"Мерцедес" замества цялото табло с екран в опит да догони "Тесла"

"Мерцедес" замества цялото табло с екран в опит да догони "Тесла"

© Mercedes



Даймлер" представи своя нов дисплей за автомобили на годишното изложение за потребителска електроника CES 2021. Екранът ще покрие почти цялото табло на луксозните модели "Мерцедес" в опит да надмине отличителната сензорна информационно-развлекателна система на "Тесла".


Широкият 141 см (55 инча) "хиперекран" ще замени цялото предно табло на автомобилите и ще има много повече фукнции от съществуващите решения, обяви компанията.


Освен скоростомера, музикални и навигационни функции екранът ще позволи на пътниците да гледат филм на таблото на автомобила - с поддръжка на Bluetooth слушалки - докато шофьорът не се разсейва от нищо на централния панел.




Друга характеристика, озаглавена "пътна информация", ще предлага интересни данни за близките забележителности и крайпътни заведения.


Огромният дисплей всъщност се състои от три екрана, но от "Мерцедес" казват, че потребителите няма да могат да усетят, че това е съставна конструкция.



"Хиперекранът" ще се появи първо на предстоящите изцяло електрически модели EQS, а по-късно ще бъде пуснат и на други превозни средства. каза миналата седмица във видеопрезентация изпълнителният директор на "Даймлер" Ола Калениус.


Изпълнителният директор на "Даймлер" Ола Калениус

© Reuters

Изпълнителният директор на "Даймлер" Ола Калениус


Гигантските дисплеи са голяма тема в света на автомобилите в момента - "Тесла" започна тенденцията със своите 17-инчови (43 см) табла.


През последните години на CES китайският стартъп Byton показа плановете си за изграждане на модел с извит дисплей с диагонал 48 инча (121 см), докато "Сони" представи концептуален автомобил със собствен ултраширок панорамен инфоразвлекателен екран.


Предизвикателството е да се гарантира, че всички тези осветени пиксели няма да създават отвличане на вниманието от пътя - поне докато не навлязат напълно автономните превозни средства.


EQS, с пробег от 700 километра, ще бъде първият в семейство от четири автомобила, построени на същата изцяло електрическа платформа.


Mercedes EQS Vision

© Mercedes

Mercedes EQS Vision


"Има огромно търсене от страна на клиентите за този екран", каза Калениус пред репортери по време на конферентен разговор. Новото табло ще бъде допълнителна екстра в EQS, "но ние очакваме много висока степен на възприемане" от купувачите.


Калениус заяви, че освен приходите от самите екрани "Даймлер" очаква ръст на приходите в бъдеще от абонаментни услуги като карти или развлечения, които клиентите ще изтеглят от интернет.


"Хиперекранът е част от нашата бизнес стратегия за увеличаване на този набор от периодични приходи", каза той.


"Тесла" доминира в глобалните продажби на електрически автомобили, а традиционните производители като "Даймлер" полагат много усилия да разработят собствени превозни средства, за да се конкурират за пазарен дял.

Ключови думи към статията:

Коментари (90)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dgerald
    dgerald
    Рейтинг: 780 Неутрално

    Ако слуховете, че Мъск ще купи Даймлер са верни, значи синергията е започнала :)

  2. 2 Профил на koalarevolution
    koalarevolution
    Рейтинг: 546 Неутрално

    Леле колко е грозно това возило.

  3. 3 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1827 Неутрално

    Няколко екрана в една коруба са .

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  4. 4 Профил на GMO VACCINES CHEMICALS
    GMO VACCINES CHEMICALS
    Рейтинг: 2608 Весело

    Мерчев е десетилетя преди тях :)

    ☠ ☠ ☠ Long after humanity and its works were dust, the Sun engulfed Earth, heaved its last gasp of energy out into an insouciant cosmos, and died.
  5. 5 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 3010 Неутрално

    ЕС показа, че се справя с високите технологии за медицина по-добре от САЩ.
    Да не забравим колко по-добра се оказа медицината от тази на прехвалените китайци.
    За това съм оптимист - няма да си отстъпим първото място в автомобилите нито на САЩ нито на Китай.

    подпис
  6. 6 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Да се гледа филм по време на шофиране, дори от пътника до шофьора, ще разсейва водача и е предпоставка за катастрофи.

  7. 7 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3254 Неутрално

    Баси... Колите станаха телевизори на колела. И все пак, не мога да разбера следното: Ако искаш да гледаш телевизия и да играеш игри, опъни се в къщи на дивана и си запяй. Пийвай си, хапвай си или каквото ти душа иска. От какъв зор трябва да го правиш в колата? Или тенденцията е такава, че нон-стоп трябва да си облъчван с глупаво съдържание и реклами?

    Бивш tww09306483.
  8. 8 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1445 Неутрално

    Безумна скъпотия, за да смени правоъгълния телевизор на Тесла, но пък напълно очаквано за марката.

  9. 9 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3964 Весело

    8-ядрени процесори и 24GB RAM...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  10. 10 Профил на Умнокрасив гербераст от Позитано
    Умнокрасив гербераст от Позитано
    Рейтинг: 658 Неутрално

    До коментар [#2] от "koalarevolution":

    То пък това, защото е много хубаво.
    https://www.tesla.com/en_eu/cybertruck?redirect=no

  11. 11 Профил на id
    id
    Рейтинг: 490 Неутрално

    Ама това не е хубаво. Не е оригинално. Дай нещо като ФАУ-2.

  12. 12 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3254 Неутрално

    До коментар [#10] от "Умнокрасив гербераст от Позитано":

    Няма значение дали е хубаво. Ако Мъск изкара на пазара лайно обвито в целофан, пак ще се продава, защото е много иновативно и това е бъдещето. ;)

    Бивш tww09306483.
  13. 13 Профил на Dark
    Dark
    Рейтинг: 1857 Неутрално

    Не гонят Тесла, не говорете глупости. Когато Мерцедес бяха замислили текущия си екран, Тесла още правеха прототипи. Просто е тренд.

  14. 14 Профил на Manol Nedyalkov
    Manol Nedyalkov
    Рейтинг: 729 Неутрално

    А на екрана ще излъчват предизборни клипове, партийни телевизии и готварски предавания ...

  15. 15 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 764 Весело

    До коментар [#7] от "Petleshev":

    Защото, когато колата сама те кара, може да четеш, гледаш филми или да играеш на игри :-)

  16. 16 Профил на Крадливото ромче
    Крадливото ромче
    Рейтинг: 806 Неутрално

    Нещо не се купуват тия коли....
    Що ли?

    Комунистите са виновни!
  17. 17 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 764 Любопитно

    До коментар [#12] от "Petleshev":

    Не знам дали сте карали Тесла или въобще електрическа кола, та за това говорите по този начин. Има разлика между електрическа и ДВГ кола, както има разлика и между електрическа кола и Тесла. Три различни нива :-) Така, че теслите не се продават, защото са лайна обвити в целофан ;-) Друг е въпросът, че като Мъск извади червени боксерки на пазара свършват за 5 минути :-)

  18. 18 Профил на dgerald
    dgerald
    Рейтинг: 780 Неутрално

    До коментар [#13] от "Dark":
    Мдаа, замислили го отдавна, но още не са го произвели :) Той и Рогозин разправяше, че Мъск им откраднал идеята за ракетите за многократно използване :)

  19. 19 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2485 Неутрално

    За диплеите не знам, ама като му гледам клиренса на това, от последната снимка, нямат никакъв шанс за продажби в моят елитен столичен квартал.

  20. 20 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 4285 Неутрално

    А на екрана ще излъчват предизборни клипове, партийни телевизии и готварски предавания ...
    —цитат от коментар 14 на Manol Nedyalkov


    За България ще има опция за Планета ТВ, за да е в крак с "успелите бизнесмени" на територията😂

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  21. 21 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    На Мерцедеса една от отличителните черти, много ценена от клиентите, беше солидността - като хванеш и щракнеш някое копче, примерно в старите 124-ки, се усеща по съвсем различен начин от евтините конкуренти, и ти вдъхва доверие, че ще работи безотказно 20-30 години - както и си работи още в запазените екземпляри.
    А сега - в китайките коли сензорни екрани, и в Мерцедеса сензорни екрани... чудя се с какво ще се отличават и как ще си оправдават премиум-цената.

  22. 22 Профил на Ipolit
    Ipolit
    Рейтинг: 261 Неутрално

    По принцип това е най-ефективният начин за представяне на информация, друг е въпросът до колко безсмислени са повечето от нещата, поне до момента, в който колите не са самоуправляващи се.
    И естествено цената. Ще го предлагат като екстра за поне 2000 евро, а всъщност това са 3 тъпи таблета от по 50 кинта парчето.
    Някои производители вече имаха глупостта да напъхат в мултимедийните системи управлението на климатика, други почнаха да махат колеленцата за управление и оставят само тъч опциите. Това са пълни простотии, ама хората се кефят на голям телевизор и ще плащат.
    А всъщност е напълно достатъчно да пляснат един екран, който поддържа Android Auto или Apple Car Play и всички ще са доволни (всъщност няма да са доволни, щото няма да имат 120 инчов екран, ама ще им е напълно достатъчно).
    Аз продължавам да съм привърженик на механичните прибори и за мен единственото, което заслужава да бъде прожектирано е навигацията. Ама хората обичат да имат телевизори, измацани от блажните им пръсти.

  23. 23 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4071 Неутрално

    Да се гледа филм по време на шофиране, дори от пътника до шофьора, ще разсейва водача и е предпоставка за катастрофи.
    —цитат от коментар 6 на Климент Горанов


    Само това ли? Просто е тъпо, като изключим пътуването в автобуса от София до Варна, когато се чудиш как да убиеш времето от 6ч.
    Отделно, че колата се ползва главно за да отидеш на работа, да закараш децата на училище, или до супермаркета.

  24. 24 Профил на Big Muzzy
    Big Muzzy
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    Сега бакшишите няма да си вадят очите да гледат Слави на малките си служебни таблети.

  25. 25 Профил на Enter_K
    Enter_K
    Рейтинг: 1344 Неутрално

    Малеййй, как ще го чистят по автомивките тоя дисплей :)

  26. 26 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3964 Весело

    До коментар [#25] от "Enter_K":

    Хахаха...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  27. 27 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4071 Неутрално

    През 80-те години бяхме в шок от дигиталните кварцови часовници, малко по-късно се направи компромис, и се появиха аналогови кварцови часовници - красиви, и супер точни. Поразходете се сега по скъпите улици на Европа - най-скъпите часовници са някакви самонавиващи се механични часовници - разни турбийони, двойни и тройни, достигащи до 150 000 евро.
    Така че нека и Даймлер да не изхвърлят съвсем в боклука таблата си с аналоговите уреди.

  28. 28 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 1827 Неутрално

    Тва трябва всеки ден да го бършеш и лъскаш инак всяка прашинка ще се набива на очи.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  29. 29 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 1179 Неутрално

    Тесла: Нас не догонят.

    Smooth criminal-a criminal who is sneaky and doesn't leave a trace of his presence at the scene.
  30. 30 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4071 Неутрално

    До коментар [#27] от "historama":

    Дали не става дума за малко по-популярните мерцедеси? ((Е класа)

  31. 31 Профил на Go Go
    Go Go
    Рейтинг: 1064 Весело

    Само между другото Даймлер няма такив отдел за разработка на автомобилна електроника. Най-вероятно са го поръчали на Бош, Континентал или Валео. Не че няма и други фирми, които проектират тъй наречения инфотейнмънт.

    А подобни “телевизионни” табла съществуват отдавна. Повечето проекти, в които съм участвал, имаха винаги по два варианта, един с 4 малки стъпкови моторчета и един с голям дисплей 1920 Х 720 пиксела.

    Да не говорим че са разработвани и системи, които проектират картинката директно на предното стъкло на автомобила, но честно казано не съм виждал такъв автомобил в производство въпреки, че оттогава минаха 7 годин.

    73! Go Go
  32. 32 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3773 Неутрално

    До коментар [#25] от "Enter_K":

    "Малеййй, как ще го чистят по автомивките тоя дисплей "
    ============
    С дезинфектант.

    Еретик
  33. 33 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 464 Разстроено

    Видяла жабата, че подковават коня и си подала... главата.

  34. 34 Профил на koalarevolution
    koalarevolution
    Рейтинг: 546 Неутрално

    До коментар [#10] от "Умнокрасив гербераст от Позитано":

    Това специално е амейзинг.

  35. 35 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    Не гонят Тесла, не говорете глупости. Когато Мерцедес бяха замислили текущия си екран, Тесла още правеха прототипи. Просто е тренд.
    —цитат от коментар 13 на Dark


    Викаш 12 години им трябваше на Мерцедес за да го измислят тоя екран? Хубава работа ..

    California Über Alles
  36. 36 Профил на buggie
    buggie
    Рейтинг: 538 Неутрално

    Ето го концепта от преди 2 години:

    https://youtu.be/pj_6anW2zhs

  37. 37 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 4285 Неутрално

    Само между другото Даймлер няма такив отдел за разработка на автомобилна електроника. Най-вероятно са го поръчали на Бош, Континентал или Валео. Не че няма и други фирми, които проектират тъй наречения инфотейнмънт. А подобни “телевизионни” табла съществуват отдавна. Повечето проекти, в които съм участвал, имаха винаги по два варианта, един с 4 малки стъпкови моторчета и един с голям дисплей 1920 Х 720 пиксела.Да не говорим че са разработвани и системи, които проектират картинката директно на предното стъкло на автомобила, но честно казано не съм виждал такъв автомобил в производство въпреки, че оттогава минаха 7 годин.
    —цитат от коментар 31 на Go Go


    Потърси новият Ескалейд на Крайслер...2021 модел.

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  38. 38 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1300 Неутрално

    Европейските автопроизводители така и не искат да проумеят простият факт, че потребителите искат нормално изглеждаща електрическа кола, с поне 500 км. пробег с едно зареждане и поносима цена. Няма нужда от всевъзможни изгъзици, нелеп външен вид и съставни телевизори.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  39. 39 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    По принцип това е най-ефективният начин за представяне на информация, друг е въпросът до колко безсмислени са повечето от нещата, поне до момента, в който колите не са самоуправляващи се.И естествено цената. Ще го предлагат като екстра за поне 2000 евро, а всъщност това са 3 тъпи таблета от по 50 кинта парчето.Някои производители вече имаха глупостта да напъхат в мултимедийните системи управлението на климатика, други почнаха да махат колеленцата за управление и оставят само тъч опциите. Това са пълни простотии, ама хората се кефят на голям телевизор и ще плащат.А всъщност е напълно достатъчно да пляснат един екран, който поддържа Android Auto или Apple Car Play и всички ще са доволни (всъщност няма да са доволни, щото няма да имат 120 инчов екран, ама ще им е напълно достатъчно).Аз продължавам да съм привърженик на механичните прибори и за мен единственото, което заслужава да бъде прожектирано е навигацията. Ама хората обичат да имат телевизори, измацани от блажните им пръсти.
    —цитат от коментар 22 на Ipolit


    това е начин да свалиш цената, затова ще ги виждаш все повече. Беше въведено поради тази причина от Тесла. Другите просто копират Тесла. Това което не могат да лопират е добрия софтуер и ъпгрейдите по интернета, което прави копирането им още по-папагалско и безсмислено.

    California Über Alles
  40. 40 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 567 Неутрално

    До коментар [#21] от "Камен":

    Не само копчетата. Плътното и солидно затваряне на вратите без паразитни шумове, равномерната тежест на волана дори до пълно завиване, тежката, стегната и в същото време умекотена возия, ергономията на интериора. Това са традиционните ценности на марката, които много модели в последните 10-15 години не олицетворяват (A, CLA, GLA, B, C, GLC).

  41. 41 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4740 Неутрално

    До коментар [#5] от "Иван K":

    "ЕС показа, че се справя с високите технологии за медицина по-добре от САЩ."

    ЕС е двадесет години зад САЩ при високите технологии и още десет години в страни!

  42. 42 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 464 Разстроено

    До коментар [#39] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Не е заради това. Поне не основно.
    Основната причина са софтуерните обновления.

  43. 43 Профил на Фуджисава
    Фуджисава
    Рейтинг: 298 Неутрално

    На вас не ви ли прилошава, ако не гледате към хоризонта, докато ви карат в кола, на дълъг път? Или екранната абстиненция е по-силна...

  44. 44 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4740 Неутрално

    До коментар [#21] от "Камен":

    Мерцедес отдавна не е това, което беше! Нито по качество, нито по иновативност! Жалко, но Хюндай / Кия правят по-надеждни автомобили от Мерцедес! С изключение на S класата!

  45. 45 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3614 Неутрално

    До коментар [#44] от "vassilun":

    " Мерцедес отдавна не е това, което беше! Нито по качество, нито по иновативност! Жалко, но Хюндай / Кия правят по-надеждни автомобили от Мерцедес! С изключение на S класата!"

    И доста по - евтини !

  46. 46 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3254 Неутрално

    До коментар [#38] от "Viva la Evolution":

    Не, че не го проумяват или не го знаят автомобилните производители. Много добре знаят, какво искат клиентите. Просто те си имат техни стратегии да променят желанията и потребителските нагласи и естествено да печелят повече, като пробутват евтина електроника, представяйки я за нещо скъпо и специално.
    Автомобилът в наши дни вече е консуматив с точно пресметнат живот. И производителите искат да те накарат да плащаш редовно за всичко каквото се сетиш. А електрическите коли са благодатна ниша за това. Предполагам, че до десетина години собствениците на електрически коли ще се видят в чудо от постоянни ъпдейти на софтуерни безсмислици. Както правят с телефоните. Искаш не искаш, след определен брой години трябва да плащаш за нов. Същото предполагам, подготвят и за колите. Нали виждаш, около какво се въртят автомобилните новини? Екрани, телевизори, софтуери, тонколони... Всичко свети, мига, предава, излъчва или приема нещо. Вече, едва ли не се качваш на колата за да гледаш телевизия и да слушаш музика.

    Бивш tww09306483.
  47. 47 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3254 Неутрално

    До коментар [#43] от "Фуджисава":

    Да де... Вестибуларният апарат е свързан с усещането ти за хоризонталност и вилуалната информация, която се възприема с очите. Затова получаваш нещо, като морска болест, когато пътуваш и не виждаш хоризонта.

    Бивш tww09306483.
  48. 48 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1864 Неутрално

    До коментар [#41] от "vassilun":

    Ти сериозно ли си мислиш, че ЕС може да е 20 години зад САЩ и на Тръмп да му се налага да лепи мита за да търси "баланс" в търговията? Не може един икономически блок да е толквоа назад и в същото време толкова влиятелен в глобален план, просто забрави.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  49. 49 Профил на usernotfound
    usernotfound
    Рейтинг: 195 Неутрално

    Чудесна реклама. Купувам!

  50. 50 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1864 Неутрално

    До коментар [#45] от "samoedin":

    Какво значи "качество"? Мерцедес правят едни от най-изпипаните коли на пазара, с най-качествени материали и компоненти. Сигурно има причина да са водещата премиум марка в САЩ вече близо 10 години. Да, отдавна не се правят да траят 30 години, но това вече почти никой не го прави.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  51. 51 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4740 Неутрално

    До коментар [#41] от "vassilun":Ти сериозно ли си мислиш, че ЕС може да е 20 години зад САЩ и на Тръмп да му се налага да лепи мита за да търси "баланс" в търговията? Не може един икономически блок да е толквоа назад и в същото време толкова влиятелен в глобален план, просто забрави.
    —цитат от коментар 48 на deutschwagen


    Опровергайте ме! посочете една облст от високите технологии, където ЕС е по-напред от САЩ!

  52. 52 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3254 Неутрално

    До коментар [#40] от "irobot":

    Но всичко това се постига с качествени материали, добра конструкция, здрави части и внимание при сглобяването. Сега какво е? Да става бързо, по евтинко и с повече пластмаса. Всичко на щипки и някакви детайли, които лесно се сглобяват, но после бързо почват да скърцат и хлопат.
    Баси... Преди години имах едно старичко БМВ купе. Произведено някъде 1988-ма или 1989-та година. Та му беше изгоряла едната крушка в таблото. Откачиха ми се ръцете да отвивам, завивам, сглобвам и разглобявам. То болтове, болтчета и гайки... Всичко хванато, стегнат, напаснато и уплътнено до милиметър. Масивно, здраво и надеждно. Сега... Сега, всички виждаме какво е.

    Бивш tww09306483.
  53. 53 Профил на aqua_blue
    aqua_blue
    Рейтинг: 513 Неутрално

    Ще има да догонват Мъск!

  54. 54 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    Европейските автопроизводители така и не искат да проумеят простият факт, че потребителите искат нормално изглеждаща електрическа кола, с поне 500 км. пробег с едно зареждане и поносима цена. Няма нужда от всевъзможни изгъзици, нелеп външен вид и съставни телевизори.
    —цитат от коментар 38 на Viva la Evolution


    Електромобилите, за сега се не вижда, как ще станат поне толкова удобни колкото коли с ДВГ - примерно време за зареждане, ДВГ зарежда пробег 300 км. за 1.5 мин. , ама това въобще не е важно ..

    Хубаво обяснено:

    https://www.youtube.com/watch?v=Hatav_Rdnno&t=257s

    А електромобилите СА БЪДЕЩЕТО, НЕ ЗАЩОТО ЩЕ СА ПО-ЕВТИНИ, ИЛИ ПО-УДОБНИ..

  55. 55 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    "Даймлер" представи своя нов дисплей за автомобили на годишното изложение за потребителска електроника CES 2021. Екранът ще покрие почти цялото табло на луксозните модели "Мерцедес" в опит да надмине отличителната сензорна информационно-развлекателна система на "Тесла".
    ------------------------
    "Öтличителната сензорна информационно-развлекателна система на "Тесла" -
    е отдавна надмината, напр от "Киа".. или "ФИАТ-Крайслер"..

    Кой екран , на кой модел в света има НАЙ-ГОЛЯМ ДИАГОНАЛ???
    Кой има най-голямо бързодействие, кой има най-много иконки???

    Пауновски, що не следи, а повчето пише, отколкото да чете???

  56. 56 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    "Imagine by Kia" от 2019 има 21 ЕКРАНА !

    https://www.youtube.com/watch?v=k_Tveh_uSLY

    Така че - ей го рекордът!
    "Мерцедес" по-скоро се конкурира с "Киа" отколкото с "Тесла" , не ли??


  57. 57 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    Браво, само след 10г няма да е останал автомобилен производител без такъв екран, в началото всички ще купуват от Мерцедес и Тесла.

    Мъск показа колко са застаряващи бордовете на директори на всички автомобилни компании, как чак сега навлизат тези дисплеи, които са технология от началото на века. Автомобилните компании трябва да са едни от най-високотехнологичните, защото са в силна конкуренция, все още, генерират огромни печалби и могат да си позволят рисърч във всяка сфера на познанието, имат голям производствен и инженерен капацитет.
    Мъск им показа колко много изостават. Или ще се адаптират или ще изчезнат, това е лошо за конкурентната среда, но с оглед намаляващата средна класа, няма как да оцелеят всички.

  58. 58 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    Ще има да догонват Мъск!
    —цитат от коментар 53 на aqua_blue
    Мъск откъм екрани, отдавна е стигнат и надминат ..

    КОЙ екран, на кой модел Е С НАЙ-ГОЛЯМ ДИАГОНАЛ???

    П.П
    Оказва се, това не е кой знае колко голямо предимство ..
    А екранът на "Фолксваген" дето се управлявал с жестове, бе обявен за опасен, защото разсейвал бил водача ..

    Както и повечето големи екрани, не се препоръчват от ADAC .

  59. 59 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 583 Любопитно

    Това заглавие е крайно нелепо. Тесла имат ДОСТА да догонват докато стигнат Мерцедес. Докато почнат да правят качествени коли, които освен приятни на външен вид могат да издържат и на различни предизвикателства. Като например нашите улици. И не се раздрънкват като стара Лада на първата година.

    Аз лично в момента Тесла не бих си купил. Виж електрически Мерцедес или БМВ - веднага.

    Гешев е ПОЗОР. Оставка и ЗАТВОР!
  60. 60 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3254 Неутрално

    До коментар [#57] от "otrqdnik":

    Ако може да разясниш, какво е значението на големината на екрана за една кола? Или какво отношение има към придвижването от точка А до точка Б? С голям екран става по-лесно ли? Или по-икономично?
    И с просто око се вижда, че лансират и поддържат Мъск на държавно и политическо ниво. И се мъчат да наложат Тесла и електрическите автомобили по непазараен начин. Но съм на мнение, че това нито е по-екологично, нито ще е по-евтино за потребителите. Всеки има право да вярва в каквито си иска глупости.

    Бивш tww09306483.
  61. 61 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 968 Любопитно

    Това е прекрасно, но не знам на Мерцедес кой им каза, че проблемът им с изоставането от Тесла е в таблото...

  62. 62 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 1392 Неутрално

    Браво, само след 10г няма да е останал автомобилен производител без такъв екран, ...
    —цитат от коментар 57 на otrqdnik


    И за какво ти е екрана? Ти кола ли караш или телевизор? Екрана само искам да си повреди и да ти видя физиономията, като ти назоват цифрата за ремонта в сервиза ...

  63. 63 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 1120 Неутрално

    Това всъщност са три екрана, под общ стъклен панел.
    Не виждам нещо чак толкова иновативно.
    И какво има да догонва Тесла, с нейния един монитор, тип айпад по средата.

  64. 64 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    Браво, само след 10г няма да е останал автомобилен производител без такъв екран, в началото всички ще купуват от Мерцедес и Тесла. Мъск показа колко са застаряващи бордовете на директори на всички автомобилни компании, как чак сега навлизат тези дисплеи, които са технология от началото на века. Автомобилните компании трябва да са едни от най-високотехнологичните, защото са в силна конкуренция, все още, генерират огромни печалби и могат да си позволят рисърч във всяка сфера на познанието, имат голям производствен и инженерен капацитет. Мъск им показа колко много изостават. Или ще се адаптират или ще изчезнат, това е лошо за конкурентната среда, но с оглед намаляващата средна класа, няма как да оцелеят всички.
    —цитат от коментар 57 на otrqdnik


    Че то В МОМЕНТА , кой производител е БЕЗ ЕКРАН / ТАЧСКРИН ???????

    Ето го, иженарицаемий ФИАТ-Крайслер с "У-конект"

    https://www.driveuconnect.com/support/fiat.html

    Който е и с гласови команди, с вибрация и сигнали ..
    Даже и бюджетните модели за пазара на Индия "Махиндра", "Куид", "Тата", или евтинджос брендовете на Рено - "Лада", "Дачия" - отдавна имат мултимедия с навигации..:

    https://www.youtube.com/watch?v=AzOoD-kvOCU

    Кой производител, за 2020 - НЯМА МУЛТИМЕДИЯ ??

  65. 65 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    Браво, само след 10г няма да е останал автомобилен производител без такъв екран, в началото всички ще купуват от Мерцедес и Тесла.
    —цитат от коментар 57 на otrqdnik


    Що??

    "Алиекспрес" - мултимедия за Лада-Веста - под 200 долара..
    -----------------------
    .. " лада веста мультимедиа на АлиЭкспресс — купить...
    AliExpress.ru›popular/lada-vesta-multimedia.html
    лада веста мультимедиа в каталоге товаров на AliExpress.ru. Купоны и скидки. Быстрая доставка по РФ...
    --------------------
    Кой и защо ще купува от "Тесла" , а няма да вземе от "АлиЕкспрес" или от някой китайски сайт ???

  66. 66 Профил на eqf28366123
    eqf28366123
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#27] от "historama":

    Ама ти тук много бъркаш нещата.
    Тези механични часовници струват такива пари, не защото са механични, а защото се правят на ръка, обикновено са златни, със скъпоценни камъни на циферблата и т.н.
    И най-важното е, че струват такива пари, защото един определен кръг от хора, които въртят парите на света, никога няма да те допуснат на по-малко от 5км до тях, ако нямаш такъв часовник.
    А това дали си си купил мерцедес или тесла с аналогови уреди или дисплей, е проблем за плебса.

  67. 67 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    През 80-те години бяхме в шок от дигиталните кварцови часовници, малко по-късно се направи компромис, и се появиха аналогови кварцови часовници - красиви, и супер точни.
    Поразходете се сега по скъпите улици на Европа - най-скъпите часовници са някакви самонавиващи се механични часовници - разни турбийони, двойни и тройни, достигащи до 150 000 евро.
    Така че нека и Даймлер да не изхвърлят съвсем в боклука таблата си с аналоговите уреди.
    —цитат от коментар 27 на historama


    "Рено Куид"за индийския пазар , модел от 2015 си е с мултимедия, с навигация, с връзка към смартфон , с качване на музика от телефона :

    https://a.d-cd.net/188192as-960.jpg

    https://a.d-cd.net/7d0192as-960.jpg

    https://a.d-cd.net/b50192as-960.jpg

    https://a.d-cd.net/2d0192as-960.jpg

    https://www.youtube.com/watch?v=hdjUVSQ1zR4&feature=emb_logo

    Та верно големо шашкане??!!
    Бре!

    Екрани!
    А отделно - като натиснеш едно копче - и отвън мигат лампички , та да се разбере накъде ще завиваш - мигачи!

    Прогрес, ти да видиш кви чудеса!

  68. 68 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    Това всъщност са три екрана, под общ стъклен панел. Не виждам нещо чак толкова иновативно.И какво има да догонва Тесла, с нейния един монитор, тип айпад по средата.
    —цитат от коментар 63 на taratanki


    "Тесла"сред всички производители в света , стотици марки и модели , бе оценена на престижното 15 място при тестовете !

    Огромно количество брендове СА СЛЕД НЕЯ!

    Да вземем една Индия - на тамошния пазар, поне едно 50 модела, мисля си , са по мултимедия , вградени навигации и екрани СЛЕД НЕЯ!

  69. 69 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3254 Неутрално

    До коментар [#62] от "Гражданин":

    Не за ремонт, ами за подмяна. Едва ли някой ще седне да ремонтира подобен екран. Автомобилните производители много обичат да продават цели компоненти за подмяна. Никой не иска да се занимава, да чопли и да мисли. Разкачат се щипки и кабели, поставя се новия компонент и щрак, готово. После ви връчват сметката за демонтаж и монтаж. Естествено, всичко се пресмята в 100-200 евро на час, а автомобилът ви стои по цял ден в сервиза, защото го "диагностицират". ;)

    Бивш tww09306483.
  70. 70 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    Това е прекрасно, но не знам на Мерцедес кой им каза, че проблемът им с изоставането от Тесла е в таблото...
    —цитат от коментар 61 на Kosta Delev


    Що пък да са имали били "изоставане"???

    ------------------
    "MBUX
    Introducing MBUX, the brand new Mercedes-Benz User Experience infotainment system that can be controlled via voice and touch input. The A-Class Saloon was the first model to feature this innovative way of communicating with your Mercedes-Benz."

    https://www.mercedes-benz.co.uk/passengercars/mercedes-benz-cars/models/a-class/sedan-v177/specifications/equipment-packages/mbux.html
    ----------------------

    Някой, я да ми обясни, какво му е по-лошото на MBUX ??
    Ето видео от 15.02.2019 г.

    https://www.youtube.com/watch?v=j1WNTIREYfE

    Към 2019, какви възможности имаше системата на "Тесла", дето да ги е нямало и в "Мерцедес" - MBUX ?


    Да не говорим за други системи, които са напълно интегрирани в мрежа, с телефона, разпознават до 5 различни телефона и сами настройват седалки, аудиосистема, микроклимат , системи които възпроизвеждат файлове от няколко електронни устройства , дето са в колата, вградени 3-Д навигации , системи със спитникова връзка и т.н. ..

    https://www.youtube.com/watch?v=TXbb4LyKtMY

    https://www.youtube.com/watch?v=ptwrw1rfsp0

    https://www.youtube.com/watch?v=FjfpwqFV1Yo

    "Тесла" с какво конкретно би била по-добра??

    А иначе "Даймлер" ИМАТ ПЕЧАЛБА и то бая ..

  71. 71 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    До коментар [#62] от "Гражданин":Не за ремонт, ами за подмяна. Едва ли някой ще седне да ремонтира подобен екран.
    —цитат от коментар 69 на Petleshev


    Ми за "Лада Веста" на AliExpress , цялата система мултимедия/екран/навигация с доставката ти е към 180-190 долара ..

    За свързване в сервиза, за настройка - да дадеш още малко.. и ква е идеята да ремонтираш???

  72. 72 Профил на blue_apollo
    blue_apollo
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Нещата отдавна вървят в тази посока. Екраните в автомобилите са много изгодни за автопроизводителите. Така монтират само един елемент, вместо няколко десетки, а на всичкото отгоре ти го продават като някаква супер луксозна придобивка. Всъщност на тях така им е по-лесно и по-евтино. Не поддържат номенклатура от десетки части и не се занимават с безброй доставчици, а само с един.
    Остава въпросът с безопасността. Как няма да се разсейва водачът когато иска да си регулира климатика или звука на радиото? Влиза се в едно меню, после в подменю и чак тогава задаваш стойност, през това време колата върви "на сляпо".
    Все още има място за физически бутони на таблото. Да се слагат на волана също не е решение. Вече и там е доста претрупано.

  73. 73 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    Нещата отдавна вървят в тази посока. Екраните в автомобилите са много изгодни за автопроизводителите. Така монтират само един елемент, вместо няколко десетки, а на всичкото отгоре ти го продават като някаква супер луксозна придобивка. Всъщност на тях така им е по-лесно и по-евтино. Не поддържат номенклатура от десетки части и не се занимават с безброй доставчици, а само с един.Остава въпросът с безопасността. Как няма да се разсейва водачът когато иска да си регулира климатика или звука на радиото? Влиза се в едно меню, после в подменю и чак тогава задаваш стойност, през това време колата върви "на сляпо". Все още има място за физически бутони на таблото. Да се слагат на волана също не е решение. Вече и там е доста претрупано.
    —цитат от коментар 72 на blue_apollo


    За това е и гласовото управление и управлението с жестове (не че последното немците много са го изкусурили)..

    Но все пак - с екрани Е ПО-ОПАСНО , според EuroNCAP .. те тестват и реалната полза или опасност от разни подобни анджаклами. Същевременно класират различните модели по точки и обявяват таблици
    Иначе - в момента НЯМА производител, дето да е без екрани и най-различни мултимедийни , комуникационни и навигационни системи ..

    П.П
    Не е ясно и защо "Мерцедес"ще догонва, когото и да е .. явно на редакцията на "Дневник" все и се ще да има догонване ..

  74. 74 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 825 Неутрално

    Технологично отдавна е възможно.
    Тази мания по тъчскийн в колите на мен не ми допада. Предпочитам органите за управление да са си на постоянни места, а не да заради смяна на менюта да трябва да следя какво да натисна.
    Виж ако се дава възможност да си конфигурираш докато е спряна колата свой дизайн на таблото по ще ми легне на сърцето.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  75. 75 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 825 Весело

    За диплеите не знам, ама като му гледам клиренса на това, от последната снимка, нямат никакъв шанс за продажби в моят елитен столичен квартал.
    —цитат от коментар 19 на ivanpopov


    Ще пуснат SUV за вас. Само приготви парите.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  76. 76 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 825 Весело

    Малеййй, как ще го чистят по автомивките тоя дисплей :)
    —цитат от коментар 25 на Enter_K


    Като стъклата ми отвътре. Замацани, само веднъж ми харесаха.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  77. 77 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    Технологично отдавна е възможно.
    —цитат от коментар 74 на zz_s


    И НЯМА производител в 2020 , дето да няма модели с екрани , мултимедии и кво ли не.. вкл. и евтини позиционирани в ниския ценови сегмент индийски, руски, румънски и всякакви брендове ..

    --------------

    .." Екранът ще покрие почти цялото табло на луксозните модели "Мерцедес" в опит да надмине отличителната сензорна информационно-развлекателна система на "Тесла"..

    ---------------
    Според мене , отличителната сензорна информационно-развлекателна система на "Тесла" , вече е надмината от "Мерцедес" още в 2016 , а от "Киа" например в 2018 - това е не само мое мнение, а е и резултат от тестови оценки на специализирани сайтове ..


    Ето го "Мерцедес"в 2016:

    https://www.youtube.com/watch/iEh7COXU4eo

    А други производители много отдавна са свързали мултимедия/навигация/тачскрин системата с безжичната мрежа/блутуут и са доста напред с разработките ..

    https://www.youtube.com/watch?v=3yuZGCA4pl8

    https://www.youtube.com/watch?v=zfFD-TFBHIw

    Трети, като "Киа"например, имат по 21 екрана ...

    Защо в главицата на редакцията на "Дневник" , се е пръкнала мисълта, че някой , някого ще догонва си е доста странно ..

  78. 78 Профил на lcp01393483
    lcp01393483
    Рейтинг: 270 Неутрално

    До коментар [#35] от "Pontif New Dnevnik SUCK":

    Мъск хвърли много голямо предизвикателство в блатото на самодоволните и заспали бюргери, и това е един от резултатите!
    Докато спаха ,Тесла ги изпревари в технологията със 7-8 години.
    Някога руснаците, получиха, като трофеи от войната, технологиите за ракети.
    И 70 години старите технологии, не можаха да измислят нищо ново?!
    Както писа колегата по-горе, Рогозкин се оплакал, че Мъск им откраднал технологията за ракети за многократно използване!?
    Да се смееш ли да плачеш ли?!
    Риснаци не могат да направят подобни ракети още 85 години и 10 месеца!

  79. 79 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    До коментар [#35] от "Pontif New Dnevnik SUCK":Мъск хвърли много голямо предизвикателство в блатото на самодоволните и заспали бюргери, и това е един от резултатите!
    Докато спаха ,Тесла ги изпревари в технологията със 7-8 години.!
    —цитат от коментар 78 на lcp01393483


    Верно ли бе????
    Ми ей ги системите на немците от "Мерцедес", в 2017 :

    https://www.youtube.com/watch?v=odwpoHflP_U

    Лично аз, не виждам "Мерцедес" с нещо да са по-зле или изостанали от "Тесла",даже напротив..

    Ама за ръсене на глупости , почивен ден няма, а??

  80. 80 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 825 Неутрално

    До коментар [#45] от "samoedin":Какво значи "качество"? Мерцедес правят едни от най-изпипаните коли на пазара, с най-качествени материали и компоненти. Сигурно има причина да са водещата премиум марка в САЩ вече близо 10 години. Да, отдавна не се правят да траят 30 години, но това вече почти никой не го прави.
    —цитат от коментар 50 на deutschwagen


    Така при премиум моделите.
    Преди време бяха направили кооперация с Рено та да не изостават в правенето на евтини и чупещи се точно навреме коли.
    Не може да се избяга от ширпотребата, това разбраха и големите марки.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  81. 81 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 825 Весело

    До коментар [#77] от "simChо":

    Така е , но поддържат по някое друго копче за цвят.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  82. 82 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    До коментар [#77] от "simChо":Така е , но поддържат по някое друго копче за цвят.
    —цитат от коментар 81 на zz_s


    Koето е в полза на безопасността ..
    Както вече споменах, модели с управление на функциите само от тъчскрийн, се определят като опасни, при тестовете на EuroNCAP ..

    П.П
    Руските тролове , сложихте пак минуси, а??
    ..ей ги системите на немците от "Мерцедес", в 2017 :
    https://www.youtube.com/watch?v=odwpoHflP_U
    Лично аз, не виждам "Мерцедес" с нещо да са по-зле или изостанали от "Тесла", даже напротив..
    —цитат от коментар 79 на simChо


    С КАКВО MBUX Cockpit , КОЙТО Е РАЗРАБОТКА ОТ ПРЕДИ ЕДНО ПОНЕ 5-6 ГОДИНИ, КОГАТО И ДА Е Е БИЛ ПО-ЗЛЕ ОТ "ТЕСЛА"БЕ , МУРЗИЛИ ??

    В Кремъл мразите немците, а??


  83. 83 Профил на grigoo
    grigoo
    Рейтинг: 685 Неутрално

    До коментар [#10] от "Умнокрасив гербераст от Позитано":

    сайбъртрака е мега красив, но ограничените мозъчета въобще не го разбират

  84. 84 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    Не гонят Тесла, не говорете глупости. Когато Мерцедес бяха замислили текущия си екран, Тесла още правеха прототипи. Просто е тренд.
    —цитат от коментар 13 на Dark


    Разбира се , че никой няма идея да гони ,намиращата се на 15 място "Тесла" .. !
    "Дневник" се е понаквасил ..

  85. 85 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    П.П
    На същата таа виртуална изложба CES , е представен и електромобил Sion от Sono Motors , цена малко над 22 000 евро.

    163 к.с.

  86. 86 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    Опровергайте ме! посочете една облст от високите технологии, където ЕС е по-напред от САЩ!
    —цитат от коментар 51 на vassilun


    Ми с екраните на колите, за които иде реч..
    Европроизводителите са много по-напред!
    Ми ето Audi MMI/Audi connect ??

    Да сравним с "Тесла"..
    Те кога ще изкарат такава система?
    На Ауди е от 2015!

    На "Мерцедес" :
    https://www.youtube.com/watch?v=odwpoHflP_U

    "Тесла", кога ще изкара подобна??????


    ФАГ - - Voice Control

    https://www.youtube.com/watch?v=u73ugklQduU

    https://www.youtube.com/watch?v=-5QuBqKeKY0

    Бъдете малко ПАТРИОТИ БЕ!
    Истината е, че ЕВРОПА Е МНОГО ПО-НАПРЕД и ни "Мерцедес", ни никой, трябва да догонва, какъвто и да е неевропейски производител ..

    Мани го "Дневник" , кво му е щукнало изневиделица да пише ..

  87. 87
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  88. 88
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  89. 89 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 1737 Неутрално

    Нещо не се купуват тия коли....Що ли?
    —цитат от коментар 16 на Крадливото ромче


    Щото още не ги продават :)

  90. 90 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2257 Неутрално

    Нещо не се купуват тия коли....Що ли?
    —цитат от коментар 16 на Крадливото ромче


    Щото още не ги продават :)
    —цитат от коментар 89 на debruckere
    Автономното управление на автомобилите се подразделя на 5 нива , разделението е от Society of Automotive Engineers , по тяхна методика ..
    "Тесла"е разработила успешно второ ниво и според тестовете е на осмо място в света!

    https://en.wikipedia.org/wiki/Self-driving_car

    На второ ниво ПОВЕЧЕТО световни брендове (освен най-евтините) имат поне 1 , или 2 модела..
    На "Мерцедес" целият Е-клас, е автономен второ ниво - всички модели , но обяви че за сега няма да има разработки над второ ниво ..



    Трето ниво обяви само "Хонда" , четвърто и пето - няма





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK