Чадър и бухалка - "Монд" разказа за "недосегаемия" главен прокурор

"На дневен ред в България е антикорупционният гняв" - водещото заглавие на страницата, посветена на протестите.

© facebook.com/yvobojkov

"На дневен ред в България е антикорупционният гняв" - водещото заглавие на страницата, посветена на протестите.



Вместо да защитава хората от бандитите, нашият главен прокурор прави обратното - защитава приятелите си като чадър и удря враговете си като бейзболна бухалка, без да се съобразява с това какво определя законът. Така образно описва пред в. "Монд" дейността на главния прокурор Иван Гешев председателят на Върховния касационен съд Лозан Панов.


Статията "Общественият обвинител - "недосегаемата" фигура на българското правосъдие" е втората върху цяла страница, посветена на протестите в България.


В нея Панов отново прави уточнението, че като съдия би трябвало да е политически неутрален в спора между протестиращи и управляващи, но и че е длъжен да говори, когато са погазени фундаменталните ценности на върховенството на правото, а институциите са превзети.




Като своеобразна илюстрация "Монд" описва кабинетите на Панов и Гешев. Те са на два различни етажа в една сграда, но ги разделя цял свят, пише изданието. Панов приема в малък кабинет без някаква церемониалност пред знамената на България и ЕС, на четвъртия етаж Гешев - който отказва интервюта - заема гигантски кабинет, гледащ към цяла София и декориран с православни икони и картини на български военни герои, допълва изданието. "Той е защитен от впечатляваща система за сигурност, държаща далеч нежеланите посетители, като се започне от журналистите, които той избягва, откакто протестите с искания за неговата оставка разтърсиха България."


Панов обяснява още, че българският модел е наследен от съветския и прокуратурата е институцията, концентрирала най-много власт. Главният прокурор е на върха на пирамида, недосегаем и безотчетен пред когото и да е, той решава кой да бъде преследван и кой - не, изрежда председателят на ВКС.


Версията му е, че Гешев е назначен на поста като "награда" за ролята му в "най-големият обир в България" - мъглявият случай за фалирането на Корпоративна търговска банка (КТБ) през 2014 г. В него в много документи от досието бе посочен близкият до властта Делян Пеевски, но той никога не се е притеснявал от това, допълва "Монд".


В статията става дума и за намесата на главния прокурор в много икономически случаи и за това, че според Панов той лично защитава Бойко Борисов от преследване по казуса със снимките с пачките. Холандецът Юри Тавание, бивш съветник на Европейската комисия за България, обяснява, че Гешев напада тези, които му задават въпроси и ги обвинява, че са мафия или че са финансирани от чужбина. "Монд" допълва за класически случаи на тормоз като изпращане на полицаи при критикуващи журналисти и НПО, а Панов казва, че се е опитвал много пъти да привлече европейското внимание към натиска над него и съпругата му и че е трудно колегите му в Германия или Франция да разберат, че в България мафията е част от политическия живот.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (120)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на danubian.whale
    danubian.whale
    Рейтинг: 1250 Весело

    Биков: И "Монд" са платени, само ПИК и БЛИЦ не са.

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3588 Неутрално

    “... Панов приема в малък кабинет без някаква церемониалност пред знамената на България и ЕС, на четвъртия етаж Гешев - който отказва интервюта - заема гигантски кабинет, гледащ към цяла София и декориран с православни икони и картини на български военни герои..”

    Единият от двамата има сериозен комплекс за непълноценност...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  4. 4 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 962 Неутрално

    "Трима бизнесмени с леви убеждения спечелиха битката за купуване на всекидневника "Льо Монд" - един от най-престижните френски вестници." От 2010.
    Да влезе убития.

    Smooth criminal-a criminal who is sneaky and doesn't leave a trace of his presence at the scene.
  5. 5 Профил на razor
    razor
    Рейтинг: 1057 Весело

    "Трима бизнесмени с леви убеждения спечелиха битката за купуване на всекидневника "Льо Монд" - един от най-престижните френски вестници." От 2010.Да влезе убития.
    —цитат от коментар 4 на proventuss


    След това не го ли купи Дойче веле, в консорциум с Политико?

  6. 6 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 3027 Весело

    "Така образно описва пред в. "Монд" дейността на главния прокурор Иван Гешев председателят на Върховния касационен съд Лозан Панов."

    Самото име "Лозан Панов" ни е известно като образец на морална чистоплътност, обективност, неподкупност и безпристростност.
    Затова беше достатъчно да напишат само него, що трябваше да го маскарят с друга плява.
    Също толкова почетно звучи и името "Евгений Дайнов" в "Дойче Велле".

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3588 Неутрално

    До коментар [#6] от "Дон Кихот":

    “Самото име "Лозан Панов" ни е известно като образец на морална чистоплътност, обективност, неподкупност и безпристростност.”

    Нищо подобно!

    Лозан Панов е влязъл в БКП на 19 години, участник е във “възродителния процес”, кандидатствал е във Факултета на ДС в милиционерската академия, след демократичните промени се е занимавал с трафик на крадени коли, контрабанда цигари и дрога, бил е колектор на Румен Пашата, братя Маргини и Маджо в СИК...

    Ами той си е престъпник отвсякъде!

    Пардон, май го бъркам с някого...

    😁😁😁😁☠️

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    До коментар [#6] от "Дон Кихот":

    Значи големи балъци тези в "Монд". Да не вземат да питат тебе да им обЯсниш как стоят нещата.

  11. 11 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 8139 Неутрално

    Още дълго време ние българите ще носим срама на това корумпирано и некадърно управление

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  12. 12 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    До коментар [#9] от "bobinews":

    Кой е поръчал статията? Божков?

  13. 13 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1306 Весело

    Лозанъ пак се изявява като политическа фигура.
    Кристално честен, чист политик.
    А какво стана с евтиния апартамент от "Артекс" на жена му, в който той живее под наем, който плаща на фирмата на жена му?
    А с масивното "бунгало" на два етажа на първа линия на морския бряг?
    Но това са подробности без значение, нали сега от "малък кабинет без някаква церемониалност пред знамената на България и ЕС" Лозанъ вещаеза "погазени фундаментални ценности на върховенството на правото, а институциите са превзети".
    А кой е автирът на фундаменталната статия в "Монд"?
    Май е българче?

    Знанието е сила, информацията - власт
  14. 14 Профил на Мизийски
    Мизийски
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    Вчера срещам един мой познат протестър. Бъзикам го: "Муудис и Петер Келнер и те ли са гърбави?". А оня, съвсем сериозно ми вика, че не били гербери, а били империалисти, угнетителни на бедните. Само си правете сметката за нивото на протестиращите.

    Спаси, Господи, Твоите чеда и благослови наследството си, като даряваш на православния български народ победа над враговете му и го запазваш с Твоя кръст. ☦
  15. 15 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 936 Неутрално

    До коментар [#3] от "Norman Granz":

    Всъщност, това е много характерно за хора, станали жертва на собственото си надценено самочувствие. Отличителна черта е показността, парвенющината, чувството за недосегаемост.
    ГешеФ има комплекси, защото е завършил милиционерско училище и не е юрист по образование. Затова прави и "научна степен" в едно средно политехническо училище, с гръмкото наименование Университет. Ковачницата на кадри от СИК и ВИС, създадено специално за мутри и милиционери, белким нещо нагънат мозъчетата.
    Та, комплеските са повсеместни. И Баце страда, че комунистите са му пречили в Оксфорд да ходи, а той стигнал само до Негован.

  16. 16 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3588 Неутрално

    До коментар [#12] от "Doge":

    “Кой е поръчал статията?”

    Ристю, разбира се. 😁

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  17. 17 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1931 Весело

    До коментар [#13] от "pag":

    Ех, тези "Монд". Да направят такава грешка. Ми да те бяха питали теб, да не се злагат!

  18. 18 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    ""Монд" разказа" ...Не е ли по точно да се каже :"Монд" преразказа думите на Лозан Панов.Който Панов,би трябвало да е неутрален,но не можел да мълчи.Защо не можел,защото той и съпругата му били подложени на неимоверен натиск.Завалията!

  19. 19 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    До коментар [#9] от "bobinews":

    Прав си! Няма европейски лидер, който да чете Монд или Политико. Да не говорим за други треторазрядни немски вестничета...В Европа се информират само от ПИК...

  20. 20 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    До коментар [#18] от "uvtest":

    Ето още един , който твърди, че "Монд' са се объркали. Ми така е, като не питат тебе или поне Недялко

  21. 21 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3588 Неутрално

    До коментар [#15] от "SSS":

    “Затова прави и "научна степен" в едно средно политехническо училище...”

    Ей, я по-кротко! Да не си посмял да оръкваш Бобовдолския университет, на 312759-то място в Times World Ranking...

    😁😁😁😎

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 962 Неутрално

    "В нея Панов отново прави уточнението, че като съдия би трябвало да е политически неутрален ". По Конституция!
    И едно корабче плува.....

    Smooth criminal-a criminal who is sneaky and doesn't leave a trace of his presence at the scene.
  24. 24 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2198 Неутрално

    Мда, "водещо заглавие"... на стр. 7 !!!!
    Абе Главатаря на прокурорите е отврат, но само Бойкиев и още 6 човека днес протестират в "многохилядните протести" пред НС!

    Русия- проказата на планетата Земя.
  25. 25 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3588 Неутрално

    До коментар [#19] от "lz73":

    “Няма европейски лидер, който да чете Монд или Политико.”

    Естествено!

    Нито пък Шпигел и Економист.

    Всички четат само Монитор, Труд, Галерия, ПИК и Блиц.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  26. 26 Профил на shisharko
    shisharko
    Рейтинг: 534 Неутрално

    Излагацията и разобличаването на методите на шайката стават тотални международни.

  27. 27 Профил на Мишо Петров
    Мишо Петров
    Рейтинг: 921 Неутрално

    Недосегаем за народа, иначе корона вирусът дебне...

  28. 28 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    Тука, някой тврдят, че Панов правел политически изказвания. Да не би да твърдите , че Гешев е политическа фигура?

  29. 29 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 3027 Весело

    До коментар [#8] от "Norman Granz":

    "Пардон, май го бъркам с някого."

    Споко, не го бъркаш, но това добавя нови нюанси към светлия му образ.
    Няма да те товаря с мъките около съвместните му далавери с неговата съпруга.
    Излишно е- както съм написал, само името е достатъчно.
    Както Радев, Бойкикев, Кънев, Маямата, Цветанов, звеното "червиви ябълки"- все светли личности от звездния ви отбор.

  30. 30 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    До коментар [#18] от "uvtest":Ето още един , който твърди, че "Монд' са се объркали. Ми така е, като не питат тебе или поне Недялко
    —цитат от коментар 20 на Doge

    Още един лилав,дето не може да чете писан текст.Къде бе златен,видя да твърдя,че Монд се е объркал.

  31. 31 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    Мда, "водещо заглавие"... на стр. 7 !!!! Абе Главатаря на прокурорите е отврат, но само Бойкиев и още 6 човека днес протестират в "многохилядните протести" пред НС!
    —цитат от коментар 24 на chichka


    Чиче, ако си мислиш, че корупцията в България е тема номер 1 във Франция, обркАл си се. Но фактът , че са отделили една ЦЯЛА страница е показателен.

  32. 32 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    До коментар [#30] от "uvtest":

    А защо според теб "Монд" са се спряли на Лозан Панов, а не са дали думата на Недолюбена Петрова-Еврова или Нидялку от ПИГ. Или някой друг прасешки сподвижник? Въобще мозъчето ти задава ли си подобни въпроси?

  33. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  34. 34 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    До коментар [#22] от "konservator.bg":


    ...контролиран прокурор, означава прокурор, който няма да свърши работа за 1 лв. но ще е там и ние ще знаем, че е независим, тоест от него нищо не зависи, ...!
    —цитат от коментар 22 на konservator.bg


    Ммда, горките американци! Техният главен прокурор е доста зависим. Тръмп може да го уволни когато си пожелае. И в Европа не е по-различно, във всяка държава има начини за контрол на прокуратурата.
    В България НЯМА независими и безконтролни прокурори. Всъщност има само един - главният прокурор. Всички останали са му пряко подчинени и следователно не са независими. Ще рече според тебе всеки прокурор в България, освен Гешев, е човек "който няма да свърши работа за 1 лв. но ще е там и ние ще знаем, че е независим, тоест от него нищо не зависи, но ще е лице и марионетна на обвинителната власт!".
    Ми съгласен съм!

  35. 35 Профил на Rational
    Rational
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    Не само мутри и некадърници ни оправляват, но явно имат и сериозно комплекси. Не мога да разбера защо претендират да бъдат близки до народа, след като очевидно търсят лукса и помпозността.

    Сравнението на Панов и Гешев е удар в десетката.

  36. 36 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3969 Весело

    До коментар [#18] от "uvtest":

    """Монд" разказа" ...Не е ли по точно да се каже :"Монд" преразказа думите на Лозан Панов.Който Панов,би трябвало да е неутрален,но не можел да мълчи.Защо не можел,защото той и съпругата му били подложени на неимоверен натиск.Завалията!"

    Пак поръчкова статия, платена от умнокрасивите ! Нал тъй ?

  37. 37 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    До коментар [#29] от "Дон Кихот":






    ...Излишно е- както съм написал, само името е достатъчно.Както Радев, Бойкикев, Кънев, Маямата, Цветанов, звеното "червиви ябълки"- все светли личности от звездния ви отбор.
    —цитат от коментар 29 на Дон Кихот


    Мммда, а как бранехте Цветанов...сега бил червив...

  38. 38 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4567 Неутрално

    "...че според Панов той лично защитава Бойко Борисов от преследване по казуса със снимките с пачките."?!



    Малей колко откровени лъжи са изприказвани в това интервю?! А колкото до цитата, преди час-два Гешев заяви, че Борисов е разпитван три пъти - за пачките, за къшата в Барселона и за записите. Дори ако трябвало, още и 20 пъти ще го разпитват...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  39. 39 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2055 Неутрално




    До коментар [#19] от "lz73":

    Така е!Западните лидери нямат посолства у нас,нямат експерти,нямат служби....Всичко,което научават за случващото се в България,го правят само от страниците на вестниците.Сега,благодарение на бай Лозан и с любезното съдействие на Монд,ще узнаят какво беззаконие се шири у нас и още утре ще пристигнат ,за да свалят Боко и Каскета.Ура,другари!

  40. 40 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3588 Неутрално

    До коментар [#29] от "Дон Кихот":

    “Няма да те товаря с мъките около съвместните му далавери с неговата съпруга.”

    Що бе, натовари ме!

    Аз ги познавам и двамата, та веднага ще “потвърдя” милиционерските ти измислици.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  41. 41 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3969 Весело

    До коментар [#6] от "Дон Кихот":

    " "Така образно описва пред в. "Монд" дейността на главния прокурор Иван Гешев председателят на Върховния касационен съд Лозан Панов."

    Самото име "Лозан Панов" ни е известно като образец на морална чистоплътност, обективност, неподкупност и безпристростност.
    Затова беше достатъчно да напишат само него, що трябваше да го маскарят с друга плява.
    Също толкова почетно звучи и името "Евгений Дайнов" в "Дойче Велле"."

    Не можехте да му (само) развиете болтовете на гумата на служебния автомобил, а ? Или по - точно казано, предупредихте го подобаващо, пък той пак не кандисва и упорито не ще ли не ще да е част от кръга на :

    https://clubz.bg/100131-nso_shte_pravi_vytreshna_proverka_zaradi_predpolagaemi_snimki_ot_spalnqta_na_borisov

  42. 42 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1306 Весело

    Мухаха, особено комични са дописките на Jean-Baptiste Chastand за "великите народни въстания".
    Направо недоумявам как не са ги публикували тука.
    Всъщност ясно защо де - толкова са глупави, че тук биха предизвикали само бурен смях.

    Знанието е сила, информацията - власт
  43. 43 Профил на K2
    K2
    Рейтинг: 1938 Неутрално

    И кво се оказа сега? Чърепа купил и "Монд".

    SHADOWS of SOFIA
  44. 44 Профил на razor
    razor
    Рейтинг: 1057 Неутрално

    "...че според Панов той лично защитава Бойко Борисов от преследване по казуса със снимките с пачките."?!Малей колко откровени лъжи са изприказвани в това интервю?! А колкото до цитата, преди час-два Гешев заяви, че Борисов е разпитван три пъти - за пачките, за къшата в Барселона и за записите. Дори ако трябвало, още и 20 пъти ще го разпитват...
    —цитат от коментар 38 на hamiltonf


    Извинявай, но това е в стил "ако трябва, още 20 червени бюлетини ще издадем за Черепа".

  45. 45 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    Пак поръчкова статия, платена от умнокрасивите ! Нал тъй ?
    —цитат от коментар 36 на samoedin


    Защо лилавите все за плащане си мислите?В случая нещата са прости,ляв вестник помага на своите съидейници-левите протестъри в България.

  46. 46 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 5042 Неутрално

    За разлика от Караянчева и Борисов, на които общественото мнение им влияе, Гешев наистина е горд, че се занимават специално с него.

  47. 47 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3588 Неутрално

    До коментар [#35] от "Rational":

    “Сравнението на Панов и Гешев е удар в десетката”

    Също и на Панов с Бойко Борисов.

    Един почтен и скромен човек срещу един полуграмотен гангстер...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  48. 48 Профил на Bob
    Bob
    Рейтинг: 408 Весело

    Защо се обръща темата за далаверите на Лозан Панов, ние се борим за законност и правова държава. Който е нарушил закона да бъде съден и наказван според закона..Тук не става въпрос, че Гешеф е от вашите а Панов от нашите или обратното...

  49. 49 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 3027 Весело

    До коментар [#37] от "lz73":

    "Мммда, а как бранехте Цветанов...сега бил червив.."

    "Червивите ябълки" са отбор юнаци от съдийската гилдия, които тя самата изведе на светло и с това поне малко тушира срама от това, че в нейните редици има такава екзотика.
    Що си присъвокупил Цветанов към тях, нямам понятие.
    Но и ти едва ли имаш- важното е да се напише нещо.

  50. 50 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1306 Весело

    Кефя се обаче как лилявците избиват комплекси като в един глас врякат "ауууу, ето на, даже ЗАПАДНЯЦИТЕ критикуват Гешев!!!"
    Цял един ФРАНЦУЗИН е писал какво бил рекъл Лозанъ срещу Гешев!!!

    И какво като е французин - има три тестиса ли?
    комплексарска история...

    Знанието е сила, информацията - власт
  51. 51 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1330 Неутрално

    До коментар [#19] от "lz73":“Няма европейски лидер, който да чете Монд или Политико.”Естествено!Нито пък Шпигел и Економист.Всички четат само Монитор, Труд, Галерия, ПИК и Блиц.
    —цитат от коментар 25 на Norman Granz


    Пропуснал си и Дневник! И същите тези лидери разбраха, че политическата криза свърши.

  52. 52 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3969 Неутрално

    До коментар [#37] от "lz73":

    'Мммда, а как бранехте Цветанов...сега бил червив......"

    Един по един, шайката сдава фронта, колкото и да държат цялата държава в плен ! Трогателни са напъните и да изкарат и Лозан Панов като техните членове, но някак си предизвикват само съжаление, донякъде и безразличие......

  53. 53 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    Пффф, барем Ино мерси не заслужавам ли?

    https://www.dnevnik.bg/analizi/2020/10/14/4125972_scenarii_za_propaganden_film_boiko_vliza_v_restorant/?ref=id&_ga=2.34519777.1916275277.1599838876-1731875445.1581073255 #comment-18

    Друго си е да триете коментарите, опровергаващи опорките на шайката, а да оставяте
    лъжите и обидите на троловете и.

    *ПЦК-Проста Цинкова Кофа. Просто кофа.
  54. 55 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8223 Неутрално

    Докога ще търпим да сме за подигравка на Европа! Нямаме ли никакво чувство за чест и достойнство, ами търпим неграмотни и зависими хора начело на държавата. Корупцията и кражбите също ги търпим с години. Стига вече!

  55. 56 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 936 Неутрално

    До коментар [#37] от "lz73":"Мммда, а как бранехте Цветанов...сега бил червив..""Червивите ябълки" са отбор юнаци от съдийската гилдия, които тя самата изведе на светло и с това поне малко тушира срама от това, че в нейните редици има такава екзотика.Що си присъвокупил Цветанов към тях, нямам понятие.Но и ти едва ли имаш- важното е да се напише нещо.
    —цитат от коментар 49 на Дон Кихот


    Да опресня ли рехавата ти памет, за това кой правеше назначенията в СГС и ВАС? До преди една година, се мятахте като невидели да браните Цецерон, сега бил такъв, бил онакъв...
    Цецерон нанесе страшни щети в правораздаването и това е по времето, когато кадруваше безнаказано.
    На вас трябва непрекъснато да ви се опресняват плитките мозъчета..
    Ако ви пита човек, цялото милиционерско училище в Пазарджик ще го турите да управлява..Егати нещастниците

  56. 57 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    Те са на два различни етажа в една сграда, но ги разделя цял свят, пише изданието.



    Панов приема в малък кабинет без някаква церемониалност пред знамената на България и ЕС, на четвъртия етаж Гешев - който отказва интервюта - заема гигантски кабинет, гледащ към цяла София и декориран с православни икони и картини на български военни герои, допълва изданието. "Той е защитен от впечатляваща система за сигурност, държаща далеч нежеланите посетители, като се започне от журналистите, които той избягва, откакто протестите с искания за неговата оставка разтърсиха България."

    *ПЦК-Проста Цинкова Кофа. Просто кофа.
  57. 58 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 816 Неутрално

    Как се променят приоритетите в умнокрасивито съдебно и медийно пространство :

    https://www.capital.bg/blogove/pravo/2015/01/29/2462594_lobito_na_dps_i_cacarov_izbra_lozan_panov_za/

  58. 59 Профил на razor
    razor
    Рейтинг: 1057 Весело

    Монд е много ляв вестник. Критикува редовно водещите десни управления в света.

    Ето например нещо от преди десетина дни на тема "Руското посолство в Буенос Айрес, 400 кг кокаин":

    https://www.lemonde.fr/international/article/2020/10/05/l-ambassade-russe-a-buenos-aires-les-400-kg-de-cocaine-et-le-tres-discret-proces_6054742_3210.html

  59. 60 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3588 Неутрално

    До коментар [#52] от "samoedin":

    “Трогателни са напъните и да изкарат и Лозан Панов като техните членове...”

    Понеже няма как да изкарат Бойко Борисов почтен, те оклеветяват почтени хора, за да ги изкарат престъпници като Бойко Борисов.

    Практика, въведена още от Стефан Продев в Дума с “Всички сме грешни...”

    Да, може бо всички сме повече или малко грешни, но някои сте убийци и престъпници...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  60. 61 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    Кефя се обаче как лилявците избиват комплекси като в един глас врякат "ауууу, ето на, даже ЗАПАДНЯЦИТЕ критикуват Гешев!!!"Цял един ФРАНЦУЗИН е писал какво бил рекъл Лозанъ срещу Гешев!!!И какво като е французин - има три тестиса ли?комплексарска история...
    —цитат от коментар 50 на pag

    Влез им в положението на хората.Яйца ,домати и уши фърляха,с каскети се замеряха,велики въстания дигаха,Бойкикев през ден му иска оставката....Гешев само си го мести.Едничка радост им остана,като някъде ,някой ,нещо напише.

  61. 62 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8223 Неутрално

    До коментар [#14] от "Мизийски":

    Аз пък гледам едни други-студенти, преподаватели, журналисти, актьори и режисьори. Всеки вижда това, което иска.

  62. 63 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3226 Неутрално

    Чадър и бухалка - "Монд" разказа за "недосегаемия" главен прокурор"

    Всъщност това го казва Панов пред Монд. Липсата на линк към оригинала издава опита за поредна манипулация още със заглавието. Нима някой продължава да се чуди защо на изборите са 3%
    https://www.lemonde.fr/international/article/2020/10/13/le-procureur-general-intouchable-figure-du-systeme-judiciaire-bulgare_6055835_3210.html

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  63. 64 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1556 Неутрално

    Аз малко като неутрален да попитам страната която защитава Гешев. Абе момчета, в работата на Гешев (като главен прокурор) има ли поне една професионална грешка? И ако да, коя е тя?

  64. 65 Профил на Dark Avenger alias Дечо Пора
    Dark Avenger alias Дечо Пора
    Рейтинг: 1063 Весело

    нема лоша реклама !
    Дерзай Каскет !

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  65. 66 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3922 Неутрално

    "Чадър и бухалка"!
    Отлично попадение на "Монд" или може би на Лозан Панов?
    Тези две думички напълно описват предназначението на Гешев.
    ЗА ДПС/ГЕРБ/ДС той е идеалната фигура на най-удобното място.
    Според мен малко са се объркали, защото Гешев изобщо не може да бъде описан като идеалне.
    С просташките си маниери, с предизвикателните си приказки и некадърните опити да се прикрие или защити, той успя за нула време да събере погледите на сносните хора в България и така да се превърне в основна фигура за протест и неудобрение.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  66. 67 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2055 Неутрално

    Аз малко като неутрален да попитам страната която защитава Гешев. Абе момчета, в работата на Гешев (като главен прокурор) има ли поне една професионална грешка? И ако да, коя е тя?
    —цитат от коментар 64 на stanislavdi

    Сигурно има ,няма безгрешни хора.Но,като сложим на едната страна на кантара ,това което направи до тук и на другата,евентуалните му грешки,ясно е коя натежава повече.Ясно е и защо е воят срещу него.

  67. 68 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    До коментар [#63] от "дерибеев":

    Ех, че прости тези от "Монд", питали Лозан Панов, а не се сетили да попитат Недялко от ПИК, или Недолюбена Еврова - Петрова. Как може да се объркат така, да клеветя бореца за законост Иван Сотименов Гешев!

  68. 69 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    Аз малко като неутрален да попитам страната която защитава Гешев. Абе момчета, в работата на Гешев (като главен прокурор) има ли поне една професионална грешка? И ако да, коя е тя?
    —цитат от коментар 64 на stanislavdi


    Няма. Както се споменава в статията, винаги е знаел за кого да е бухалка и за кого чадър. За това се е издигнал, от лейтенант от Народаната милиция до гл. прокурор.

  69. 70 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    До коментар [#49] от "Дон Кихот":

    До коментар [#37] от "lz73":"Мммда, а как бранехте Цветанов...сега бил червив..""Червивите ябълки" са отбор юнаци от съдийската гилдия, които тя самата изведе на светло и с това поне малко тушира срама от това, че в нейните редици има такава екзотика.Що си присъвокупил Цветанов към тях, нямам понятие.Но и ти едва ли имаш- важното е да се напише нещо.
    —цитат от коментар 49 на Дон Кихот


    Аз дали имам понятие е друг въпрос, но от написаното от тебе лесно може да се заключи, че ти или нямаш понятие какво си написал или под този ник се изявявате поне двама....ти лично си го присъединил към тази отявлена компания...

  70. 71 Профил на Kamenarski
    Kamenarski
    Рейтинг: 597 Весело

    [quote#67:"uvtest"][/quote]

    КТБ тежи най- много. И явно си тежи точно както трябва!

    НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!
  71. 72 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2946 Весело

    "недосегаемия" !!! ...... Те нека да им резнат 2/3 от бюджета на съдебната власт, дето си купуват джипове и си създават паравоенни формирования като "Бюро за защита на свидетели".....дето
    пази около 5-6 свидетели (я има, а няма)...... Па да видим как "недосегаемия" ще плаща по 18+2 заплати на разни спец. недоразумения.......и ще си прави ремонти в Бояна.....

  72. 73 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 747 Весело

    "Чадър и бухалка - "Монд" разказа за "недосегаемия" главен прокурор"

    Дневник, пак грешите! "Монд" е публикувал разказа на ЛозанЪ. "В Монд", за разлика от някои наши медии(няма да цитирам за да не ме изтрият), "Рубриката “Анализи” представя различни гледни точки, не е задължително изразените мнения да съвпадат с редакционната позиция на “Монд”." Там реално е така, а тук трябва да се повтаря на читателите защото не е.

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  73. 74 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 1087 Неутрално

    лозан панов да не се бърка дето нему е работата.Пеевски е клиент на КТБ, а зад фалита и стои българското
    правителство -те решиха , че ще фалира КТБ.
    Ако не беше фалирала, то цялата ни енергетика, щепе да е собствност на Русия,
    ВТБ искаха да купят банката, заедно с 80% енергийни дружества вътре. Барабар със всички язовири, всичките щяха да са собственост на Русия.
    Затова Лозан Панов да си затвори малко устата , ако не знае за какво точно говори!

  74. 75 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3226 Неутрално

    До коментар [#68] от "Doge":

    Някъде да срещна упрек към Монд? Напротив, затова и линк към оригинала та да се види манипулативното заглавие тук.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  75. 76 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1556 Неутрално

    [quote#67:"uvtest"][/quote]

    Аз пак не разбрах, в кой случай е сгрешил (ако е) и в кой не е (ако не е). Защото вашия коментар не се различава от другите (без конкретика, просто думи). И тъй като са мнозинство е по-вероятно тяхната теза да обори вашата. Та затова, питам по един случай с грешен и един изпъкващ

  76. 77 Профил на #ОСТАВКА
    #ОСТАВКА
    Рейтинг: 2304 Неутрално

    Той е недосегаем. Благодарете на комунистите и ГЕРБ

  77. 78 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2941 Неутрално


    Всеки ден носи все повече и все по-убедителни доводи за оставките на Борисов и Гешев.

  78. 79 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1761 Неутрално

    До коментар [#22] от "konservator.bg":

    колко броя на монд си чел, че да се изказваш.
    има балансиран стил, дава различни гледни точки.
    такива наизуст, само от тутракан ги лови.
    фигаро, който е по-бизнес вестника също е много
    балансиран. за теб е вестника либерасион.

  79. 80 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 634 Весело

    О, ужас! Монд!! И Лузан.
    Нещо като ЕП и Радан.
    😂😂

  80. 81 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1761 Неутрално

    До коментар [#74] от "amanotwas":
    малииии.
    се едно чета сводка от библиотекарския.
    ктб беше фалирана, за да не връща пара
    дебелака пеевски. обаче настъпа една съветска мотика,
    дето се казва мафиотски кръг озеро и леко го поошамариха
    в дубай, за това започна панически да търси едни 600 700
    милиона евро. то не беха су-25 ремонти, не беха дунарити, не беха
    бтк-та. така че, леко у лево.
    и не забравяй лигавничето.

  81. 82 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    До коментар [#75] от "дерибеев":

    Няма нищо манипативно. Не знам френски но загалвието е , че главния прокурор е недосегаем. А в самата статия се споменава " batte de base-ball " което аз си превеждам , като бухалка и "parapluie", което се превеежда като чадър.

  82. 83 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 1518 Весело

    Абе крайно време е да се забранят и Дойче Веле и Монд и всякакви други западни издания, критикуващи правата линия на Партията!

  83. 84
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  84. 85 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1556 Неутрално

    До коментар [#22] от "konservator.bg":колко броя на монд си чел, че да се изказваш.има балансиран стил, дава различни гледни точки.такива наизуст, само от тутракан ги лови.фигаро, който е по-бизнес вестника също е многобалансиран. за теб е вестника либерасион.
    —цитат от коментар 79 на mihail_p


    За него само вестник юманите диманш

  85. 86 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1761 Неутрално

    До коментар [#85] от "stanislavdi":

    верно. бях го забравил.

  86. 87 Профил на az_medikyt
    az_medikyt
    Рейтинг: 482 Неутрално

    Франсетата искат бомбастични новини като всички журналисти. Без значение достоверни ли са. Щом е казано от Лозан, значи - вярно.

  87. 88 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 1087 Неутрално

    До коментар [#81] от "mihail_p":

    Ма, ти сериозно ли мислиш, че разбираш това което пишеш???

  88. 89 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 1087 Неутрално

    До коментар [#82] от "Doge":

    А аз си превеждам - нагъл лъжец, който още не е опандизен!

  89. 90 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1761 Неутрално

    До коментар [#88] от "amanotwas":

    сложи оше ена запетайка и съвсем
    няма да разбирам.

  90. 91 Профил на az_medikyt
    az_medikyt
    Рейтинг: 482 Неутрално

    Лозан е разказал, не Монд.

  91. 92 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1556 Неутрално

    Лозан е разказал, не Монд.
    —цитат от коментар 91 на az_medikyt


    Лозан ги е разказал на Монд, а Монд го е разказал на страниците си. Очевидно е, че Лозан Панов не притежава Монд. Така, че разказа си е баш на Монд...... колкото и да се опитвате да извършите нещата.

  92. 93 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    До коментар [#82] от "Doge":А аз си превеждам - нагъл лъжец, който още не е опандизен!
    —цитат от коментар 89 на amanotwas


    Не. Няма, потърсих , но никъде не срещнах "un menteur effronté qui n'est pas encore en prison"

  93. 94 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1420 Неутрално

    И на Монд им плаща Божков. Само ПИК и Севда ТВ са обвктивни ммедии в целия свят и всички галактики.

  94. 95 Профил на mara71
    mara71
    Рейтинг: 1010 Неутрално

    "Монд" нали няма да се разровят относно назначението на Гешев и до коя власт е по-близък Пеевски?

  95. 96 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1761 Неутрално

    [quote#93:"Doge"][/quote]

    малко не по темата.
    франсетата биха казали "un menteur enorme.":)
    семантиката им е по-друга от нашата.

  96. 97 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1931 Неутрално

    До коментар [#96] от "mihail_p":

    Аз не знам думичка френски :)

  97. 98 Профил на az_medikyt
    az_medikyt
    Рейтинг: 482 Неутрално

    Човекът заслужава такъв кабинет. Какво се впечатляват франсетата. Въпрос на самооценка,. Човекът го заслужава, рискува си живота. А Панов е една мишка. Пълно с такива в. Съда.

  98. 99 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1761 Неутрално

    До коментар [#96] от "mihail_p":Аз не знам думичка френски :)
    —цитат от коментар 97 на Doge


    да де.
    за това го казах:)
    ми пиши на Сергей Брин дето пише
    кода на гугъл, че нема да стане тая:)
    с копие до Тим Кук за сири:)

  99. 100 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3588 Неутрално

    До коментар [#98] от "az_medikyt":

    “Човекът го заслужава, рискува си живота.”

    Да не би да дегустира лично близалките в детски център Биберон, дето са фрашкани с хероин от афганистанските макови полета?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK