
© Mercedes
Даймлер" представи своя нов дисплей за автомобили на годишното изложение за потребителска електроника CES 2021. Екранът ще покрие почти цялото табло на луксозните модели "Мерцедес" в опит да надмине отличителната сензорна информационно-развлекателна система на "Тесла".
Широкият 141 см (55 инча) "хиперекран" ще замени цялото предно табло на автомобилите и ще има много повече фукнции от съществуващите решения, обяви компанията.
Освен скоростомера, музикални и навигационни функции екранът ще позволи на пътниците да гледат филм на таблото на автомобила - с поддръжка на Bluetooth слушалки - докато шофьорът не се разсейва от нищо на централния панел.
Друга характеристика, озаглавена "пътна информация", ще предлага интересни данни за близките забележителности и крайпътни заведения.
Огромният дисплей всъщност се състои от три екрана, но от "Мерцедес" казват, че потребителите няма да могат да усетят, че това е съставна конструкция.
"Хиперекранът" ще се появи първо на предстоящите изцяло електрически модели EQS, а по-късно ще бъде пуснат и на други превозни средства. каза миналата седмица във видеопрезентация изпълнителният директор на "Даймлер" Ола Калениус.
© Reuters Изпълнителният директор на "Даймлер" Ола Калениус
Гигантските дисплеи са голяма тема в света на автомобилите в момента - "Тесла" започна тенденцията със своите 17-инчови (43 см) табла.
През последните години на CES китайският стартъп Byton показа плановете си за изграждане на модел с извит дисплей с диагонал 48 инча (121 см), докато "Сони" представи концептуален автомобил със собствен ултраширок панорамен инфоразвлекателен екран.
Предизвикателството е да се гарантира, че всички тези осветени пиксели няма да създават отвличане на вниманието от пътя - поне докато не навлязат напълно автономните превозни средства.
EQS, с пробег от 700 километра, ще бъде първият в семейство от четири автомобила, построени на същата изцяло електрическа платформа.
© Mercedes Mercedes EQS Vision
"Има огромно търсене от страна на клиентите за този екран", каза Калениус пред репортери по време на конферентен разговор. Новото табло ще бъде допълнителна екстра в EQS, "но ние очакваме много висока степен на възприемане" от купувачите.
Калениус заяви, че освен приходите от самите екрани "Даймлер" очаква ръст на приходите в бъдеще от абонаментни услуги като карти или развлечения, които клиентите ще изтеглят от интернет.
"Хиперекранът е част от нашата бизнес стратегия за увеличаване на този набор от периодични приходи", каза той.
"Тесла" доминира в глобалните продажби на електрически автомобили, а традиционните производители като "Даймлер" полагат много усилия да разработят собствени превозни средства, за да се конкурират за пазарен дял.
dgerald
Рейтинг: 775 НеутралноАко слуховете, че Мъск ще купи Даймлер са верни, значи синергията е започнала :)
koalarevolution
Рейтинг: 563 НеутралноЛеле колко е грозно това возило.
schwimmwagen
Рейтинг: 1522 НеутралноНяколко екрана в една коруба са .
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."GMO VACCINES CHEMICALS
Рейтинг: 2580 ВеселоМерчев е десетилетя преди тях :)
☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.Иван K
Рейтинг: 2739 НеутралноЕС показа, че се справя с високите технологии за медицина по-добре от САЩ.
подписДа не забравим колко по-добра се оказа медицината от тази на прехвалените китайци.
За това съм оптимист - няма да си отстъпим първото място в автомобилите нито на САЩ нито на Китай.
Климент Горанов
Рейтинг: 461 НеутралноДа се гледа филм по време на шофиране, дори от пътника до шофьора, ще разсейва водача и е предпоставка за катастрофи.
Petleshev
Рейтинг: 2903 НеутралноБаси... Колите станаха телевизори на колела. И все пак, не мога да разбера следното: Ако искаш да гледаш телевизия и да играеш игри, опъни се в къщи на дивана и си запяй. Пийвай си, хапвай си или каквото ти душа иска. От какъв зор трябва да го правиш в колата? Или тенденцията е такава, че нон-стоп трябва да си облъчван с глупаво съдържание и реклами?
Бивш tww09306483.Индиана
Рейтинг: 1195 НеутралноБезумна скъпотия, за да смени правоъгълния телевизор на Тесла, но пък напълно очаквано за марката.
hamiltonf
Рейтинг: 3973 Весело8-ядрени процесори и 24GB RAM...
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Умнокрасив гербераст от Позитано
Рейтинг: 326 НеутралноДо коментар [#2] от "koalarevolution":
То пък това, защото е много хубаво.
https://www.tesla.com/en_eu/cybertruck?redirect=no
id
Рейтинг: 434 НеутралноАма това не е хубаво. Не е оригинално. Дай нещо като ФАУ-2.
Petleshev
Рейтинг: 2903 НеутралноДо коментар [#10] от "Умнокрасив гербераст от Позитано":
Бивш tww09306483.Няма значение дали е хубаво. Ако Мъск изкара на пазара лайно обвито в целофан, пак ще се продава, защото е много иновативно и това е бъдещето. ;)
Dark
Рейтинг: 1786 НеутралноНе гонят Тесла, не говорете глупости. Когато Мерцедес бяха замислили текущия си екран, Тесла още правеха прототипи. Просто е тренд.
Manol Nedyalkov
Рейтинг: 329 НеутралноА на екрана ще излъчват предизборни клипове, партийни телевизии и готварски предавания ...
ilinko
Рейтинг: 689 ВеселоДо коментар [#7] от "Petleshev":
Защото, когато колата сама те кара, може да четеш, гледаш филми или да играеш на игри :-)
Крадливото ромче
Рейтинг: 124 НеутралноНещо не се купуват тия коли....
Комунистите са виновни!Що ли?
ilinko
Рейтинг: 689 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "Petleshev":
Не знам дали сте карали Тесла или въобще електрическа кола, та за това говорите по този начин. Има разлика между електрическа и ДВГ кола, както има разлика и между електрическа кола и Тесла. Три различни нива :-) Така, че теслите не се продават, защото са лайна обвити в целофан ;-) Друг е въпросът, че като Мъск извади червени боксерки на пазара свършват за 5 минути :-)
dgerald
Рейтинг: 775 НеутралноДо коментар [#13] от "Dark":
Мдаа, замислили го отдавна, но още не са го произвели :) Той и Рогозин разправяше, че Мъск им откраднал идеята за ракетите за многократно използване :)
ivanpopov
Рейтинг: 2310 НеутралноЗа диплеите не знам, ама като му гледам клиренса на това, от последната снимка, нямат никакъв шанс за продажби в моят елитен столичен квартал.
padrino
Рейтинг: 3089 НеутралноЗа България ще има опция за Планета ТВ, за да е в крак с "успелите бизнесмени" на територията😂 Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
Камен
Рейтинг: 903 НеутралноНа Мерцедеса една от отличителните черти, много ценена от клиентите, беше солидността - като хванеш и щракнеш някое копче, примерно в старите 124-ки, се усеща по съвсем различен начин от евтините конкуренти, и ти вдъхва доверие, че ще работи безотказно 20-30 години - както и си работи още в запазените екземпляри.
А сега - в китайките коли сензорни екрани, и в Мерцедеса сензорни екрани... чудя се с какво ще се отличават и как ще си оправдават премиум-цената.
Ipolit
Рейтинг: 199 НеутралноПо принцип това е най-ефективният начин за представяне на информация, друг е въпросът до колко безсмислени са повечето от нещата, поне до момента, в който колите не са самоуправляващи се.
И естествено цената. Ще го предлагат като екстра за поне 2000 евро, а всъщност това са 3 тъпи таблета от по 50 кинта парчето.
Някои производители вече имаха глупостта да напъхат в мултимедийните системи управлението на климатика, други почнаха да махат колеленцата за управление и оставят само тъч опциите. Това са пълни простотии, ама хората се кефят на голям телевизор и ще плащат.
А всъщност е напълно достатъчно да пляснат един екран, който поддържа Android Auto или Apple Car Play и всички ще са доволни (всъщност няма да са доволни, щото няма да имат 120 инчов екран, ама ще им е напълно достатъчно).
Аз продължавам да съм привърженик на механичните прибори и за мен единственото, което заслужава да бъде прожектирано е навигацията. Ама хората обичат да имат телевизори, измацани от блажните им пръсти.
historama
Рейтинг: 3545 НеутралноСамо това ли? Просто е тъпо, като изключим пътуването в автобуса от София до Варна, когато се чудиш как да убиеш времето от 6ч.
Отделно, че колата се ползва главно за да отидеш на работа, да закараш децата на училище, или до супермаркета.
Big Muzzy
Рейтинг: 1319 НеутралноСега бакшишите няма да си вадят очите да гледат Слави на малките си служебни таблети.
Enter_K
Рейтинг: 1364 НеутралноМалеййй, как ще го чистят по автомивките тоя дисплей :)
hamiltonf
Рейтинг: 3973 ВеселоДо коментар [#25] от "Enter_K":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Хахаха...
historama
Рейтинг: 3545 НеутралноПрез 80-те години бяхме в шок от дигиталните кварцови часовници, малко по-късно се направи компромис, и се появиха аналогови кварцови часовници - красиви, и супер точни. Поразходете се сега по скъпите улици на Европа - най-скъпите часовници са някакви самонавиващи се механични часовници - разни турбийони, двойни и тройни, достигащи до 150 000 евро.
Така че нека и Даймлер да не изхвърлят съвсем в боклука таблата си с аналоговите уреди.
schwimmwagen
Рейтинг: 1522 НеутралноТва трябва всеки ден да го бършеш и лъскаш инак всяка прашинка ще се набива на очи.
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."proventuss
Рейтинг: 1237 НеутралноТесла: Нас не догонят.
Smooth criminal-a criminal who is sneaky and doesn't leave a trace of his presence at the scene.historama
Рейтинг: 3545 НеутралноДо коментар [#27] от "historama":
Дали не става дума за малко по-популярните мерцедеси? ((Е класа)
Go Go
Рейтинг: 760 ВеселоСамо между другото Даймлер няма такив отдел за разработка на автомобилна електроника. Най-вероятно са го поръчали на Бош, Континентал или Валео. Не че няма и други фирми, които проектират тъй наречения инфотейнмънт.
73! Go GoА подобни “телевизионни” табла съществуват отдавна. Повечето проекти, в които съм участвал, имаха винаги по два варианта, един с 4 малки стъпкови моторчета и един с голям дисплей 1920 Х 720 пиксела.
Да не говорим че са разработвани и системи, които проектират картинката директно на предното стъкло на автомобила, но честно казано не съм виждал такъв автомобил в производство въпреки, че оттогава минаха 7 годин.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3400 НеутралноДо коментар [#25] от "Enter_K":
Еретик"Малеййй, как ще го чистят по автомивките тоя дисплей "
============
С дезинфектант.
tie_interceptor
Рейтинг: 524 РазстроеноВидяла жабата, че подковават коня и си подала... главата.
koalarevolution
Рейтинг: 563 НеутралноДо коментар [#10] от "Умнокрасив гербераст от Позитано":
Това специално е амейзинг.
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2078 НеутралноВикаш 12 години им трябваше на Мерцедес за да го измислят тоя екран? Хубава работа .. California Über Alles
buggie
Рейтинг: 484 НеутралноЕто го концепта от преди 2 години:
https://youtu.be/pj_6anW2zhs
padrino
Рейтинг: 3089 НеутралноПотърси новият Ескалейд на Крайслер...2021 модел. Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
Viva la Evolution
Рейтинг: 1400 НеутралноЕвропейските автопроизводители така и не искат да проумеят простият факт, че потребителите искат нормално изглеждаща електрическа кола, с поне 500 км. пробег с едно зареждане и поносима цена. Няма нужда от всевъзможни изгъзици, нелеп външен вид и съставни телевизори.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2078 Неутралнотова е начин да свалиш цената, затова ще ги виждаш все повече. Беше въведено поради тази причина от Тесла. Другите просто копират Тесла. Това което не могат да лопират е добрия софтуер и ъпгрейдите по интернета, което прави копирането им още по-папагалско и безсмислено. California Über Alles
irobot
Рейтинг: 558 НеутралноДо коментар [#21] от "Камен":
Не само копчетата. Плътното и солидно затваряне на вратите без паразитни шумове, равномерната тежест на волана дори до пълно завиване, тежката, стегната и в същото време умекотена возия, ергономията на интериора. Това са традиционните ценности на марката, които много модели в последните 10-15 години не олицетворяват (A, CLA, GLA, B, C, GLC).
vassilun
Рейтинг: 4250 НеутралноДо коментар [#5] от "Иван K":
"ЕС показа, че се справя с високите технологии за медицина по-добре от САЩ."
ЕС е двадесет години зад САЩ при високите технологии и още десет години в страни!
tie_interceptor
Рейтинг: 524 РазстроеноДо коментар [#39] от "Pontif New Dnevnik SUCK":
Не е заради това. Поне не основно.
Основната причина са софтуерните обновления.
Фуджисава
Рейтинг: 285 НеутралноНа вас не ви ли прилошава, ако не гледате към хоризонта, докато ви карат в кола, на дълъг път? Или екранната абстиненция е по-силна...
vassilun
Рейтинг: 4250 НеутралноДо коментар [#21] от "Камен":
Мерцедес отдавна не е това, което беше! Нито по качество, нито по иновативност! Жалко, но Хюндай / Кия правят по-надеждни автомобили от Мерцедес! С изключение на S класата!
samoedin
Рейтинг: 3633 НеутралноДо коментар [#44] от "vassilun":
" Мерцедес отдавна не е това, което беше! Нито по качество, нито по иновативност! Жалко, но Хюндай / Кия правят по-надеждни автомобили от Мерцедес! С изключение на S класата!"
И доста по - евтини !
Petleshev
Рейтинг: 2903 НеутралноДо коментар [#38] от "Viva la Evolution":
Бивш tww09306483.Не, че не го проумяват или не го знаят автомобилните производители. Много добре знаят, какво искат клиентите. Просто те си имат техни стратегии да променят желанията и потребителските нагласи и естествено да печелят повече, като пробутват евтина електроника, представяйки я за нещо скъпо и специално.
Автомобилът в наши дни вече е консуматив с точно пресметнат живот. И производителите искат да те накарат да плащаш редовно за всичко каквото се сетиш. А електрическите коли са благодатна ниша за това. Предполагам, че до десетина години собствениците на електрически коли ще се видят в чудо от постоянни ъпдейти на софтуерни безсмислици. Както правят с телефоните. Искаш не искаш, след определен брой години трябва да плащаш за нов. Същото предполагам, подготвят и за колите. Нали виждаш, около какво се въртят автомобилните новини? Екрани, телевизори, софтуери, тонколони... Всичко свети, мига, предава, излъчва или приема нещо. Вече, едва ли не се качваш на колата за да гледаш телевизия и да слушаш музика.
Petleshev
Рейтинг: 2903 НеутралноДо коментар [#43] от "Фуджисава":
Бивш tww09306483.Да де... Вестибуларният апарат е свързан с усещането ти за хоризонталност и вилуалната информация, която се възприема с очите. Затова получаваш нещо, като морска болест, когато пътуваш и не виждаш хоризонта.
deutschwagen
Рейтинг: 1926 НеутралноДо коментар [#41] от "vassilun":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningТи сериозно ли си мислиш, че ЕС може да е 20 години зад САЩ и на Тръмп да му се налага да лепи мита за да търси "баланс" в търговията? Не може един икономически блок да е толквоа назад и в същото време толкова влиятелен в глобален план, просто забрави.
usernotfound
Рейтинг: 253 НеутралноЧудесна реклама. Купувам!
deutschwagen
Рейтинг: 1926 НеутралноДо коментар [#45] от "samoedin":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winningКакво значи "качество"? Мерцедес правят едни от най-изпипаните коли на пазара, с най-качествени материали и компоненти. Сигурно има причина да са водещата премиум марка в САЩ вече близо 10 години. Да, отдавна не се правят да траят 30 години, но това вече почти никой не го прави.
vassilun
Рейтинг: 4250 НеутралноОпровергайте ме! посочете една облст от високите технологии, където ЕС е по-напред от САЩ!
Petleshev
Рейтинг: 2903 НеутралноДо коментар [#40] от "irobot":
Бивш tww09306483.Но всичко това се постига с качествени материали, добра конструкция, здрави части и внимание при сглобяването. Сега какво е? Да става бързо, по евтинко и с повече пластмаса. Всичко на щипки и някакви детайли, които лесно се сглобяват, но после бързо почват да скърцат и хлопат.
Баси... Преди години имах едно старичко БМВ купе. Произведено някъде 1988-ма или 1989-та година. Та му беше изгоряла едната крушка в таблото. Откачиха ми се ръцете да отвивам, завивам, сглобвам и разглобявам. То болтове, болтчета и гайки... Всичко хванато, стегнат, напаснато и уплътнено до милиметър. Масивно, здраво и надеждно. Сега... Сега, всички виждаме какво е.
aqua_blue
Рейтинг: 451 НеутралноЩе има да догонват Мъск!
simChо
Рейтинг: 2473 НеутралноЕлектромобилите, за сега се не вижда, как ще станат поне толкова удобни колкото коли с ДВГ - примерно време за зареждане, ДВГ зарежда пробег 300 км. за 1.5 мин. , ама това въобще не е важно ..
Хубаво обяснено:
https://www.youtube.com/watch?v=Hatav_Rdnno&t=257s
А електромобилите СА БЪДЕЩЕТО, НЕ ЗАЩОТО ЩЕ СА ПО-ЕВТИНИ, ИЛИ ПО-УДОБНИ..
simChо
Рейтинг: 2473 Неутрално"Даймлер" представи своя нов дисплей за автомобили на годишното изложение за потребителска електроника CES 2021. Екранът ще покрие почти цялото табло на луксозните модели "Мерцедес" в опит да надмине отличителната сензорна информационно-развлекателна система на "Тесла".
------------------------
"Öтличителната сензорна информационно-развлекателна система на "Тесла" -
е отдавна надмината, напр от "Киа".. или "ФИАТ-Крайслер"..
Кой екран , на кой модел в света има НАЙ-ГОЛЯМ ДИАГОНАЛ???
Кой има най-голямо бързодействие, кой има най-много иконки???
Пауновски, що не следи, а повчето пише, отколкото да чете???
simChо
Рейтинг: 2473 Неутрално"Imagine by Kia" от 2019 има 21 ЕКРАНА !
https://www.youtube.com/watch?v=k_Tveh_uSLY
Така че - ей го рекордът!
"Мерцедес" по-скоро се конкурира с "Киа" отколкото с "Тесла" , не ли??
otrqdnik
Рейтинг: 880 НеутралноБраво, само след 10г няма да е останал автомобилен производител без такъв екран, в началото всички ще купуват от Мерцедес и Тесла.
Мъск показа колко са застаряващи бордовете на директори на всички автомобилни компании, как чак сега навлизат тези дисплеи, които са технология от началото на века. Автомобилните компании трябва да са едни от най-високотехнологичните, защото са в силна конкуренция, все още, генерират огромни печалби и могат да си позволят рисърч във всяка сфера на познанието, имат голям производствен и инженерен капацитет.
Мъск им показа колко много изостават. Или ще се адаптират или ще изчезнат, това е лошо за конкурентната среда, но с оглед намаляващата средна класа, няма как да оцелеят всички.
simChо
Рейтинг: 2473 НеутралноКОЙ екран, на кой модел Е С НАЙ-ГОЛЯМ ДИАГОНАЛ???
П.П
Оказва се, това не е кой знае колко голямо предимство ..
А екранът на "Фолксваген" дето се управлявал с жестове, бе обявен за опасен, защото разсейвал бил водача ..
Както и повечето големи екрани, не се препоръчват от ADAC .
blurred
Рейтинг: 555 ЛюбопитноТова заглавие е крайно нелепо. Тесла имат ДОСТА да догонват докато стигнат Мерцедес. Докато почнат да правят качествени коли, които освен приятни на външен вид могат да издържат и на различни предизвикателства. Като например нашите улици. И не се раздрънкват като стара Лада на първата година.
Гешев е ПОЗОР. Оставка и ЗАТВОР!Аз лично в момента Тесла не бих си купил. Виж електрически Мерцедес или БМВ - веднага.
Petleshev
Рейтинг: 2903 НеутралноДо коментар [#57] от "otrqdnik":
Бивш tww09306483.Ако може да разясниш, какво е значението на големината на екрана за една кола? Или какво отношение има към придвижването от точка А до точка Б? С голям екран става по-лесно ли? Или по-икономично?
И с просто око се вижда, че лансират и поддържат Мъск на държавно и политическо ниво. И се мъчат да наложат Тесла и електрическите автомобили по непазараен начин. Но съм на мнение, че това нито е по-екологично, нито ще е по-евтино за потребителите. Всеки има право да вярва в каквито си иска глупости.
Kosta Delev
Рейтинг: 906 ЛюбопитноТова е прекрасно, но не знам на Мерцедес кой им каза, че проблемът им с изоставането от Тесла е в таблото...
Гражданин
Рейтинг: 1284 НеутралноИ за какво ти е екрана? Ти кола ли караш или телевизор? Екрана само искам да си повреди и да ти видя физиономията, като ти назоват цифрата за ремонта в сервиза ...
taratanki
Рейтинг: 560 НеутралноТова всъщност са три екрана, под общ стъклен панел.
Не виждам нещо чак толкова иновативно.
И какво има да догонва Тесла, с нейния един монитор, тип айпад по средата.
simChо
Рейтинг: 2473 НеутралноЧе то В МОМЕНТА , кой производител е БЕЗ ЕКРАН / ТАЧСКРИН ???????
Ето го, иженарицаемий ФИАТ-Крайслер с "У-конект"
https://www.driveuconnect.com/support/fiat.html
Който е и с гласови команди, с вибрация и сигнали ..
Даже и бюджетните модели за пазара на Индия "Махиндра", "Куид", "Тата", или евтинджос брендовете на Рено - "Лада", "Дачия" - отдавна имат мултимедия с навигации..:
https://www.youtube.com/watch?v=AzOoD-kvOCU
Кой производител, за 2020 - НЯМА МУЛТИМЕДИЯ ??
simChо
Рейтинг: 2473 НеутралноЩо??
"Алиекспрес" - мултимедия за Лада-Веста - под 200 долара..
-----------------------
.. " лада веста мультимедиа на АлиЭкспресс — купить...
AliExpress.ru›popular/lada-vesta-multimedia.html
лада веста мультимедиа в каталоге товаров на AliExpress.ru. Купоны и скидки. Быстрая доставка по РФ...
--------------------
Кой и защо ще купува от "Тесла" , а няма да вземе от "АлиЕкспрес" или от някой китайски сайт ???
eqf28366123
Рейтинг: 301 НеутралноДо коментар [#27] от "historama":
Ама ти тук много бъркаш нещата.
Тези механични часовници струват такива пари, не защото са механични, а защото се правят на ръка, обикновено са златни, със скъпоценни камъни на циферблата и т.н.
И най-важното е, че струват такива пари, защото един определен кръг от хора, които въртят парите на света, никога няма да те допуснат на по-малко от 5км до тях, ако нямаш такъв часовник.
А това дали си си купил мерцедес или тесла с аналогови уреди или дисплей, е проблем за плебса.
simChо
Рейтинг: 2473 Неутрално"Рено Куид"за индийския пазар , модел от 2015 си е с мултимедия, с навигация, с връзка към смартфон , с качване на музика от телефона :
https://a.d-cd.net/188192as-960.jpg
https://a.d-cd.net/7d0192as-960.jpg
https://a.d-cd.net/b50192as-960.jpg
https://a.d-cd.net/2d0192as-960.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=hdjUVSQ1zR4&feature=emb_logo
Та верно големо шашкане??!!
Бре!
Екрани!
А отделно - като натиснеш едно копче - и отвън мигат лампички , та да се разбере накъде ще завиваш - мигачи!
Прогрес, ти да видиш кви чудеса!
simChо
Рейтинг: 2473 Неутрално"Тесла"сред всички производители в света , стотици марки и модели , бе оценена на престижното 15 място при тестовете !
Огромно количество брендове СА СЛЕД НЕЯ!
Да вземем една Индия - на тамошния пазар, поне едно 50 модела, мисля си , са по мултимедия , вградени навигации и екрани СЛЕД НЕЯ!
Petleshev
Рейтинг: 2903 НеутралноДо коментар [#62] от "Гражданин":
Бивш tww09306483.Не за ремонт, ами за подмяна. Едва ли някой ще седне да ремонтира подобен екран. Автомобилните производители много обичат да продават цели компоненти за подмяна. Никой не иска да се занимава, да чопли и да мисли. Разкачат се щипки и кабели, поставя се новия компонент и щрак, готово. После ви връчват сметката за демонтаж и монтаж. Естествено, всичко се пресмята в 100-200 евро на час, а автомобилът ви стои по цял ден в сервиза, защото го "диагностицират". ;)
simChо
Рейтинг: 2473 НеутралноЩо пък да са имали били "изоставане"???
------------------
"MBUX
Introducing MBUX, the brand new Mercedes-Benz User Experience infotainment system that can be controlled via voice and touch input. The A-Class Saloon was the first model to feature this innovative way of communicating with your Mercedes-Benz."
https://www.mercedes-benz.co.uk/passengercars/mercedes-benz-cars/models/a-class/sedan-v177/specifications/equipment-packages/mbux.html
----------------------
Някой, я да ми обясни, какво му е по-лошото на MBUX ??
Ето видео от 15.02.2019 г.
https://www.youtube.com/watch?v=j1WNTIREYfE
Към 2019, какви възможности имаше системата на "Тесла", дето да ги е нямало и в "Мерцедес" - MBUX ?
Да не говорим за други системи, които са напълно интегрирани в мрежа, с телефона, разпознават до 5 различни телефона и сами настройват седалки, аудиосистема, микроклимат , системи които възпроизвеждат файлове от няколко електронни устройства , дето са в колата, вградени 3-Д навигации , системи със спитникова връзка и т.н. ..
https://www.youtube.com/watch?v=TXbb4LyKtMY
https://www.youtube.com/watch?v=ptwrw1rfsp0
https://www.youtube.com/watch?v=FjfpwqFV1Yo
"Тесла" с какво конкретно би била по-добра??
А иначе "Даймлер" ИМАТ ПЕЧАЛБА и то бая ..
simChо
Рейтинг: 2473 НеутралноМи за "Лада Веста" на AliExpress , цялата система мултимедия/екран/навигация с доставката ти е към 180-190 долара ..
За свързване в сервиза, за настройка - да дадеш още малко.. и ква е идеята да ремонтираш???
blue_apollo
Рейтинг: 375 НеутралноНещата отдавна вървят в тази посока. Екраните в автомобилите са много изгодни за автопроизводителите. Така монтират само един елемент, вместо няколко десетки, а на всичкото отгоре ти го продават като някаква супер луксозна придобивка. Всъщност на тях така им е по-лесно и по-евтино. Не поддържат номенклатура от десетки части и не се занимават с безброй доставчици, а само с един.
Остава въпросът с безопасността. Как няма да се разсейва водачът когато иска да си регулира климатика или звука на радиото? Влиза се в едно меню, после в подменю и чак тогава задаваш стойност, през това време колата върви "на сляпо".
Все още има място за физически бутони на таблото. Да се слагат на волана също не е решение. Вече и там е доста претрупано.
simChо
Рейтинг: 2473 НеутралноЗа това е и гласовото управление и управлението с жестове (не че последното немците много са го изкусурили)..
Но все пак - с екрани Е ПО-ОПАСНО , според EuroNCAP .. те тестват и реалната полза или опасност от разни подобни анджаклами. Същевременно класират различните модели по точки и обявяват таблици
Иначе - в момента НЯМА производител, дето да е без екрани и най-различни мултимедийни , комуникационни и навигационни системи ..
П.П
Не е ясно и защо "Мерцедес"ще догонва, когото и да е .. явно на редакцията на "Дневник" все и се ще да има догонване ..
zz_s
Рейтинг: 1471 НеутралноТехнологично отдавна е възможно.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !Тази мания по тъчскийн в колите на мен не ми допада. Предпочитам органите за управление да са си на постоянни места, а не да заради смяна на менюта да трябва да следя какво да натисна.
Виж ако се дава възможност да си конфигурираш докато е спряна колата свой дизайн на таблото по ще ми легне на сърцето.
zz_s
Рейтинг: 1471 ВеселоЩе пуснат SUV за вас. Само приготви парите. "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
zz_s
Рейтинг: 1471 ВеселоКато стъклата ми отвътре. Замацани, само веднъж ми харесаха. "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
simChо
Рейтинг: 2473 НеутралноИ НЯМА производител в 2020 , дето да няма модели с екрани , мултимедии и кво ли не.. вкл. и евтини позиционирани в ниския ценови сегмент индийски, руски, румънски и всякакви брендове ..
--------------
.." Екранът ще покрие почти цялото табло на луксозните модели "Мерцедес" в опит да надмине отличителната сензорна информационно-развлекателна система на "Тесла"..
---------------
Според мене , отличителната сензорна информационно-развлекателна система на "Тесла" , вече е надмината от "Мерцедес" още в 2016 , а от "Киа" например в 2018 - това е не само мое мнение, а е и резултат от тестови оценки на специализирани сайтове ..
Ето го "Мерцедес"в 2016:
https://www.youtube.com/watch/iEh7COXU4eo
А други производители много отдавна са свързали мултимедия/навигация/тачскрин системата с безжичната мрежа/блутуут и са доста напред с разработките ..
https://www.youtube.com/watch?v=3yuZGCA4pl8
https://www.youtube.com/watch?v=zfFD-TFBHIw
Трети, като "Киа"например, имат по 21 екрана ...
Защо в главицата на редакцията на "Дневник" , се е пръкнала мисълта, че някой , някого ще догонва си е доста странно ..
lcp01393483
Рейтинг: 260 НеутралноДо коментар [#35] от "Pontif New Dnevnik SUCK":
Мъск хвърли много голямо предизвикателство в блатото на самодоволните и заспали бюргери, и това е един от резултатите!
Докато спаха ,Тесла ги изпревари в технологията със 7-8 години.
Някога руснаците, получиха, като трофеи от войната, технологиите за ракети.
И 70 години старите технологии, не можаха да измислят нищо ново?!
Както писа колегата по-горе, Рогозкин се оплакал, че Мъск им откраднал технологията за ракети за многократно използване!?
Да се смееш ли да плачеш ли?!
Риснаци не могат да направят подобни ракети още 85 години и 10 месеца!
simChо
Рейтинг: 2473 НеутралноВерно ли бе????
Ми ей ги системите на немците от "Мерцедес", в 2017 :
https://www.youtube.com/watch?v=odwpoHflP_U
Лично аз, не виждам "Мерцедес" с нещо да са по-зле или изостанали от "Тесла",даже напротив..
Ама за ръсене на глупости , почивен ден няма, а??
zz_s
Рейтинг: 1471 НеутралноТака при премиум моделите.
Преди време бяха направили кооперация с Рено та да не изостават в правенето на евтини и чупещи се точно навреме коли.
Не може да се избяга от ширпотребата, това разбраха и големите марки. "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
zz_s
Рейтинг: 1471 ВеселоДо коментар [#77] от "simChо":
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !Така е , но поддържат по някое друго копче за цвят.
simChо
Рейтинг: 2473 НеутралноKoето е в полза на безопасността ..
Както вече споменах, модели с управление на функциите само от тъчскрийн, се определят като опасни, при тестовете на EuroNCAP ..
П.П
Руските тролове , сложихте пак минуси, а??
С КАКВО MBUX Cockpit , КОЙТО Е РАЗРАБОТКА ОТ ПРЕДИ ЕДНО ПОНЕ 5-6 ГОДИНИ, КОГАТО И ДА Е Е БИЛ ПО-ЗЛЕ ОТ "ТЕСЛА"БЕ , МУРЗИЛИ ??
В Кремъл мразите немците, а??
grigoo
Рейтинг: 681 НеутралноДо коментар [#10] от "Умнокрасив гербераст от Позитано":
сайбъртрака е мега красив, но ограничените мозъчета въобще не го разбират
simChо
Рейтинг: 2473 НеутралноРазбира се , че никой няма идея да гони ,намиращата се на 15 място "Тесла" .. !
"Дневник" се е понаквасил ..
simChо
Рейтинг: 2473 НеутралноП.П
На същата таа виртуална изложба CES , е представен и електромобил Sion от Sono Motors , цена малко над 22 000 евро.
163 к.с.
simChо
Рейтинг: 2473 НеутралноМи с екраните на колите, за които иде реч..
Европроизводителите са много по-напред!
Ми ето Audi MMI/Audi connect ??
Да сравним с "Тесла"..
Те кога ще изкарат такава система?
На Ауди е от 2015!
На "Мерцедес" :
https://www.youtube.com/watch?v=odwpoHflP_U
"Тесла", кога ще изкара подобна??????
ФАГ - - Voice Control
https://www.youtube.com/watch?v=u73ugklQduU
https://www.youtube.com/watch?v=-5QuBqKeKY0
Бъдете малко ПАТРИОТИ БЕ!
Истината е, че ЕВРОПА Е МНОГО ПО-НАПРЕД и ни "Мерцедес", ни никой, трябва да догонва, какъвто и да е неевропейски производител ..
Мани го "Дневник" , кво му е щукнало изневиделица да пише ..
Deantonio Banderas
Рейтинг: 549 НеутралноНе че мойта кола е по хубава ама това е пълен боклук.Последния хубав мерцедес е онач съртата 4етириока е класа.
Deantonio Banderas
Рейтинг: 549 НеутралноЗаради някакъв проблем с бългериан фонетик на сайта имам грешки в някои думи . Дъртата е класа е последния хубав мерджам.
debruckere
Рейтинг: 1027 НеутралноЩото още не ги продават :)
simChо
Рейтинг: 2473 Неутрално"Тесла"е разработила успешно второ ниво и според тестовете е на осмо място в света!
https://en.wikipedia.org/wiki/Self-driving_car
На второ ниво ПОВЕЧЕТО световни брендове (освен най-евтините) имат поне 1 , или 2 модела..
На "Мерцедес" целият Е-клас, е автономен второ ниво - всички модели , но обяви че за сега няма да има разработки над второ ниво ..
Трето ниво обяви само "Хонда" , четвърто и пето - няма