Това е съдържание, създадено от маркетинг студио Storio по задание на партньор на "Икономедиа".
Вдъхновени от цветето платикодон, жителите на островите Банвол и Бакджи са превърнали земята си в Южна Корея в това, което днес е известно като "Лилавите острови" - популярна туристическа дестинация.
Островите имат малко над сто жители, а туристическият проект се подкрепя от местната власти. Кампанията е привлекла над 487 000 души от официалното й стартиране през 2019 г..
Посетителите, които се придържат към цветната тема, имат право на безплатен достъп до островите и могат да се разходят по трите лилави моста, свързващи двата острова с по-големия наблизо и да се насладят на "лилавия залез" и светлините на нощта.
Още за островите може да научите в това кратко видео на "Ройтерс"