Греяно вино и социална дистанция: Коледен базар в Германия работи, но при нестандартни условия

Греяно вино и социална дистанция: Коледен базар в Германия работи, но при нестандартни условия

Виж видеото
На опашка за дезинфектант: църквите във Франция отвориха, но при строги мерки

На опашка за дезинфектант: църквите във Франция отвориха, но при строги мерки

Виж видеото
"За да успеем, трябва да летим": Трудностите в интензивните отделения в Германия

"За да успеем, трябва да летим": Трудностите в интензивните отделения в Германия

Виж видеото
"Подарък за Коледа": Pfizer и BioNTech се готвят за бързи доставки на ваксината

"Подарък за Коледа": Pfizer и BioNTech се готвят за бързи доставки на ваксината

Виж видеото
И пенсионери поискаха оставката на Лукашенко

И пенсионери поискаха оставката на Лукашенко

Виж видеото

В Турция процъфтява бизнесът с рециклиране на кораби. Пандемията спря повечето круизи и доскоро пълните с туристи кораби сега се режат за скрап недалеч от Измир.


Още по темата гледайте във видеото.

Коментари (38)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1469 Весело

    И те се научиха да берат джилезу....

    Живеем във времена на суши, фондю и жулиен, а аз продължавам да обичам кюфтенца с пържени картофки и баничка с боза. Моята простотия край няма!
  2. 2 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1701 Весело

    Ети, работиш ли с горелката бе, аби?

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  3. 3 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2620 Весело

    Очевидно рециклирането и скрап-а са бъдещето на икономиката на псевдо султана!
    "Летящите автомобили" са просто смешен и несръчен ПР !

  4. 4 Профил на Michael Jordan
    Michael Jordan
    Рейтинг: 1646 Любопитно

    Сега круизните кораби ги рециклират,
    след година, две нови ще конструират.

  5. 5 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1354 Неутрално

    Е това са стари кораби бе, братче...
    Естествено че ще ги режат.
    Тия кораби изкарват толкова пари (в нормално време), че постоянно се правят нови и по-модерни.
    Който следи борсите, двете най-големи компании в света се котират на все по-високи нива, след драмтичното цамбурване през март. Пример - Норуиджън Круз Лайн Холдингс паднаха от около 60 долара на акция на 9 долара. В момента се котира на 18 (беше се качило до 26 началото на юни).
    Този бизнес няма да умре - корабът стои на котва, разходва пари, но на всички е ясно, че след приключване на драмата с пандемията, всички пак ще се юрнат да се забавляват, с двойна сила...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  6. 6 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1469 Весело

    До коментар [#3] от "selqnin":

    Децата гладен, жената и той...

    Живеем във времена на суши, фондю и жулиен, а аз продължавам да обичам кюфтенца с пържени картофки и баничка с боза. Моята простотия край няма!
  7. 7 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4294 Неутрално

    Голямото рязане... Страхотни сувенири ще им останат.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  8. 8 Профил на georgi_ww
    georgi_ww
    Рейтинг: 623 Неутрално

    Бъркаш в специализирана ФБ група и хоп - новина!
    Турция не рециклира от вчера кораби. Този "завод" е одобрен от европейската комисия за безопасно рециклиране (рязане) на кораби и не страда от липса на клиенти.

  9. 9 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5858 Неутрално

    Браво на комшиите! Здраво бачкат и не ги е срам.
    В моя офис периодично идва един пъргав турчин и изящно върти такъмите по стъклото и джамът лъсва за секунди. Винаги му правя комплимент, колко е сръчен, точен и бърз, а той винаги се хвали, че почти 30 години само прозорци мие. И се гордее с труда си.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  10. 10 Профил на Сд
    Сд
    Рейтинг: 776 Неутрално

    И после ги правят на печки,които ние купуваме

  11. 11 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1469 Неутрално

    До коментар [#9] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Няма срамен труд. Има само срамни болести...

    Живеем във времена на суши, фондю и жулиен, а аз продължавам да обичам кюфтенца с пържени картофки и баничка с боза. Моята простотия край няма!
  12. 12 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2839 Неутрално

    Ами браво на комшиите! Не остават без работа. Със сигурност имат какво да правят и с получения метал...
    И ние бяхме подхванали подобен бизнес (подводниците с които почна мултигруп), ама после редица грешки в управлението на страната напрактика ликвидираха корабостроителната и кораборенобтна дейност. А иначе, специалисти по скрапа имаме повече, отколкото която и да е страна в света, Бангладеш включително.

  13. 13 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3922 Неутрално

    "В Турция процъфтява бизнесът с рециклиране на кораби. Пандемията спря повечето круизи и доскоро пълните с туристи кораби сега се режат за скрап недалеч от Измир."

    Рециклирането на стари амортизирани круизни кораби в Турция няма нищо общо със сегашната пандемия. Този бизнес е съществувал преди пандемията , която спря туристическия бизнес със круизни кораби , но тези , които са нови и с неизтекъл амортизационен срок стоят на котва и чакат по-добри времена да възобновят плаванията.

  14. 14 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3922 Неутрално

    "В Турция процъфтява бизнесът с рециклиране на кораби. Пандемията спря повечето круизи и доскоро пълните с туристи кораби сега се режат за скрап недалеч от Измир."

    Рециклирането на стари амортизирани круизни кораби в Турция няма нищо общо със сегашната пандемия. Този бизнес е съществувал преди пандемията , която спря туристическия бизнес със круизни кораби , но тези , които са нови и с неизтекъл амортизационен срок стоят на котва и чакат по-добри времена да възобновят плаванията.

  15. 15 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4294 Любопитно

    До коментар [#9] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Колко кинти взима, и за колко кв. м. приблизително?

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  16. 16 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    Турция - малоазийския Бангладеш.

  17. 17 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1352 Разстроено

    До коментар [#3] от "selqnin":

    Е ние явно и това не можем
    Но да се подиграваме сме супер

    гошо
  18. 18 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1352 Разстроено

    До коментар [#3] от "selqnin":

    Е ние явно и това не можем
    Но да се подиграваме сме супер

    гошо
  19. 19 Профил на venci4
    venci4
    Рейтинг: 1346 Весело

    Ети, работиш ли с горелката бе, аби?
    —цитат от коментар 2 на Пипера е много лют


    Той е факир на метлата 🧹
    😂😂

    Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpg
  20. 20 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2087 Неутрално

    В Турция всякакъв бизнес процъфтява, което е странно защото ако се чуе мнението на българите за турците, то от тях (турците) нищо не става, това са едни бездарни, глупави, нищо не можещи същества...

  21. 21 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 1943 Неутрално

    Ети, работиш ли с горелката бе, аби?
    —цитат от коментар 2 на Пипера е много лют


    Хаха.....Едва ли,той се чуди къде да се дене от глад и мизерия....

    shlshlshlshl
  22. 22 Профил на anonim440
    anonim440
    Рейтинг: 2087 Неутрално

    Първият път като отидох в Истанбул, това беше един град, а когато отидох след 6 г. това вече беше друг град, бяха се появили небостъргачи, бяха се появили страшно много магазини, това преди не беше така. Против съм презастрояването и тези небостъргачи не кореспондират с този град точно. Но идеята ми е, че там се работи много и през цялото време се мени града. В София метрото го строим от 40 г. и колко сме построили? А там в Истанбул го започнаха през 1996 г. и през 2023 г. трябва да е 750 км.
    Да не говорим за озеленяването на Истанбул, няма плевели, всичко е окосено и подрязано и не се виждат озеленители, които да поддържат, кога го правят не знам. В София се виждат озеленители, които да работят и в същото време София не изглежда добре.
    В България едно от нещата, които най-много ме дразнят са плевелите. Като тръгнеш от летище "София" с автобус към София и като погледнеш какво е около пътя, какви плевели има и ти става лошо. Като тръгвах от предишното летище на Истанбул в посока центъра на Истанбул и просто виждаш около пътя едни много добре поддържани зелени площи, цветя, окосена трева, подрязани добре храсти. И това е почти навсякъде в Истанбул. Такова хубаво поддържане на тревни площи и растителност в България съм виждал само в курортният комплекс "Албена".

  23. 23 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3396 Неутрално

    То като бизнеса със стари коли, но по-готино.
    Богаташите ги мързи да ги разкомплектоват, а в тях има много ценности. Основно цветни метали, но и уреди и атрибути и обзавеждане за задоволяване изтънчените вкусове на световната аристокрация.

  24. 24 Профил на nmq25555650
    nmq25555650
    Рейтинг: 121 Неутрално

    През януари тъкмо пристигнах в Австралия и веднага платих 5500$ за еднопосочен круиз през Април от Сидни то Хонолулу със стопове в Окланд, Таити и Бора-Бора. Излишно е да казвам какво стана, парите си ги получих обратно чак през Август. Много жалко! Тези круизи бяха хубаво преживяване.

  25. 25 Профил на nmq25555650
    nmq25555650
    Рейтинг: 121 Неутрално

    До коментар [#22] от "anonim440":


    Каква зеленина в Истанбул, всеки като съм минавал оттам съм се чудел как издържат тия хора в тая бетонна джунгла. Миналата година Януари видях и много празни блокове. Иначе за плевелите в София съм съгласен.

  26. 26 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 1119 Неутрално

    Млад народ, силна държава... Малко е опасна за комшиите, ама те нямат думата. Държат проливите и тръбопроводите къмто горката Европа. Това значи, да усетиш, че си дюкян на пет кюшета. Нашите правителства прозяпаха всички възможности. Само Симо гледаше отвъд хоризонта, ама нали не е свинар, не става и за цар.

  27. 27 Профил на realismisthename
    realismisthename
    Рейтинг: 924 Неутрално

    Едни ги строят, други ги ползват, трети ги рециклират. Ние какво правим?

  28. 28 Профил на Тиква загубена
    Тиква загубена
    Рейтинг: 2259 Неутрално

    Ама има работна ръка нали.....
    А в завода на Домуза има един КОР

    Приживе на всички в устата ви срах, серете и вие на гроба ми без страх, че мъртвец от гроба не може да се вдигне, серящия гъз с хуй да достигне!
  29. 29 Профил на тракиец
    тракиец
    Рейтинг: 323 Разстроено

    До коментар [#27] от "realismisthename":

    Ние ги крадем . За справка либийския танкер "Бадр". Кой каквото може и с каквото е известен.

    O sancta simplicita!
  30. 30 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3890 Неутрално

    До коментар [#20] от "anonim440":

    В Турция всякакъв бизнес процъфтява, което е странно защото
    ========
    Защо да е странно?
    Турция е капиталистическа държава в истинския смисъл на думата.....
    Затова не веднъж съм казал, че......всяка санкция срещу турската икономика е в същото време и предизвикателство за нейната гъвкавост и нови направления.

    Bukalemun
  31. 31 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3396 Неутрално

    Едни ги строят, други ги ползват, трети ги рециклират. Ние какво правим?
    —цитат от коментар 27 на realismisthename


    Одумваме ги.

  32. 32 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 1035 Неутрално

    Ами браво на комшиите! Не остават без работа. Със сигурност имат какво да правят и с получения метал...И ние бяхме подхванали подобен бизнес (подводниците с които почна мултигруп), ама после редица грешки в управлението на страната напрактика ликвидираха
    —цитат от коментар 12 на ivanpopov

    Пази боже да подхванем подобна дейност. В нея се конкурираш предимно с Бангладеш и Пакистан, също Индия и в малка степен Турция, защото те рециклират кораби по по-висок стандарт и примерно от ЕС регистрираните компании трябва да си пращат старите кораби там, където се режат със спазване на екология, права на работниците и т.н.
    Ама нали се сещаш, че 95% от корабите са регистрирани в Панама и тем подобни юрисдикции, нарочно - за да не спазват подобни стандарти. И на края на живота си отиват в Бангладеш, където едни изтормозени хорица си рискуват живота като се катерят по тях да режат желязото с примитивни инструменти за някой мизерен долар.
    Това е толкова мръсна и опасна работа, че пази боже българин да работи такова нещо. Има немалко документални филми за този бизнес, гледай ги в Ютюб.

  33. 33 Профил на STRATOR38
    STRATOR38
    Рейтинг: 997 Неутрално

    И ние рециклираме, акумулатори, дори ги изравяме напоследък...
    И кораби можем, ама трябва да ги забравяме по надълбоко...

  34. 34 Профил на wkz55633864
    wkz55633864
    Рейтинг: 74 Неутрално

    Много тъжно видео! Такива красиви, удобни и бързи кораби да правиш на скрап?

  35. 35 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    Я направете репортаж за моргата в теруел - испания.100 самолета и повече.Ремонтират режат сглобяват ...

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.
  36. 36 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7993 Неутрално

    Ами, сигурно вече не стават, затова ги рециклират.

  37. 37 Профил на Мултикултиджендър-Ариец
    Мултикултиджендър-Ариец
    Рейтинг: 1319 Весело

    До коментар [#30] от "eti mehter":

    Да бе да. И Германия по време на Хитлер е била капиталистическа държава... ОУ уейт!

    In a time of universal deceit telling the truth is a revolutionary act
  38. 38 Профил на Мултикултиджендър-Ариец
    Мултикултиджендър-Ариец
    Рейтинг: 1319 Весело

    До коментар [#6] от "mitko11":

    Аз съм същата...

    In a time of universal deceit telling the truth is a revolutionary act




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK