Първият "Тбилиси прайд" бе отменен след щурм на офиси и насилие над журналисти

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (154)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 910 Неутрално

    Парад на черната вълна, предполагаме ?

  2. 2 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1898 Неутрално

    Насилието е точно толкова излишно, колкото и така нареченият "прайд"!!!
    Има си естествен човешки и Божествен ред в света!

  3. 3 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Това "духовници тормозят журналист на улицата" не можах да си го представя!

  4. 4 Профил на motochristo
    motochristo
    Рейтинг: 717 Неутрално

    Не знам как пияните беззъби нацисти по цял свят изглеждат по един и същи начин.
    Иначе очевидно е рано за такива паради в Грузия.

    Гласуваш за прасе - получаваш кочина.
  5. 5 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1860 Любопитно

    "Организацията е клонът в Тбилиси на Human Righs House Foundation, неправителствена организация, действаща в Източна Европа, Кавказ и Балканите."

    Мда... Грузия не беше ли опората на НАТО на Кавказ?

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4587 Весело

    Там трудна работа...

    https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uA
  8. 8 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4587 Весело

    Там трудна работа...

    https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uA
  9. 9 Профил на sylvester
    sylvester
    Рейтинг: 502 Неутрално

    Тези, които много силно мразят хомосексуалните, обикновено крият нещо...

  10. 10 Профил на Момчил Костов
    Момчил Костов
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Кхе-кхе-кхе, пълнят ми душата грузинците. Браво и че църквата е заела позиция!

  11. 11 Профил на hellwitch
    hellwitch
    Рейтинг: 534 Неутрално

    На практика така направиха този прайд по-успешен отколкото би могъл въобще да бъде.

    Насилието ясно показва липса на основни човеки права в Грузия.

  12. 12 Профил на skeptichen
    skeptichen
    Рейтинг: 301 Неутрално

    Ужасно наистина, а Грузия е кандидат член на ЕС и НАТО. Реакцията на това събитие ще каже много за това дали са готови.

    Това което грузинската църква прави определено не е христянство. Едно е да имаш мнение като гражданин, друго е да приканваш към насилие, трето е лично да участваш в него. Последните 2 са престъпления, за които се надявам да бъдат подведени под отговорност.

    Ясно е че побойници винаги ще има. Но защо полицията не е там да защити човешките права, да овладее ситуацията и предотврати този линч?

    Министъра на вътрешните работи трябва да отговаря. Има ли официално ограничаване на човешките права и допускане на насилие?

    Би трябвало незабавно да даде обяснения за това дали е пропуснал да издаде заповед или е издал и някой не я е изпълнил. Трябва да има оставки и да дойдат ръководители който могат да гарантират че политицята ще се намеси за да защити на човешките права на гражданите според конституцията на Грузия.

  13. 13 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1465 Неутрално

    До коментар [#6] от "hnf061064181":


    хората там не са толкова заспали и с промити мозъци.
    —цитат от коментар 6 на hnf061064181


    Така е, на снимките изглеждат културни и ерудирани хора :)))

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1391 Весело

    Аз като ви разправям, че както са я подкарали - накрая ще ги бият!

  16. 16 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 838 Весело

    Не знам как пияните беззъби нацисти по цял свят изглеждат по един и същи начин. Иначе очевидно е рано за такива паради в Грузия.
    —цитат от коментар 4 на motochristo


    Грузия никога няма да стане джендърска! Най- малкото заради другаря Коба, който имат за пример...

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  17. 17 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1391 Весело

    Това "духовници тормозят журналист на улицата" не можах да си го представя!
    —цитат от коментар 3 на 3biri


    Предполагам - гонили са му злите духове "по овчерски", както го описва процеса Захари Стоянов.

  18. 18 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5319 Неутрално

    Значи, КГБейовете могат да си правят

    КГБей ПРАЙДОВЕТЕ на 9-ти май

    а другите - като ЛГБТ например, да не могат

    Погледнете КОИ са против - БРЪСНАТИТЕ ФАШИЗИРАНИ ГЛАВИЦИ

    и ПОП-ПОЛКОВНИЦИТЕ от т.нар. "църква"

  19. 19 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 838 Весело

    Тези, които много силно мразят хомосексуалните, обикновено крият нещо...
    —цитат от коментар 9 на sylvester


    Мразим ви безплатно...! 😏

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  20. 20 Профил на 3biri
    3biri
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#12] от "skeptichen":

    Нещо се объркахте! Събитието показва дали са готови грузинците, а реакцията показва на какво са готови реагиращите. Апропо и Турция се отказа от Истамбулската конвенция и тя осиротя.

  21. 21 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5319 Неутрално

    Значи, КГБейовете могат да си правят

    КГБей ПРАЙДОВЕТЕ на 9-ти май

    а другите - като ЛГБТ например, да не могат

    Погледнете КОИ са против - БРЪСНАТИТЕ ФАШИЗИРАНИ ГЛАВИЦИ

    и ПОП-ПОЛКОВНИЦИТЕ от т.нар. "църква"

  22. 22 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 387 Неутрално

    Грузия се опълчи на Русия и даде отпор на руската армия, та там трудно ще се поддадат на джендъризма.

  23. 23 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2577 Весело

    Но аз ви питам, господин Председател: в коя страна фашистите не са диваци и варвари?

    "The glory of God is intelligence"
  24. 24 Профил на prinz
    prinz
    Рейтинг: 8 Весело

    Я!
    Организиран отпор на прайда в родината на Сталин.. Пък и духовници са се намесили ....

    Ето какво споделя Sam Van de Putte

    https://twitter.com/AllemaalSam

    Не съм крал
  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1391 Весело

    Ужасно наистина, а Грузия е кандидат член на ЕС и НАТО. Реакцията на това събитие ще каже много за това дали са готови. Това което грузинската църква прави определено не е христянство.
    —цитат от коментар 12 на skeptichen


    Начи ...
    Пръво на пръво - Грузинската Църква е Апостолическа.
    Това по въпроса за "християнството".

    И второ на второ - от кога и поради что джендъризъмъ стана основа и главен критерий за ЕС, че даже и за НАТО ?
    Пък и "християнството" ...
    Ми изгонете тогава Турция от НАТО! Тяхното пък даже по име не е "християнство"!

  27. 27
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 28 Профил на prinz
    prinz
    Рейтинг: 8 Разстроено

    До коментар [#20] от "3biri":

    Е да обаче...., много по-жетоки битки имаше няколко пореднии години в Белград. И на Вучич му намекнаха, да се доближи до новите ценности.......и сега имат лесбийка премиер, женена за друга лесбийка.

    Не съм крал
  29. 29 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 387 Неутрално

    Значи, КГБейовете могат да си правят КГБей ПРАЙДОВЕТЕ на 9-ти майа другите - като ЛГБТ например, да не могатПогледнете КОИ са против - БРЪСНАТИТЕ ФАШИЗИРАНИ ГЛАВИЦИи ПОП-ПОЛКОВНИЦИТЕ от т.нар. "църква"
    —цитат от коментар 21 на Hawaii


    Какви КГБ прайдове бе комуне?Грузия бе нападната от Русия през 2008г .Ти затова ги и мразиш,щото се опълчиха на любимата ти Русия.Руска подлога си ти.

  30. 30 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 2052 Неутрално

    Очаквано.Неочакваното ще дойде от други места..Още малко да нервят хората с подобни дивотии и подозирам в Европа също ще сме свидетели на подобни неща..И да побързам да отговоря на невярващите, просто като им напомня как посрещаха уж "бежанците" през 2015 и как са нещата сега.

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  31. 31 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 387 Неутрално

    Но аз ви питам, господин Председател: в коя страна фашистите не са диваци и варвари?
    —цитат от коментар 23 на тулса


    Кои са тия фашисти?Щото и дядо ми е бил обявен за фашист от комунягите,щото не е искал да влезе в ТКЗС.А той изобщо не е имал никакви политически прояви и се е бил във войната срещу нацистите, като е тежко ранен.
    Та и сега така много лесно се лепи етикетът "фашист "на хора с различно мнение.

  32. 32 Профил на Баличея
    Баличея
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Църквата и гей-общността станаха невероятен тандем. Църквата, чрез хомофобията отново си намира някаква функция в обществото и успява да събира симпатизанти. От другата страната благодарение на хомофобните ексцесии гей-общостта легитимира нуждата от гей-паради.

  33. 33 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2946 Неутрално

    Не забравяйте че основоположник на джендъризма е Св. Тимотей от Евангелие на Лука. Та православните са първите джендъри, отворили кутията на Пандора, от която се пръкна ЛГБТ+.
    Социалният пол трябва да се премахне навсякъде - слава Богу в нашата конституция е премахнат.

  34. 34 Профил на Tzar Vova Josei-ki
    Tzar Vova Josei-ki
    Рейтинг: 284 Любопитно

    Насилие над журналисти...

    Не е ли по-правилно, насилие над журналисти възпяващи дъговите?
    Тия дъговите да правят каквото си искат, но квиченето им не ми се слуша!

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на Gustav
    Gustav
    Рейтинг: 1839 Любопитно

    Е що пък "Първият" исторически гей парад, като още от 2018-та си правят с такъв резултат?
    https://www.youtube.com/watch?v=hyBNL6XQI0I

    "Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
  37. 37 Профил на Tzar Vova Josei-ki
    Tzar Vova Josei-ki
    Рейтинг: 284 Весело

    До коментар [#23] от "тулса":

    И ти ли бе Тулса?

  38. 38 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2518 Неутрално

    До коментар [#26] от "xm...":

    Пък и "християнството" ...
    Ми изгонете тогава Турция от НАТО! Тяхното пък даже по име не е "християнство"!

    Да обаче в Турция имат правилно отношение към манафите.

  39. 39 Профил на pantyshot
    pantyshot
    Рейтинг: 463 Неутрално

    До коментар [#26] от "xm...":

    Арменската църква е апостолическа, грузинската е источно православна.

  40. 40 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2518 Неутрално

    С какво точно се гордеят?

  41. 41 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3937 Любопитно

    Какво казват САЩ и ЕС, които са най-големите съюзници и приятели на Грузия във връзка с тези събития!?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  42. 42 Профил на Корабов
    Корабов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Иначе очевидно е рано за такива паради в Грузия.
    —цитат от коментар 4 на motochristo


    Никога не е късно да стане "рано" и за Бългрия!

  43. 43 Профил на Binko Binev
    Binko Binev
    Рейтинг: 791 Неутрално

    До коментар [#26] от "xm...":

    Апостолическа означава, че е създадена от апостол. В случая Андрей Първозвани.

  44. 44 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1860 Неутрално

    Попитали Радио Ереван:
    - Може ли мъж да забременее?
    - Не може, но опитите в Анадола продължават.

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  45. 45 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3937 Весело

    До коментар [#13] от "Боян Таксиров":

    Хахаха... особено ерудиран е оня, който е взел със себе си знамето на Англия вместо знамето на страната си Грузия. :-)

    П.П.
    Коментирам снимката от статията. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  46. 46 Профил на Binko Binev
    Binko Binev
    Рейтинг: 791 Неутрално

    До коментар [#33] от "Deaddark":

    Къде в Евангелието на Лука се споменава Тимотей?

  47. 47 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#26] от "xm...":Пък и "християнството" ...Ми изгонете тогава Турция от НАТО! Тяхното пък даже по име не е "християнство"!Да обаче в Турция имат правилно отношение към манафите.
    —цитат от коментар 38 на blondofil


    Мдам, прав сте. Има си йератхия на ценностите и приоритетите!

    Както казваше Монката Паси, този наш Водител към НАТО и Евроатлантизма:
    Майната му на християнството!

  48. 48 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 838 Любопитно

    До коментар [#31] от "Мусаши":

    "Молотов: Българи, бъдете спокойни, вашата граница ще остане непокътната" https://t.ly/BzKf

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  49. 49 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3937 Весело

    До коментар [#38] от "blondofil":

    Всъщност в Турция преди няколко седмици с местния прайд също не се проведе. Разликата е, че в Турция хомосексуалните и транссексуалните ги би полицията, а в Грузия ги е била някаква крайно дясна тълпа от някакъв анти прайд парад. :-) Но като цяло негативното отношение на обществото в Турция и Грузия към ЛГБТ общността е едно и също.

    Предполагам си има причина за това.

    Иначе лично мнение. Тези паради наистина са безсмислени. Глупаво е да се гордееш със своята сексуалност, без значение каква е тя.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  50. 50 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#26] от "xm...":Арменската църква е апостолическа, грузинската е источно православна.
    —цитат от коментар 39 на pantyshot


    Грузинската също е от апостолическите.
    От Андрей Първозванни, който е изпратен да отмени самата Дева Мария, посочена от Свещения жребий като Божия избраница, но задържана от самия Исус.

  51. 51 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 387 Неутрално

    До коментар [#31] от "Мусаши":"Молотов: Българи, бъдете спокойни, вашата граница ще остане непокътната" https://t.ly/BzKf
    —цитат от коментар 48 на АБПФК


    И поради каква причина СССР е обявил война на България?При положение, че България не им е обявила война, дори когато Вермахтът е бил пред Москва. И не сме изпратили войски на Източният фронт.Които можеха и да обърнат хода на войната.
    А България остана цяла,щото Сталин и Тито са се скарали. Иначе не се знае дали щеше да има държава България.

  52. 52 Профил на The Bulgalorian
    The Bulgalorian
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Леваците от Дебъ да почват да пишат джамсимки до ЕССР

  53. 53 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1391 Весело

    И не сме изпратили войски на Източният фронт.Които можеха и да обърнат хода на войната.
    —цитат от коментар 51 на Мусаши


    Ти да не си мАкедонец?

  54. 54 Профил на Zippie
    Zippie
    Рейтинг: 427 Любопитно

    До коментар [#2] от "selqnin":

    Насилието е точно толкова излишно, колкото и така нареченият "прайд"!!!
    Има си естествен човешки и Божествен ред в света!
    —цитат от коментар 2 на selqnin

    Като ги има въпросните два реда, по кой от тях натрупа години за пенсия, примерно? Всъщност, естествено по човешки ли се пенсионира или божествено?

  55. 55 Профил на АБПФК
    АБПФК
    Рейтинг: 838 Любопитно

    До коментар [#48] от "АБПФК":

    "През 1946 г. Гърция се лакоми за една десета от територията на България, включая Пирин и Родопа, че и отвъд тях" https://t.ly/CTAt

    ☭ "Если у вас начинается дрожь негодования при каждой несправедливости, то вы мой товарищ" ☭ — Эрнесто Че Гевара ✭ http://youtu.be/EC58ZjzejL0
  56. 56 Профил на pantyshot
    pantyshot
    Рейтинг: 463 Весело

    До коментар [#50] от "xm...":

    Е то в пълното наименование на източното православие пише, че е и католическа църква, но не е католическа във вида, в който се разбира в Рим. Исках да кажа, че не е част от източното православие и реално се води ерес. Арменците например все още практикуват животинско жертвоприношение като част от литургията им.

  57. 57 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2946 Весело

    До коментар [#46] от "Binko Binev":

    На Павел, моя грешка:

    https://biblia.bg/index.php?k=61&g=2&tr2=1

    Е към края се казва че има два социални пола/джендъра - мъж с едни права и жена с други, почти никакви права.

    И да не се бърка соц. пол с биологичен.

  58. 58 Профил на ozd05563707
    ozd05563707
    Рейтинг: 656 Неутрално

    Браво на грузинците! Лгбттата да си гледат работата, я тя не е да си веят перата по улиците.

  59. 59 Профил на itwasalladream
    itwasalladream
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Докато LGBT продължава да се радикализира, а политиците използват това за репресивни действия, ще сме свидетели на много подобни истории. Нещо, което кукловодите не само знаят, но мнозина от тях и целят.

  60. 60 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#12] от "skeptichen":

    Така е основен критерии за НАТО е педераслъка

    гошо
  61. 61 Профил на venciч
    venciч
    Рейтинг: 1482 Весело

    Къде е Стюпи😂😂

    Боян Таксиров еврогея Се разхождаше по една алея. Бавно, плавно и с финес Въртеше гъз намазан с грес😆
  62. 62 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 1783 Неутрално

    Тези, които много силно мразят хомосексуалните, обикновено крият нещо...
    —цитат от коментар 9 на sylvester


    Тези, които много силно мразят хетеросексуалните, обикновено крият нещо...

    Защото, както всички сме се убедили, най-врескотливи по тия паради са лица, нямащи нищо общо с джендърщината - т.е. врещят срещу хонорар.

    -------
    А уважаващите себе си хомосексуални, вкл. у нас, НИКОГА не излизат да се перчат какви са и що са. Факт!

  63. И защо са нападани с бутилки и камъни тези хора? Убивали са по улиците ли, застрелвали са хора ли, какво?

  64. 64 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5047 Неутрално

    Тези, които много силно мразят хомосексуалните, обикновено крият нещо...
    —цитат от коментар 9 на sylvester


    Съгласен! Онзи евродепутат от партията на Орбан бе велик защитник на "традиционните семейни ценности", преди да бъде изловен по долни гащи в Брюксел след нощно мъжко парти!

  65. 65 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#50] от "xm...":Е то в пълното наименование на източното православие пише, че е и католическа църква, но не е католическа във вида, в който се разбира в Рим. Исках да кажа, че не е част от източното православие и реално се води ерес. Арменците например все още практикуват животинско жертвоприношение като част от литургията им.
    —цитат от коментар 56 на pantyshot


    "Католикос" в превод значи "Вселенска".
    И Патриарсите на Апостолическите Църкви там са всичките "КатОликОс".
    Вартоломей и той е "катОликОс".
    И Апостолическите Църкви не са "обявени за ерес".
    Сирийската е "еретична", защото загърбва Петър и Павел ..

  66. 66 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1391 Весело

    Къде е Стюпи😂😂
    —цитат от коментар 61 на venci4


    Скрил се е от уплах под леглото явно ...

    УжасТ, УжасТ напра'о!

  67. 67 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5047 Весело

    До коментар [#14] от "hnf061064181":

    "Не виждам какво човешко право е да демонстрираш из улиците за нещо, което е отречено от природата. Педофилите могат ли да тръгнат също из улиците?"

    Кое е "отречено от природата"? Как е "отречено"? Мислиш ли, че педофилите летят като птиците, а не ходят по улиците?

  68. 68 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#14] от "hnf061064181":"Не виждам какво човешко право е да демонстрираш из улиците за нещо, което е отречено от природата. Педофилите могат ли да тръгнат също из улиците?"Кое е "отречено от природата"? Как е "отречено"? Мислиш ли, че педофилите летят като птиците, а не ходят по улиците?
    —цитат от коментар 67 на vassilun


    Глей ся,
    не е прОблемът, че одят и те по улиците.
    ПрОблемът е, че и викат "Елате, пиленца, при батко!"

  69. 69 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5047 Весело

    [quote#19:"АБПФК"][/quote]

    "Мразим ви безплатно...!"

    Мачо си, нали? Като онзи евродепутат от партията на Орбан!

  70. 70 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 1478 Неутрално

    В България е горе долу така, и по би и подхождало да бъде в друг съюз, ей с тези от снимката например

  71. 71 Профил на Альоша
    Альоша
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ако запада продължава с гей пропагандата мисля да се релокирам на изток.

    По Нова имаше репортаж за американски гей който не можел да има деца понеже го е било гнус от путки. Пича взел яйцеклетка от сестра си и оплодили майка му с неговата сперма. Сега майка му е хем баба хем майка на сина на гея. Това нормално ли е?

  72. 72 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 1783 Неутрално

    Отново поставям за разглеждане на един любопитен епизод...

    Онзи унгарски евродепупат, който се оказа джендърче, бе ЕДИНОДУШНО охулен от тукашните Широки Джендърски Маси, че бил джендър.

    Какво означава това!?
    Че за тукашните Широки Джендърски Маси джендърството е дело неважно, а е важно политическото пропагандиране - т.е. срещу заплащане.
    Уж са страхотно загрижени за джендърите, появи се един джендър, охрачиха го незабавно и го съкратиха ЗАРАДИ джендърство от Евро парламента - т.е. лицето бе подгонено по джендърска линия.

  73. 73 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1873 Неутрално

    Аз харесвам гейовете. Геьове бяха Леонардо, Чайковски, Пруст. Не го натрапваха на никого. Просто си бяха гейове. Знаеха, че не могат да забременеят и да родят. Ако осиновяваха, то беше някой племеник сирак. И сега има малко гейове - Глен Грийнфилд или Питър Тиел, но мнозинството са некви откачалки, напълно загубили връзка с реалността. С други думи - педер@с4ета.

  74. 74 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 244 Весело

    До коментар [#3] от "3biri":

    Четат им молитви, а журналистите са атеисти. И това е насилие.

  75. 75 Профил на pantyshot
    pantyshot
    Рейтинг: 463 Неутрално

    До коментар [#65] от "xm...":

    Точно се водят ерес. Там проблемите са теологически за природата на Исус. Подробно е описано в материали за халкедонския събор.

  76. 76 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 244 Весело

    До коментар [#5] от "georgievb":

    Може и да е, но не е опора на ЛГБТ пропагандата. Не са завършени демократи все още.

  77. 77 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 244 Неутрално

    До коментар [#12] от "skeptichen":

    Изглежда не си чел библията. Християнството си има определени канони.

  78. 78 Профил на Дедов'та Колюуа Унукя!
    Дедов'та Колюуа Унукя!
    Рейтинг: 340 Весело

    Там трудна работа...
    —цитат от коментар 7 на hamiltonf


    Грузинец спира такси, опира нож в гърлото на шофьора, и заповядва (е- не с тези думи, де):

    -Почвай да маструбираш!

    Шофьорът се опулва, грузинецът казва:

    -Кво се маяш бе- почвай, или ти резвам гърлото!

    Започва шофьорът- един, два, три пъти... Грузинецът си държи ножа на гърлото му.

    Накрая шофьорът- каталясал, и казва:

    -Край- дотук бях, повече не мога! Ако искаш- коли ме, но повече не мога...

    А грузинецът се провиква към близките храсти:

    -Жена- излизай- този ще те закара до града...

    😂😂😂😂😂

    БАСИ ТЪПИЯ САЙТ!
  79. 79 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1565 Неутрално

    Правото на демострация е право на демокрация.
    Без значение, дали сме съгласни с възгледите на демонстрантите.

  80. 80 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#65] от "xm...":Точно се водят ерес. Там проблемите са теологически за природата на Исус. Подробно е описано в материали за халкедонския събор.
    —цитат от коментар 75 на pantyshot


    Щото са Несторианци, които губят срещу Александрийците.
    Но не са "ерес", защото от друга страна осъждат ереста, която пък е възприета като доктрина от Сирийската Църква и до днес и заради която Сирийската Църква се води "еретична".

    Тия древните и първопроходните са всичките "специални случаи", та не се вписват лесно и еднозначно в по-късните и особено съвременните разстановки.

  81. 81 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 244 Неутрално

    До коментар [#36] от "Günther":

    Грузинците не харесват "прайда" и това си е.

  82. 82 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1705 Неутрално

    ще рече човек, че да си гей е първа ценност на ЕС.

    други "ценности" май не им останаха на брюкселските такова.

  83. 83
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  84. 84 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1391 Весело

    Правото на демострация е право на демокрация.Без значение, дали сме съгласни с възгледите на демонстрантите.
    —цитат от коментар 79 на atmanpg


    Ми тогаз нийде няма демокрация, защото сума ти и нудисти не могат да си гилат чистак голички по улиците на "свободният свят".

    С какво един нудист е по-лош от едно лбгтит.н., та той требе да е запрян само на определени места да си показва "натюрела", а лгбтит.т.-тата да си го развяват насред града, при това демонстративно?

  85. 85 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2946 Весело

    До коментар [#78] от "Дедов'та Колюуа Унукя!":

    Грузинец се пръска с парфюм:
    1. Под лявата мишница - за жената;
    2. Под дясната - за любовницата;
    3. Отпред - за всеки случай;
    4. Отзад - случаи биват всякакви.

  86. 86 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 244 Неутрално

    До коментар [#47] от "xm...":

    Той е евреин и изповядва юдаизма. Така, както ние изповядваме християнството. Иначе и трите религии - юдаизъм, християнство и мюсюлманство имат общи корени. Христос е един от голямите пророци според Мохамед.

  87. 87 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 1391 Весело

    До коментар [#86] от "Vlado Nikolov":

    Монката Паси е юдеин само когато и доколкото му изнася.
    За личния интерес.

  88. 88 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4358 Любопитно

    UNITED EU UNION

    Вай, вай, вай...
    Сподели с Фейсбука и изобщо.

    Как различаваш едните от другите?

    До коментар [#21] от "Hawaii":

    Значи, КГБейовете могат да си правят

    КГБей ПРАЙДОВЕТЕ на 9-ти май

    а другите - като ЛГБТ например, да не могат

  89. 89 Профил на pantyshot
    pantyshot
    Рейтинг: 463 Неутрално

    До коментар [#80] от "xm...":

    Не е точно така, ама хайде. От целия проблем излиза, че Исус е две различни личности в случея с несторианците. Като се тръгне по веригата пропада цялата теология.

  90. 90 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4532 Весело

    Ех!
    Балканский лев не е сам!

    klimentm
  91. 91 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 132 Весело

    Ами да им се предложи управлението, пък да ги видим докъде ще я докарат.....

  92. 92 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 387 Неутрално

    Правото на демострация е право на демокрация.Без значение, дали сме съгласни с възгледите на демонстрантите.
    —цитат от коментар 79 на atmanpg


    Утре може и канибалите да си направят парад. Или зоофилите.

  93. 93 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    Make love, not prides.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  94. 94 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    ще рече човек, че да си гей е първа ценност на ЕС.други "ценности" май не им останаха на брюкселските такова.
    —цитат от коментар 82 на хм


    И да имат, не ги споменават.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  95. 95 Профил на prinz
    prinz
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#85] от "Deaddark":

    Съдят грузинец за убийство на съседа. Съдята подканва: Разкажете,
    подсъдими, как се случи убийството?
    Грузинецът започва: Идвам си , значи, вкъщи. Гледам, вратата открехната,
    моят съсед прихванал жена ми. Хващам се за ножа .., но се сещам, че аз съм прихващал жена му.
    Продължавам да гледам: моят съсед разсъблича жена ми!
    Хващам се за ножа .., но се сещам, че и аз съм разсъбличал жена му ...
    Гледам по-нататък. Моят съсед полага жена ми на кревата!! Хващам се за ножа .., но се сещам, че и аз съм полагал жена му на креват.

    Съдята(нетърпеливо): Подсъдими, накратко ,защо всъщност убихте съседа си?

    Грузинецът (възмутен): Никога не съм си трил оная работа в неговото перде

    Не съм крал
  96. 96 Профил на skeptichen
    skeptichen
    Рейтинг: 301 Неутрално

    До коментар [#20] от "3biri":

    Не съм сигурен че разбирате разликата между хора които са по улиците и правят някакви неща и държавата, която трябва да осигурява правовия ред. За вас май всичко е едно - "грузинците".

    Въпросът не е дали има хора които извършват престъпления - такива има във всяка отделна страна. Въпросът е дали Грузия като държава е готова да спазва собствените си закони. Затова не е определящо какво прави някаква тълпа на улицата, а дали това се посреща с пасивност от силите на реда.

    Само ако има правов ред според законите на страната може да имат надежда за принадлежност към ЕС. И няма значение дали тълпи бият гейове, цигани или хора с шапки.

    Въпросът е дали държавата може да осигури правовия ред и да защити човешките права на гражданите си.

    Усещам че под тази статия има много афект към прайд-а и много хора са готови да се откажат от собствените си права само и само някой който не харесват да бъде набит.

    Законът пази всички поравно и е единственото което ни отделя от властта на тълпата. Пазете закона, защото утре ще ви трябва той да защити лично вас.

  97. 97 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 1783 Неутрално

    Смятайте сега какво брожение ще настъпи из Европата...

    Грузия, най-ревностната евро-атлантическа твърдина в Кавказ, да отрича СвръхЦенност № 1!

    ЕС и НАТО - нанай за Грузия!

  98. 98 Профил на zocho1
    zocho1
    Рейтинг: 788 Неутрално

    До коментар [#45] от "Иво":
    Първото грузинско знаме е точно такова. После са добавени четирите малки кръста

  99. 99 Профил на t5eyes
    t5eyes
    Рейтинг: 845 Неутрално

    който бърза,счупен стига
    там е война в някои части на страната

    свят, спри да се кланяш на богинята Кали
  100. 100 Профил на prinz
    prinz
    Рейтинг: 8 Весело

    Питат французин,немец и грузинец:
    - Какво виси под кръста ви?
    Немецът :
    - Виси това, което ми доставя удоволствие.
    Французинът:
    - Под кръста ми виси онова, което доставя на жените удоволствие.
    А грузинецът отговаря:
    - Под кръста ми виси нож. А онова, което виси при немеца и франузина, при мене винаги
    стои!

    Не съм крал




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK