Русия изгони повече полски дипломати, отколкото Варшава - руски

Мярката е в отговор на решението а Полша да обяви трима руски дипломати за персона нон грата". На снимката е руското посолство във Варшава

© Associated Press

Мярката е в отговор на решението а Полша да обяви трима руски дипломати за персона нон грата". На снимката е руското посолство във Варшава



Русия обявява петима служители на полската мисия за нежелани седмица след като това направи Варшава с трима дипломати от посолството на Москва.


Това се казва в коментар на руското външно министерство след среща на полския посланик в Русия Кшищоф Краевски (бивш посланик и в България до 2018 г.), извикан днес в руското външно министерство.


Дипломатите трябва да напуснат страната до 15 май "като ответна мярка срещу провокационните действия на Полша по изгонването на руски дипломати, въз основа на принципа за взаимност," продължава коментарът.


На 15 април Полша изрази солидарност с решението на САЩ да въведат нови санкции заради обвиненията за намеса в американските избори. Варшава обаче добави, че въпросните служители на мисията са нанесли "вреда" на страната.

Ключови думи към статията:

Коментари (98)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Райчо Иванов
    Райчо Иванов
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Сега заслужават поляците да им закрият посолството

  2. 2 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 1235 Неутрално

    Да залагаме дипломатите на коя страна са следващите?
    България - коефициент 1,20
    Румъния - 1,45
    Литва, Латвия, Естония - 1,30
    Словениа - 1,80
    .....
    Унгария - 12.00
    Сърбия - 100,00

  3. 3 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 2123 Неутрално

    Направо да гонят всички руски дипломати и да отнемат визите на руските граждани. Колкото по-бързо приключи мъката, толкова по-добре за всички! Някакво диктаторче там ...

  4. 4 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1995 Весело

    Руснаците пак настъпиха мотиката. Поляците не ги обичат повече и от чехите. Чакам отговора им.

  5. 5 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4409 Неутрално

    Хайде сега по чешки пример и заради реципрочност (по Маша Захарова) Полша да изгони всички руски дипломати до броя на полските дипломати в Русия!

  6. 6 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1995 Весело

    Имаше нещо от Кундера за съветската окупация 1968: "Цели седем дни от ранно утро до късна вечер Тереза беше на улицата и снимаше руските войници и офицери във всевъзможни компрометиращи ситуации. Руснаците не знаеха как да реагират. Те бяха получили точни инструкции как да се държат, ако по тях се стреля или се хвърлят камъни, но никой не им бе казал какво да правят, ако някой насочи към тях обектив на фотоапарат."

    И досега не са се научили какво се прави когато не си върху танк и не държиш в ръката си калашник.

  7. 7 Профил на BlueBoss
    BlueBoss
    Рейтинг: 353 Неутрално

    Айде сега пеньете да им кажат баш като чехите да въведат реципрочност на броя персонал в посолствата на Раша в Полша и на Полша в Масква... И тогава кой ще разузнава, кой ще льока полска водка не се знае...

  8. 8 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2871 Весело

    Аре, нека Северна Корея има повече служители в тяхното посолство от Северната Кочина, което е нормално.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  9. 9 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2871 Неутрално

    Балалечната "империя" твърдо е решена да стане Северна Корея 2!!!Отговорът на страните от ЕС и САЩ трябва да бъде еднозначен_да се преккрати издаването на всякъкви визи за граждани на РФ,замразяване На ВСИЧКИ финансови активи и изваждане на на балалечната от споразумението за търговия!!!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  10. 10 Профил на Lorak
    Lorak
    Рейтинг: 423 Неутрално

    Направо да гонят всички руски дипломати и да отнемат визите на руските граждани. Колкото по-бързо приключи мъката, толкова по-добре за всички! Някакво диктаторче там ...
    —цитат от коментар 3 на Гражданин


    А обикновените граждани какво са виновни, че диктаторчето се мисли за всемогъщ? Нека малко се прави разлика между Власт и Граждани, точно както не сме всички ние виновни наравно с Бойко Борисов за делата му.

  11. 11 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1994 Неутрално

    Наследниците на златната орда впечатляват с "таланта" си да печелят врагове в целият цивилизован свят!!!

  12. 12 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1402 Неутрално

    Малко ли им бяха Чешките шамари , та и Полски си просят ?!......

  13. 13 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 982 Неутрално

    Защо Русия все още не е изгонила български дипломат, обвинен в шпионаж:
    А) Защото българските шпиони са обучавани лично от г-н Бойко Борисов по учебника на КГБ, поради което са най-добрите в света и са неуловими;
    Б) Защото няма български шпиони в Русия;
    В) Защото има български шпиони в Москва, но те работят за интересите на Русия, а н за българските интереси.

  14. 14 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 5495 Любопитно

    На 15 април Полша изрази солидарност с решението на САЩ да въведат нови санкции заради обвиненията за намеса в американските избори.
    ____________________________________________________________________

    Полща са гонили руски дипломати без формален повод?

    Просто за да се харесат на Байдън?

  15. 15 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    Напълно според очакванията, руснаците май обявиха че вече ще почнат да въвежда асиметрични ответни действия. Щом някой ще го играе маша в ръцете на щатите ще си носи последствията. Каква е ползата на тия европейски държави да играят по щатската свирка и да се конфронтират с Русия ще видим. Щатите са на другия край на света а Русия им е под носа, много по-логично е да имаш добри отношения със съседите си, но те си знаят.

  16. 16 Профил на coy341048611
    coy341048611
    Рейтинг: 165 Неутрално

    Тази игра ми харесва, нека всички европейски държави вкупом набиват канчето на педя - човека Путя.

    Голяма завист има от страна на бедна русийка, че държави като Чехия и Полша вече я подминават икономиèски а по стандарт на живот са отдавна по-напред. Във Варшава в момента се строят небостъргачи, а руската икономика, както знаем е нещо което дори самите руснаци не могат да обяснят какво точно представлява.

    Скоро бай Джо ще им прасне новите санкции, а одеколона ще се завърне на трапезата на всеки средностатистически монголоид.

  17. 17 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 5495 Разстроено

    Напълно според очакванията, руснаците май обявиха че вече ще почнат да въвежда асиметрични ответни действия. Щом някой ще го играе маша в ръцете на щатите ще си носи последствията. Каква е ползата на тия европейски държави да играят по щатската свирка и да се конфронтират с Русия ще видим. Щатите са на другия край на света а Русия им е под носа, много по-логично е да имаш добри отношения със съседите си, но те си знаят.
    —цитат от коментар 15 на Billy Pilgrim


    НАТО и ЕС се превърнаха в нови Варшавски договор и СИВ, това е истината!

    А източно-европейските елити са свикнали да слугуват на хегемона, тогава СССР сега САЩ!

  18. 18 Профил на Али Ибн Абдул Обстул Бей
    Али Ибн Абдул Обстул Бей
    Рейтинг: 423 Неутрално

    Шамарите с крак от Властелина не спират - валят))) наздоровье Владимир Владимирович - цяла Бг е с теб!

    No pain, no gain! GHA Discovery програма за лоялност: Платинено Ниво ; Шалом! ; https://i.imgur.com/LaeLkEr.jpg
  19. 19 Профил на pepisky
    pepisky
    Рейтинг: 1712 Неутрално

    Къде са големите ? Франция, Германия, Испания, Италия ? Или Европейската солидарност е само на думи.

  20. 20 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 869 Весело
  21. 21 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7209 Неутрално

    Ами да и закриват посолствата и да се свършва тази мъка.

  22. 22 Профил на Дария Колев
    Дария Колев
    Рейтинг: 5495 Весело

    Къде са големите ? Франция, Германия, Испания, Италия ? Или Европейската солидарност е само на думи.
    —цитат от коментар 19 на pepisky


    Големите могат да си позволят да не слугуват на нечии интереси, затова са пуснали пинчерите да лаят.

    Германия зависи от руски доставки на газ, най-много външния министър да каже няколко думи!

  23. 23 Профил на justauser
    justauser
    Рейтинг: 290 Неутрално

    Какви са тези съвецки посолства в бившите соц страни? Ами то палат. Да и се отнамат тези посолства и да им се дадат там някакви бараки.

    РОА Русская Освободительная Армия
  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1711 Неутрално

    Ахаха, рашките не настъпват само една мотика ,а магазин с мотики. Я всички агенти дАмой на ряпа и цвекло .Свърши епизода им в живота с френското сирене и белгийския шАкалад.

    http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/
  26. 26 Профил на ALEX BA
    ALEX BA
    Рейтинг: 146 Неутрално

    Пологиката на плана за Триморието следващите трябва да са от Словения и бърза прибежка към Румъния, после пак България и обратно до Балтика- да оформим буфера между Русия и Европа. Зер Триморието ще се поеме от Радев, предадено му отпрезидента на Естония госпожа Калюлайд.

    ледниковата епоха в дипломацията между русия и ЕС тепърва предстои, са Германците засега се държат що-годе, но до октомври има време...

  27. 27 Профил на Mario_M35
    Mario_M35
    Рейтинг: 343 Неутрално

    До коментар [#1] от "Райчо Иванов":

    Хайде, нека го закрият 😁😁😁

  28. 28 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1994 Весело

    До коментар [#20] от "charlesdegaulle":

    Всеки народ има някакъв "талант"...

  29. 29 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3667 Неутрално

    На 15 април Полша изрази солидарност с решението на САЩ да въведат нови санкции заради обвиненията за намеса в американските избори.____________________________________________________________________ Полща са гонили руски дипломати без формален повод?Просто за да се харесат на Байдън?
    —цитат от коментар 14 на Дария Колевая


    Едва ли поляците постъпват така само за да се харесат на Байдън.
    По-вярно е ако се каже, че постъпват така защото не харесват ментроските маниери на руснаците.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на Mario_M35
    Mario_M35
    Рейтинг: 343 Неутрално

    До коментар [#29] от "Храбър":

    Точно така постъпват поляците. Полша е най голямото прокси на щатите в Европа след Англия.

  32. 32 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1994 Весело

    До коментар [#29] от "Храбър":

    Отдавна световноизвестен факт е, че поляците, /както и аз / "обичат" руснаците с картофи... в краен случай - с ориз...!

  33. 33 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 970 Неутрално

    Това са правилата на асиметричната глобална политика. Полша не е глобална сила и се слага на САЩ. Слуга на САЩ...

  34. 34 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1711 Неутрално

    До коментар [#15] от "Billy Pilgrim":

    Симетрично , асиметрично празни приказки ? Всички 27 държави могат да изгонят техните дипломати и да оставят само портиера в посолствата да бърше прах и пуска прахосмукачката. Кой ли ще загуби от такъв симетричен или асиметричен шут в жопата ?

    http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/
  35. 35 Профил на Mario_M35
    Mario_M35
    Рейтинг: 343 Неутрално

    До коментар [#19] от "pepisky":

    Големите не проявяват такава солидарност. За това си имат лакеи, които се жертват заради тях😁😁😁

  36. 36 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 2650 Весело

    """"Русия изгони повече полски дипломати, отколкото Варшава - руски...... """" ...... това е тъпо .....Русия не трябваше да им гони мушмороците ..... Киплинг го е описал : тигъра Ширхан не гони хиената Табаки......трябва на малките Табакита да се гледа благосклонно .......

  37. 37 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 982 Неутрално

    За Германия, Русия е приятел №1, защото им е евтин и надежден доставчик на горива и суровини и е много добър потребител на германските стоки.
    А и бившият германски канцлер Шрьодер е издигнат от Путин на висок и отговорен пост държавен - председател на надзорния съвет на „Роснефт“ и председател на съвета на директорите на „Северен поток-2".
    Въпреки огромните си обязаности, г-н Шрьодер намери и време да се ожени щастливо за пети път.

  38. 38 Профил на motochristo
    motochristo
    Рейтинг: 869 Неутрално

    До коментар [#13] от "Боян Баянов":

    Б)

    Ние нямаме опасения от Русия, и затова не я шпионираме. Шпионираме само Македония, щото тя е по-опасна.

    Гласуваш за прасе - получаваш кочина.
  39. 39 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    До коментар [#34] от "Dr_Doolittle":

    Губи и едната и другата държава и най вече гражданите на тези държави в чуждата държава. Печели единствено щатската администрация и по-скоро кукловодите зад нея които виреят от световни конфликти и размирици.

  40. 40 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    А обикновените граждани какво са виновни, че диктаторчето се мисли за всемогъщ? Нека малко се прави разлика между Власт и Граждани, точно както не сме всички ние виновни наравно с Бойко Борисов за делата му.
    —цитат от коментар 10 на Lorak


    Ами обикновените руски граждани имат няколко месеца време да си помислят за кого да гласуват на идващите избори. Ако одобряват сегашния си лидер за прав и го подкрепят, изборът ще си е техен и ще се сърдят на целия останал свят, че несправедливо е наложил санкции на Русия. Това си е демократичен избор. Навремето ние и руснаците гласувахме за Бай Тодор и за Брежнев и целия западен свят за нас беше прогнил, упадъчен и експлоататорски капитализъм. И като войник тренирах за война. Ако се върнат назад към онези разбирания, значи за тях Полша е прогнила, упадъчна и вражеска страна, срещу която трябва да насочат дулата на оръдията и танковете. Това е истината.

  41. 41 Профил на ALEX BA
    ALEX BA
    Рейтинг: 146 Неутрално

    Подкрепата на Вашингтон е съществен коз в ръцете на господин Радев. Провеждането на инициативата, под неговата егида, ще му даде възможността да се легитимира пред американската страна като сериозна политическа алтернатива в България и като сигурен щатски съюзник.

    Това няма начин да не повлияе на Вашингтон да погледне благосклонно към намеренията на президента за негов втори мандат. Остава въпросът струва ли си това цената и не е ли „Триморието“ онзи лост, чрез който страната ни ще бъде изстреляна в орбитата на държавите, станали заложници на усложнените отношения между САЩ и Русия?
    Д-р Войн Божинов

  42. 42 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1711 Неутрално

    Понеже единственият мъжкар в правителството на Бокчо Лъзгавий е само Екатерина Захариева (която всеки 9ти май казва на рашките как победата им във Втората Световна е донесла ново робство на Източна Европа) . Та понеже тя е единствената която не е и пука за Могучая в това иначе мизерно раболепно правителство ,разчитам да уведоми Дуся от посолството да си стяга багажа и да се проветряваме.

    http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/
  43. 43 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1994 Весело

    До коментар [#41] от "ALEX BA":

    Вие сериозно ли....това... за петоколонното рублоидно хвърчило...?
    Отдавна не бях се смял така...
    Благодаря!!!

  44. 44 Профил на Даниел Панев
    Даниел Панев
    Рейтинг: 620 Неутрално

    На 15 април Полша изрази солидарност с решението на САЩ да въведат нови санкции заради обвиненията за намеса в американските избори.____________________________________________________________________ Полща са гонили руски дипломати без формален повод?Просто за да се харесат на Байдън?
    —цитат от коментар 14 на Дария Колев


    Венская конвенция о дипломатическим сношениях, статья 9:

    Государство пребывания может в любое время, не будучи обязано мотивировать свое решение, уведомить аккредитирующее государство, что глава представительства или какой-либо из членов дипломатического персонала представительства является persona non grata или что любой другой член персонала представительства является неприемлемым

  45. 45 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 2123 Неутрално

    А обикновените граждани какво са виновни, че диктаторчето се мисли за всемогъщ?
    —цитат от коментар 10 на Lorak


    А кой мислиш е виновен за всемогъществото на диктаторчето? Марсианците?

    И кой взриви складовете и кой маже с новичок? Не са били пак едни руски граждани?

  46. 46 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2521 Неутрално

    До коментар [#3] от "Гражданин":

    Прав е бил Рейгън :)) Фашизма се връща като либерализъм !! Предполагам проверяваш всеки ден нещата за руски шпиони .???? Това е истинска ГРАЖДАНСКА позиция :)))

  47. 47 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1050 Неутрално

    До коментар [#34] от "Dr_Doolittle":Губи и едната и другата държава и най вече гражданите на тези държави в чуждата държава. Печели единствено щатската администрация и по-скоро кукловодите зад нея които виреят от световни конфликти и размирици.
    —цитат от коментар 39 на Billy Pilgrim


    Абсолютно не съм съгласен! Путин определено вярва, че и той печели от изгонването на чешки и полски дипломати, иначе нямаше да го направи! Т.е кукловодът зад руската администрация смята, че печели.

  48. 48 Профил на John
    John
    Рейтинг: 46 Весело

    Напълно според очакванията, руснаците май обявиха че вече ще почнат да въвежда асиметрични ответни действия. Щом някой ще го играе маша в ръцете на щатите ще си носи последствията. Каква е ползата на тия европейски държави да играят по щатската свирка и да се конфронтират с Русия ще видим. Щатите са на другия край на света а Русия им е под носа, много по-логично е да имаш добри отношения със съседите си, но те си знаят.
    —цитат от коментар 15 на Billy Pilgrim

    Хахахаах и как ще отговори Путин? За сваляне на руски самолет и убиване на руски пилот от турците спря вноса на зарзават. Сега може да спре вноса на полски магданоз. Или по стара руска традиция да бомбардира Воронеж :)

  49. 49 Профил на amerikanbastard
    amerikanbastard
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Пред два дни Путин предупреди Запада, че очертава червените линии, които не бива да се прекрачват. На практика напомни на Запада, че РФ е достатъчно силна да отстоява и настоява да се спазват договореностите от края на Студената война. На практика РФ изисква ОТАН да се оттегли от страните от бившия Варшавски договор. Западът поде дипломатическа инициатива против това искане на РФ, която не смята да отстъпва. Така че не се мотайте, а събирайте запаси и не чакайте руснаците да се появят на Дунава, че … бедна Ви е фантазията.

    Freedom's just another word for nothin' left to lose
  50. 50 Профил на John
    John
    Рейтинг: 46 Неутрално

    Напълно според очакванията, руснаците май обявиха че вече ще почнат да въвежда асиметрични ответни действия. Щом някой ще го играе маша в ръцете на щатите ще си носи последствията. Каква е ползата на тия европейски държави да играят по щатската свирка и да се конфронтират с Русия ще видим. Щатите са на другия край на света а Русия им е под носа, много по-логично е да имаш добри отношения със съседите си, но те си знаят.
    —цитат от коментар 15 на Billy Pilgrim


    За вас руските тролове щом някоя държава защитава собствените си интереси значи е маша в ръцете на САЩ хахах. Н еви ли просветва поне малко, че не може всички държави да са маши в ръцете на САЩ.
    Разберете най-после -елементарно е и украинци и поляци и чехи и грузинци и турци и румънци си имат техни собствени интереси.
    Ето ако ние българите се отървем от Русия веднъж завинаги ще живеем много по богато и спокойно. За Руски поток 5 милиарда лв. За самовар Белене 5 милиарда лв. милиарди плащаме всяка година от надпазарните цени на газа и горивата.
    Ако си направим газовия конектор с Гърция (за който европейците са ни предоставило 80% от стойността подарък от 10 години), ако се отървем от монопола на Лукойл, ако вгарваме газ и петрол от арабски държави на които можем да плащаме с български стоки стандарта ще ни се вдигне с поне едно 20%. Това е чистия български интерес не американския.

  51. 51 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1995 Весело

    До коментар [#49] от "amerikanbastard":

    Чакай ги на Дунав мост, ако си нямаш работа. Те не можаха целия Донбас да превземат, до Дунав ще стигнат в шестък, 36 юни. Виж, да бомбардирт болници могат.

  52. 52 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 2123 Неутрално

    Фашизма ...
    —цитат от коментар 46 на dejmos


    Питай Сталин за фашизма, той е спеца. Колкото до темата .. навсякъде около Русия гори, руини, мизерия, бежанци, убити в демонстрации и конфликти с десетки хиляди и нагоре. ... колкото по-малко Русия, толкова по-добре!

  53. 53 Профил на xso16686927
    xso16686927
    Рейтинг: 577 Неутрално

    През последните 120 г. Русия е нанесла повече щети и на България, и на европейските страни отколкото който и да е друг. Редно е да се спрат визите за руснаци от всички европейски и натовски страни, а кювлиите да си се пържат в собствения си сос, за да боготворят необезпокоявано Путлер.

  54. 54 Профил на John
    John
    Рейтинг: 46 Весело

    До коментар [#16] от "coy341048611":


    До коментар [#3] от "Гражданин":Ами хайде, гонете ги. Светът не започва и не свършва с пръдливия ЕС 😁😁😁
    —цитат от коментар 30 на Mario_M35


    Със сигурност обаче може да свършва с Русия. Като се сравни количеството изкопаеми които имат към стандарта има на живот, то със сигурност са на последно място на цялата планета хахахах

  55. 55 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2519 Весело

    Литва, в знак на солидарност с Чехия и Полша, изгонва двама "дипломати" от Путенланд;))))))
    Боже, боже, къде ще дипломатстват сега путенландски "дипломати"?:))))))

    "Чуждестранен агент"
  56. 56 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 2323 Весело

    "На 15 април Полша изрази солидарност с решението на САЩ да въведат нови санкции заради обвиненията за намеса в американските избори"

    Дружина Польска е до болка предвидима: https://t.ly/iJ50

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  57. 57 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 2323 Весело

    Хайде сега по чешки пример и заради реципрочност (по Маша Захарова) Полша да изгони всички руски дипломати до броя на полските дипломати в Русия!
    —цитат от коментар 5 на vassilun


    Хайде сега, чешки номера! 😏

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  58. 58 Профил на Веселяк У
    Веселяк У
    Рейтинг: 192 Неутрално

    До коментар [#56] от "АБПФК":

    Ха-ха-хааа!! Тва беше яко! :)))

  59. 59 Профил на John
    John
    Рейтинг: 46 Весело

    Джуджко всеки ден яде по един шамар. Кеф ти Чехия, кеф ти Полша кеф ти САЩ, Кеф ти Турция, кеф ти България...................
    Оня ден Франция го предупреди, че ако Навални умре ще има още шамари
    Абе не е лесно да си джудже в наши дни :)

  60. 60 Профил на Веселяк У
    Веселяк У
    Рейтинг: 192 Неутрално

    До коментар [#55] от "putinxujlo":

    При Ительмените в Камчатка! :)))

  61. 61 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2519 Весело

    До коментар [#36] от "MPetr":

    Киплинг го е описал : тигъра Ширхан не гони хиената Табаки......трябва на малките Табакита да се гледа благосклонно .......
    ▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
    Путен изглежда е довършил четенето на книга за печенегите и е започнал да чете Киплинг.
    И вас значи накарали да четете Киплинг:))

    "Чуждестранен агент"
  62. 62 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 3199 Неутрално

    Служба издаване на визи в Русия се поема от служба Вахтьор, който ще посреща руснаците с познатото им Куда прешь

  63. 63 Профил на amerikanbastard
    amerikanbastard
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#49] от "amerikanbastard":Чакай ги на Дунав мост, ако си нямаш работа. Те не можаха целия Донбас да превземат, до Дунав ще стигнат в шестък, 36 юни. Виж, да бомбардирт болници могат.
    —цитат от коментар 51 на spiegel

    ---
    Целият Домбас въобще не им е проблем. В момента умуват, дали да редуцират Украйна до бившата територия Галиция с център Ровно (както по времето на ВОВ) или въобще цялата да я присъединят.

    Freedom's just another word for nothin' left to lose
  64. 64 Профил на amerikanbastard
    amerikanbastard
    Рейтинг: 681 Неутрално

    На опитите на САЩ да спрат Северен поток 2, РФ противопостави искане за оттегляне на ОТАН от разширението му. Става горещо, вие се смейкайте.

    Freedom's just another word for nothin' left to lose
  65. 65 Профил на lpj381006165
    lpj381006165
    Рейтинг: 291 Неутрално

    Така трябва. Вече на всеки шамар Русия ще отговаря с два. Шегичките свършиха. Лимитрофите трябва да знаят своето място.

  66. 66 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 936 Любопитно

    Малко ли им бяха Чешките шамари , та и Полски си просят ?!......
    —цитат от коментар 12 на KRAFTWERK


    Ма първи Швейк мигна и даде обратен завой? Та така ще направи и шляхтата?

    Сам съм, други няма...
  67. 67 Профил на andreas_hofer
    andreas_hofer
    Рейтинг: 964 Неутрално

    Ами тогава е време Варшава да изгони още малко руски дипломати.

    Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
  68. 68 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 709 Неутрално

    То Наташки, то Мамашки...Лавровки, кой ги хване все по пълна програма!!!

  69. 69 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 709 Неутрално

    До коментар [#55] от "putinxujlo":
    //Боже, боже, къде ще дипломатстват сега путенландски "дипломати"?:))))))//

    ================
    В ЦАР.

  70. 70 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 709 Неутрално

    До коментар [#10] от "Lorak":

    //Нека малко се прави разлика между Власт и Граждани,//
    -----------------------
    В Рушландия няма граждани а крепостни, винаги готови да бъдат пушечно месо и да изравняват със земята всичко което им попадне!!!

  71. 71 Профил на Domino
    Domino
    Рейтинг: 689 Неутрално

    Поредната Табака блюдолизец. А след това ревът: “А нас за шо?” За да ви дойде акъла в главата; за това. Ама то идва нещо което го има, нещо което го няма как да дойде?

  72. 72 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 709 Неутрално

    До коментар [#66] от "MilliVanilli":

    //Ма първи Швейк мигна и даде обратен завой? Та така ще направи и шляхтата? //
    =======
    То швейковци и шляхтата са трахали Московията, и сега могат да го правят!!!

  73. 73 Профил на ALEX BA
    ALEX BA
    Рейтинг: 146 Неутрално

    До коментар [#43] от "selqnin":

    не аз, сериозно, Войн Божинов го казва.. Аз само обръщам внимание, че така и ще стане- Радев ще получи рамо не само от една АМБАСАДА, ами чисто неслучайно посети веднага след като бе избран Върховното главно командване на Обединените въоръжени сили на Алианса в Европа, в Монс. Ще се радвам да посочите друг президент в европа, който е и НАТОВСКИ генерал, завършил и специализирал в САЩ.


  74. 74 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1995 Весело

    До коментар [#63] от "amerikanbastard":

    Разбира се, че целият Донбас не им е проблем. Проблем се оказа половината.

  75. 75 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4409 Неутрално

    До коментар [#33] от "venelingeologia":

    Ако Полша е слуга на САЩ, ти си слуга на Путин!

  76. 76 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3897 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Ленина

    "Русия изгони повече полски дипломати, отколкото Варшава - руски"

    Цирк в неабятная... рядко.
    Повече цирк в братска Варшава ;)

    Кой колкото може.
    Пропорцията е такава (лява) поради малка реципрочност.

    Аналогично крива би била:
    Полша изгони повече руски дипломати, отколкото Москва - полски.

  77. 77 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    Тече сериозна анти-Руска кампания и все още не мога да разбера причините. Подозирам, че някой нарочно налива масло в огъня и тенденцията бележи експоненциален ръст откакто Байден и Демократите поеха управлението. Шансовете са им малки, понеже Русия сега има доста по-добри позиции, отколкото преди 5-6 години, да речем. Аз съм категорично против Руските лобита в България, но и не съм особен симпатизант на Полша, като имам пред вид сериозния принос на Полша, като един от главните виновници за разпалване на ВСВ. Единственото, което ми харесва в Полската политика е, че се противопоставят на разните джендерски и пр. инициативи на ония дегенерати от Брюксел, даже бих казал - адмирации за защитата на консервативните ценности. Същевременно обаче, анти-Руската им параноя е доста несъразмерна и креслива и това не харесвам.
    При тоя растящ нео-болшевизъм и тоталитарен стил на контрол на масите на Запад, парадоксално, Путин и Русия стават все по-симпатични, като защитници на консервативните ценности. Това разбира се е в голяма степен пропаганда и Русия нито за миг не се откъсва от соц-а, но Западът прекали с политкоректност, с това, че криминални престъпници се въздигат в ранг на икони - блм, с цялата лгбт-пропаганда и най-вече със зелените напъни, които ще са още един хомот на шията на всеки Западноевропеец и Американец, едни пари, които ще ни взимат на базата на няколко големи лъжи, без научно покритие! Поради тия причини и особено поради това, че тия изгонвания на дипломати хич не произтичат от Чехия или Полша, а са очевидно координирани и организирани от Байден-овата администрация, затова - не подкрепям. Не мисля, че това е добре за обикновения Европеец. Има нещо гнило, но засега не ми е ясно какво е. Нямам достатъчно данни за анализ и не мога да се произнеса, но не подкрепям тия истерични (на глед е точно така) напъни.

  78. 78 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 953 Весело

    Къде са големите ? Франция, Германия, Испания, Италия ? Или Европейската солидарност е само на думи.
    —цитат от коментар 19 на pepisky


    Абе... глупости сега и ти!

    Бас хващам, че до месец, максимум два- ще приемат декларация! И в нея ще запишат, че са обезпокоени от случващото се.

    Европа действа бързо, и твърдо- в защита на интересите си! Я виж как разцъкаха Ердоган- онзи терпери вече се чуди на кви диванчета и възглавнички да настанява евро- представителите! И това- само с една декларация! Смятай- ако бяха две!

    😂😂😂😂😂😂😂

    Копае се там, където е меко.
    —цитат от коментар 0 на китайска поговорка

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  79. 79 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    До коментар [#6] от "spiegel":

    “ Имаше нещо от Кундера за съветската окупация”
    ——
    Тоя беше доносник, нали ... начи ги разбира тия работи

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  80. 80 Профил на gedk
    gedk
    Рейтинг: 629 Неутрално

    До коментар [#77] от "transvaal":

    Ма ти май се вземаш на сериозно. Брех, куха лейка праи анализ. Аре у лево.

  81. 81 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 953 Весело

    Германия зависи от руски доставки на газ, най-много външния министър да каже няколко думи!
    —цитат от коментар 22 на Дария Колев


    Не е само до "зависимости", по- скоро е до топки.

    Щото- и Русия пък зависи от "доставки на пари" за газа, ама никакъв руски министър- няма да каже никакви думи. Докато едната страна се държи като евнух- другата ще си прави квото си иска.

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  82. 82 Профил на ZyklonA
    ZyklonA
    Рейтинг: 806 Неутрално
  83. 83 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 2323 Весело

    Оня ден Франция го предупреди, че ако Навални умре ще има още шамариАбе не е лесно да си джудже в наши дни :)
    —цитат от коментар 59 на John


    Ти остави: "Американски сенатор предварително нарече Юлия Навальная „вдовица“? https://youtu.be/s0NjBtTcaR4

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  84. 84 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4409 Весело

    До коментар [#55] от "putinxujlo"://Боже, боже, къде ще дипломатстват сега путенландски "дипломати"?:))))))//================В ЦАР.
    —цитат от коментар 69 на LudLustrator


    В ЦАР руснаците са царе! Но само в ЦАР! В края на май ще отида да видя дали още са царе в ЦАР! :-)

  85. 85 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3897 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Ленина

    Ако си резидент окупатор в братски Украински Крим,
    разбираемо неразбиране

    До коментар [#77] от "transvaal":

    Тече сериозна анти-Руска кампания и все още не мога да разбера
    причините.

    Подозирам, че някой нарочно...

  86. 86 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4409 Неутрално

    До коментар [#77] от "transvaal":

    "Тече сериозна анти-Руска кампания и все още не мога да разбера причините."

    Причините са известни на Путин! Защото той е в основата на антируската кампания!

  87. 87 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 2323 Весело

    Поредната Табака блюдолизец. А след това ревът: “А нас за шо?” За да ви дойде акъла в главата; за това. Ама то идва нещо което го има, нещо което го няма как да дойде?
    —цитат от коментар 71 на Domino


    На Дружината не й е за първи път: https://bit.ly/3vf5Q3s

    И със сигурност няма да е за последен...

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  88. 88 Профил на transvaal
    transvaal
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    До коментар [#77] от "transvaal":Ма ти май се вземаш на сериозно. Брех, куха лейка праи анализ. Аре у лево.
    —цитат от коментар 80 на gedk


    Ако лейката ти е пълна, направи ти анализ, да видим, да прочетем, да обсъдим. Ама дай и факти, с малко аргументи и логика. Така с Кансел-култура не става.
    И се взимам СЪВСЕМ на сериозно. Ако искаш да опонираш, излез с аргументи и факти. Тя кансел-културата си е добре напасвана за хора с умствен дефицит, както личи от коментара ти.

  89. 89 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 2323 Весело

    ВИИ Маркс имени В.И.ЛенинаАко си резидент окупатор в братски Украински Крим,разбираемо неразбиране
    —цитат от коментар 85 на dnevnikar


    Украински Крим?! Свери си будилника: https://t.ly/Sk5V

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  90. 90 Профил на fes18649563
    fes18649563
    Рейтинг: 551 Неутрално

    "На 15 април Полша изрази солидарност с решението на САЩ да въведат нови санкции заради обвиненията за намеса в американските избори"

    Хахаха цирк!

  91. 91 Профил на abc
    abc
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Не зная на нас и на сърбите какво ни е сбъркано, че сме единствените славяни, които обичат руснаците.

  92. 92 Профил на kcq33617839
    kcq33617839
    Рейтинг: 52 Неутрално

    До коментар [#4] от "spiegel":

    Много ще чакаш. Русия и Германия пак ще опляскат ляшкото нахално племе.
    Нищо ново

  93. 93 Профил на Misinformed_808
    Misinformed_808
    Рейтинг: 461 Весело

    Напълно според очакванията, руснаците май обявиха че вече ще почнат да въвежда асиметрични ответни действия. Щом някой ще го играе маша в ръцете на щатите ще си носи последствията. Каква е ползата на тия европейски държави да играят по щатската свирка и да се конфронтират с Русия ще видим. Щатите са на другия край на света а Русия им е под носа, много по-логично е да имаш добри отношения със съседите си, но те си знаят.
    —цитат от коментар 15 на Billy Pilgrim


    Мхм, особено ако съседа ти е див селяндур дето си изхвърля боклука през терасата. Тогава е най-логично да сте в отлични отношения.

  94. 94 Профил на kcq33617839
    kcq33617839
    Рейтинг: 52 Неутрално

    До коментар [#42] от "Dr_Doolittle":

    Много ще ми е интересно да видя когато дойде Руската армия колко хора ще й помагат и колко ще са "демократите" натовски :)

  95. 95 Профил на ACER
    ACER
    Рейтинг: 254 Неутрално

    До коментар [#94] от "kcq33617839":

    Личи, че не си ходил в казарма! Сега бегом до някоя статуя с Шпагин и целувай партенките.

  96. 96 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4409 Неутрално

    До коментар [#94] от "kcq33617839":

    "Много ще ми е интересно да видя когато дойде Руската армия"

    Но няма да дойде! Ако си забравил, да ти напомян, че ние сме член на НАТО!

  97. 97 Профил на Thalatta
    Thalatta
    Рейтинг: 452 Неутрално

    До коментар [#6] от "spiegel":

    маразматикът Кундера, при това цитиран несвързано и с добавен 'духовит' коментар. Какво общо има всичко това с изгонването на полските дипломати, не разбирам.

  98. 98 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 2323 Любопитно

    Тече сериозна анти-Руска кампания и все още не мога да разбера причините. Подозирам, че някой нарочно налива масло в огъня и тенденцията бележи експоненциален ръст откакто Байден и Демократите поеха управлението. Шансовете са им малки, понеже Русия сега има доста по-добри позиции, отколкото преди 5-6 години, да речем. Аз съм категорично против Руските лобита в България, но и не съм особен симпатизант на Полша, като имам пред вид сериозния принос на Полша, като един от главните виновници за разпалване на ВСВ. Единственото, което ми харесва в Полската политика е, че се противопоставят на разните джендерски и пр. инициативи на ония дегенерати от Брюксел, даже бих казал - адмирации за защитата на консервативните ценности. Същевременно обаче, анти-Руската им параноя е доста несъразмерна и креслива и това не харесвам.При тоя растящ нео-болшевизъм и тоталитарен стил на контрол на масите на Запад, парадоксално, Путин и Русия стават все по-симпатични, като защитници на консервативните ценности. Това разбира се е в голяма степен пропаганда и Русия нито за миг не се откъсва от соц-а, но Западът прекали с политкоректност, с това, че криминални престъпници се въздигат в ранг на икони - блм, с цялата лгбт-пропаганда и най-вече със зелените напъни, които ще са още един хомот на шията на всеки Западноевропеец и Американец, едни пари, които ще ни взимат на базата на няколко големи лъжи, без научно покритие! Поради тия причини и особено поради това, че тия изгонвания на дипломати хич не произтичат от Чехия или Полша, а са очевидно координирани и организирани от Байден-овата администрация, затова - не подкрепям. Не мисля, че това е добре за обикновения Европеец. Има нещо гнило, но засега не ми е ясно какво е. Нямам достатъчно данни за анализ и не мога да се произнеса, но не подкрепям тия истерични (на глед е точно така) напъни.
    —цитат от коментар 77 на transvaal


    Добре си описал "случващото се", но пък какво толкова сложно има, да разбереш причините. Те не са се променяли, поне от 100 години. Да гнило е, но причините са известни отдавна.

    Да, СССР с неговата 1/6 територия зарита с природни богатства го няма вече, но все пак има РФ със "скромните" 1/8.

    При положение, че предстоящите десетилетия ще бъдат борба за ресурси от всякакъв вид, причините са очевидни.

    Въпросът не е до завладяване на територии, чрез война, и/или избиване на населението. Въпросът е за КОНТРОЛА над тия богатства/ресурси.

    При сегашната система(капитализъм), ако не разполагаш със евтини ресурси, да се конкурираш с Китаи, си загубен...

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK