"Хюндай" може да произвежда електрическите коли на "Епъл"

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3004 Любопитно

    Честито,умните винаги са с два хода напред!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  2. 2 Профил на army
    army
    Рейтинг: 463 Неутрално

    За да си запазиш позицията и влиянието в бъдеще - пускаш нов продукт. Стратегия ан Епъл.

  3. 3 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2700 Неутрално

    А Балканкар защо не е кандидат?

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  4. 4 Профил на EU Fighter
    EU Fighter
    Рейтинг: 492 Неутрално

    Wow... Това е бомбата на деня. Портфейла ми увеличава своята доходност ☺️

    United in diversity
  5. 5 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 535 Неутрално

    Тези ще избият рибата.. "Ябълката" има страхотна база от верни клиенти с пари. Отделно имат много пари в брой.

  6. 6 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Тръмп още не си е тръгнал, но те вече започнаха да изнасят производството в третия свят.

  7. 7 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Електрическите коли на Хюндай са много приятни за каране, пълни са с екстри (мести седалките при отваряне на вратата за по-удобно влизане) и дори в момента IONIQ има за 69 000 лева, докато по-малкия Фолксваген ID3 започва от 95 000. 60ина хиляди е и електрическото Рено Zoe, което е много по-базов модел, без почти никакви екстри.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  8. 8 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 792 Неутрално

    Опит за евтин ПР, който може да им коства сделката. В бизнеса никой не обича некоректните.

  9. 9 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Предлагането на електрички е все по-масово. Само у нас, с нашите управляващи с визия от днес за вчера предлагането на таралясници секънд хенд е с фискални улеснения.

  10. 10 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#7] от "fpyyh":

    Мазда МХ-30, бъкана с екстри, в момента със специална цена от 64 500 лв!

  11. 11 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1046 Весело

    Предлагането на електрички е все по-масово. Само у нас, с нашите управляващи с визия от днес за вчера предлагането на таралясници секънд хенд е с фискални улеснения.
    —цитат от коментар 9 на historama


    Че от какъв зор управляващите ще дават фискални улеснения на не особено заможни гъзари, мечтаещи да се обзаведат И с електромобил?
    Плащайте пълната цена, нали постоянно ревете против намесата на държавата в икономиката? Ама като опре до вашия джоб, веднага писвате за "фискални улеснения", а, лицемери...

    Знанието е сила, информацията - власт
  12. 12 Профил на razor
    razor
    Рейтинг: 827 Неутрално

    До коментар [#7] от "fpyyh": Мазда МХ-30, бъкана с екстри, в момента със специална цена от 64 500 лв!
    —цитат от коментар 10 на historama


    Върви обаче с резервна батерия за 50 км авариен пробег в багажника, защото основната осигурява само 200 км :)

  13. 13 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1046 Весело

    [quote#12:"razor"][/quote]

    Неее, върви с генератор с педално задвижване за дозареждане. От София до Варна ще го ползва не повече от два пъти и ще стигне за не повече от 30-36 часа.
    Но пък със заякнали сърце, бели дробове и най-вече - крака...

    Знанието е сила, информацията - власт
  14. 14 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1023 Неутрално

    До коментар [#11] от "pag":

    Данъците са кражба, а данъчното облагане е намеса в свободния пазар. Данъчните облекчения са намаляване на кражбата, която извършва Държавата от джобовете на продавача и купувача. ;)

    "Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
  15. 15 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3004 Любопитно

    До коментар [#6] от "ivanpopov":

    Да наричате Ю.Корея и Хюндай който има заводи в САЩ,Европа и Ю.Америка трети свят е .....глуповато!!!!Меко казано!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  16. 16 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1046 Любопитно

    До коментар [#11] от "pag":Данъците са кражба, а данъчното облагане е намеса в свободния пазар. Данъчните облекчения са намаляване на кражбата, която извършва Държавата от джобовете на продавача и купувача. ;)
    —цитат от коментар 14 на Darulio


    А субсидиите за електромобили са?

    Знанието е сила, информацията - власт
  17. 17 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1023 Весело

    До коментар [#16] от "pag":

    Виж дали се дават пари на ръка или са под формата на данъчни облекчения и ще си отговориш сам. Успех!

    "Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
  18. 18 Профил на lcp01393483
    lcp01393483
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#15] от "Willy Messerschmitt":

    Очаквам следващият продукт на Епъл да изненада най-после потребителите.
    Вече са разработили тоалетна хартия, която ще ви обслужва дори и при запек и ще пуска музика на всеки 30 секунди.
    Нали са много умни, при това и паралии, защо все търсят някой друг да им произвежда продуктите?!
    А да, не им стиска и са много хитри!
    Все едно Тесла , Мерцедес или Тойота да правят мобилни телефони?!

  19. 19 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 850 Неутрално

    До коментар [#16] от "pag":

    "А субсидиите за електромобили са?"

    Точно обратното на данъците - биваш награден, за това, че си си купил нещо, а не си наказан (обложен с данък)...

  20. 20 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1046 Весело

    До коментар [#16] от "pag":Виж дали се дават пари на ръка или са под формата на данъчни облекчения и ще си отговориш сам. Успех!
    —цитат от коментар 17 на Darulio


    Субсидиите, патенце, не се дават на ръка.
    Субсидирана цена е тази, при която държавата дава парички на ПРОИЗВОДИТЕЛЯ за да му намали продажната цена, не пари "на ръка" на КУПУВАЧА.
    Хайде сега да ме светнеш от кои точно данъци те "облекчават" в Германия примерно, като купиш електромобил. Успех!

    Знанието е сила, информацията - власт
  21. 21 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 748 Неутрално

    "Ябълката" има страхотна база от верни клиенти с пари.
    —цитат от коментар 5 на Tod


    Само такива малоумници ще купят Хюндай с емблема на Епъл на тройна цена, вместо за същите пари да си купят три Хюндая със същото качество на изработка и технологии. :)))

  22. 22 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Хюндай (КИА) стават все по-интересни автомобили. В Южна Корея е базата им, с конструкторското бюро, изобщо централата им.
    В Европа също разполагат с конструкторско бюро, в което работят германски инженери и дизайнери. И разбира се заводи за производство на автомобили за Европа.
    Предполагам, че имат подобна организация и в Северна Америка. Наистина върху Хюндай се работи мащабно.

  23. 23 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 520 Неутрално

    До коментар [#15] от "Willy Messerschmitt":

    Вземете се запознайте с термина и неговата история, без да влагате в него изкривените си комунистически представи, пък после ме поучавайте.

  24. 24 Профил на Ivan Gun
    Ivan Gun
    Рейтинг: 8 Весело

    така трябва , целия транспорт да стане електрически , един слънчев ден като дръпнат шалтера само воените да могат да се предвижват но не с електромобили ха ха ха

  25. 25 Профил на Klimatet Pazardjik
    Klimatet Pazardjik
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Kia e niro заслужава ли си?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK