"Лицево разпознаване" - новото руско средство срещу демонстрантите

"Лицево разпознаване" - новото руско средство срещу демонстрантите

© Associated Press



Георгий Малец не успява да участва в антикремълска проява миналия месец. Той е задържан по пътя от полицаи, използвали технологията за лицево разпознаване в московското метро. Руският фото блогър, на 30 години, заяви, че полицаите са му казали, че е бил идентифициран чрез система от камери за лицево разпознаване и трябва да ги придружи до полицейския участък за разпит. "Успях да видя, че разполагат с някакви снимки, но не бяха от камери - това със сигурност бяха снимки от профилите ми в социалните мрежи", разказа Малец пред "Ройтерс".


Малец каза, че е бил разпитван в продължение на четири часа като свидетел по наказателно дело, за което полицаите са му казали, че е образувано във връзка с по-ранни протестни прояви. В резултат на това той пропуска протеста на 31 януари.


Московската полиция и службите по информационни технологии и транспорт на московското кметство не откликнаха на молбите на "Ройтерс" за коментар.




От разкази на други протестиращи, участвали през последните седмици в демонстрации в подкрепа на вкарания в затвора опозиционер Алексей Навални, също става ясно, че полицията е използвала технология за лицево разпознаване, за да извърши превантивни арести и задържания. Анонимен източник от силите за сигурност е заявил пред агенция ТАСС, че технологията използва изображения от база данни, съдържаща информация за хората, които редовно участват в демонстрации. Правозащитници изразиха притеснения, че системите за проследяване се използват за тази цел.


Камери за наблюдение


Самаридин Раджабов, който е бил изправен пред съда, защото през 2019 г. е хвърлил пластмасова бутилка по полицай, разказа, че също е бил задържан в метрото преди протеста на 31 януари, а след това е бил пуснат.


Екатерина Шулман разказа, че съпругът й Михаил е бил задържан при влизане в московското метро след демонстрация. "Те (полицаите) казали, че го спират, защото "лицевото разпознаване е реагирало" и защото трябвало да се яви пред следовател като свидетел по някакво наказателно дело", каза тя пред "Ройтерс". Трима други в полицейския участък, където е бил отведен Раджабов, също са били идентифицирани с помощта на технология за лицево разпознаване, каза още тя.


Московското кметство заяви, че през 2018 г., когато Русия бе домакин на Световното първенство по футбол, е започнало да разполага система за лицево разпознаване в метрото, за да идентифицира издирвани престъпници. Сега камери за наблюдение има навсякъде в Москва. "Все още има много неща, които не знаем за системата за лицево разпознаване в Москва", заяви Кирил Коротеев, юрист от правозащитната организация "Агора".


Той изтъкна, че не е ясно до каква степен е автоматизирана системата, дали всички камери я използват и кои бази данни използва тя. "Първоначално бе казано, че системата ще се използва за намирането на изгубени деца и избягали престъпници. След това я използваха, за да следят самоизолирането по време на пандемията, а сега, както се очакваше, я използват, за да следят протестите и активистите", заяви Саркис Дарбинян, защитник на интернет свободите.


Паник бутон


Десетки хиляди хора се включиха в демонстрациите след арестуването на Навални, завърнал се от Германия, където бе лекуван след отравяне в Сибир. Западни страни заявиха, че то е било извършено с нервнопаралитично вещество. Навални бе вкаран в затвора на 2 февруари заради това, че е нарушил условната си присъда по дело, за което твърди, че е изфабрикувано. Кремъл отрича, че преследването на Навални е политически мотивирано и поставя под въпрос дали той е бил отровен. Кремъл защити силите на реда, които бяха обвинени, че са употребили прекомерна сила, като изтъкна, че демонстрациите са били незаконни, защото не са били разрешени от властите и са създали риск от заразяване с COVID-19.


Демонстрантите от няколко години използват социалните мрежи, за да координират проявите си. Сега те разполагат и с приложение за смартфон, което позволява, в случай на задържане, да се сдобиеш с адвокат също толкова лесно, колкото е да си поръчаш такси, казва създателят на приложението Калой Ахилгов.


Приложението "Адвокол" съдържа паник бутон за свързване с адвокат, контакти на адвокати и инструкции как да се държиш, ако те задържат или разпитват. Ахилгов, който ръководи правна кантора, заяви, че неговите юристи ще работят и без пари, ако се налага. Около 4600 души са свалили приложението и през него са получени над триста молби за правна помощ, казва той. /БТА

Ключови думи към статията:

Коментари (98)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2417 Неутрално

    Човеченцето от бункера няма да се спре пред НИЩО за да се разправи по най-бруталният начин с ВСЕКИ, който посмее за мисли сам и да изрази каквото и да било несъгласие или инакомислие!!!
    "Комунист, Сър"!!!

  2. 2 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2219 Неутрално
  3. 3 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1850 Неутрално

    В методите за контрол и насилие, Русия е водеща страна. Ама защо нейните любители не изтиквът истинското ѝ достойнство, а говорят за икономиката - където тя е изключително слаба?!

  4. 4 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1789 Весело

    Самаридин Раджабов, който е бил изправен пред съда, защото през 2019 г. е хвърлил пластмасова бутилка по полицай
    ....
    Това законно ли е?
    Не е ли....вътрешен тероризъм?

    В Русия съм! В Русия съм!
  5. 5 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1789 Любопитно

    До коментар [#1] от "selqnin":

    "Човеченцето от бункера няма да се спре пред НИЩО за да се разправи по най-бруталният начин с ВСЕКИ, който посмее за мисли сам и да изрази каквото и да било несъгласие или инакомислие!!!"

    А защо не си организират протесите както е според законите?

    В Русия съм! В Русия съм!
  6. 6 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 2408 Неутрално

    Ако беше друг, а не Путин на власт, можеше за 10 г. да промени цяла Русия. 10 г. цените на петрола постоянно растяха, петродоларите буквално течаха към Русия и какво?

    Анатема на комунизма!
  7. 7 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1789 Весело

    До коментар [#3] от "авторът":

    "В методите за контрол и насилие, Русия е водеща страна. "

    Ааа, не,САЩ са номер едно! Питай Сноудън и Асандж!
    И 25000 войска дето пази Конгреса от народната "любов"!
    😁

    В Русия съм! В Русия съм!
  8. 7 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 1081 Неутрално

    Когато не заявяваш протестите пред Кмета, а координираш действията си с чуждо посолство, запознанството със силоваците става дистанционно.

  9. 9 Профил на PoToP
    PoToP
    Рейтинг: 737 Неутрално

    До коментар [#5] от "Веселин Дечев":

    Закони? В Русия? Ти от небето ли падаш?
    В Русия НЯМА законен начин да протестираш срещу путин, защото всеки протест трябва да бъде РАЗРЕШЕН от бащицата.

  10. 10 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2417 Разстроено

    До коментар [#5] от "Веселин Дечев":

    "закони"????
    в североизточните степи???
    при наследниците на златната орда???
    Оцених по достойнство специфичното Ви чувство за "хумор"!!!

  11. 11 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1789 Весело

    До коментар [#6] от "anonim440":

    Ма ти много си загрижен за просперитета на гражданите на Русия? Да не ти е матушка???
    😁

    В Русия съм! В Русия съм!
  12. 12 Профил на PoToP
    PoToP
    Рейтинг: 737 Неутрално

    Когато не заявяваш протестите пред Кмета, а координираш действията си с чуждо посолство, запознанството със силоваците става дистанционно.
    —цитат от коментар 7 на venelingeologia


    Заявяват се протести в цивилизованите държави - например в България просто заявяваш че ще протестираш (и въпреки това алкохолното трио цяло лято "протестираха" без нито веднъж да заявят протест).
    В русия протестите не се заявяват а се пуска молба да ти РАЗРЕШАТ. Сещаш ли се кога някой от кликата на путин ще разреши протест на опозицията?

  13. 13 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 2408 Неутрално

    До коментар [#11] от "Веселин Дечев":

    Ами виж какво знаме съм сложил... Само че съм против СССР и болшевиките.
    Русофил, и разбира се антикомунист.
    А при вас е точно обратното вие сте комунисти, които лъжете, че обичате Русия, а всъщност обичате само болшевиките.

    Анатема на комунизма!
  14. 14 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1789 Любопитно

    До коментар [#9] от "PoToP":

    "В Русия НЯМА законен начин да протестираш срещу путин, защото всеки протест трябва да бъде РАЗРЕШЕН от бащицата."

    Цитирай конкретния закон, където се казва, че протестите се съгласуват с Президентството!

    В Русия съм! В Русия съм!
  15. 15 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 2408 Неутрално

    До коментар [#14] от "Веселин Дечев":

    Законите в Русия спазват ли се от Путин и кликата му?

    Анатема на комунизма!
  16. 16 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1789 Любопитно

    До коментар [#12] от "PoToP":

    "В русия протестите не се заявяват а се пуска молба да ти РАЗРЕШАТ. Сещаш ли се кога някой от кликата на путин ще разреши протест на опозицията?"

    Еми такъв е закона!
    А Тръмп като протестираше срещу изборните фалшификации направо му спряха акаунтите!

    В Русия съм! В Русия съм!
  17. 17 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1789 Любопитно

    До коментар [#15] от "anonim440":

    "Законите в Русия спазват ли се от Путин и кликата му?"

    Да. Обратното се доказва в съд!

    В Русия съм! В Русия съм!
  18. 18 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 1708 Неутрално

    "Лицево разпознаване" - новото руско средство срещу демонстрантите
    Ройтерс

    ------
    Тцъ, тцъ, тцъ...

    Ройтерови голяма реклама на руския режим направили...

    От рекламата излиза, че режимите в белите, десни и пр. държави НЯМАТ програми за лицево разпознаване и технически са ИЗОСТАНАЛИ много от Русия...

  19. 19 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 2408 Неутрално

    До коментар [#17] от "Веселин Дечев":

    Съдът в Путинландия не е независим.
    Путин и кликата му са недосегаеми.

    Анатема на комунизма!
  20. 20 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1789 Любопитно

    До коментар [#19] от "anonim440":

    Това е твое лично мнение.

    В Русия съм! В Русия съм!
  21. 21 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    Пропаднала държава.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  22. 22 Профил на witch_doctor
    witch_doctor
    Рейтинг: 728 Весело

    До коментар [#1] от "selqnin":А защо не си организират протесите както е според законите?
    —цитат от коментар 5 на Веселин Дечев


    Веско, трол облъчен, следващия път като стъпиш на руска земя, въобще не се връщай, а остани там за да спазваш "законите" на сатрапията и да изпитваш неистово удоволствие от това!

  23. 23 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 2408 Неутрално

    До коментар [#20] от "Веселин Дечев":

    Не е мое мнение, а е факт. В Украйна някакъв градски съдия спря заповед на предишният президент на Украйна, защото нарушавала конституцията на Украйна. Кога в Русия някой ще спре заповед на Путин?
    РФ е тоталитарна държава. В Думата няма нито една партия, която да е опозиция на Путин.

    Анатема на комунизма!
  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1210 Весело

    По либерално е разпознаване по дупето.След победа на изборете ще се въведе в България.🐵
    —цитат от коментар 24 на Шакир Зулов


    Явно са ти го прилагали (набивали либерално) вече! Щом вече знаеш!

    Имало едно време ссср...
  27. 27 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 1822 Неутрално

    Законите и институциите са в служба на господаря и тесен кръг приближени. Това е толкова ясно. по-трудното е тази философия да се "опакова" в законови рамки и да се "представи" като функционираща държавност.
    В цивилизования свят Кремъл отдавна е разкрит и за това изявите на външния министър Лавров стават все по-отчаяно истерични. Лошото е, че руския мат'рял все още вярва на вожда

  28. 28 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3799 Неутрално

    Стара технология. Използва се във Великобритания, САЩ, Китай, Япония и други страни. Руснаците малко закъсняха.

  29. 29 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2771 Неутрално

    До коментар [#25] от "dejmos":

    По двете страници на Константин Богомолов спорят навсякъде по света,
    ▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
    😂🤣🤣🤣🤣
    Стига бе"))
    Богомолов, което съпруг на Собчак?:)

    "Чуждестранен агент"
  30. 30 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2417 Неутрално

    До коментар [#28] от "Vlado Nikolov":

    Руснаците са много "добри" в преследването на всеки самостоятелно мислещ, и да-закъснели са около 103 години, като имаме предвид факта, че принципно са извън границите на Цивилизацията!

  31. 31 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4878 Неутрално

    До коментар [#4] от "Веселин Дечев":

    "Не е ли .... вътрешен тероризъм?"

    Да се разстреля! С една пластмасова бутилка би могъл да убие на място горкия полицай!

  32. 32 Профил на pinoccio
    pinoccio
    Рейтинг: 815 Весело

    Море от кръв и жестока гражданска война съчетана с разпад, това очаква любимата на Дечев и сие РФ.

    Копейкаджии...

    Я кажете, що микродиктаторчето ви не ще да се боцне със супер чудесния и ефективен илач Спутник, ми кеси в бункера?

  33. 33 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4878 Неутрално

    До коментар [#32] от "pinoccio":

    Няма да има гражданска война! Пак ще ги нахраним, за да не се избият помежду си! Но разпадът на федерацията е сигурен!

  34. 34 Профил на Bornagain
    Bornagain
    Рейтинг: 1403 Неутрално

    Руският фото блогър, на 30 години
    =====================================
    Как си, с каво се занимаваш?
    Ами имам блог,блогър съм
    Мани и аз съм безработен.

    Свободата, Санчо...
  35. 35 Профил на PoToP
    PoToP
    Рейтинг: 737 Неутрално

    Море от кръв и жестока гражданска война съчетана с разпад, това очаква любимата на Дечев и сие РФ.Копейкаджии...Я кажете, що микродиктаторчето ви не ще да се боцне със супер чудесния и ефективен илач Спутник, ми кеси в бункера?
    —цитат от коментар 32 на pinoccio


    Дребния отдавана се е боцнал с Пфайзер, но въпреки това не смее да излезе от бункера. За Спутника естествено не си и помисля - тя е за плебса и за маймуните в разни зачукани държавици. Също както сърбите - ваксинират масово с китайката, а за политическия елит и приближените им има Пфайзер.

  36. 36 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2771 Неутрално

    До коментар [#18] от "Аскет":

    От рекламата излиза, че режимите в белите, десни и пр. държави НЯМАТ програми за лицево разпознаване и технически са ИЗОСТАНАЛИ много от Русия...
    ▪️▪️▪️▪️▪️▪️

    Виждаш ли каква е ситуацията, и на запад полицията има палки и шампанско се продава в магазините, но никой полицай не би си помислил да набута тези предмети в чатала/вагини на задържаните.

    "Чуждестранен агент"
  37. 37 Профил на Bornagain
    Bornagain
    Рейтинг: 1403 Неутрално

    Екатерина Шулман разказа,
    ========================================
    А руснака патриот Фельгенгауер нещо не каза ли? Щото друг руски патриот Гозман бил чул.

    Свободата, Санчо...
  38. 38 Профил на Bornagain
    Bornagain
    Рейтинг: 1403 Неутрално

    Десетки хиляди хора се включиха в демонстрациите след арестуването на Навални, завърнал се от Германия, където бе лекуван след отравяне в Сибир.
    =============================================================
    Навални е безработен криминален престъпник, изпратен в Русия от нейните врагове, за да може с чужди пари да прокарва чужди интереси. Осъждан многократно, този системно неработещ чужд агент през август 2020 г. отива в Сибир, въпреки мярката си за неотклонение, където една седмица обикаля и гуляе по скъпи хотели, а в селата пробва местен самогон в огромни количества. След като това му се отразява зле, Меркел по американска заповед му устройва (на безработния г-н Никой) царско посрещане с кавалкада от 15 държавни коли и го обявява за личен гост - безработен и никому неизвестен руснак. Дори вика жена му, уж семейни ценности, макар че Навални и Юлия отдавна не живеят заедно заради приключенията на псевдо блогера със самогон и млади боркини за свобода. След като отиграват ситуацията и превръщат напиването в "отравяне" враговете на Русия отново пращат Навални да прави проблеми в собствената си страна. Дори поп Кръстьо би се изчервил от такова пведенбие. На Юлия Навални обаче и писва и си замина в Германия при нейния човек. Навални замина където му е мястото.

    Свободата, Санчо...
  39. 39 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 5232 Неутрално

    Русия е изостанала страна, горна волта с ракети!

    Ако имат технологията ще трябва да се изолзва, за да се изплати!

    Впрочем в Англия има камери на всеки 10 метра, ама за тях в мейн стрийма само добри неща се пишат!

  40. 40 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1270 Неутрално

    До коментар [#25] от "dejmos": Богомолв е човека които ще бъде четен не от 100 ,а от 500 милиона .
    Това е тема за дискусия , където българите трябва да решим в "кой вагон искаме да бъдем" ??"" "" "" "" ""

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Виктор Ерофеев: Появи се цяло ново стадо руски гробари на Европа
    Руските славянофили с настойчивост, достойна за по-добро приложение, хиляди пъти са повтаряли тезите си за смъртта и разпадането на Европа, за липсата на духовност в Европа, това се тръбеше в продължение на десетилетия. Те бяха заменени от неграмотните съветски гробари на Европа. Това пише световноизвестният руски писател, литературовед, радио и телевизионен водещ Виктор Ерофеев в "Нова газета". Поводът е новата постановка на режисьора Константин Богомолов .

    Виктор Ерофеев
    писатель

    Надо быть невеждой или очень наивным человеком, чтобы считать, что Европу похитили только дважды. Сначала ее украл бык из мифологии, а теперь, оказывается, увели у худрука Театра на Малой Бронной Константина Богомолова.


    Я говорю про название его памфлета с кокетливым 2.0. Но Богомолов здесь не первый и даже не второй. Русские славянофилы с настойчивостью, достойной лучшего применения, тысячекратно твердили о гибели, гниении, бездуховности Европы в течение десятков лет. Их сменили малограмотные советские могильщики Европы. Теперь явилось целое стадо новых могильщиков — не помнящих прежних, но вылупившихся из одного с ними яйца. Что за яйцо? Это сущность неуча поучать ученого человека.................

    https://novayagazeta.ru/articles/2021/02/12/89181-viktor-erofeev-shou-mogilschikov-evropy

  41. 41 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 5232 Неутрално

    Самаридин Раджабов, който е бил изправен пред съда, защото през 2019 г. е хвърлил пластмасова бутилка по полицай....Това законно ли е?Не е ли....вътрешен тероризъм?
    —цитат от коментар 4 на Веселин Дечев


    Веселине, когато е арестуван в Русия е диктатура, но във Вашингтон си е демократична мярка!

    Как може някой да се счита за демократ, а да има двоен стандарт при оценяване на еднакви събития в различни държави? Как мислиш, какви са подобни българи?

  42. 42 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1049 Весело

    До коментар [#1] от "selqnin":

    Странен паралел със случващотот се в САЩ

  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  44. 44 Профил на SerenaLipuma
    SerenaLipuma
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    Що не прочетете на Сноудън книгата, после да прочетете това, дет’ сте го написали и да се гръмнете? Бум!

  45. 45 Профил на БОКО Е ГЕЙ
    БОКО Е ГЕЙ
    Рейтинг: 8 Неутрално

    пхах, че Борисов и мутренските му приятели от МВР-Делта Гард това го практикуват от години

  46. 46 Профил на БОКО Е ГЕЙ
    БОКО Е ГЕЙ
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#44] от "SerenaLipuma":

    И какво за книжлето на Сноудън?

  47. 47 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 1081 Неутрално

    До коментар [#12] от "PoToP":

    Ай стига, бе! Има си постоянно и нарочно определени улици и площади. Достатъчно широки и дълги.

  48. 48 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 1081 Неутрално

    До коментар [#40] от "constatator":

    Констатацията ти не е добре фокусирана. Става дума за обръщение, апел, позив към руския народ, отпреди 2 дена. Това Ерофеев нарича "памфлет". Ама не е.

  49. 49 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 418 Любопитно

    В методите за контрол и насилие, Русия е водеща страна. Ама защо нейните любители не изтиквът истинското ѝ достойнство, а говорят за икономиката - където тя е изключително слаба?!
    —цитат от коментар 3 на авторът


    Не знам дали е водеща, ама не може да се намаже и на кутрето на най- водещата демократия: https://t.ly/ssi2

    Жив е той, жив е...
  50. 50 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 418 Весело

    Ако беше друг, а не Путин на власт, можеше за 10 г. да промени цяла Русия. 10 г. цените на петрола постоянно растяха, петродоларите буквално течаха към Русия и какво?
    —цитат от коментар 6 на anonim440


    Прав си, даже дедушка Льоня го минава с 200: https://t.ly/ofFz

    Да не говорим пък за 18 години: https://t.ly/m4b0

    Жив е той, жив е...
  51. 51 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 418 Весело

    До коментар [#12] от "PoToP":

    "В русия протестите не се заявяват а се пуска молба да ти РАЗРЕШАТ. Сещаш ли се кога някой от кликата на путин ще разреши протест на опозицията?"

    Сещам се, че в един восточен град, седмици наред протестираха без проблеми, миналата година. Ти сещаш ли се за името му?

    Жив е той, жив е...
  52. 52 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 418 Любопитно

    До коментар [#11] от "Веселин Дечев":Ами виж какво знаме съм сложил... Само че съм против СССР и болшевиките.Русофил, и разбира се антикомунист.А при вас е точно обратното вие сте комунисти, които лъжете, че обичате Русия, а всъщност обичате само болшевиките.
    —цитат от коментар 13 на anonim440


    Само ми обясни, какво ОБЩО има сегашният режим в Москва, с болшевиките и СССР? Виж какво казва Путин, по въпроса!

    Жив е той, жив е...
  53. 53 Профил на Pomak
    Pomak
    Рейтинг: 947 Неутрално

    От една страна властите уж инсценирали демонстрации в защита на Путин. Видите ли.
    От друга, другарите на Дневални, за да оправдаят липсата на демонстранти, ни хвърлят партенката, че видите ли, арестували ги превентивно, с лицево разпознаване, и не могли да участват...... мда
    Но скоро има избори, к ще се види кой колко подкрепа има. Но според Дневални и сие, сигурен съм, че изборите ще бъдат фалшифицирани. ....... мда

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  55. 55 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    До коментар [#51] от "Дебоя":

    Без проблем що целия град беше излязъл, полицията е силна само срещу малко хора. А в Хабаровск полицайките раздаваха безплатно маски на протестиращите. В Хабаровск хората имат и оръжия, то да излезеш извън града в гората или на риба без оръжие си е опасно, мечки, тигри може да срещнеш.

  56. 56 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 418 Весело

    Момчета спрете да се занимавате с нещо което е МЪРТВО, и нещо което е пошло . Учудвам се как ДНЕВНИК бяга от "трептящи в света теми". По двете страници на Константин Богомолов спорят навсякъде по света, театралния режсисьир постави въпроси от която ще се породят десетки нови партии . Това витаеше от 1 година във въздуха, но енегрия беше концертирана в в Тръмп,като пазител на НОРМАЛНОСТ , ... сега всичко е оформено в много достъпен "човешки изказ" Богомолв е човека които ще бъде четен не от 100 ,а от 500 милиона . Това е тема за дискусия , където българите трябва да решим в "кой вагон искаме да бъдем" ??
    —цитат от коментар 25 на dejmos


    Интересното е, че даже "Ехото" и "Новая Газета" го публикуваха, а "Дневникът" нещо...изостава от тренда.

    https://t.ly/fEXT
    https://t.ly/unVP

    Жив е той, жив е...
  57. 57 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 418 Любопитно

    До коментар [#51] от "Дебоя":Без проблем що целия град беше излязъл, полицията е силна само срещу малко хора. А в Хабаровск полицайките раздаваха безплатно маски на протестиращите. В Хабаровск хората имат и оръжия, то да излезеш извън града в гората или на риба без оръжие си е опасно, мечки, тигри може да срещнеш.
    —цитат от коментар 55 на .


    Съгласен, преди 10г. и в Москва бяха излезли в пъти повече, отколкото сега. Даже и като се сметнат децата.

    Жив е той, жив е...
  58. 58 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3887 Весело

    До коментар [#56] от "Дебоя":

    А в ехото на Москва и новая газета намекват ли че режисьора е кукла на конци?!

    klimentm
  59. 59 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 418 Весело

    До коментар [#6] от "anonim440":

    П.П. Уто1нение: https://t.ly/I3sW

    Жив е той, жив е...
  60. 60 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3887 Весело

    До коментар [#15] от "anonim440":"Законите в Русия спазват ли се от Путин и кликата му?"Да. Обратното се доказва в съд!
    —цитат от коментар 17 на Веселин Дечев


    Хи хи съд в който висят портрет на Ягода и Ежов?! Хубав съд няма що!

    klimentm
  61. 61 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 418 Весело

    До коментар [#56] от "Дебоя":А в ехото на Москва и новая газета намекват ли че режисьора е кукла на конци?!
    —цитат от коментар 58 на klimentm


    Кански вой се разнесе, из либералната общност!
    И не само в Русия.

    Жив е той, жив е...
  62. 62 Профил на Vency Mirchev
    Vency Mirchev
    Рейтинг: 1292 Неутрално

    То щото Щатите приветстват демонстрантите, при последния случай направо гърмяха "на месо".

    Платон ми е приятел, но истината ми е по-голям приятел.
  63. 63 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2771 Весело

    До коментар [#56] от "Дебоя":

    Интересното е, че даже "Ехото" и "Новая Газета" го публикуваха, а "Дневникът" нещо...изостава от тренда.
    ▪️▪️▪️▪️▪️

    😂🤣
    А. Кончаловски (запутинец)
    – Русия и Европа вървят към бездната едновременно. Но Европа се движи към тази бездна с Bentley, а Русия тръгва към същата тази бездна на каруца и спира с лапти. ©️

    "Чуждестранен агент"
  64. 64 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2771 Весело

    До коментар [#58] от "klimentm":

    ➕➕➕
    Богомолов е съпруг на Собчак. Не са необходими повече думи :))))

    "Чуждестранен агент"
  65. 65 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3887 Весело

    До коментар [#61] от "Дебоя":

    Разкажи за Пьотр Толстой и "фонарики" с които ще сигнализира Навални на войските на НАТО или не ти се иска?!

    klimentm
  66. 66 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3887 Весело

    До коментар [#61] от "Дебоя":

    Може да добавиш и последнто разследване на Христо Грозев за отравянето на Владимир Кара - Муза от органите на сигурноста и пазителите на конституцията или не ти е интересно?!

    klimentm
  67. 67 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 418 Весело

    До коментар [#56] от "Дебоя":Интересното е, че даже "Ехото" и "Новая Газета" го публикуваха, а "Дневникът" нещо...изостава от тренда.▪️▪️▪️▪️▪️😂🤣А. Кончаловски (запутинец) – Русия и Европа вървят към бездната едновременно. Но Европа се движи към тази бездна с Bentley, а Русия тръгва към същата тази бездна на каруца и спира с лапти. ©️
    —цитат от коментар 63 на putinxujlo


    И ти си съгласен си с него!? https://youtu.be/_Fp-mcQirkc?t=226

    П.П. А за Бентлито дали ша има гориво?
    А и случайно ли Ашурков предпочита тесла за $80 000? https://youtu.be/sRgOwRlwCvs

    Жив е той, жив е...
  68. 68 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3045 Неутрално

    На демонстрациите през лятото срещу Борисов у нас също се появиха "ешници" (както ги наричат в Русия), които най-нагло заснемаха с камери протестиращите в нарушение на законодателството. Вижда се от къде са черпили опит.

  69. 69 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 418 Любопитно

    До коментар [#61] от "Дебоя":Разкажи за Пьотр Толстой и "фонарики" с които ще сигнализира Навални на войските на НАТО или не ти се иска?!
    —цитат от коментар 65 на klimentm


    Не знам, дай линк да се посмеем?

    Преди малко постнах оттатъка: Има и друга новина, която не се споменава тука. Путин е готов и да изключи и Интернета!? https://youtu.be/kaBw-jHPPfs

    Жив е той, жив е...
  70. 70 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3045 Неутрално

    До коментар [#62] от "Vency Mirchev":

    Не съм видял в Русия въоръжени демонстранти да щурмуват Кремъл или друга сграда. Даже обвиняват тези в Русия, че се държат прекалено меко, не оказвайки съпротива.

  71. 71 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3045 Неутрално

    До коментар [#38] от "Bornagain":

    Тази глупост ти ли си я съчини или ти я спуснаха като опорна точка ? Много ми напомня за доносите съчинявани от ДС с примитивния си стил.

  72. 72 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3045 Неутрално

    До коментар [#25] от "dejmos":

    Богомолов ??? След Явлински от Кремъл извадиха поредното либерално менте -дъвка за да баламосват руснаците и да ударят Навални на негова територия. Другарят Лукашенко ги прилагаше тези номера. Помня и другарят Живков , преди да падне от власт беше измислил едни казионни "съвети по преустройство" от "общественици".
    Само че омразата към Путин е толкова голяма, че подобни номера вече не минават.

  73. 73 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3045 Неутрално

    До коментар [#65] от "klimentm":

    Пьотр Толстой е кандидат за психиатрична клиника, а прадядо му великият хуманист и противник на самодържавието Лев Толстой сигурно щеше да се отрече от него.

  74. 74 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3045 Неутрално

    До коментар [#16] от "Веселин Дечев":

    Само че този закон противоречи на конституцията, където е казано че гражданите могат да излизат на демонстрации без изрично разрешение на властите.

  75. 75 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 529 Неутрално

    До коментар [#9] от "PoToP":

    Това може да се разглежда като "положително", сравнено със Северна Корея. Там май всяка молба за протест се разглежда като последната ти молба в живота...

  76. 76 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 418 Весело

    До коментар [#61] от "Дебоя":Може да добавиш и последнто разследване на Христо Грозев за отравянето на Владимир Кара - Муза от органите на сигурноста и пазителите на конституцията или не ти е интересно?!
    —цитат от коментар 66 на klimentm


    Кой тоз, Грозев? Грози нещо Путина?

    П.П. "Ако татко е корупция, а мама двуличност, какво дете ще имат?" https://youtu.be/iMMFVobxTKw

    До коментар [#63] от "putinxujlo":

    Послеписът е и за теб...от брат му!

    Жив е той, жив е...
  77. 77 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3045 Неутрално

    До коментар [#52] от "Дебоя":

    "Само ми обясни, какво ОБЩО има сегашният режим в Москва, с болшевиките и СССР?"

    Ами много общо. Сегашният икономически и политически елит е съставен 90 процента от млади тогава делегати на последния брежневски конгрес на КПСС, от червената номенкратура на средно ниво,от висшия комсомолски актив, от кагебестките структури и от подчинените им криминални среди. Сякаш това не сме го виждали в България.

  78. 78 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2771 Весело

    До коментар [#67] от "Дебоя":

    Хахахахаха
    Ашурков може да си позволи 10 Тесли, без проблеми;) Един от най-образовани менеджери в Русия. И финансира ФБК.
    И нищо не откраднал в бюджета
    Чети бе путиноид:)))

    https://ru.wikipedia.org/wiki/Ашурков,_Владимир_Львович

    "Чуждестранен агент"
  79. 79 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 418 Весело

    До коментар [#65] от "klimentm":

    Що са отнася до "фонарики"- класика у жанра:
    https://imgur.com/wntzz9j

    Жив е той, жив е...
  80. 80 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2771 Весело

    До коментар [#76] от "Дебоя":

    Ааааааа:) Михалков:)))))))

    Гафт:
    - "Россия! Чуешь этот странный зуд?!
    Три Михалкова по тебе ползут!"

    "Русия! Усещаш ли този странен сърбеж?!
    Трима Михалкови пълзят по теб!"

    "Чуждестранен агент"
  81. 81 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1184 Гневно

    До коментар [#1] от "selqnin":"Човеченцето от бункера няма да се спре пред НИЩО за да се разправи по най-бруталният начин с ВСЕКИ, който посмее за мисли сам и да изрази каквото и да било несъгласие или инакомислие!!!"А защо не си организират протесите както е според законите?
    —цитат от коментар 5 на Веселин Дечев


    Щото законите ги пише едно джудже,дето не му пука за законите.Понял?

  82. 82 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1184 Разстроено

    До коментар [#6] от "anonim440":Ма ти много си загрижен за просперитета на гражданите на Русия? Да не ти е матушка???😁
    —цитат от коментар 11 на Веселин Дечев


    Ох сиромаха.Това ли успя да измислиш ве?

  83. 83 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3887 Весело

    И още от изказването на Толстой:

    «Если нет своей идеологии, её занимает чужая. Глобальные компании должны здесь платить налоги с рекламных доходов, — продолжил чтение с планшета депутат. — Не стоит лебезить перед диванно-фейсбучным меньшинством. Хватит защищаться! Надо идти вперёд! Мы уже дважды подпускали захватчиков поближе к себе. Один раз гнали до Парижа, второй до Берлина. Сила в правде. Победа будет за нами». Как конкретно Россия должна «идти вперёд», Толстой не пояснил

    klimentm
  84. 84 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1184 Гневно

    Русия е изостанала страна, горна волта с ракети!Ако имат технологията ще трябва да се изолзва, за да се изплати!Впрочем в Англия има камери на всеки 10 метра, ама за тях в мейн стрийма само добри неща се пишат!
    —цитат от коментар 39 на Dariya Koleva


    Важното е за какво се използва тази технология.Аз нямам нищо против да има камери не на 10 а на 2 метра за да хващат престъпници.Само че пияниците ги използват за политически репресии.Разбра ли ма?

  85. 85 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 418 Весело

    До коментар [#80] от "putinxujlo":

    Задачка: Кой е тоя отляво? https://imgur.com/ZPH5TRn

    Жив е той, жив е...
  86. 86 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 418 Весело

    До коментар [#67] от "Дебоя":ХахахахахаАшурков може да си позволи 10 Тесли, без проблеми;) Един от най-образовани менеджери в Русия. И финансира ФБК.
    —цитат от коментар 78 на putinxujlo


    А защо тогава просеше $10-20 млн. от ингилизите?

    П.П. Видя ли къде(в каква къща) живее Волков?

    Жив е той, жив е...
  87. 87 Профил на Jabs
    Jabs
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До коментар [#16] от "Веселин Дечев":

    Спряха му акаунтите в ЧАСТНИ социални мрежи. Усещаш ли тънката разлика.

  88. 88 Профил на Jabs
    Jabs
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До коментар [#84] от "Димитър Димитров":

    Спокойно, в сравнение с Китай Русия е направо царството на демокрацията. Северна Корея, разбира се, е извън класацията.

  89. 89 Профил на Vency Mirchev
    Vency Mirchev
    Рейтинг: 1292 Любопитно

    До коментар [#62] от "Vency Mirchev":Не съм видял в Русия въоръжени демонстранти да щурмуват Кремъл или друга сграда. Даже обвиняват тези в Русия, че се държат прекалено меко, не оказвайки съпротива.
    —цитат от коментар 70 на antonio_vivaldi

    До коментар [#70] от "antonio_vivaldi":
    Да, онзи с рогата може би бе опасен, защото имаше рога на главата, но жена дето застреляха с какво оръжие беше въоръжена?

    Платон ми е приятел, но истината ми е по-голям приятел.
  90. 90 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2771 Весело

    До коментар [#79] от "Дебоя":

    Що са отнася до "фонарики"- класика у жанра:
    https://imgur.com/wntzz9j
    ▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
    ")))))))
    Ти Внимавай с такиви изяаления:))) Путен ще ти изпрати в затвора поради такива изявления:)))))

    https://www.ridus.ru/images/2020/5/9/1091801/in_article_e50b01bc8e.jpg
    https://gdkeisk.krd.muzkult.ru/media/2020/05/10/1256045657/0.jpg

    "Чуждестранен агент"
  91. 91 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 418 Весело

    До коментар [#79] от "Дебоя":Що са отнася до "фонарики"- класика у жанра:https://imgur.com/wntzz9j ▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️")))))))Ти Внимавай с такиви изяаления:))) Путен ще ти изпрати в затвора поради такива изявления:)))))https://www.ridus.ru/images/2020/5/9/1091801/in_article_e50b01bc8e.jpg https://gdkeisk.krd.muzkult.ru/media/2020/05/10/1256045657/0.jpg
    —цитат от коментар 90 на putinxujlo


    Нищо ново под слънцето: https://imgur.com/XilE5H2

    Жив е той, жив е...
  92. 92 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4238 Неутрално

    До коментар [#52] от "Дебоя":
    " какво ОБЩО има сегашният режим в Москва, с болшевиките и СССР? "

    Каквото ти имаш с баща си.

  93. 93 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4238 Неутрално

    До коментар [#57] от "Дебоя":
    "преди 10г. и в Москва бяха излезли в пъти повече, отколкото сега."

    Путин като въведе сталински режим , никой няма да излиза да протестира.

  94. 94 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4238 Неутрално

    До коментар [#65] от "klimentm":Пьотр Толстой е кандидат за психиатрична клиника, а прадядо му великият хуманист и противник на самодържавието Лев Толстой сигурно щеше да се отрече от него.
    —цитат от коментар 73 на antonio_vivaldi


    Ето мнението на Бешков за прадядото на "кандидата за психиатрична клиника" Пьотр Толстой:

    "Духът, плътта и същината на Русия е Толстой. Аристократ, мужик, граф. Християнин, който мрази Бога и човека от сатанинска гордост! Богаташ, който не е дал никому повече от 5 копейки, и то срещу целуване на ръка. Въздържател и вегетарианец, дълбоко и всестранно порочен, всмукал в себе си цялата земна жизненост, лишен абсолютно от небесен дар, този „човек“ стана писател с чудовищна упоритост от завист към Шекспир, Сервантес и… Омир (дори), от завист към Новия завет и лично към Христос – този човек изгради своето литературно дело – евангелието на безлюбието и омразата, които той извлече от руската и (от) своята душа и вмени тези скрижали на русина за вечни времена."

  95. 95 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2771 Весело

    До коментар [#86] от "Дебоя":

    Пуснали някакво видео след 9 години и крищат- предателство!!!!:))))) Какво правили преди това, цели 9 години? М?:)

    "Чуждестранен агент"
  96. 96 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2001 Неутрално

    Путин започна да събира лични данни за своите граждани от всички възможни източници. Данните за лицево разпознаане са само един от видовете данни.
    Но се оказа грешка, защото служителите започнаха да продават тези данни на черния пазар.
    Данните от пътуване със самолет и данните от рзговорите по мобилните телефони позволиха на Христо Грозев да открие кои са хората отровили Навални.
    И това не е цялата беля.
    Сега от същите данни извличат виновниците за още убиства на опозиционери.
    Дори не е ясно до кога и колко убити ще намерят.
    https://echo.msk.ru/blog/insider_1/2788952-echo/
    https://echo.msk.ru/blog/karamurza/2789442-echo/

    подпис
  97. 97 Профил на Дебоя
    Дебоя
    Рейтинг: 418 Весело

    До коментар [#95] от "putinxujlo":

    Виж какво се случва в сияйния хълм на демокрацията:

    "Почти по Оруел. Ще има ли „Министерство на истината“ в САЩ?" https://youtu.be/p2eYjBSfueM?t=1200

    Жив е той, жив е...
  98. 98 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2771 Весело

    До коментар [#97] от "Дебоя":

    :)))))) Гледай тук👇
    Ето къде вече има министерство на "ИСТИНА":)))))))
    Депутатите от Държавната дума приеха на второ четене закон, задължаващ да координира образователните дейности с властите, за да предотврати „дискредитирането“ на руската политика и история.
    https://sozd.duma.gov.ru/bill/1057895-7

    "Чуждестранен агент"




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK