Вече може да си купиш много неща с биткойн. Вероятно повечето хора предпочитат да не ползват биткойни за пазаруване, по скоро са инвестиция с доста голяма възвръщаемост.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Криптовалутите вече са оставили отпечатъка си в света на дигиталното изкуство. Дигиталната творба Everydays - The First 5000 Days на американския творец Майк Уинкелман, по-известен като Бийпъл, бе продадена за близо 70 млн. долара през март от "Кристис" (Christie's). Тогава за първи път голяма аукционна къща продаде творба, която не съществува във физическа форма.
Също така първия туит на основателя на Туитър беше продаден за голяма сума криптота на някакъв фен на криптотата и сега седи някъде из веригите (блок чейн) и не знам какво пише. :)
Примерно нещо от сорта на "Това е първия туит, ето неговото съдържание, в момента той е собственост на ...."
Дигиталната творба Everydays - The First 5000 Days на американския творец Майк Уинкелман, по-известен като Бийпъл, бе продадена за близо 70 млн. долара ___________________ Щом има изпиране на пари с модерно изкуство, плащанията с криптовалути правят аукционите малко по-представителни от към сериозни хора със сериозни кесии!
Вече може да си купиш много неща с биткойн.Вероятно повечето хора предпочитат да не ползват биткойни за пазаруване, по скоро са инвестиция с доста голяма възвръщаемост.
След като ги обърнеш в долари може да си купиш всичко :)
А иначе в началото се приемаше на доста повече места. Най-фрапантния случай някой си поръчал пица и платил 10 биткоина с нея. Ама това беше съвсем в началото. Сега никой не прави така. :)
Абе, не е ли забранено да драскаш със спрейове по стените на хората. Този дето го спрягат не правеше ли точно това? Представям си какъв кютек ще отнесе ако се изс..е на метеното на някой човек дето току-що си е боядисал къщата. Смеех!
Борисов е като Пикасо, рисува скици по време на заседания на МС. Силвестър Сталоун рисува, прави изложби и продава една картина за 50 000 евро, защо премиерът да не рисува, ако му се рисува", 10.10.2011 г. mediapool.bg/rashidov-borisov-e-kato-pikaso-risuva-skitsi-po-vreme-na-zasedaniyata-na-ms-news184911.html
Нищо не можеш да си купиш или почти нищо, преди по можеше .... Вече и най големите фенове на Биткойна не отричат , че той никога няма да стане валута за разплащане , невъзможно е, алгоритъма му не го позволява, той ще е средство за спекула , купуваш и се надяваш да поскъпне ....
Биткойна е класическа пирамида или понци схема, защото той няма никакво друго приложение освен за спекула и цената му зависи от вливането на нови участници със свежи капитали ... А това , че не е гръмнал нищо не означава , защото Понци схемата на Мадоф си работеше 40 години и ако не беше краша 2008 , все още щеше да работи и да си умре в лукс като милиардер , а не в затвора ....
Туитна че биткоина бил скъп. После взе че си взе тихомълком. :)
После обявил че продал част и спечелил. Всичко това пред комисията дето надзирава борсовите дружества в САЩ и разбира се тази информация се подава постфактум. :)
А иначе не вярвам да дочакаме някой ден Тесла в биткоини, ама не по курса на деня +-20% марж за по-сигурно. :)
Този туит също беше след като купи и преди да продаде. :)
... и второ е измислена :)...Естествено, че е измислена! При това от много, много умни хора, за разлика от теб![/quote]
Разбира се, че са умни!
Могат да ви оберат вложенията за нула време, преди време почина някакъв, който държеше кодовете за достъп до биткойни, притежателите им пиха по една студена вода!
До коментар [#11] от "realguru":То няма как да прави , в последните 2-3 месеца таксите за станаха много скъпи , 70 долара за транзакция стигнаха , сега съм към 20-30 долара ...
Номера на Мъск с туитовете взе да се изчерпва , хората се усетиха , че когато Мъск туитне нещо е късно за покупки или продажби , вече мандалото лопнало... А Биткойна е свършен и изчерпан като митове, технологията , която била уникална , да ама не даже вече нито е уникална , дори е стара Етериума е много напред технологично пред биткойна ... Другият мит е децетрализацията, която била нещо много хубаво /то и комунизма е хубаво на хартия/ , просто хората са забравили , защо са създадени Централните Банки , тук е малко като ваксините , тъй като са изкоренили заболяванията за които са предзначени...
Няма спор, че е много интересна игра! А най-интересното е, че се играе от толкова много хора, които дори и да искат, нямат капацитета да се запознаят с правилата. Подръжката на играта става все по-скъпа и моето мнение е, че когато стане иконмически неефективна за подръжка(което е неизбежно!) схемата ще изгасне! Без да има как да знаем нивото, аз си мисля, че това ниво е по-ниско от сегашното(което може и да е така!), но остатъчния спекулативен ресурс все още подържа играта. И няма никакво значение, че в момента има други криптовалутни мрежи с много по-ефективен и от там евтин за продръжка алгоритъм. Така или иначе на сегашните нива спекулациите са огромен риск, а "инвестииците" в нея са глупост!
Тук някой беше коментирал вече: има много пари в разни криминали, и ако те могат да участват в търгове, очаквано аукционна къща като Сотбис ще направи много повече пари. Продажбата на предмети на изкуството си е един вид финансова транзакция, и банки и инвестиционни къщи винаги са искали хем да имат достъп до престъпни пари, хем официално да бъдат чисти и честни :) :) Сотбис перат пари, ама очакват и приходите им да се утроят.
И за какво са били централните банки. За да чистят изср*** от политиците. Криптовалутите ти изглеждат "схеми" и "пирамиди", обаче всъщност са вариант за защита от политически глупости без централна банка. Еле пък, когато Мъск направи космическия интернет масово достъпен, ще разбереш от какво ще се страхуват политиците по света. Вместо да обръщаш кинтите в долари и марки (виденовата щуротия), за да се спасиш от инфлацията на тъпак в политиката, ще си ги държиш в криптовалути и ще се разплащаш през нета и то по цял свят. Един вид валутен борд, ама без да чакаш на политиците...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
"... И за какво са били централните банки. За да чистят изср*** от политиците. Криптовалутите ти изглеждат "схеми" и "пирамиди", обаче всъщност са вариант за защита от политически глупости без централна банка. Еле пък, когато Мъск направи космическия интернет масово достъпен..."!
Той Мъск е олицетворение на добрият самарянин...! Прави всичко в името на добруването на хората, нали? Преди няколко години вярваха и в Тръмп. Хе-хе-е-е-е...! Блажени са тия, които вярват в светлото бъдеще гарантирано от биткойн и въобще всякакви койни. Едва ли не биткойн е нещо божествено, което с магическа пръчка прави хората богати и ги пази от гадните централни банки и лошите политици, които си избират.
Всеки може да твърди каквото иска. И всеки може да вярва в каквото иска. Според мен криптовалутите не са пари. Но са перфектното средство за правене на пари. Естествено, от силно ограничен кръг хора. Останалите са кръводарители.
Аре стига с глупостите. Мъск прави неща за продаване, ама тези неща решават проблеми на хората, та заради това ще му ги купят. Никакво самарянство, а чисти пазарни принципи.
Криптовалутите не са панацея, а са още едно силно лекарство. Криптовалутите в съчетание с правителствено-недосегаем интернет ще контролират размера на глупостите на правителствата. Примерно да не се стига до хиперинфлация, а много преди това хората да минават на криптовалута, а политика (и кабинета му) ще си ходи заради финансов недоимък, ама без да са разорили народа. Това, не е по силите на никоя централна банка.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
...Блажени са тия, които вярват в светлото бъдеще гарантирано от биткойн и въобще всякакви койни. Едва ли не биткойн е нещо божествено, което с магическа пръчка прави хората богати и ги пази от гадните централни банки и лошите политици, които си избират.
Помня навремето, така се изказваха за немската марка и долара. После, същите тези, бяха станали експерти по фалшиви долари и марки... Ти да видиш картинка, бабата турила очилата на носа и гледа долара да не е фалшив. "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Всъщност биткойна не е точно валута. Дефиниция за валута е парична форма, която улеснява размяната на стоки и услуги. Биткойна предимно се ползва от спекуланти и наркотрафиканти.
И как важи същото и за валутите на централните банки? Хубава или лоша, централната банка се знае. Знае се и коя държава стои зад дадено парично обръщение. Зад една криптовалута, кой или какво стои? Някой си Сатоши... Ами хубаво. Чакайте на Сатоши... Или на Годо. Или на Мъск. Или на когото искате. Вервайте...!
Виж сега, не искам да те разубеждавам или да споря. Както казах, чакай на някой който не го знаеш кой е. Но няма начин да не е прав.
Това, за наркобосовете не го вярвам. Тоест, там парите са си пари. За какъв им е да се занимават с измислици? Това е част от фолклора на който кълват шараните. Уж, че било много тайно и сигурно. Едва ли не търговците на дрога си поддържат АйТи отдел, който да им върти койните... Ама, как не...! :)))
До коментар [#49] от "gost22":Всъщност биткойна не е точно валута. Дефиниция за валута е парична форма, която улеснява размяната на стоки и услуги. Биткойна предимно се ползва от спекуланти и наркотрафиканти.
Абе през соца долара беше точно същото, което описваш днес като биткойн, ама... Иначе биткойна покрива параметрите на "пари" само дето не се емитира от някое правителство. В тази посока, е нещо като "жълтиците" навремето — пари, независими от държавите.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Ми точно това е ценното на криптовалутите — никое правителство не стои зад тях. Стои математика и предвидими ресурси. Никакви човешко-политически глупости в дългосрочен план, както е при държавните валути. Айде аз да лъжа или да съм заблуден, ама биткойна вече влиза в портфейлите (финансовите, а не твоя и моя) с функциите на златото и ценните метали.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Я гледам си портфолиото в бизон-а и изобщо не ми се плаче, айде ethereuma ми в binance няма да ти го показвам, че ще вземеш да скочиш от балкона, там съм х12-13, в края на годината ще съм милионер в евро, а ти чакай от СИК-аджията 50 левчета към пенсията.
За творби на Банкси може да приемат и марсианска валута. За Мона Лиза или за Дамата с хермелина ще приемат ли криптовалута ? Кога приемат ми се обадете.
Тва с валутния борд разцепи мрака. Зад всяка твърда валута ползвана от даден валутен съвет стоят реални активи и икономика. Освен това при всички валутни бордове в страните с такива лихвите политат нагоре. Когато почнеш да четеш статистики за БВП, външни и вътрешни дългове в биткойни ще коментираме пак:) Дотогава ще са екзотичен портфейл скрит зад блокчейн.
Те, така сигурно са приказвали за хартиените пари, когато "жълтиците" слизали от сцената. Между другото, на политиците им треперят гащите да не четем за БВП в биткойни. Щото Валутния борд е по желание, ама ако народа ти разплаща в криптовалути през интернет, нямаш шансове да продължаваш с пакостите, дори да изкараш армията по улиците.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Явно не си запознат с интернета на Мъск, той е всичко друго , но не и мосово достъпен, финансово , и никога няма да стане, защото е скъпо начинание и ще е достъпен, но не масово ... Относно централните банки и ролята им представи си , че шефа ти е платил преди празниците заплатата в биткойни , за няколко дни вече си 20 процента на долу , утре пък биткойна скочил с 50 процента и шефа ти е назад .... В общи линии е по зле от Виденовата зима , там поне беше ясна посоката и се нагаждаш и беше по предвидимо....
А за нагоре надолу, то и немската марка и долара се движеха нагоре надолу, ама си ги ползвахме масово за разплащане, та това с шефа вече сме го играли и не боли като разплащане с ясно потъващи левове. Мерсим от ясна държавна посока, дето ме прецаква ясно и без шансове за измъкване.
За скъпия интернет, то и мобилните телефони и разговори бяха скъпи навремето, обаче схемата е от "скъп бутик към евтино и масово с огромен оборот". Само да му усетим ползата, и ще си купим и ще поевтинее...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Ами ако с биткоини можеш да си набавиш курви и бело, и с долари можеш да си набавиш курви и бело, че дори и с рубли можеш. Доларът е валута, рубла е валута. Значи тука по индуктивен път стигаме до извода, че и биткоина е валута. Както валути са били цветните пера на незнам си каква птица, раковините, копринени парчета с печат на китайския император и дори пластмасовите жетони на приднестровската република. Така, че... пари са си.
That page doesn't exist The requested page was not found.
USD (долар)
Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО
IBAN Code: UA913052990000026006046807167
Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X
Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA
https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s
Войната не е свършила, едно дарение не стига!
Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
loreth
Рейтинг: 375 ВеселоНормално.
Заплащане за мнимо изкуство с мними валути :))
Таралеж
Рейтинг: 2687 НеутралноВече може да си купиш много неща с биткойн.
Вероятно повечето хора предпочитат да не ползват биткойни за пазаруване, по скоро са инвестиция с доста голяма възвръщаемост.
KRAFTWERK
Рейтинг: 1508 НеутралноДо коментар [#1] от "loreth":
И кое е мнимото в стенописите на Банкси ?.......
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
pet fire
Рейтинг: 3065 ВеселоДа се запишем за търга тогава
realguru
Рейтинг: 1953 НеутралноПредполагам става въпрос за
Криптовалутите вече са оставили отпечатъка си в света на дигиталното изкуство. Дигиталната творба Everydays - The First 5000 Days на американския творец Майк Уинкелман, по-известен като Бийпъл, бе продадена за близо 70 млн. долара през март от "Кристис" (Christie's). Тогава за първи път голяма аукционна къща продаде творба, която не съществува във физическа форма.
https://en.wikipedia.org/wiki/Everydays:_the_First_5000_Days
Също така първия туит на основателя на Туитър беше продаден за голяма сума криптота на някакъв фен на криптотата и сега седи някъде из веригите (блок чейн) и не знам какво пише. :)
Примерно нещо от сорта на "Това е първия туит, ето неговото съдържание, в момента той е собственост на ...."
utrepaniq
Рейтинг: 217 ВеселоЧакаме извънреден брифинг на Георг по темата! Все пак според него това е измислена валута!
realguru
Рейтинг: 1953 НеутралноПърво не е валута и второ е измислена :)
citoplast
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#8:"realguru"][/quote]
Имало едно време ссср...... и второ е измислена :)...
Естествено, че е измислена! При това от много, много умни хора, за разлика от теб!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4230 НеутралноДигиталната творба Everydays - The First 5000 Days на американския творец Майк Уинкелман, по-известен като Бийпъл, бе продадена за близо 70 млн. долара
Libertarianism is just anarchy for rich people___________________
Щом има изпиране на пари с модерно изкуство, плащанията с криптовалути правят аукционите малко по-представителни от към сериозни хора със сериозни кесии!
realguru
Рейтинг: 1953 НеутралноСлед като ги обърнеш в долари може да си купиш всичко :)
А иначе в началото се приемаше на доста повече места. Най-фрапантния случай някой си поръчал пица и платил 10 биткоина с нея. Ама това беше съвсем в началото. Сега никой не прави така. :)
DDR
Рейтинг: 2086 ВеселоИмпортант е алъш вериша да лауфен 😉
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Handy
Рейтинг: 740 НеутралноТихо да не чуе Георг Георгиев
realguru
Рейтинг: 1953 НеутралноВ това няма съмнение. :)
Перфектна Понци схема, а както знаем в Понци схемите печелят организатори и първите наредили се на опашката. :)
Отделно няма как да ги гонят заради Понци схемата - няма закони, няма регулации.
Виж как кака ти Ружа Игнатова я опандизиха заради Понци схема, ама тя съвсем през просото я беше подкарала. :)
Несъмнено тези са по-хитри и по-умни.
Альоша
Рейтинг: 50 Неутралносупер, тъкмо се чудих кво да си купя със спестените биткойни от продажбата на хероин
nhh18551388
Рейтинг: 225 ВеселоАбе, не е ли забранено да драскаш със спрейове по стените на хората.
Този дето го спрягат не правеше ли точно това?
Представям си какъв кютек ще отнесе ако се изс..е на метеното на някой човек дето току-що си е боядисал къщата.
Смеех!
citoplast
Рейтинг: 636 ВеселоДо коментар [#14] от "realguru":
Имало едно време ссср...То и Фарук Фатих Йозер си даде направление но какво от това?
SS
Рейтинг: 2490 ВеселоИмали биткойни бол , платили за стена ...
Боян Баянов
Рейтинг: 2277 Неутрално„Вежди Рашидов:
Борисов е като Пикасо, рисува скици по време на заседания на МС.
Силвестър Сталоун рисува, прави изложби и
продава една картина за 50 000 евро,
защо премиерът да не рисува, ако му се рисува", 10.10.2011 г.
mediapool.bg/rashidov-borisov-e-kato-pikaso-risuva-skitsi-po-vreme-na-zasedaniyata-na-ms-news184911.html
Kalinoff Ivan
Рейтинг: 1478 НеутралноДо коментар [#11] от "realguru":
То няма как да прави , в последните 2-3 месеца таксите за станаха много скъпи , 70 долара за транзакция стигнаха , сега съм към 20-30 долара ...
realguru
Рейтинг: 1953 НеутралноМи нищо пак си е Понци схема :)
Kalinoff Ivan
Рейтинг: 1478 НеутралноДо коментар [#2] от "Таралеж":
Нищо не можеш да си купиш или почти нищо, преди по можеше .... Вече и най големите фенове на Биткойна не отричат , че той никога няма да стане валута за разплащане , невъзможно е, алгоритъма му не го позволява, той ще е средство за спекула , купуваш и се надяваш да поскъпне ....
Таралеж
Рейтинг: 2687 НеутралноДо коментар [#22] от "Kalinoff Ivan":
https://rocpaddleboards.com/
Нямам биткойни, но скоро си купувай дъска.
Учудих се че за такъв евтин продукт приемат и биткойни.
citoplast
Рейтинг: 636 ВеселоДо коментар [#21] от "realguru":
Имало едно време ссср...Именно, във всяко нещо (схема) си има черна овца. Ама толкова!
Kalinoff Ivan
Рейтинг: 1478 НеутралноДо коментар [#21] от "realguru":
Биткойна е класическа пирамида или понци схема, защото той няма никакво друго приложение освен за спекула и цената му зависи от вливането на нови участници със свежи капитали ... А това , че не е гръмнал нищо не означава , защото Понци схемата на Мадоф си работеше 40 години и ако не беше краша 2008 , все още щеше да работи и да си умре в лукс като милиардер , а не в затвора ....
witch_doctor
Рейтинг: 1391 ВеселоДо коментар [#21] от "realguru":
До коментар [#25] от "Kalinoff Ivan":
Горкия Мъск, защо ли не ви слуша!
realguru
Рейтинг: 1953 НеутралноМъск е един добър спекулант. :)
Туитна че биткоина бил скъп. После взе че си взе тихомълком. :)
После обявил че продал част и спечелил. Всичко това пред комисията дето надзирава борсовите дружества в САЩ и разбира се тази информация се подава постфактум. :)
А иначе не вярвам да дочакаме някой ден Тесла в биткоини, ама не по курса на деня +-20% марж за по-сигурно. :)
Този туит също беше след като купи и преди да продаде. :)
Дария Колев
Рейтинг: 8 ЛюбопитноКрипто валута? И какво стои зад нея?
Изхабеният ток докато са я "произвеждали" с компютрите?
Дария Колев
Рейтинг: 8 ВеселоРазбира се, че са умни!
Могат да ви оберат вложенията за нула време, преди време почина някакъв, който държеше кодовете за достъп до биткойни, притежателите им пиха по една студена вода!
EU Fighter
Рейтинг: 393 НеутралноАз използвам NFT при покупка на творби на изкуството и творби с авторски права.
United in diversityrealguru
Рейтинг: 1953 НеутралноТова е парадокса на валутата :)
Уж валута, но всичко се мери в долари. Ще стане валута, ако вземат да си мерят поне цената на транзакциите в тяхната валута. :)
realguru
Рейтинг: 1953 НеутралноЗа протокола колко такива си купил? ;)
citoplast
Рейтинг: 636 ВеселоДо коментар [#27] от "realguru":
Имало едно време ссср...При такива възможности кой не би го направил?
Туитни и ти бе! Кво те спира? Лаладжия!
Kalinoff Ivan
Рейтинг: 1478 НеутралноДо коментар [#27] от "realguru":
Номера на Мъск с туитовете взе да се изчерпва , хората се усетиха , че когато Мъск туитне нещо е късно за покупки или продажби , вече мандалото лопнало... А Биткойна е свършен и изчерпан като митове, технологията , която била уникална , да ама не даже вече нито е уникална , дори е стара Етериума е много напред технологично пред биткойна ... Другият мит е децетрализацията, която била нещо много хубаво /то и комунизма е хубаво на хартия/ , просто хората са забравили , защо са създадени Централните Банки , тук е малко като ваксините , тъй като са изкоренили заболяванията за които са предзначени...
Корабов
Рейтинг: 8 НеутралноНяма спор, че е много интересна игра! А най-интересното е, че се играе от толкова много хора, които дори и да искат, нямат капацитета да се запознаят с правилата. Подръжката на играта става все по-скъпа и моето мнение е, че когато стане иконмически неефективна за подръжка(което е неизбежно!) схемата ще изгасне! Без да има как да знаем нивото, аз си мисля, че това ниво е по-ниско от сегашното(което може и да е така!), но остатъчния спекулативен ресурс все още подържа играта. И няма никакво значение, че в момента има други криптовалутни мрежи с много по-ефективен и от там евтин за продръжка алгоритъм. Така или иначе на сегашните нива спекулациите са огромен риск, а "инвестииците" в нея са глупост!
киро акционера
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#11] от "realguru":
Не може да имаш нещо, което никога не си имал, без да направиш нещо, което никога не си правил.10 000 бити коня платил за 2 пици. 446 милиона долара днес:)
ivo
Рейтинг: 1125 НеутралноИзмамата Сотбис ще приема измамата криптовалути! Измамите винаги вървят ръка за ръка!
Не на глобалистите и глобуса! Make Earth Flat Again!mirohero
Рейтинг: 763 НеутралноТук някой беше коментирал вече: има много пари в разни криминали, и ако те могат да участват в търгове, очаквано аукционна къща като Сотбис ще направи много повече пари. Продажбата на предмети на изкуството си е един вид финансова транзакция, и банки и инвестиционни къщи винаги са искали хем да имат достъп до престъпни пари, хем официално да бъдат чисти и честни :) :)
Сотбис перат пари, ама очакват и приходите им да се утроят.
selqnin
Рейтинг: 2760 НеутралноТака наречените "крипто валути" ще докарат много хора до "плач и скърцане със зъби"!!!
selqnin
Рейтинг: 2760 НеутралноТака наречените "крипто валути" ще докарат много хора до "плач и скърцане със зъби"!!!
gost22
Рейтинг: 1920 ВеселоДо коментар [#34] от "Kalinoff Ivan":
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...И за какво са били централните банки. За да чистят изср*** от политиците. Криптовалутите ти изглеждат "схеми" и "пирамиди", обаче всъщност са вариант за защита от политически глупости без централна банка. Еле пък, когато Мъск направи космическия интернет масово достъпен, ще разбереш от какво ще се страхуват политиците по света. Вместо да обръщаш кинтите в долари и марки (виденовата щуротия), за да се спасиш от инфлацията на тъпак в политиката, ще си ги държиш в криптовалути и ще се разплащаш през нета и то по цял свят. Един вид валутен борд, ама без да чакаш на политиците...
Альоша
Рейтинг: 50 НеутралноДо коментар [#39] от "selqnin": Ще има и самозастреляли стреляли се
Petleshev
Рейтинг: 2684 НеутралноДо коментар [#41] от "gost22":
Бивш tww09306483."... И за какво са били централните банки. За да чистят изср*** от политиците. Криптовалутите ти изглеждат "схеми" и "пирамиди", обаче всъщност са вариант за защита от политически глупости без централна банка. Еле пък, когато Мъск направи космическия интернет масово достъпен..."!
Той Мъск е олицетворение на добрият самарянин...! Прави всичко в името на добруването на хората, нали? Преди няколко години вярваха и в Тръмп. Хе-хе-е-е-е...!
Блажени са тия, които вярват в светлото бъдеще гарантирано от биткойн и въобще всякакви койни. Едва ли не биткойн е нещо божествено, което с магическа пръчка прави хората богати и ги пази от гадните централни банки и лошите политици, които си избират.
Альоша
Рейтинг: 50 НеутралноДо коментар [#41] от "gost22":
Един вид Мъск е нашият спасител
Альоша
Рейтинг: 50 НеутралноДо коментар [#43] от "Petleshev":
"Едва ли не биткойн е нещо божествено" - Данаил Петканов и Елън Мъск твърдят че е
Petleshev
Рейтинг: 2684 НеутралноДо коментар [#45] от "Jack":
Бивш tww09306483.Всеки може да твърди каквото иска. И всеки може да вярва в каквото иска.
Според мен криптовалутите не са пари. Но са перфектното средство за правене на пари. Естествено, от силно ограничен кръг хора. Останалите са кръводарители.
Альоша
Рейтинг: 50 НеутралноДо коментар [#46] от "Petleshev":
"перфектното средство за правене на пари. Естествено, от силно ограничен кръг хора. Останалите са кръводарители"
Подкрепям!!!
gost22
Рейтинг: 1920 ЛюбопитноДо коментар [#43] от "Petleshev":
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...До коментар [#44] от "Jack":
Аре стига с глупостите. Мъск прави неща за продаване, ама тези неща решават проблеми на хората, та заради това ще му ги купят. Никакво самарянство, а чисти пазарни принципи.
Криптовалутите не са панацея, а са още едно силно лекарство. Криптовалутите в съчетание с правителствено-недосегаем интернет ще контролират размера на глупостите на правителствата. Примерно да не се стига до хиперинфлация, а много преди това хората да минават на криптовалута, а политика (и кабинета му) ще си ходи заради финансов недоимък, ама без да са разорили народа. Това, не е по силите на никоя централна банка.
gost22
Рейтинг: 1920 ЛюбопитноДо коментар [#46] от "Petleshev":
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Същото важи 1към1 и за хартиените държавни валути.
gost22
Рейтинг: 1920 ЛюбопитноПомня навремето, така се изказваха за немската марка и долара. После, същите тези, бяха станали експерти по фалшиви долари и марки... Ти да видиш картинка, бабата турила очилата на носа и гледа долара да не е фалшив.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Альоша
Рейтинг: 50 НеутралноДо коментар [#49] от "gost22":
Всъщност биткойна не е точно валута. Дефиниция за валута е парична форма, която улеснява размяната на стоки и услуги. Биткойна предимно се ползва от спекуланти и наркотрафиканти.
Petleshev
Рейтинг: 2684 НеутралноДо коментар [#49] от "gost22":
Бивш tww09306483.И как важи същото и за валутите на централните банки? Хубава или лоша, централната банка се знае. Знае се и коя държава стои зад дадено парично обръщение. Зад една криптовалута, кой или какво стои? Някой си Сатоши... Ами хубаво. Чакайте на Сатоши... Или на Годо. Или на Мъск. Или на когото искате. Вервайте...!
Виж сега, не искам да те разубеждавам или да споря. Както казах, чакай на някой който не го знаеш кой е. Но няма начин да не е прав.
asroma1927
Рейтинг: 932 НеутралноДо коментар [#51] от "Jack":
Абсолютни глупости
Petleshev
Рейтинг: 2684 НеутралноДо коментар [#51] от "Jack":
Бивш tww09306483.Това, за наркобосовете не го вярвам. Тоест, там парите са си пари. За какъв им е да се занимават с измислици? Това е част от фолклора на който кълват шараните. Уж, че било много тайно и сигурно. Едва ли не търговците на дрога си поддържат АйТи отдел, който да им върти койните... Ама, как не...! :)))
gost22
Рейтинг: 1920 НеутралноАбе през соца долара беше точно същото, което описваш днес като биткойн, ама...
Иначе биткойна покрива параметрите на "пари" само дето не се емитира от някое правителство. В тази посока, е нещо като "жълтиците" навремето — пари, независими от държавите. "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
gost22
Рейтинг: 1920 ЛюбопитноДо коментар [#52] от "Petleshev":
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Ми точно това е ценното на криптовалутите — никое правителство не стои зад тях. Стои математика и предвидими ресурси. Никакви човешко-политически глупости в дългосрочен план, както е при държавните валути. Айде аз да лъжа или да съм заблуден, ама биткойна вече влиза в портфейлите (финансовите, а не твоя и моя) с функциите на златото и ценните метали.
truly
Рейтинг: 493 НеутралноДо коментар [#51] от "Jack":
Ахъм, да почакаме и ще видим. Който иска да трупа доларчета. Само да не се окаже, че тази хартия не я иска никой вече.
enter_k
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#3] от "KRAFTWERK":
А кое е изкуството в "стенописите" на Банкси?
klimentm
Рейтинг: 4306 ВеселоЗа творби на Банкси не давам и жетони от Монополи!
klimentmШоршо
Рейтинг: 337 ВеселоДо коментар [#40] от "selqnin":
Я гледам си портфолиото в бизон-а и изобщо не ми се плаче, айде ethereuma ми в binance няма да ти го показвам, че ще вземеш да скочиш от балкона, там съм х12-13, в края на годината ще съм милионер в евро, а ти чакай от СИК-аджията 50 левчета към пенсията.
https://ibb.co/595BWPS
klimentm
Рейтинг: 4306 Весело[quote#8:"realguru"][/quote]
klimentmИ трето и най важно - всяка валута е измислена, ние сме делегирали че парите са нещо което олицетворява стойност, всичко е в представите ни!
daskal1
Рейтинг: 3736 ВеселоДо коментар [#59] от "klimentm":
Е, дай един жетон сега, не бъди стиснат :-)
Светозар Христов
Рейтинг: 277 НеутралноЗа творби на Банкси може да приемат и марсианска валута. За Мона Лиза или за Дамата с хермелина ще приемат ли криптовалута ? Кога приемат ми се обадете.
enter_k
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#41] от "gost22":
Тва с валутния борд разцепи мрака.
Зад всяка твърда валута ползвана от даден валутен съвет стоят реални активи и икономика. Освен това при всички валутни бордове в страните с такива лихвите политат нагоре.
Когато почнеш да четеш статистики за БВП, външни и вътрешни дългове в биткойни ще коментираме пак:)
Дотогава ще са екзотичен портфейл скрит зад блокчейн.
gost22
Рейтинг: 1920 ЛюбопитноДо коментар [#64] от "Enter_K":
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Те, така сигурно са приказвали за хартиените пари, когато "жълтиците" слизали от сцената. Между другото, на политиците им треперят гащите да не четем за БВП в биткойни. Щото Валутния борд е по желание, ама ако народа ти разплаща в криптовалути през интернет, нямаш шансове да продължаваш с пакостите, дори да изкараш армията по улиците.
Kalinoff Ivan
Рейтинг: 1478 НеутралноДо коментар [#41] от "gost22":
Явно не си запознат с интернета на Мъск, той е всичко друго , но не и мосово достъпен, финансово , и никога няма да стане, защото е скъпо начинание и ще е достъпен, но не масово ... Относно централните банки и ролята им представи си , че шефа ти е платил преди празниците заплатата в биткойни , за няколко дни вече си 20 процента на долу , утре пък биткойна скочил с 50 процента и шефа ти е назад .... В общи линии е по зле от Виденовата зима , там поне беше ясна посоката и се нагаждаш и беше по предвидимо....
gost22
Рейтинг: 1920 ВеселоДо коментар [#66] от "Kalinoff Ivan":
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...А за нагоре надолу, то и немската марка и долара се движеха нагоре надолу, ама си ги ползвахме масово за разплащане, та това с шефа вече сме го играли и не боли като разплащане с ясно потъващи левове. Мерсим от ясна държавна посока, дето ме прецаква ясно и без шансове за измъкване.
За скъпия интернет, то и мобилните телефони и разговори бяха скъпи навремето, обаче схемата е от "скъп бутик към евтино и масово с огромен оборот". Само да му усетим ползата, и ще си купим и ще поевтинее...
block
Рейтинг: 1465 НеутралноДо коментар [#51] от "Jack":
Ами ако с биткоини можеш да си набавиш курви и бело, и с долари можеш да си набавиш курви и бело, че дори и с рубли можеш. Доларът е валута, рубла е валута. Значи тука по индуктивен път стигаме до извода, че и биткоина е валута. Както валути са били цветните пера на незнам си каква птица, раковините, копринени парчета с печат на китайския император и дори пластмасовите жетони на приднестровската република. Така, че... пари са си.
hamiltonf
Рейтинг: 4199 НеутралноДо коментар [#60] от "Шоршо":
USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!That page doesn't exist
The requested page was not found.