Орбан поиска ЕС да свали санкциите срещу Русия и да не притиска Кипър заради Беларус

Орбан поиска ЕС да свали санкциите срещу Русия и да не притиска Кипър заради Беларус

© Reuters



Европейският съюз трябва да отмени санкциите си срещу Русия, заяви унгарският премиер Виктор Орбан в петък пред "Ройтерс", докато настоява за възобновяване на търговията с Москва и европейска армия, която би ограничила мощта на Кремъл.


На въпрос дали ЕС трябва да наложи нови наказания на Русия заради отравянето на водещия критик на Кремъл Алексей Навални, националистическият унгарски лидер заяви: "От унгарска гледна точка не виждаме защо трябва да правим това. Но ако Европейският съюз иска да инициира това, ние сме готови да обмислим."


Европейският съюз въведе санкции срещу Русия заради анексията на Крим през 2014 г. и ти подсили заради последвалата подкрепа на Русия за бунтовниците в Източна Украйна. Санкциите засягат руския енергиен, финансов и оръжеен сектор. Действа и забрана за правене на бизнес с анексирания от Москва Крим и черен списък на хората и фирмите, отговорни за ситуацията в Украйна.




Орбан, чиято държава изгража нова атомна АЕЦ с руска държавна подкрепа нарече санкциите срещу Русия "неразумна политика". По думите му европейците трябва да са "много твърди от военна страна по отношение на Русия и трябва да сме много кооперативни от търговска страна." В сила, смята той, е обратното: "Ние сме много слаби по отношение на военните и сме много твърди по отношение на търговията."


В края на 2017 г. повечето държави от ЕС подписаха пакт за отбрана, воден от Германия и Франция, за финансиране и разработване на съвместен военен хардуер в знак на единство след гласуването на Великобритания за излизане от блока. Напредъкът обаче е бавен.


"Ако искаме да имаме равнопоставени отношения с Русия, трябва да имаме силна военна мощ в Европа", каза Орбан, който поддържа относително тесни връзки с руския президент Владимир Путин.


Беларус и Кипър


Орбан заяви и че ЕС не трябва да принуждава Кипър да одобри санкции срещу Беларус. Кипър блокира единодушието на евролидерите по отношение на санкциите заради отделния си спор с Турция.


"Не унижавайте Кипър," каза Орбан. "Те не харесват тази идея. Не съм съгласен по въпроса, но това е тяхната позиция. За санкциите може да се преговаря отново и отново и ако има единодушие... можем да го направим. Но сега няма споразумение."


Орбан, който често се конфронтира с ЕС за политиките си на твърда миграция и това, което блокът отхвърля като негови стъпки за подбиване на демократичния контрол и баланс, защити правото на единствена държава-членка да попречи на целия блок да взема решения.


Този принцип му е помогнал в миналото и неговите евроскептични съюзници, управляващи в Полша, се зарекоха да защитят Будапеща от всякакви наказания в Брюксел. Председателят на Европейската комисия Урсула фон дер Лайен този месец настоя да се отдалечи от единодушието, което остави блока все по-неспособен да намери съвместни линии по въпроси, вариращи от Венецуела до Мали.


Орбан, без вратовръзка, седнал на фотьойл с широко разтворени крака, както самият Путин често го прави в публични изяви, обаче не се съгласи: "Ако една държава-членка не харесва нещо по важен въпрос, другите трябва да го уважават."


Орбан заяви, че в четвъртък Унгария и трима други връстници от Изтока са представили на Фон дер Лайен план за икономическа подкрепа за Беларус. "Не бихме искали да правим същото, както се случи с Украйна, че имахме политическа концепция, но не сме имали икономическа концепция," каза унгарският премиер.


Планът предвижда икономическа подкрепа от Международния валутен фонд, Европейската инвестиционна банка и Европейската банка за възстановяване и развитие, които според Варшава трябва да бъдат най-малко един милиард евро.

Ключови думи към статията:

Коментари (205)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Лопе де Вега
    Лопе де Вега
    Рейтинг: 2094 Неутрално

    Ето така се прави. Строите си АЕЦ съвместно с Путин и ставате негов говорител в ЕС. Хайде сега да си построим "Белене".

  2. 2 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3994 Неутрално

    Напълно нормално е един "автентичен европейски консерватор" да подкрепя неосталинисткото мракобесие в Русия.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  3. 3 Профил на wpo34378687
    wpo34378687
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Честно казано се учудих.Не за това че е марионетка на Путлер,а за това да пренебрегва решенията на суверенна държава като Кипър. И да ми се дръвчи Тулупа колко доволни са в ЕС че пазим границите им,а Кипър не е ли граница.Утре същия тоз Орбан ще каже "майната и на България ,да се оправят"-визирам Кипърския въпрос.

  4. 4 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1798 Весело

    Тоя все повече заприличва на ей този:

    https://www.cinefish.bg/data/news_images/51/p_25646.jpg

    Но само по фасон, по власт винаги ще бъде троянското помиярче на Путин и Тръмп.

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  5. 5 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3196 Неутрално

    До коментар [#3] от "wpo34378687":

    Я прочети частта за Кипър

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  6. 6 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3196 Весело

    До автора .....
    https://www.yahoo.com/news/hungarys-orban-says-eu-reverse-160653100.html
    от оригинала ....

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  7. 7 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2338 Неутрално

    Орбан говори ЕВРОПЕЙСКИ, а лицемерието е част от ПАЗАРНАТА КАПИТАЛИСТИЧЕСКА ИГРА. Унгария е подредена държава в която обикновените хора работят и изкарват честно пари..и общо взето няма БЕДНИ . Цялата аграрна индустрия и преработваща промишленост ползва БЪЛГАРСКИЯТ МОДЕЛ. По отношения на РУСИЯ, няма любов, носталгия има БИТКА за ПАЗАРИ, която се облича в идеологически клишета. Унгария е огромен производител на ХРАНИ, и то на собствени УНГАРСКИ храни! Напълно нормално Унгария да брани своите пари и интереси , същото прави и ГЕРМАНИЯ, същото прави Кипър , Гърция ...и тн. Мислех че в България е свързано с идеи и логика . Няма такова нещо ...има ИЗМИСЛЕНА РУСОФОБИЯ с обратен знак, и естествено за пари !!

  8. 8 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2779 Неутрално

    то пък като потече една търговия с русия... ум да ти зайде

  9. 9 Профил на ouk01308652
    ouk01308652
    Рейтинг: 258 Неутрално

    Ей го и на тоя също като на наш Бойко му лъсна червения комунистически задник.

  10. 10 Профил на Дисидент в ЕССР
    Дисидент в ЕССР
    Рейтинг: 843 Неутрално

    До коментар [#2] от "Norman Granz":

    Не, не е нормално. Това е опорна точка на левичариата и такива рубладжии като Орбан само наливат вода в мелницата ви. Но има и нормален консерватизъм в Европа и САЩ, но не чуваме тези гласове защото са заглушени от розовата диктатура.

    Ако сега Тачър и Рейгън бяха действащи политици, такива като теб ще обявят и тях за фашисти или за кремълски лакеи.

    Дневник не е медия. Дневник няма журналисти, а активисти, претендиращи че са журналисти.
  11. 11 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    Бих редактирал идеята на Орбан за отношенията с Русия - твърдата икономическа политика трябва да се придружи от обща военна мощ, независима от тази на НАТО.
    Военните разходи трябва рязко да се увеличат, всички членова на НАТО трябва безпрекословно да покриват изискването за 2% от БВП за въоръжаване в рамките на НАТО.
    Към това трчбва да има и армия на ЕС, неподчиншена на народните правителства и на НАТО. Няма нужда да е голяма. Така не само Русия, но и други съперници ще си помислят, дали да заплашват с военна сила.
    Към това обаче санкциите е добре да останат в сила, защото търговските спогодби са знак, че определен политически режим не ти пречи. Ако обаче ЕС е съдружие на ценности, ценностите, които изповядва Русия са доста различни. Друго би било, ако ЕС се дефинира като търговско-икономическо сдружение - нещо като средновековната и ренесансова Ханза, сдружила на икономически принцип иначе независими полиси и княжества. Тогава не се налага ембарго, анко някой не ти пречи на икономическите интереси. Но и Ханзата е имала общ флот, с който военно си е бранила интересите.

    За да има пари за подобна политика, трябва да се орежат социалните разходи - военното дело винаги е било много скъпо удоволствие. Това в Европа е много непопулярен ход. Иначе би имал и друг бенефит - ще намали интереса от миграция към Европа. Ще останат само икономически мигранти, готови да работят, а не да чакат на щедри социални помощи. А такива активни мигранти са ни много необходими.

    E PLVRIBVS VNVM
  12. 12 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3994 Неутрално

    До коментар [#10] от "Политически некоректен":

    Моите постинги не са предназначени за хора, на които трябва да ги обяснявам с картинки, стрелки и квадратчета.

    Разбрал си, каквото си могъл.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  13. 13 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#3] от "wpo34378687":

    Хаха, вие либерастите верно сте умни като канарчета... всъщност точно Орбан призовава да се зачитат решенията на Кипър, а не да се върви срещу тях, както искат либерастите в ЕС.

  14. 14 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#2] от "Norman Granz":

    Еее, има едно консервативно правителство в ЕС, което същевременно е и анти-руско - това на Полша. Но те либерастите и на него не му прощават. Ама либерастката баба Меркел си строи СП 2 и си върти далаверите с Русия и никой не е възмутен от това. Ама за някои може.

  15. 15 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    До коментар [#7] от "dejmos":

    Я още веднъж погледнете статистиките им. Унгария е пълна с бедни. Неслучайно цените на имотите извън Будапеща са ниски и доста хора от пограничните райони на Словакия си накупиха къщи в пограничните райони на Унгария. Работят си в Словакия, а живеят на евтинко в Унгария. И това не са само етнически унгарци,м а и доста етнически словаци.
    Да не говорим в какво състочние е Будапеща и нейната инфраструктура. Няма особено общо нито с Виена, нито с Прага, а скоро ще изостане и зад Братислава, защото словаците са подели въпроса за нов град мнго сериозно - за последен път бях там миналия уикенд.

    E PLVRIBVS VNVM
  16. 16 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 4157 Весело

    Орбане,Орбане за Русия няма да стане.

  17. 17 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    До коментар [#11] от "PavelCZ":

    Армия на ЕС скоро няма да има. Подобни приказки са напразни и по скоро контрапродуктивни. Не това е истинската спънка пред Европа неспособността да вземем единни решения. Сега се засили говоренето за въвеждана на механизъм за взимане на решения за външната политика на съюза с квалифицирано мнозинство и това предполагам е причината да е нервен Орбан.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3196 Неутрално

    До коментар [#11] от "PavelCZ":

    Кога Русия и други неназовани противници са заплашвали ЕС с военна сила?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  20. 20 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Кога ли ше и писне на западна Европа да хрантути такива поддръжници на класическите ценности! Защо не вземат да пуснат един референдум за отцепване от Европа и присъединяване към БРИКС като им се търгува с Русия толкова?

  21. 21 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1552 Неутрално

    Според мен ЕС е безсмислен в този си вид, а и въобще. Тези идеи за по-тясна интеграция ще докарат само повече главоболия на всички държави. Не е ли по-добре да се върне старото положение и просто всеки да може да пътува и да работи където поиска. Нима българите не са били така и преди 1944 г.? А каква беше тази гавра до 2007 г. с ограничаването за пътуване на българите? ЕС иска да се гаври с всеки и после това да се приема за нещо друго. Всеки си има достойнство.
    Иначе за Русия на Путин, там вече трябва целият Свят да наложи ембарго и то такова, че Русия на Путин да види какво значи. А не като сега някакви половинчати мерки.

  22. 22 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3994 Неутрално

    До коментар [#15] от "PavelCZ":

    "Да не говорим в какво състочние е Будапеща и нейната инфраструктура."

    Преди две години с жена ми и сина минахме пеша по Верижния мост - има тесни тротоарчета от двете страни - за да направя панорамни снимки на града откъм Дунава. От разстояние мостът изглежда величествено, но когато ходиш по него, трябва да си гледаш краката, защото може да хлътнеш в някоя дупка.

    Изобщо Будапеща е невероятно красив, достолепен, но като цяло, зле поддържан град. Наистина нищо общо с Прага или Виена, или дори със Загреб.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  23. 23 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3994 Неутрално

    До коментар [#20] от "L Glassman":

    "Защо не вземат да пуснат един референдум за отцепване от Европа и присъединяване към БРИКС ..."

    Специално за БРИКС трябва да викат медиум, притежаващ дарба да комуникира с отвъдното... ;)

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  24. 24 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3057 Неутрално


    Вече се разбра, че Путинова Русия се развива прекрасно в условията на санкции, а бай Орбан иска премахването им .
    Извод : Бай Орбан не обича Русия и лично Путин .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  25. 25 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#23] от "Norman Granz":

    "Специално за БРИКС трябва да викат медиум, притежаващ дарба да комуникира с отвъдното... ;)"

    Натъргуваха ли се!? Пропуснал съм, явно не се отразило кой знае колко пагубно на борсите! :)

  26. 26 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1552 Неутрално

    Едно време беше политиката по-честна. Имаше два лагера и се знаеше кои са добри и кои зли. Сега вече е някаква вербална еквилибристика политиката. А най ми "харесват" политически мотивирани коментари, как така изведнъж Будапеща стана някакъв зле поддържан град...

  27. 27 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3382 Неутрално

    Напълно нормално е един "автентичен европейски консерватор" да подкрепя неосталинисткото мракобесие в Русия.
    —цитат от коментар 2 на Norman Granz



    До коментар [#2] от "Norman Granz":

    "Подкрепил" е само на думи,докато Меркел НА ПРАКТИКА подкрепя Путин със Северен поток-2,например.

  28. 28 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3994 Неутрално

    До коментар [#25] от "L Glassman":

    "Натъргуваха ли се!?"

    По-скоро се наиграха.

    А преди 5-6 години тукашните руски тролове трескаво сменяха доларите в рублюани, доколкото си спомням. :))))))

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  29. 29 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3719 Неутрално

    До коментар [#11] от "PavelCZ":Кога Русия и други неназовани противници са заплашвали ЕС с военна сила?
    —цитат от коментар 19 на дерибеев


    Русия върши своите агресии без заплахи. Вълкът не заплашва агнето преди да го изяде.

  30. 30 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3382 Неутрално

    До коментар [#11] от "PavelCZ":

    Това за ЕДНА обща европейска армия е химера!

    Как разделяш икономическите интереси от политическите е загадка за мен.

  31. 31 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3382 Неутрално

    До коментар [#15] от "PavelCZ":

    Еми то според Дойче веле и в Германия има бедни!
    А Будапеща винаги си е бил занемарен град. Такъв им е табиета на унгарците,не че не могат да го направят лъскав като Прага.

  32. 32 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4412 Неутрално

    До коментар [#9] от "ouk01308652":

    В България Борисов никога не е говорил такива глупости като Орбан. В България такива глупости говори Радев, но вие го припознахте за водач и вдъхновител на протестите.

    Gunter glieben glauchen globen
  33. 33 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3541 Весело

    Орбан бе! Ти пак нищо не разбра ли?
    Санкциите са много полезни за Путен.
    И Искандери смеят се.
    Само хора, доста капризни и не им харесват санкциите.
    Сега €:=91 ₽
    Това е супер. Виж колко дървени пари ще има Путен за пенсии. В евро са цели 137€.. И това е супер

  34. 34 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3719 Неутрално

    Орбан блъфира. Ако той е за сваляне санкциите срещу Русия винаги може това да го направи , защото санкциите не са постоянни и безсрочни, а временни и на всеки 6 месеца трябва да се прегласуват. Ако Унгария или която и да е друга страна гласува против тяхното продължаване, санкциите автоматично отпадат.

  35. 35 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1119 Неутрално

    Орбан говори нелепици. Не е възможно ЕС да е твърд военно с Русия, ако няма единна армия под единно командване. Великобритания (едната от двете европейски ядрени сили) напусна ЕС, Германия не е склонна да инвестира в отбрана, камо ли да поеме командването. Франсетата биха искали, но дали другите ще искат е спорно. За наднационални военни сили - това значи намаляване на ролята на отделните европейски армии, което едва ли ще стане в обозримо бъдеще. Същевременно Русия се храни военно и възползва от търговията с ЕС, за да го заплашва - пак военно. Т.е. едни търговски санкции отслабват Москва военно, което е и целта - намалена външна заплаха. Орбан не би пратил унгарски войници в Прибалтика, това е сигурно. Точно той да говори за военна твърдост е смешно.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  36. 36 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1119 Неутрално

    Самият Орбан с поведението си спрямо режима на Вучич в Сърбия, укриването на Груевски и прочее доста силно подкопава единството в ЕС.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  37. 37 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3382 Неутрално

    До коментар [#21] от "anonim440":

    Съсипването на идеята за ЕС като една обща за всички европейци ДЪРЖАВА го дължим на Меркел и нейната малоумна идея да направи от Европа ГЕРМАНСКА империя! Такъв нон-сенс на Хитлер никога не му е хрумвал. Той си е имал свой Трети райх,(Германия и Австрия),като е оставил другите европейски държави сами да се организират в Европейски съюз.

  38. 38 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2029 Неутрално

    Орбан го играе говорител на Кремъл....но сякаш забравя за 20 млд.дълг в евро .....точно към Росатом!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  39. 39 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3382 Неутрално

    Едно време беше политиката по-честна. Имаше два лагера и се знаеше кои са добри и кои зли. Сега вече е някаква вербална еквилибристика политиката. А най ми "харесват" политически мотивирани коментари, как така изведнъж Будапеща стана някакъв зле поддържан град...
    —цитат от коментар 26 на anonim440



    До коментар [#26] от "anonim440":

    Картинката вече се изясни. От едната страна имаме консреватори-патриоти,а от другата - либерали-глобалисти.

  40. 40 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2779 Неутрално

    До коментар [#15] от "PavelCZ":Еми то според Дойче веле и в Германия има бедни! А Будапеща винаги си е бил занемарен град. Такъв им е табиета на унгарците,не че не могат да го направят лъскав като Прага.
    —цитат от коментар 31 на deaf


    глупости, будапеща бил занемарен град. няма много голяма разлика с прага. да не говорим с нашето ларго, което се разпада. дрън-дрън

  41. 41 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3965 Весело

    Орбан може да обмисли членство в Евразийското пространство и да престане да е част от тоя лош и потиснически ЕС ! Даже може да даде идея в Кремъл как Русия да наложи санкции на ЕС за това, че там няма навик да се тровят опозиционни лидери и така се допуска всеки да противоречи на началството, което трябва да бъде страшно в очите на обикновения мужик !😂

  42. 42 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4412 Неутрално

    До коментар [#40] от "karatista":

    Е, как няма да се разпада Ларгото, като вие вадите паветата?

    Gunter glieben glauchen globen
  43. 43 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3965 Весело

    Пък и руския президент каза какво благоприятно въздействие върху руската икономика оказвали наложените от ЕС санкции !!! Ето, сто рубли за долар - да му е лошо на мужика ! Един долар цент, една рубла !😂🤣

  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 45 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1805 Весело

    Статията е пълна ЛИБЕРАЛНА боза. Не е дадено цялото изказване на Орбан а са написани отделни изречения извадени от контекста и придружени с безумен коментар.

    Най-много се смях на следното.
    "Орбан, без вратовръзка, седнал на фотьойл с широко разтворени крака, както самият Путин често го прави в публични изяви, обаче не се съгласи: "Ако една държава-членка не харесва нещо по важен въпрос, другите трябва да го уважават.".

    Вече като сядам, ще си кръстосвам краката. 😂

  46. 46 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2779 Неутрално

    До коментар [#44] от "karatista":

    —цитат от коментар 42 на Alarmstufe: Rot


    е̶б̶@̶м̶ ̶т̶и̶ то едни паветат̶а̶, ако мога да ги извадя с клечки за зъби. редени по гербаджийски!

  47. 47 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3719 Неутрално

    До коментар [#23] от "Norman Granz":
    "Специално за БРИКС трябва да викат медиум, притежаващ дарба да комуникира с отвъдното... ;)"

    Ха ха! Някои все още си мислят , че БРИКС съществува.

  48. 48 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2551 Неутрално

    Орбан настоява за възобновяване на търговията с Москва и европейска армия, която би ограничила мощта на Кремъл.

    Най-сетне да прочетем какво иска Орбан.
    Човекът не харесва сърдитите пози на европолитиците, предлага моркова и тоягата.

    подпис
  49. 49 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 4076 Неутрално

    Орбан е прав в скритото послание , че ЕС ще бъде ЕС , само ако е равностоен на всичките други - РФ,САЩ,Китай и т.н. и принципно е прав , защото претенциите на ЕС не се свеждат до ничий слугинаж , а до собствените си интереси , както правят другите.....А , докато ЕС стане такъв ще мине време и ако оцелее , то ще е за доброто на всички в ЕС , иначе.......После за санкциите , ами всеки разумен държавник , защитаващ националните интереси на страната си ще иска доказателства , преди да приеме страна в спор , в който се чува само едната страна......Честно погледнато , идеята на Бзежински да се " разсфасова " РФ е с значинало отминал потенциал и след зближаването на Русия и Китай , изглежда почти илюзия , което и дава права на политици като Орбан да говорят по този начин , което не изключва подкрепата за ЕС за обща политика.....Така , че по-внимателно с една Велика сила и то в Европа....

  50. 50 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 1273 Неутрално

    Санкциите правят силните държави по-силни. Китайският износ през тази половин година съставя 20 % от световния (при 13 % през миналата година). Селскостопанската вносна продукция на САЩ е заменена с тази от РФ, а в МГУ "Ломоносов" учат 9 000 китайски студенти. През ноеври на срещата Путин-Си ще стане ясно кой кара влака. Срещу "световния хегемон" (тежко болен) застават регионалните хегемони - Китай, РФ, Иран и Турция.

  51. 51 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2551 Неутрално

    До коментар [#2] от "Norman Granz":
    "Напълно нормално е един "автентичен европейски консерватор" да подкрепя неосталинисткото мракобесие в Русия."

    Каква подкрепа за Путин виждаш в призива за силна армия.
    Напротив силната армия на ЕС е кошмар за Путин. Само като се гласуват големи военни бюджети в ЕС и Путин ще стане кротък като агънце.
    Нима не виждате как Путин се гъне при всяка стъпка на Тръмп за засилване на армията на САЩ. Нима не виждате как Путин престана да се хвали с руските ракети, след като САЩ обявиха, че изоставят договора за тяхното ограничаване.
    Нима не виждате путинския хленч срещу намеренията на САЩ да премине на ново поколение ядрени оръжия и за изнасяне на войната с космоса.

    подпис
  52. 52 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3541 Неутрално

    До коментар [#50] от "venelingeologia":

    МГУ "Ломоносов" учат 9 000 китайски студенти
    ▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️

    Вземете себе си в ръцете:
    Общият брой на студентите (чуждестранни граждани) - 3907:)))

  53. 53 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8107 Неутрално

    Има начин, напуска ЕС и отива в Евразийския.

  54. 54 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1552 Неутрално

    До коментар [#37] от "deaf":

    Напротив... За първи път понятието ЕС е използвано от... хора близки до Хитлер... Те са видели, че Хитлер се проваля и губи войната и веднага са започнали да правят планове за един бъдещ европейски съюз в който Германия да има водеща роля, и щом не могат да завладеят Европа военно, да я завладеят икономически и политически. И това се случва.

  55. 55 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1552 Неутрално

    До коментар [#50] от "venelingeologia":

    Това за селскостопанската продукция е относително, защото независимо в кои държави се произвежда обикновено е в ръцете на евреи...

  56. 56 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3485 Неутрално

    Орбан може да говори, каквото си иска, щото народът го подкрепя. И да гази Брюксел, както си иска. Зелките даже и Майдан не могат да му устроят. Каква гадост!

  57. 57 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2551 Неутрално

    До коментар [#19] от "дерибеев":
    "Кога Русия и други неназовани противници са заплашвали ЕС с военна сила?"

    Когато Путин прави клипове на ракети с ядрен двигател, на хипер-безаналотови оръжия..
    Когато Путни използва бойни химически оръжия.
    Когато Путин насъсква руските младежи и ги учи да воюват още от деца в мащаби които не използва дори Ислямска държава.

    подпис
  58. 58 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2551 Неутрално

    До коментар [#19] от "дерибеев":
    "Кога Русия и други неназовани противници са заплашвали ЕС с военна сила?"
    Когато изпитват химически оръжия

    За пореден път пускам за всички, включително за М. Захарова от Министерството на външните работи, копие от Техническото задание за изпитване на бинарно оръжие на базата на „Субстанция А-232“ „Новичок-5“.

    "A-232 Novichok-5" е отпечатан след заглавието с подписи на вождовете. Копирах копие от моето наказателно дело с разрешение на следователя В. Шкарин и неговите началници. Не откраднах по никакъв начин.

    Приложение 32.

    Строго секретно
    Пример № 2 Серия "F"
    Съгласно точка 4.7 от Списъка
    СПОРАЗУМЕНИ

    Одобрен ръководител на 4984 военна служба на Министерството на отбраната
    E.A. Umblia Директор на GSNIIOKhT
    27 април 1990 г. В. А. Петрунин
    "04" 05 1990 ДОГОВОРЕН

    СПОРАЗУМЕНИ
    със забележки ref.1244 - 60khf-2T-575 със забележки ref.
    Chief 458 VP MO 1244-60 / hf - 2T-575 ss
    Н. Г. Рагулин Генерален директор
    "16" 05 1990 НПО "Базалт" А.С.Обухов
    "16" 05 1990

    ТЕХНИЧЕСКА ЗАДАЧА
    ЗА КОМПОНЕНТНАТА ЧАСТ НА ЕКСПЕРИМЕНТАЛНА И ДИЗАЙНСКА РАБОТА
    НА БАЗА НА СИСТЕМА НА КОМПОНЕНТИТЕ

    "Вещество" A-232 "
    Код "Newbie - 5"
    „Разработка, производство и доставка на кутии
    специални елементи (оформления) от взривния принцип
    действия за тестване на системата на място
    компоненти на веществото "A-232"

    - 2 -

    2187 ss / hf

    1. ИМЕ, КОД И ОБОСНОВКА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА КОМПОНЕНТНАТА ЧАСТ НА НИРД Компонент на НИРД „Вещество„ А-232 “, базиран на система от компоненти, код„ Новичок - 5 “,„ разработване, производство и доставка на кутии от специални продукти (модели) на експлозивния принцип на действие за полеви изпитания на системата от компоненти на веществото "A-232" се осъществява въз основа на постановлението на властите No 844 - 186 от 06.10.89 г. и тактико-техническото задание за РПЦ (изх. No 0076 hf от 07.12.89 военна част 64518)

    2. ЦЕЛ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА КОМПОНЕНТНАТА ЧАСТ НА НИРД Предоставяне на полеви тестове на системата от компоненти на веществото "A-232" със случаи на специални продукти (модели) * на експлозивния принцип на действие.

    3. ПРОБЛЕМЪТ НА КОМПОНЕНТА НА OCD

    3.1. Да се ​​произвеждат и доставят макети на експлозивния принцип на действие за полеви тестове на системата от компоненти на веществото "A-232" в сравнение с веществото "A-208".

    3.2. Участвайте в полеви изпитания във военно поделение 26382.

    4. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА КОМПОНЕНТА НА РПЦ

    4.1. В резултат на изпълнението на работата трябва да бъдат направени необходимия брой модели на експлозивния принцип на действие, необходимите комплектоващи единици за провеждане на полеви изпитания, както и техническа документация за тях.

    4.2. Цилиндрите за системата от компоненти на веществото "A-232" и за веществото "A-208" трябва да бъдат доставени до мястото на оборудването, а корпусите и съставните части - до мястото на изпитване.

    18+
    4.3. Ефективността на механизма за смесване и функционирането на моделите трябва да бъде потвърдена от заключението на НПО "Базалт" въз основа на резултатите от теста. - Изпитванията се извършват в симулационно оборудване в температурен диапазон от минус 30 C плюс 50 C с помощта на симулатори, използвани от NPO Bazalt при разработване на оформленията на чертеж 243.5.586.087 и чертеж 243.5.585.820 през 1987 ... 1988. - I-3 - 6 (ВК)

    * Изразът "корпус от специални елементи (оформления)" оттук нататък наричани оформления

    - 3 -

    4.4. Производството, доставката на модели с компоненти и участието в полеви изпитания се извършва по споразумение с Държавния научно-изследователски институт по химични технологии.

    4.5. В рамките на месец след съгласуване на този ТЗ, НПО Базалт изготвя и съгласува с Държавния научно-изследователски институт по химични технологии проекта на план - работния график.

    5. ТЕХНИЧЕСКИ ИЗИСКВАНИЯ

    5.1. Трябва да бъдат направени 385 броя модели с експлозивен принцип на действие, включително:
    дяволски оформления. 243.5.586.087 - 02 - 133 бр
    оформления по дяволите. 243.5.586.087 - 12 -82 бр
    оформления по дяволите. 243.5.585.820 - 02 - 50 бр
    оформления по дяволите. 243.5.585.820 - 12 - 20 бр
    Манекените трябва да разполагат с необходимите аксесоари в съответствие с чертежите за всеки тип манекен, включително датчици за налягане и температура, пробоотборници и изпускателни клапани.

    5.2. Контейнерът трябва да бъде проектиран и произведен в необходимото количество за транспортиране на оборудвани или ненатоварени цилиндри за комплекти и компоненти и тела на модели от всякакъв вид. Контейнерът трябва да гарантира безопасността на материалите по време на транспортиране с железопътен транспорт на разстояние до 4000 км и автомобилен транспорт на разстояние до 1000 км. Проверката е разрешена да се извършва съгласно действащата нормативна и техническа документация.


    5.3. Оформленията трябва да функционират нормално в температурния диапазон от минус 30 С плюс 50 С.

    5.4. Необходимите данни за компонентите, тяхната маса (маса на реакционната смес) в един модел, реакционни параметри и крайното вещество се издават от Държавния научно-изследователски институт по химични технологии по искане на НПО "Базалт" .5.5. За сглобяването на оборудвани модели е необходимо да се предостави на военно поделение 26382 техническо описание с инструкции за сглобяване и експлоатация.

    5.6. Моделите трябва да се комплектоват с устройства за сглобяване на полето.



    6 ЕТАПИ НА РАБОТА

    6.1. Предоставяне на техническа документация за модели на адресите на GSNIIOKhT, VF GSNIIOKhT и военно поделение 26382 в количество, достатъчно за оборудване, монтаж, експлоатация и полеви изпитания.
    Срок III тримесечие 1990 г.

    6.2. производство на 44 броя оформления, включително
    оформления чертеж 243.5.586.087-02 - 32 броя
    оформления чертеж 242.5.585.820-02 - 8 броя
    maetov рисунка 243.5.585.820-12 - 4 броя
    Доставка на цилиндри от всички видове модели до адреса на VF GSNIIOKhT, доставка на съставни части и тела на модели до военно поделение 26382.
    Срок IV тримесечие 1990 г.

    6.3. Участие в полеви изпитания в съответствие с Програмата.
    Срок I тримесечие 1991 - II тримесечие 1992

    6.4. Производство на 241 броя оформления, включително
    оформления чертеж 243.5.586.087-02 - 101 броя
    оформления чертеж 243.5.586.087-12 - 82 броя
    оформления чертеж 243.5.585.820 -02 - 42 броя
    модели на манекени 243.5.585.820-12 - 16 броя
    Доставка на цилиндри от всички типове модели към VF GSNIIOKhT, доставка на компоненти и корпуси на военна част 26382.
    Мандат 1991 г.

    6.5. Обобщение на резултатите от работата Подаване на доклада за резултатите от съставната част на ROC в Държавния научно-изследователски институт по химични технологии.
    Краен срок септември 1991 г.

    6.6. Приемане на ROC компонента.
    Срок октомври 1992 г.

    2187 ss / hf

    - пет -

    7. ИЗИСКВАНИЯ ЗА РАЗРАБОТЕНАТА ДОКУМЕНТАЦИЯ

    7.1. В хода на работата трябва да се предостави техническа документация на ГСНИИОХТ, ВФ ГСНИИОХТ, военно поделение 26382 за всички видове модели и съставни части в количество, достатъчно за оборудване на моделите в завода, сглобяване и провеждане на полеви изпитания на моделите на полето: протоколи от изпитвания и заключението за работата на моделите - към ГСНИИОХТ;

    чертежи за модели - до адресите на ГСНИИОХТ, ВФ ГСНИИОХТ, военно поделение 26382.
    техническо описание на оформления с инструкции за монтаж и експлоатация - до адресите на ГСНИИОХТ, военно поделение 26382
    формуляри за оформления - на адресите на ГСНИИОХТ, ВФ ГСНИИОХТ, военно поделение 26382.

    7.2. Докладът за резултатите от работата трябва да бъде издаден в четири екземпляра в съответствие с изискванията на GOST B15.110-81 и да съдържа:
    конструктивни оформления;
    основни параметри на оформленията;
    резултатите от тестването на ефективността на моделите.

    8. ПОРЪЧКА ЗА ПРИЕМАНЕ НА КОМПОНЕНТА НА РПЦ

    8.1. Разглеждането и приемането на съставната част на ROC се извършва в съответствие с изискванията на GOST B15.204-79.

    9. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ОСТАВЯНЕ НА ДЪРЖАВНО И ВОЕННО ТАЙНО ОПАЗВАНЕ ПО ВРЕМЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА КОМПОНЕНТА НА РПЦ

    9.1. Изисквания за осигуряване на тайна

    9.1.1. Целта и задачата за осигуряване на режима на секретност е да се скрият от врага и неупълномощени лица, включително от работещите в предприятието, факта на работата, целите и задачите на работата.

    9.1.2. Осигуряване на режим на секретност в съответствие с Инструкция 0126-87; Правилник по проблема "Фолио", други нормативни документи.

    9.1.3. Следната информация подлежи на защита чрез специални организационни и режимни средства:

    2187 ss / hf

    - 6 -

    фактът, че компонентна част от НИРД работи върху компонентни системи, включително в конкретно предприятие;
    целта и задачите на съставната част на ROC; състав на системата от компоненти;
    информация за вещества;
    Резултати от тестовете.

    9.1.4. Достъпът до тази ТЗ трябва да бъде строго ограничен и да се извършва в съответствие с действащата система (съгласно разрешителните списъци).

    9.1.5. Степента на секретност на конкретна информация:
    тема като цяло - съвет.секрет, серия "F";
    фактът на научноизследователска и развойна дейност върху компонентни системи, включително в конкретно предприятие - sov.secret, серия "F";
    истинското наименование на веществата "A-232", "A-208" - сов.секрет, серия "F";
    - истинското име на излъчването "A-255" - тайна, серия "F";
    - фактът на работа с вещества "A-232", "A-208" и "A-255", техните физикохимични и токсикологични характеристики - сов.секрет, серия "F";
    неконвенционални модели, цилиндри - некласифицирани;
    проби от симулатори за оценка на изпълнението на оформленията - некласифицирани;
    макет, оборудван със симулатор след експерименти на промишлени и военни полигони - некласифициран.
    Степента на секретност на останалата информация и материали се определя в съответствие с настоящите списъци.

    9.1.6. Работата по темата се извършва под легендата „Разработване на модели на димни боеприпаси“.

    9.2. Изисквания към инженерно-техническия персонал за PD.

    9.2.1. Не са посочени изисквания за инженерно-техническия персонал на PD на етапите на производство, оценка на производителността на имитиращото оборудване и доставка на модели.

    9.2.2. Този ROC не подлежи на държавна регистрация.

    Ръководител на лабораторията Н. П. Федоров
    Старши изследовател А. А. Савкин
    Изследовател Н. Н. Андреев

    Визи (подписи)
    Мосякин Мирзаянов
    23.4.90 19.04.90 20.04.90 g

    подпис
  59. 59 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3382 Весело

    До коментар [#54] от "anonim440":

    Значи някакви началници зад Хитлер взели тайно от него решение да създадат ЕС?! Добре,вярвам го...

  60. 60 Профил на mux08686378
    mux08686378
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Нарича се патриот.

    До коментар [#10] от "Политически некоректен":

  61. 61 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3719 Неутрално

    До коментар [#50] от "venelingeologia":

    Живееш в свят на своите илюзии в които желаното представяш за действително.

  62. 62 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#36] от "Пипера е много лют":

    Либерастите го правят, налагайки на всички либерастката политика, с която нормалните хора не са съгласни.

  63. 63 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 551 Неутрално
  64. 64 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3275 Неутрално

    Що нашият Батка не можаха да го заобичат като Орбан?

  65. 65 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1552 Неутрално

    До коментар [#56] от "Judjuk":

    Майдан се прави само в комунистически държави. Унгария се освободи от комунизма.
    Орбан не е про-руски настроен. Както писаха и по-горе, той не е гласувал за отмяна на санкциите.
    В Унгария има свободни избори. Майдан в момента има в Беларус, след това ще има и в Русия.

  66. 66 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 1531 Неутрално

    Заглавиет малко се различава от казаното...

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  67. 67 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3994 Неутрално

    До коментар [#52] от "putinxujlo":

    "Вземете себе си в ръцете:
    Общият брой на студентите (чуждестранни граждани) - 3907:)))"

    4,000 чуждестранни студенти, от които 9,000 китайци.

    Има логика, като се има предвид, че китайците вече са си у дома в Русия, откакто взеха Сибир под аренда за 50 години, т.е. завинаги...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  68. 68 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3994 Неутрално

    До коментар [#51] от "Иван K":

    "Нима не виждате как Путин се гъне при всяка стъпка на Тръмп за засилване на армията на САЩ. "

    Ами виждам, че путинджийските хакери и тролофабрики отново са мобилизирани до краен предел да помагат на Тръмп да спечели втори мандат...

    Явно много ги е страх от него.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  69. 69 Профил на Enter_K
    Enter_K
    Рейтинг: 1655 Неутрално

    До коментар [#31] от "deaf":

    Lonely Planet мислят друго. Че за 10г. туристическия интерес към града е нарастнал над 87%

    София в сравнение с нея изглежда, като недоразумение на градско устройство.

  70. 70 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    До коментар [#40] от "karatista":

    Тъй като посещавам често отделните страни - наследници на Австро-Унгария, а и живея в една - в Чехия - от десетилетия, мога да сравнявам столиците им и провинциите им. Гледано от България, Унгария е подредена и "добре". От гледище на другите страни в района не е особено добре. Едно време - до преди около 15-тина годиини, беше по-добре от Словакия, но и ова вече не е вярно.

    E PLVRIBVS VNVM
  71. 71 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 1552 Неутрално

    До коментар [#59] от "deaf":

    Има книги за историята на края на Третият Райх. Там някъде го бях чел.

  72. 72 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 791 Весело

    До коментар [#17] от "Jalis Ironhammer":

    „Сега се засили говоренето за въвеждана на механизъм за взимане на решения за външната политика на съюза с квалифицирано мнозинство и това предполагам е причината да е нервен Орбан.“

    Да, засилва се с 200... Колкото и да се засилва има нещо като европейска „конституция“, споразумения от Манстрихт, които трябва да се променят. А това става не с квалифицирано мнозинство, а с абсолютно. Всяка страна има право на вето. Та Орбан не е нервен, а гледа интересите на Унгария.

  73. 73 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2551 Весело

    До коментар [#50] от "venelingeologia":
    " в МГУ "Ломоносов" учат 9 000 китайски студенти"

    Правилно. Тези 9000 китайски студенти ще постигнат същото каквото постигнаха преди тях 9000 руски студенти.

    подпис
  74. 74 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3719 Неутрално

    До коментар [#32] от "Alarmstufe: Rot":
    "В България Борисов никога не е говорил такива глупости като Орбан. "

    По отношение глупостите , които говори Орбан , Бойко може да не ги говори , но ги върши, което е по-лошо.
    Иначе Борисов е ненадминат за глупостите , които говори извън геополитиката.

  75. 75 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2779 Неутрално

    До коментар [#70] от "PavelCZ":

    възможно е. преди 5 години не ми изглеждаха много различни прага и будапеща.

  76. 76 Профил на mastikata
    mastikata
    Рейтинг: 719 Неутрално

    И още какво? Пропуснал е по една руска военна база с по 10-ина хиляди войници във всяка държава от ЕС?

    Граждани бият ПРАСЕТА брат!
  77. 77 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    До коментар [#54] от "anonim440":

    Прочетете повече за европейската идея. Възникнала е към края на Първата Световна война като механизъм за избягване на противоречията в Еевропа. Била е обсъждана на конгрес на масонските организации в Женева през 1920 и още веднъж през 1923 година, когато е пусната за циркулация в европейските столици. Именно възходът на Хитлер ии Мусолини осуетява осъществяването.
    След това е била обсъждана в Лондон от емигрантите там - през 1944. Тогава е решено да се направи пилотен проект - Бенелюкс и той става реалност през 1948. Оценен като успешен, е разширен с Франция, ФРГ и Италия през 1957 - това полага основите на днешната ЕС.

    E PLVRIBVS VNVM
  78. 78 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3994 Неутрално

    До коментар [#69] от "Enter_K":

    "Lonely Planet мислят друго. Че за 10г. туристическия интерес към града е нарастнал над 87%"

    Едното не изключва другото. Будапеща е един от най-красивите градове в света, с цели квартали, издържани в стил италиански ренесанс, неокласика, сецесион. Има и приказни спа хотели като Four Seasons Gresham Palace, в който бях отседнал за две нощи преди две-три лета на път за почивката ми в Австрия:
    https://dailynewshungary.com/wp-content/uploads/2019/12/greshampalace.jpg
    https://m.fourseasons.com/alt/img-opt/ ~70.1530.0,0000-363,9732-3000,0000-1687,5000/publish/content/dam/fourseasons/images/web/BUD/BUD_238_original.jpg

    Трябва да призная, че това е най-зашеметяващият Фор Сийзънс и един от най-фантастичните хотели, в които съм бил някога.


    "София в сравнение с нея изглежда, като недоразумение на градско устройство."

    Най-добрият коментар за София беше на Джон Клийз преди две-три години, който бил отседнал в Хилтън:

    "Took a stroll round the city. I think they should start over again."

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  79. 79 Профил на bobhunter
    bobhunter
    Рейтинг: 880 Неутрално

    Винаги с Германия, никога против Русия. Орбан е умен политик, а Унгария е наша приятелска, Християнска държава. Полякът Владислав Варненчик и унгарецът Януш Хунияди пръв пръв път са ни се притекли на помощ против турците. Русия владее близо 1/ 6 от земната суша, най- близка Християнска европейска държава, с която ЕС трябва длъжен е да подържа най- близки отношения и в края на краищата да бъде приета за пълноправен член на обединените Християнски европейски държави. Ние, ЕС трябва да си имаме наши обединени, могъщи въоръжени сили, защото ако искаме да живеем в мир.

  80. 80 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1774 Любопитно

    Европейският съюз въведе санкции срещу Русия заради анексията на Крим през 2014 г. и ти подсили заради последвалата подкрепа на Русия за бунтовниците в Източна Украйна.
    ...
    Е ние как подкрепяме бунтовниците в Сирия??
    Що няма санкции срещу всички подкрепвщи бунтовниците?

    В Русия съм! В Русия съм!
  81. 81 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1774 Любопитно

    До коментар [#1] от "Лопе де Вега":

    "Ето така се прави. Строите си АЕЦ съвместно с Путин и ставате негов говорител в ЕС. Хайде сега да си построим "Белене"."

    Що да не се строи?

    В Русия съм! В Русия съм!
  82. 82 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1774 Любопитно

    До коментар [#11] от "PavelCZ":

    "Бих редактирал идеята на Орбан за отношенията с Русия - твърдата икономическа политика трябва да се придружи от обща военна мощ, независима от тази на НАТО."

    На Европа въобще не й трябва армия! Че тя Европа,граничи със себе си! Трябва й брегова охрана. Русия поне отвек не е нападала Европа. Европа прати Ленин във вагон да прави революция в Русия, Европа прати после интернисти в гражданската война, Европа в лицето на Хитлер нападна Съветския съюз.

    В Русия съм! В Русия съм!
  83. 83 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1774 Любопитно

    До коментар [#11] от "PavelCZ":

    "Ако обаче ЕС е съдружие на ценности, ценностите, които изповядва Русия са доста различни. "

    И това е голямо престъпление,да? Срещу човечеството? Срещу Вселената? 😁
    Ми тя и Индия има коренно различни ценности. И Китай. И Япония. И Бразилия. И Саудитдка арабия. Що си мислите, че западноевропейските ценности са най-най-най???

    В Русия съм! В Русия съм!
  84. 84 Профил на hbb33646311
    hbb33646311
    Рейтинг: 56 Весело

    Ааааахахаха, краставите комундета през девет копанки се познават....

  85. 85 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1774 Любопитно

    До коментар [#17] от "Jalis Ironhammer":

    "Сега се засили говоренето за въвеждана на механизъм за взимане на решения за външната политика на съюза с квалифицирано мнозинство и това предполагам е причината да е нервен Орбан."

    Не може така! Щото след още 10-20 години ще искаъ да се взема решение с просто мнозинство. И големите ще диктуват на малките. Срещу дребна сума, евентуслно (еврофондове и субсидии).

    В Русия съм! В Русия съм!
  86. 86 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1774 Любопитно

    До коментар [#20] от "L Glassman":

    "Кога ли ше и писне на западна Европа да хрантути такива поддръжници на класическите ценности!"


    ТЕ СИ ПЛАЩАТ!
    Никой не ги хрантути! Плащат си с отварвне на пазара, с човеци- готови, обучени, че и с парични вноски.

    В Русия съм! В Русия съм!
  87. 87 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3994 Неутрално

    До коментар [#82] от "Веселин Дечев":

    "Европа прати Ленин във вагон да прави революция в Русия..."

    Като те приемаха в партията такива ли ги дрънкаше? :)))))

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  88. 88 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4412 Неутрално

    До коментар [#74] от "tacheaux":

    Прав си. Големи глупости върши Борисов. Вкара ни в еврозоната и купи ф16. С това попари евразийските ви амбиции. Няма начин да не го мразите.

    Gunter glieben glauchen globen
  89. 89 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3994 Неутрално

    До коментар [#88] от "Alarmstufe: Rot":

    "Вкара ни в еврозоната и купи ф16..."

    А неблагодарлните американци не спряха да го оръкват...

    "Силното гражданско общество и върховенството на закона са неразделна част от демокрацията и САЩ недвусмислено подкрепят тези ценности. В четвъртък постоянният юридически съветник Джесика Ким се срещна с представители на българския Антикорупционен фонд.

    Фондът систематично наблюдава публично достъпна информация, медии и социални мрежи, за да разследва, предотвратява и спира корупцията на всички нива в България. Ние ги аплодираме и ги подкрепяме, докато работим #ЗаедноЗаПочтеност!"

    - официално изявление на Посолството на САЩ в София.

    Зад Гешев е Тръмб, зад Борисов е Бар, или обратното.

    А зад Анти-корупционния фонд, който се бори срещу протнилата власт на шайката, е ПРАВИТЕЛСТВОТО НА СЪЕДИНЕНИТЕ АМЕРИКАНСКИ ЩАТИ.

    Айде върви да тролиш другаде.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  90. 90 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 3663 Неутрално

    До коментар [#11] от "PavelCZ":Кога Русия и други неназовани противници са заплашвали ЕС с военна сила?
    —цитат от коментар 19 на дерибеев


    Русия "откровено" ни каза, на нас, на европейска България – Ракетите ни са насочени към вас!

  91. 91 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3994 Неутрално

    До коментар [#90] от "Alexander97":

    "Русия "откровено" ни каза, на нас, на европейска България – Ракетите ни са насочени към вас!"

    А пък ние, като истински "евроатлантици", допуснахме ракети, насочени срещу нашите съюзници от НАТО, да преминат през българското въздушно пространство с руски военен самолет.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  92. 92 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1774 Любопитно

    До коментар [#53] от "Роси":

    "Има начин, напуска ЕС и отива в Евразийския."

    Напротив. Това е диктатура. При демокрацията всеки може да има мнение, различно от това на мнозинството. И има право да го отстоява. А не да го гоните щото не е сугласен с вас.

    В Русия съм! В Русия съм!
  93. 93
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  94. 94 Профил на kcq33617839
    kcq33617839
    Рейтинг: 232 Неутрално

    До коментар [#3] от "wpo34378687":

    Аз отдавна го казвам - майната им на бг кенефа.
    Ама е хубаво и че другите мислят така.

  95. 95 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1805 Любопитно

    До коментар [#82] от "Веселин Дечев":
    На Европа въобще не й трябва армия! Че тя Европа,граничи със себе си! Трябва й брегова охрана. Русия поне отвек не е нападала Европа. Европа прати Ленин във вагон да прави революция в Русия, Европа прати после интернисти в гражданската война, Европа в лицето на Хитлер нападна Съветския съюз."


    А какво правеха в Европа руските войници през Първата световна война. Какво работа имаха руските войници в Добруджа където ген. Колев с българската конница ги изгони от територията на България. Какво правеха руските войници по същото време и на македонския фронт. Сигурно пак са идвали да ни освобождават. Защо 1919г.СССР напада Полша и Варшава те не са ли в Европа. Защо през Втората световна война СССР напада Полша, Литва, Латвия, Естония, Финландия,преди самата тя да е нападната от Германия. Защо сега Русия изпрати 30 000 руски войници които организираха референдума в Крим. Защо има руски войски в Донбас и Луганск, те не са ли в Европа. От кой външен враг е нападната Беларус, че Русия и обещава помощ.

  96. 96
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  97. 97 Профил на ГЕРБ е равно на посредственост и простотия
    ГЕРБ е равно на посредственост и простотия
    Рейтинг: 57 Неутрално

    До коментар [#74] от "tacheaux":Прав си. Големи глупости върши Борисов. Вкара ни в еврозоната и купи ф16.
    —цитат от коментар 88 на Alarmstufe: Rot


    Интересно дали в историята ще остане "купи ф16". Как мислиш? Смятай колко трябва да сгрибаш за някакви постижения, за да характеризираш недъгавото управление на един човек от класата на Тодор Живков. Апропо, не сме в Еврозоната.

  98. 98 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1774 Любопитно

    До коментар [#90] от "Alexander97":

    "Русия "откровено" ни каза, на нас, на европейска България – Ракетите ни са насочени към вас!"

    Това агресия ли е?
    А тогава какво е разширяването на Нато, амвриканските бази у нас, редовното навлизане на котаби и самолети на Сащ в Черно море, амееиланските военни в прибалтика и Полша?

    В Русия съм! В Русия съм!
  99. 99 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3541 Неутрално

    До коментар [#93] от "Веселин Дечев":

    Клиповете са заплаха? Военна??
    ▪️▪️▪️▪️▪️

    ©️
    "МОСКВА, 2 март - РИА Новости.
    Алексей Фененко, водещ изследовател в Института по международни въпроси на сигурността на Руската академия на науките, смята, че образът на американска Флорида на кадрите, демонстриращи възможностите на новата руска ракета "Сармат" и показан по време на посланието на руския президент Владимир Путин до парламента, че територия й е не неуязвима, най-новите оръжия на Руската федерация са способни да пробият атлантическата отбрана на САЩ."©️

  100. 100 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1774 Любопитно

    До коментар [#91] от "Norman Granz":

    "А пък ние, като истински "евроатлантици", допуснахме ракети, насочени срещу нашите съюзници от НАТО, да преминат през българското въздушно пространство с руски военен самолет."

    Те не са ли ПВО, тоест отбранителни?

    В Русия съм! В Русия съм!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK