Лавров: С новите обвинения България явно е решила да надмине чехите

Лавров: С новите обвинения България явно е решила да надмине чехите

© Reuters



Периодът от 2011 до 2020 г., в който България обвинява руски граждани в организиране на четири взрива в оръжейни заводи, създава усещането, че в обвиненията си София е решила да надмине Прага, заяви днес на пресконференция руският външен министър Сергей Лавров в отговор на въпрос на ТАСС, предаде БТА. Реакцията му беше по повод информация от прокуратурата от днес. Междувременно от външно министерство съобщиха, че утре на разговор е поканен посланика на Русия в България.


Руският външен министър поясни, че след като времевата рамка обхваща последните 10 години, излиза, че или българската страна не е знаела нищо и едва сега, когато в Чехия са се сетили за събитията от 2014 г., са решили да надминат чехите и да се вгледат много по-дълбоко в историческата ретроспектива, или през цялото това време са знаели какво се случва, но по някакви причини не са го направили публично достояние.


Лавров каза още, че Брюксел трябва да изясни въпроса за отношенията на частни предприемачи към складовете за боеприпаси в Чехия и България.




"Евросъюзът въпреки това трябва да вземе предвид ситуацията и в Чехия, и в България. Ситуация, която е свързана с това, че частни предприемачи имат отношение към търговията с оръжие, към съхраняването на оръжие и боеприпаси. Евросъюзът все пак трябва да отговори на въпроса, който зададохме и който се свежда до това, доколко Евросъюзът контролира изпълнението от негови членове на задължения по различни документи в областта на търговията с оръжие", каза Лавров в отговор на въпрос на ТАСС.


Той добави, че в западната преса има предостатъчно материали по темата. "Веднага се сетих, че г-н Гебрев или негови служители заявяваха, че в складовете в Чехия не се съхраняват никакви противопехотни мини, че там е имало само снаряди и корпуси за противопехотни мини", посочи руският външен министър. Той изтъкна, че в същите медии се споменава, че е имало няколко случая, в които Гебрев е изнасял тези корпуси за противопехотни мини в друга държава, където те бързо получавали необходимия заряд.


Лавров допусна, че са възможни различни варианти за развитие на събитията, като се има предвид колко находчиви са хората, които търгуват с оръжие в нарушение на законите и международните конвенции.
Според него няма да навреди Евросъюзът да обясни на международната общност как всичко това се съвместява със самите международни конвенции и договори, които членовете на Евросъюза са подписали.

Коментари (167)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Холдън Колфийлд
    Холдън Колфийлд
    Рейтинг: 938 Весело

    А с наглостта си руснаците постоянно надминават себе си ... :-)

  2. 2 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2299 Неутрално

    Господин чемширов е виновен че вашите агенти толкова много се размърдаха и ходят около взривоопасни обекти?

  3. 3 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2299 Неутрално

    Господин Чемширов кой е виновен...
    Поправка на горния постинг

  4. 4 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2087 Неутрално

    То обвинения няма, има разследване и то предварително. Но май някой вече се разпозна като обвинен?

  5. 5 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1182 Весело

    А Северен поток си се строи, строи ... минута е много, няма време, няма време....

  6. 6 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 873 Неутрално

    Истината е че евроатлантическите суверени използват нас и чехите да мътят водата на руснаците. Докато ние вършим поставената ни задачка отгоре,отгоре чехите се вживяха изцяло.)

  7. 7 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3432 Весело

    От всякъде валят обвинения към Москва, но според руснаците всички други са виновни, а те са невинни като ангелчета!
    Дори и най-малко дете ще се замисли дали не прекалява с глупащките си маниери.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  8. 8 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1556 Неутрално

    „Руското посолство в Северна Македония публикува в Twitter пост, в който България е обвинена, че е нападнала Македония през април 1941 г.
    Преди 80 години, на 18 април 1941 г., България, тогава съюзник на фашистка Германия, напада Македония. Два месеца по-късно нацистите нахлуха в СССР. Вечна слава на руснаците, македонците и други смели войници, воювали срещу нацистката чума!", гласи антибългарската публикация, завършваща с хаштаг #СмртНаФашизмот.“, 18.04.2021 г.
    www.segabg.com/hot/category-bulgaria/ruskoto-posolstvo-skopie-bulgariya-napadna-makedoniya-prez-1941-g
    ……….
    „Още един пример за „изключително добронамерена и отговаряща на историческите факти" политика на Кремъл на Балканите.
    Разделяй и владей!
    Всеизвестно е, че към април 1941 година Сталин и Хитлер са съюзници.
    България никога не е нападала Кралска Югославия, а Македония не съществува въобще като държава и е под жестока сръбска окупация. Дори думата Македония е забранена от сърбите.
    Затова нашите предци посрещат сънародниците си като освободители от десетилетно робство. Колко тъжно, когато лъжите са толкова плоски и с ясно желание да ни скарат колкото се може повече.“, 27.04.2021 г.
    www.facebook.com/AndreyKovatchevMEP/posts/10157948585286641

  9. 9 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 679 Неутрално

    "София е решила да надмине Прага"

    А чул те госпд .......и да ви разкарат "памятника" от Царската градина.......

  10. 11 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    Да се чете - ние добре си се бяхме разбрали с нашето назначение по линията Лукойл - Росенец - ДПС - Гешев, ама ни развалиха партито с тоя натиск отвън

    Не ме търсете преди обяд
  11. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 13 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3432 Неутрално

    Истината е че евроатлантическите суверени използват нас и чехите да мътят водата на руснаците. Докато ние вършим поставената ни задачка отгоре,отгоре чехите се вживяха изцяло.)
    —цитат от коментар 6 на von_seeckt


    Истината е, че пишеш тъпотии и дори не се замисляш.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  13. 14 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 713 Неутрално

    С тъпотията си този може да надмине само себе си.

    "Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
  14. 15 Профил на Младолик Мъдрец
    Младолик Мъдрец
    Рейтинг: 81 Неутрално

    Нещата загрубяват яко за Рашка.

    Европарламента е внесъл проект резолюция за изключване на Рашка от SWIFT както и отказ от руски газ, нефт и СП2!

    А дано !

  15. 16 Профил на Bornagain
    Bornagain
    Рейтинг: 208 Неутрално

    Путин веднага да вземе задграничните паспорти на Боширов и Петров, че цялото НАТО съсипаха, а сега и на великата демокрация България посягат.

    Свободата, Санчо...
  16. 17 Профил на Bornagain
    Bornagain
    Рейтинг: 208 Неутрално

    Нещата загрубяват яко за Рашка. Европарламента е внесъл проект резолюция за изключване на Рашка от SWIFT както и отказ от руски газ, нефт и СП2!А дано !
    —цитат от коментар 15 на Младолик Мъдрец

    Ние и без СУИФТ сме гола вода с парите, ама караме някак си.

    Свободата, Санчо...
  17. 18 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 894 Неутрално

    А дано, ама ...

    Имало едно време ссср...
  18. 19 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3422 Весело

    Всеки Лавров да си знае Кремъла.

  19. 20 Профил на Петър Самсонов
    Петър Самсонов
    Рейтинг: 3337 Неутрално

    До коментар [#5] от "georgievb":
    Ти пак ли си сбъркал статията?

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  20. 21 Профил на Dark Avenger alias Дечо Пора
    Dark Avenger alias Дечо Пора
    Рейтинг: 1313 Весело

    ей, глей ти кво напрай дрогаря Гешеф !

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  21. 22 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1848 Неутрално

    Според тоя се надпреварваме да им гоним дипломатите, а че диверсантите им шарят както си искат из страната, не без помощта на петата им колона, няма ли да каже нещо.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  22. 23 Профил на Младолик Мъдрец
    Младолик Мъдрец
    Рейтинг: 81 Неутрално

    [quote#17:"Bornagain"][/quote]

    по добре сме от руснаците.

  23. 24 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 998 Любопитно

    Истината е че евроатлантическите суверени използват нас и чехите да мътят водата на руснаците. Докато ние вършим поставената ни задачка отгоре,отгоре чехите се вживяха изцяло.)
    —цитат от коментар 6 на von_seeckt


    Как се мъти блато, рабфак?

  24. 25 Профил на EU Fighter
    EU Fighter
    Рейтинг: 580 Неутрално

    Нагли руски кагебейци, посткомунисти....


  25. 26 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1526 Неутрално

    За да се стигне до взривове и опит за убийства предварително е работила петата колона. Взривовете са следствие на подадена разузнавателна информация. Шпионирали сте ни господин Лавров.Това е враждебно действие срещу суверенна държава.

    SHADOWS of SOFIA
  26. 27 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    Честно казано, Гебрев си изживя живота на трупове... въобще не се впрягам, ако беше друга ситуацията, американците щяха да използват същия коз. Хич не ми пука.

  27. 28 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2410 Весело

    Не се наигра Путин... Не знаеше кога трябваше да спре...

  28. 29 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1768 Любопитно

    ...”частни предприемачи имат отношение към търговията с оръжие, към съхраняването на оръжие и боеприпаси. “.......

  29. 30 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1526 Неутрално

    [quote#17:"Bornagain"][/quote]

    Ти пак ли се опитваш да ни пробутваш новелата за просперираща русиюшка и загиващия запад?

    SHADOWS of SOFIA
  30. 31 Профил на Niko Kostantinov
    Niko Kostantinov
    Рейтинг: 543 Неутрално

    Имам познати които са работили в Казанлък, които се бъзикат как не са се били вдигнали във въздуха защото работата се върлела калпаво.Разправяли са ми за една доставка на снаряди за Индия къде всеки 3те снаряд не гърмял и подобни. После вярвайте, че руснаците ни взривили

  31. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 33
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 34 Профил на misinformed_808
    misinformed_808
    Рейтинг: 334 Весело

    Ние и без СУИФТ сме гола вода с парите, ама караме някак си.
    —цитат от коментар 17 на Bornagain


    Пхахахах очевидно идея си нямаш какво е СУИФТ. Поста ти е дефиницията на глупости без значение дали пишеш от България или Русия :)))

  34. 35 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1471 Весело
  35. 36 Профил на Niko Kostantinov
    Niko Kostantinov
    Рейтинг: 543 Неутрално

    До коментар [#31] от "Niko Kostantinov":

    За да съм съвсем точен може би не беше Арсенал, а друго предприятието но някъде в този край

  36. 37 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2688 Гневно

    Това че ще минем чехите в абсурдни обвинения към Русия няма никакво съмнение! Турският тандем Гешев -ДАНС е задействан на най-висока степен да арестува масово руски агенти! Предполагам затова са им трябвали толкова нови коли да могат да провеждат масови арести!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  37. 38 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3765 Весело

    Ще издържи ли Гешев на напъна, това е въпроса?!

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  38. 39 Профил на Bornagain
    Bornagain
    Рейтинг: 208 Неутрално

    [quote#34:"Misinformed_808"][/quote]

    Що ти знаеш ли какво е СУИФТ? 300 лева европейска пенсия?

    Свободата, Санчо...
  39. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  40. 41 Профил на pepisky
    pepisky
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Русия е в кръгова отбрана. От всички и за всичко.

  41. 42 Профил на ACER
    ACER
    Рейтинг: 145 Неутрално

    Тоя що се изказва неподготвен. Я, да види вчера какво решение имаше на МС в оставка за руските туристи. Могат да разглеждат църкви около военни заводи по улеснена процедура.

    Настроение: противно!

  42. 43 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1526 Неутрално

    [quote#34:"Misinformed_808"]
    —цитат от коментар 39 на Bornagain
    Що ти знаеш ли какво е СУИФТ? 300 лева европейска пенсия? [/quote]

    Суифт е това от което жуже ще бъде отстранено ако продължава с агресията си.

    SHADOWS of SOFIA
  43. 44 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2701 Неутрално

    До коментар [#38] от "hamiltonf":

    Гешев е недосегаем по Конституция, така че няма основания да се притеснява от каквото и да било.

  44. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 46 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1306 Гневно

    До коментар [#8] от "Боян Баянов":

    Мислех да сложа "+", но след като видях, че отдолу се мъдри адресът на Андрей Ковачев – отказвам се. На гербаджиите "не им щем нито жилото, нито меда". Банда разбойници, която съсипа всичко в страната така, както дори комунистите не успяха. Като рояк марокански скакалци – опоскаха всичко, навсякъде.

  46. 47 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 955 Неутрално

    Грустная лошадь е е*ахти наглия тип.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  47. 48 Профил на historian
    historian
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Както винаги Лавров е безочливо нагъл, но за 1 е прав, според мен - защо точно сега Гешев изпълзя от дупката си и "разкри" част от истината? А, сетих се - вчера ИТН са внесли предложение подопечното му Бюро (преторианската му гвардия) да премине към подчинение на министъра на правосъдието...

  48. 49 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 955 Неутрално

    Рушняците май поставят под въпрос въобще правото на ЕС да снабдява с оръжие Украйна? Все едно Украйна е окупатор и анексатор, а не обратното...

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  49. 50 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3765 Весело

    До коментар [#44] от "atmanpg":

    За друг "напън" става дума...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  50. 51 Профил на turanagasan
    turanagasan
    Рейтинг: 253 Неутрално

    спокойно Лавров, протестърите и градската десница ще ви предадат властта в страната съвсем скоро. вашият агент радев поема ЦИК, гласуваме с машини, отхвърлени от цяла европа като ненадеждни. От вас остава просто да си подредите нещата. Дет се вика вашите хора си заслужиха рублите

  51. 52 Профил на turanagasan
    turanagasan
    Рейтинг: 253 Неутрално

    спокойно Лавров, протестърите и градската десница ще ви предадат властта в страната съвсем скоро. вашият агент радев поема ЦИК, гласуваме с машини, отхвърлени от цяла европа като ненадеждни. От вас остава просто да си подредите нещата. Дет се вика вашите хора си заслужиха рублите

  52. 53 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    До коментар [#8] от "Боян Баянов":

    "Всеизвестно е, че към април 1941 година Сталин и Хитлер са съюзници."

    И откъде е "всеизвестно"?!

    Всеизвестно е, че от 1938г. Европа беше съюзник на Хитлер, и му подари Чехословакия: https://snipboard.io/R0DN3K.jpg

    https://snipboard.io/daEYND.jpg

    Ако не е имало Македония, то какво тогава сме окупирали там?
    https://snipboard.io/6lSGKJ.jpg

    А преди да я окупира, Полша беше съюзник на Хитлер: https://snipboard.io/l3uTtX.jpg , https://snipboard.io/l3uTtX.jpg

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  53. 54 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1519 Весело

    "София е решила да надмине Прага"А чул те госпд .......и да ви разкарат "памятника" от Царската градина.......
    —цитат от коментар 9 на KRAFTWERK


    Барабар Петко с мЪжете?

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  54. 55 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2060 Неутрално

    Лавров да не се притеснява. След като построи Турски пАток и плати руските самовари, сега е време Буци малко да поиграе на евроатлантик, щото ситуацията го налага. Тия от ДеБъ взеха да си вдигат рейтинга и много ГЕРБеРЕБЯТА взеха да се колебаят. Затова сега може да нахокаме малко Митрофанова, да изгоним някоя дребна рибка, пък вий си знаете, че си имате троянка кобила.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  55. 56 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1526 Неутрално

    До коментар [#44] от "atmanpg":За друг "напън" става дума...
    —цитат от коментар 50 на hamiltonf


    Само да не излезе "Заяц захрабрился"? Че стана пъргав със многогодишна давност. Дали не се преобува в движение/Подкрепям всяко усилие за противопоставяне на русиюшка , ама и въпросите са много.

    SHADOWS of SOFIA
  56. 57 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1519 Весело

    Нещата загрубяват яко за Рашка. Европарламента е внесъл проект резолюция за изключване на Рашка от SWIFT както и отказ от руски газ, нефт и СП2!А дано !
    —цитат от коментар 15 на Младолик Мъдрец


    И как ша се случи "отказ", като за миналата година Раша стана на първо място у УСА, като вносител на нефт там?

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  57. 58 Профил на minuva4a
    minuva4a
    Рейтинг: 235 Весело

    Всички подритват робите на тъжния кон от снимката.

    Да свиква, занапред ще е все така, че и по-унизително дори.

  58. 59 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4559 Весело

    А Северен поток си се строи, строи ... минута е много, няма време, няма време....
    —цитат от коментар 5 на georgievb


    Строи се, да! СП2 трябваше да е готов до края на 2019 година! Но още не сме достигнали май края на 2019-та! :-)

  59. 60 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 646 Неутрално

    Руската външна политика е направо изключителна. Това, да се скараш със всички около себе си и да ги направиш врагове е голямо постижение.
    Вярно е че България и Чехия (тогава Чехословакия) бяха колонии на Русия (тогава СССР).
    Но вместо да използва това за да има добри отношения, в Русия правят всичко възможно да си създават врагове. Примерите за точно обратното са Великобритания и британската общност.
    Исторически руснаците са извършвали терористични действия в чужбина от много отдавна - посичането на Стамболов, убийството на Троцки - примери колкото искате. Но имаше един период когато се ръководеха от кагебист като днешния и спряха с убийствата. Андопов, макар и дървен кагебист ги спря, защото прозря че щетите за държавата от само едно разкрито такова убийство са много по-големи от ползата от убийствата.
    Путин не е по-тъп от Андропов, но явно за Путин щета и полза за държавата са понятия с друго значение и се измерват само според това дали укрепват собствената му власт.

  60. 61 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4559 Весело

    До коментар [#6] от "von_seeckt":

    "Докато ние вършим поставената ни задачка отгоре,отгоре чехите се вживяха изцяло."

    И ние ще се "вживеем" утре! Ще има наритани руски шпиони от Драган Цанков! :-)

  61. 62 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1519 Весело

    За да се стигне до взривове и опит за убийства предварително е работила петата колона. Взривовете са следствие на подадена разузнавателна информация. Шпионирали сте ни господин Лавров.Това е враждебно действие срещу суверенна държава.
    —цитат от коментар 26 на К2


    Взривовете са следствие на СПИСВАНЕ на вече НЕЗАКОННО продадено оръжие/боеприпаси. Замитане на следите.

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  62. 63 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4559 Весело

    До коментар [#17] от "Bornagain":

    "Ние и без СУИФТ сме гола вода с парите, ама караме някак си."

    Вие руснаците, нали? :-)

  63. 64 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 2987 Весело

    А дано да се случи, та-га-ришч Конски сурат!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  64. 65 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4559 Весело

    [quote#17:"Bornagain"]
    —цитат от коментар 23 на Младолик Мъдрец
    по добре сме от руснаците. [/quote]

    Той говори за руснаците, защото е руснак! :-)

  65. 66 Профил на Helen of Bikini
    Helen of Bikini
    Рейтинг: 765 Весело

    Клуб Z, 28.04.2021, 16:26 ч.
    Сюжетът се заплита: ЕМКО обвини прокуратурата в лъжа
    ////

    Изчерпаха ми се пуканките. Ще ходя да заредя пак килера :)

    Who the fuck are you to lecture me?
  66. 67 Профил на lpj381006165
    lpj381006165
    Рейтинг: 13 Неутрално

    А с наглостта си руснаците постоянно надминават себе си ... :-)
    —цитат от коментар 1 на Иполит Матвеевич


    Каква наглост бе? Става дума за нарушаване на ембарго и конвенцията за забрана на противопехотните мини. Не си ли ти наглеца?

  67. 68 Профил на ThePal
    ThePal
    Рейтинг: 611 Неутрално

    Ся, кво стана с чехите ? И защо Земан, че и Клаус казаха , че спецслужбите нямат никакви данни за руски участници в онова село с трудното име ?! Защо нашата независима преса не цитира президента(тите) на !ешката република ?

  68. 69 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1526 Неутрално

    [quote#62:"АБПФК"][/quote]

    Вероятно някой може и да ти повярва. НО взрива в Иганово е на нова продукция. Няма начин да се самовзриви. Така наречените РПГта задължително се държат в различни помещения от капсул-детонатора им.

    SHADOWS of SOFIA
  69. 70 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1519 Любопитно

    "Лавров каза още, че Брюксел трябва да изясни въпроса за отношенията на частни предприемачи към складовете за боеприпаси в Чехия и България.

    "Евросъюзът въпреки това трябва да вземе предвид ситуацията и в Чехия, и в България. Ситуация, която е свързана с това, че частни предприемачи имат отношение към търговията с оръжие, към съхраняването на оръжие и боеприпаси. Евросъюзът все пак трябва да отговори на въпроса, който зададохме и който се свежда до това, доколко Евросъюзът контролира изпълнението от негови членове на задължения по различни документи в областта на търговията с оръжие", каза Лавров в отговор на въпрос на ТАСС."

    Това е главното. Що ще бизнесът с оръжие в частни ръце?!

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  70. 71 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2410 Неутрално

    До коментар [#60] от "blagoj":

    България и Чехословакия не бяха колонии,а васални на СССР държави. Доколкото имат смисъл тези понятия за комунистически държави...

    Ако не се заблуждавам Андропов е провел наказателната експедиция на Червената армия срещу Унгария през 1956г....

  71. 72 Профил на Helen of Bikini
    Helen of Bikini
    Рейтинг: 765 Весело

    Часове, след като главният проурор Иван Гешев, говорителката му Сийка Милева, Спецпрокурарата и ДАНС обявиха как разследват сходство между 4 взрива в складове с боеприпаси в България и ги обвързаха с оръжейната компания ЕМКО, от фирмата ги обвиниха в лъжа
    ....
    От компанията питат и защо прокуратурата се опитва да заблуди българските граждани и международната общественост с неверни факти.
    .....
    Аз нали съм упорита, та пак ще напомяня за връзката Свободна Европа-Белингкат-Гешев (станал главен прокурор след едно пътуване до САЩ)

    Who the fuck are you to lecture me?
  72. 73 Профил на serenalipuma
    serenalipuma
    Рейтинг: 114 Неутрално

    Г.Лавров, защо обвинявате България? Това е ей тази медия, фрашкана с кухи профили на троловете си, това са грантоедите, дето ако не рупат грант на борсата да са, това са бившите комунистически функционери, днешни любими евроатлантици, дето ги държат в ръцете! Ами вие, г.Лавров, що не се погледнете? Защо се оставяте да ви мачкат, да ви правят на нищо? Защо продължавате да наричате “нашите партньори“ тези, дето ви копаят гроба? Как искате някой да ви защитава, да е на ваша страна, когато вие сте сдали тотално всичко и сте вдигнали бялото знаме? Ами не става! Стига се гърчили, или се събудете и говорете ясни приказки, или си затваряйте устата!

  73. 74 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2410 Неутрално

    До коментар [#70] от "АБПФК":

    В САЩ оръжейният бизнес е изцяло в частни компании. Та какво всъщност искаш да попиташ?!

  74. 75 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 1982 Неутрално
  75. 76 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1519 Любопитно

    Рушняците май поставят под въпрос въобще правото на ЕС да снабдява с оръжие Украйна? Все едно Украйна е окупатор и анексатор, а не обратното...
    —цитат от коментар 49 на Пипера е много лют


    Ми да са види, какво са/сме подписвали: "Евросъюзът да обясни на международната общност как всичко това се съвместява със самите международни конвенции и договори, които членовете на Евросъюза са подписали"(от статията)

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  76. 77 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2060 Неутрално

    И как ша се случи "отказ", като за миналата година Раша стана на първо място у УСА, като вносител на нефт там?
    —цитат от коментар 57 на АБПФК

    Не първо, а трето място. Замениха внецуелския петрол с руски. Износът на въглеводороди е важно са суровинни държави, за САЩ - едва ли. Япония сигурно внася всичкия си петрол.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  77. 78 Профил на lpj381006165
    lpj381006165
    Рейтинг: 13 Неутрално

    До коментар [#43] от "К2":

    Ще си го забели жужето. Русия е с профицит на вънщната си търговия. Ще трябва да товарят евраците и да ги карат в Русия с вагони. Хеле България.

  78. 79 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1519 Весело

    Ако не се заблуждавам Андропов е провел наказателната експедиция на Червената армия срещу Унгария през 1956г....
    —цитат от коментар 71 на deaf


    Заблуждаваш са. Няма "наказателна експедиция", а осуетяване на поредната цветна "революция".

    Следващата (пак неуспешна) бе в 1968г.

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  79. 80 Профил на Просто денег нет
    Просто денег нет
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Г.Лавров, защо обвинявате България? Това е ей тази медия, фрашкана с кухи профили на троловете си, това са грантоедите, дето ако не рупат грант на борсата да са, това са бившите комунистически функционери, днешни любими евроатлантици, дето ги държат в ръцете! Ами вие, г.Лавров, що не се погледнете? Защо се оставяте да ви мачкат, да ви правят на нищо? Защо продължавате да наричате “нашите партньори“ тези, дето ви копаят гроба? Как искате някой да ви защитава, да е на ваша страна, когато вие сте сдали тотално всичко и сте вдигнали бялото знаме? Ами не става! Стига се гърчили, или се събудете и говорете ясни приказки, или си затваряйте устата!
    —цитат от коментар 73 на SerenaLipuma



    Марш отсюда, трол продажен! Дебилы блядь!

  80. 81 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2410 Неутрално

    До коментар [#76] от "АБПФК":

    Е и,как се съвместява с международните договори ПОДАРЯВАНЕТО на оръжие на Сърбия от Путин? Като при това Сърбия е потенциален неприятел на България...

  81. 82 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1519 Весело

    До коментар [#77] от "Николай Колев":

    Прав си. Имах предвид, че измести Саудитска Арабия.

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  82. 83 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 679 Неутрално

    До коментар [#70] от "АБПФК":


    "Лавров каза още, че Брюксел трябва да изясни въпроса за отношенията на частни предприемачи към складовете за боеприпаси в Чехия и България."Евросъюзът въпреки това трябва да вземе предвид ситуацията и в Чехия, и в България. Ситуация, която е свързана с това, че частни предприемачи имат отношение към търговията с оръжие, към съхраняването на оръжие и боеприпаси. Евросъюзът все пак трябва да отговори на въпроса, който зададохме и който се свежда до това, доколко Евросъюзът контролира изпълнението от негови членове на задължения по различни документи в областта на търговията с оръжие", каза Лавров в отговор на въпрос на ТАСС."Това е главното. Що ще бизнесът с оръжие в частни ръце?!
    —цитат от коментар 70 на АБПФК


    Много просто....частната инициатива е в основите на просперитета....не са феодални държави ..... Виж колко по напред са от Северомонголския хаганат , където всичко се контролира от "Бащицата"........

  83. 84 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1526 Неутрално

    До коментар [#43] от "К2":Ще си го забели жужето. Русия е с профицит на вънщната си търговия. Ще трябва да товарят евраците и да ги карат в Русия с вагони. Хеле България.
    —цитат от коментар 78 на lpj381006165


    Ти изглежда си един финансов гений. Но ще трябва да отговориш на един малък въпрос. Продадения газ как ще се плаща ако няма междубанково електронно разплащане . Някой ще тича с чанта пачки ли?

    SHADOWS of SOFIA
  84. 85 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 2807 Весело

    До коментар [#64] от "Realist":

    Само виж какво става под темата "Все повече българи се гневят заради агресивното поведение на Кремъл". Руснаците са полудели...

    Пазете се от доносника vesolr
  85. 86 Профил на Helen of Bikini
    Helen of Bikini
    Рейтинг: 765 Весело

    До коментар [#85] от "GreenEyes":

    Това е фалшива новина, но не очаквам всеки да чете по-далече от заглавието. То затова така са и написани :)

    Who the fuck are you to lecture me?
  86. 87
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  87. 88 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 2807 Весело

    До коментар [#85] от "GreenEyes":Това е фалшива новина, но не очаквам всеки да чете по-далече от заглавието. То затова така са и написани :)
    —цитат от коментар 86 на Helen of Bikini


    Лелче, моя пост не беше към теб.

    Пазете се от доносника vesolr
  88. 89 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2330 Неутрално

    Вчера имаше брифинг на прокуратурата относно взривовете и търсените руски граждани за золуми в България. Две неща:

    1. Резидентът продължава упорито да мълчи. За него тази тема не съществува. Изглежда като дребна пионка в сравнение със иначе по-ниския на ръст Плевнелиев. Срам!

    2. Дневник така и не поместиха статия по случая. Ако са поместили то е било така че никой да не може да я намери. Няма как хем да бъдат позитивни хем да са негативни. Затова по добре да си мълчат е било редакционното решение. Срам!

    Заглавие в Дневник: "ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ" Е ГОТОВА ДА УПРАВЛЯВА С БСП" (ЛЪЖИТЕ БЯХА ДОТУК)
  89. 90 Профил на Helen of Bikini
    Helen of Bikini
    Рейтинг: 765 Весело

    До коментар [#88] от "GreenEyes":

    Чиче, пък моят пост беше към теб. Новината, която цитираш е фалшива. Но се тая, де :)

    Who the fuck are you to lecture me?
  90. 91 Профил на anticomunist
    anticomunist
    Рейтинг: 453 Неутрално

    всички мужици вън от БЪЛГАРИЯ

  91. 92 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 1536 Неутрално

    Спутник-а май не му е понесъл добре :)

  92. 93 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1519 Весело

    До коментар [#76] от "АБПФК":Е и,как се съвместява с международните договори ПОДАРЯВАНЕТО на оръжие на Сърбия от Путин? Като при това Сърбия е потенциален неприятел на България...
    —цитат от коментар 81 на deaf


    В Сърбия НЯМА конфликт, в момента. А защо РБ купи(на хартия) Блок №70, а е потенциален неприятел на Сърбия?

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  93. 94 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 1519 Весело

    До коментар [#77] от "Николай Колев":

    П.П. Известно ли ти е, че без мазут са загубени? Тексъс.

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  94. 95 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 2807 Весело

    До коментар [#90] от "Helen of Bikini":

    Научи се да отговаряш към тези, които са те удостоили с някакво внимание. Всички знаем, че си руска тьотка с или без бикини, но не се бъркай между шамарите, когато българи разговарят. На вас рускините, все трябва да ви се напомнят някои елементарни неща.

    Пазете се от доносника vesolr
  95. 96 Профил на coy341048611
    coy341048611
    Рейтинг: 431 Неутрално

    Не бе, те руснаците не взривяват складове, и не тровят неудобните им...Не, никога не е било...

    В целия свят, ги разбраха какво представляват монголоидите от Сибир. Гонят им дипломатите като кучета от всички цивилизовани страни. С маневри на армийката си, педя човек се мъчи да замаже положението, но вече стана ясен и на малките деца.

  96. 97 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2330 Неутрално

    Нинова искала да се внесат от руските ваксини Спутник 5. За да не се биели лекарите за ваксини в болниците и днеска щяла да види реакцията не знам къде. Сигурно в парламента. Демек тя се грижи за хората, а властта ги оставя без ваксини по политически причини.

    Аз бих отговорил на Нинова така. Нека разрешат Спутник 5, но в един пункт - в централата на Позитано. Да видим каква ще е опашката от мераклии дето ще се извие за Спутник 5. Какво се казва на английски ще имаме win-win ситуация.

    Заглавие в Дневник: "ДЕМОКРАТИЧНА БЪЛГАРИЯ" Е ГОТОВА ДА УПРАВЛЯВА С БСП" (ЛЪЖИТЕ БЯХА ДОТУК)
  97. 98 Профил на historian
    historian
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#53] от "АБПФК":

    Вие май сте много зле с историческите факти, доргарьо:
    1. СССР и нацистка Германия са де факто съюзници , вследствие на договора и секретния протокол към него, подписани на 23 август 1939 до 22 юни 1941. Дори членовете на вашата БРП(к) излизат да посрещат частите на съюзния Вермахт на Орлов мост след 1 март 1941 и пишат хвалебствия в "Работнически вестник"...
    2. Цяла Европа не е била никога съюзник на Хитлер (отделни европейски държави + СССР за ок 2 г. - да); 1938 г. Англия и Франция се съгласяват на корекция на чешко-германската граница, което малко по-късно се отчита като голяма грешка (затова ЕС и САЩ са категорично против всякакви корекции на границите след ВСВ, което засяга Крим и бивша Югославия; СССР се съгласява с това чрез Хелзинкските споразумения 1975 и Будапещенския меморандум 1989, но Путин се отметна и не ги спазва)...
    3. Официално българска администрация е въведена в Южна и част от Източна Сърбия, съгласно споразумението между България и Германия от 1 март 1941...

  98. 99 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2198 Неутрално

    Икони с образа на Лавров има ли вече?

  99. 100 Профил на lpj381006165
    lpj381006165
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Всички подритват робите на тъжния кон от снимката.Да свиква, занапред ще е все така, че и по-унизително дори.
    —цитат от коментар 58 на minuva4a


    На тези страни, които се отличиха с русофобията си, пасолите ще трябва да свикват, да въртят парцали и метли. Които попадат в списъка на русофобите, няма да могат да наемат на работа помощен персонал в Русия.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK