Тези които градят "берлинската стена" са македонските граждани, които не спряха 30 години да плюят по България и българите. Лицемери! Всеки който се самоопредели като българин в Македония, бива преследван по някакъв начин!
От нашата страна я гради руската агентура, а от македонска, сръбската. Ако в САЩ не бяха заети с избори, бързо щяха да натегнат бурмите и от двете страни на границата.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Русия от край време иска излаз/бази на топло море. Проливите или тракия/македония. Сан Стефанския мирен договор не споменава България нито веднъж. Русия планира Задунайская губерния за българските земи. Москва измисля, Коминтерна налага "добруджанска", "тракийска", "мизийска" и "македонска" "нации". За да се асимилират по лесно след руска анексия. ВСВ-СССР определя за "грешка" изтеглянето на българските войски от Западна Тракия. След ВСВ-Сталиновия СССР налага с терор "македонска" нация в България. Времена на страх и терор-Берия се страхува пред Сталин да спаси жена си от лагер. Страх тресе и Бг комунистите. Целта на Сталин-"македонска нация", включваща Западна Тракия-с излаз на Бяло море. Титова Югославия и УДБА задълбочават терора над българското население в Македония. "Македонска" нация-рожба на ужасен комунистически терор и тотални исторически фалшификации. Без разрив-Тито-Сталин, България щеше да загуби Пиринския край. Македонja e отпаден продукт на руската имперска политика!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
Македонците се опитват да свирят на струната "Кремъл", т.е. Москва стои зад българското решение. Разбера се, у нас има запас от малоумници за сто години напред и доста шарани се връзват на това твърдение. Вето. Тази държава в този си вид, водеща антибългарска политика спрямо нас, няма място в ЕС
- Трябва да се даде време на експертната комисия. Преговорите ще траят 6, 8, 10 години. Ще трябва отново да се върне доверието. === Така е. Но изборите в България са само след няколко месеца и никой не иска националистическата истерия да се обърне срещу него.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"Заедничката или както казвате вие, общата история - и го казвам с поглед от Скопие - не може да е българската история. Ако нещо е общо, не може да е само ваше."
Няма, няма какво да се случи, всички са като радиоточки, а медиите в СМ буквално сипят не само реч на омраза, а дори нещо повече...
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
Ти, Владо, не занеш ли кои са тези сили! Ами, нека ти кажа – Русия, Сърбия и вие от Северна Македония! Северна Македония е зачната в лъжа и за да съществува трябва да краде и лъже от българите и винаги за тяхна сметка! Ако има някой несъгласен, моля да ми каже само едно нещо, което сърбите и македонците са направило за доброто на България!
Caps Lock Error!
Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
Тази държава (СМ) до вчера беше част от СФРЮ и още е... как така реши, че те не са участвали в изграждането на Стената! По времето на СФРЮ над 60 % от българското население в Македония е било в затвор, заради българския си произход!
Caps Lock Error!
Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
Тоя бившият македонски премиер Владо Бучковски, дето се е снимал с портрета си, май трябва да иде на психиатър. А по въпроса за общата история - за такава може да се говори само ако има два субекта. Е, такива има за България поне от 635-та година. А за Република Северна Македония - от 2017-та...
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
Берлинската стена е между Германия и окупираната от руснажите зона... и наистина се строи такава межу нас и Северна Македония - още от времето на Коминтерна
☠ ☠ ☠
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.
☠ ☠ ☠
Днес един доцент от БАН по "Хоризонт" цитира американски разузнавателни данни, че 70% от населението на Македония е било жестоко репресирано над 65 год., като се започне само от 1946 г. насам.
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
Като повторението е майка на знанието да повторим фактите: В света само две държави са създадени на дипломатически конгрес след чуждестрана военна намеса - Косово и България. България е създадена в Берлин, 1878 г. 13 юли, в 15 часа следобед.
Македонски монети (на който пише Македония) има от 7ми век П.Н.Е когато ние още бяхме на дърветата в Азия. Монети на която пише "България" има от 1880 г. факт!
Ах, значи, когато на една средновековна монета пише на български език "Александър, цар на българите" - това не е българска монета? Уаууууууу, ти да видиш умнотия ;)
"Общата история на България и Северна Македония не може да е само българска история." МОЖЕ,АКО И КОГАТО МАКЕДОНИЯ Е БИЛА В ГРАНИЦИТЕ НА БЪЛГАРИЯ,А 80% от населението й,се е самоопределяло за българи! За сведение на Бучковски,България не визира друг период от историята на ГЕОГРАФСКАТА ОБЛАСТ МАКЕДОНИЯ,НАПРИМЕР В ДРЕВНОСТТА,КОГАТО Е БИЛА В ГРАНИЦИТЕ НА ЕЛАДА! Излиза,че Македония има право да нарича македонски областите,в които в миналото и сега са живели македонци, ДОРИ В ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ,а България няма право да я нарича българска,ако в нея са живели 80% от населението й-българи И Е БИЛА БЪЛГАРСКА ТЕРИТОРИЯ,НАСИЛСТВЕНО ОТНЕТА ОТ БЪЛГАРИЯ ПО СИЛАТА НА ДОГОВОР МЕЖДУ ДРУГИ ДЪРЖАВИ В УГОДА НА РУСИЯ И СЪРБИЯ-ТАКА ЛИ?! Това пише на йезуитската физиономия на Владо Бучковски,НО НЕ ГО ПИШЕ В ИСТОРИЯТА.!? А ТЯ Е ИСТИНСКИЯТ СЪДНИК НА НАРОДИТЕ!
Макар да изглежда като трудна мисия, се надявам, че ако има трохичка разбиране в София да не направят кардинална грешка, това ще е исторически шанс България отново да е третирана като съюзник и най-голям приятел, а не като спирачка на приближаването на Северна Македония към ЕС.
Какви са тези глупости дето ги дрънка този? Ако сме били най-големия приятел и съюзник, нямаше да ни наричат "фашистки окупатори", турци, монголи, татари, грабители, неуседнал народ и купища глупости изписани в "детската им история"! Вето и точка. Нали не зависеше от нас, а от Германия! От коя Германия да ги попитам?!? Че тя Германия ги призна за българи, а те искат от тях да ги признаят за "македонци"! Да чакат признания от Сърбия, Русия, Румъния, Гърция, и от БКП!
Не се занимавай с този, просто като му видиш названието му набивай минуса и продължавай да скролваш надолу без да го четеш. Аз така правя. Даже и сега не знам за какво си му се разсърдил и няма да проверявам със сигурност.
Първо,идиот е защото НЕ разбира каква е била целта на изградената Берлинска стена и че такава стена между България и С.Македония няма и не може да има!
Второ,да историята на С.Македония и България е обща,но точно вие македонците НЕ искате да е обща! Та нали точно затова е спорът,че вие македонците си присвоявате НАШАТА ОБЩА история!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
А защо са тези истерия и квичене? .... няли уж никъде не бързахме, македонците са били на зорт ... вето бла бла ... и оп .. истерията пък у нас, а макетата спокойни сякаш тези нас ще ни опнат вето.
Мисля, че не е важно скоро какво ще ни отговарят. Щото докато се дърляме албанците ще станат мнозинство. И ще е прав оня албанец от Македония дето преди години когато беше конфликтът каза "От вас зависи дали границата с Албания ще е на Вардар или на сегашната граница".
Интересно, тогава, чий цар е Александър, който е заявен като "Цар на българите"? Цар на македонците? И как ли се казва държавата на българския цар Александър - Македония, може би? Та?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Берлинска стена звучи доста неуместно. Все пак в Източна Германия не са твърдели, че говорят на източногермански език, а немците назапад са френски извънбрачни деца, да го кажа по-меко.
От нашата страна я гради руската агентура, а от македонска, сръбската. Ако в САЩ не бяха заети с избори, бързо щяха да натегнат бурмите и от двете страни на границата.
Национализмът е работеща идеология през 17-19 век, национал-социализмът - през 20-и. Ние добре се движим - назад във времето. После се чудим защо сме най-бедните, болните и нещастните.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Белград ще воюва с България до последния македонец. Няма значение как се казва съответния скопски политик. Програмата му вече е разписана. Историческата комисия не може да си свърши работата защото трябва да се говори за политиката на сърбите от 1913 година насам. Това в “независтната република” е невъзможно. Медиите са сръбски, унивеситетите са създавани от сръбски кадри, бизнеса е доминиран пак от сърби - местни или не. Така че, СРМ ще прави това, което й кажат. Докато потъне.
Дневник как лобира за антибългарските интереси. Много гнусна медия.
Лъжата е създадена от Тито и Коминтерна. Не е в нас проблема и това масово унищожаване на българите, живеещи в македония, насилственото им изпращане в лагери, посръбчване трябва да бъде осъдено, както и холокоста е осъден. И да се плащат репарации, ако Кремъл се смята за наследник на СССР трябва да плаща репарации, Сърбия трябва да плаща репарации.
Виждал съм т@пи коментари ама тва ..... нямам думи! Македонски монети (на който пише Македония) има от 7ми век П.Н.Е когато ние още бяхме на дърветата в Азия. Монети на която пише "България" има от 1880 г. факт!
Колко е лесно всичко с македонската история. Чул си, че първите монети са се появили през 7-ми век пр.н.е. и разбира се, няма как те да не са македонски! Може би ще дадеш линк да ги видим?
Пък и не става ясно как хем сте били на дърветата в Азия, хем сте секли монети.
А защо са тези истерия и квичене? .... няли уж никъде не бързахме, македонците са били на зорт ... вето бла бла ... и оп .. истерията пък у нас, а макетата спокойни сякаш тези нас ще ни опнат вето.
Няма монети на Александър да пише Македония Стига сте вярвали на диваците. Апропо няма и древен надпис да се е определял като Александър Македонски. Да ми покаже "македонеца такава монета". А пък в 7-ми век преди Христа никой не се е срещал, че ще има област Македония. В 4-и век преди Христа по може.
До коментар [#20] от "Депутат 241":Като повторението е майка на знанието да повторим фактите: В света само две държави са създадени на дипломатически конгрес след чуждестрана военна намеса - Косово и България. България е създадена в Берлин, 1878 г. 13 юли, в 15 часа следобед.
Няма такова нещо като "обща история". Има история на България. Част от тази история е отделянето на Вардарска и Егейска Македония, разделянето им и присъединяването им към две различни държави. Както вече съм го писал - т. нар. република Северна Македония може да влезе в Европейския съюз само като част от съюзната държава България. Всяко отстъпление от тази позиция е предателство спрямо делата и жертвите на хората, започнали българското Възраждане, борилите се за национално обединение и недоживялите го.
"Общата история на България и Северна Македония не може да е само българска история." МОЖЕ,АКО И КОГАТО МАКЕДОНИЯ Е БИЛА В ГРАНИЦИТЕ НА БЪЛГАРИЯ,А 80% от населението й,се е самоопределяло за българи! За сведение на Бучковски,България не визира друг период от историята на ГЕОГРАФСКАТА ОБЛАСТ МАКЕДОНИЯ,НАПРИМЕР В ДРЕВНОСТТА,КОГАТО Е БИЛА В ГРАНИЦИТЕ НА ЕЛАДА! Излиза,че Македония има право да нарича македонски областите,в които в миналото и сега са живели македонци, ДОРИ В ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ,а България няма право да я нарича българска,ако в нея са живели 80% от населението й-българи И Е БИЛА БЪЛГАРСКА ТЕРИТОРИЯ,НАСИЛСТВЕНО ОТНЕТА ОТ БЪЛГАРИЯ ПО СИЛАТА НА ДОГОВОР МЕЖДУ ДРУГИ ДЪРЖАВИ В УГОДА НА РУСИЯ И СЪРБИЯ-ТАКА ЛИ?! Това пише на йезуитската физиономия на Владо Бучковски,НО НЕ ГО ПИШЕ В ИСТОРИЯТА.!? А ТЯ Е ИСТИНСКИЯТ СЪДНИК НА НАРОДИТЕ!
И колко време Македония е била в границата на България - сещам се само за периода в двете световни войни? Впрочем значи ли това, че в периода между тях (1818-1941)във Вардарска бановина същите тези хора са били сърби?
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
Русия от край време иска излаз/бази на топло море. Проливите или тракия/македония. Сан Стефанския мирен договор не споменава България нито веднъж. Русия планира Задунайская губерния за българските земи.
За "руската ръка" не е изгодно ние македонците да се смятат за част от нас, от историята и езика ни. В този смисъл, дали господинът да не я потърси при тях тази дълга ръка, вместо и той като останалите си колеги и съграждани да продължава да обвинява България? Дневник, по този въпрос наистина има необичаен за нас обществен консенсус, с поддържане на македонската теза няма да успеете да го разбиете.
Русия от край време иска излаз/бази на топло море. Проливите или тракия/македония. Сан Стефанския мирен договор не споменава България нито веднъж. Русия планира Задунайская губерния за българските земи. Москва измисля, Коминтерна налага "добруджанска", "тракийска", "мизийска" и "македонска" "нации". За да се асимилират по лесно след руска анексия. ВСВ-СССР определя за "грешка" изтеглянето на българските войски от Западна Тракия. След ВСВ-Сталиновия СССР налага с терор "македонска" нация в България. Времена на страх и терор-Берия се страхува пред Сталин да спаси жена си от лагер. Страх тресе и Бг комунистите. Целта на Сталин-"македонска нация", включваща Западна Тракия-с излаз на Бяло море. Титова Югославия и УДБА задълбочават терора над българското население в Македония. "Македонска" нация-рожба на ужасен комунистически терор и тотални исторически фалшификации. Без разрив-Тито-Сталин, България щеше да загуби Пиринския край. Македонja e отпаден продукт на руската имперска политика!
Гербаджиите топ националисти. Сърби ги управлявали и България щяла да ги научи. Ами България, с най-голямата смъртност в евросъюза на глава от население, на която децата избягаха в чужбина, но строи тръба на Русия със собствени средства и руски работници, унищожавайки природата си и надеждата си за енергийна дизерфикация, нея кой ще я научи? Хаха.
Расколник Ванюша Габарко, желанието Ви е единогласно... в киреча.
За държавите членки на ООН и за членките на ЕС и за членките на НАТО Република България и Република Македония са суверенни държави. С нерушими и неприкосновено суверенни държавни граници.
Не може едната държава да се набута като част в другата. В която и да е посока.
Тази си балалай-коминтерновска опорка доложи пред ТАСС. Да прецени и (ако реши) да труби (тръби) и разпространява... в Азия.
От 837 до 1018г.; от 1195 до 1280г.; от 1915 до 1918г.; от 1941 до 1944г. сам можеш да сметнеш колко прави и да сравниш с останалите балкански държави. Сърбия от 1280 до 1420 с много уговорки; от 1912 до 1915; от 1918 до 1941; от 1944 до 1992. Римската република и империя от 150 г. пр.Хр. до 837 г. с прекъсвания, напр. ок. 600 до 700 г.; 1018 до 1195; Османска империя от ок. 1420 до 1912г
Стената между нас бе изградена от УДБА, но социалисти и ВМРО-ДПМН не направиха нищо са добросъседството. Тръгвайки от Скопие към София по магистралата за Белград, трябва да си много внимателен да не изтъвеш мъничка табела София.
Да викаш на бялото черно какво помага? Не се заблуждавай, македонски народ и нация вече има. Въпроса е да ме си мешат капите с нас. Имат си достатъчно македонски герои, че да присвояват чужди. Ако в прав текст признаят, че Делчев е българин, аз нямам нищо против да му дигат паметници и да го почитат. Да наблягат на Мисирков, Кулшевски, Димитров, Вапцаров и Сандански и да спрат с лъжи и кражби...
Демократ за силна България
Мръзне горката в тюрмата. Here in this prison... of my own making...
И сега имперската политика е сбъркана.
Украйна има достъп до Челно море (не се брои). Румъния и България имат (не се брои). Северна Македония: никакъв. Сърбия: още по-никакъв. Югославия имаше, но е никаква. Не се брои.
Турция имаше/има, но вечно препятства достъпа руски до топли богатсва (Средиземно море). Там се навъдиле, още: 6 американски флота, и велики британски, и франкофонски...
Куманите са толкова турци , колкото аз китайски космонавт, бе баце :)))) Да бе ги нарекъл хуни, българи вестготи, авари - иди доди, ама турци хаха..
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
Шкембе войвода на ВМРО, коминтерновец, коалиционер, засенчил Премиер, правителство и Държавен глава летец Главнокоманващ въоръжени сили интегрирани в NATO.
Ако го накараш спортменски да се съревновава на лост с Държавния глава, ще висне кат мръвка... готова за шишкебап
Майтап, майтап, ама ти пропусна да спечелиш 1000000 евро лесни пари - наградата на Божо. Просто трябваше да му покажеш средновековен източник, в който се говори за македонска народност!
Югосърбяни... Като не искате сърбяни, следвайте примера на Гърция, Словения, Харватия, Албания, Черна гора и прочее прочее други в ООН, ЕС и НАТО. (Черна гора може да разбирате и Челна).
Като толкова много обичате братята си македонци с български произход, защо ги обричате на изолация, вън от ЕС: србомански вместе?
Сега ще се прекръстят на южна Сърбия. Нашите правилно им го набиха. Гърците също дълги години ги мъчиха за името. Държавата и историята им е измислена последните 30 години.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.
Да кумани са-половци според родната ти руска историография.Никакъв проблем,че са кумани-управлявали са като български царе и винаги са се стремели да подчертаят чрез бракове принадлежвостта си към зинастията на Асеневци-за Шищман,а Асеневци за преки продължители на Първата българска империя-справка писмата на Калоян до папа Инокентий 3.Това,че ти тролиш по заджение,не ги прави по-малко български царе и християни,с които да се гордеем или да съжаляваме за провалите им.И за справка-куманите не са турци,колкото и да ти е мъчно.Нашата история е такава,каквато е-няма място нито за срам,нито за притеснение от нашите предци.Нито пък искаме да подменяме това ,което се е случило русняшко тролче-за разлика от историята на любимите ти РСМ,Сръбия и Русия
Обективно ние с две ръце да гласуваме за започване на преговорите има две обективни неща: Няколко страни ще са десетилетия против присъединяването и второто, че албанците полека лека ще станат мнозинство.
До коментар [#19] от "konservator.bg":Каква научна фантастика - ајде од утре помирно ке спиете после вето :) Само не ни е јасно како мислите дека ке веруваме повеке на вашите дедовци отколку на нашите?
Напротив куманите да скити турци както са ги наричали византийските хронисти. В 681-а година ние сме 80% сармати и 20% скити. Това според погребенията ни в некрополите ни. После вливаме авари, печенеги, кумани, узи. Само, че турците а не тЮрките руската измишльотина са красиви светли руси и червенокоси хора именно това означава половци. Та да обобщим ние сме скити сарматски народ или турско български или турско славянски. Такива са всички народи на изток от Германия.
Ами има много такви източници! Чел ли си >? Обаче за българска народност няма нищо преди 19ти век, когато Руската империя ни спретна едно възраждане (русификация на 22 малки народа в Мизия и Тракия).
Берлинската стена между СевМак и Бг отдавна е изградена от титовите пунгаши-комуняги. Те /Заю и Грую/ с обич я поддържат и дойде време за як български шут! Е, честито пунгаши! Да ви е сладък българо-сръбския! В ЕС - към 2050та най-рано при голям късмет!
Ти си пълен идиот бе. Интересно как може такива нещастници като тебе. В пътеписите за Габрово от 16-и и 17-и век пътеписците казват, че жителите казвали, че са чисти българи и добри хора. Това е първото етническо определяне в Османската Империя А иначе преди османската империя в 883 година България е унитарба държава с определен етнически народ. Първи в Европа. А пък като капак всички сте в Българската цивилизация. Там пък какво ще измислите още не е ясно.
Ами има много такви източници! Чел ли си >? Обаче за българска народност няма нищо преди 19ти век, когато Руската империя ни спретна едно възраждане (русификация на 22 малки народа в Мизия и Тракия).
Българската позиция спрямо БЮРМ(сега вече Северна Незнамкаквоси), за тези 30 години е изключително погрешна.Върхът на ''дипломацията'' ни се прояви в последното десетилетие.А преди 3 лета, след целувки, прегръдки, и още нещо, бе сключен ''Договорът".Събитие отпразнувано с всенародни тържества, духова музика и чак и пионерчета от деца-ГРАБ.Както и с тави кебапчета за по-патриотично настроените участници във властта, сиреч войводи с жълти торби.Че въпросното споразумение е нефелно и калпаво като куцо и краставо магаре, предупреждаваха немалко люде.Но еуфорията, особено всред ''партийните'' медии(то други почти няма), бе толкова голяма, че тия гласове бяха сякаш в пустиня.И дойде моментът, в който истината лъсна.Лъсна като голото теме на заспал премиерин до чекмедже с греховен жълт метал и още по-греховни евраци.Оказа се, че битият в парламента им Зайо, далеч не е толкоз прост и наивен, както Му се е привидяло на един виден Международник, ЗападноБалканист и Целувач.Туй последното Му качество е без дискриминация по възраст и пол, кара наред, мъжко-женско, важното е мляскане да има.И езици, много езици. Съпикясването среди редиците на родните управленци, дойде в последния момент:''Въх, к'во стана!?Тез нъ лъжат, к'во ши прайм ся?!''.И заваляха меморандуми, рамки, червени линии и прочие.И то при сключен вече договор, колкото и тъп да е същият, което ни прави за смях в очите на цяла Европа, и е ужасно унизително за страната ни.Оправия от тая ситуация няма, дори и БайХ. да рипне и да се изтипоса пред всички европейски ръководители с думите''простсъммамамудайб*!".
Because they're afraid that there's more to reality than they have confronted. That there are doors that they're afraid to go in, and they don't want us to go in there either, because if we go in we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Ken Kesey
Разбрах , че интервюто е от Панорама и задаващият въпросите е Бойко Василев. За пореден българската журналистика показва своята продажност, първо с поканата на македонски политик и второ с неутралните въпроси , които му се задават. Не съм чул до сега български политик да е поканен на интервю в македонска медия.Може да намерят някой , който ще защитава македонската позиция. Ако евентуално българският политик защитава българска позиция , той ще бъде затрупан със злобни , заяждащи въпроси. Така , докато българската позиция не се чува в Македония , то обратното , българските продажни медии дават широка гласност на антибългарския македонизъм. В България е пълно с продажни журналисти и медии ,с продажни политици , с продажни историци, а населението е нихилистично настроено без никакво чувство за национално достойнство и , което е по-лошо, без инстинкт за национално съхранение. Жалко ,но това е печален факт в българската действителност.
Двустотинково умниченце, записвай: 1. Куманите са тюркски народ, но не са турци. Турците са отделна група в тази етническа общност. 2. Да си цар / император/, който има сред народите, които владее, и кумани, не те прави куманин. Камо ли турчин. Ако беше обратното, би следвало да обявим турските султани за българи. Българите са народ, който те владеят - по твоята двустотинкова логика султаните са чисти българи! Хайде, бягай сега да ровиш за монети с надпис "Македония" от 7 в пне! Успех ;)
Да не обръщаме внимание на скотоподобните твари. Това им е цялата игра. Да ни провокират. На тях им е ясно, че скоро няма да ги приемат в ЕС дори след 30 години и затова гледат побе за вътрешна употреба да спечелят нещо върху гърба ни. Сега са ни като колонии и те и Сърбия. След пандемията ще имаме още по-голяма разлика.
Не думай....Интересно как така при отсъстваща българска "народност", гърците наричат император Василий "българоубиец" осем века преди деветнайстия?... Тези хора трябва да са пълни идиоти, след като не знаят, че няма никаква българска "народност"! Веднага пиши на гърците да преименуват този техен император, човече! Ръка ще ти целунат за това, след твоите безспорни доказателства излиза, че Василий Втори наистина е избил някакви хора, но, грешка, грешка - няма как тези хора да са българи, след като българите ги е измислил Путин чак през 19 век!
[quote#21:"staro-nov dnevnik-ar"][/quote] По времето на СФРЮ над 60 % от българското население в Македония е било в затвор, заради българския си произход! —цитат от коментар 19 на konservator.bg
Тва можеш да го докажеш или трябва да ти вярваме?
Ако имаше роднини в Македония, щеше и ти да повярваш. Обявиш ли се за българин по произход – бой и затвор! Още има живи свидетели, не е толкова отдавна.
Ако някой говори омраза - то от коментарите се вижда омразата на българите срещу македонците! Даже СЛЯП ще го прочете и разбере това! Мога да си представя как българите са се отнасяли към македонците като са им "администрирали" Македония през втората световна война. Разликата е че сега е само форма на неофашизъм.
миналата година проучване в Скопие отчете рязко увеличаване на македонците, смятащи България за враждебна страна и то само седмица след като Рамковата позиция бе обявена.
Истински важният въпрос е защо България не е сред най-големите приятели на Македония преди приемането на (както се внушава) враждебната позиция https://www.dnevnik.bg/shimg/zx780_3977598.jpgITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
Кой ви разказва подобни глупости. Измисляте си неща. В Македония съществуват колективни права - няколко български дружества и стотици дружества на други етноси а има ги много. Тези стории който разказвате има шанс повече в България на етнически македонец да му се случат както има език на омраза към македонците не е чудо да вземат в България да ги убиват само защото се самоопределят за небългари.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Пламен Михайлов
Рейтинг: 418 ГневноГнойната Руска Империя на Злото !
artmosphereevtimvz
Рейтинг: 950 НеутралноТази стена я изградиха Русия, Западна Европа, Сърбия. Нито ние, нито вие. Само че забравихте.
Дария Колев
Рейтинг: 8 ВеселоВие се самоизолирате, ще има вето докато ви дойде акъл в главата!
Потомци на Александър Велики?
stargate
Рейтинг: 8 НеутралноТези които градят "берлинската стена" са македонските граждани, които не спряха 30 години да плюят по България и българите. Лицемери! Всеки който се самоопредели като българин в Македония, бива преследван по някакъв начин!
Viva la Evolution
Рейтинг: 743 НеутралноОт нашата страна я гради руската агентура, а от македонска, сръбската. Ако в САЩ не бяха заети с избори, бързо щяха да натегнат бурмите и от двете страни на границата.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5208 ВеселоЛипсата на каквито и да е македонски монети в археологическите разкопки, показва че македонците първи са въвели безкасовите разплащания!
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
blondofil
Рейтинг: 2121 НеутралноТия номера съм ги виждал в трамвая от циганките джебчийки като ги хванат.
"Кой та краде ма како, ти ма крадеш"
selqnin
Рейтинг: 2834 НеутралноТози "някой" са поразените от няколко десетилетия шумадийска пропаганда наши братя, които се правят на "политици" В Македония!!!
Малко повече разум
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#7] от "nhh18551388":
Същото може да го напишеш и на БНТ и Кошлуков, след като Бучковски е гост в Панорама. После се върни в бункера.
джендър NATO generals
Рейтинг: 923 НеутралноРусия от край време иска излаз/бази на топло море. Проливите или тракия/македония. Сан Стефанския мирен договор не споменава България нито веднъж. Русия планира Задунайская губерния за българските земи. Москва измисля, Коминтерна налага "добруджанска", "тракийска", "мизийска" и "македонска" "нации". За да се асимилират по лесно след руска анексия. ВСВ-СССР определя за "грешка" изтеглянето на българските войски от Западна Тракия. След ВСВ-Сталиновия СССР налага с терор "македонска" нация в България. Времена на страх и терор-Берия се страхува пред Сталин да спаси жена си от лагер. Страх тресе и Бг комунистите. Целта на Сталин-"македонска нация", включваща Западна Тракия-с излаз на Бяло море. Титова Югославия и УДБА задълбочават терора над българското население в Македония. "Македонска" нация-рожба на ужасен комунистически терор и тотални исторически фалшификации. Без разрив-Тито-Сталин, България щеше да загуби Пиринския край.
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токМакедонja e отпаден продукт на руската имперска политика!
asroma1927
Рейтинг: 763 НеутралноМакедонците се опитват да свирят на струната "Кремъл", т.е. Москва стои зад българското решение. Разбера се, у нас има запас от малоумници за сто години напред и доста шарани се връзват на това твърдение. Вето. Тази държава в този си вид, водеща антибългарска политика спрямо нас, няма място в ЕС
Манчо
Рейтинг: 2797 ВеселоВладо Бучковски, бивш македонски премиер: Някой опитва да гради Берлинска стена между нас
Мараба, С-ДС доносници!*****************************************
Г-н Бучковски очевидно визира Берлинската стена на македонизма, неко го поздравим за това!
БОНГО
Рейтинг: 1911 Неутрално- Трябва да се даде време на експертната комисия. Преговорите ще траят 6, 8, 10 години. Ще трябва отново да се върне доверието.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem===
Така е. Но изборите в България са само след няколко месеца и никой не иска националистическата истерия да се обърне срещу него.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
hamiltonf
Рейтинг: 4298 Неутрално"Заедничката или както казвате вие, общата история - и го казвам с поглед от Скопие - не може да е българската история. Ако нещо е общо, не може да е само ваше."
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.Няма, няма какво да се случи, всички са като радиоточки, а медиите в СМ буквално сипят не само реч на омраза, а дори нещо повече...
konservator.bg
Рейтинг: 862 НеутралноТи, Владо, не занеш ли кои са тези сили! Ами, нека ти кажа – Русия, Сърбия и вие от Северна Македония! Северна Македония е зачната в лъжа и за да съществува трябва да краде и лъже от българите и винаги за тяхна сметка!
Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.Ако има някой несъгласен, моля да ми каже само едно нещо, което сърбите и македонците са направило за доброто на България!
staro-nov dnevnik-ar
Рейтинг: 8 НеутралноСлед като им викаме на изкуствена нация, сърбомани, коминтерновци и прочие простотии, какво очакваш да ни отговорят? - Мерси бракя.
konservator.bg
Рейтинг: 862 НеутралноДо коментар [#2] от "evtimvz":
Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.Тази държава (СМ) до вчера беше част от СФРЮ и още е... как така реши, че те не са участвали в изграждането на Стената! По времето на СФРЮ над 60 % от българското население в Македония е било в затвор, заради българския си произход!
Deputat 241
Рейтинг: 2899 НеутралноТоя бившият македонски премиер Владо Бучковски, дето се е снимал с портрета си, май трябва да иде на психиатър.
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън ЧърчилА по въпроса за общата история - за такава може да се говори само ако има два субекта. Е, такива има за България поне от 635-та година. А за Република Северна Македония - от 2017-та...
staro-nov dnevnik-ar
Рейтинг: 8 НеутралноТва можеш да го докажеш или трябва да ти вярваме?
Вашият профил
Рейтинг: 2791 НеутралноБерлинската стена е между Германия и окупираната от руснажите зона... и наистина се строи такава межу нас и Северна Македония - още от времето на Коминтерна
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠neut
Рейтинг: 470 Неутрално"Общата история на България и Северна Македония не може да е само българска история. "
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restСамо българска е, разбира се! Обструкциите няма да минат
hamiltonf
Рейтинг: 4298 НеутралноДо коментар [#21] от "staro-nov dnevnik-ar":
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.Днес един доцент от БАН по "Хоризонт" цитира американски разузнавателни данни, че 70% от населението на Македония е било жестоко репресирано над 65 год., като се започне само от 1946 г. насам.
staro-nov dnevnik-ar
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#20] от "Депутат 241":
Като повторението е майка на знанието да повторим фактите: В света само две държави са създадени на дипломатически конгрес след чуждестрана военна намеса - Косово и България. България е създадена в Берлин, 1878 г. 13 юли, в 15 часа следобед.
Манчо
Рейтинг: 2797 ВеселоАх, значи, когато на една средновековна монета пише на български език "Александър, цар на българите" - това не е българска монета?
Уаууууууу, ти да видиш умнотия ;)
Мараба, С-ДС доносници!
Стоян Хлебаров
Рейтинг: 216 Неутрално"Общата история на България и Северна Македония не може да е само българска история." МОЖЕ,АКО И КОГАТО МАКЕДОНИЯ Е БИЛА В ГРАНИЦИТЕ НА БЪЛГАРИЯ,А 80% от населението й,се е самоопределяло за българи! За сведение на Бучковски,България не визира друг период от историята на ГЕОГРАФСКАТА ОБЛАСТ МАКЕДОНИЯ,НАПРИМЕР В ДРЕВНОСТТА,КОГАТО Е БИЛА В ГРАНИЦИТЕ НА ЕЛАДА! Излиза,че Македония има право да нарича македонски областите,в които в миналото и сега са живели македонци, ДОРИ В ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ,а България няма право да я нарича българска,ако в нея са живели 80% от населението й-българи И Е БИЛА БЪЛГАРСКА ТЕРИТОРИЯ,НАСИЛСТВЕНО ОТНЕТА ОТ БЪЛГАРИЯ ПО СИЛАТА НА ДОГОВОР МЕЖДУ ДРУГИ ДЪРЖАВИ В УГОДА НА РУСИЯ И СЪРБИЯ-ТАКА ЛИ?! Това пише на йезуитската физиономия на Владо Бучковски,НО НЕ ГО ПИШЕ В ИСТОРИЯТА.!? А ТЯ Е ИСТИНСКИЯТ СЪДНИК НА НАРОДИТЕ!
хлебчоstaro-nov dnevnik-ar
Рейтинг: 8 ВеселоОт кога измишлотините на коминистическото ченге Божидар Димитров се наричат "американски разузнавателни данни" ? хахаха
sbaleev
Рейтинг: 48 НеутралноБратя македонци, уважавайте общата ни история, иначе ще гледате ЕС през крив макарон!
vagabond66
Рейтинг: 2291 ВеселоКакви са тези глупости дето ги дрънка този?
Ако сме били най-големия приятел и съюзник,
нямаше да ни наричат "фашистки окупатори",
турци, монголи, татари, грабители, неуседнал народ
и купища глупости изписани в "детската им история"!
Вето и точка.
Нали не зависеше от нас, а от Германия!
От коя Германия да ги попитам?!?
Че тя Германия ги призна за българи,
а те искат от тях да ги признаят за "македонци"!
Да чакат признания от Сърбия, Русия, Румъния,
Гърция, и от БКП!
johnniewalker
Рейтинг: 692 Неутрално[quote#26:"Манчо"][/quote]
Не се занимавай с този, просто като му видиш названието му набивай минуса и продължавай да скролваш надолу без да го четеш. Аз така правя. Даже и сега не знам за какво си му се разсърдил и няма да проверявам със сигурност.
staro-nov dnevnik-ar
Рейтинг: 8 НеутралноМонета дето пише българи или България и да е по стара от 1880 още не е намерена, така че с лъжи нищо не правим , само се излагаме пред света.
deaf
Рейтинг: 2778 НеутралноТоя Бучковски е идиот,(без извинение)!!!
Първо,идиот е защото НЕ разбира каква е била целта на изградената Берлинска стена и че такава стена между България и С.Македония няма и не може да има!
Второ,да историята на С.Македония и България е обща,но точно вие македонците НЕ искате да е обща! Та нали точно затова е спорът,че вие македонците си присвоявате НАШАТА ОБЩА история!
TPOTOAP
Рейтинг: 480 НеутралноБългария наложи вето на рсм, дневник се насра.
cornucopia
Рейтинг: 348 НеутралноГеорги Димитров проклет да е на оня свят дано нивга душата му не намери покой. Коминтерновски боклук и всички комуняги след него
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
staro-nov dnevnik-ar
Рейтинг: 8 НеутралноА защо са тези истерия и квичене? .... няли уж никъде не бързахме, македонците са били на зорт ... вето бла бла ... и оп .. истерията пък у нас, а макетата спокойни сякаш тези нас ще ни опнат вето.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2266 НеутралноДо коментар [#18] от "staro-nov dnevnik-ar":
Мисля, че не е важно скоро какво ще ни отговарят. Щото докато се дърляме албанците ще станат мнозинство. И ще е прав оня албанец от Македония дето преди години когато беше конфликтът каза "От вас зависи дали границата с Албания ще е на Вардар или на сегашната граница".
Манчо
Рейтинг: 2797 ЛюбопитноИнтересно, тогава, чий цар е Александър, който е заявен като "Цар на българите"? Цар на македонците? И как ли се казва държавата на българския цар Александър - Македония, може би?
Та?
Мараба, С-ДС доносници!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
pantyshot
Рейтинг: 500 ЛюбопитноБерлинска стена звучи доста неуместно. Все пак в Източна Германия не са твърдели, че говорят на източногермански език, а немците назапад са френски извънбрачни деца, да го кажа по-меко.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3781 НеутралноСАЩ ги интересува само Шиптерландия като краен резултат! С циреят Косово ясно показаха ,че ги интересува само исляма на Балканите!
Libertarianism is just anarchy for rich people
Круммм
Рейтинг: 422 НеутралноНационализмът е работеща идеология през 17-19 век, национал-социализмът - през 20-и. Ние добре се движим - назад във времето. После се чудим защо сме най-бедните, болните и нещастните.
zakonitenakrummm****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
de val
Рейтинг: 8 НеутралноБелград ще воюва с България до последния македонец. Няма значение как се казва съответния скопски политик. Програмата му вече е разписана. Историческата комисия не може да си свърши работата защото трябва да се говори за политиката на сърбите от 1913 година насам. Това в “независтната република” е невъзможно. Медиите са сръбски, унивеситетите са създавани от сръбски кадри, бизнеса е доминиран пак от сърби - местни или не. Така че, СРМ ще прави това, което й кажат. Докато потъне.
Lord Elrond
Рейтинг: 222 НеутралноДневник как лобира за антибългарските интереси. Много гнусна медия.
Лъжата е създадена от Тито и Коминтерна. Не е в нас проблема и това масово унищожаване на българите, живеещи в македония, насилственото им изпращане в лагери, посръбчване трябва да бъде осъдено, както и холокоста е осъден. И да се плащат репарации, ако Кремъл се смята за наследник на СССР трябва да плаща репарации, Сърбия трябва да плаща репарации.
Николай Бучков
Рейтинг: 337 НеутралноБратовчедът разбира , че бъдещето може само да е общо ! Да видим дали ще има и продължение и с кого....
razor
Рейтинг: 763 ВеселоКолко е лесно всичко с македонската история. Чул си, че първите монети са се появили през 7-ми век пр.н.е. и разбира се, няма как те да не са македонски! Може би ще дадеш линк да ги видим?
Пък и не става ясно как хем сте били на дърветата в Азия, хем сте секли монети.
Petleshev
Рейтинг: 2710 НеутралноДо коментар [#6] от "Незнайко в Слънчевия град":
Бивш tww09306483.А-а-а...! И безжичните телефони пак са открити там, щото няма открити древни жици. :)))
razor
Рейтинг: 763 НеутралноКато сте толкова спокойни, защо са те активирали на пожар? С 8 поста за 1 час.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2266 НеутралноДо коментар [#48] от "razor":
Няма монети на Александър да пише Македония Стига сте вярвали на диваците.
Апропо няма и древен надпис да се е определял като Александър Македонски. Да ми покаже "македонеца такава монета". А пък в 7-ми век преди Христа никой не се е срещал, че ще има област Македония. В 4-и век преди Христа по може.
Petleshev
Рейтинг: 2710 НеутралноДо коментар [#43] от "krummm":
Бивш tww09306483.Хм-м-м-м....! Може ли да разясниш, защо Македония си промени името и то съвсем наскоро?!
razor
Рейтинг: 763 ВеселоИзлагаш се, това не е професионално!
Отвори Наръчника на УДБА и прочети пак точка 38: "Лаж увек треба мешати са дозом истине."
ivangabrovo
Рейтинг: 298 НеутралноНяма такова нещо като "обща история". Има история на България. Част от тази история е отделянето на Вардарска и Егейска Македония, разделянето им и присъединяването им към две различни държави.
Както вече съм го писал - т. нар. република Северна Македония може да влезе в Европейския съюз само като част от съюзната държава България. Всяко отстъпление от тази позиция е предателство спрямо делата и жертвите на хората, започнали българското Възраждане, борилите се за национално обединение и недоживялите го.
БОНГО
Рейтинг: 1911 НеутралноИ колко време Македония е била в границата на България - сещам се само за периода в двете световни войни? Впрочем значи ли това, че в периода между тях (1818-1941)във Вардарска бановина същите тези хора са били сърби? Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
БОНГО
Рейтинг: 1911 ВеселоЕто пример за абсолютен дебилизъм , при това светнал в жълто ....
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
murttle
Рейтинг: 788 НеутралноЗа "руската ръка" не е изгодно ние македонците да се смятат за част от нас, от историята и езика ни. В този смисъл, дали господинът да не я потърси при тях тази дълга ръка, вместо и той като останалите си колеги и съграждани да продължава да обвинява България? Дневник, по този въпрос наистина има необичаен за нас обществен консенсус, с поддържане на македонската теза няма да успеете да го разбиете.
Роси
Рейтинг: 7317 НеутралноНе можем да го превъзмогнем това наш и ваш.
НеКой
Рейтинг: 704 НеутралноНема два народа, един е.
Докато сърби ги управляват, вето ще има.
Да се осъзнаят.
dnevnikar
Рейтинг: 4117 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Лелина
Джипси от Египет или Индия,
остави Македонски на мира!
До коментар [#3] от "Dariya Koleva":
Вие се самоизолирате, ще има вето докато ви дойде акъл в главата!
Потомци на Александър Велики?
Пипера е много лют
Рейтинг: 135 НеутралноВладо, Владо - 30 години се нагледахме на югославско лицемерие и шикалкавене. Доста е. Не искаме приятели антички югославяни.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUstaro-nov dnevnik-ar
Рейтинг: 8 НеутралноОще по-интересно е че не знаеш че Асенвци и Шишмановци са турци - владетели на турският народ Кумани.
stoedin
Рейтинг: 419 НеутралноНе е съвсем по темата, но мисля че бъркаш Берия с Молотов... Демократ за силна България
Are de
Рейтинг: 8 НеутралноГербаджиите топ националисти. Сърби ги управлявали и България щяла да ги научи. Ами България, с най-голямата смъртност в евросъюза на глава от население, на която децата избягаха в чужбина, но строи тръба на Русия със собствени средства и руски работници, унищожавайки природата си и надеждата си за енергийна дизерфикация, нея кой ще я научи? Хаха.
dnevnikar
Рейтинг: 4117 НеутралноUNITED EU UNION
Расколник Ванюша Габарко,
желанието Ви е единогласно... в киреча.
За държавите членки на ООН
и за членките на ЕС
и за членките на НАТО
Република България и Република Македония са суверенни държави.
С нерушими и неприкосновено суверенни държавни граници.
Не може едната държава да се набута като част в другата.
В която и да е посока.
Тази си балалай-коминтерновска опорка доложи пред ТАСС.
Да прецени и (ако реши) да труби (тръби) и разпространява...
в Азия.
До коментар [#54] от "ivangabrovo":
Както вече съм го писал - т. нар. република Северна Македония
може да влезе в Европейския съюз
само като част от съюзната държава България.
stoedin
Рейтинг: 419 НеутралноДо коментар [#55] от "Kephy":
Демократ за силна БългарияОт 837 до 1018г.; от 1195 до 1280г.; от 1915 до 1918г.; от 1941 до 1944г. сам можеш да сметнеш колко прави и да сравниш с останалите балкански държави.
Сърбия от 1280 до 1420 с много уговорки; от 1912 до 1915; от 1918 до 1941; от 1944 до 1992.
Римската република и империя от 150 г. пр.Хр. до 837 г. с прекъсвания, напр. ок. 600 до 700 г.; 1018 до 1195;
Османска империя от ок. 1420 до 1912г
Корки
Рейтинг: 3058 НеутралноСтената между нас бе изградена от УДБА, но социалисти и ВМРО-ДПМН не направиха нищо са добросъседството. Тръгвайки от Скопие към София по магистралата за Белград, трябва да си много внимателен да не изтъвеш мъничка табела София.
Червена линия, червен картонstoedin
Рейтинг: 419 НеутралноДо коментар [#59] от "НеКой":
Да викаш на бялото черно какво помага? Не се заблуждавай, македонски народ и нация вече има. Въпроса е да ме си мешат капите с нас. Имат си достатъчно македонски герои, че да присвояват чужди. Ако в прав текст признаят, че Делчев е българин, аз нямам нищо против да му дигат паметници и да го почитат. Да наблягат на Мисирков, Кулшевски, Димитров, Вапцаров и Сандански и да спрат с лъжи и кражби... Демократ за силна България
dnevnikar
Рейтинг: 4117 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Лелина
Мръзне горката в тюрмата.
Here in this prison... of my own making...
И сега имперската политика е сбъркана.
Украйна има достъп до Челно море (не се брои).
Румъния и България имат (не се брои).
Северна Македония: никакъв.
Сърбия: още по-никакъв.
Югославия имаше, но е никаква.
Не се брои.
Турция имаше/има, но вечно препятства
достъпа руски до топли богатсва (Средиземно море).
Там се навъдиле, още: 6 американски флота, и велики британски,
и франкофонски...
До коментар [#11] от "джендър NATO generals":
Русия от край време иска излаз/бази на топло море.
schwimmwagen
Рейтинг: 1472 НеутралноДо коментар [#62] от "staro-nov dnevnik-ar":
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."Куманите са толкова турци , колкото аз китайски космонавт, бе баце :)))) Да бе ги нарекъл хуни, българи вестготи, авари - иди доди, ама турци хаха..
dnevnikar
Рейтинг: 4117 НеутралноUNITED EU UNION
Разбира се, имате, "тримата от запаса".
Шкембе войвода на ВМРО, коминтерновец, коалиционер,
засенчил Премиер, правителство и Държавен глава летец Главнокоманващ
въоръжени сили интегрирани в NATO.
Ако го накараш спортменски да се съревновава на лост с Държавния глава,
ще висне кат мръвка... готова за шишкебап
До коментар [#12] от "asroma1927":
Македонците се опитват да свирят на струната "Кремъл",
т.е. Москва стои зад българското решение.
Разбера се, у нас има запас от малоумници
razor
Рейтинг: 763 ВеселоМайтап, майтап, ама ти пропусна да спечелиш 1000000 евро лесни пари - наградата на Божо. Просто трябваше да му покажеш средновековен източник, в който се говори за македонска народност!
dnevnikar
Рейтинг: 4117 НеутралноUNITED EU UNION
Югосърбяни...
Като не искате сърбяни, следвайте примера на Гърция, Словения, Харватия, Албания,
Черна гора и прочее прочее други в ООН, ЕС и НАТО.
(Черна гора може да разбирате и Челна).
Като толкова много обичате братята си македонци с български произход,
защо ги обричате на изолация, вън от ЕС: србомански вместе?
Защо, неразумен юроде неразумнико?
ТитоТошовски разкол ви увреди с автогол...
До коментар [#61] от "Пипера е много лют":
Владо, Владо - 30 години се нагледахме на югославско лицемерие и шикалкавене.
Доста е.
Не искаме приятели антички югославяни.
palav_nik
Рейтинг: 561 НеутралноДнешна РСМ е сива зона.
И след атентатите във Виена шансовете за членството й в ЕС са занулени.
Това е положението...
Кум Лисан
Рейтинг: 527 НеутралноСега ще се прекръстят на южна Сърбия. Нашите правилно им го набиха. Гърците също дълги години ги мъчиха за името. Държавата и историята им е измислена последните 30 години.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.Bojan Duridanski
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#19] от "konservator.bg":
Каква научна фантастика - ајде од утре помирно ке спиете после вето :)
Само не ни е јасно како мислите дека ке веруваме повеке на вашите дедовци отколку на нашите?
dnevnikar
Рейтинг: 4117 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Лелина
Пуснахме ги в НАТО и се самозабравиха.
Да наблягат на КПСС, Сталин, Димитров, Вапцаров и БКП.
Инак ще видят ЕС през крив макарон.
До коментар [#68] от "stoedin":
Ако в прав текст признаят, че Делчев е българин, аз нямам нищо против
да му дигат паметници и да го почитат.
Да наблягат на Мисирков, Кулшевски, Димитров, Вапцаров и Сандански...
chvor_s
Рейтинг: 418 ВеселоДо коментар [#62] от "staro-nov dnevnik-ar":
Да кумани са-половци според родната ти руска историография.Никакъв проблем,че са кумани-управлявали са като български царе и винаги са се стремели да подчертаят чрез бракове принадлежвостта си към зинастията на Асеневци-за Шищман,а Асеневци за преки продължители на Първата българска империя-справка писмата на Калоян до папа Инокентий 3.Това,че ти тролиш по заджение,не ги прави по-малко български царе и християни,с които да се гордеем или да съжаляваме за провалите им.И за справка-куманите не са турци,колкото и да ти е мъчно.Нашата история е такава,каквато е-няма място нито за срам,нито за притеснение от нашите предци.Нито пък искаме да подменяме това ,което се е случило русняшко тролче-за разлика от историята на любимите ти РСМ,Сръбия и Русия
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2266 НеутралноДо коментар [#74] от "palav_nik":
Обективно ние с две ръце да гласуваме за започване на преговорите има две обективни неща: Няколко страни ще са десетилетия против присъединяването и второто, че албанците полека лека ще станат мнозинство.
palav_nik
Рейтинг: 561 Неутрално"Сега ще се прекръстят на южна Сърбия."
До 1945 г. тази област се е наричала Вардарска бановина...
chvor_s
Рейтинг: 418 ВеселоДо коментар [#71] от "dnevnikar":
И ти си ярък пример и техен водещ представител.Що на лоста да не праиш 100 коремни и ,,слънцето" след тях?
razor
Рейтинг: 763 НеутралноВсеки има право да вярва в каквото си иска. И ние, и вие.
Ако искате вярвайте, че бугарите се татари и кумани "со коси очи", няма лошо.
Само трябва да решите за Гоце и Даме - кой от тях е татарин и кой е куманин.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2266 НеутралноДо коментар [#78] от "chvor_s":
Напротив куманите да скити турци както са ги наричали византийските хронисти. В 681-а година ние сме 80% сармати и 20% скити. Това според погребенията ни в некрополите ни.
После вливаме авари, печенеги, кумани, узи.
Само, че турците а не тЮрките руската измишльотина са красиви светли руси и червенокоси хора именно това означава половци.
Та да обобщим ние сме скити сарматски народ или турско български или турско славянски. Такива са всички народи на изток от Германия.
Bojan Duridanski
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#82] от "razor":
па да ги откопами и да ги прашаме што се?
razor
Рейтинг: 763 ВеселоЧе защо? Нали имате всички архиви, издания, снимки (за косите очи). Вие и нас не сте ни откопавали, но знаете какви сме, нали?
staro-nov dnevnik-ar
Рейтинг: 8 НеутралноАми има много такви източници! Чел ли си >? Обаче за българска народност няма нищо преди 19ти век, когато Руската империя ни спретна едно възраждане (русификация на 22 малки народа в Мизия и Тракия).
David Moyseev
Рейтинг: 734 НеутралноБерлинската стена между СевМак и Бг отдавна е изградена от титовите пунгаши-комуняги. Те /Заю и Грую/ с обич я поддържат и дойде време за як български шут! Е, честито пунгаши! Да ви е сладък българо-сръбския! В ЕС - към 2050та най-рано при голям късмет!
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2266 НеутралноДо коментар [#86] от "staro-nov dnevnik-ar":
Ти си пълен идиот бе. Интересно как може такива нещастници като тебе.
В пътеписите за Габрово от 16-и и 17-и век пътеписците казват, че жителите казвали, че са чисти българи и добри хора. Това е първото етническо определяне в Османската Империя
А иначе преди османската империя в 883 година България е унитарба държава с определен етнически народ. Първи в Европа.
А пък като капак всички сте в Българската цивилизация. Там пък какво ще измислите още не е ясно.
razor
Рейтинг: 763 ВеселоСупер!!! За наградата няма нужда от много, а само от един източник.
Чакам линк към 1 (един, еден, један) средновековен източник!
Al Tikvone
Рейтинг: 264 НеутралноБългарската позиция спрямо БЮРМ(сега вече Северна Незнамкаквоси), за тези 30 години е изключително погрешна.Върхът на ''дипломацията'' ни се прояви в последното десетилетие.А преди 3 лета, след целувки, прегръдки, и още нещо, бе сключен ''Договорът".Събитие отпразнувано с всенародни тържества, духова музика и чак и пионерчета от деца-ГРАБ.Както и с тави кебапчета за по-патриотично настроените участници във властта, сиреч войводи с жълти торби.Че въпросното споразумение е нефелно и калпаво като куцо и краставо магаре, предупреждаваха немалко люде.Но еуфорията, особено всред ''партийните'' медии(то други почти няма), бе толкова голяма, че тия гласове бяха сякаш в пустиня.И дойде моментът, в който истината лъсна.Лъсна като голото теме на заспал премиерин до чекмедже с греховен жълт метал и още по-греховни евраци.Оказа се, че битият в парламента им Зайо, далеч не е толкоз прост и наивен, както Му се е привидяло на един виден Международник, ЗападноБалканист и Целувач.Туй последното Му качество е без дискриминация по възраст и пол, кара наред, мъжко-женско, важното е мляскане да има.И езици, много езици.
Because they're afraid that there's more to reality than they have confronted. That there are doors that they're afraid to go in, and they don't want us to go in there either, because if we go in we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control. Ken KeseyСъпикясването среди редиците на родните управленци, дойде в последния момент:''Въх, к'во стана!?Тез нъ лъжат, к'во ши прайм ся?!''.И заваляха меморандуми, рамки, червени линии и прочие.И то при сключен вече договор, колкото и тъп да е същият, което ни прави за смях в очите на цяла Европа, и е ужасно унизително за страната ни.Оправия от тая ситуация няма, дори и БайХ. да рипне и да се изтипоса пред всички европейски ръководители с думите''простсъммамамудайб*!".
tacheaux
Рейтинг: 4259 НеутралноРазбрах , че интервюто е от Панорама и задаващият въпросите е Бойко Василев.
За пореден българската журналистика показва своята продажност, първо с поканата на македонски политик и второ с неутралните въпроси , които му се задават.
Не съм чул до сега български политик да е поканен на интервю в македонска медия.Може да намерят някой , който ще защитава македонската позиция. Ако евентуално българският политик защитава българска позиция , той ще бъде затрупан със злобни , заяждащи въпроси.
Така , докато българската позиция не се чува в Македония , то обратното , българските продажни медии дават широка гласност на антибългарския македонизъм.
В България е пълно с продажни журналисти и медии ,с продажни политици , с продажни историци, а населението е нихилистично настроено без никакво чувство за национално достойнство и , което е по-лошо, без инстинкт за национално съхранение. Жалко ,но това е печален факт в българската действителност.
Манчо
Рейтинг: 2797 ВеселоДвустотинково умниченце, записвай:
1. Куманите са тюркски народ, но не са турци. Турците са отделна група в тази етническа общност.
2. Да си цар / император/, който има сред народите, които владее, и кумани, не те прави куманин. Камо ли турчин. Ако беше обратното, би следвало да обявим турските султани за българи. Българите са народ, който те владеят - по твоята двустотинкова логика султаните са чисти българи!
Хайде, бягай сега да ровиш за монети с надпис "Македония" от 7 в пне!
Успех ;)
Мараба, С-ДС доносници!
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2266 НеутралноДо коментар [#89] от "razor":
Да не обръщаме внимание на скотоподобните твари. Това им е цялата игра. Да ни провокират.
На тях им е ясно, че скоро няма да ги приемат в ЕС дори след 30 години и затова гледат побе за вътрешна употреба да спечелят нещо върху гърба ни.
Сега са ни като колонии и те и Сърбия. След пандемията ще имаме още по-голяма разлика.
Манчо
Рейтинг: 2797 ВеселоНе думай....Интересно как така при отсъстваща българска "народност", гърците наричат император Василий "българоубиец" осем века преди деветнайстия?... Тези хора трябва да са пълни идиоти, след като не знаят, че няма никаква българска "народност"!
Веднага пиши на гърците да преименуват този техен император, човече! Ръка ще ти целунат за това, след твоите безспорни доказателства излиза, че Василий Втори наистина е избил някакви хора, но, грешка, грешка - няма как тези хора да са българи, след като българите ги е измислил Путин чак през 19 век!
Мараба, С-ДС доносници!
Judjuk
Рейтинг: 2193 НеутралноБучката предлага да се предадем "в интерес на двата народа". Ние нямаме такъв интерес. А макитата ги интересува само еврото.
JudjukAlexander97
Рейтинг: 1008 Неутрално[quote#21:"staro-nov dnevnik-ar"][/quote]
По времето на СФРЮ над 60 % от българското население в Македония е било в затвор, заради българския си произход!
—цитат от коментар 19 на konservator.bg
Тва можеш да го докажеш или трябва да ти вярваме?
Ако имаше роднини в Македония, щеше и ти да повярваш.
Обявиш ли се за българин по произход – бой и затвор!
Още има живи свидетели, не е толкова отдавна.
kah48576898
Рейтинг: 8 НеутралноАко някой говори омраза - то от коментарите се вижда омразата на българите срещу македонците! Даже СЛЯП ще го прочете и разбере това! Мога да си представя как българите са се отнасяли към македонците като са им "администрирали" Македония през втората световна война. Разликата е че сега е само форма на неофашизъм.
zo
Рейтинг: 675 НеутралноИстински важният въпрос е защо България не е сред най-големите приятели на Македония преди приемането на (както се внушава) враждебната позиция https://www.dnevnik.bg/shimg/zx780_3977598.jpg ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
kah48576898
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#96] от "Alexander97":
Кой ви разказва подобни глупости. Измисляте си неща. В Македония съществуват колективни права - няколко български дружества и стотици дружества на други етноси а има ги много. Тези стории който разказвате има шанс повече в България на етнически македонец да му се случат както има език на омраза към македонците не е чудо да вземат в България да ги убиват само защото се самоопределят за небългари.
Alexander97
Рейтинг: 1008 НеутралноДо коментар [#99] от "kah48576898":
Много си объркан, а моя род е от този край. Така че кротко с пропагандата. Моите хора са видели тормоза и не ти разправям бабини деветини!