Това е съдържание, създадено от маркетинг студио Storio по задание на партньор на "Икономедиа".

В Китай тестват работ, който да зарежда автомобили с гориво

В Китай тестват работ, който да зарежда автомобили с гориво

Виж видеото
"Обичаме узото": Как в гръцкия град Пломари произвеждат спиртната напитка

"Обичаме узото": Как в гръцкия град Пломари произвеждат спиртната напитка

Виж видеото
Заради празника Йом Кипур магистралите в Израел напълно опустяха

Заради празника Йом Кипур магистралите в Израел напълно опустяха

Виж видеото
Обсъждането в европарламента заради българите, санкционирани по "Магнитски"

Обсъждането в европарламента заради българите, санкционирани по "Магнитски"

Виж видеото
Приоритетите на Съюза: Речта на Урсула фон дер Лайен и дебатът след нея

Приоритетите на Съюза: Речта на Урсула фон дер Лайен и дебатът след нея

Виж видеото

В Турция процъфтява бизнесът с рециклиране на кораби. Пандемията спря повечето круизи и доскоро пълните с туристи кораби сега се режат за скрап недалеч от Измир.


Още по темата гледайте във видеото.

Коментари (38)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1650 Весело

    И те се научиха да берат джилезу....

    Когда мужчина не способен любить женщину, он начинает любить что попало: Родину, партию, профессию и пельмени...
  2. 2 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 706 Весело

    Ети, работиш ли с горелката бе, аби?

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  3. 3 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1661 Весело

    Очевидно рециклирането и скрап-а са бъдещето на икономиката на псевдо султана!
    "Летящите автомобили" са просто смешен и несръчен ПР !

  4. 4 Профил на Michael Jordan
    Michael Jordan
    Рейтинг: 1133 Любопитно

    Сега круизните кораби ги рециклират,
    след година, две нови ще конструират.

  5. 5 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    Е това са стари кораби бе, братче...
    Естествено че ще ги режат.
    Тия кораби изкарват толкова пари (в нормално време), че постоянно се правят нови и по-модерни.
    Който следи борсите, двете най-големи компании в света се котират на все по-високи нива, след драмтичното цамбурване през март. Пример - Норуиджън Круз Лайн Холдингс паднаха от около 60 долара на акция на 9 долара. В момента се котира на 18 (беше се качило до 26 началото на юни).
    Този бизнес няма да умре - корабът стои на котва, разходва пари, но на всички е ясно, че след приключване на драмата с пандемията, всички пак ще се юрнат да се забавляват, с двойна сила...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  6. 6 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1650 Весело

    До коментар [#3] от "selqnin":

    Децата гладен, жената и той...

    Когда мужчина не способен любить женщину, он начинает любить что попало: Родину, партию, профессию и пельмени...
  7. 7 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3927 Неутрално

    Голямото рязане... Страхотни сувенири ще им останат.

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  8. 8 Профил на georgi_ww
    georgi_ww
    Рейтинг: 680 Неутрално

    Бъркаш в специализирана ФБ група и хоп - новина!
    Турция не рециклира от вчера кораби. Този "завод" е одобрен от европейската комисия за безопасно рециклиране (рязане) на кораби и не страда от липса на клиенти.

  9. 9 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5554 Неутрално

    Браво на комшиите! Здраво бачкат и не ги е срам.
    В моя офис периодично идва един пъргав турчин и изящно върти такъмите по стъклото и джамът лъсва за секунди. Винаги му правя комплимент, колко е сръчен, точен и бърз, а той винаги се хвали, че почти 30 години само прозорци мие. И се гордее с труда си.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  10. 10 Профил на Сд
    Сд
    Рейтинг: 681 Неутрално

    И после ги правят на печки,които ние купуваме

  11. 11 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1650 Неутрално

    До коментар [#9] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Няма срамен труд. Има само срамни болести...

    Когда мужчина не способен любить женщину, он начинает любить что попало: Родину, партию, профессию и пельмени...
  12. 12 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2084 Неутрално

    Ами браво на комшиите! Не остават без работа. Със сигурност имат какво да правят и с получения метал...
    И ние бяхме подхванали подобен бизнес (подводниците с които почна мултигруп), ама после редица грешки в управлението на страната напрактика ликвидираха корабостроителната и кораборенобтна дейност. А иначе, специалисти по скрапа имаме повече, отколкото която и да е страна в света, Бангладеш включително.

  13. 13 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3868 Неутрално

    "В Турция процъфтява бизнесът с рециклиране на кораби. Пандемията спря повечето круизи и доскоро пълните с туристи кораби сега се режат за скрап недалеч от Измир."

    Рециклирането на стари амортизирани круизни кораби в Турция няма нищо общо със сегашната пандемия. Този бизнес е съществувал преди пандемията , която спря туристическия бизнес със круизни кораби , но тези , които са нови и с неизтекъл амортизационен срок стоят на котва и чакат по-добри времена да възобновят плаванията.

  14. 14 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3868 Неутрално

    "В Турция процъфтява бизнесът с рециклиране на кораби. Пандемията спря повечето круизи и доскоро пълните с туристи кораби сега се режат за скрап недалеч от Измир."

    Рециклирането на стари амортизирани круизни кораби в Турция няма нищо общо със сегашната пандемия. Този бизнес е съществувал преди пандемията , която спря туристическия бизнес със круизни кораби , но тези , които са нови и с неизтекъл амортизационен срок стоят на котва и чакат по-добри времена да възобновят плаванията.

  15. 15 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3927 Любопитно

    До коментар [#9] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Колко кинти взима, и за колко кв. м. приблизително?

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  16. 16 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 950 Неутрално

    Турция - малоазийския Бангладеш.

  17. 17 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 675 Разстроено

    До коментар [#3] от "selqnin":

    Е ние явно и това не можем
    Но да се подиграваме сме супер

    гошо
  18. 18 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 675 Разстроено

    До коментар [#3] от "selqnin":

    Е ние явно и това не можем
    Но да се подиграваме сме супер

    гошо
  19. 19 Профил на venci4
    venci4
    Рейтинг: 1445 Весело

    Ети, работиш ли с горелката бе, аби?
    —цитат от коментар 2 на Пипера е много лют


    Той е факир на метлата 🧹
    😂😂

    Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpg
  20. 20 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1140 Неутрално

    В Турция всякакъв бизнес процъфтява, което е странно защото ако се чуе мнението на българите за турците, то от тях (турците) нищо не става, това са едни бездарни, глупави, нищо не можещи същества...

    ДБ=БКП
  21. 21 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    Ети, работиш ли с горелката бе, аби?
    —цитат от коментар 2 на Пипера е много лют


    Хаха.....Едва ли,той се чуди къде да се дене от глад и мизерия....

    shlshlshlshl
  22. 22 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 1140 Неутрално

    Първият път като отидох в Истанбул, това беше един град, а когато отидох след 6 г. това вече беше друг град, бяха се появили небостъргачи, бяха се появили страшно много магазини, това преди не беше така. Против съм презастрояването и тези небостъргачи не кореспондират с този град точно. Но идеята ми е, че там се работи много и през цялото време се мени града. В София метрото го строим от 40 г. и колко сме построили? А там в Истанбул го започнаха през 1996 г. и през 2023 г. трябва да е 750 км.
    Да не говорим за озеленяването на Истанбул, няма плевели, всичко е окосено и подрязано и не се виждат озеленители, които да поддържат, кога го правят не знам. В София се виждат озеленители, които да работят и в същото време София не изглежда добре.
    В България едно от нещата, които най-много ме дразнят са плевелите. Като тръгнеш от летище "София" с автобус към София и като погледнеш какво е около пътя, какви плевели има и ти става лошо. Като тръгвах от предишното летище на Истанбул в посока центъра на Истанбул и просто виждаш около пътя едни много добре поддържани зелени площи, цветя, окосена трева, подрязани добре храсти. И това е почти навсякъде в Истанбул. Такова хубаво поддържане на тревни площи и растителност в България съм виждал само в курортният комплекс "Албена".

    ДБ=БКП
  23. 23 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3229 Неутрално

    То като бизнеса със стари коли, но по-готино.
    Богаташите ги мързи да ги разкомплектоват, а в тях има много ценности. Основно цветни метали, но и уреди и атрибути и обзавеждане за задоволяване изтънчените вкусове на световната аристокрация.

  24. 24 Профил на nmq25555650
    nmq25555650
    Рейтинг: 312 Неутрално

    През януари тъкмо пристигнах в Австралия и веднага платих 5500$ за еднопосочен круиз през Април от Сидни то Хонолулу със стопове в Окланд, Таити и Бора-Бора. Излишно е да казвам какво стана, парите си ги получих обратно чак през Август. Много жалко! Тези круизи бяха хубаво преживяване.

  25. 25 Профил на nmq25555650
    nmq25555650
    Рейтинг: 312 Неутрално

    До коментар [#22] от "anonim440":


    Каква зеленина в Истанбул, всеки като съм минавал оттам съм се чудел как издържат тия хора в тая бетонна джунгла. Миналата година Януари видях и много празни блокове. Иначе за плевелите в София съм съгласен.

  26. 26 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 1176 Неутрално

    Млад народ, силна държава... Малко е опасна за комшиите, ама те нямат думата. Държат проливите и тръбопроводите къмто горката Европа. Това значи, да усетиш, че си дюкян на пет кюшета. Нашите правителства прозяпаха всички възможности. Само Симо гледаше отвъд хоризонта, ама нали не е свинар, не става и за цар.

  27. 27 Профил на realismisthename
    realismisthename
    Рейтинг: 686 Неутрално

    Едни ги строят, други ги ползват, трети ги рециклират. Ние какво правим?

  28. 28 Профил на Тиква загубена
    Тиква загубена
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Ама има работна ръка нали.....
    А в завода на Домуза има един КОР

    Приживе на всички в устата ви срах, серете и вие на гроба ми без страх, че мъртвец от гроба не може да се вдигне, серящия гъз с хуй да достигне!
  29. 29 Профил на тракиец
    тракиец
    Рейтинг: 278 Разстроено

    До коментар [#27] от "realismisthename":

    Ние ги крадем . За справка либийския танкер "Бадр". Кой каквото може и с каквото е известен.

    O sancta simplicita!
  30. 30 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3321 Неутрално

    До коментар [#20] от "anonim440":

    В Турция всякакъв бизнес процъфтява, което е странно защото
    ========
    Защо да е странно?
    Турция е капиталистическа държава в истинския смисъл на думата.....
    Затова не веднъж съм казал, че......всяка санкция срещу турската икономика е в същото време и предизвикателство за нейната гъвкавост и нови направления.

    Bukalemun
  31. 31 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3229 Неутрално

    Едни ги строят, други ги ползват, трети ги рециклират. Ние какво правим?
    —цитат от коментар 27 на realismisthename


    Одумваме ги.

  32. 32 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 832 Неутрално

    Ами браво на комшиите! Не остават без работа. Със сигурност имат какво да правят и с получения метал...И ние бяхме подхванали подобен бизнес (подводниците с които почна мултигруп), ама после редица грешки в управлението на страната напрактика ликвидираха
    —цитат от коментар 12 на ivanpopov

    Пази боже да подхванем подобна дейност. В нея се конкурираш предимно с Бангладеш и Пакистан, също Индия и в малка степен Турция, защото те рециклират кораби по по-висок стандарт и примерно от ЕС регистрираните компании трябва да си пращат старите кораби там, където се режат със спазване на екология, права на работниците и т.н.
    Ама нали се сещаш, че 95% от корабите са регистрирани в Панама и тем подобни юрисдикции, нарочно - за да не спазват подобни стандарти. И на края на живота си отиват в Бангладеш, където едни изтормозени хорица си рискуват живота като се катерят по тях да режат желязото с примитивни инструменти за някой мизерен долар.
    Това е толкова мръсна и опасна работа, че пази боже българин да работи такова нещо. Има немалко документални филми за този бизнес, гледай ги в Ютюб.

  33. 33 Профил на Atanas Yankov
    Atanas Yankov
    Рейтинг: 384 Неутрално

    И ние рециклираме, акумулатори, дори ги изравяме напоследък...
    И кораби можем, ама трябва да ги забравяме по надълбоко...

  34. 34 Профил на wkz55633864
    wkz55633864
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Много тъжно видео! Такива красиви, удобни и бързи кораби да правиш на скрап?

  35. 35 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 513 Неутрално

    Я направете репортаж за моргата в теруел - испания.100 самолета и повече.Ремонтират режат сглобяват ...

    Горд българин с три години стаж в Испания .
  36. 36 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7240 Неутрално

    Ами, сигурно вече не стават, затова ги рециклират.

  37. 37 Профил на НеНаСтраха Решетников Вирусов
    НеНаСтраха Решетников Вирусов
    Рейтинг: 2008 Весело

    До коментар [#30] от "eti mehter":

    Да бе да. И Германия по време на Хитлер е била капиталистическа държава... ОУ уейт!

    И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
  38. 38 Профил на НеНаСтраха Решетников Вирусов
    НеНаСтраха Решетников Вирусов
    Рейтинг: 2008 Весело

    До коментар [#6] от "mitko11":

    Аз съм същата...

    И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK