Е няма ли си Ердо държавна банка за развитие като нашата - да отпусне някой милиард от там, какво ще се занимава с частните банки с техните отчетност и конвенции за устойчиво развитие...
Няма такива филми. Волята на Султана е Закон. Дори в новата турска Конституция го пише. Ако Султанът поиска да направи Анкара остров, и това ще направи. Какви са тези незначиелни банкерчета, че да му се пречкат във Великите планове?
СССР - родина на всички безотечественици!
При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното!
Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две!
Всички комунисти - под земята!
25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР!
Който не познава Сибир, той не познава СССР!
Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт!
До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
В момента построяването на този канал вече се оценява на 60 млрд. щатски долара. С всеки изминал ден цената на канала се качва. Интересно как ще се избият после тези пари?
Гредата е, че в момента има ковид криза, отделно икономическа криза, отделно държавният резерв е изчерпан, отделно САЩ играят сечено с признаването на арменският геноцид... Единственият вариант е да се финансира канала от Катар и да си бъде катарски този канал за доста дълъг период от време. Или може Катар да притежава примерно 40 % от канала завинаги. Само дето това е в противоречие с националната сигурност на Турция.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
7
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"Москва също е загрижена - според нея каналът може да не е обхванат от Конвенцията от Монтрьо, ограничаваща достъпа на чужди военни кораби до Черно море през Босфора."
Това прави канала интересен за геополитиката в района. Сега Русия е струпала големи военноморски сили в Севастопол и доминира Черно море. Поради ограничението на Конвенцията от Монтрьо за кораби на държави, които нямат излаз към Черно море, американски или британски кораби не могат остават в него за повече от 21 ден. Каналът "Истанбул" би променил това.
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Унищожава се едно от езерата в Истанбул, от което градът черпи вода, с този канал. То и сега има проблеми Истанбул с питейната вода. Не се знае как ще се отрази на екологията от друга гледна точка канала. Сега водите на Черно море и Мраморно море странно как, но не се смесват. Мраморно море е много по-солено от Черно море, но някак си сякаш има граница и тези води не се смесват през Босфора.
"Междувременно Русия даде сигнал, че е обезпокоена от проекта от съображения за сигурност, тъй като каналът ще отвори втори проход към Черно море (и към част от флота ѝ)."?!
За руснаците, от 300 години, по важно от едни два пролива няма, а сега може да дойде и трети?!
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
Моля ви, редактирайте си статията, безобразна е в настоящия си вид.
"Същевременно кметът на града, инженери и (според една анкета), се противопоставят на проекта от екологични съображения и смятат, че ще унищожи морска екосистема и ресурси, снабдяващи града с почти една трета от прясната му вода." "Размерът на проекта е изключително голям. Той носи репутационни рискове и риск за заема," казва ЧОВЕКЪТ. "Освен това все още изглежда просто като любимия правителствен проект."
"Каналът ще унищожи морска екосистема и басейни, които осигуряват близо една трета от прясната вода в Истанбул смята Съюзът на камарите на турските инженери и архитекти."
И сигурно са прави тези турски инженери. Това би имало катастрофален ефект върху водоснабдяването на Истанбул. Миналата година имаше статии според които мегаполиса беше на крачка от воден режим заради липсата на достатъчно питейна вода. А сега си представете какво ще стане ако 1/3 от питейната вода изчезне заради този безумен и излишен проект!
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Туй сичките диктатори са един дол дренки, сичките искат паметници. Сталин прави канали, Качински прави канал, сега пък и Ердоган ше прави. Путя се задоволява с полуострови, нали е скромен. Си се забавлява с автостради и мостове. Класика, зер в днешно време хляб има за секи та праим зрелища. И паметници.
колеги, решението няма нищо общо с договора от Монтрьо за военните съдове. на ермалък проблема е, че алъш-вериша минава безплатно. като изкопае нов суецки канал ще може да събира парса. пък после може и да затвори босфора по "екологични съображения"
Който е копал канала, нормално е да събира после такси - да възвръща инвестициите. Но Босфора господ го е дал, не го е копал никой, поради това и международните конвенции забраняват да се събират такси. Една от причините да падне феодализма в Европа е бил, че всеки господар е бил сложил по една порта на владенията си и събирал пари да минеш през тях. Като тръгнеш от един град за друг - спирай на всяка порта и плащай такса. Народът е възроптал, а и умните крале (които са били на страната на народа си срещу феодалите) са видели, че по този начин се възпрепятства търговията и развитието.
Интересно Панамския канал дали уврежда околната среда? А Суетския?
Или който е направил инфраструктура - направил, останалите може в палатки да живеят. Ако дядо ти е имал нива - най-много да имаш право да опънеш палатка там, или как?
"Москва също е загрижена - според нея каналът може да не е обхванат от Конвенцията от Монтрьо, ограничаваща достъпа на чужди военни кораби до Черно море през Босфора."
Това прави канала интересен за геополитиката в района. Сега Русия е струпала големи военноморски сили в Севастопол и доминира Черно море. Поради ограничението на Конвенцията от Монтрьо за кораби на държави, които нямат излаз към Черно море, американски или британски кораби не могат остават в него за повече от 21 ден. Каналът "Истанбул" би променил това."
Русия наруши договора за гарнация на укрсйна за сметка на отказа и от ядрено оръжие. Това е достатъчен повод (направо си е причина) заинтересованите държави да се оттеглят от конвенциятя от Монтрьо, а затварянето на керченския проток дава повод на Турция и НАТО да затворят Босфора за руски кораби (и обслужващи Русия). Не е нужно да се строи канал.
"Интересно Панамския канал дали уврежда околната среда? А Суетския?" Тези два канала са без алтернатива за световното движение на стоки. Този дублира Босфора, който е достатъчно широк да поеме всякакъв трафик. Обикновено се прави екологична оценка и се съпоставят ползите и вредите.
Унищожава се едно от езерата в Истанбул, от което градът черпи вода, с този канал. То и сега има проблеми Истанбул с питейната вода.Не се знае как ще се отрази на екологията от друга гледна точка канала. Сега водите на Черно море и Мраморно море странно как, но не се смесват. Мраморно море е много по-солено от Черно море, но някак си сякаш има граница и тези води не се смесват през Босфора.
В епохата на реално зрел социализъм имаше проект за тунел Долна Малниа - Синдней, втори етаж на Балкански полуостров, за Коринтски канал от Горна баня през Панчарево до... зарубежна необятност.
Конвенция Монтрьо не им пречеше. Екологично безобидни.
Но амбициозни. Under слабо инвестирани. Банкрутираха эпохата и великите строители
"Каналът ще унищожи морска екосистема и басейни, които осигуряват близо една трета от прясната вода в Истанбул смята Съюзът на камарите на турските инженери и архитекти.
Москва също е загрижена - според нея каналът може да не е обхванат от Конвенцията от Монтрьо, ограничаваща достъпа на чужди военни кораби до Черно море през Босфора. Турски служител заяви през 2019 г., че новият канал няма да бъде обхванат от конвенцията, датираща от 1936 г. Този месец, на фона на струпването на руски сили (включително военноморски) близо до Украйна, Кремъл заяви, че президентът Владимир Путин призовал Ердоган по телефона конвенцията да се пазва.
Четвърти банкер също заяви, че ако опозиционни партии се противопоставят на проекта, строителството може да спре, ако управляващата партия на Ердоган бъде отстранена. Президентските избори са насрочени за 2023 година. "Размерът на проекта е изключително голям. Той носи репутационни рискове и риск за заема," казва човекът.
"Освен това все още изглежда просто като любимия правителствен проект."
До коментар [#3] от "anonimnii":С всеки изминал ден цената на канала се качва. Интересно как ще се избият после тези пари?
там работата е малко объркана , плановете са недоработени , има нялко такива проекта , направени от чужди и местни фирми , президентът говореше по митинги и събрания , че уж от джоба на държавата няма да излезе дори и една лира , направиха договори с фирмите , от които сега държавата и народа губят , за мостовете дали гаранции , за третият мост 135 000 коли дневно , зa 4 гoдишна равносметка , средно дори и 1/3 автомобили не са минали , разликата се изплаща от хазната , за моста над мраморно море гаранция дневно 40 000 коли с по 35 долара , 1 450 000 долара дневно , такива ми ти сметки направили ,народа плаща данъци напразно ,
Унищожава се едно от езерата в Истанбул, от което градът черпи вода, с този канал. То и сега има проблеми Истанбул с питейната вода. Не се знае как ще се отрази на екологията от друга гледна точка канала. Сега водите на Черно море и Мраморно море странно как, но не се смесват. Мраморно море е много по-солено от Черно море, но някак си сякаш има граница и тези води не се смесват през Босфора.
"Междувременно Русия даде сигнал, че е обезпокоена от проекта от съображения за сигурност, тъй като каналът ще отвори втори проход към Черно море (и към част от флота ѝ)."?!
За руснаците, от 300 години, по важно от едни два пролива няма, а сега може да дойде и трети?!
Амбициите им бяха по-големи. Искаха да направят София пристанище на три морета. Чиновниците и служителите , вместо да си почиват, в неделните дни са ходили да копаят канала. В квартал Младост още има следи от техния безсмислен робски труд.
Е няма ли си Ердо държавна банка за развитие като нашата - да отпусне някой милиард от там, какво ще се занимава с частните банки с техните отчетност и конвенции за устойчиво развитие...
Той профука всичко,за да спаси банкрутиралата икономика с милиарди омразни американски долари и да подкрепи турската шума,наречена лира...И пак банкрутира Турция.Турция е като след ядрена война...само пустош по скалата на ермалък...
shlshlshlshl
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Собствениците на банките нещо яко се "еб.в.т" със Султанът-Вожд!Ако продължават да се правят на глухи скоро "вилаета" на Ердоган/ сиреч Турция / ще им се стори много тесен!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Камен
Рейтинг: 806 НеутралноЕ няма ли си Ердо държавна банка за развитие като нашата - да отпусне някой милиард от там, какво ще се занимава с частните банки с техните отчетност и конвенции за устойчиво развитие...
Lou
Рейтинг: 1743 ВеселоНяма такива филми. Волята на Султана е Закон. Дори в новата турска Конституция го пише. Ако Султанът поиска да направи Анкара остров, и това ще направи. Какви са тези незначиелни банкерчета, че да му се пречкат във Великите планове?
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!anonimnii
Рейтинг: 480 НеутралноВ момента построяването на този канал вече се оценява на 60 млрд. щатски долара.
С всеки изминал ден цената на канала се качва. Интересно как ще се избият после тези пари?
deymus
Рейтинг: 1323 ВеселоДа си напечата още пари и всичко ще се реши бързо .
anonimnii
Рейтинг: 480 НеутралноГредата е, че в момента има ковид криза, отделно икономическа криза, отделно държавният резерв е изчерпан, отделно САЩ играят сечено с признаването на арменският геноцид... Единственият вариант е да се финансира канала от Катар и да си бъде катарски този канал за доста дълъг период от време. Или може Катар да притежава примерно 40 % от канала завинаги. Само дето това е в противоречие с националната сигурност на Турция.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
plamen_b
Рейтинг: 2737 Любопитно"Москва също е загрижена - според нея каналът може да не е обхванат от Конвенцията от Монтрьо, ограничаваща достъпа на чужди военни кораби до Черно море през Босфора."
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)Това прави канала интересен за геополитиката в района. Сега Русия е струпала големи военноморски сили в Севастопол и доминира Черно море. Поради ограничението на Конвенцията от Монтрьо за кораби на държави, които нямат излаз към Черно море, американски или британски кораби не могат остават в него за повече от 21 ден. Каналът "Истанбул" би променил това.
anonimnii
Рейтинг: 480 НеутралноУнищожава се едно от езерата в Истанбул, от което градът черпи вода, с този канал. То и сега има проблеми Истанбул с питейната вода.
Не се знае как ще се отрази на екологията от друга гледна точка канала. Сега водите на Черно море и Мраморно море странно как, но не се смесват. Мраморно море е много по-солено от Черно море, но някак си сякаш има граница и тези води не се смесват през Босфора.
hamiltonf
Рейтинг: 4540 Весело"Междувременно Русия даде сигнал, че е обезпокоена от проекта от съображения за сигурност, тъй като каналът ще отвори втори проход към Черно море (и към част от флота ѝ)."?!
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.За руснаците, от 300 години, по важно от едни два пролива няма, а сега може да дойде и трети?!
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5528 НеутралноСъсипването на сладководни езера е най-проблемният елемент.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевbretschneider
Рейтинг: 512 НеутралноШмердо не е ли чувал за влак?
jinx
Рейтинг: 225 НеутралноМоля ви, редактирайте си статията, безобразна е в настоящия си вид.
"Същевременно кметът на града, инженери и (според една анкета), се противопоставят на проекта от екологични съображения и смятат, че ще унищожи морска екосистема и ресурси, снабдяващи града с почти една трета от прясната му вода."
"Размерът на проекта е изключително голям. Той носи репутационни рискове и риск за заема," казва ЧОВЕКЪТ. "Освен това все още изглежда просто като любимия правителствен проект."
Срамота!
Иво
Рейтинг: 4327 Любопитно"Каналът ще унищожи морска екосистема и басейни, които осигуряват близо една трета от прясната вода в Истанбул смята Съюзът на камарите на турските инженери и архитекти."
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36И сигурно са прави тези турски инженери. Това би имало катастрофален ефект върху водоснабдяването на Истанбул. Миналата година имаше статии според които мегаполиса беше на крачка от воден режим заради липсата на достатъчно питейна вода. А сега си представете какво ще стане ако 1/3 от питейната вода изчезне заради този безумен и излишен проект!
gedk
Рейтинг: 671 НеутралноТуй сичките диктатори са един дол дренки, сичките искат паметници. Сталин прави канали, Качински прави канал, сега пък и Ердоган ше прави. Путя се задоволява с полуострови, нали е скромен. Си се забавлява с автостради и мостове. Класика, зер в днешно време хляб има за секи та праим зрелища. И паметници.
lpi31580057
Рейтинг: 316 Неутралноколеги, решението няма нищо общо с договора от Монтрьо за военните съдове. на ермалък проблема е, че алъш-вериша минава безплатно. като изкопае нов суецки канал ще може да събира парса. пък после може и да затвори босфора по "екологични съображения"
Камен
Рейтинг: 806 НеутралноДо коментар [#16] от "lpi31580057":
Който е копал канала, нормално е да събира после такси - да възвръща инвестициите. Но Босфора господ го е дал, не го е копал никой, поради това и международните конвенции забраняват да се събират такси.
Една от причините да падне феодализма в Европа е бил, че всеки господар е бил сложил по една порта на владенията си и събирал пари да минеш през тях. Като тръгнеш от един град за друг - спирай на всяка порта и плащай такса. Народът е възроптал, а и умните крале (които са били на страната на народа си срещу феодалите) са видели, че по този начин се възпрепятства търговията и развитието.
lpi31580057
Рейтинг: 316 НеутралноДо коментар [#17] от "Камен":
анджък, де...
realismisthename
Рейтинг: 477 НеутралноИнтересно Панамския канал дали уврежда околната среда? А Суетския?
Или който е направил инфраструктура - направил, останалите може в палатки да живеят. Ако дядо ти е имал нива - най-много да имаш право да опънеш палатка там, или как?
George Svinarov
Рейтинг: 336 НеутралноДо коментар [#8] от "plamen_b":
"Москва също е загрижена - според нея каналът може да не е обхванат от Конвенцията от Монтрьо, ограничаваща достъпа на чужди военни кораби до Черно море през Босфора."
Това прави канала интересен за геополитиката в района. Сега Русия е струпала големи военноморски сили в Севастопол и доминира Черно море. Поради ограничението на Конвенцията от Монтрьо за кораби на държави, които нямат излаз към Черно море, американски или британски кораби не могат остават в него за повече от 21 ден. Каналът "Истанбул" би променил това."
Русия наруши договора за гарнация на укрсйна за сметка на отказа и от ядрено оръжие. Това е достатъчен повод (направо си е причина) заинтересованите държави да се оттеглят от конвенциятя от Монтрьо, а затварянето на керченския проток дава повод на Турция и НАТО да затворят Босфора за руски кораби (и обслужващи Русия). Не е нужно да се строи канал.
George Svinarov
Рейтинг: 336 НеутралноДо коментар [#19] от "realismisthename":
"Интересно Панамския канал дали уврежда околната среда? А Суетския?"
Тези два канала са без алтернатива за световното движение на стоки. Този дублира Босфора, който е достатъчно широк да поеме всякакъв трафик. Обикновено се прави екологична оценка и се съпоставят ползите и вредите.
ТумбаЛумба
Рейтинг: 334 ВеселоТочно затова не се смесват.
dnevnikar
Рейтинг: 4372 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Лелина
В епохата на реално зрел социализъм имаше проект за тунел Долна Малниа - Синдней,
втори етаж на Балкански полуостров, за Коринтски канал от Горна баня през Панчарево до... зарубежна необятност.
Конвенция Монтрьо не им пречеше.
Екологично безобидни.
Но амбициозни.
Under слабо инвестирани.
Банкрутираха эпохата и великите строители
"Каналът ще унищожи морска екосистема и басейни, които осигуряват близо една трета от прясната вода в Истанбул смята Съюзът на камарите на турските инженери и архитекти.
Москва също е загрижена - според нея каналът може да не е обхванат от Конвенцията от Монтрьо, ограничаваща достъпа на чужди военни кораби до Черно море през Босфора. Турски служител заяви през 2019 г., че новият канал няма да бъде обхванат от конвенцията, датираща от 1936 г. Този месец, на фона на струпването на руски сили (включително военноморски) близо до Украйна, Кремъл заяви, че президентът Владимир Путин призовал Ердоган по телефона конвенцията да се пазва.
Четвърти банкер също заяви, че ако опозиционни партии се противопоставят на проекта, строителството може да спре, ако управляващата партия на Ердоган бъде отстранена. Президентските избори са насрочени за 2023 година. "Размерът на проекта е изключително голям. Той носи репутационни рискове и риск за заема," казва човекът.
"Освен това все още изглежда просто като любимия правителствен проект."
pixel
Рейтинг: 806 НеутралноДо коментар [#3] от "anonimnii":С всеки изминал ден цената на канала се качва. Интересно как ще се избият после тези пари?
там работата е малко объркана , плановете са недоработени ,
има нялко такива проекта , направени от чужди и местни фирми ,
президентът говореше по митинги и събрания , че уж от джоба на държавата
няма да излезе дори и една лира , направиха договори с фирмите , от които сега държавата и народа губят , за мостовете дали гаранции , за третият мост
135 000 коли дневно , зa 4 гoдишна равносметка , средно дори и 1/3 автомобили не са минали , разликата се изплаща от хазната ,
за моста над мраморно море гаранция дневно 40 000 коли с по 35 долара , 1 450 000 долара дневно , такива ми ти сметки направили ,народа плаща данъци напразно ,
dnevnikar
Рейтинг: 4372 РазстроеноUNITED EU UNION
и Азовско море било доста различно,
но грабнато от КПСС в ръце й челичени,
за модернизация...
Край Малкия Босфор, Босфора Керч,
малък дикатор государ на Природа
стеснява Природата.
Не утре... днес
До коментар [#22] от "ТумбаЛумба":
Унищожава се едно от езерата в Истанбул, от което градът черпи вода, с този канал.
То и сега има проблеми Истанбул с питейната вода.
Не се знае как ще се отрази на екологията от друга гледна точка канала.
Сега водите на Черно море и Мраморно море странно как, но не се смесват.
Мраморно море е много по-солено от Черно море,
но някак си сякаш има граница и тези води не се смесват през Босфора.
—цитат от коментар 9 на anonimnii
Точно затова не се смесват.
Bullet
Рейтинг: 1070 НеутралноДо коментар [#17] от "Камен":
Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.До колкото имам спомен, изригването на вулкана Санторини, създава приливна вълна, която отваря връзка, между сладководното Черно море и Мраморно море.
dnevnikar
Рейтинг: 4372 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Лелина
Време бреме.
Още една несбъдната мечта за овладяване.
СССР, тотално отдаден в борба против капитализма,
не успе.
Остатки разцентровани против и за капитализм,
само те си знаят
До коментар [#10] от "hamiltonf":
"Междувременно Русия даде сигнал, че е обезпокоена от проекта от съображения за сигурност, тъй като каналът ще отвори втори проход към Черно море (и към част от флота ѝ)."?!
За руснаците, от 300 години, по важно от едни два пролива няма, а сега може да дойде и трети?!
Корки
Рейтинг: 3205 НеутралноЗа Турция ще бъде по-евтино да денонсират договорът от Монтрьо и да затворят Босфора за чужди военни кораби, както Путин постъпи с Керченския пролив.
Червена линия, червен картонНезнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5528 НеутралноДо коментар [#19] от "realismisthename":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевДА.
Но тогава това не е било вредно, както и пушенето.
pet fire
Рейтинг: 3387 НеутралноДа пробват, толкова излишна пара похарчи Ердоган
tacheaux
Рейтинг: 4485 НеутралноАмбициите им бяха по-големи. Искаха да направят София пристанище на три морета. Чиновниците и служителите , вместо да си почиват, в неделните дни са ходили да копаят канала. В квартал Младост още има следи от техния безсмислен робски труд.
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3822 НеутралноЗаради банкрута и глупостите които сътвори Ермалък амджик,народния гняв ще му се стовари с най-голяма ярост върху главата му...
shlshlshlshldfjftriktrcdt
Рейтинг: 3822 НеутралноТой профука всичко,за да спаси банкрутиралата икономика с милиарди омразни американски долари и да подкрепи турската шума,наречена лира...И пак банкрутира Турция.Турция е като след ядрена война...само пустош по скалата на ермалък... shlshlshlshl
half truth
Рейтинг: 1524 НеутралноКатар изкупи земите около Канал Истанбул и чака келепир !
bat_plamen
Рейтинг: 4788 Любопитно"Водещи турски банки не подкрепят "откачения проект", превръщащ част от Истанбул в остров"
Тези банки май не слушат какво нарежда Султан Ердоган Първи и ще "духат супата"!
bat_plamen
Рейтинг: 4788 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "Lou":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Собствениците на банките нещо яко се "еб.в.т" със Султанът-Вожд!Ако продължават да се правят на глухи скоро "вилаета" на Ердоган/ сиреч Турция / ще им се стори много тесен!