Католическата църква отказа да благославя еднополови бракове

Католическата църква отказа да благославя еднополови бракове

© Associated Press



Католическата църква заяви днес, че свещениците и други нейни служители не могат да благославят еднополови и други подобни "непозволени съюзи", предаде "Ройтерс".


Доктриналната служба на Ватикана, Съветът за доктрината на вярата, издаде съответно постановление в отговор на въпроси и постъпки в някои енории за даване на такава благословия като реверанс към хомосексуалните католици, тъй като църквата не позволява еднополовите бракове.


Папа Франциск одобри решението, съобщи съветът и добави, че то не "цели да бъде форма на несправедлива дискриминация, а напомняне за истинността на литургичния ритуал".


Съветът заяви, че подобни благословии не са разрешени, макар че решението е "мотивирано от искрено желание за приобщаване на хомосексуалните", на които да се помогне да израснат във вярата. Той отбеляза, че понеже бракът между мъж и жена е тайнство и благословията се отнася до тайнството на брака, тя не може да се прилага при еднополови двойки. /БТА

Коментари (145)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1308 Неутрално

    Уважение за това решение.

  2. 2 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2048 Неутрално

    Е те трябва да пренапишат всички църковни книги, трудове , канони от началото, за да стане това :-)

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  3. 3 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1813 Неутрално

    Няма такова животно еднополов брак.
    Брак е нещо друго, свято.
    Обратните да си сключват договори.
    А какво е казал папата, никой не го вълнува.
    Светът продължава и след поредния папа.

  4. 4 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1312 Весело

    Каква трагедия 😊
    .... драги зрители... каква драма....

  5. 5 Профил на nhh18551388
    nhh18551388
    Рейтинг: 974 Весело
  6. 6 Профил на CINZANO
    CINZANO
    Рейтинг: 977 Весело

    Въййй и ся фенуити на папата комуне кво ше праят? Ше плюват ли по него, щото не се оказа такъв либертофон за къвто го имаха?

    Мома, връщай 12 и 12А!
  7. 7 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3351 Весело

    ... Папа Франциск одобри решението, съобщи съветът и добави, че то не "цели да бъде форма на несправедлива дискриминация, а напомняне за истинността на литургичния ритуал" ...

    Баси лицемерието!

    И к'во излиза?
    Изхождайки от истинността на литургичният ритуал решението да не ЖЕНИ хомосексуални се явява форма на справедлива! дискриминация!
    Щото, нали, се отказва благословия за ... ерес!

  8. 8 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3351 Весело

    Въййй и ся фенуити на папата комуне кво ше праят? Ше плюват ли по него, щото не се оказа такъв либертофон за къвто го имаха?
    —цитат от коментар 6 на CINZANO - оправете си сайта!


    Ся чакаме следващото интервю на Мегън с Опра.
    Какво и казал насаме Кентърберийският епископ ...

    Нищо, че той е на англиканската, а тя, преди да се покръсти в англиканството, е била протестантка.
    Важното е, че Новата Даяна го казва!

  9. 9 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3351 Весело

    Е те трябва да пренапишат всички църковни книги, трудове , канони от началото, за да стане това :-)
    —цитат от коментар 2 на schwimmwagen


    Бе те чак Библията би трябвало иначе да пренапишат!

    Не, че на турбопросресивните либерасти не им се ще и не ги сърбят ръчичките да се докопат, ама това не е нито Пипи, нито Хълълбери Фин все пак ...

  10. 10 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 5751 Любопитно

    От ДБ няма ли да са против този отказ.

  11. 11 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1768 Любопитно

    Въобще не разбирам защо ЛБГЗ настоява да превземе християнството?! Хе могат ли да си измислят религия така както си измислиха биология?

  12. 12 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4005 Любопитно

    Ма той, папата нали уж нещо? А?

  13. 13 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Неутрално

    Много правилно решение.

    Sic transit gloria mundi
  14. 14 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    Интересно срещу хомотата има проблем. А бракове между момченца и свещеници? Щото там католическата църква има дългогодишен опит.

  15. 15 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 2154 Неутрално

    Съвсем уместно решение.
    ЛБГТИ+++ могат да си напишат собствена Библия, ако искат, ако искат може и към Исляма да се конвертират.

    Panta rhei....
  16. 16 Профил на Синдбад-мореход
    Синдбад-мореход
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Много правилно решение.
    —цитат от коментар 13 на Hristov


    Правилно е, но не е "правилно"! Интересна ми е сега реакцията на "правилните" организации.

    легендарный купец, моряк и путешественник, попадавший во множество фантастических приключений
  17. 17 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Непозволените съюзи не би трябвало да тревожат църквата. Щом там можеш да откупиш грях срещу пари.

    Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го вземат
  18. 18 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 3137 Весело

    Атеист съм, но подкрепям - срещу природата не се рита. Следва католиците да не одобрят квотния принцип на необразовани на изискващи знания позиции - примерно пето от десет от всички хирурзи да са без никакво образование и опит, но да имат ПРАВО да оперират като изучилите и издържали изпити за хирурзи.

  19. 19 Профил на Julian Dob
    Julian Dob
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Браво! Въпреки сатанинския Папа, който да се надяваме няма да стои още дълго на поста си

  20. 20 Профил на malart
    malart
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Да, защо не натискат към исляма, да молят ходжата да ги венчае

    malart.blog.bg
  21. 21 Профил на pspa
    pspa
    Рейтинг: 394 Неутрално

    Не съм религиозен, но за ужас на турболибералната свлоч, църквата има право да си самоопределя правилата както намери за добре - също както ЛГБТ-тата искат да (и вече се) самоопределят както намерят за добре. От друга стран, ако искат непременно да бъдат благославяни браковете им, да си основат собствена църква, с нейна си религия, доктрина и т.н., която благослява ЛГБТ бракове и всички да са доволни.

  22. 22 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 1053 Неутрално

    Очакваме ГейГей Нанай да анатемоса Папата !

  23. 23 Профил на pspa
    pspa
    Рейтинг: 394 Неутрално

    И като допълнение - ЛГБТ-тата защо не поискат да се изографиса надпис на Каабата в Мека, че Аллах благославя техните бракове? Да видим каква реакция ще последва тогава, а?

  24. 24 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2279 Неутрално

    Така е. Католическата църква подкрепя само педофилията.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  25. 25 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1502 Весело

    Сега и папа Франциск ли ще го изкарат "крайнодесен хомофоб"?

  26. 26 Профил на Дисидент в ЕССР
    Дисидент в ЕССР
    Рейтинг: 320 Неутрално

    Трета книга Мойсеева – Левит
    18:22 Не лягай с мъж като с жена: това е мръсотия.

    Послание на Свети апостол Павла до Ефесяни
    5:31 Затова ще остави човек баща си и майка си и ще се прилепи към жена си, и ще бъдат двамата една плът.

    "Нашите деца не получават образованието, от което имат нужда. Те трябва да бъдат обучавани в традиционните морални ценности, но вместо това им се казва, че имат изконното право да бъдат гей. Това е измама, която ги отклонява от верния път в живота." - Маргарет Тачър, 1987
  27. 27 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 2701 Неутрално

    Цитат:
    Католическата църква заяви днес, че свещениците и други нейни служители не могат да благославят еднополови и други подобни "непозволени съюзи"
    ...
    Папа Франциск одобри решението,

    --------
    Как смее!?!?!?!?

    Папата да се противостави на единствено правилната линия!?
    Какви времена доживяхме!?

  28. 28 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2279 Неутрално

    Въобще не разбирам защо ЛБГЗ настоява да превземе християнството?! Хе могат ли да си измислят религия така както си измислиха биология?
    —цитат от коментар 11 на ju.li


    Защото това са хора, отгледани като християни, Юлке. не е като да са влезли в църква за първи път в края на 1989 г.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  29. 29 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4510 Неутрално

    " Папа Франциск одобри решението, съобщи съветът и добави, че то не "цели да бъде форма на несправедлива дискриминация, а напомняне за истинността на литургичния ритуал"

    Ами то оставаше папата да разреши да благославят еднополовите бракове, но прави лошо впечатление излишните оправдания и обяснения на Франциск за този отказ. Той едва ли не се извинява на съвременните западни ляволиберасти за това решение на папството, като по този начин го опорочава.Един истниски папа , а не комунистически като Франциск не само не трябва да се оправдава при защитата на основните църковни канони , но трябва да воюва против узаконяването на такива бракове , което се върши в много страни , които имат претенцията да са християнски.

  30. 30 Профил на benefikato1
    benefikato1
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Въпреки желанието на Папата гей,ислямофил и негролюб, конклавът на католическата църква е отхвърлил благословията на грехопадението. Срещу папа Франциск има огромна съпротива в католическия свят. Поне 2/3 от свещенниците по всякакъв начин съботират неговите инициативи. Никога повече йезуит начело на светия престол. В името на Отца и Сина и Светия дух. Бог да пази цивилизацията!

  31. 31 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1986 Неутрално

    Само допреди 30 години хомосексуализма беше в списъкът на СЗО за психичните заболявания, сега не само, че не ги лекуват, ами насърчават лудостта им .

  32. 32 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2515 Неутрално

    Амин!
    След силния анонс на Франциск в защита на гейовете очаквах даже да ръкоположат някоя представителка на ЛГБТ за свещеник и духовен наставник.

  33. 33 Профил на EU Fighter
    EU Fighter
    Рейтинг: 685 Неутрално

    Хахахахх някви гнили псевдоинституции дават акъл. Бегайте бе, не сте някакъв фактор!

  34. 34 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7996 Неутрално

    Те няма да сключват църковен брак...

  35. 35 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    Само допреди 30 години хомосексуализма беше в списъкът на СЗО за психичните заболявания, сега не само, че не ги лекуват, ами насърчават лудостта им .
    —цитат от коментар 31 на Мусаши


    Да също така е бил криминално преследван и се е ходило в затвора за педерастия.Оскар Уайлд и Алан Тюринг са ги опандизили, нищо че последния е спасил без преувеличение милиони животи. И тези времена ли трябва да се върнат?

  36. 36 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Любопитно

    До коментар [#14] от "Doge":

    Бракове?! Я дай пример за един?

    Sic transit gloria mundi
  37. 37 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Любопитно

    До коментар [#24] от "7777":

    Кога католическата църква е подкрепяла педофилията? Пример, ако може?

    Sic transit gloria mundi
  38. 38 Профил на Мизийски
    Мизийски
    Рейтинг: 510 Неутрално

    Както се лекуват останалите психични заболявания, така трябва да се постъпва и полово извратените. Все пак ануса е за друга цел. Притворете малко очи и си предтавете гнусотията и смрадта...

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).
  39. 39 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1885 Неутрално
  40. 40 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Любопитно

    До коментар [#35] от "Doge":

    И що трябва непременно да ходим в двете крайности?!

    Sic transit gloria mundi
  41. 41 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Неутрално

    До коментар [#39] от "Doge":

    Това са сексуални посегателства.Не виждам никъде брак, заради което те цитирах.

    Sic transit gloria mundi
  42. 42 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    Само допреди 30 години хомосексуализма беше в списъкът на СЗО за психичните заболявания, сега не само, че не ги лекуват, ами насърчават лудостта им .
    —цитат от коментар 31 на Мусаши


    Ето даже как "лечението", което предлагаш се е отразило на Алан Тюринг, направил много повече отколкото всички тесногръди провинциалисти някога ще направите за човечествто.
    За да избегне затвора, той се съгласява да се подложи на едногодишно хормонално лечение чрез инжекции със синтетичен естроген, като се е предполагало, че това ще промени неговата сексуална ориентация. Унизен от подобно лечение, което покрай другите неща предизвиква и уголемяване на гърдите му, той слага край на живота си през 1954 г., след като изяжда ябълка, потопена в цианид. Властите обявяват смъртта му за самоубийство. На 10 септември 2009 британският министър-председател Гордън Браун обнародва дълго извинение по повод на отношението към Тюринг, определяйки го като „ужасяващо“.[41] Гордън Браун изказва съжалението си от ужасяващото третиране на Тюринг и на хиляди други англичани, породено от съществуващите тогава в страната хомофобски закони.

    Мнго приятна история

  43. 43 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#41] от "Hristov":

    католическата църква направи достатъчно за да ги прикрива с десетилитетия отричайки, не виждам проблем и да приизнава бракове. Така и така нещата се случват, без църкваата да предприеме нещо.

  44. 44 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1986 Неутрално

    [quote#42:"Doge"][/quote]

    И какво направи за човечеството Тюринг?Предотврати ли убийството на стотици хиляди деца в Хирошима и Нагасаки,Дрезден, Хамбург, Лайпциг, Берлин и София включително. Или помагаше на тези,които ги избиха?

  45. 45 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Неутрално

    До коментар [#42] от "Doge":

    Което само потвърждава факта, че не трябваше да премахват хомосексуализма от списъка с психически отклонения.

    Sic transit gloria mundi
  46. 46 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Неутрално

    До коментар [#43] от "Doge":

    Сексуални посегателства е имало доста преди католическата църква, има ги и днес, ежедневно и навсякъде.

    Sic transit gloria mundi
  47. 47 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 2176 Весело

    " то не "цели да бъде форма на несправедлива дискриминация, а напомняне за истинността на литургичния ритуал".

    Виждам , че и католическата църква започва даговори на езика на толерантността и зачитането на различните .След време се очаква и извинение за вековете в които третополовите не са получавали възможност за църковен брак.

  48. 48 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2708 Разстроено

    Католическата църква отказа да благославя еднополови бракове
    ********************************************

    Тъжен ден за сенсеите......

    Мараба, С-ДС доносници!
  49. 49 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5368 Неутрално

    До коментар [#28] от "7777":

    Кое им е християнското, другарке? Библията осъжда мъжеложството.

    Няма да отговарям на всяка идиотщина на подполковник Грънчаров
  50. 50 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#46] от "Hristov":

    Разбира се църквата, като морален стожер е длъжна да разпространява педофилията и да дава "Роман яка" на всеки извратеняк.

  51. 51 Профил на it4
    it4
    Рейтинг: 556 Неутрално

    Рада дълбоката не е съгласна с това....

  52. 52 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#42] от "Doge":Което само потвърждава факта, че не трябваше да премахват хомосексуализма от списъка с психически отклонения.
    —цитат от коментар 45 на Hristov


    Фактът че одобряваш такаава съдба за друго човешко същество, показва , колко ужасно човеконенавистно същество си.

  53. 53 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Неутрално

    До коментар [#52] от "Doge":

    Фактът, че можеш да се отровиш с ябълка , потопена в цианид, говори достатъчно в какво състояние е психическото ти здраве.Съжалявам, истината понякога е брутална.

    Sic transit gloria mundi
  54. 54 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Весело

    До коментар [#50] от "Doge":

    И понеже е имало сексуални посегателства, дай сега да одобрим и останалите извращения?! Желязна логика.

    Sic transit gloria mundi
  55. 55 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 1275 Неутрално

    ...също така е бил криминално преследван и се е ходило в затвора за педерастия...
    —цитат от коментар 35 на Doge

    - От това, че някой в миналото е бил несправедливо преследван, не следва, че трябва да кажем на черното бяло.
    Така както и не всички борци срещу фашизма и комунизма, които са били преследвани за това, са били читави хора.

    Cancel "Cance(r)l culture" (#MeToo, #LGBTIQ+, #EndFatTalk, #BlackLivesMatter, etc.)
  56. 56 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3089 Неутрално

    Ти да видиш, че тоз папа беше толкоз прогресивен до оня ден.

    Сега нещо назад даде, ама май кардиналите са решили че няма смисъл чак толкова политкоректни да бъдат. :)

  57. 57 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#54] от "Hristov":

    Не обаче католическата църква е шампион в извращенията и прикриването им. Иначе проповядва "морал". Колкото до коментара за цианида, само покзава невежествто ти. Всъщност самоубийството с цианид е един от най-безболезнените начини. Обаче игнорамусите няма как да го знаете.

  58. 58 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#55] от "keen":

    А значи няма проблеми някой да го преследваш заради хомоксексувализъм, ако според твоите критерии "не е читав"?

  59. 59 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2443 Неутрално
  60. 60 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2438 Любопитно

    При другите църкви как е с еднополовите бракове —протестанти, калвинисти, ческа братрска, лютерани?

    Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"
  61. 61 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Неутрално

    До коментар [#57] от "Doge":

    Не проповядва нищо в момента/ хем не съм фен особено на католиците/.Просто отказва да участва в "узаконяването" на поредното извращение , за което заслужават похвала.

    Sic transit gloria mundi
  62. 62 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Весело

    До коментар [#60] от "DDR":

    Нямам идея, но примерно в исляма ги обичат много..

    Sic transit gloria mundi
  63. 63 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Весело

    До коментар [#57] от "Doge":

    Да ти кажа, не съм правил проучване как да се самоубия най- безболезнено.. Сигурно щото съм наред с главата.

    Sic transit gloria mundi
  64. 64 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 1275 Неутрално

    С други думи, искам да кажа, че това, откъдето и да го погледнеш, си е психическо разстройство на личността. Което е евфемизъм на психично заболяване (името му е "сексуална перверзия").
    Дали се лекува?
    Не мога да кажа. Вероятно не. Поне засега така се твърди. Това не е единствената болест, която не се лекува.
    Но е крайно неморално да се настоява, че е едва ли не нещо "съвсем нормално" човек да решава сам от какъв пол е. Пълен абсурд от биологична гледна точка - полът се определя на по-късен етап единствено при доста низши организми (някои безгръбначни и някои риби).

    Cancel "Cance(r)l culture" (#MeToo, #LGBTIQ+, #EndFatTalk, #BlackLivesMatter, etc.)
  65. 65 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#63] от "Hristov":

    Да сигурен съм, къде къде е по добре да изгаряш хора живи на клада. Поне такава е практиката на католическата църква.

  66. 66 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#61] от "Hristov":


    До коментар [#63] от "Hristov":

    Отделно игнорамус като тебе, не знае, че хормоналните лечения, на което е бил подложен Тюринг води и до психически изменения. Всичко е благодарение на "лечението". Ако е нямало лечение, присъда и осъждане в очите на обществото, всичко това е нямало да се случи.

  67. 67 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 1275 Неутрално

    А значи няма проблеми някой да го преследваш заради хомоксексувализъм, ако според твоите критерии "не е читав"?
    —цитат от коментар 58 на Doge

    - Илюстрирах ти го с пример, който в литературата се нарича "аналогия". Философски погледнато, това, което ти си направил, е да вземеш аналогията и да я прочетеш като... хомология.
    Пример за хомология е твърдението: "птиците имат четири крака, също като зайците".
    Пример за аналогия е твърдението: "птиците имат крила, също като насекомите".

    Ето сега какво ме питаш ти: "А, значи насекомите също имат четири крака, така ли?"

    Как да ти отговоря на това, кажи ми?

    Cancel "Cance(r)l culture" (#MeToo, #LGBTIQ+, #EndFatTalk, #BlackLivesMatter, etc.)
  68. 68 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Весело

    До коментар [#66] от "Doge":

    И как точно реши , че всичко е благодарение на "лечението" ?! А не на психическо разтройство, от което очевидно е страдал?

    Sic transit gloria mundi
  69. 69 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#66] от "Doge":И как точно реши , че всичко е благодарение на "лечението" ?! А не на психическо разтройство, от което очевидно е страдал?
    —цитат от коментар 68 на Hristov


    След този въпрос млъквам в потрес предуникалната ти невъзмжност да направиш елементарна причинно-следствена връзка.

  70. 70 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Весело

    До коментар [#65] от "Doge":

    Дай, като сме тръгнали, да се върнем и до Римската империя, призната за връх на цивилизацията по онова време..Та как са постъпвали с християните в ранните години?! Изобщо, ти, като особено начетен индивид , си на път да заличиш цялата човешка история и цивилизация, щото видите ли , църквата не желае да благославя поредното извращение..

    Sic transit gloria mundi
  71. 71 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#67] от "keen":

    Обърка се спокойно. И на други се случва.

  72. 72 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Весело

    До коментар [#69] от "Doge":

    Е, аз бях в същото положение, при цитираният пост..Очевидната връзка е, че човек с тежки психически проблеми се самоубива..Имал ли е тежки психически проблеми? Да, бил е хомосексуалист..

    Sic transit gloria mundi
  73. 73 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#70] от "Hristov":

    Да и след римската империя започва хрситиянстовото и тъмните векове. "Dark ages". Благодарение на църквата. И изгаряне на всеки , който противоречи на църквата, независимо от истината. Справка Джордано Бруно.

  74. 74 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#72] от "Hristov":

    Отново съм потресен, Ти ис уникум. Вярвам ,ч е си истински релиогиозен. Личи ти.

  75. 75 Профил на rienzi_ah18
    rienzi_ah18
    Рейтинг: 9 Неутрално

    Педераст да си наднешно време, само сватби, гей-паради, кеф и вазелин...

  76. 76 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Весело

    До коментар [#73] от "Doge":

    Ми не...След залеза на Римската империя не започва нищо такова.."Тъмните векове" са епоха много, много по-късно..Ма ти откъде да знаеш?!

    Sic transit gloria mundi
  77. 77 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Весело

    До коментар [#74] от "Doge":

    И за гадател не ставаш.Атеист съм.

    Sic transit gloria mundi
  78. 78 Профил на oziris
    oziris
    Рейтинг: 1858 Неутрално

    До коментар [#62] от "Hristov":
    В много мюсюлмански страни хомосексуализма е незаконен и се преследва, за разлика от християнските страни. Бях видял карта някъде. В голяма част от Африка и част от Близкия изток е така. Интересно е защо ЛГБТ не се съсредоточат върху този проблем, а все на християните си го изкарват.

  79. 79 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#76] от "Hristov":

    Пак греда. Отново се показа , като игнорамус. Поне уикипедиа да беше прочел. Щом и това не занеш, не виждам причина да продължа разговора си с теб. Нищо не мога да науча от теб и ми губиш времето. Ето поне ти начуи нещо, ако знаеш английси де.
    The "Dark Ages" is a historical periodization traditionally referring to the Early Middle Ages or Middle Ages, that asserts that a demographic, cultural, and economic deterioration occurred in Western Europe following the decline of the Roman Empire.[1][2]

  80. 80 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2279 Неутрално

    До коментар [#24] от "7777":Кога католическата църква е подкрепяла педофилията? Пример, ако може?
    —цитат от коментар 37 на Hristov


    Гледайте документалния филм на PBS "Тайните на Ватикана."

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  81. 81 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 2701 Неутрално

    Бе, да ви кажа, както много пъти съм писал, имам чувството, че колкото по-натрапчива е пропагандата и величаенето на хомосексуализма, толкоз повече на хората им писва...

    С една дума - хомо-пропагандата пресолява ОБИЛНО темата и резултатът е ОТРИЦАТЕЛЕН.

  82. 82 Профил на Martin Ivanov
    Martin Ivanov
    Рейтинг: 1063 Весело

    Обратните явно ще се бракуват без да са благославяни. Да си обърнат наново резбата и тогаз.

  83. 83 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Весело

    До коментар [#79] от "Doge":

    Не е зле да четеш..Ако можеш , де:

    The first person to coin the term ‘Dark Ages’ was believed to be Francesco Petrarca (known as Petrarch), an Italian scholar of the 14th century. He bestowed this label upon the period in which he lived as he was dismayed at the lack of good literature at that time.

    Sic transit gloria mundi
  84. 84 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Любопитно

    До коментар [#80] от "7777":

    С удоволствие..Но пак опираме до въпроса кога го е подкрепяла? Правим разлика между прикриване и подкрепа, нали?!

    Sic transit gloria mundi
  85. 85 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2279 Неутрално

    На католическата църва й трябваха векове, за да се извини за насилието на Джордано Бруно и за дейността на инквизицията срещу науката. След има-няма десетина века, може да си порменат отношението и към хоносексуалните.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  86. 86 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#79] от "Doge":Не е зле да четеш..Ако можеш , де:The first person to coin the term ‘Dark Ages’ was believed to be Francesco Petrarca (known as Petrarch), an Italian scholar of the 14th century. He bestowed this label upon the period in which he lived as he was dismayed at the lack of good literature at that time.
    —цитат от коментар 83 на Hristov


    Отново доказа, че не умееш да правиш причинно-следствени връзки. Както казах губиш ми времето. Плувай и не ме занимавай повече със себе си. Оказа се неинтерес игнорамус, от който няма какво да науча.

  87. 87 Профил на Petko Boukov
    Petko Boukov
    Рейтинг: 496 Неутрално

    Атеист съм, но подкрепям...
    —цитат от коментар 18 на Deaddark


    И аз тъй. Макар обратните първи да се отърват от релиията, постепенно и хетеросексуалните ще се усетят. Накрая само баш хейтърите, расистите и хомофобите ще останат вярващи.

    Тези, които те карат да вярваш в абсурди, могат да те накарат и да вършиш зверства. Волтер, 1765
  88. 88 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 2090 Неутрално

    не съм чул хомосексуалните да се натискат да се венчават в църква

    т.е. КЦ отказва, без някой да я е питал :))

    хомосексуалните искат уЗАКОНяване на съжителството с всичките му там + и -

    ДБ ВЪРНАХА ДПС И БСП В УПРАВЛЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ
  89. 89 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2279 Неутрално

    До коментар [#80] от "7777":С удоволствие..Но пак опираме до въпроса кога го е подкрепяла? Правим разлика между прикриване и подкрепа, нали?!
    —цитат от коментар 84 на Hristov


    На изнасилените деца знаете ли колко им пука за тази семантична разлика?

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  90. 90 Профил на wkz55633864
    wkz55633864
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Левит, 20:13
    „Ако някой легне с мъж, като с жена, и двамата са извършили гнусота и веднага да се умъртвят, кръвта им е върху тях.“

  91. 91 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Весело

    До коментар [#86] от "Doge":

    Кисело е гроздето, а? Споко, никога не си ми бил особено интересен.Посредствен индивид, с още по- посредствени познания/ основно на база Уики/..Просто от време на време се забавлявам с теб..И резултатът е винаги един и същ.От години.Как пък грам не усоя да те докосне някаква еволюция..Апропо, най- тежките изтезания, преследвания и престъпления на католическата църква са след т.нар "тъмни векове" ..Ма ти откъде да знаеш?

    Sic transit gloria mundi
  92. 92 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1873 Неутрално

    До коментар [#89] от "7777":

    Така поставено, сякаш църквата е измислила изнасилването на деца и там е единственото място където това се случва.

    Sic transit gloria mundi
  93. 93 Профил на Petko Boukov
    Petko Boukov
    Рейтинг: 496 Неутрално

    Левит, 20:13„Ако някой легне с мъж, като с жена, и двамата са извършили гнусота и веднага да се умъртвят, кръвта им е върху тях.“
    —цитат от коментар 90 на wkz55633864


    Прекрасен цитат. Религията е болест и както Библията, така и Корана го илюстрират недвусмислено.

    Тези, които те карат да вярваш в абсурди, могат да те накарат и да вършиш зверства. Волтер, 1765
  94. 94 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2279 Неутрално

    До коментар [#89] от "7777":Така поставено, сякаш църквата е измислила изнасилването на деца и там е единственото място където това се случва.
    —цитат от коментар 92 на Hristov


    Съжалявам, ама Вашата позиция е гнусна. Църквата не е единственото място, където изнасилват деца, но тя е място, където децата се възпитават в ценности. Католическата църква също истиручески многократно е осребрявала и пордължава да осребрява ценностите, в чието име съществува, но които многократно е погазвала в своята история.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  95. 95 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2279 Неутрално

    До коментар [#89] от "7777":Така поставено, сякаш църквата е измислила изнасилването на деца и там е единственото място където това се случва.
    —цитат от коментар 92 на Hristov


    Чудя се, ако не дай боже, станете жертва на каквото и да било насилие, колко утешителна би била мисълта, че той, насилникът Ви, не е първият, извършил нещо подобно. Да не дава господ, де. Не Ви пожелавам да се убеждавате в нищо по такъв краен начин.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  96. 96 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#94] от "7777":

    Губиш си времето. Този е неевнятен.

  97. 97 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2279 Неутрално

    До коментар [#94] от "7777":Губиш си времето. Този е неевнятен.
    —цитат от коментар 96 на Doge


    Такова мислене не е само невнятно, то е и зловредно. Към педофилията не трябва да има търпимост само защото католическата църква "не я е измислила." "Христов" демонстрира един особено зловреден морален релативизъм.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  98. 98 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2438 Весело

    Всяко вероизповедание има определени правила, които трябва да се спазват. Ако на някого не му харесват може да спре да практикува, да напусне съответният култ или да си заложи свой.
    Много е странно, как светските български граждани, възпитавани вече повече от 70 години в атеизъм и вяра във врачки, баячки и магии, силно са се загрижили, какво си мисли Папата по някои въпроси, още повече, че нито Папата нито католицизма имат някакво влияние в България.

    Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"
  99. 99 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2833 Неутрално

    Турболибералите стигнаха до отричане на Исак Нютон а сега и папа Франциск, но по-скоро те ще бъдат разгонени.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  100. 100 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1489 Неутрално

    И без да съм религиозен, знам, че ние приматите сме създадени в два различни пола - мъжки и женски. Всеки пол има своята обществена и размножителна роля. Еднополови хора с двата вида гениталии /хермафродити/ няма и еднополови двойки няма как да има.

    Охлювът е едни от малкото животни, които се размножават самостоятелно - сами се оплождат и сами раждат. Ние, човеците, най-висшите представители на приматите, не сме охлюви.

    Винаги съм считал църквата за отживелица. Тя няма място в днешния развит свят - нито една религия не пасва на днешния живот. Но в случая подкрепям Папата и Ватикана. Който се е родил мъж, да си бъде мъж и да си вземе жена. Която се е родила жена, да си бъде жена и да си вземе мъж. Ако има жилаещи да бъдат различни, да си бъдат. То си е техен избор.

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK