Автоиндустрията в Европа се опасява от катастрофа при Брекзит без сделка

Автоиндустрията в Европа се опасява от катастрофа при Брекзит без сделка

© Associated Press



Европейската автомобилна промишленост предупреди днес, че провал на преговорите за търговско споразумение между ЕС и Великобритания след Брекзит ще предизвика спад в търговския стокообмен от 110 млрд. евро за пет години в сектора, който вече пострада тежко от здравната криза, предаде "Франс прес".


Общо 23 организации от автомобилната промишленост в Европа призоваха днес в съвместно комюнике ЕС и Великобритания да договорят незабавно амбициозно споразумение за свободна търговия.


Този призив идва след седмица на остри разногласия между Лондон и Брюксел, създали опасения за провал на преговорите едва 15 седмици преди края на преходния период за Брекзит на 31 декември. В случай на провал се очаква търговска загуба от 110 милиарда евро за петте години до 2025 година, която ще се прибави към около 100 милиарда евро производствена загуба, натрупана от отрасъла тази година заради пандемията от коронавируса.




Това би било заплаха за сектор, който осигурява общо 14,6 милиона британски и европейски работни места, предупреждават организациите, подписали документа. Сред тях са Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA), както и основните национални организации като Комитета на френските автомобилостроители (CCFA), Асоциацията на германската автомобилна промишленост (VDA) и Британската асоциация на производителите и търговците на автомобили (SMMТ).


Икономиките и работните места от двете страни на Ламанша са заплашени от втори унищожителен удар под формата на липса на споразумение, предупреждават браншовите сдружения. При липса на търговско споразумение ЕС и Великобритания ще са принудени да търгуват помежду си според правилата на Световната търговска организация, които предвиждат мита от 10 процента върху автомобилите и 22 процента върху вановете и камионите.


Такива мита, които са много по-високи от маржовете на по-голямата част от производителите, със сигурност ще се отразят на потребителите, тъй като ще повишат цените на автомобилите, ще намалят избора и ще се отразят на търсенето, се посочва в комюникето на организациите. Великобритания и ЕС произвеждаха 18.5 млн. автомобила годишно преди кризата. Отрасълът изчислява, че тази година заради пандемията вече е загубено производството на 3.6 млн. автомобила. /БТА

Ключови думи към статията:

Коментари (51)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1912 Неутрално

    Автоиндустрията да благодари накамерън, фарадж и джонсън за перфектната политическа буря и неумност номер едно на този век!!!

  2. 2 Профил на dunavetc
    dunavetc
    Рейтинг: 242 Весело
  3. 3 Профил на radelmarfx
    radelmarfx
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    Цитат:
    :::::::::::::::::::::::::::::::::::
    Общо 23 организации от автомобилната промишленост в Европа призоваха днес в съвместно комюнике ЕС и Великобритания да договорят незабавно амбициозно споразумение за свободна търговия.
    :::::::::::::::::::::::::::::::::

    А сега елате обяснете на форума тук че на Великобритания и е през оная работа за ЕССР и затова си бият шута, щото всички разправят как видите ли острова щял да потъне без Брюкселските толупи да разрешат потъването.

    Мили ми оФце, разберете, че ЕССР е вреден за всяка страна която е членка. Колкото по дълго седи България в тая мафиотска организация толкова по добре за мафията и по зле за индивида.

    Цитат:
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    Икономиките и работните места от двете страни на Ламанша са заплашени от втори унищожителен удар под формата на липса на споразумение, предупреждават браншовите сдружения. При липса на търговско споразумение ЕС и Великобритания ще са принудени да търгуват помежду си според правилата на Световната търговска организация, които предвиждат мита от 10 процента върху автомобилите и 22 процента върху вановете и камионите.
    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

    Аз това го казвам отдавна ама умните и красивите ме анатемосват като русофил.... И какъв е проблема с митата за Великобритания по специално че не се сещам? Няколко СЕО няма да получат по 200 милиона бонуси в края на годината или нещо по голямо?

    Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
  4. 4 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2743 Неутрално

    Европейците да си правят частите, правени във ВБ, едва ли са толкоз много.
    Британците да се оправят.

    Еретик
  5. 5 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 3167 Любопитно

    Архивите са живи, който иска може да провери. Това е мнение което изразих в самото начало. Великобритания е вторият по големина пазар за немски коли в Европа, още тогава написах, че Мерцедес, Фолксваген и БМВ не могат да се съгласят с ограничение и да не окажат влияние. Ето и те искат да се запази свободната търговия, нещо което Британците казаха от самото начало.
    Знам, че това положение няма да се понрави на мнозина тук които непрестанно плюват против ОК, но бизнеса не се води от емоции или от форуми 😂😂😂

    На сеКУРити гардове (cgv37662786), малоумни (EUdefender) и тролове (Шака Зулу) не отговарям 😁
  6. 6 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 2176 Неутрално

    Баси ,пък ние мислехме как Унията ше постави на колене Пакистанското Кралство ,пък то автоиндустрията му била много важна.

  7. 7 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2591 Неутрално

    До коментар [#3] от "radelmarfx":

    ходете си оправяйте батаците по русия, не се занимавайте с непонятни за вас неща.

  8. 8 Профил на radelmarfx
    radelmarfx
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    До коментар [#7] от "karatista":

    Ти не можеш да допуснеш че освен русофили и русофоби има хора които не искат да бъдат управлявани от мафията, нали? Типично мислене на демократично промит мозък.

    Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
  9. 9 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2591 Неутрално

    До коментар [#8] от "radelmarfx":

    хаха, остана наци, още по-зле

  10. 10 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 597 Неутрално

    10% марж в автоиндустрията?
    Не ме карайте да се смея.

  11. 11 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2994 Неутрално

    До коментар [#6] от "pavur":

    Как да не е важна авто-индустрията?! Даже е една от най-важните.
    По-скоро трябва да се отбележи, че от Брекзит няма печеливши. И ЕС и Великобритания губят. Иначе Обединеното кралство е в пълното си право да решава с какво ще замести вноса на Мерцедеси, БМВ-та и Фолксвагени. Е..., едва ли ще ги замести с Тата или ВАЗ, но японците предполагам ще напират доста за освободената ниша. Американските коли едва ли ще се харесат много на Острова. ;)

    Бивш tww09306483.
  12. 12 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2559 Неутрално

    До коментар [#6] от "pavur":

    Великобритания, за разлика от Русия е голям пазар.

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  13. 13 Профил на radelmarfx
    radelmarfx
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    До коментар [#6] от "pavur":Как да не е важна авто-индустрията?! Даже е една от най-важните.По-скоро трябва да се отбележи, че от Брекзит няма печеливши. И ЕС и Великобритания губят. Иначе Обединеното кралство е в пълното си право да решава с какво ще замести вноса на Мерцедеси, БМВ-та и Фолксвагени. Е..., едва ли ще ги замести с Тата или ВАЗ, но японците предполагам ще напират доста за освободената ниша. Американските коли едва ли ще се харесат много на Острова. ;)
    —цитат от коментар 11 на Petleshev


    Абе с колко англичани съм работил си умират да карат F150.

    Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
  14. 14 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4485 Весело

    До коментар [#5] от "padrino":

    Ама нали британците щяха да плачат, а нашенци от Горна и Долна Малина нямаше да ги пускат в Европа защото те не са европейци, а ние сме? Гледай ти сега. :-)

  15. 15 Профил на sbaleev
    sbaleev
    Рейтинг: 624 Весело

    Ще има ли изобщо брекзит?

  16. 16 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3182 Неутрално

    Ми да карат японски коли, кво им е.

  17. 17 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4485 Весело

    До коментар [#13] от "radelmarfx":

    Защо не обясниш на въпросни спциалист кой реално е собственик на Джагуар и Ровер и кой доставя компонентите? Отговор: Форд , който купи фирмата от БМВ през 2000 година я продаде през 2008 г. на Тата Индустрийз , но продължава да снабдява важни възли за производството.

  18. 18 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4485 Любопитно

    Два дребни факта: а) Автомобилните производители от ЕС изнасят 12.4% от цялото си производство си за ЮК; б) 85% от леките автомобили в ЮК са внос от Европа.

  19. 19 Профил на radelmarfx
    radelmarfx
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    До коментар [#13] от "radelmarfx":Защо не обясниш на въпросни спциалист кой реално е собственик на Джагуар и Ровер и кой доставя компонентите? Отговор: Форд , който купи фирмата от БМВ през 2000 година я продаде през 2008 г. на Тата Индустрийз , но продължава да снабдява важни възли за производството.
    —цитат от коментар 17 на daskal1


    Не разбрах какво точно трябва да обясня?

    Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
  20. 20 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 2176 Неутрално

    До коментар [#11] от "Petleshev":

    Ти верно ли мислиш ,че Мерцедес ,Народнатакола, Мачка ,Чичка,Елхичкс и Фиат ,ше спрат да продават производство в Пакистанското Кралство заради брекзита?

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 901 Неутрално

    Никакво отстъпление пред англичаните.
    Не може те да поставят ултиматуми и да държат твърд тон , а останалите страни от ЕС безропотно да приемат условията!
    Нека да няма сделка, пък да видим кой колко ще му се отрази.
    Великобритания не тежи повече от целия останал ЕС. Точка!

  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  24. 24 Профил на radelmarfx
    radelmarfx
    Рейтинг: 1309 Неутрално

    Никакво отстъпление пред англичаните.Не може те да поставят ултиматуми и да държат твърд тон , а останалите страни от ЕС безропотно да приемат условията!Нека да няма сделка, пък да видим кой колко ще му се отрази.Великобритания не тежи повече от целия останал ЕС. Точка!
    —цитат от коментар 22 на debruckere


    Това при условие че ЕССР тежи нещо все пак. Да не ставаме смешни. ЕССР е куха структура която служи на мафията да се облагодетелства.

    Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
  25. 25 Профил на space35
    space35
    Рейтинг: 471 Неутрално

    До коментар [#5] от "padrino":

    Бизнесът може и да не се движи от емоции, но политиката се движи. 17,4 милиона идиота се поддадоха на емоциите си.

  26. 26 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3182 Неутрално

    До коментар [#23] от "Matrix":

    Да ама са джелезни. Е виж талибаните в Афганистан кво карат само Тоуота. Доналд вече им се моли за мир. Не могат да ги бият.

  27. 27 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 3167 Весело

    Ще има ли изобщо брекзит?
    —цитат от коментар 15 на sbaleev


    Според виден форумен "капацитет" това никога няма да се случи 😂

    На сеКУРити гардове (cgv37662786), малоумни (EUdefender) и тролове (Шака Зулу) не отговарям 😁
  28. 28 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2414 Неутрално

    До коментар [#5] от "padrino":

    Британия е производител и износител на 52 модела коли ,машини за селското стопанство ,автобуси ,камиони и всякакви транспортни средства , всичко това оказва по голямо влияние върху ЕС ,отколкото износа на 3-4 германски или италиански марки .

  29. 29 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2994 Неутрално

    До коментар [#20] от "pavur":

    Мисля, че авто-пазарът във Великобритания ще се пренареди и промени в някаква степен. Това е неизбежно, но няма да се случи за година или две. Колкото и да се дърпа, Великобритания е обвързана с ЕС. В крайна сметка британското правителство да решава, какво и как ще се внася във Великобритания и какво ще се произвежда там. Така или иначе местното производство на автомобили явно не е много конкурентно, иначе нямаше да затварят заводи там. Мисля, че за британските работници има лоша новина. Тоест, трябва да бачкат здраво за по-малко пари. Изкуствено поддържаният много висок британски стандарт може и да изчезне с времето или да бъде силно редуциран. Само свиването на британският финансов сектор се очаква да понесе спад до 15 процента, а това хич не е малко. Но както казах, всичко ще става бавно и плавно в продължение на години. Великобритания е световна сила и има голям научен потенциал, а това е важно и не бива да се забравя.

    Бивш tww09306483.
  30. 30 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4660 Неутрално

    10% марж в автоиндустрията?Не ме карайте да се смея.
    —цитат от коментар 10 на taratanki


    Аз поръчах нова японска кола в началото на август. Отстъпката, която договорих с дълъра в България бе 26%!

  31. 31 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 3167 Любопитно

    [quote#23:"Matrix"][/quote]

    Това 36К в левове ли е или в паунди??? Защото тука става въпрос за Великобритания май?
    Последният модел на Ярис хибрида 2020 започва от £16000.00 и стига до £18000.00 паунда и то преди отстъпки промоции и т.н.

    На сеКУРити гардове (cgv37662786), малоумни (EUdefender) и тролове (Шака Зулу) не отговарям 😁
  32. 32 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3219 Неутрално

    Според виден форумен "капацитет" това никога няма да се случи 😂
    —цитат от коментар 27 на padrino


    Той сега спасява Баце от лошите.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  33. 33 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 4364 Неутрално

    Кой ще е вътре,кой ще е вънка.Кое,къде,колко ще струва ще го кажат корпорациите,политиците само ще разпишат и ще отнесат псувните или хвалбите.

  34. 34 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2816 Неутрално

    Дреме ни! Ние нито произвеждаме, нито купуваме нови коли. А това, което ще карам след 8-10г, след брекзита без сделка, ще е произвеждано в Турция...

  35. 35 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1716 Любопитно

    До коментар [#11] от "Petleshev":

    ми да де ама японците правят двигателите си в Русия, и вече не е Лада а японска кола,
    И не мога да разбера като имат роботи защо изнесоха заводите в Даличншя изток на Русия, явно не само работната ръка е проблема

  36. 36 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3595 Неутрално

    10% марж в автоиндустрията?Не ме карайте да се смея.
    —цитат от коментар 10 на taratanki

    Аз поръчах нова японска кола в началото на август. Отстъпката, която договорих с дълъра в България бе 26%!
    —цитат от коментар 30 на vassilun


    Пич, ти разлика между печалбата на автоджамбазина и марж на производител не правиш ли?

    Да не говорим, че си се пазарил с местния джамбазин баш в разгара на кризата, когато автомобилните концерни са на пангара ...

    Не вярвах, че още е останало в България това "разбиране"!
    Така се "пазаряха" в България през 90-те години, дори заводите - колко "отстъпка".
    Ти му даваш изпИлена оферта - той я оценява по "отстъпката"!
    И така се врЪтеше корупцията - мошениците даваха яко надути оферти и върху тях - огромна, разбира се, "отстъпка". И печелеха "търговете" заради "голямата отстъпка", а цените накрая им бяха доста по-високи от тези на реалната и немошеническа оферта, ама върху която освен един дребен рабат до 5% и дежурното сконто нищо не може да предложиш ...

  37. 37 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3595 Весело

    Ще има ли изобщо брекзит?
    —цитат от коментар 15 на sbaleev


    Според виден форумен "капацитет" това никога няма да се случи 😂
    —цитат от коментар 27 на padrino


    Той сега спасява Баце от лошите.
    —цитат от коментар 32 на Един вампир броди из Европа


    Е, значи Баце утече!

  38. 38 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    Много ми е интересно КАК ТАКА СТАНА ,че преди 10 години една тойота корола струваше 19К лева, а в момента ЗАПОЧВА ОТ 45К?
    —цитат от коментар 21 на Matrix


    Е централните банки напечатаха по няколко трилиона от валутите си, тези пари мислиш, че се изпаряват ли?

    Баланса на ФЕД (списъка с активите на Федералния резерв, т.е. активи които са "изкупили" за да вкарат насреща пари в икономиката) от под $1 трилион 2008 година, скочи на $4.5 трилиона 2015 за "излизане" от първата криза, после едвам успяха да си разтоварят баланса до $3.8 трилиона и пак започнаха да помпят пари в иконимиката от 2018-та година (доста преди "корона вируса") и тази година използваха паниката тотално да развържат колана и издуха баланса си до $7 трилиона!!

    https://editorial.fxstreet.com/miscelaneous/fredgraph (3)-637257134079813250.png

    ЕЦБ от 2008-ма година, с изключение ня 2-3 месеца не са спряли да печатат по 60-80 милиарда евро на МЕСЕЦ!

    Подобна е ситуацията с Банка на Англия, Банка на Япония, Китайска Народна Банка и т.н.

    Ето ти го покачването на цената от 20К на 45К на королата.

    Нищо специфично за автоиндустрията няма, всичко се качи, сиренето беше 8 лв, сега е 16 лв, кафето беше 4 лв пакета, сега е 7 лв, свинското беше 7 лв, сега е 12 лв.

    Иначе официално инфлация няма ...

  39. 39 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3595 Весело

    Иначе официално инфлация няма ...
    —цитат от коментар 38 на everlast666


    Ами то щото се борим за растеж и градим устойчива икономика, затуй ...

  40. 40 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4485 Весело

    До коментар [#27] от "padrino":

    Остави го ти "капацитета", той действа не с ум, а с емоции. Предлагам на интересуващите се да погледнат в "Ройтерс" двата текста на ирландския външен министър Саймън Ковени.
    Според него законодателите в ЮК забавят внасянето на новия закон за Брекзит поради много напредналите преговори за нулеви данъци и такси между ЕС и ЮК , защото ако законът бъде приет, то няма да има и преговори. В другия текст Ковени обяснява, че реално са останали само три "дребни" проблема за регулиране доставките на храни от Британия до Северна Ирландия и регулиране на вноса-износа оттам
    https://www.reuters.com/article/us-britain-eu-ireland-coveney/brexit-trade-talks-have-window-before-contentious-uk-law-can-take-effect-ireland-idUSKBN2640I4
    и
    https://www.reuters.com/article/us-britain-eu-ireland-coveney/not-many-issues-remain-to-secure-thin-eu-uk-trade-deal-irish-foreign-minister-idUSKBN26515C

  41. 41 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1714 Неутрално

    Нашите ресторантьори и големите производители на автомобили да си направят един общ профсъюз - без мита, без данъци и ако може и някое рамо от държавите, току виж оцелели.
    Не че подценявам въпроса, но в края на краищата нещата са огледални, ако едните вдигат митата и другите ще го направят и понеже освен от ЕС и ВБ има и няколко много големи и мощни производителя в Азия и САЩ, ще губят и в двете страни.
    Ерго, вместо да хленчат и да просят, да се разберат, да си стиснат ръцете и да бачкат.
    Да ама не, нали всеки иска да орецака другия отсреща, та ще видим какво ще стане.

  42. 42 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2550 Неутрално

    Автоиндустрията в Европа да не скимти а да се вземе в ръце.
    Има всички предимства на разположание, но най-лесно е да скимтят и да се облизват около бюджета на ЕС

    подпис
  43. 43 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2550 Неутрално

    До коментар [#29] от "Petleshev":
    "Великобритания е световна сила и има голям научен потенциал, а това е важно и не бива да се забравя."

    Правилно. Това е важното, това не можем да компенсираме. ЕС няма нито един университет на нивото на Оксфорд например. Ето, че гражданите на ЕС ще се ваксинират с вакнина създадена в този университет.
    Завивачи на бурми ще си изучим сами.

    подпис
  44. 44 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2994 Неутрално

    До коментар [#35] от "1001":

    Лада или по-точно автомобилите на ВАЗ са отдавна на Рено. Японците не правят нищо в Русия или поне аз не съм чувал. Иначе да, руснаците карат много японски коли и особено в далечния Изток.
    Кой е този японски производител, който е изнесъл завод в Русия и къде?

    Бивш tww09306483.
  45. 45 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4485 Неутрално

    До коментар [#44] от "Petleshev":

    Ето ви подробен списък от "вуки" с производителите в Русия. Колкото и да е странно, например в Калининград се сглобяват БМВ 5 и 7 серии, със Владовосток Тойота Ланд Крузер Прадо и Мазда и т.н.
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_automobile_manufacturers_of_Russia

  46. 46 Профил на satanail13
    satanail13
    Рейтинг: 767 Неутрално

    Брекзит няма да има!
    —цитат от коментар 2 на dunavetc


    ще има Брекзит без сделка ;-) БоДжо ще успее

    Марс е изконна Американска територия!
  47. 47 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 720 Любопитно

    ЕС до 1-2 години при всички положения трябва да забрави за Великобритания като страна, в която може да продава коли. Не виждам кой ненормалник ще си купи моралноизостанал германски пърдялник, вместо Тесла на същата (а защо не и по-ниска) цена.

  48. 48 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3608 Неутрално

    В ЕС пропагандата е толкова силна, че хората още не могат да разберат, защо ЮК напуснаха ЕС.

    Любовта ще спаси света!!!
  49. 49 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3608 Неутрално

    Всъщност защо се притесняват немците, ще печелят от новата финансова столица на Европа - Франкфурт. Нали много се кефеха, че Лондонското Сити се сгромолясало.

    Любовта ще спаси света!!!
  50. 50 Профил на gozambo
    gozambo
    Рейтинг: 1057 Неутрално

    Спокойно,ще пострада само Германската автомобилна индустрия. Автомобилопроизводителите ще се преместят във Великобритания, което означава,че за Великобритания споразумението с ЕС не е изгодно, или поне не им е нужно.

  51. 51 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2640 Любопитно

    До коментар [#48] от "hope":

    А защо напуснаха ЕС?

    Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK