По факс, по поща, по куриер: американците полагат всякакви усилия да гласуват и от чужбина

По факс, по поща, по куриер: американците полагат всякакви усилия да гласуват и от чужбина

© Associated Press



По факса, пощата или чрез куриерска служба, живеещите в чужбина американски избиратели полагат всякакви усилия, за да са сигурни, че бюлетините им ще бъдат преброени в най-ожесточените президентски избори в САЩ в близката история и в обстановка на глобална пандемия, нарушения в пощенските доставки и критики на действащия президент към гласуването по пощата.


Активисти и от двете основни партии казват, че са свидетели на безпрецедентно висок брой молби за помощ за регистриране на избиратели и гласуване тази година от живеещите в чужбина американци, които по някои оценки са 9 милиона.


"Значително повече избиратели се обръщат към нас, поне 4-5 пъти повече, отколкото през 2016 г.", каза Джон Фул от клона на "Републиканци в чужбина" в Тайланд.




След като надпреварата през 2016 г. беше решена с минимални разлики в шепа ключови щати, "този път никой не приема победата за гарантирана", каза шефката на британския клон на "Демократи в чужбина" Инге Киемтруп. "Някои хора, които живеят тук от четири десетилетия и досега не са гласували, сега се свързват с нас и казват, че този път искат да гласуват", добави тя.


Президентът Доналд Тръмп отдавна негодува срещу пращаните по пощата бюлетини, защото според него те улесняват изборните измами, въпреки че за това няма доказателства. Избирателите от чужбина, и цивилни, и военни, гласуват по пощата на избори в САЩ от поколения.


Законите на САЩ гарантират на живеещите в чужбина американци правото да гласуват на федерални избори, като гласовете им се броят в щатите, където последно са живели те или техните родители.


Щатите имат строги срокове за регистриране на избиратели, получаване на бюлетина и изпращането й, въпреки че е възможно да се използва федерален тип бюлетина от избирателите, които не са получили своята навреме. И двете партии имат организации в чужбина, които могат да помогнат за оформянето на документите.


Избирателите, които се тревожат от бавни пощенски системи, могат да пуснат бюлетина в посолствата на САЩ, като Държавният департамент препоръчва това да стане до 1 октомври.


Доставка с DHL


Живеещата в Буенос Айрес дизайнерка на обувки Катрин Тиоболдс обаче не иска да рискува при изпращането на бюлетината си в Ню Йорк и плаща за доставка с куриерската фирма Ди Ейч Ел. "Повечето ми познати се безпокоят дали ще получат бюлетината си навреме, да не говорим за изпращането й навреме", каза тя.


57-годишната Мелани Лансинг, която е застрахователен агент в популярния сред американските пенсионери мексикански град Сан Мигел де Алиенде, помолила отиващ в САЩ човек да прати бюлетината й в Орегон. "Исках да я поверя на приятел", каза тя.


На предишни избори гласуващите от чужбина военнослужещи са подкрепяли повече републиканците, а цивилните в чужбина - демократите. В Париж републиканците смятат, че демократите полагат далеч повече усилия, след като през 2016 г. са били може би прекалено сигурни, че ще спечели Хилари Клинтън.


"Те са хиперактивни в привличането на избиратели. През 2016 г. не беше така, не смятаха, че Тръмп е заплаха", каза ръководителят на френския клон на "Републиканци в чужбина" Ранди Ялоз.


Киемтруп от британския клон на "Демократи в чужбина" каза, че все повече хора осъзнават, че гласовете от чужбина са достатъчно много, за да окажат влияние на изборния резултат. "На междинните избори през 2018 г. една от всеки 25 надпревари в страната беше спечелена или загубена с разлика 1 процент или по-малко. Същите разлики осигуряват американците от чужбина на всеки избирателен район за Конгреса", каза тя.


Една страна, където Тръмп е популярен, е Израел, където живеят между 250 и 300 хиляди американци от израелски произход, чиито гласове могат да повлияят на резултата в поне един ключов щат.


"По мои оценки тук имаме между 25 и 30 хиляди избиратели от Флорида и това може да е решаващият фактор в изборите в този щат", каза Марк Зел, ръководител на израелския клон на "Републиканци в чужбина".


Ковид-19 затрудни провеждането на традиционните прояви с физическо присъствие , на които партиите разчитат, за да помогнат на живеещите в чужбина американци да оформят изборните си документи, каза Даниел Миклос, ръководителка на римския клон на "Демократи в чужбина". "Ковид спря всичко. Хората не искат да излизат навън", каза тя.


Живеещата в Берлин международна консултантка по организационна дейност Карън Бърдсол е регистрирана като избирател в един от големите ключови щати - Пенсилвания, която изпрати бюлетини на гласоподавателите на 19 септември.


"Това означава, че няма много време, докато пристигне бюлетината, аз я попълня и изпратя, и тя да бъде получена преди 3 ноември", каза тя. /БТА


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (87)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 3371 Весело

    Е, при назе таквиз номера па нема!
    Че ми гласуват по пощта, па по куриер, па по факсо, па електронно и че ми клятят стабиуността че да ми счупат дръджавата!

  2. 2 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1906 Неутрално

    Ще е добре американците да осъзнаят колко е важно да гласуват масово и да изпратят оранжадата на правораздавателните органи!!!

  3. 3 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3541 Весело

    Стига бе, момчета :))
    Сложете урните по пейките, на пънчетата, в пясъчника, в багажници на автомобили и всичко ще се оправи :))
    Да, забравих - гласувайте 3-4 дни! Или цяла седмица😁

  4. 4 Профил на Тиква загубена
    Тиква загубена
    Рейтинг: 2402 Неутрално

    Айде тия да почват втората си гражданска война, че вече ми доскуча!

    Приживе на всички в устата ви срах, серете и вие на гроба ми без страх, че мъртвец от гроба не може да се вдигне, серящия гъз с хуй да достигне!
  5. 5 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1841 Неутрално

    "Президентът Доналд Тръмп отдавна негодува срещу пращаните по пощата бюлетини, защото според него те улесняват изборните измами, въпреки че за това няма доказателства"

    И кой го казва това, че нямало доказателства? Водещите на CNN или MSNBC ли? В Патерсън - Ню Джързи имаше едни местни избори през Май по тая систтема - пълен хаос - няколко стотин плика напъхани в една единствена пощенска кутия, кандидати притежаващи чужди пликове с бюлетини, на всичкото отгоре някакъв пощенски камион с бюлетини се беше запалил и изгорял...

  6. 6 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1841 Неутрално

    Ще е добре американците да осъзнаят колко е важно да гласуват масово и да изпратят оранжадата на правораздавателните органи!!!
    —цитат от коментар 2 на selqnin


    По обвинение за накърнени чувства на умнокрасиви снежинки ли? Байдън има доста повече основания да бъде подведен под отговорност за злоупотреба с влияние в Украйна и Китай.

  7. 7 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1906 Любопитно

    До коментар [#6] от "Jazzdevil":

    Надявам се ви е известно, че почти всички от най-близкият кръг съветници на оранжадата вече са в затвора, в ареста, в съда или с предявени обвинения?!
    Просто е време да изтече единственият му случаен мандат и той да ги последва!!!

  8. 8 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3962 Весело

    ... Тръмп отдавна негодува срещу пращаните по пощата бюлетини, защото според него те улесняват изборните измами, въпреки че за това няма доказателства ...

    Сорри, ама аз са сещам на прима виста за едно доста скорошно доказателство.
    В Австрия ...

    Да припомня, че доказателството бе потвърдено от Върховният им съд и беше в такива мащаби, че анулираха "избора" и насрочиха нов ...

  9. 9 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2338 Неутрално

    Гласуването по ПОЩАТА са елемент на НАЦИОНАЛНА СИГУРНОСТ. Виждам че тази тема не се дискутира , от ГЕРБОЛЯКА... ясно защо , .но от силите на промяната ?? Трябва ПРЕСА на УЛИЦАТА,... към все още действащото събрания за поправки в закона ? Колко от външните българи ще гласуват е ВТОРИЧЕН ВЪПРОС..., това са нашето най- активно население , и с малко ГЕРБАВИ вируси ............Трябва да имаме избиратели от външните българи в рамките на 1- 1,5 милиона души

  10. 10 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1841 Весело

    До коментар [#7] от "selqnin":

    Явно нямате конкретно обвинение заради което да искате правосъдието да прати Тръмп в затвора, от което се връщаме на накърнените чувства като основен мотив.

  11. 11 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4017 Весело

    До коментар [#6] от "Jazzdevil":

    Не, по обвинение за нарушаване на изборно финансиране където беше споменат като Индивид 1. Това само за начало.
    За Байдън има толкова колкото имаше за Хилъри, Обама, Макейб, Коуми- демек, нищо. То затова стабилното е истерясал, като му падне имунитетът затворът го зове.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  12. 12 Профил на hbb33646311
    hbb33646311
    Рейтинг: 56 Неутрално

    Оранжевият клоун ще се сцепи през гърба от яд... Изборите вече започнаха и гласуването по пощата надминава всичко очаквано.

  13. 13 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4017 Весело

    До коментар [#8] от "xm...":


    В Австрия? Нерде Ямбул, нерде Стамбул.
    Говорим за САЩ, Тръмп и семейството му гласуват по пощата. Милиони американци гласуват по пощата, ама видите ли - притеснен бил от измами. Не, притеснен е от загуба.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  14. 14 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1774 Неутрално

    До коментар [#3] от "putinxujlo":

    "Да, забравих - гласувайте 3-4 дни! Или цяла седмица"

    Що, къв е точно проблема?

    В Русия съм! В Русия съм!
  15. 15 Профил на МОСКВИЧ
    МОСКВИЧ
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Защо по пощата, нямат ли си МАЯ? Тя самолети с тройни резервоари ще извади за пренос

  16. 16 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4017 Весело

    До коментар [#5] от "Jazzdevil":

    В Северна Каролина анулираха изборите за Камарата в един от районите заради измама извършена от... републиканците. Т.е. едно че ги хващат, отделно че най-фрапиращите случаи са дело на сподвижниците на Вожда.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  17. 17 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3962 Весело

    До коментар [#13] от "vesolr":

    Весенце, в статията се твърди, че нямало доказателства. И не уточняват "за Щатите". Типична пропагандна фатка ...

    Аз посочих доказателство. Точка!

    Прочее ... ей ти и за Щатите ...

    И кой го казва това, че нямало доказателства? Водещите на CNN или MSNBC ли? В Патерсън - Ню Джързи имаше едни местни избори през Май по тая систтема - пълен хаос - няколко стотин плика напъхани в една единствена пощенска кутия, кандидати притежаващи чужди пликове с бюлетини, на всичкото отгоре някакъв пощенски камион с бюлетини се беше запалил и изгорял...
    —цитат от коментар 5 на Jazzdevil


  18. 18 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1774 Любопитно

    Гледам тум сте все разбирачи, я някой да обясни как точно се проверява дали вече си гласувал
    А)някъде в друга секция
    Б)по пощата

    В Русия съм! В Русия съм!
  19. 19 Профил на #ОСТАВКА
    #ОСТАВКА
    Рейтинг: 2455 Неутрално

    Моркова пикае газ, ще се постарае да саботира изборите по всякакъв начин.
    Вчера отказал да предаде властта в случай на поражение, същински Лукашенко

  20. 20 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4017 Неутрално

    До коментар [#2] от "selqnin":
    Би било добре, но избирателите на демократите, поне известна част, са малко несериозни и идеалисти. Например през 2016 някои от тях не си направиха труда да гласуват или гласуваха за онази кукувица Джил Щайн, щото Хилъри не ги кефела. В крайна сметка Тръмп спечели с няколко десетки хиляди гласа разлика в 3 ключови щата. Ами ако искат втори мандат на Тръмп, пак така да гласуват.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  21. 21 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1774 Любопитно

    А кал така нелегални имигранти имат право на глас в САЩ?

    В Русия съм! В Русия съм!
  22. 22 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2586 Неутрално

    До коментар [#18] от "Веселин Дечев":

    Всяка бюлетина има сериен номер и на всеки регистриран избирател се издава една единствена бюлетина. Пликьт, в който се изпраща бюлетината , се подписва. Поне така е в щата Вашингтон, кьдето гласуването е само по пощата.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  23. 23 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1774 Неутрално

    До коментар [#22] от "7777":

    А каква е гаранцията, че не гласува и в секция?

    В Русия съм! В Русия съм!
  24. 24 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1906 Весело

    До коментар [#10] от "Jazzdevil":

    оранжадата най- вероятно ще попадне в затвора не заради наличието или отсъствието на моите обвинения, а защото обществено - политическата система на САЩ е направена от умни мъже преди много десетилетия, по начин, който и позволява да преживее успешно, дори системен и брутален БЪГ, като оранжевото... миризливо .... нещо!!!

  25. 25 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2586 Неутрално

    До коментар [#21] от "Веселин Дечев":

    Наматрасник. Само гражданите на САЩ импичмент право да гласуват. Нито легалните, нито нелегалните имигранти имат такова право. При това и гражданите трябва да се регистрират, за да гласуват. При регистрирането, доказваш статута си.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  26. 26 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2586 Любопитно

    Не знам какво е «наматрасник «. Сврьхактивен спелчек.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  27. 27 Профил на puknatastotinka
    puknatastotinka
    Рейтинг: 1117 Весело

    Ще е добре американците да осъзнаят колко е важно да гласуват масово и да изпратят оранжадата на правораздавателните органи!!!
    —цитат от коментар 2 на selqnin


    По-важно е това да стане преди някой от Фондацията Клинтън да бъде обвинен за pay-to-play скандала.

    https://www.washingtontimes.com/news/2016/oct/24/clintons-top-10-pay-play-allegations/

  28. 28 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4017 Весело

    До коментар [#17] от "xm...":

    Хм-кчо, статията е за САЩ и е пределно ясно, че това твърдение се отнася за американския контекст - все пак там гласуват и по пощата от преди повече от век.

    За Щатите има изолирани случаи на изборни нарушения, но не и масови нарушения с милиони бюлетини за които инсинуира Вожда.
    Неотдавна Понтифа даде статистиката за последните 20на години - от всякакви избори, при милиарди подадени гласове, % на нарушенията беше нищожен. Винаги републиканците са агитирали своите привърженици да гласуват по пощата и това им е помагало да печелят. Обаче сега на стабилното му хрумнало, че било нечестно и раздухва истерията, което докарва до ужас републиканските стратези на местно ниво, щото те на тези гласове разчитат. Някои по-хитри вече използват робообаждания в които приканват избирателите си да гласуват по пощата предупреждавайки ги, че срещу подобно гласуване били... демократите!

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  29. 29 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1906 Весело

    До коментар [#25] от "7777":

    Губите си времето, като обяснявате на рублаиден комуноид неща, които са на светлинни години от ....капацитета му!!!

    Иначе поне от 20 години обяснявам, че активната регистрация е единственото работещо решение за справяне с проблемите, произтичащи от избирателните списъци в Отечеството, но никой няма камбанки за да реши този въпрос, а за съжаление всички искат да се възползват от системният бъг!!!

  30. 30 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2586 Неутрално

    До коментар [#23] от "Веселин Дечев":

    Ти и в секцията се подписваш. При преброяването, ако ти намерят подписа на две места, ти анулират бюлетините и те разследват за измама. Подписьт трябва да сьвпада с този на шофьорската книжка или друг документ, с който си се регистрирал. Ако подписьт е различен, бюлетината се анулира.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  31. 31 Профил на МОСКВИЧ
    МОСКВИЧ
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#10] от "Jazzdevil":оранжадата най- вероятно ще попадне в затвора не заради наличието или отсъствието на моите обвинения, а защото обществено - политическата система на САЩ е направена от умни мъже преди много десетилетия, по начин, който и позволява да преживее успешно, дори системен и брутален БЪГ, като оранжевото... миризливо .... нещо!!!
    —цитат от коментар 24 на selqnin


    Опасявам се, че много дълбоко грешиш тука! Нямаш си представа колко много!

  32. 32 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 1738 Неутрално

    Едно леко уточнение:

    НЯМА в Израел американци от израелски произход: "...Една страна, където Тръмп е популярен, е Израел, където живеят между 250 и 300 хиляди американци от израелски произход..."

    В Израел има израелци/временно пребиваващи с най различни визи хора с АМЕРИКАНСКИ (обикновенно еврейски) произход😀 Както и десетки/стотици хиляди , понякога и над милион израелци от европейски/азиатски/африкански/'мирикански произход😀

    А в САЩ живеят към 500,000 хора от израелски произход, това освен местните евреи (предимно от европейски произход, много малко от африкански/азиатски произход).

    Нещо интересно относно партийната принадлежлежност на 'мириканските евреЙи: Тези живеещи в Израел са предимно с републикански наклон, в САЩ - В'РЛИ демократи😀

    И още нещо интересно относно израелците живеещи в САЩ-Всяка година няколко хиляди от техните деца идват да служат в армията, дори и да не са задължени по закон (вече с 'мириканско гражданство и т.н.). От обикновенна наборна служба (2 г и 8 месеца, доколкото помня е днес) до "съкратена" такава за по възрастните от 18-19 г.

    Служат в почти всички части-от елитни бойни бригади до най обикновенни "джобници" (от "джоб"-нещо като чиновник в канцелария), и имат специален статус-"самотен войник"-малко по голяма заплата, и повече отпуски😀 И после май година две безплатно следване в местни университети😀

    Има и доста "доброволци", 'мирикански евреи без израелско гражданство които служат 2-3 месеца като "доброволци" в армията, от 20+ годишни до разни чичаци и тетки на по 40+ г. Минават някакъв скъсен курс за обучение с оръжие, и после служат в разни военни бази на най различни длъжностти (НИКОГА бойни или полеви, но съм виждал и такива в охранителни наряди в базата, с пушкала😀)

    Защо? Ами заради нещо отдааааавна непознато в нрб или Република България-МОТИВАЦИЯ!!! Казват имало тЕкоУа 'ДжиУотно през балканските войни и преди тях, след Освобождението😀

    П.С. Тук да споделя какъв надпис видях днес на една моторетка: НЕ КРАДИ! Държавата мрази конкуренти и ги наказва строго😀!

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  33. 33 Профил на Jazzdevil
    Jazzdevil
    Рейтинг: 1841 Неутрално

    До коментар [#24] от "selqnin":

    сиреч без доказателства и без престъпление трябвало Тръмп да отиде в затвора понеже така ни се искало? В същото време Обама, Байдън, Сюзън Райс и Коуми ги има записани как се разбират да заложат процедурен капан на ген. Флин след като току що разследването на ФБР им докладвало, че е невинен...и после Тръмп бил за затвора?

  34. 34 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1774 Любопитно

    До коментар [#30] от "7777":

    "Ти и в секцията се подписваш. При преброяването, ако ти намерят подписа на две места, ти анулират бюлетините и те разследват за измама"

    Да де ама в секцияра как проверяват дали не съм пуснал и по пощата? А всеки в конкрерна свкцуя ли има право да гласува?
    Въобще нескопосана статия...все едно всички трябва да знаем как е в САЩ....

    В Русия съм! В Русия съм!
  35. 35 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1906 Неутрално

    До коментар [#31] от "МОСКВИЧ":

    Не знам къде е "тука"..., но има един обективен начин да разберем - в деня на обявяване на резултатите....убеден съм, че ще бъдете искрено, дълбоко и много неприятни изненадан!!!

  36. 36 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4017 Весело

    До коментар [#24] от "selqnin":

    Системата е направена, но тя не е предвиждала, че едната партия ще стане съучастник на уоннаби диктатора и ще го дундурка като разглезено бебче. Ако републиканците бяха толкова принципни както при скалъпения процес срещу Бил Клинтън, 90% щяха да го признаят за виновен. Сега пак от тях зависи дали няма мине метър непризнавайки изборните резултати, след което спокойно могат да го обявят за император.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  37. 37 Профил на Black Hawk
    Black Hawk
    Рейтинг: 419 Весело

    До коментар [#33] от "Jazzdevil":

    Защо се напъваш да спориш с човек, който от 4 г. пуска едни и същи коментари под всяка статия за САЩ? Бот да беше нямаше да е толкова банален. Пък ти очакваш аргументи...

  38. 38 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1906 Неутрално

    До коментар [#32] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":

    Напълно сте прав - дедите ни са се връщали от цял свят преди век за да положат костите си в пантеона на Отечеството!!!
    После комунистите за 45 години успяха да развратят българското общество, да го напъхат в панелите и москвичите и да направят главите на хората квадратни, да изкоренят идеята за бог и да ги превърнат в марионетки, които не вярват в ни4що и са изпълнени само с отвращение и цинизъм!!!

  39. 39 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4017 Любопитно

    До коментар [#33] от "Jazzdevil":

    Ако има доказателства срещу Коуми и др. уличаващи ги в престъпления, защо не са им внесени обвинения от ведомството контролирано от личния адвокат на Тръмп, Бил Бар?

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  40. 40 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2586 Неутрално

    До коментар [#34] от "Веселин Дечев":

    Обяснила сьм това точно в изречението, което цитирате.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  41. 41 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3541 Весело

    До коментар [#14] от "Веселин Дечев":

    "Да, забравих - гласувайте 3-4 дни! Или цяла седмица"

    Що, къв е точно проблема?
    ▪️▪️▪️▪️▪️

    товарищЧ, моят коментар # 3, състои от 2 части.
    Значи нямате оплаквания/забележки към първата част от него? :))

    –"Сложете урните по пейките, на пънчетата, в пясъчника, в багажници на автомобили и всичко ще се оправи :))
    – Да, забравих - гласувайте 3-4 дни! Или цяла седмица😁

  42. 42 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 2041 Неутрално

    Предлагам УНИКАЛНО просто решение на задаващия се за разрязване Гордиев възел...
    Лукашенко да прати наблюдатели и да каже кой е спечелил...

    Мотиви: т.к. демократи и републиканци го охрачват еднокаво обилно, то сл. то той би бил най-безпристрастния арбитър, т.к. е равноотдалечен от двете враждуващи фракции.

  43. 43 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 1202 Неутрално

    В статията отново добавката от Отворено общество

    "Президентът Доналд Тръмп отдавна негодува срещу пращаните по пощата бюлетини, защото според него те улесняват изборните измами, въпреки че за това няма доказателства"

    Тръмп негодува срещу масовото изпращане на бюлетини до всеки регистриран избирател без да е заявил предварително, че иска такава, така милиони бюлетини се изхвърлят в коша за боклук.

    Ето ви ги доказателствата за измамите по пощата >> https://www.heritage.org/voterfraud

    -voxy
  44. 44 Профил на МОСКВИЧ
    МОСКВИЧ
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#31] :Не знам къде е "тука"..., но има един обективен начин да разберем - в деня на обявяване на резултатите....убеден съм, че ще бъдете искрено, дълбоко и много неприятни изненадан!!!
    —цитат от коментар 35 на selqnin

    Аз изненадан в тази ситуация няма как да бъда! Аз съм републиканец за Байдън. Изборния ден ще реши победителя!
    Аз говорех за затвора и мъдрия законодател! Нищо от това няма да се случи! Това е единственото сигурно!

  45. 45 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 1202 Неутрално

    А ето другия метод за измама, който прилагат демократите - директно се изхвърлят или унищожават бюлетини от места където се знае, че ще гласуват масово за Тръмп.

    https://www.zerohedge.com/markets/wisconsin-authorities-investigate-absentee-ballots-found-ditch-fbi-probes-discarded-pro

    -voxy
  46. 46 Профил на Morbias
    Morbias
    Рейтинг: 1271 Весело

    До коментар [#36] от "vesolr":

    "след което спокойно могат да го обявят за император"

    Император Сенсей Доналд, Надежда за избава на света от умнокрасиво-джихади-комунистическата проказа.

    Одобрявам, във времена на такава тежка зараза от въпросната проказа при това точно на запад трябват такива лидери

    The Morbias Station is a transport hub that focuses all traffic passing through Taryd's jumpgates
  47. 47 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    След погромите на BLM и АНТИФА американците трябва да ги е напуснал здравият разум,за да изберат Байдън.Макар че с тази масирана пропаганда от медиите и Холивуд промиването на мозъци няма как да не даде резултат. Падне ли САЩ във властта на неомарксистите, то и останалият цивилизован свят ще ги последва.Поне в държавите от Западна Европа.

  48. 48 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2334 Неутрално

    Влиза един дядо в иьбирателната секция и пита.
    - Моята баба гласува ли вече?
    - Да дядо, разписала се е в списъка. А вие какво, не живеете ли заедно?
    - Там е работата, че тя умря преди 15 години, но всеки път идва да гласува, а аз не мога да я сваря!

  49. 49 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 2041 Неутрално

    Помежду другото следва да очакваме с интерес момента, когато Байдън с изненада разбере, че са го кандидатирали за президент на САЩ...

    Да видим как ще реагира - може пък да се опъне, знае се понякога колко са опърничави някои възрастни...

  50. 50 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 1779 Неутрално

    След погромите на BLM и АНТИФА американците трябва да ги е напуснал здравият разум,за да изберат Байдън.Макар че с тази масирана пропаганда от медиите и Холивуд промиването на мозъци няма как да не даде резултат. Падне ли САЩ във властта на неомарксистите, то и останалият цивилизован свят ще ги последва.Поне в държавите от Западна Европа.
    —цитат от коментар 47 на Мусаши


    Ама защо ги наричате НЕОмарксисти, като те си се наричат просто марксисти или "тренирани" марксисти, по думите на една от основателките на БЛМ. Чиято организация после издигаше китайски знамена в Бостан, за да празнуват завладяването на Китай от Мао. И чиято организация дава и получава пари от съмнителни китайски организации.

  51. 51 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    До коментар [#7] от "selqnin":

    +++! Точно затова напира да сложи свой човек във върховният съд. Че ще се стигне до него е ясно... Въпреки традицията и изричното желание на починалата съдийка следващият президент да определи кандидата!

  52. 52 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 861 Неутрално

    До коментар [#36] от "vesolr":"след което спокойно могат да го обявят за император"Император Сенсей Доналд, Надежда за избава на света от умнокрасиво-джихади-комунистическата проказа.Одобрявам, във времена на такава тежка зараза от въпросната проказа при това точно на запад трябват такива лидери
    —цитат от коментар 46 на Devils Slide


    По-важното е, че ще те пази от соросоиди, гееве и умни и красиви женки.

  53. 53 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4017 Неутрално

    До коментар [#43] от "voxy":

    Пак лъжеш. В повечето случаи се изпращат не бюлетини, а заявления за поискване на бюлетини. Които трябва да попълниш, да пратиш и чак след това ти пращат бюлетина. Цялата истерия раздухвана от Тръмп е да се дискредитират изборите в САЩ.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  54. 54 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4017 Неутрално

    До коментар [#51] от "charlesdegaulle":

    Ако има някакъв морал, новоизбраният съдия ще си направи отвод при подобен казус. Но морал от републиканец в тези дни е рядко срещано.
    Мич Макконъл си изигра перфектно картите, нищо чудно да подменят вота на избирателите в съдилищата.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  55. 55 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4017 Неутрално

    До коментар [#47] от "Мусаши":

    След систематичното подкопаване на американските институции, американците трябва да са луди да му дадат втори мандат. Но от сега е ясно, че той и помагачите му републиканци са готови на всичко в името на властта. С тази масирана пропаганда и истерия покрай “нечестните” избори или оклеветяването на Байдън, всичко е възможно.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  56. 56 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4578 Весело

    До коментар [#3] от "putinxujlo":

    Много си изостанал от кмета на Чикаго, стария Дейли (демократ). Негов е лозунгът от 1960-те:
    "Гласувай рано, гласувай често!" :-)

  57. 57 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4578 Неутрално

    До коментар [#32] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":

    Прав си, и има един интересен момент: идващи в САЩ от Израел граждани (много често самире те или деца на имигрирали в Израел от бившия СССР и останалите страни от соца) които не са отслужили в израелските въоръжени сили не получават силната поддръжка на американските еврейски общини която иначе е нормална за отслужилите. Не са изпълнили дълга си и толкова, считат ги за сметкаджии и хора на кооито не може да се вярва. Имам няколко конкретни случая предвид и разговори с приятели и от двете страни...

  58. 58 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 1738 Неутрално

    До коментар [#57] от "daskal1":

    Чувал за такава тенденция. Е, "кореняците" (кореняци МАЙ А$$ 😀) 'мирикански евреЙ се самосчитат за най умните, които знаят какво е добро за всеки индивид (от евреЙте особено де). И го карат по принципа-преди да седнеш около кацата с мед, трябва толкоз и толкоз ла*на да си изял, ти лично, и родителите ти, и дедовците. Щото техните прадедовци са яли лайна с пълен черпак в Руската империя в началото на миналия век, и следващите поколения не са го карали на мед и масло. То кой ли е карал на мед и масло освен тези от Мейфеар😀

    Мен лично 'мириканските роднини на бившата ми много ме уважаваха заради биографията ми, и още повече щото отказах да ползвам "ззелената карта" която бившата ми издейства ей тамо таман преди да се разведем, в началото на 80те😀 Иди знай как биха се отнасяли към синът ми ако беше дошъл с нас в САЩ без да отслужи свойта служба в Израел. Ама сега и той, и големите ми внучка и внук ги носят на ръце като им ходеха на гости (след военната им служба).

    Аве...еврейски шашарми, ако питаш мен😀

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  59. 59 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3382 Неутрално

    До коментар [#57] от "daskal1":

    Тези евреи от бившият СССР и соц.страните са служили не в армии,а комунистически зверилници,чиято цел беше да пречупи психически хората и да ги подчини на комунистическата власт. Нормално е днес да не им се служи в армията,па била тя и нормална и истинска.

  60. 60 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    До коментар [#34] от "Веселин Дечев":Обяснила сьм това точно в изречението, което цитирате.
    —цитат от коментар 40 на 7777


    Нищо не си обяснила.

    Вероятността, да се установи, че един и същи човек е подписал две бюлетини е едно към милиард.
    Дори тогава, въпросният винаги може да се измъкне, че някой е откраднал бюлетината от пощенската му кутия, подписал го е, и я е пратил.
    Разследват те за измама, дрън-дрън. Подобна практика би задръстила съдебната система за десетилетия...

  61. 61 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8107 Неутрално

    Защо никъде по света не се притесняват, че някой по пощата ще гласува 2-3 пъти или ще фалшифицира нещо, само ние.

  62. 62 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 1738 Неутрално

    До коментар [#57] от "daskal1":Тези евреи от бившият СССР и соц.страните са служили не в армии,а комунистически зверилници,чиято цел беше да пречупи психически хората и да ги подчини на комунистическата власт. Нормално е днес да не им се служи в армията,па била тя и нормална и истинска.
    —цитат от коментар 59 на deaf


    Избягвай да пишеш за неща които не познаваш лично/поне от първа ръка!

    Най нахъсаните младши командири в наШта армия са етиопците (за тях е начин да докажат че по нищо не падат по долу от останалите) и плътно на второ място-тези от биФшя ссср, особено европейските реСпублики.

    Те имат (и с право😀) едно постоянно оплакване: там бяхме евреЙи, тук-руснаци! Пък ние сме израелци по избор (по възрастните).

    Да уточня-има ги всякакви: И дребни/по едри престъпници, и скатавачи, и нормални, и мотивирани, във всяко общество. Някой от чужденеция си създава лъжливо 'Фпечатление от сензационните статии в медиите. За апаши, алкохолици и вся асталная сволоч която "произвежда" сензационни новини. Рядко има статии за останалите 90-95 % нормални хора😀
    До коментар [#59] от "deaf":

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  63. 63 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 1202 Неутрално

    До коментар [#61] от "Роси":

    Къде по света разпращат по пощата бюлетини на всички избиратели? И къде са готови да чакат месеци докато стане ясен резултата? т.е. престъпниците имат възможност не часове, а месец да манипулират и нагласят резултата като очевидно през това време не може да има постоянен и засилен контрол както е в първите 24 часа....

    -voxy
  64. 64 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4017 Весело

    До коментар [#63] от "voxy":

    Дори в САЩ не пращат бюлетините на всички избиратели, стига манипулира!

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  65. 65 Профил на Morbias
    Morbias
    Рейтинг: 1271 Весело

    До коментар [#52] от "bobyb":

    "По-важното е, че ще те пази от соросоиди, гееве и умни и красиви женки"

    Забавно, явно умнокрасивщината неизбежно върви с фантазии за некви въображаеми хора с които се замества събеседника :)

    The Morbias Station is a transport hub that focuses all traffic passing through Taryd's jumpgates
  66. 66 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3191 Неутрално

    Кавафис беше писал "В очакване на варварите", Демократите пък тръпнат в очакване на хакерите.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  67. 67 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3191 Неутрално

    В статията отново добавката от Отворено общество "Президентът Доналд Тръмп отдавна негодува срещу пращаните по пощата бюлетини, защото според него те улесняват изборните измами, въпреки че за това няма доказателства"Тръмп негодува срещу масовото изпращане на бюлетини до всеки регистриран избирател без да е заявил предварително, че иска такава, така милиони бюлетини се изхвърлят в коша за боклук.Ето ви ги доказателствата за измамите по пощата >> https://www.heritage.org/voterfraud
    —цитат от коментар 43 на voxy


    Всеки ден на Тръмп се приписват такива небивалици, че аз просто не ги чета. А и какво значение има степента на проникване на Демократската пропаганда чрез Дневник та чааааак до Тутракан?

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  68. 68 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2210 Неутрално

    Трамп в страха си че ше изгуби, подронва вярата в демокрацията. Никакъв проблем няма с гласуването по пощата. Разбира се абсолютно е сигурно че е имало , и пак ще има пощаджия загубил един или два кашона с поща. Но тези бюлетини ще с гласове за различни кандидати.

  69. 69 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4578 Весело

    До коментар [#62] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":

    Нека си пише човекът, хартията носи всичко (в случая клавиатурата). Сега да взема да го запознавам с евреите-герои от войните ли, с желанието с което емигрирали от Русия млади жени служат в ИДФ (моя студентка в момента) и т.н. ще е загуба на време.
    Бях писал преди време за един израелец, син на български евреи, лекар и жена му-българка-негова състудентка от Медицина. И тя била отслужила в армията като медик, говореше "еврейски" по-добре от него (той като мен е с акцент на всички езици, макар че е роден в Израел и израснал там, смяхме се по този повод), и в Ню Йорк си я третираха като еврейка, включително и с намирането на добра работа (тя не искаше да мине през стъргалото на американското лицензиране и тригоришен стаж и работеше като началник на лаборатория).

  70. 70 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 861 Неутрално

    До коментар [#52] от "bobyb":"По-важното е, че ще те пази от соросоиди, гееве и умни и красиви женки"Забавно, явно умнокрасивщината неизбежно върви с фантазии за некви въображаеми хора с които се замества събеседника :)
    —цитат от коментар 65 на Devils Slide


    OК, излез от образ и кажи за кой ще гласуваш - Сенсей Боко, кремълското мекере или Сенсей Цецо - атлантика, или поне така казва.

  71. 71 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4578 Любопитно

    До коментар [#68] от "Таралеж":

    Хайде сега, за да увеличим темпото, дайте коментар за 7-те бюлетини от военни гласували по пощата изхвърлени на боклюка в избирателна комисия в Пенсилвания. Седемте са били за Тръмп.
    Нарича се "частично разкритие", и ръководството на ФБР казва, че няма сигнали за масови сговори. Но фактът е факт. Обяснението че виждатели, служителката отворила пликовете защото приличали на нормална кореспондения е глупавичко. Защо ще отваря и седемте еднакви плика, после защо ще изхвърля бюлетините на боклука? Защо не прави грешката си дознание на комисията или поне на ръководителя?
    С тази антитръмписка истерия само насърчавате някои хора да извършваът идиотщини компрометиращи системата. Ам карайте де...

  72. 72 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2586 Неутрално

    До коментар [#60] от "klecho":

    Много грешиш

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  73. 73 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3823 Неутрално

    Понеже се обсъжда въпроса за евентуални злоупотреби на предстоящите избори, някои данни за очакванията на определени групи избиратели:
    Do you think that every eligible voter in Georgia will have a fair chance to participate in this November’s election?
    THE NEW YORK TIMES /
    SIENA COLLEGE POLL
    White......Yes.........67%
    Black........Yes........26%
    Dem.:.......Yes........ 22%
    Rep. : ........Yes....... 83%
    Other:.......Yes........54%
    https://www.nytimes.com/2020/09/24/us/politics/trump-biden-polls-texas-georgia-iowa.html
    п.п. Кой сега нагнетява предизборно недоверието?

  74. 74 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2586 Неутрално

    Давам два примера за загрижените за 'лесните" измами с глауване по пощата. Мъжът ми се беше подписал различно на бюлетина за щатски избори: викаха го да доказва, че подписът е негов с документи. На един познат на съпругата, която скоро преди избоорите през 2016 г. си беше сменила постоянния адрес, й пратиха две бюлетини: една на новия, друга - препратена от стария в предишния щат, където бяха живели. Тя реши да си прави експеримент да гласува и с двете. Е, осъдиха я за измама и й излезе през носа "експеримента."

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  75. 75 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2586 Неутрално

    А за това дали нелегалните имиграни щели да гласуват: както казах, за да гласуваш, трябва да се регистрираш, при което да докажеш, че си гражданин. В процеса на регистрация е най-лесно да те хванат, че си нелегален, та няма луди да експериментират.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  76. 76 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1342 Неутрално

    9 бюлетини на войскари, гласували по пощата за др Тръмп намерени в боклукчийска кофа

    https://www.yahoo.com/gma/us-attorney-battleground-pennsylvania-investigating-023800972.html

  77. 77 Профил на Morbias
    Morbias
    Рейтинг: 1271 Весело

    До коментар [#70] от "bobyb":

    Ако обстановката беше сравнително нормална може би щях да пусна за Москов, обичам разнообразието.

    Ти кажи за кои от ОФ-то ще пуснеш, да ти се възхитя колко прозападно прогресивно десен си, батко си ми сепак, дай акъл на дребосъка :)

    The Morbias Station is a transport hub that focuses all traffic passing through Taryd's jumpgates
  78. 78 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4017 Любопитно

    До коментар [#71] от "daskal1":

    Даскале, от частни случаи няма как да стигнем да генерален извод, че вотът по пощата е фалшифициран. Иначе даваш пример със 7 “изхвърлени” бюлетини, но наскоро писаха, че в Северна Каролина, един от оспорваните щати, са дисквалифицирани по-голям % бюлетини на черни вместо на бели.
    Ти одобряваш ли заигравката на Тръмп да подрони доверието в един от стълбовете на демокрацията в САЩ - честните избори - воден от огромното си его?

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  79. 79 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 861 Неутрално

    До коментар [#70] от "bobyb":Ако обстановката беше сравнително нормална може би щях да пусна за Москов, обичам разнообразието.Ти кажи за кои от ОФ-то ще пуснеш, да ти се възхитя колко прозападно прогресивно десен си, батко си ми сепак, дай акъл на дребосъка :)
    —цитат от коментар 77 на Devils Slide


    ДБ разбира се, все пак съм и умен и красив. :)

  80. 80 Профил на Morbias
    Morbias
    Рейтинг: 1271 Весело

    До коментар [#79] от "bobyb":

    "ДБ разбира се"

    Тоест твърдо за Радев.

    Евала :)

    The Morbias Station is a transport hub that focuses all traffic passing through Taryd's jumpgates
  81. 81 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 861 Неутрално

    До коментар [#79] от "bobyb":"ДБ разбира се"Тоест твърдо за Радев.Евала :)
    —цитат от коментар 80 на Devils Slide


    :)
    Постарай се повече, дори гласувах със стиснат нос за грознотъпата рабфак партийната секретарка Цачева, която ни пробута Сенсей Боко евроатлантически за да стане радев пРезидент.

  82. 82 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2210 Неутрално

    До коментар [#74] от "7777":

    Същият случай! В Америка масово се подписват като просто си пишат името. Когато бяхме млади (сега не знам как е) Обикновенно завъртяхме първите букви на името и турвахме по някоя опашчица. Аз си запазих подписа, жената добави и американски стил. И на последните избори се подписа с различен от този който е на шофьорската книжка. Въпреки че в щата няма никакво значение за кого гласуваш заради електоралния вот, все се бъзикам че заради нейния загубен глас изтърпяваме малоумника Трамп.

  83. 83 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 592 Неутрално

    До коментар [#79] от "bobyb":"ДБ разбира се"Тоест твърдо за Радев.Евала :)
    —цитат от коментар 80 на Devils Slide


    Плеснаха с ръце, па се прегърнаха - стари и нови комунисти!

    [URL="https://bit.ly/2G8XWEC"]kiss[/URL ]

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  84. 84 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2586 Неутрално

    До коментар [#82] от "Таралеж":

    Так е, да. Истериите за вота, който щял да бъде манипулиран, са гнусна политическа игра.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  85. 85 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 4017 Любопитно

    До коментар [#80] от "Devils Slide":

    А ти за слугата на Кремъл Борисов ли?

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  86. 86 Профил на FourOhFive
    FourOhFive
    Рейтинг: 772 Неутрално

    Гледам тум сте все разбирачи, я някой да обясни как точно се проверява дали вече си гласувал А)някъде в друга секцияБ)по пощата
    —цитат от коментар 18 на Веселин Дечев


    Правилата за гласуване са различни в отделните щати, но във всички щати се изисква АКТИВНА регистрация. Регистрацията може да се направи в множество институции,, както и онлайн. В Калифорния, всеки път, когато си подменяш шофьорската книжка или пък съобщаваш в пощата, че се местиш, за да ти препращат писмата на новия адрес (безплатна услуга), те подсещат да се регистрираш като избирател. В САЩ не съществува формална адресна регистрация, тоест няма как да се направят избирателни списъци, без активното участие на избирателя. При регистрацията може да се заяви партийно предпочитание, защото някой от партийните вътрешни избори са само за регистрирани републиканци или демократи. Веднъж регистрирал се на определен адрес, избирателят получава по пощата регистрационната си карта, в която е отбелязан адресът на единствената секция, където този избирател е записан в списък. На самото гласуване се проверява документ за самоличност. Избирателят може да поиска бюлетина по пощата за определено гласуване или перманентна такава. В този случай името на избирателя НЯМА да фигурира в списъка в секцията. Аз съм с постоянно гласуване по пощата откакто станах гражданин преди 15 години. Гласуването в САЩ не е само за президент, ами е за още поне 20 избирателни длъжности - федерални, щатски, местни, както и за редица законопроекти. Попълването на бюлетината отнема поне 20 минути. Аз обичам да го правя на спокойствие, в къщи. Когато бях временно в чужбина, регистрирах временния си адрес в Германия и от щата Калифорния там ми пращаха без никакъв проблем бюлетини за всичките избори.
    В изборния ден гражданите имат право да отидат в друга секция, в която не са регистрирани или пък са решили да гласуват на място, ако предварително са били регистрирани за гласуване по пощата. В такъв случай им се издава т.нар. Provisional Ballot. Всички такива provisional ballots много лесно могат да се проверят в системата дали има дублирани гласове - спрямо определената секция по регистрация, дали там този човек вече не е гласувал, или пък спрямо списъка на пощенските бюлетини. Пощенскта бюлетина може също така да се занесе лично в секцията или в определен за целта дроп-бокс. В Калифорния всеки може да провери онлайн кога пощенската бюлетина е получена и обработена. Пощите в САЩ са изключително надеждни и сигурни. По пощата получаваме чекове, шофьорски книжки, паспорти. За 25 години в Америка не съм имал случай нещо да не съм получил или нещо изпратено от мен да не е пристигнало. Злоупотребата с пощата в Америка е федерално престъпление, което се наказва със затвор.
    Така че аз, като американски избирател, нямам никакво съмнение в честността на вота, независимо дали е по пощата или не.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  87. 87 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Пощите в САЩ са изключително надеждни и сигурни. По пощата получаваме чекове, шофьорски книжки, паспорти. За 25 години в Америка не съм имал случай нещо да не съм получил или нещо изпратено от мен да не е пристигнало. Злоупотребата с пощата в Америка е федерално престъпление, което се наказва със затвор.
    —цитат от коментар 86 на FourOhFive


    Всичко това което си описал стъпва върху тази презумпция, а Тръмпарата в момента саботира пощите.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK