Захариева и двама македонски министри са в Берлин за "дискретна среща"

Вдясно на тази снимка е българският външен министър Екатерина Захариева, вляво - германският Хайко Маас.

© Associated Press

Вдясно на тази снимка е българският външен министър Екатерина Захариева, вляво - германският Хайко Маас.



Външният министър на Северна Македония Буяр Османи и колегата му за европейски въпроси Никола Димитров са в Берлин по покана на германския външен министър Хайко Маас и за среща с първия дипломат на България Екатерина Захариева.


Това съобщават източници на БНТ, преди това го обявиха държавната македонска агенция МИА, "Дойче веле" и БГНЕС. Последната агенция уточнява, че външното министерство в София нито потвърждава, нито отрича и че по нейна информация се очаква "твърда позиция" на България да бъде представена по време на тази "дискретна среща". Правителството в Скопие обаче е потвърдило пред МИА за разговорите.


Поканата, отправена от Маас и министъра за европейските въпроси Михаел Рот, идва в момент, когато София втвърди тона към Скопие и формулира по нов начин условията пред ветото за насрочване на първата междуправителствена конференция - същинско начало на преговорите с ЕС.




Северна Македония и България би трябвало да изгладят различията си до 10 ноември, но Скопие даде сигнал миналата седмица, че няма да преговаря за идентичността, нито да прави отстъпки - малко след като обяви възможност за специален анекс към Договора за добросъседство.


"Дойче веле" припомня, че Берлин няколко пъти заяви в последните седмици, че двустранните въпроси нямат място в преговорите за евроинтеграията и София и Скопие трябва да решат въпроса сами.

Коментари (100)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на Deadpudding
    Deadpudding
    Рейтинг: 704 Неутрално

    Да видим сега дали ще се пиша македонец и дали Захариева ще си заслужи да я наричат министър вместо калинка.

    This is the place where puddings die.
  3. 3 Профил на staro-nov dnevnik-ar
    staro-nov dnevnik-ar
    Рейтинг: 66 Неутрално

    Защо в Берлин не отиде агент Шкембе войвода, а остави Захариева да яде шамарите и да и извиват ръцете? Тва лесно е от кабинета в София да провокираш македонците и да се правиш на мъжкар.

  4. 4 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4376 Неутрално

    Тази снимка от кога е? Не ми се вярва да е от скоро, да са в подобна близост и без маски!?

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4376 Неутрално

    До коментар [#3] от "staro-nov dnevnik-ar":

    Захариева въобще не е лесна, отделно има правителствена позиция, няма как тя да омекне с нещо при тези разговори. Опипване на почвата и събиране на оферти, това ще става.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  6. 6 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5889 Неутрално

    И ние, както и те, трябва да признаем реалностите: Формирана е нова нация с нов език, следствие от дебългаризация на Вардарския дял. Обаче такава нация не е съществувала преди 1944 г, както и не съществува такова национално малцинство на територията на България сега. Ясно и просто.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  7. 7 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3109 Неутрално

    "Дойче веле" припомня, че Берлин няколко пъти заяви в последните седмици, че двустранните въпроси нямат място в преговорите за евроинтеграията и София и Скопие трябва да решат въпроса сами."

    Как тъй да нямат?
    То всичко е ясно. Единственият въпрос е дали Боко поне веднъж ще стои прав или пак ще полегне?

  8. 8 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3451 Неутрално


    В отношенията с Македония Бойко Борисов се провали както във всичко останало.

  9. 9 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1072 Неутрално

    Добре е, че Германия ще посредничи. Да пита северномакедонците какъв език се говори според тях в Австрия?

  10. 10 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5889 Неутрално

    До коментар [#9] от "truly":

    По-скоро в Швейцария!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  11. 11 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 892 Неутрално

    Ся, редакцията на Дневник много удобно пропуща факта, че Албания и РСМ са скачени съдове.
    На междуправителствената среща ще се се решава и членството на Албания.
    И даже България да не не наложи вето на РСМ , има други европейски държави дето ще го направят заради Албания...

  12. 12 Профил на cose
    cose
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#3] от "staro-nov dnevnik-ar":
    Македонските българи ли имаш предвид или коминтерновските изродени Титови партизанчета?

  13. 13 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1924 Неутрално

    Не е за езикът, историята и Гоце Дельчев, а затова да няма македонско малцинство в РБ и териториални и културни претенции -вестници, телевизии, македонски партии.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  14. 14 Профил на jlh59313635
    jlh59313635
    Рейтинг: 274 Неутрално

    И ние, както и те, трябва да признаем реалностите: Формирана е нова нация с нов език, следствие от дебългаризация на Вардарския дял. Обаче такава нация не е съществувала преди 1944 г, както и не съществува такова национално малцинство на територията на България сега. Ясно и просто.
    —цитат от коментар 6 на Незнайко в Слънчевия град


    Напълно съм съгласен. Не ми е обаче ясно как това може да се фиксира. Гърците фиксираха името и съседите мисля че няма да могат да го променят (макар че кой знае). Ние какво точно да фиксираме, че на следващия ден след като съседите влязат в ЕС, да не го променят.

  15. 15 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3109 Неутрално

    "И даже България да не не наложи вето на РСМ , има други европейски държави дето ще го направят заради Албания..."
    До коментар [#11] от "palav_nik":

    Ми то си е тяхно право. Да правят каквото искат. Ние не бива да се съгласяваме. Поне веднъж да покажем доблест и национално достойнство. Що трябва да ни пука за тези, които не им пука за нас. Ако им пукаше, щяха да ни разберат.

  16. 16 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    Привикали са я. Като й знаем компетенциите, май изгубихме окончателно кауза и идеали на повече от 100 години.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  17. 17 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 892 Неутрално

    Първом камила ке мине през иглени уши.
    Па сетне РСМ ке влезе у Еуропската уния...

  18. 18 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1051 Неутрално

    Напъни до последно правят югославяните. Интересно дали викат на германците нацисти, или това го няма в сръбския учебник?

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  19. 19 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4376 Весело

    До коментар [#9] от "truly":

    Преди около 75 години тогавашна Германия изцяло предостави на България собствеността и управлението на тази изостанала част от Балканския полуостров, а сега правят на две и половина?!

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  20. 20 Профил на terorio
    terorio
    Рейтинг: 573 Неутрално

    ОСТАВКА на ВСС!
    ОСТАВКА на ГЕШЕВ!

    ДА на Република Севена Македония за ЕС, но
    НЕ на анти-българския югокомунистически сърбо-македонизъм!

    ОТЛАГАНЕ на НАЧАЛОТО НА ПРЕГОВОРИТЕ и ИЗГОТВЯНЕ на ПЪТНА КАРТА с хоризонт 2030 г. за развитие на БГ - МК отношенията.

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2462 Неутрално

    Северна Македония иска да влиза в ЕС не ние.Ако не се съобразяват прав им път. Само някой да не предаде пак националните ни интереси като скучая с нареждането от коминтерна.

    SHADOWS of SOFIA
  23. 23 Профил на The Shadow
    The Shadow
    Рейтинг: 1212 Весело

    Защо в Берлин не отиде агент Шкембе войвода, а остави Захариева да яде шамарите и да и извиват ръцете? Тва лесно е от кабинета в София да провокираш македонците и да се правиш на мъжкар.
    —цитат от коментар 3 на staro-nov dnevnik-ar


    Точно така, трябваше да изпратим Тежката артилерия, да им приложи двоен суплес и задушаващо тръшване.

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  24. 24 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    До коментар [#6] от "Незнайко в Слънчевия град":


    Никой не се и опитва да им отрича държавата и сформирания идентитет.
    От 1944 насам, ОБАЧЕ.
    Проблемът е, че отричат и присвояват история и идентитет от преди 1944.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  25. 25 Профил на terorio
    terorio
    Рейтинг: 573 Неутрално

    В Скопие се опитват да се разминат с някакъв безмислен анекс, че РСМ нямала териториални претенции към България.

    Крайно време е политиците в РСМ да разберат, че ако искат да започнат преговори с ЕС не могат да продължават по същия начин!

  26. 26 Профил на cose
    cose
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#24] от "pariah":
    А трябва и тази след 1944г., защото и тя е основана на лъжа и подтисничество.

  27. 27 Профил на xyq47646139
    xyq47646139
    Рейтинг: 26 Весело
  28. 28 Профил на staro-nov dnevnik-ar
    staro-nov dnevnik-ar
    Рейтинг: 66 Неутрално

    Първом камила ке мине през иглени уши.Па сетне РСМ ке влезе у Еуропската уния...
    —цитат от коментар 17 на palav_nik


    Хайде, хайде... 20 години викахте на македонците ЕС и НАТО през крив макарон и какво стана преди няколко месеци когато общите ни господари сложиха Македония в НАТО? - играехте на л**и, как уж се радвате че МКД влиза в Съюза, хахахаха .... същото ще е и влизането на Мкд в ЕС, когато му дойде деня.

  29. 29 Профил на Bojidar Vasilev
    Bojidar Vasilev
    Рейтинг: 423 Неутрално

    Ако Захариева устиска позицията ни до момента ще я обичам още повече и ще се превърне в любимият ми външен министър 🇧🇬😍

  30. 30 Профил на Чубрица
    Чубрица
    Рейтинг: 202 Неутрално

    В Германия? Значи мафията се договаря.

  31. 31 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Хубаво де, хората там, оттатък Вардара, не се смятат за българи.
    Защо - те си знаят, имат си причини.

    И затва ние не ги пускаме в ЕС.
    Щото не се смятат за българи.
    Ако обърнат резбата - супер, пускаме ги.
    Не се ли побългарят, ЕС през крив макарон.

    Изумен съм, че хора, непрекъснато представящи се за антикомунисти, приемат възможно най-дивашкото схващане по темата!
    И това в 21 век!

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  32. 32 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 1072 Неутрално

    До коментар [#10] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Да не издребняваме за диалекти :)

  33. 33 Профил на de val
    de val
    Рейтинг: 35 Неутрално

    До коментар [#3] от "staro-nov dnevnik-ar": Срещата е на ниво външни министри: немски, български, северномакедонски. Понеже последният е албанец отива и горд античен македонец-антифашист.

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1752 Неутрално

    Германия ще ги вкара в правия път!
    А кой е правият път ще попита някой?

    Този, по който народите вървят без да се мразят!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  36. 36 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 548 Неутрално

    Северна Македония няма засега място в ЕС.

    Министъра на външните работи от социалдемократите Хайко Маас е против, нелегално влезналите в ЕС бежанци да бъдат репатрирани обратно в държавите по гражданство или в държавата извън ЕС, откъдето са влезнали нелегално в ЕС(примерно тръгва лодка от Тунис и отива на о-в Лампедуза, като нелегално влезнали в ЕС би трябвало да бъдат репатрирани обратно в Тунис; при тръгване от Либия в сигурните региони там).

    Дорде трае коронапандемията няма да бъде никой репатриран обратно, независимо че няма валидна виза, или че е извършил престъпление, обеща министъра на външните работи на Германия Хайко Маас.

    Es muß Geld fließen!
  37. 37 Профил на Октавиан
    Октавиан
    Рейтинг: 640 Неутрално

    едно дискретно вето :))

    И един дискретен шут в комсомолската медия...

    за мен няма нищо нередно в редакцията на този вестник, като изключим, че е честно читателите да знаят, вестник с новини ли четат или сводки на политическа фондация с неясно финансиране и подизпълнител - псевдоопозиционна партия с ръководство произлизащо от тежката номенклатура на бкп, както и позиция за културата, която врагува с автентичната българска култура в интерес на други страни? Долу БКП и герберската болест! Долу комсомолската имитацията на преса!
  38. 38 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3461 Любопитно

    Предстои да видим колко твърда ще се окаже нашата принципна позиция срещу сърбизма на комшиите или май почва да омеква...

  39. 39 Профил на ykv43523606
    ykv43523606
    Рейтинг: 185 Неутрално

    ше има едни пликчета и после обръщане на монетката..

  40. 40 Профил на bodensee
    bodensee
    Рейтинг: 481 Неутрално

    Всъщност Македония си е една българо-албанска федерация със сърбомански елит. Сменя се елита и всичко си идва на мястото.

  41. 41 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 892 Неутрално

    "Северна Македония и България би трябвало да изгладят различията си до 10 ноември"

    Ъхъм.
    Некъде на 10 ноември 2030 годин.
    Коги албанци ке управляват у Скопие...

  42. 42 Профил на donyon
    donyon
    Рейтинг: 703 Неутрално

    Двама мъже срещу една жена?Захариева да беше взела със себе си Каракачанов и да се разберат на балкан есперанто с българите от западните покрайнини,наричащи се северомакедонци...

  43. 43 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1752 Весело

    Хахаха ..... в 2030 г. ЕС няма да го има
    —цитат от коментар 34 на staro-nov dnevnik-ar


    "Хахаха", както ехидно си се изразил, в 2030 г. теб може да те няма, но ЕС ще го има "во веки веков, може би под друг формат. Най-вероятно като федерална държава или като "щати", подобни на САЩ!
    А може да бъде и в настоящият си вид, ако екземпляри като вас, все още не са изчезнали!
    Все пак да не забравяме, че най-мощната икономика в света САЩ, произлиза от Европа!
    А след като САЩ произведоха нацист като тръм за президент, "детето" на Европа може да се окаже и грешка... А може би не, ако американците изберат демократ вместо нацист!
    (Извинявам се, ако съм обидил екземпляр като теб...)

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  44. 44 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1752 Весело

    Двама мъже срещу една жена?Захарова да беше взела със себе си Каракачанов и да се разберат на балкан есперанто с българите от западните покрайнини, наричащи се северомакедонци...
    —цитат от коментар 42 на donyon


    Коя е захарова? Това е непознато лице!
    Външен министър в момента е комунистическия ДС агент каракачанов!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  45. 45 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 3109 Неутрално

    Ако Захариева устиска позицията ни до момента ще я обичам още повече и ще се превърне в любимият ми външен министър 🇧🇬😍
    —цитат от коментар 29 на Bojidar Vasilev


    От калинка Захариева нищо не зависи.

  46. 46 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3903 Любопитно

    UNITED EU UNION

    "Вдясно на тази снимка е българският външен министър Екатерина Захариева,
    вляво - германският Хайко Маас."

    В средата се възвисява външният министър на Република Северна Македония
    прегърнал страните в опит за уеднаквяване на възгледите.

    Левата страна гледа сериозно, а десната - като абдал.
    Абдалният образ напомня друга неадекватница...
    на др. громкоговорителница за износ на проп от вража държава.

    Остава неясно защо чак в Берлин скроили са "дискретна среща".
    А не в свой роден коминтерновский бардак райхстаг

  47. 47 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2196 Неутрално

    Никакви отстъпки!!!
    Ако братята ни отказват да ни уважават - ВЕТО!!!

  48. 48 Профил на Chegobara
    Chegobara
    Рейтинг: 385 Неутрално

    Като човек, който има рода изселна от Беломорска Тракия, и рода, изгонена от Кукуш, когато гърците го палят, ми е някак си болно за тия глупости...

    всичко е суета, Боку ни обра
  49. 49 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1752 Неутрално

    Всъщност Македония си е една българо-албанска федерация със сърбомански елит. Сменя се елита и всичко си идва на мястото.
    —цитат от коментар 40 на bodensee


    В същност се пише отделно май...
    В същност България и целия свят, отдавна са признали РСМ като независима и суверенна държава!
    Не вярвайте на комунистите-ДС агенти от ВМРО! Те следват политиката на Кремълските бандити за Балканите!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  50. 50 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 739 Неутрално

    ”Берлин няколко пъти заяви в последните седмици, че двустранните въпроси нямат място в преговорите за евроинтеграията”

    Берлин има много къса памет. От 20 години ЕС повтаря, че новите членки трябва да решат нерешените си проблеми със старите членки, ПРЕДИ приемането им в ЕС. За да не внасят проблемите си вътре в ЕС. Доколкото помня, затворихме предварително 2 реактора не щото ни беше кеф.
    Чехия имаше спор с Австрия за АЕЦ Темелин, което забави членството й. Хърватска трябваше да разреши териториален спор със Словения... и т.н.
    Та нека другарите от Берлин си пият хапчетата Гинко Билоба и си опреснят паметта какво са говорили досега.

  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  52. 52 Профил на Bojidar Vasilev
    Bojidar Vasilev
    Рейтинг: 423 Неутрално

    До коментар [#45] от "Judjuk":

    От калинка Захариева нищо не зависи.

    От външният министър никога не е зависело каквото и да било , той е дипломатът който знае как да го поднесе . За Македония решение вече е взето и под арбитража на Маас , Захариева ще го каже на македонската страна . Важното е да го каже недвусмислено на което се надявам

  53. 53 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3903 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Да.
    Матрошка Захариевна Вентроложи (наука и практика) ветрология
    для Коминтернвски шкембе войвода.

    Против ЕС Народа (демократично) съставен от Суверенни Народи.

    До коментар [#44] от "Рим":
    Двама мъже срещу една жена?Захарова да беше взела със себе си Каракачанов и да се разберат на балкан есперанто с българите от западните покрайнини, наричащи се северомакедонци...
    —цитат от коментар 42 на donyon

    Коя е захарова? Това е непознато лице!
    Външен министър в момента е комунистическия ДС агент каракачанов!

  54. 54 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 548 Неутрално

    Всъщност Македония си е една българо-албанска федерация със сърбомански елит. Сменя се елита и всичко си идва на мястото.
    —цитат от коментар 40 на bodensee


    Като съседи в Германия имах близо 18 месеца македонци, но бяха мюсюлмани, така че предполагам бяха косово-албанци, емигрирали в Северна Македония и станали граждани там.

    Те бяха много шумни, обичаха да тряскат външната врата и сутрин рано, преди да отидат на работа, към 6:00-6:30, да говорят помежду си на висок глас. Всеки божи ден ме събуждаха, където нервиран се оплаках на хазаина, той поговори с тях. Не е истина, трима спят в една стая към 12 кв.м. По-късно подразбрах, и тримата са родствени помежду си, братя са. Те не бяха наематели на жилището, а тяхната фирма където работят. Подразбрах, че работят там нелегално и ги обадих на полицията. След две седмици изчезнаха внезапно, без да се обадят нито на работата, нито на хазяина, никой не знаеше къде са, бяха като изчезнали от Земята. Три месеца по-късно един техен колега им боядиса жилището и беше предадено на хазаина. Направи доста мизерии в стълбището, та почистих малко белите петна от боя по линолеума.

    Те бяха много шумни, аз спя дълбоко, но тези гадове вдигаха такъв висок шум, че ме събуждаха. След тях 6 месеца пълно спокойствие,хазяина не даде след това наново жилищата под наем. Реновира ги, за да може да иска 100% повече. Де да можех и аз с заплатата ...

    Es muß Geld fließen!
  55. 55 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 739 Неутрално

    До коментар [#31] от "b_52_strato":

    Що се правите на луди? За да ти демонстрирам ”разликите” в езика, ще ти го напиша и на македонски... Немой да се правиш на луд... Немой да се правиш на Тошо. Продаваш муда за бубрези.
    Не ти трябва преводач, нали?
    Не ми дреме (на македонски: баш ми е гайле) как ще се наричат брачедите край Вардар - македонци, макаронци, джедаи или клингонци. Но съм с корени от Македония и смятам, че е обидно да наричат така прабаба ми и прадядо ми по бащина линия, както и дядо ми. Били са българи и са пишели и говорили на български език. Не са били Титови чеда. Югославски Македончета. Точка.

  56. 56 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 1418 Неутрално

    След провала на това правителство по македонския въпрос, властта се явява на поправителен - дано е успешен

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  57. 57 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3903 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Не, юроде неразумни, ти имаш къса памет.
    2020 години Християнска цивилизация...
    Тя изисква.

    Забравете многовековни езикови и прочее делби.

    Забрави непрежалимите си 2 аЭц реактора в Козлодуй.
    Забрави и аЭц проекта 2.

    Спомни си, Магаре на шрьодингер, че Не съществува проблем аЭц
    Македония, която и да е.

    Освести и труди се за интеграция в ЕС човешката цивилизация.

    До коментар [#50] от "Котаракът на Шрьодингер":

    ”Берлин няколко пъти заяви в последните седмици, че двустранните въпроси нямат място в преговорите за евроинтеграията”

    Берлин има много къса памет. От 20 години ЕС повтаря, че новите членки трябва да решат нерешените си проблеми със старите членки, ПРЕДИ приемането им в ЕС.

    За да не внасят проблемите си вътре в ЕС.

    Доколкото помня, затворихме предварително 2 реактора не щото ни беше кеф.
    Чехия имаше спор с Австрия за АЕЦ Темелин, което забави членството й.

  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  59. 59 Профил на Armagedon
    Armagedon
    Рейтинг: 444 Неутрално

    Няма как да бъде признат нито македонски език,нито такава нация.Още по-малко пък македонска нация в Пиринската,Вардарската и Охридската част на една неразделна географска област наречена Македония.Защо на Запад и в частност в Германия се правят на улави,като признават езика и нация македонска,като отлично знаят,че са политически "производни"на Коминтерна.Ами ако утре,тази нова Северна Македония реши на референдум,че и Пирин им принадлежи,какво ще правим ние българите?Ще им го дадем ли ?Не им щем нищо но и нашето няма и не трябва да им дадем.Не трябва да им отстъпваме ни на йота,защото шовинизмът им е болест.Нито език,нито националност а най малко пък малцинство и територия. Да си правят сметката,какво и как ги плещят врели-некипели.Гоце бил македонец,като че ли македонец не значи българин.Отрекоха се от народа си,шовинистите,под натиска на Коминтерна и с одобрението на Запада. Вместо да се засрамят,се ерчат.Ние сме били тюрки,пък те били българите.Може, ама друг път.

  60. 60 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2608 Весело

    """дискретна среща"' ...... Божкееее......

  61. 61 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2608 Неутрално

    """дискретна среща"' ...... Божкееее...... Не дейте да я отразявате ....ще повърна.....

  62. 62 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1661 Неутрално

    До коментар [#18] от "Пипера е много лют":

    Евентуално споразумение в Берлин ако е угодно нами - от сега си оредставям , как македонските неистово ще раздрънкат стари , хитлерови кокали :))

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  63. 63 Профил на Armagedon
    Armagedon
    Рейтинг: 444 Неутрално

    И не само българи ами решили,че са и македонци,че и нация,че и език имали.Те братя Миладинови отдавна са доказали какви са.Затова и няма нужда ние нищо да им доказваме сега.Нека те докажат,че са - цитирам:-"древничните македонци"."Древнични",сигурно защото са дървени философи.

  64. 64 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3903 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    Не. Да пита коминтерньовски балалайки в Болгария.
    На какво основание Австрия и Германия не се карат?!?

    Не делят писменост, просвета, реч и култура
    на немска, дойче, австроунгарска, чехославянска,
    српска тоже, т.е. македонска, и т.н.

    Подозрително е

    До коментар [#9] от "truly":

    Добре е, че Германия ще посредничи.

    Да пита северномакедонците
    какъв език се говори според тях в Австрия?

  65. 65 Профил на kykyyy
    kykyyy
    Рейтинг: 513 Неутрално

    Това, което вършат калинките и шкембе войводата последните седмици си е чист шитсторм. И единствената цел е да си измолят от ФРГ някоя лична привилегийка, парица и тем подобно. Тия дни отново България е враг номер едно в Македония. А не е като да нямаше пробив. Заев направи реверанси, които и Любчо Георгиевски не направи едно време. Дори в личен план - щерката на Заев е студентка в София.

  66. 66 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2608 Весело

    Ако тея двама "македонски министри" се "прижалят" в тая "дискретна среща"' със Захариева в Берлин .....значи са готови на всичко......

  67. 67 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3903 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Знаеш, че лъжеш Армагедоне.

    Ако се колебаеш, провери в ООН.
    Има нация Република Македония, "Северна" или без.
    Армагедон - хич.

    До коментар [#59] от "Armagedon":

    Няма как да бъде признат нито македонски език,нито такава нация.

  68. 68 Профил на terorio
    terorio
    Рейтинг: 573 Неутрално

    Това, което вършат калинките и шкембе войводата последните седмици си е чист шитсторм. И единствената цел е да си измолят от ФРГ някоя лична привилегийка, парица и тем подобно. Тия дни отново България е враг номер едно в Македония. А не е като да нямаше пробив. Заев направи реверанси, които и Любчо Георгиевски не направи едно време. Дори в личен план - щерката на Заев е студентка в София.
    —цитат от коментар 65 на kykyyy


    Уау, какъв чутовен реверанс!

    С това темпо кога да се очаква изхвърлянето на откровени лъжи от учебниците по история в РСМ, като тази за някакво митично т.нар. "Македонско царство" начело с цар Самуил?

    Кога в учебниците по историята в РСМ ще се изхвърлят непристойни определения за българския народ?

    30 години явно не са достатъчни, колко още? След като РСМ стане член на ЕС, тогава ли?

  69. 69 Профил на skitnik75
    skitnik75
    Рейтинг: 15 Неутрално

    ”Берлин няколко пъти заяви в последните седмици, че двустранните въпроси нямат място в преговорите за евроинтеграията”Берлин има много къса памет. От 20 години ЕС повтаря, че новите членки трябва да решат нерешените си проблеми със старите членки, ПРЕДИ приемането им в ЕС. За да не внасят проблемите си вътре в ЕС. Доколкото помня, затворихме предварително 2 реактора не щото ни беше кеф.Чехия имаше спор с Австрия за АЕЦ Темелин, което забави членството й. Хърватска трябваше да разреши териториален спор със Словения... и т.н.Та нека другарите от Берлин си пият хапчетата Гинко Билоба и си опреснят паметта какво са говорили досега.
    —цитат от коментар 50 на Котаракът на Шрьодингер


    Шрьодингер, много кефиш, брат. Моля те, явявай се по-често.

  70. 70 Профил на Enter_K
    Enter_K
    Рейтинг: 723 Неутрално

    До коментар [#66] от "MPetr":

    И тя Захариева, като една желязна, балканска Тачър ще удари по масата и въведе мир и разбирателство в балканската кочина :) Смех!

  71. 71 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2608 Неутрално

    До коментар [#69] от "skitnik75"=======:много кефиш, брат. Моля те, явявай се по-често.=====.

    Яко пич !!! ....... Няма да се сърдиш, като го ползвам......голям лаф е......

  72. 72 Профил на canuck99
    canuck99
    Рейтинг: 615 Неутрално

    Ще ни привикват и извиват ръцете докато нашите клекнат.

  73. 73 Профил на Armagedon
    Armagedon
    Рейтинг: 444 Неутрално

    До 67.dnevnikar.
    То и Югославия имаше,ама сега я няма.А защо си мислиш,че лъжа.Ами виж днешните коминтернаджии в ЕС ,какви ги вършат и тогава обвинявай.Самият председател на левите в ЕС е от потекло в Македония област.Нищо че пише че е роден в Украйна.Родата му е от Македония област а не от македонска държавазкоято е създадена след ВСВ под натиска на същите комундели и с одобрението на Запада.

  74. 74 Профил на Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Аз съм българче обичам наште планини зелени
    Рейтинг: 2288 Неутрално

    ..,,Берлин няколко пъти заяви в последните седмици, че двустранните въпроси нямат място в преговорите за евроинтеграията и София и Скопие трябва да решат въпроса сами.”
    Тези шваби да спрат да ни определят външната политика!

  75. 75 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2608 Весело

    До коментар [#70] от "Enter_K":

    ====""""желязна, балканска Тачър""" ===== докторе , нещо имам проблем с половият орган... имам хемороиди.........

  76. 76 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7738 Неутрално

    Захариева и тя е един дипломат...ужас.

  77. 77 Профил на evpetra
    evpetra
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    Адвокат, юрисконсулт, директор на дирекция „Правно-нормативно и административно обслужване“ в Министерството на околната среда и водите. Заместник министър-председател и министър на регионалното развитие и благоустройство, началник на кабинета на държавния глава, министър на инвестиционното проектиране.
    Захариева е "дялан камък", типична герберска калинка, минала през няколко министерства, навсякъде е наясно с материята. Колко му е да овладее и тънкостите на допломацията.

  78. 78 Профил на CINZANO
    CINZANO
    Рейтинг: 590 Весело

    Да видим сега дали Захариева ще остане Екатерина или ще стане Минетина :)
    Знам, че от нея нищо не зависи, но доста често в историята се е случвало вестоносците да бъдат убивани, не ли?
    П.п.

    В същност се пише отделно май...
    В същност България и целия свят, отдавна са признали РСМ като независима и суверенна държава!
    —цитат от коментар 49 на Рим

    Всъщност, "всъщност" може да се пише "в същност" само ако си максимум на 7 години или си неграмотен левундер :)

    Мома, връщай 12 и 12А!
  79. 79 Профил на vovka
    vovka
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Тайничко готвят антибългарска завера, организирана от соросоиди.

  80. 80 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4064 Неутрално


    Хубаво де, хората там, оттатък Вардара, не се смятат за българи.Защо - те си знаят, имат си причини.И затва ние не ги пускаме в ЕС.Щото не се смятат за българи.Ако обърнат резбата - супер, пускаме ги.Не се ли побългарят, ЕС през крив макарон.Изумен съм, че хора, непрекъснато представящи се за антикомунисти, приемат възможно най-дивашкото схващане по темата!И това в 21 век!
    —цитат от коментар 31 на b_52_strato


    Изумен трябва да си от себе си , защото ти приемаш най-дивашкото схващане по темата. Толкова ли до сега не си разбрал в какво се състои проблема с Македония?

  81. 81 Профил на bvt26495605
    bvt26495605
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Над 100 години мощна сърбизация, после комунизация и югославизация ... Е, и автентизация, като война на кон. Даже се изненадвам, че все още там можеш да намериш симпатизанти на БГ.

  82. 82 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2608 Неутрално

    Ми дааааа ....."""" в Берлин за "дискретна среща"."""" ....ми къде другаде? След като разбрахме всички, че Каракачана, го били натискали, и притискали яко и сигурно са му цепнали "гладката мускулатура"......... сега Захариева и двама "македонски министри" са в Берлин за "дискретна среща"......... Миииии даааа ...... Яко порно.....но затова пък е "дискретна среща"....... Щото е много грозна актрисата....

  83. 83 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4064 Неутрално

    Няма смисъл от такива срещи и разговори. Захариева трябва да съобщи българското вето заради неизпълнение на договора за дъбросъседство от македонска страна. Това можеше да стане и по телефона. Крайно време е българското правителство без отлагане да обяви решението си за вето и повече да не се занимава с Македония.

  84. 84 Профил на Октавиан
    Октавиан
    Рейтинг: 640 Неутрално

    Не вярвайте и на номенклатурни наследници, представящи се за опозиция!
    Не вярвайте на негодници, които за да надделеят в това, за което нямат никаква компетентност, наместват руснаците, за излезе тяхното, за което са платени отнякъде! Македония е в НАТО и никаква русия няма тук!

    Не на югославския комунизъм в Европа! Да живее българската традиция и европейското уважение към високата култура!

    [/quote]
    Не вярвайте на комунистите-ДС агенти от ВМРО! Те следват политиката на Кремълските бандити за Балканите!
    [quote#49:"Рим"]
    —цитат от коментар 49 на Рим

    за мен няма нищо нередно в редакцията на този вестник, като изключим, че е честно читателите да знаят, вестник с новини ли четат или сводки на политическа фондация с неясно финансиране и подизпълнител - псевдоопозиционна партия с ръководство произлизащо от тежката номенклатура на бкп, както и позиция за културата, която врагува с автентичната българска култура в интерес на други страни? Долу БКП и герберската болест! Долу комсомолската имитацията на преса!
  85. 85 Профил на Октавиан
    Октавиан
    Рейтинг: 640 Неутрално

    действително, защо толкова неуверено? Гърция не беше така притискане 30 години да отстоява андартската си и окупаторска позция в Европа, така, както някакви европейски чиновничета, лакеи на интересите на чужди интереси притискат Българската позиция относно собствената й култура?

    Няма смисъл от такива срещи и разговори. Захариева трябва да съобщи българското вето заради неизпълнение на договора за дъбросъседство от македонска страна. Това можеше да стане и по телефона. Крайно време е българското правителство без отлагане да обяви решението си за вето и повече да не се занимава с Македония.
    —цитат от коментар 83 на tacheaux


    за мен няма нищо нередно в редакцията на този вестник, като изключим, че е честно читателите да знаят, вестник с новини ли четат или сводки на политическа фондация с неясно финансиране и подизпълнител - псевдоопозиционна партия с ръководство произлизащо от тежката номенклатура на бкп, както и позиция за културата, която врагува с автентичната българска култура в интерес на други страни? Долу БКП и герберската болест! Долу комсомолската имитацията на преса!
  86. 86 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3903 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    Да, съмнителна тройка...

    Трио, казано модернаму,
    на античен Рим императорски

    До коментар [#58] от "MPetr":

    Захариева и двама македонски министри с тая грозотия...... Ужас....

  87. 87 Профил на Октавиан
    Октавиан
    Рейтинг: 640 Неутрално

    До коментар [#68] от "terorio":

    С капацитета на опонентите Ви, и след 30 години България ще я управляват феодали, а те ще разсъждават в подобен стил, въобразявайки си се, че съществуват изобщто...

    за мен няма нищо нередно в редакцията на този вестник, като изключим, че е честно читателите да знаят, вестник с новини ли четат или сводки на политическа фондация с неясно финансиране и подизпълнител - псевдоопозиционна партия с ръководство произлизащо от тежката номенклатура на бкп, както и позиция за културата, която врагува с автентичната българска култура в интерес на други страни? Долу БКП и герберската болест! Долу комсомолската имитацията на преса!
  88. 88 Профил на Октавиан
    Октавиан
    Рейтинг: 640 Неутрално

    Тайничко готвят антибългарска завера, организирана от соросоиди.
    —цитат от коментар 79 на vovka


    Това е много притеснително.
    Защото тоя парцал който редовно сипе тези си коментари и инсинуации кой го финансира? Мисли и разсъждения, които са наложителни, ако не искаме да ни сервират поредната нагласена от предатели действителност.

    за мен няма нищо нередно в редакцията на този вестник, като изключим, че е честно читателите да знаят, вестник с новини ли четат или сводки на политическа фондация с неясно финансиране и подизпълнител - псевдоопозиционна партия с ръководство произлизащо от тежката номенклатура на бкп, както и позиция за културата, която врагува с автентичната българска култура в интерес на други страни? Долу БКП и герберската болест! Долу комсомолската имитацията на преса!
  89. 89 Профил на terorio
    terorio
    Рейтинг: 573 Неутрално

    До коментар [#68] от "terorio":С капацитета на опонентите Ви, и след 30 години България ще я управляват феодали, а те ще разсъждават в подобен стил, въобразявайки си се, че съществуват изобщто...
    —цитат от коментар 87 на Октавиан


    Много наивни хора има в България, както и такива, които се опитват да коментират теми, изискващи много по-задълбочени познания и дългогодишни наблюдения, а не просто повтаряне на тъпи мантри или изказването на някакви повърхностни разсъждения.

    Темата за т.нар. "Македония" изисква най-малкото историческо познание, за да е наясно човек със същината на проблема, но също и активно следене на развитията в отношенията между България и РСМ.

    Има информации, че на тази среща предмет на разговори е (и) формулировката за езика, която следва да се използва в преговорната рамка.

    За езика не трябва да има компромиси - докато не се решат въпросите с историята, никакъв т.нар. "македонски език" (част от чиито диалеки според учебниците по т.нар. "македонски език и литература" в РСМ представляват и българските наречия в днешна Югозападна България) не бива да се допуска в официални документи на ЕС.

  90. 90 Профил на Октавиан
    Октавиан
    Рейтинг: 640 Неутрално

    [quote#89:"terorio"][/quote]

    Съгласен съм напълно!

    Иска ми се дори да разширя малко това, което казвате относно темата. Македония не е само тема, която е обект на историци, които да защитават български позиции.
    Тази тема, наред с много други е част въобще от българския културен код, от това как живеем, какви цели имаме и как се справяме с купищата трудности пред нас. Защото имаме само един реактор на българщината - и това е културата ни, тази която е била, тази с която живеем, и тази, която е кула, от която се гледа хоризонта и бъдещето. Ето затова се иска не само интелект, начетенст и компетентност по толкова много теми. Иска се живец бе хора, да се сещате малко!

    за мен няма нищо нередно в редакцията на този вестник, като изключим, че е честно читателите да знаят, вестник с новини ли четат или сводки на политическа фондация с неясно финансиране и подизпълнител - псевдоопозиционна партия с ръководство произлизащо от тежката номенклатура на бкп, както и позиция за културата, която врагува с автентичната българска култура в интерес на други страни? Долу БКП и герберската болест! Долу комсомолската имитацията на преса!
  91. 91 Профил на ddemi
    ddemi
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Защо в Берлин не отиде агент Шкембе войвода, а остави Захариева да яде шамарите и да и извиват ръцете? Тва лесно е от кабинета в София да провокираш македонците и да се правиш на мъжкар.
    —цитат от коментар 3 на staro-nov dnevnik-ar


    Защото и знанията на дебелото по право и по английски са колкото на ментора му Тиквата. Каката барем е научила около 1,000 думи на английски и криво-ляво се оправя в правото, в случая с европейското право. Освен това, дебелото е активирана Кремълска лимонка, нещо като спяща терористична клетка, която е активирана от Кремъл да поддържа в ЕС политиката разделяй и владей. Каката е просто продажна, има си една подпорна стена на Южното черноморие, даже камериерки е наела за подпорната стена, но това си е български дръвнишки морал, тя не е Кремълска лимонка. Затова в Берлин са избрали нея.

  92. 92 Профил на johnniewalker
    johnniewalker
    Рейтинг: 801 Неутрално

    Наложете им вето и да преставаме да се занимаваме с Титовината. Много бих искал да видя как Франция се съгласява Наполеон да не е французин, ако утре Корсика се отдели и почне да пише "история"...

  93. 93 Профил на Борис
    Борис
    Рейтинг: 878 Неутрално

    Преговори с представители на престъпния сърбомакедонски режим може да има само след пълната правна и политическа реабилитация на стотиците хиляди избити българи и на техните наследници. Македонистите си позволяват най-нагло говорене за “застрашена македонска идентичност” без да обелват и дума за, например, хилядите избити, по най-зверски начин българи на Кървавата Коледа (Божик) на 7 януари 1945 г., защото нито едно българско правителство все още не е повдигнало въпроса в ООН и в Международния съд? Същевременно наследниците на тези хиляди българи нямат елементарното право да почетат паметта на бащите и дядовците си, избити от режима на Тито и паметните плочи, които те поставят на костниците на избитите си родители се рушат системно от наследници на сръбските колонисти, които реват пред света, че “македонският” им идентитет е застрашен, а той е застрашен защото България не се отказва от паметта си. Така както и Гърция не се отказва от паметта си. За подобни престъпления няма давност - това не е просто масово избиване, а е част от геноцида спрямо българите във Вардарска Македония в продължение на десетилетия. Защо нокой не повдига въпроса къде изчезнаха 2 млн. българи във Вардарска Македония само за няколко години? Нима случващото се десетилетия с българите във Вардарска Макединия не отговаря на определението за геноцид? “Геноцидът е преднамерено и системно унищожаване на група от хора поради тяхната народност, националност, религия или раса” (Enciclopedia Britannica). Определението за геноцид е подробно развито в Конвенцията на ООН по геноцида. Бездействието на сегашното правителство по този въпрос е на път да стане поредното престъпление към българския народ и да го нареди наравно с действията на БКП за македонизиране на Пиринска Македония през 1940-те години.

  94. 94 Профил на Борис
    Борис
    Рейтинг: 878 Гневно

    До коментар [#6] от "Незнайко в Слънчевия град":Никой не се и опитва да им отрича държавата и сформирания идентитет.От 1944 насам, ОБАЧЕ.Проблемът е, че отричат и присвояват история и идентитет от преди 1944.
    —цитат от коментар 24 на pariah



    Значи да забравим Кървавия Божик на 7 януари 1944 г. и да забравим, че хилядите българи избити, по най-зверски начини, без съд и присъда, на тази дата от касапите на Тито все още нямат право даже на гроб? А са избити само затова, че са отказали да стават "македонци".

  95. 95 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3405 Весело

    До коментар [#32] от "truly":
    Да не издребняваме за диалекти
    >>> Я малко история на диалектите от 19 век:"...ако употребляваме крака вместо нога, то се приима на други места за крак(краг), на който сучат кори за зелник, а като употребим нога, то е на секаде разумно, понятно и право; защо во святое писание често слушаме руце мои и нозе мои.."(К.Фотинов, Род и език, 1844)

  96. 96
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  97. 97
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  98. 98 Профил на finlip
    finlip
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#6] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Формирана е нова държава 44г още. Нов език няма. Целта е дебългаризация, тая думичка е неподходяща. Причините са огромни геополитически интереси, дребни местни тарикатлъци и тотално недалновидна българска политика.
    Имаш голямо желание но в главата ти е голяма каша.

  99. 99 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1700 Неутрално

    Най-сетне проблемът се избистри и вече се обсъжда главното - съдбата на югозападна България. Където функционира сепаратистката ОМО Илинден /вече разклонена за по-добра маскировка/. Нейните лидери твърдят, че властта в Благоевградска област е окупаторска. Имали са искания за забрана на българските партии там, за подмяна на администрацията и пр. Каракачанов, такъв, онакъв, но в един диспут наскоро ясно каза - аз съм силов вицепремиер и имам представа какво българските служби знаят по въпроса за тайното подпомагане на сепаратизма в югозападна България от страна на Скопие. Това навежда към размисъл дали Скопие не цели чрез приобщаването си към ЕС да прибере под своята шапка Пиринско, и вероятно Егейско. Трябва да има твърди гаранции, че властите /тези и бъдещи/ не могат и няма да имат подобни претенции. За това става въпрос. В евентуалния анекс към договора за добросъседство това трябва да бъде ясно записано. Останалото, какъв е коренът на езика им, историята, за Ггоце Делчев и пр. са на второ място, но са важни също. Българското правителство правилно казва, че ако се признаят българските им корени, това ще бъде силен аргумент за отказ от териториални претенции. Да, в Северна Македония е формирана нация с друга идентичност в по-ново време със свой езики пр. Как - с насилие и .н. - отделен въпрос. Но в Пиринско такава не е формирана, нито подобен език, защото не е имало въпросното насилие /освен на БКП-то след 9 септември/.

  100. 100 Профил на Октавиан
    Октавиан
    Рейтинг: 640 Неутрално

    Извинете, но това не е вярно написано.
    Културните въпроси са на първо място, а не на второ, трето или пето, защото тази територия и наследството й представлява значителен дял от българската идентичност, а тя е най-важното.
    Сепаратизмът на политическата белградска марионетка Скопие и бошлаф.


    Останалото, какъв е коренът на езика им, историята, за Ггоце Делчев и пр. са на второ място, но са важни също. Българското правителство правилно казва, че ако се признаят българските им корени, това ще бъде силен аргумент за отказ от териториални претенции. Да, в Северна Македония е формирана нация с друга идентичност в по-ново време със свой езики пр. Как - с насилие и .н. - отделен въпрос. Но в Пиринско такава не е формирана, нито подобен език, защото не е имало въпросното насилие /освен на БКП-то след 9 септември/.
    —цитат от коментар 99 на nik_77.


    за мен няма нищо нередно в редакцията на този вестник, като изключим, че е честно читателите да знаят, вестник с новини ли четат или сводки на политическа фондация с неясно финансиране и подизпълнител - псевдоопозиционна партия с ръководство произлизащо от тежката номенклатура на бкп, както и позиция за културата, която врагува с автентичната българска култура в интерес на други страни? Долу БКП и герберската болест! Долу комсомолската имитацията на преса!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK