

    Нито Германия, Англия, Франция ... ще се зарежат интересите в Турция, компаниите , печалбите .... и ще напуснат турския пазар.

    ЕДна Бъглария с 500 евро заплата , тя да се дръвчи на ТУрция, че сме и съседи.

    Ето това ни се предлага - да вадим ние кестените от огъня, с наште голи ръце, докато Запада прави келепир на турския пазар и надува бузи за "ценностите " на думи,

  42. 42 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    Всъщност те постъпиха правилно. В дните след опита за преврат не се знаеше какво ще стане. А и не ми пука за някакъв турчин.

    The best way to predict the future is to invent it.
  43. 43 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1507 Неутрално

    До коментар [#39] от "realguru":

    Точно, казаха ясно. Ще строим само в лошата Турция.
    Нищо, че България е в ЕС и ни дава максимално възможжните бонуси с оглед на европейските регулации.

  44. 44 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2029 Неутрално

    и нашта войска ли влезе в Сирия?
    И кипър?
    и Ирак?
    и Либия?
    До коментар [#25] от "WWW":

    Не е влязла само защото евро фондовете са по-сладки.

  45. 45 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2989 Неутрално

    Обаче гербиджиите рупат ли, рупат...как ни пази от руснаците. И не, не само закона, а и международни конвенции са нарушили. Това означава международна подсъдност.

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  46. 46 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    До коментар [#37] от "hamiltonf":

    Не е имало заповед за протести. Сега има.
    Те протестиращите един ден ще се отворят едни архиви и всичко ще стане ясно, но сега им е паднало.

  47. 47
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  48. 48 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2529 Неутрално

    Те не правят квалификации.
    Те правят констатации.
    Та кое не е вярно?
    —цитат от коментар 36 на Virgin


    Това какво значение има :)

    Важното е дали работи или не? ;)

    Ти какво предпочиташ да се почне дело в съда за екстрадиране за някъв дето ти е никакъв и през това време да вървят мигранти и да се чудим какво да ги правим?

    Ясно е че най-добре и вълка сит и агнето цяло, ама понякога не работят така нещата. :)

  49. 49 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    Германия според мен докато не забрани ПКК няма моралното право да говори.

  50. 50 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    Има едно стихотворение от Пенчо Славейков - https://bg.wikisource.org/wiki/Даваш_ли,_даваш,_Балканджи_Йово

    И най-важното от него е в последния абзац. Та ако още на първия въпрос Балканджи Йово беше отговорил с да, щеше да има и очи и крака и ръце.
    А сега се възмущавайте :)

    The best way to predict the future is to invent it.
  51. 51 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    До коментар [#41] от "WWW":

    То ако САЩ не е зад Турция, Турция са един никой.

  52. 52 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    Германия според мен докато не забрани ПКК няма моралното право да говори.
    —цитат от коментар 49 на anonim440


    +++

    The best way to predict the future is to invent it.
  53. 53 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    ся пък на ердоган . тея с путя владеят целия свят . оставете малко рептилите , ротшилдовците и юдеомасоните да поуправляват бе

  54. 54 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    До коментар [#50] от "EU defender":

    Ако беше отговорил с "да" сега ти нямаше да си българин.

  55. 55 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 883 Неутрално

    Германия според мен докато не забрани ПКК няма моралното право да говори.
    —цитат от коментар 49 на anonim440


    няма да забрани ПКК защото кюрдите са под американска протекция в момента.
    А Германия също е под американска протекция.

    А и ИЗраел е на далавера от кюрдите, като противовес на арабите.

    Така че Германия ще прави каквото и се казва.

  56. 56 Профил на john_3volta
    john_3volta
    Рейтинг: 1013 Весело

    Всъщност те постъпиха правилно. В дните след опита за преврат не се знаеше какво ще стане. А и не ми пука за някакъв турчин.
    —цитат от коментар 42 на EU defender


    То и на тях не им пукаше, и затова го предадоха. Проблемът ти е в начина по който си правиш изводите: понеже и на тях, а и на теб, не ви пука за турчина, ти си мислиш че на тях им пука за теб. Capisce?

  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#54] от "anonim440":

    Грешен отговор. Турците така или иначе взимат хубава Яна на турска вяра.
    Но това е просто една песен.
    Защото например Рилския манастир не е бил разрушен от турците. Въпреки, че нищо не им е пречело да го направят.

    The best way to predict the future is to invent it.
  59. 59 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    То и на тях не им пукаше, и затова го предадоха. Проблемът ти е в начина по който си правиш изводите: понеже и на тях, а и на теб, не ви пука за турчина, ти си мислиш че на тях им пука за теб. Capisce?
    —цитат от коментар 56 на john_3volta


    А защо трябва да им пука за мен? Аз не го очаквам.

    The best way to predict the future is to invent it.
  60. 60 Профил на WWW
    WWW
    Рейтинг: 883 Неутрално

    До коментар [#41] от "WWW":Запада в някои отношения го дава само вербално демократ. Иначе са си тъпаци. Как да се обясни иначе фактът, че приеха БКП в ПЕС.
    —цитат от коментар 57 на anonim440


    Никака демокрация не ги нтересува Запада.
    Запада има интереси няма принципи.

    "Англия няма вечни приятели, Англия има вечни интереси.
    и сега важи, и ще важи.

  61. 61 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2529 Неутрално

    Проблемът ти е в начина по който си правиш изводите: понеже и на тях, а и на теб, не ви пука за турчина, ти си мислиш че на тях им пука за теб.
    —цитат от коментар 56 на john_3volta


    Що си мислиш, че на германците им пука за Навални сега или за гърците дето се борят с тая напаст мигрантите. Видя се колко им пука на ЕС за граничните държави дето приемат мигранти. Да се оправят. Ще дадем там едни пари уж, ама стига толкоз.

  62. 62 Профил на Tzar Vova Josei-ki
    Tzar Vova Josei-ki
    Рейтинг: 2604 Любопитно

    До коментар [#1] от "WWW":

    До коментар [#2] от "WWW":

    Не би било пресилено да се каже че Германия води хибридна война с България.
    —цитат от коментар 2 на WWW


    Ха-ха!
    Качинг, качинг... 100 рублей!

    Омръзна ми да ви питам!
    Как от путинари, станахте евдовисти?
    Изплюй камъчето!

  63. 63 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    До коментар [#58] от "EU defender":

    Доста по-дълбоки са нещата. Ето Албания, в началото са се били жестоко с мохамедните и са били християни. После обаче за жалост приемат исляма, и имаме днешна Албания.
    Българите не са приели исляма. Това показа песента. Подвига на Българите. То и в Батак е имало избор, всеки който е приемел мохамеднството е оставал жив, но има само един такъв случай, а цял Батак избира да умре, но да не приеме исляма.
    За жалост в днешно време мнозина българи са като вас, нищо не знаят, некатехизирани, нямащи понятие от основни неща.

  64. 64 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    До коментар [#60] от "WWW":

    Е доста по-принципни са от комунистите.

  65. 65 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1667 Любопитно

    Шпигел ще обясни ли защо беше закрит газопровода Южен поток а Северен поток още не е спрян. Шпигел защо не се поинтересуват от разликата в натиска на бежанци на българо турската граница и турско гръцката граница. Ако натиска от бежанци на българо турската граница се увеличи Шпигел ще дойде ли да я пази?Преди няколко дни 12 700 бежанци(една част от тях са болни от коронавирус) подпалиха бежанския лагер Мория на остров Лесбос в Гърция, разбягаха се из целия остров и сега няма къде да живеят. Шпигел да ги покани да се настанят в Германия. Защо Германия избра Турция за завод на Фолксваген а не избра България, Шпигел защо не обяснят на Меркел какъв е Ердоган.

  66. 66 Профил на backo
    backo
    Рейтинг: 334 Разстроено

    "Заключението на "Шпигел" е, че "тайните съобщения от турското посолство, които "Шпител" получи, сочат, че Борисов, Цацаров и тайните служби на България активно са участвали в депортирането на член на турската опозиция (...) и то след като български съдилища преди това категорично са отхвърлили искането за екстрадиране".

    Поредно докъзателство, че за власта Съда не съществува. Това го няма никъде в цивилизованите държави, съда да постанови нещо и недосегаемите да не се съобразяват.🤮🤮🤮

  67. 67 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2525 Неутрално

    Пропагандата срещу България върви с пълна сила, а протестърчетата мислят, че това е подкрепа за тях!
    —цитат от коментар 32 на balkantourist


    Мутрите от герб не са България! Те са срам за България!
    Нито един от тези които подкрепят върхушката на герб в коментарите по-горе не ръзмишлява върху въпроса трябвало ли е Борисов и Цацаров и българските служби да работят за турците и да предадат на диктатора Ердоган неговият опонент Абдула Бююк!
    Вместо това плещат глупости от рода коя медия и коя държава стои или не стои зад мутрите от герб!
    Макар че и това вече е ясно отдавна - вече няма нито една държава, нито една сериозна медия, която да стои зад бандитите от върхушката на герб...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  68. 68 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2029 Неутрално

    Германия според мен докато не забрани ПКК няма моралното право да говори.
    —цитат от коментар 49 на anonim440


    +++
    До коментар [#52] от "EU defender":

    Вятърът вее в друга посока. УPG (pkk) успя да установи властта си и в някои сирийски кантони. А на турска територия се водят бойни действия. В Турция всеки ден има почетни погребения на войници загинали на турска територия. Хаккяри, Юксекова горят. Нали се сещате откъде духа вятърът. Така че, Германия нищо не може да забрани.

  69. 69 Профил на Георги Христов
    Георги Христов
    Рейтинг: 656 Неутрално

    Безпорен факт е че диктатурите по света се подкрепят... тъй като няма кой друг да ги подкрепи. Примерно преди няколко дена човек от диктатурата на Орбан предложи да се подкрепи диктатора ББ... понеже знае че същите л.айна ги творят и те. Така че какво чудно има че диктатора ББ е помогнал на диктатора Ердоган да измете опзицията? А за дебелата цаца все повече интересни неща ще излизат. Накрая и той ще иде в Бояна поради народната любов. ПОЗОР!

  70. 70 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    До коментар [#58] от "EU defender":

    В житията на светците са описани множество случаи на светци, които са избрали смъртта пред това да се отрекат от Господ Иисус Христос. Като разберете християнството (православната вяра) ще разберете и Балканджи Йово.

  71. 71 Профил на xyi25666099
    xyi25666099
    Рейтинг: 814 Неутрално

    Шпигел, шпигел, ти малко дойче веле.

    А кой искаше да строи завод при демократа Ердоган, ни дума ни вопъл

    "Дневник" следи в реално време събитията около сблъсъците между институциите и протестите срещу правителството и главния прокурор, които навлизат в 266-cтия си ден
  72. 72 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#63] от "anonim440":

    Доста голяма каша ти е в главата. Българите сме се предали на османската империя. Героична съпротива практически не е имало.
    Героична съпротива е имало в Албания. В Албания е последното място на Балканите, където са се сражавали яко с османслиите. В Албания има една крепост, казва се Круже. Аз съм бил там. И там Скандерберг се сражава с османскаат империя до 1450 година. България приключва със "съпротивата" през 1396.
    Та историческите ти знания са доста изкривени. Но това е заслуга на руските "историци" и не е само при теб.

    The best way to predict the future is to invent it.
  73. 73 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1131 Весело

    Най големия инвеститор в Турция е Германия.
    Над 50 милиарда евро са немските вложения за последните години и само кризата с пандемията спря изграждането на завода на фолксваген там.

    След като режима е в Турция не е демократичен, да си прехвърлят заводите в страни от ЕС

  74. 74 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    До коментар [#68] от "half truth":

    Е то в този контекст в който сте писали се получава, че Германия се управлява от ПКК...
    Германия много лесно може да забрани ПКК, но там в Германия в случая има криворазбрано тълкуване на понятието за политическа свобода. Те смятат, че подкрепяйки ПКК подкрепят политическата свобода в Турция.
    Като забележете и Германия и Турция не позволяват политическите им различия за ПКК да влияят на бизнес отношенията им. И завода за VW беше спрян да се строи с голяма неохота от германска страна, и то само защото общественото негативно мнение по Света беше вече прекалено голямо, защото Ердоган започна да пуска бежанци в ЕС.

  75. 75 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3620 Неутрално

    "...българският премиер, не се е « превърнал « в слуга, той се е РОДИЛ СЪС СЛУГИНСКИ МАНТАЛИТЕТ . Слугувал е и слугува не само на Ердоган, а и на българската мафия ."
    До коментар [#33] от "niksan1":

    И на Европата слугуваааа! И благодарна Европа го цени и крепи, и даже му подава бонусчета, подаяния и милостиня. Но Путин от къв зор да го подкрепя? Затуй че държа корабите на Газпром в залива цяла година и нанесе щети за милиарди на Русия? Я обясни, че аз не се сещам?

  76. 76 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1660 Неутрално

    До коментар [#72] от "EU defender":

    Грешите контекста. Съпротивата на българите е била 500 г.
    Твърде незапознат сте с християнството (православието) и исляма като цяло.

  77. 77 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3620 Неутрално

    До коментар [#41] от "WWW":Запада в някои отношения го дава само вербално демократ. Иначе са си тъпаци. Как да се обясни иначе фактът, че приеха БКП в ПЕС.
    —цитат от коментар 57 на anonim440


    Те са на принципа "Целта оправдава средствата". А сигурно си наясно с целта.

  78. 78 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2855 Гневно

    "От съдържанието им се разбирало, че освен Борисов и Цацаров в депортирането на Абдула Бююк са участвали и българските спецслужби."

    Още едно доказателство че нямаме български служби за сигурност защото са превзети от Турция и обслужват турските интереси затова и един турски агент не са золовили досега!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  79. 79
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  80. 80 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2525 Неутрално

    Безпорен факт е че диктатурите по света се подкрепят... тъй като няма кой друг да ги подкрепи. Примерно преди няколко дена човек от диктатурата на Орбан предложи да се подкрепи диктатора ББ... понеже знае че същите л.айна ги творят и те. Така че какво чудно има че диктатора ББ е помогнал на диктатора Ердоган да измете опзицията? А за дебелата цаца все повече интересни неща ще излизат. Накрая и той ще иде в Бояна поради народната любов. ПОЗОР!
    —цитат от коментар 69 на Георги Христов


    Разбира се!
    И тук на местна почва герб работи заедно преди всичко с турците от дпс, със сопола Доган и Делян Пеевски!
    Охранителната фирма "Рапон" на мутрата Борисов и в момента охранява складове на Делян Пеевски!
    Не е имало след 1989 г, по-голямо зло за страната ни от партията на корупцията герб!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  81. 81 Профил на marian_jack_assa
    marian_jack_assa
    Рейтинг: 1218 Неутрално

    На фона на всичките им кражби и престъпления това дори не прави впечатление на обикновения българин. Обаче за германците явно има значение. Меркел дали чете Шпигел?

  82. 82 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2855 Любопитно

    До коментар [#68] от "half truth":Е то в този контекст в който сте писали се получава, че Германия се управлява от ПКК...Германия много лесно може да забрани ПКК, но там в Германия в случая има криворазбрано тълкуване на понятието за политическа свобода. Те смятат, че подкрепяйки ПКК подкрепят политическата свобода в Турция.Като забележете и Германия и Турция не позволяват политическите им различия за ПКК да влияят на бизнес отношенията им. И завода за VW беше спрян да се строи с голяма неохота от германска страна, и то само защото общественото негативно мнение по Света беше вече прекалено голямо, защото Ердоган започна да пуска бежанци в ЕС.
    —цитат от коментар 74 на anonim440


    Я се скрий! Защо не кажеш нещо за турските националисти като Сивите вълци които се контролират от МИТ и действат в Германия! След като в Австрия ги разкриха де не мислиш че в Германия е по-различно?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  83. 83 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2525 Неутрално

    "От съдържанието им се разбирало, че освен Борисов и Цацаров в депортирането на Абдула Бююк са участвали и българските спецслужби."Още едно доказателство че нямаме български служби за сигурност защото са превзети от Турция и обслужват турските интереси затова и един турски агент не са золовили досега!
    —цитат от коментар 78 на Julian Mall


    Какъв турски агент да заловят?
    Самият премиер е един вид турски агент, след като българските съдилища са му казвали едно към едно, че предаването на Бююк на турската държава е престъпление...!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  84. 84 Профил на anona
    anona
    Рейтинг: 469 Неутрално

    До коментар [#21] от "anonim440":

    Поне кажи, че го е направил от практични съображения Борисов, но да повтаряш турската пропагадна е просто жалка работа.

  85. 85 Профил на morf
    morf
    Рейтинг: 873 Весело

    "handlanger, която има смисъл на лоялен служител, поддръжник или помощник"

    Може да се използва и хубавата БЪЛГАРСКА сума ибрикчия.

  86. 86 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2855 Разстроено

    До коментар [#63] от "anonim440":Доста голяма каша ти е в главата. Българите сме се предали на османската империя. Героична съпротива практически не е имало.Героична съпротива е имало в Албания. В Албания е последното място на Балканите, където са се сражавали яко с османслиите. В Албания има една крепост, казва се Круже. Аз съм бил там. И там Скандерберг се сражава с османскаат империя до 1450 година. България приключва със "съпротивата" през 1396.Та историческите ти знания са доста изкривени. Но това е заслуга на руските "историци" и не е само при теб.
    —цитат от коментар 72 на EU defender


    Прав си Дифиндърче! Нямало и героична съпротива и нито една решителна битка с турците! През лятото на 1913 година са си върнали всички отвоювани от нас територии без нито един изстрел! Сега разчитат по същият пначин пак да ни завладеят и написаното в Шпигел само потвърждава това!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  87. 87 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2525 Неутрално

    Шпигел, шпигел, ти малко дойче веле.А кой искаше да строи завод при демократа Ердоган, ни дума ни вопъл
    —цитат от коментар 71 на xyi25666099


    Три милиарда лева! Това е количеството на загробените български пари в газопровода Турски поток, който скоро ще попадне под ударите на САЩ...? Газопровод, който беше изграден само с една единствена цел - да обслужва руснаците и Путин във вреда на България...
    Всеки ден прекаран от мутрата Борисов във властта генерира огромни загуби за страната ни!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  88. 88 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2855 Разстроено

    Нормално е два манталитетно еднакви режима да си помагат един другиму. По същия начин, персонално същите хора, удариха едно рамо на ГРУ да замете отравянето с Новичок на трима български граждани - Гебрев, сина му и директора на Дунарит. Последното е най-големият терористичен акт с Новичок по брой пострадали - трима.
    —цитат от коментар 5 на cinik


    Само че това за Гебрев са само голи предположения а това че предаваме политически противници на Ердоган на Турция е факт! Чудя са как още не сма предали и граничаря ни кагата тармазят вече 12 години! Да сме предали на Путя някой чеченски терорист?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  89. 89 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3283 Неутрално

    Сега ли се сетиха. Темата беше обсъдена още тогава. И причината беше ясна, Бойко си го каза. Ердоган го е изнудвал с пускането на бежанците. Абе кой подскокороса тоя бежанци да идват в Европа, Цацаров ли беше, забравил съм, отдавна беше.

  90. 90
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  91. 91 Профил на falkoneti
    falkoneti
    Рейтинг: 1020 Неутрално

    До коментар [#2] от "WWW":

    Не с България а с мафията в България!

  92. 92 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2525 Неутрално

    Шпигел ще обясни ли защо беше закрит газопровода Южен поток а Северен поток още не е спрян. Шпигел защо не се поинтересуват от разликата в натиска на бежанци на българо турската граница и турско гръцката граница. Ако натиска от бежанци на българо турската граница се увеличи Шпигел ще дойде ли да я пази?Преди няколко дни 12 700 бежанци(една част от тях са болни от коронавирус) подпалиха бежанския лагер Мория на остров Лесбос в Гърция, разбягаха се из целия остров и сега няма къде да живеят. Шпигел да ги покани да се настанят в Германия. Защо Германия избра Турция за завод на Фолксваген а не избра България, Шпигел защо не обяснят на Меркел какъв е Ердоган.
    —цитат от коментар 65 на constatator


    Темата е екстрадирането на Бююк.
    Обяснете първо защо мутрите от герб предадоха този човек на турците...?

    А след това, може да се върнете с тъпи въпроси и до Втората световна война, даже и до Първата...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  93. 93 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 2400 Неутрално

    "Цацаров и Борисов са нарушили закони,"?!

    Каква новина е това? Че има ли ден в който тупаните не са нарушили нещо?

  94. 94 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2855 Любопитно

    До коментар [#24] от "Judjuk":

    "Май няма други две съседни държави в Европа без тежки инциденти за цели 100 години."

    Откъде си ги измисляш тези работи? Турция винаги ни е била враг през тази 100 години! Етническото прочистване продължава и при Мустафа Кемал, непрекъснато са разкривани турски подривни организации, Корнишката република и атенатите по време на Възродителният процес да ни би да са без участие на турските служби?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  95. 95 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 963 Неутрално

    Зад тази статия "наднича" "СЕВЕРЕН ПОТОК"! Германия разединява ЕВРОПА!

  96. 96 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2525 Неутрално

    Сега ли се сетиха. Темата беше обсъдена още тогава. И причината беше ясна, Бойко си го каза. Ердоган го е изнудвал с пускането на бежанците. Абе кой подскокороса тоя бежанци да идват в Европа, Цацаров ли беше, забравил съм, отдавна беше.
    —цитат от коментар 89 на blondofil


    Борисов ще трябва да докаже това в съда!
    Със сигурност Борисов ще бъде съден и осъден и то не само за това престъпление...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  97. 97 Профил на ggc31685147
    ggc31685147
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Да не ти се налага да търсиш политическо убежище в България. Ще те продадът за 5 стотинки.

  98. 98 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 766 Неутрално

    Добре, де, защо им трябваха 4 г. на Шпигел да разследват факти, които бяха ясни още през 2016? Още тогава се знаеше, че Бююк е депортиран незаконно.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  99. 99 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2855 Неутрално

    До коментар [#58] от "EU defender":Доста по-дълбоки са нещата. Ето Албания, в началото са се били жестоко с мохамедните и са били християни. После обаче за жалост приемат исляма, и имаме днешна Албания.Българите не са приели исляма. Това показа песента. Подвига на Българите. То и в Батак е имало избор, всеки който е приемел мохамеднството е оставал жив, но има само един такъв случай, а цял Батак избира да умре, но да не приеме исляма.За жалост в днешно време мнозина българи са като вас, нищо не знаят, некатехизирани, нямащи понятие от основни неща.
    —цитат от коментар 63 на anonim440


    Доста превратно тълкуваш историческите факти! Албанците са ги помахамеданчили защото са див планински народ от който не могат да се вземат кой знае какви данъци и това е била същността на политиката за ислямизирането! Неслучайно в плодородните земи в Тракия не е имало ислямизиране защото от там са идвали най много данъци!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  100. 100 Профил на #ОСТАВКА
    #ОСТАВКА
    Рейтинг: 2491 Неутрално

    Бочко е способен да се наведе пред всеки! Национален предател, ОСТАВКА





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK