Българско-македонската комисия не свърши нищо, решението на спора е на политиците, обяви Янев

Българско-македонската комисия не свърши нищо, решението на спора е на политиците, обяви Янев

© Юлия Лазарова



България няма да одобри преговорната рамка за Северна Македония в досегашния ѝ вид, позицията вече е одобрена и нищо в нея няма да се промени преди заседанието на външните министри и Европейския съвет другата седмица. Същевременно политиците трябва да продължат да търсят решение, каквото историците в съвместната комисия не са били в състояние да осигурят.


Това следва от коментарите на български институции, направени часове преди посещението на македонския премиер Зоран Заев в София. Заев ще се срещне със служебния премиер Стефан Янев и президента Румен Радев в търсене на пробив в двустранния спор, затварящ пътя на Скопие към Европейския съюз и блокиращ провеждането на първата междуправителствена конференция (начало на преговорите за присъединяване).


Още преди тези разговори обаче първият му събеседник бе лидерът на ГЕРБ и бивш министър-председател Бойко Борисов, който го предупреди, че от разговорите му днес вероятно няма да излезе нищо и че служебният кабинет ще се оправдава с позицията на парламента.




Още снощи бяха попарени надеждите за промяна в българската позиция с две интервюта на Янев.


Пред Българската национална телевизия той каза в прав текст: "Не, България няма да одобри преговорната рамка в досегашния ѝ вид, тъй като в момента нашите условия са под егидата на тази рамка, която дава парламентът. Тази позиция е последователна, заявена многократно и ясно и се решава в политически диалог между нашите страни... Не е полезно за ЕС този нерешен проблем да влиза в европейското семейство."


Това потвърждение на очакванията на Борисов, че служебният кабинет ще се позовава на парламента, всъщност съответства на всички досегашни коментари на служебния кабинет по темата, в които се говори за Рамковата декларация на парламента от 2019 г. Малко след това и Министерството на външните работи потвърди, че условията за междуправителствена конференция на ЕС и Скопие не са изпълнени от гледна точка на София и че позицията на България за предстоящото заседание вече е одобрена. България същевременно остава "отворена за диалог и предприема стъпки за укрепване на доверието и завръщане към прагматичен и конструктивен диалог".


"Историците не свършиха нищо"


Снощи македонската агенция МИА публикува интервю с Янев, според когото прилагането на Договора за добросъседство върви бавно, но въпросът е двете правителства да седнат и прагматично да разговарят за това какво може да се направи, за да се постигне решение.


Од друга страна, Съвместната мултидисциплинарна експертна комисия не е постигнала нищо в хода на работата си, смята Янев. "Историците са хора на науката. Според мен хората на науката трябва да се занимават само с наука... но не трябва да се оставя да водят в политиката, защото политиката е отговорност на правителствата", казва Янев. "Политиката е отговорност на изпълнителната власт, която отговаря на исканията на гражданите", а те "се определят чрез гласуване на съответните избори", продължава той.


"Очевидно е, че тя (комисията за исторически и образователни въпроси) нищо не завърши. Това беше ясно още първата, втората година. Трябва да чакаме още пет години комисията да постигне нещо. Според мен това не е реално."


Стефан Янев,

служебен премиер на България


След срещата си с президента Радев в Брюксел, където бяха лидерите на държавите от НАТО в понеделник, Заев изрази надежда, че при предстоящото посещение в София може да има пробив в двустранния спор, който блокира началото на преговорите на Северна Македония с ЕС. Ден по-късно той обаче се отказа от оптимизма си, като предупреди, че вероятно е по-добре да гледа към октомври - когато в Словения ще има среща на ЕС и Западните Балкани - като възможен момент за съгласие с България.

Коментари (148)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1732 Гневно

    ДрОгаря се е взел на сериозно и си пъха ....... там, където изобщо не му е работа!!!
    Впрочем, кой точно подготвя изборите, докато тези разкъртват държавата???

  3. 3 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1377 Неутрално

    Боко натресе на България този проблем с цел предизборни машинации.

    ХАКНАТИЯТ МОЗЪК: https://unbrain.eu/?bg
  4. 4 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    ДрОгаря се е взел на сериозно и си пъха ....... там, където изобщо не му е работа!!!Впрочем, кой точно подготвя изборите, докато тези разкъртват държавата???
    —цитат от коментар 2 на selqnin


    Tи пък избори.
    Касират изборите и хунтата продължава.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  5. 5 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    В тази комисия се предложиха и евроучени за посредници,но българите страхливо отказаха,без дори да знаят дали тези хора няма да им помогнат именно на тях фактологически,което навява мисълта ,че може би онези на запад с дълбоките мази и сейфове може да имат и документи ,които не са съвсем угодни за бг национализма днес.

  6. 6 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1563 Неутрално

    Това, което Коминтерна, Сталин, Тито, Димитров, Югославия, Събрия, Съветският Съюз и Руската Федерация не успяха да направят, г-н Бойко Борисов го постигна с един замах чрез „Договор за приятелство, добросъседство и сътрудничество между Република България и Република Македония“ от 01.08.2017 г.
    ………………….
    Зоран Заев:
    „Радвам се, че България признава македонския език и македонската идентичност като наша реалност и с това ще бъде намерено решение, при което всяка от страните ще обърне внимание на интересите на другата страна.“, 24.11.2020 г. - segabg.com/hot/category-foreign-country/zaev-ne-sme-dalech-sporazumenie-sofiya
    ………………………….
    „Резолюция на Коминтерна по Македонския въпрос“ е официален политически документ на Коминтерна от януари 1934 година, с който за първи път в историята авторитетна международна организация дава насока за признаване съществуването на отделен македонски народ и македонски език.“ –
    bg.wikipedia.org/wiki/Резолюция_по_Македонския_въпрос_и_ВМРО_(об.)

  7. 7 Профил на Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
    Рейтинг: 13 Неутрално

    ДрОгаря се е взел на сериозно и си пъха ....... там, където изобщо не му е работа!!!Впрочем, кой точно подготвя изборите, докато тези разкъртват държавата???
    —цитат от коментар 2 на selqnin


    ЦИК, не се притеснявай. И надеждите ви за провалени избори все повече се изпаряват... 😁😁😁

  8. 8 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2833 Неутрално

    "Същевременно политиците трябва да продължат да търсят решение, за каквото историците в съвместната комисия не са били в състояние да осигурят." - непознавайки миналото, как да отчетем реалността и да очакваме бъдещето? Трудно е в Македония да формулират "компромиси", за които претендират, че има. Едва ли има българин, който да не припознава в македонците най-близките от всички народи на Балканите, Едва ли може да се продължава с някакви измислени претенции, за които само в Македония се надъхват, че са жизнено важни. Всеки заслужава живота си и не трябва да допуска друг да му показва как да го изживее. Най-добре от всичко е, че българските политици са наясно с историята и не допускат предателство от историците. А историята на България е една. В Македония е многостранна, затова и лутането там ще продължава. Какво повече да им се помага да я осъзнаят, щом те не искат?

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5755 Любопитно

    До коментар [#3] от "Боян Таксиров":

    Да признаем Самуил, братя Миладинови и Гоце Делчев за македонци, що ли?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  12. 12 Профил на drill
    drill
    Рейтинг: 975 Любопитно

    Боко натресе на България този проблем с цел предизборни машинации.
    —цитат от коментар 3 на Боян Таксиров


    А въобще знаеш ли за какъв проблем става въпрос /!?

  13. 13 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#6] от "Боян Баянов":

    “Резолюция на Коминтерна по Македонския въпрос“ е официален политически документ на Коминтерна от януари 1934 година, с който за първи път в историята авторитетна международна организация дава насока за признаване съществуването на отделен македонски народ и македонски език.“ –
    bg.wikipedia.org/wiki/Резолюция_по_Македонския_въпрос_и_ВМРО_(об.)”


    Да припомним и какво става в България няколко месеца по- късно, същата година. Преврат и подготовка за унищожението на Бългатия.
    “Една от първите задачи на новата власт е поставяне­то на ВМРО извън закона и издаването на задочна смърт­на присъда над Иван Михайлов. Благодарение на сръбс­ките пари, раздавани щедро от югославското посолство, набират скорост обществени движения - Българо-югославянското дружество и особено студентското дружество за приятелство между Югославия и България. В списъците на тези две дружества могат да се видят много известни имена като тези на Петър Увалиев, Живко Сталев, Петър Дертлиев и много други. В управителното тяло на Бълга­ро-югославското дружество влизат Димо Казасов, проф. Петко Стайнов, Г.М. Димитров, Никола Захариев, Владо Георгиев. В държавния архив се съхраняват покани от 1934 г. за честването на създаването на Югославската федера­ция и редом до тях - заповедта на тогавашния министър на вътрешните работи Петър Мидилев за забрана на тра­урните шествия по случай годишнината от Ньойския до­говор. Навсякъде в страната се провеждат лекции и сказ­ки, в които се пропагандира балканска федерация от връх Триглав до Черно море и от Бяло море до Дунав. Със сто­лица Белград, разбира се. В разработките на сръбското ра­зузнаване директно се говори за елиминирането на бъл­гарския цар и създаването на единна държава под владе­нието на Караджорджевите.”

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  14. 14 Профил на brighty
    brighty
    Рейтинг: 19 Неутрално

    От северномакедонска страна се оказа, че "историците" са били двама, другите били политолози, социолози и нещо от рода, всички обаче здраво закърмени в духа на титовизма и българоненавистната омраза. Тези двама "историци" пледирали, че било модерно в науката да има "мултиперспективност" към истината и фактите. Ако вие кажате на северномакедонците, че Земята е кръгла, те ще ви отговорят, че за вас може да е кръгла, но според тях е била плоска, после е станала на юфка, по-късно е била като тънка като струна, но сега определено е пурообразна :) Как нормален човек може да преговаря с подобни психопати, а :) Да си взимат албанците Тетово и западната част, останалото да се връща на турбофолк плексавиците и да свършва с тази северномакедонска мъка. На нас други психари в стаята не ни трябват, и без това си имаме все още ГЕРБ!

  15. 15 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1732 Весело

    До коментар [#7] от "Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ":

    Притеснен съм и то много сериозно само и единствено за Вас...!
    Иначе с неумните си конюнктурни "решения" деветдневния "парламент" на хунвейбинстващите неотроцкисти ни гарантира най-хаотичните избори за последните 30 години!!!

  16. 16 Профил на DonKey Hot
    DonKey Hot
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#2] от "selqnin":
    какво да къртят, Борисов и компания оставиха едно срутище със заложени неизгърмели бомби повсеместно.

    ум море, глава шамандура
  17. 17 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 810 Весело

    До коментар [#1] от "Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ":

    “Българо-македонската комисия не свърши нищо, решението на спора е за политиците"

    Мен тва ми звучи като тъничко начало на голямото клякане... Как мислите? 😁😁😁”

    Ти как мислиш, кой ще кляка и кой ще се навежда?

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  18. 18 Профил на Born
    Born
    Рейтинг: 499 Неутрално

    Българо-македонската историческа комисия не свърши нищо защото провокаторите и ченгетата/удбаши и кадесари/ са и от двете страни на барикадата. Заради това е време и политиците да поемат своята отговорност...

  19. 19 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 2589 Неутрално

    Радев, изпрати зайчето назад, без да му обръщаш внимание.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  20. 20 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 1841 Неутрално

    ДрОгаря се е взел на сериозно и си пъха ....... там, където изобщо не му е работа!!!Впрочем, кой точно подготвя изборите, докато тези разкъртват държавата???
    —цитат от коментар 2 на selqnin


    Точно те подготвят изборите. Трябва да се разкарат тези, които пребиват съпартийците си ако допуснат някой да не гласува за мафията.

  21. 21 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    Бойко (капитализма) загнива.
    Бойко (долара) ще падне
    2022 светло ,изчегъртано,рефомирано бъдеще.

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  22. 22 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1776 Неутрално

    Добре звучи. Дано само това не е прелюдия към поредната предателска политика спрямо България.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  24. 24 Профил на dokoro
    dokoro
    Рейтинг: 668 Неутрално

    До коментар [#11] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Никой не ви кара нищо да признавате.
    Стига с тази история.

  25. 25 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 1108 Неутрално

    Не са свършили нищо, щото то няма какво да се върши, не са те които решават, има ЕС, има сащ, има Израел, да заповядват. Тия са там да оправдаят командировъчни пари и да се правят че нещо работят и да вземат заплати. Евентуално и да завъртят мекия лична далавера.

    мурзилка
  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 1841 Неутрално

    До коментар [#7] от "Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ":Притеснен съм и то много сериозно само и единствено за Вас...!Иначе с неумните си конюнктурни "решения" деветдневния "парламент" на хунвейбинстващите неотроцкисти ни гарантира най-хаотичните избори за последните 30 години!!!
    —цитат от коментар 15 на selqnin


    Хаотични! А преди всичко беше толкова подредено. Областни управители, полиция, олигарси ..., докарваха избирателите под строй до урните.

  28. 28 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 800 Неутрално

    Борисов да спре да приказва по македонския проблем. Ако от външно и лично Захариева не му заяви, че не може да взима решения и да прави изказвания без одобрението на външно, той щеше да си прави каквото си иска. Съвсем изкукурига този човек. Това е единственият случай когато негов човек му се противопоставя.

  29. 29 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1377 Неутрално

    До коментар [#11] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Никой не ни кара. Сега, когато проблемът е поставен на масата и ако САЩ и ЕС натиснат България, ще трябва да се признават неща, които можеха и да не се признават(напр. македонския език), ако Боко не си правеше сметките за някакви проценти, добити чрез разухана патриотарска истерия.

    ХАКНАТИЯТ МОЗЪК: https://unbrain.eu/?bg
  30. 30 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1732 Весело

    До коментар [#16] от "DonKey Hot":

    А какво "укрепване на срутища" и сапьорски рейдове имаше при дрОгарЕте:
    -луканов;
    -беров;
    -виденов;
    -станишев;
    -орешарски....
    Няма как да помните, защото хората бяха заети с това да фалират Отечеството и да обслужват интересите на североизточните степни блата!!!

  31. 31 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 800 Неутрално

    Писах и в едина друга статия следното:
    "Чета, че Жельо Желев ще бъде награден с най-високото оличие на РСМ. С мутрата става същото, за сега само с пури. Какво излиза, че Жоро Тарабата, Жельо и Бойко са най-почитани в Сърбия и РСМ."

  32. 32 Профил на Go Go
    Go Go
    Рейтинг: 493 Весело

    Проблемът всъщност е натресен от Коминтерна още през 1934-а (не без участието на наши хора като Коларов и Гошо тарабата), а как се решават подобни проблеми е знаела още баба Марга Тачър, но изглежда няма кой да я чете:

    “Комунизмът свършва когато свършат чуждите пари.”

    73! Go Go
  33. 33 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3759 Неутрално

    До коментар [#22] от "kvasimodo":

    Няма как още повече, че български генерали, каквито са и президент, и служ. премиер, с каквито и политически пристрастия да са, все пак са закърмени с патриотични български истории, особено военни.

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  34. 34 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 800 Неутрално

    Най-добре ще е президентът да откаже да се срещне със Заев

  35. 35 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 1073 Неутрално

    Репресиите над българите в СР Македония след 1944 г.

    Съдебните процеси се провеждат в условията на безогледно налагане на македонизма. Те имат за цел да накажат проявите на българско национално самосъзнание. „Правова“ форма на преследването на българщината e Законът за съдене на престъпленията против македонската национална чест (1944).

    Той третира като престъпления деянията, засягащи „честта на македонския народ“, в случаите, когато не могат да бъдат квалифицирани като „подпомагане на окупатора“ (т.е. българските власти). На съдебно преследване се подлага всеки, който се чувства българин или смята, че историята, езикът и националността на славянското население в Македония са български. По цяла Македония през 1945 г. са проведени множество процеси и са издадени стотици присъди по Закона за „националната чест“.

    Сред първите подсъдими са духовните водачи на населението във Вардарска Македония, участници в борбата срещу сръбските режими от 1913–1915 г. и 1919–1941 г., дейци, оглавили българското национално-културно дело в годините на българското управление в областта през 1941–1944 г.

    На 2 юни 1945 г. съдът в Скопие осъжда на смърт героите на Скопския студентски процес от 1927 г. и всепризнати политически дейци в Македония в годините на освобождението – Димитър Гюзелев, Димитър Чкатров и Спиро Китинчев. Те, както и останалите шестима подсъдими по процеса, са обвинени, че са работили за възраждането и победата на българската национална кауза в Македония, като по този начин са действали против „своя собствен народ“. Д. Чкатров от Прилеп, брат на Йордан Чкатров, е активен деец на Македонската младежка тайна револю-ционна организация и строителен инженер............................
    http://www.mni.bg/2020/07/75.html?m=1

  36. 36 Профил на Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Добре звучи. Дано само това не е прелюдия към поредната предателска политика спрямо България.
    —цитат от коментар 22 на kvasimodo


    Ами помисли: историческата комисия досега бе основния претекст на българската страна, че нещата не вървят. Кой мислиш ще спечели от премахването й?

  37. 37 Профил на opl03649627
    opl03649627
    Рейтинг: 20 Неутрално

    Правилно. Македонската история, етнос и език не са научни, а чисто политически въпроси. Логично е преговорите да се водят от политици.

  38. 38 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2200 Неутрално

    "Българо-македонската комисия не свърши нищо, решението на спора е за политиците"Мен тва ми звучи като тъничко начало на голямото клякане... Как мислите? 😁😁😁
    —цитат от коментар 1 на Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ


    Ами не, това означава, че ако се чака комисията да постигне единогласие, то тогава може да се чака за начало на преговорите още 20 години (виж опита с гръчко-македонските изяснявания) а после самият преговорен процес (затварянето на главите) може да трае още 10 години например....
    Та за това нещата явно ще се поставят на друг коловоз - двустранните проблеми вместо да се чака да се рашат в комисия, се вкарват в преговорните глави. Всяка една глава се затваря, след като са изпълнени изискванията в нея. Това трае обикновенно няколко години. За това време цялата държава се преправя по изискванията на ЕС. Ако някоя глава не се затвори (както с Турция на пример), просто процеса продължава. Но така се избягва протакането във времето и политизирането на нещата. Не виждам "клякане" а разумно решение в стил " вълка сит и агнето цяло"

    Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"
  39. 39 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1732 Неутрално

    До коментар [#34] от "evtimvz":

    От мАЦква са му наредили друго...!

  40. 40 Профил на Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
    Рейтинг: 13 Неутрално

    До коментар [#38] от "DDR":

    На мен това, което описваш, е именно голямото клякане. Да не забравяме, че ганьовците си представят именно едно 20-25 години вето.

  41. 41 Профил на pinoccio
    pinoccio
    Рейтинг: 968 Весело

    Спор с югоеничарите нямаме!

    Да докажат с факти нещо от твърденията или у лево, при ветото!!!

  42. 42 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 810 Любопитно

    До коментар [#23] от "Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ":

    ”Мисля, българите. Защото в случая те са носителите на злото и неправдата. Македония има абсолютно всички основания да бъде присъединена, особено от наша гледна точка - страна, която и до ден днешен като ценности не принадлежи в ЕС. Вместо да отчитаме реверанса на нашите западни партньори, който са напрвили към нас, да ни приемат абсолютно незаслужено, ние се правим на велики и съдници. Тази отврат няма да може да продължи дълго във времето, според мен. А вие си мечтайте да се правите на балкански полицай 20-30 години. Най-много още 1-2 ще ви изтраят.”

    Когато гърчолята спираха комшиите, не бе такъв проблем. Защо сега да е?

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  43. 43 Профил на brighty
    brighty
    Рейтинг: 19 Неутрално

    До коментар [#23] от "Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ":

    Мисля, българите. Защото в случая те са носителите на злото и неправдата. Македония има абсолютно всички основания да бъде присъединена, особено от наша гледна точка - страна, която и до ден днешен като ценности не принадлежи в ЕС.

    Северномакедонски господине, г-н НАНАЙСКИ, на български не се казва "не принадлежи в ЕС", а "не принадлежи на ЕС". И като говорите за българите като за "зло" с мръсната си северномакедонска уста, искам само да Ви припомня, че не защита паметта на предците е зло, а поругаването на паметта на починали хора от северномакедонските истерици, лъжесвидетелстването - основаната на македонизма е зло, защото е богохулно и е крещящо северномакедонско поругаване на една от 10-те Божии заповеди, да мразиш братята си българи повече от поробителите си сърби - и това е зло, да си откачен северномакедонски расист, за който татари и монголи са по нисша раса от тяхната турбофолка самоличност - това е зло. Злото на Балканите, посадено от Империята на Злото, Сталин и Коминтерна си има име - РСМ. Ще се пържите в ада обаче за поругаване на паметта на хилади българи - светци, просветители, революционери и обикновени честни хора, имали историческата нерадост да се родят и живеят на територията на днешния резерват на Злото - Северна Македония!

  44. 44 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    До коментар [#30] от "selqnin":

    Я кажи к'во става тръбата от югоизтоик. Напълнихте ли я за Сръбия. Има у предвид, че таа тръба нема отклонения за БГ.

  45. 45 Профил на Корабов
    Корабов
    Рейтинг: 96 Неутрално

    До коментар [#22] от "kvasimodo":Няма как още повече, че български генерали, каквито са и президент, и служ. премиер, с каквито и политически пристрастия да са, все пак са закърмени с патриотични български истории, особено военни.
    —цитат от коментар 33 на hamiltonf


    Опасявам се, че са закърмени преди всичко с идеите на интернационала....

  46. 46 Профил на famousandco
    famousandco
    Рейтинг: 673 Неутрално

    "Българо-македонската комисия не свърши нищо, решението на спора е за политиците"Мен тва ми звучи като тъничко начало на голямото клякане... Как мислите? 😁😁😁
    —цитат от коментар 1 на Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ


    Напротив, звучи си като изричане на очевидното - северномакедонците опитаха да превърнат историческата комисия в политическа и с това провалиха усилията за постигане на разбирателство. Идеята беше спора от политически да стане научен, с което да се понижи напрежението и да се стъпи на някаква безспорна основа. Вместо това, историчарите от РСМ се отказаха изцяло от научният подход, за сметка на политическото инженерство. Категоричната констатация на тези факти ще посочат виновника за провалените преговори и причините за липса на прогрес за Скопие към ЕС.

  47. 47 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 769 Неутрално

    Винаги когато историята влиза в политиката се получава национализъм.След загубата на войните в Македония се сее омраза към българите.Настоящето поведение на Б-ия подклажда тази омраза и е в полза на македонизма.Като членове на ЕС ние можехме да обърнем страницата и да убедим нашите съседи, че имаме общо минало и общо бъдеще.

  48. 48 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#23] от "Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ":Мисля, българите. Защото в случая те са носителите на злото и неправдата. Македония има абсолютно всички основания да бъде присъединена, особено от наша гледна точка - страна, която и до ден днешен като ценности не принадлежи в ЕС. Северномакедонски господине, г-н НАНАЙСКИ, на български не се казва "не принадлежи в ЕС", а "не принадлежи на ЕС". И като говорите за българите като за "зло" с мръсната си северномакедонска уста, искам само да Ви припомня, че не защита паметта на предците е зло, а поругаването на паметта на починали хора от северномакедонските истерици, лъжесвидетелстването - основаната на македонизма е зло, защото е богохулно и е крещящо северномакедонско поругаване на една от 10-те Божии заповеди, да мразиш братята си българи повече от поробителите си сърби - и това е зло, да си откачен северномакедонски расист, за който татари и монголи са по нисша раса от тяхната турбофолка самоличност - това е зло. Злото на Балканите, посадено от Империята на Злото, Сталин и Коминтерна си има име - РСМ. Ще се пържите в ада обаче за поругаване на паметта на хилади българи - светци, просветители, революционери и обикновени честни хора, имали историческата нерадост да се родят и живеят на територията на днешния резерват на Злото - Северна Македония!
    —цитат от коментар 43 на brighty


    И макетата като българите -обичат си поробителите. Да давам ли пример колко процента българи са русофили. И кои са най-важните паметници ,та и най-огромни и руски напъпа от столица та до села. Вашто прилица на обая работа -засмяла се овцата на козата...

  49. 49 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2753 Неутрално

    Няма лошо въпроса да отлежава в комисията още 10-тина години :)

    Даже може като одъртеят едни историци да ги сменят с други. :)

  50. 50 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 717 Неутрално

    Този пък парашутист, за когото и един човек не е гласувал е последния, който да определя, кой ще решава спора. Тея не разбраха, че са там, за да организират едни избори и обратно по дупките.

  51. 51 Профил на Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
    Рейтинг: 13 Неутрално

    До коментар [#42] от "Bullet":

    Когато "гърчолята" правиха проблеми, така или иначе влизането на Македония в различните съюзи не бе реалистично, не само по причина, че имат неразрешен конфликт за името, а и по безброй много други вътрешно-политически фактори. В момента, в който бяха готови, проблемът с Гърция се реши, и то по начин, който далеч не бе приет радушно в самата Гърция. Да не говорим, че Гърция е много по-влиятелна страна от България.

  52. 52 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2971 Неутрално

    Не мисля, че топката трябва да се дава единствено на политиците.
    И съм твърдо против да се оплюват историците!

    Какво да направят, като срещу тях седят чугуни и гьонсурати, които само едно си набиват - "мултиперспективността".
    Те му викат - ей ти извора, участници, очевидци и съвременници са написали черно на бяло, че така и така - то насреща стои като истукан с плосък поглед и си дудне като курдисано - ама нье, те нЕ са знАли контекстот широкиот, та требе да ги бараме мултиперспективно како го видемо ние днескана!

  53. 53 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2753 Неутрално

    До коментар [#51] от "Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ":

    Що България не е ли влиятелна? ;)

  54. 54 Профил на Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
    Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ
    Рейтинг: 13 Неутрално

    До коментар [#23] от "Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ":Мисля, българите. Защото в случая те са носителите на злото и неправдата. Македония има абсолютно всички основания да бъде присъединена, особено от наша гледна точка - страна, която и до ден днешен като ценности не принадлежи в ЕС. Северномакедонски господине, г-н НАНАЙСКИ, на български не се казва "не принадлежи в ЕС", а "не принадлежи на ЕС".
    —цитат от коментар 43 на brighty


    Грешите, господине. Като чист българин (уви), ви казвам, че "не принадлежи в ЕС" е напълно легитимен израз. "Не принадлежи на ЕС" също е легитимен, но има друго значение, друг нюанс. Във втория случай се изразява чисто притежание, примерно дали ЕС притежава България, демек България е собственост на ЕС. В първия случай, който аз използвам, нюансът е, че просто не ни е мястото в ЕС.

  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  56. 56 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 632 Неутрално

    Ами, северомакедонците постигнаха своето - обезмислиха историческата комисия ... Както виждам, сега и Янев започва да им приглася ... Интересно ми е как точно смята да реши спорните въпроси без да намесва историята ?????! ... Подозирам как процентите на патриотите ще се покачват до изборите.

  57. 57 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 545 Неутрално

    А не е ли гаф , че Заев се среща ( първо )
    с БХ, дето натресе Бг на толкова много пачи яйца вкл. Македоското вето?!

  58. 58 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2200 Неутрално

    До коментар [#38] от "DDR":На мен това, което описваш, е именно голямото клякане. Да не забравяме, че ганьовците си представят именно едно 20-25 години вето.
    —цитат от коментар 40 на Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ


    Защо да е клякане? Това е едно много разумно решение - след като стана ясно на всички в ЕС и РСМ, че по определени точки Бг има твърда позиция, сега съвсем спокойно тези точки могат да се вкарат в съответните преговорни глави. И главите да се затварят една по една, което е процес от няколко години (между 5 и 10 години). И ако за това време, проблемите, които Бг е вкарала за решаване в главите не се решът задоволително, главите не се затварят и се чака още няколко години. Големият плюс е, че през това време РСМ може съвсем спокойно да се реформира съдебната система, енергетиката и т.н. според изискванията на ЕС. Също така ще получи и много облекчения икономически и достъп до фондове. После този достъп може да се изплзва и като моркова и тоягата при решаването на проблемите в съответните глави. (виждана практика при други държави кандидатки). Определено за това време щът или не щът в РСМ ще трябва да направят и доста неща в образованието, в правата на хората с българско самосъзнание, в отношението към българското културно-историческо наследство в днешна РСМ и т.н. Те немците на времето не спряха Чехия от преговори заради Бенешовите декрети щото и Чехия имаше "червена линия" по тази тема, но се вкараха разни изисквания за културно наследство, как да се тълкува историята, да се осветли проблема с изгонаването ан немците и т.н. и т.н и сега навсякъде из засегнатите региони се вижда резултата - масово възстановяване на немското културно наследство, връщане на оригиналните надписи на немски по паметници и църкви, вкл и на военните паметници с немските имена на падналите зa "Vaterland und Kaiser", море от книги по проблема със Судетите и т.н, и т.н. - темата е дълга и с две изречения не мога да я обхвана.
    п.п. а на Староместке намести се възстанови миналата година разрушеният през 1918 г Мариански слоуп.

    Im Kapitalismus wird der Mensch durch den Menschen ausgebeutet; im Sozialismus ist es umgekehrt. "Gleichberechtigung ermöglicht Freiheit, weil Ungleichheiten nicht negiert werden. Gleichstellung ist Gleichmacherei, die den Menschen nicht mehr in seiner Individualität, sondern nur als Vertreter eines Kollektivs wahrnimmt"
  59. 59 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1732 Весело

    До коментар [#44] от "Хи-хи":

    Аз лично за сега тръби не пълня....
    Тази геостратегическа дейност Историята, Провидението, Съдбата и Бог са поверили на изключителни хора, като Вас...!

  60. 60 Профил на dimitar_cupovski
    dimitar_cupovski
    Рейтинг: 200 Любопитно

    http://i198.photobucket.com/albums/aa260/Piperkata/HellenismintheNearEast-1918-50.jpg

    Къде изчезнаха Македонците от Пиринско и Беломорско?

    Картата е от 1916.

  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62 Профил на Born
    Born
    Рейтинг: 499 Неутрално

    До коментар [#58] от "DDR":

    + + + + + + +

  63. 63 Профил на dimitar_cupovski
    dimitar_cupovski
    Рейтинг: 200 Любопитно

    http://i198.photobucket.com/albums/aa260/Piperkata/RacesofEasternEurope-1918-50.jpg

    Още една. Македонските Славяни са означени како засебен народ.

  64. 64 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 1585 Неутрално

    Боко натресе на България този проблем с цел предизборни машинации.
    —цитат от коментар 3 на Боян Таксиров


    По-скоро националистите от мвро започнаха с цел дивиденти на изборите а Буци не ги спря.Лошото са последствията. Но каквото имаме това имаме.

    SHADOWS of SOFIA
  65. 65 Профил на dimitar_cupovski
    dimitar_cupovski
    Рейтинг: 200 Любопитно

    http://i198.photobucket.com/albums/aa260/Piperkata/CarteethnographiquedelaPninsuledesB.jpg

    Още една от 1918, френска карта. Доказателства искате ли още негатори?

  66. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  67. 67 Профил на pinoccio
    pinoccio
    Рейтинг: 968 Весело

    До коментар [#65] от "dimitar_cupovski":

    На макя ти у фурката ихчезноха, сърбоманче.

  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 785 Неутрално

    РСМ официално обяви, че се ръководи от мулти-истините за историята. Т.е Цар Самуил е македонски цар за македонците, макар за останалия свят (без Сърбия) Цар Самуил да е Цар на българите. По същата логика стои и въпросът за това македонците ли са част от българите или обратно. Това е опасно и неприемливо за българите.

  70. 70 Профил на von_seeckt
    von_seeckt
    Рейтинг: 843 Неутрално

    До коментар [#60] от "dimitar_cupovski":

    Кви са тези македонци? У нас македонец е географско понятие като северняк примерно.

  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  72. 72 Профил на pinoccio
    pinoccio
    Рейтинг: 968 Гневно

    За времето от 1944 до 1980 г. във Вардарска Македония са проведени над 700 политически процеса срещу интелектуалци, младежи и будни българи, завършили със стотици смъртни присъди. В същия период са убити или безследно изчезнали 23 000 души и над 120 000 българи са преминали през затворите и лагерите на Титова Югославия...

    Айде, обяснявайте скопените?

  73. 73 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#5] от "log_on":
    Надявай се. То удавник и за сламката се хваща.

  74. 74 Профил на cpl40723722
    cpl40723722
    Рейтинг: 1570 Неутрално

    Какво е това заглавие?
    Демек Янев е на ръба на отстъпките.
    Е, вече много ни дойдоха с Радевия и с юмруците и с всички циркажийски номира.
    Сега и ако с Македония се провалят - жална им майка.

  75. 75 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 632 Неутрално

    До коментар [#58] от "DDR":

    Голяма каша е в главата ти ...
    Първо: България САМА настояваше вместо ветото, спорните въпроси да бъдат включени в преговорния процес, но именно ЕС и РСМ НЕ СЕ СЪГЛАСИХА !!! Кое гарантира, че тези точки ще бъдат вкарани в преговорните глави ???? Ами нищо не го гарантира - само твоето предположение ... Ама ние си умираме да угаждаме на всички и да ни тупат по рамото.
    Второ: Тези лакърдии за "моркова и тоягата" са валидни и за НАТО .... Само, че не виждам никакви "пробългарски" промени в образованието им и отношението към българите. Дори напротив - злобата се засилва.

  76. 76 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2971 Весело

    До коментар [#60] от "dimitar_cupovski":Кви са тези македонци? У нас македонец е географско понятие като северняк примерно.
    —цитат от коментар 70 на von_seeckt


    Много вярна забележка.
    Македонец е същото като шоп.

    Прочее ... ей ви идея: Да им пратим шопи да преговарят с мАкедонците!

    Тъй, де, заради равнопоставеността ...

  77. 77 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 865 Неутрално

    Ами, северомакедонците постигнаха своето - обезмислиха историческата комисия ...
    —цитат от коментар 56 на Булаир


    Тя кога е имала смисъл че да се обезсмисля? Сериозно ли някога някой си е мислел че (северно)македонските учени които десетилетия са градили кариерата си върху научни статии за не-българският произход на нацията си ще седнат на масата, ще изслушат доказателствата на българските учени, ще им проблесне лампичка "уау, как досега не сме знаели това!", ще си посипят главите с пепел и ще кажат "цялата ни досегашна научна кариера е била изградена на пълни глупости и едва сега го осъзнахме".


    Не случайно спора с името с Гърция беше решен от политици, а не от историци или професори по филология.

  78. 78 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3762 Весело

    " Пред Българската национална телевизия той каза в прав текст: "Не, България няма да одобри преговорната рамка в досегашния ѝ вид, тъй като в момента нашите условия са под егидата на тази рамка, която дава парламентът. Тази позиция е последователна, заявена многократно и ясно и се решава в политически диалог между нашите страни... Не е полезно за ЕС този нерешен проблем да влиза в европейското семейство.""

    Кратко, точно, ясно ! Другото е просто губене на време !

  79. 79
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  80. 80
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  81. 81
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  82. 82 Профил на bulit
    bulit
    Рейтинг: 357 Неутрално

    До коментар [#2] от "selqnin":

    ЦИК ги подготвя.Оставени са на самотек да се оправят с батака оставен след решението на протестните партии да се гласува само с машини.

  83. 83 Профил на cpl40723722
    cpl40723722
    Рейтинг: 1570 Неутрално

    до 58.
    Кви преговорни глави от сега нататък?
    В Договора от Преспа има ЕДНА преговорна глава - българо-македонска комисия , която да разгледа и обсъди историята, фалшификациите на македонците.
    Е, те до сега дори не работиха в тая комисия по македонска вина, 6 месеца изобщо не стъпиха, а като ходят не общуват и седаят като мумии. Сигурно така им е наредено.

  84. 84
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  85. 85 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 785 Неутрално

    До коментар [#23] от "Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ":
    В грешка си. България е важна, защото е на Черно море, а от другата страна е Путлер. Доказва го САЩ с опит да изчисти корупцията тук.

  86. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  87. 87 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1732 Неутрално

    До коментар [#82] от "bulit":

    Ще бъде тотална бъркотия, хаос и чудене какво да се прави ...
    За девет дни от хунвейбинстващите неотроцкисти - толкова!!!

  88. 88 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2971 Неутрално

    А не е ли гаф , че Заев се среща ( първо )с БХ, дето натресе Бг на толкова много пачи яйца вкл. Македоското вето?!
    —цитат от коментар 57 на gl_avatar


    Ми нормално е Заю да си търси Баю.
    Веднъж - защото си се знаят.
    Второ - защото именно наш Баю беше достатъчно безхаберен, та да подпише оная фърчаща хартишка само с общи лакардии, която боНбастично хвалипръцкото елементарен изкльопа да Му пробутат за "Договор".
    Трето - защото наш Баю е самовлюбена тиква, та е идеален за Заю да си пробутва нУмерата.
    И не на последно място - в момента наш Баю, за да бЕга от жегата, която Го е погнала, е готов на всичко само и само да са "запише" като "човекът на американците в България". Хем така да се опита да си отърве дирника, хем да се "отърка" в Голям Батю и да завъди имидж, че от Него нещо зависи.
    И Заю, който не е глупав, що да не Го ползва? Хеле пък както и американците натискат!

  89. 89 Профил на Булаир
    Булаир
    Рейтинг: 632 Неутрално

    До коментар [#77] от "Skydiver":

    И как точно предлагаш да се решат проблемите БЕЗ да намесваме историята ??????? ... В договора с Гърция, ако си го чел, се говори много за историята .... И точно тук е пропускът на Банкянския Тиквеник - побърза да подпише един обтекаем, с нищо незадължаващ договор, само за да спочеше егото си по време на председателството. И точно в това е грехът на Патриотите - че му позволиха да го направи.

  90. 90 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2753 Неутрално

    [quote#55:"Сенсей НАНАЙ Боко НАНАЙ Шкембе НАНАЙ"][/quote]

    Най-големите лузъри, ама всички се съобразяват с нас на Балканите и с никой нямаме проблеми. :)

  91. 91 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    http://i198.photobucket.com/albums/aa260/Piperkata/HellenismintheNearEast-1918-50.jpg Къде изчезнаха Македонците от Пиринско и Беломорско?Картата е от 1916.
    —цитат от коментар 60 на dimitar_cupovski


    Ами от ЕС хем признаха ОМО-Илинден ,хем глобяваха БГ ,че не ги признава та до днес ,за да не ''искочат'' на преброяване някакви македонци за срам и резил български. Но пък БГ напъва ,та изнасилва за обратното в МК - там да признаели не бг малцинство ,ами цялата Македония за българска. Оксиморони някакви.

  92. 92 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3003 Неутрално

    До коментар [#3] от "Боян Таксиров":

    Така е,преди Борисов се разбирахме и обичахме с мекетата!Като дойде Борисов почнаха да фалшифицират историята?

  93. 93
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  94. 94 Профил на cpl40723722
    cpl40723722
    Рейтинг: 1570 Неутрално

    До македонеца с брадата.
    Единственото, което постигаш с тия псувни е само отлагане на влизането в ЕС.
    Всяка псувня отлага с година нашите отстъпки. Продължавай така, ама най-добре да се фанете под ручка с Вучич и да поискате да ви земе Путин в Евразия.
    СЛАДУР.

  95. 95
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  96. 96 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1377 Неутрално

    До коментар [#92] от "wre501051215":

    Не, но поне нямаше това напрежение и наслояваща се омраза. След Боковата изцепка и мутренски подход нещата не станаха по добре, а по зле, и няма изгледи това да се промени.

    ХАКНАТИЯТ МОЗЪК: https://unbrain.eu/?bg
  97. 97 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 3892 Весело

    Като гледам как политиците ни се справят с другите проблеми...
    По-скоро бих се обърнал към арменския поп за арбитър!
    На нашите политици без поръчител не бих дал и петак, не бих ги наел и патките да пасат - половината ще излапа, останалите ще оставят на лисици и чакали...

  98. 98
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  99. 99
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  100. 100
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK