Дубай - Абу Даби е колкото София - Пловдив, като магистралата е разположена край морето. Осветена е. Озеленена е с върволица от палми. С по четири ленти във всяка посока, които стават поне шест при всяка отбивка. Минава се за час. Кой ще се навре в тази тръба без въздух, за да си спести 48 минути крайбрежен воаяж?
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
"... Някои анализатори смятат, че системата ще срещне значителни трудности, както за получаване на разрешение за планиране, така и за изграждането на огромните мрежи от тръби за всяко едно пътуване...".
Това казва всичко. Като идея е добро, като практическо приложение ще срещне много трудности. Ако въобще се наложи, ще става много бавно и с течение на годините. Първоначално може да пробие за превоз на пътници между големи градове. Въпрос на неопределено бъдеще...
Оофф а аз помислих ,че е вярно! Ей, тази лъже обява в заглавията е все по-неприятна . А как се унищожава доверие за жълти стотиники ,няма никаква представа умкото, който се "смее на шегата", докато мухите кацат на неговото "произведение".
="Virgin Hypeloop извърши първото в света пътуване с пътници на борда" Заглавие и какво разбираме...достигнаха скорост 172 км/ч на тестовата площадка на компанията DevLoop в Лас Вегас, Е ,че той Хамилтън трябва да е в новините от Неделя всеки понеделник.Като се докарат до 966км/ч, пък тогава изгърмете първите в света в тръба и поне 15 мин. да попътуват, да видим как ше слязат...ей такива едни.
ООО оо да знам ,че е взето директно от BBC но не пречи публикуващия да помисли за собственото си лице.ПЪРВИ В СВЕТА с 172 км. даже не и в тунел, а на рейката.
Дубай - Абу Даби е колкото София - Пловдив, като магистралата е разположена край морето. Осветена е. Озеленена е с върволица от палми. С по четири ленти във всяка посока, които стават поне шест при всяка отбивка. Минава се за час. Кой ще се навре в тази тръба без въздух, за да си спести 48 минути крайбрежен воаяж?
Ся остава да има и бъдеще, накъдето да трябва да се транспортираш. Все си мисля, че умното решение е да намериш начин да не бързаш, а не да се юркаш с хиляда километра в час...
Май сте готов за пенсия...
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Бихте ли се отказали от възможността да стигнете от София до Варна за половин час? Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
- А пък какви клизми са били необходими гумите на автомобилите да са пълни с въздух, вместо да са плътни... С метрото е същата работа - кой "идиот" ще се навре под земята. В момента тече големият вой срещу електро автомобилите. В цялата човешка история хубавите неща са си пробивали път несравнимо по-трудно от лошите.
ГЕРБ: "напрайли сме над пулвин милиард километра магистрали БЕЗ АСФАЛТ!"
1900г. От нас до съседното село е 5км. Волския път минава през гората, на хладно и зелено. Широк е, могат да се разминат 4 каруци спокойно. Кой ще се завре в тоя железен ковчег автомобила, за да спести 48 минути горски вояж?
Да им пожелаем успех!И да им припомним, че 172 км/час съвсем не е толкова амбициозно, всеки високоскоростен влак лесно развива 340 км/час. Винаги е гот за обръчите, когато ФЕД има няколко трилиона за раздаване.
Напротив, човек е най-креативен, когато няма нужда да се юрка. Различно е от непрестанното отчитане на дейност и миткане насам-натам, което прелива от пусто в празно и създава илюзия, че нещо се прави.
Ама, не си ли виждал, какво са представлявали първите автомобили? Това са си били каручки с малък и примитивен двигател. За какви пътища и бензиностанции говориш? На каручката не и трябва асфалт. Въпреки всичко автомобилите се налагат сравнително бързо, тоест за около 30 години. Това е било наистина революция в придвижването! От първите автомобили около 1890-та до поточната линия на Форд през 1913-та са по-малко от 30 години. Сам смятай, какво е било за времето си това. Ние от 10 години слушаме, как батериите ще станат по-леки и по-евтини. Ама към момента не са нито по-леки, нито кой знае колко по евтини. И ако си мислиш, че тия тръби ще навлязат за 10 или 20 години, много си се объркал. Защото това е свързано с гигантска инфраструктура. Едно е да направиш шосе, съвсем друго е да копаеш и да заравяш стотици милиарди в земята, за да налагаш тази нова технология...!
"... Някои анализатори смятат, че системата ще срещне значителни трудности, както за получаване на разрешение за планиране, така и за изграждането на огромните мрежи от тръби за всяко едно пътуване...".Това казва всичко. Като идея е добро, като практическо приложение ще срещне много трудности. Ако въобще се наложи, ще става много бавно и с течение на годините. Първоначално може да пробие за превоз на пътници между големи градове. Въпрос на неопределено бъдеще...
То и железницата е имала точно същия проблем в началото — много желязо за път за всяко едно пътуване, много трудности за планирането (щото да се измерят и прокарат трасетата си е било ново и скъпо нещо) въглища по трасето, вода "на корем"... абе била е "въпрос на неопределено бъдеще", а днес тези посочват как да се промени самата железница та да изпревари самолетите. А да, и ако за в бъдеще ще има пандемии, то точно "купетата" ще решат проблема, а не самолетите с по 5-600 пътника в общо помещение. "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
не искам да ви развалям оптимизма, но не всяко "ново" (тая идея в частност е от 60те на 19 в.) е рентабилно и се утвърждава. зад всяко откритие има поне 10, които не са се наложили, колкото и пъти да се връщат на прочит. напр: пътища от соларни панели.
...за разлика от електрическте коли, които също горе долу са от тогава и разработването им се поотлага, но в крайна сметка надделява; вакуумната железница нито развива по-големи скорости, нито е по-икономична (напротив), нито по замисъл може да бъде по сигурна, нито е по-добра за оклоната среда, нито е рентабилна от маглев влак.
За товари мога да я приема, но за хора, поне за сега, не. Въпреки това си мисля, че капацитетът на товарите ще е ограничен. Може би за бързо развалящи се стоки. Ще видим. Всичко се развива. Хората мислят, работят и тестват.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5012 ЛюбопитноДубай - Абу Даби е колкото София - Пловдив, като магистралата е разположена край морето. Осветена е. Озеленена е с върволица от палми. С по четири ленти във всяка посока, които стават поне шест при всяка отбивка. Минава се за час. Кой ще се навре в тази тръба без въздух, за да си спести 48 минути крайбрежен воаяж?
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевPetleshev
Рейтинг: 2672 Неутрално"... Някои анализатори смятат, че системата ще срещне значителни трудности, както за получаване на разрешение за планиране, така и за изграждането на огромните мрежи от тръби за всяко едно пътуване...".
Бивш tww09306483.Това казва всичко. Като идея е добро, като практическо приложение ще срещне много трудности. Ако въобще се наложи, ще става много бавно и с течение на годините. Първоначално може да пробие за превоз на пътници между големи градове. Въпрос на неопределено бъдеще...
ivanpopov
Рейтинг: 295 НеутралноДо коментар [#1] от "Незнайко в Слънчевия град":
Някой с фередже, на когото не му дават да кара.
unite
Рейтинг: 367 НеутралноКогато тръгнеш да правиш нещо ново, винаги ще се намерят куп скептици, които ще ти изложат 1000 причини защо това няма как да стане.
Кой каквото и да ми говори, това е транспортът на бъдещето.
venci4
Рейтинг: 1351 НеутралноВ такова нещо не бих се набутал ако ще и пари да ми дават,,,
Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpgS
Рейтинг: 1841 НеутралноВ началото ще е скъпо,а има самолетни полети по 10 евро
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Виктор Флоров
Рейтинг: 1240 НеутралноОофф а аз помислих ,че е вярно!
Ей, тази лъже обява в заглавията е все по-неприятна .
А как се унищожава доверие за жълти стотиники ,няма никаква представа умкото, който се "смее на шегата", докато мухите кацат на неговото "произведение".
kdesen
Рейтинг: 264 НеутралноТо пък все едно е било много лесно да навлязат автомобилите, при положение че не е имало бензиностанции и асфалтирани пътища.
Виктор Флоров
Рейтинг: 1240 Неутрално="Virgin Hypeloop извърши първото в света пътуване с пътници на борда"
Заглавие и какво разбираме...достигнаха скорост 172 км/ч на тестовата площадка на компанията DevLoop в Лас Вегас,
Е ,че той Хамилтън трябва да е в новините от Неделя всеки понеделник.Като се докарат до 966км/ч, пък тогава изгърмете първите в света в тръба и поне 15 мин. да попътуват, да видим как ше слязат...ей такива едни.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Виктор Флоров
Рейтинг: 1240 ВеселоООО оо да знам ,че е взето директно от BBC но не пречи публикуващия да помисли за собственото си лице.ПЪРВИ В СВЕТА с 172 км. даже не и в тунел, а на рейката.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
valtoro
Рейтинг: 887 НеутралноНещо като свръхзвуковите пътнически самолети, рентабилност !!!
Димитър Димитров
Рейтинг: 316 НеутралноНа страшно мнго хора на които им е писнало по два пъти на ден от тоя воаяж...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
mzp41675950
Рейтинг: НеутралноVirgin Hypeloop извърши първото в света пътуване с пътници на борда
татаник да го дуа
lil_alex
Рейтинг: 2334 ВеселоДо коментар [#4] от "unite":
Ся остава да има и бъдеще, накъдето да трябва да се транспортираш. Все си мисля, че умното решение е да намериш начин да не бързаш, а не да се юркаш с хиляда километра в час...
mzp41675950
Рейтинг: Неутралнопървото в света пътуване с пътници на борда
после праймърът Барисич бил капут и гънел мисирирките на Дневник
plamen_b
Рейтинг: 2165 ВеселоМай сте готов за пенсия... Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
plamen_b
Рейтинг: 2165 ЛюбопитноБихте ли се отказали от възможността да стигнете от София до Варна за половин час?
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
keen
Рейтинг: 1662 Неутрално- А пък какви клизми са били необходими гумите на автомобилите да са пълни с въздух, вместо да са плътни...
С метрото е същата работа - кой "идиот" ще се навре под земята.
В момента тече големият вой срещу електро автомобилите.
В цялата човешка история хубавите неща са си пробивали път несравнимо по-трудно от лошите. ГЕРБ: "напрайли сме над пулвин милиард километра магистрали БЕЗ АСФАЛТ!"
Лео
Рейтинг: 992 НеутралноПри нас падат лампите в тунелите, Брансън тръгнал да строи вакуумни тунели. Тоя капитализъм ни закара в третия свят.
klecho
Рейтинг: 1512 НеутралноДа им пожелаем успех!
И да им припомним, че 172 км/час съвсем не е толкова амбициозно, всеки високоскоростен влак лесно развива 340 км/час.
Винаги е гот за обръчите, когато ФЕД има няколко трилиона за раздаване.
kapitan_laino
Рейтинг: 878 ВеселоДо коментар [#1] от "Незнайко в Слънчевия град":
1900г. От нас до съседното село е 5км. Волския път минава през гората, на хладно и зелено. Широк е, могат да се разминат 4 каруци спокойно. Кой ще се завре в тоя железен ковчег автомобила, за да спести 48 минути горски вояж?
zzz14679657
Рейтинг: 8 НеутралноДа вземат да дойдат да довършат Витиня.
tulup
Рейтинг: 1831 НеутралноСпоред добре информирани източници, от БДЖ са заявили интерес
Не ме търсете преди обядquatro_4x3
Рейтинг: 1511 Неутрално" Скоростта по време на теста е била толкова ниска заради дължината на тръбата (само 500 м) и необходимото ускорение."
Остави го ФЕД и потърси къде раздават мозък. Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
lil_alex
Рейтинг: 2334 НеутралноДо коментар [#21] от "plamen_b":
Напротив, човек е най-креативен, когато няма нужда да се юрка. Различно е от непрестанното отчитане на дейност и миткане насам-натам, което прелива от пусто в празно и създава илюзия, че нещо се прави.
klecho
Рейтинг: 1512 ВеселоДо коментар [#31] от "quatro_4x3":
Тая работи с търсене и предлагане не става.
Ти като търсиш откакто си се родил, да не би случайно да си намерил?
Ускорението на една стандартна спортна кола от 0 до 172 км/ч е приблизително 10 секунди. За това време изминава 238 метра.
Виж подобен пример, ако го докарваш поне до физиката за седми клас.
https://www.quora.com/If-a-car-takes-12-seconds-to-go-from-0-to-100km-how-far-did-it-travel
Кака Пенка
Рейтинг: 455 Разстроеноклаустрофобияяяя
Petleshev
Рейтинг: 2672 НеутралноДо коментар [#9] от "kdesen":
Бивш tww09306483.Ама, не си ли виждал, какво са представлявали първите автомобили? Това са си били каручки с малък и примитивен двигател. За какви пътища и бензиностанции говориш? На каручката не и трябва асфалт. Въпреки всичко автомобилите се налагат сравнително бързо, тоест за около 30 години. Това е било наистина революция в придвижването!
От първите автомобили около 1890-та до поточната линия на Форд през 1913-та са по-малко от 30 години. Сам смятай, какво е било за времето си това. Ние от 10 години слушаме, как батериите ще станат по-леки и по-евтини. Ама към момента не са нито по-леки, нито кой знае колко по евтини.
И ако си мислиш, че тия тръби ще навлязат за 10 или 20 години, много си се объркал. Защото това е свързано с гигантска инфраструктура. Едно е да направиш шосе, съвсем друго е да копаеш и да заравяш стотици милиарди в земята, за да налагаш тази нова технология...!
geordgeo
Рейтинг: 1106 ВеселоЕййй, тоя Мъск бе, за няколко години направи научната фантастика ежедневие, а какво ли още (интересно) ни готви бъдещето...
gost22
Рейтинг: 1854 ВеселоТо и железницата е имала точно същия проблем в началото — много желязо за път за всяко едно пътуване, много трудности за планирането (щото да се измерят и прокарат трасетата си е било ново и скъпо нещо) въглища по трасето, вода "на корем"... абе била е "въпрос на неопределено бъдеще", а днес тези посочват как да се промени самата железница та да изпревари самолетите. А да, и ако за в бъдеще ще има пандемии, то точно "купетата" ще решат проблема, а не самолетите с по 5-600 пътника в общо помещение.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
mengo
Рейтинг: 433 Любопитноне искам да ви развалям оптимизма, но не всяко "ново" (тая идея в частност е от 60те на 19 в.) е рентабилно и се утвърждава. зад всяко откритие има поне 10, които не са се наложили, колкото и пъти да се връщат на прочит. напр: пътища от соларни панели.
...за разлика от електрическте коли, които също горе долу са от тогава и разработването им се поотлага, но в крайна сметка надделява; вакуумната железница нито развива по-големи скорости, нито е по-икономична (напротив), нито по замисъл може да бъде по сигурна, нито е по-добра за оклоната среда, нито е рентабилна от маглев влак.
https://www.youtube.com/watch?v=RNFesa01llk&ab_channel=Thunderf00t
вакуумни влакове виждам само след ядрена физия, когато енергийната цена ще е без роля. (за подържане на вакуума и за задвижването на влаковете)
evtimvz
Рейтинг: 1196 НеутралноЗа товари мога да я приема, но за хора, поне за сега, не. Въпреки това си мисля, че капацитетът на товарите ще е ограничен. Може би за бързо развалящи се стоки. Ще видим. Всичко се развива. Хората мислят, работят и тестват.
kdesen
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#35] от "Petleshev":
Със сигурност през 2020 ще се построи по-лесно тунел, отколкото през 1890 - петролна рафинерия. Айде да сме живи и здрави до 2030, пак ще си говорим.