С нови устройства "Епъл" се насочи към "дистанционните" професионалисти

С нови устройства "Епъл" се насочи към "дистанционните" професионалисти

© Reuters



Компанията "Епъл" показа тази вечер нови устройства и услуги, които изглеждат насочени към професионалисти, принудени - или предпочели - да работят дистанционно.


Сред тях са тънки iMac компютри, iPad с най-високо качество на видеото (и двете със собствени процесори, т.е. продължава отдалечаването от Intel), както и AirTag за откриване на изгубени вещи чрез криптиран сигнал, достъпен само за собственика им.


Новият iMac, например, е с 24-инчов дисплей, с дебелина едва 11.5 милиметра, висококачествена камера и микрофони в отговор на оплакванията от звука и видеото на надомните разговори през изминалата година.




Към iPad Pro са добавени нови портове за монитори и 5G свързаност, което изглежда насочено към създателите на съдържание с предпочитания към мобилни устройства. Компанията обяви, че новите таблети ще са съвместими с контролери за PlayStation и Xbox, което е атака на нишата на геймърите.


"Епъл" обяви и услуги за платени подкастове, с които конкурира Spotify. Месечната цена за достъп ще се определя от създателите им, а "Епъл" само ще прибира годишна такса от 20 долара. Подобрени устройства и услуги са нов Apple TV 4K и споделени семейни кредитни линии за Apple Card.


Първите коментари след събитието са, че ще е интересно да се следи дали ще се размие границата между някои iPad Pro и Mac, а AirTag слизат в ниша, където "Епъл" може да накърни бизнеса на много по-малки компании, но пък ще засили обвързаността на клиентите с устройствата им.


С нови устройства "Епъл" се насочи към "дистанционните" професионалисти

© Reuters

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK