ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
37.8%активност

Източник: Резултатите са от ЦИК при 100% обработени протоколи, мандатите са по изчисление на "Дневник", активността - на "Алфа Рисърч"

Искат да убият лекар, защото не желае да лекува отказвалите да се ваксинират

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (255)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на _rookie
    _rookie
    Рейтинг: 16 Неутрално

    ИТН да бъде заповяда! 😝

  2. 2 Профил на anonimnii
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    Тоест Хипократовата клетва е избирателна така ли? Ами примерно ако техника на медицинската апаратура откаже да я поправя, щото не е фен на ваксините какво ще прави тоя лекар? Пълна простотия.

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  4. 4 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2243 Разстроено

    Наблюденията ми са, че корона скептиците ксто цяло са агресивни -без никой да ги пита, започват да те занимават с теорите на конспирацията си. И като не цвилиш възторжено на казаното от тях, изразиш съмнение или недай си Боже се окажеш ваксиниран -тогава се отприщва инферно....

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  5. 5 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 82 Любопитно

    Този лекар какъв лекар е, за да отказва лечение?

  6. 6 Профил на Контрол на съзнанието
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на enter_k
    enter_k
    Рейтинг: 371 Неутрално

    Лекар, който не желае да лекува да си стои вкъщи.
    Как може да лекува заразен, болен или в тежко състояние, но Ваксиниран а друг такъв неваксиниран не?
    Как определя кой е по-опасен за здравните работници?
    Малоумие в медицината.

  8. 8 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 904 Неутрално

    Когато започнеш да вървиш напреки волята на хората, обикневоно, рано или късно се получава това. Правителства и здравни системи реагираха тотално неадекватно на ''пандемията''.
    А този лекар дето е отказал да лекува, щото го е страх, има много лесно решение за него.Отнемат му се лекарските права и да работи каквото си иска, само не и лекар.
    Да искаш да го убиеш, е да се принизиш до неговото ниво.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  9. 9 Профил на Георги Христов
    Георги Христов
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    Интересно ми е какво казва Хипократовата клетва в случая.....

  10. 10 Профил на anonimnii
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5349 Неутрално

    Става страшно, противоборството е налице

  12. 12 Профил на Destino
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на Контрол на съзнанието
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  14. 14 Профил на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    Рейтинг: 2682 Неутрално

    отказващите ваксинация трябва да ги лекуват хомеопати :)

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  15. 15 Профил на ve4e
    ve4e
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ами до тук ни докараха. Все се надявам , че ще се върне здравият разум, но от ден на ден безумията са все по-големи.

  16. 16 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 647 Неутрално

    Лекарят е прав - коронаскептиците предпочитат врачки и баячки, за какво да се мъчат при него?

    "Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
  17. 17 Профил на Йоаникий
    Йоаникий
    Рейтинг: 894 Любопитно

    Името на доктора е румънско, не е типичен германец и едва ли е нацист, просто е налице поредното медийно оплюване и насъскване. "Корона скептици" също както "антиваксъри" са просташки и гадни етикети, натрапени от статуквото, чрез които се потъпкват елементарни права и свободи, само и само да бъдем "спасени" и едни трилиони да потънат в едни джобове в кратки срокове.

    Най-високите препятствия са тези, които сами си поставяме.
  18. 18 Профил на Контрол на съзнанието
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на vassilun
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на yavooor
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1074 Разстроено

    лекарите се водеха най-интелигентните и разумни хора на света НО явно от толкова промиване и пропаганда и те деградираха :(

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  22. 22 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 904 Неутрално

    Не знам каква му е специалността на този лекар, но бегъл преглед в нета показва че средното немско ГП всеки месец прибира 7000евро заплатка, като има и бонуси.
    Лекарската професия не е лесна от нито една гледна точка, но и за това е доста по-добре платена от другите професии.
    Като му се струва рисково да я работи, да става програмист или нещо такова.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  23. 23 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 340 Неутрално

    Тоест Хипократовата клетва е избирателна така ли? Ами примерно ако техника на медицинската апаратура откаже да я поправя, щото не е фен на ваксините какво ще прави тоя лекар? Пълна простотия.
    —цитат от коментар 3 на Darkman


    Не само това. Отказват да те лекуват, ама не отказват парите ти от здравната осигуровка ...

  24. 24 Профил на Контрол на съзнанието
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  25. 25 Профил на lynyrds
    lynyrds
    Рейтинг: 302 Весело

    Половината от отказващите да се ваксинират го правят от страх , другата половина от слабоумие . После като се разболеят тичат насрани…. лекувай ме щото имам права….
    Цигани , дърти комунисти тръмперасти , това са най - малко ваксинираните..
    Като отказват ваксинити , отказват терапия .

  26. 26 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 606 Неутрално

    До коментар [#10] от "anonimnii":

    Познавайки добре германската душевност повярвай ми никак не е странно. Тези са расисти до мозъка на костите си, без значение какво говорят и в какво се кълнат.

  27. 27 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 341 Неутрално

    До коментар [#19] от "vassilun":

    Вие четохте ли въобще какво беше писал колегата?
    Или чукча писател, не читател?

  28. 28 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 340 Неутрално

    [quote#12:"Destino"][/quote]

    "Набоденият" също пренася вируса, нали знаеш ??!

  29. 29 Профил на Контрол на съзнанието
    Контрол на съзнанието
    Рейтинг: 16 Любопитно

    До коментар [#19] от "vassilun":

    Вася,още нещо,напълно сериозно!Ако си преболедувал,....Да се ваксинираш е равносилно на опит за самоубийство.Но всеки има глава ,да мисли и да решава.😎

    Много съм прост
  30. 30 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1904 Весело

    До коментар [#25] от "lynyrds":

    А ваксиниращите се се ваксинират добре информирани, прегледали всички страни на проблема и стигнали до своето решение имайки впредвид, че всяка монета има две страни и със смелост в сърцето :))) Доброволно, без натиск и подкупване при това :)))

    Я сега ни кажи Ханс, как да решим проблема със слабоумните и тея дето се цепят от колектива ? :)))) Използвай историята за вдъхновение :)))

  31. 31 Профил на pavur
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 2223 Неутрално

    Ваксиниран съм , съответно гледам с насмешка на антиваксърските тегоби , но в случая този доктор трябва да понесе дисциплинарно наказание..Не можеш сам да определяш кого ще лекуваш и кого не..Пълно безумие.

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  33. 33 Профил на lynyrds
    lynyrds
    Рейтинг: 302 Неутрално

    До коментар [#29] от "Контрол на съзнанието":

    Да се ваксинираш е равносилно на опит за самоубийство.Но всеки има глава ,да мисли и да решава...

    Аре посмали м….о… или по точно другарю … много преболедували се ваксинираха и никой не е умрял..точно така тава най- силния имунитет…

  34. 34 Профил на Сд
    Сд
    Рейтинг: 667 Неутрално

    Има решение-показваш сертификат за преболедувал по-малко от 6 месеца или тест и трябва да ти разрешат лечение.
    Познавам лекар,който още не се е ваксинирал,а защо ние да бързаме.

  35. 35 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 904 Неутрално

    До коментар [#23] от "Alex Ivanov":

    От 1970 до сега, здравните разходи назапад са увеличени 2 пъти.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Healthcare_in_Germany #/media/File:Health_care_cost_rise.svg

    Дали качеството на лекуване е 2 пъти по добро?

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  36. 36 Профил на Контрол на съзнанието
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1074 Весело

    ОК добре да помислим отказва да лекува НЕ ваксинирани другият ще иска да лекува само високи руси джендър позитивно настроени вегани и никой друг

    ДИСКРИМИНАЦИЯ НАЛИ БЯХТЕ ТОЛЕРАНТНИ БЕ КЪМ ВСИЧКИ :D:D:D:D:D::D:

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  38. 38 Профил на probba
    probba
    Рейтинг: 18 Неутрално

    >Според Едер задължението за носене на маски от деца представлява престъпление срещу човечеството

    Което си е самата истина.

  39. 39 Профил на dark'star
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  40. 40 Профил на Alex Ivanov
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  41. 41 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1793 Неутрално

    Разбира се нямат право да го заплашват, ама постъпката на лекаря не е етична. Не може да отказва помощ на болен.

  42. 42 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 781 Любопитно

    Мисля, че в Хипократовата клетва не пише нищо за коронавируса...

  43. 43 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1156 Неутрално

    До коментар [#34] от "Сд":

    не бе - пише , че приемал такива , дето били подведени от дезинформацията .
    отиваш и почваш да хленчиш , как си бил подлъган от тъмната страна на мрака на путинско-тръмпистката дезинформация за ваксата.''отивам още утре, докторе, ше се прередя за вакса , десет дози ше си сложа , само ми дай направление за очния , че диоптъра ми се увеличава'' и си готов .

  44. 44 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1477 Неутрално

    До коментар [#19] от "vassilun":

    Не бъдете толкова сигурен, над 30% от докторите (не медицински персонал общо а конкретно завършил медицина, който практикува) не искат да се ваксинират. Представяте ли си какво е интелектуалното им ниво и по-лошо, разбирането им за науката и на медицина най-общо. Аз честно казано бих избягвал такива хора по всякакъв начин !

  45. 45 Профил на lynyrds
    lynyrds
    Рейтинг: 302 Неутрално

    До коментар [#30] от "Ramon Asvalda":

    Пак си много дълбок…
    Ако говорим за подкупи , единствените с подкупите са разни мишоци които си плащат за фалшив сертификат и най-забавното е че си мислят че са направили голяма сделка.

    Сигурно като изпиеш един Аспирин и преди това проучваш всичко за химичната формула , показания , противопоказания, статистики и прочие.

  46. 46 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 340 Неутрално

    До коментар [#23] от "Alex Ivanov":От 1970 до сега, здравните разходи назапад са увеличени 2 пъти.https://en.wikipedia.org/wiki/Healthcare_in_Germany #/media/File:Health_care_cost_rise.svgДали качеството на лекуване е 2 пъти по добро?
    —цитат от коментар 35 на sandman


    Не знам, но знам, че щом отказват да я приемат жената, да бъдат така добри да й върнат внесените здравни осигуровки.

    Ама парите на ненабодените май не са прокажени, с охота ги прибират ....

  47. 47 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1477 Неутрално

    До коментар [#32] от "Hristov":

    Напротив, може напълно законно да откаже да лекува заразноболни ако няма подходящи предпазни мерки. А той очевидно няма щото е обикновено джипи т.е съвсем законно може да ги изгони. Забележете че в закона изрично не е упоменат ваксинациония статус в критериите за дискриминация.

  48. 48 Профил на anonimnii
    anonimnii
    Рейтинг: 341 Неутрално

    В България 40 % от медицинският персонал не са се ваксинирали.
    Явно има някаква причина хората не само да не искат, ами даже и някои лекари препоръчват на своите пациенти да не се ваксинират.

  49. 49 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1468 Неутрално

    Крайностите никога не са били полезни.

  50. 50 Профил на Контрол на съзнанието
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  51. 51 Профил на sfl32583434
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  52. 52 Профил на probba
    probba
    Рейтинг: 18 Весело

    Наблюденията ми са, че корона скептиците ксто цяло са агресивни
    —цитат от коментар 4 на DDR


    Може би има и такива, но са със сигурност много по-малко от агресивните Вярващи, които настояват другите да носят маски и да се ваксинират.

  53. 53 Профил на P Petrov
    P Petrov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    И какъв лекар е тоя

  54. 54 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1904 Весело

    Някои от вас тука са на една крачка да оправдаят жестокост над неваксинираните за общото добро :)) Говорите досущ като фанатици :)) Признак на еволюцията и цивилизоваността на хората от 21 век и че сме се поучили от историята :)))

  55. 55 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2250 Любопитно

    Щом няма проблеми с ваксините защо се налага да се подписваме, че освобождаваме от всякаква отговорност фармацевтичните компании -производителки? И защо уважаемият "доктор" не подпише пред нотариус гаранции за 6-7 цифрени суми, че лично, от собствените си средства ще обезщети свои пациенти, евентуално пострадали от странични ефекти от ваксините, препоръчвани от него?

    В Русия съм! В Русия съм!
  56. 56 Профил на Веселин Дечев
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  57. 57 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#17] от "Йоаникий":

    защо да е румънско?

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  58. 58 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1904 Неутрално

    До коментар [#45] от "lynyrds":

    Да, като се пие аспирин дори, трябва да знаеш някои особености, например, че ефекта му може да продължи до 14 дни след приемането му и не е желателно да се оперираш или да ходиш на зъболекар през това време :)))

    В някои случай можеш да спасиш нечии живот дори своя като сдъвчеш аспирин, но няма да казвам какво досущ има любопитство и вземеш научиш нещо за скромния аспирин :))



  59. 59 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    Извинявайте, но информацията е подвеждаща.
    Този не е лекар.

  60. 60 Профил на lynyrds
    lynyrds
    Рейтинг: 302 Неутрално

    До коментар [#54] от "
    Ramon Някои от вас тука са на една крачка да оправдаят жестокост над неваксинираните за общото добро :)) Говорите досущ като фанатици

    Ох горкият репресиран и онеправдан… морят го с ваксини и го убиват с лекарства..

    Естествено всичко е точно обратно… антиваксърите са фанатици , озлобени и агресивни..

  61. 61 Профил на Вера Су
    Вера Су
    Рейтинг: 269 Неутрално

    И аз щях да се ваксинирам,АКО не го бях преболедувал.Не е майтап,две колежки с които заедно се разболяхме починаха.Но на говедото моя милост му е било писано да живее още😎.
    —цитат от коментар 36 на Контрол на съзнанието


    Най-накрая да видим и човешкото ти лице на фона на всичкото тролене, омраза и негативизъм. Жив и здрав бъди още дълги години.

  62. 62 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 1016 Неутрално

    До коментар [#57] от "Николай Теллалов":

    Флориян Балкау= Цвятко(Цветан) Балкански

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  63. 63 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1793 Неутрално

    В България 40 % от медицинският персонал не са се ваксинирали.
    Явно има някаква причина
    До коментар [#48] от "anonimnii":

    В Израел и Малта всички се ваксинират, а в България едва 10-15%.
    Къде е причината за такава разлика. Едните са по-умни от другите или пиара на ваксината е различен?

  64. 64 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2250 Любопитно

    До коментар [#54] от "Ramon Някои от вас тука са на една крачка да оправдаят жестокост над неваксинираните за общото добро :)) Говорите досущ като фанатици Ох горкият репресиран и онеправдан… морят го с ваксини и го убиват с лекарства..Естествено всичко е точно обратно… антиваксърите са фанатици , озлобени и агресивни..
    —цитат от коментар 60 на lynyrds


    Не, фармацефтичните компании сън не ги лови да мислят за твоето добро! И в никакъв случай няма да те продадат за 5 долара повече печалба. Както и никой никога не би застрашил твоето здраве, произвеждайки фалшиво сирене, фалшив салам, сладки с маргарин?

    В Русия съм! В Русия съм!
  65. 65 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 82 Неутрално

    До коментар [#12] от "Destino":

    Да го пази, койнго е спрял от това?
    Да не отказва лечение, затова е статията или не го разбираш?

    Да не те шокирам нещо, но при лекарите обикновенно ходят хора които са болни...

  66. 66 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2250 Любопитно

    В България 40 % от медицинският персонал не са се ваксинирали.Явно има някаква причина До коментар [#48] от "anonimnii":В Израел и Малта всички се ваксинират, а в България едва 10-15%. Къде е причината за такава разлика. Едните са по-умни от другите или пиара на ваксината е различен?
    —цитат от коментар 63 на half truth


    Различно е вярата във властите.
    И глупостта - да сложиш доброволо нещо в тялото си, което не е проучено както изискват медицинските стандарти, подписвайки декларация, че поемаш цялата отговорност ти, а не производителите. Мноо умно..

    В Русия съм! В Русия съм!
  67. 67 Профил на lynyrds
    lynyrds
    Рейтинг: 302 Неутрално

    До коментар [#58] от "Ramon Asvalda":

    Медицината ти е хоби или те избива на хипохондрия…колко време още ти трябва да стоплиш какво работя..

  68. 68 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2250 Любопитно

    ВВ Израел и Малта всички се ваксинират, а в България едва 10-15%.
    —цитат от коментар 63 на half truth


    Ако в Израел или Малта се гръмнат, ти ще се гръмнеш ли?

    В Русия съм! В Русия съм!
  69. 69 Профил на Boris Borisov
    Boris Borisov
    Рейтинг: 16 Весело

    Абе, дневниче.....е ли това така важна новина и кому е нужна тя...А..!?!?
    Сашо диковата версия за нещата покрай "избора на кабинет" днес от офнюс не ви е интересна..а....?
    Да попитам само....като едни видни "капиталисти"...колко ви струва поддръжката на сайта ежедневно..при наличието на такива нелепи новини като тази последната..?

  70. 70 Профил на Boris Borisov
    Boris Borisov
    Рейтинг: 16 Весело

    Кой е този лудият дето ви плаща за такива рехави новини..?

  71. 71 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4874 Неутрално

    До коментар [#63] от "half truth":

    Българите сме с най-нисък процент ваксинирани в ЕС! Това е така, защото сме по-"умни" от всички други!

  72. 72 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1793 Неутрално

    До коментар [#66] от "Веселин Дечев":

    Не съм съгласна едните да са по-умни от другите. Но съм съгласна с първото изречение от коментара ви. Доверието в държавата е важно. В началото всички имаха съмнения относно сигурността на ваксините, но тези които имат доверие в държавите си се ваксинират.

  73. 73 Профил на Stoyan Ivanov
    Stoyan Ivanov
    Рейтинг: 20 Неутрално

    До коментар [#24] от "Контрол на съзнанието":


    [quote#24:"Контрол на съзнанието"][/quote]

    Ясно, от възрастта е било значи...

  74. 74 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#62] от "Bullet":

    Флориан Гайер също ли и румънец/балканец?

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  75. 75 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1738 Неутрално

    [quote#46:"Alex Ivanov"][/quote]

    Имаш избор. Един лекар като не иска отиваш при друг .

  76. 76 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3951 Весело

    До коментар [#71] от "vassilun":

    Реално сме по-умни от почти всички други нации, освен две други, с които сме равни...

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  77. 77 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1793 Неутрално

    Ако в Израел или Малта се гръмнат, ти ще се гръмнеш ли?
    До коментар [#68] от "Веселин Дечев":

    На вътрешно национално ниво. В Америка не се ваксинират черните от Алабама. В Турция - кюрдите от югоизточна Турция. В Израел- онези от Газа. И навсякъде е така. Убедена съм , че в България ромите са по-неваксинирани...
    Това са все социалните групи, които имат най-ниско доверие в държавата си.

  78. 78 Профил на grem
    grem
    Рейтинг: 372 Неутрално

    Сега остава и полицаите да кажат, че няма да се отзовават на сигнали от не-ваксинирани ...
    Данъчните обаче, едва ли!

  79. 79 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 833 Неутрално

    Негодници се настаниха в управлението на демократичния свят, под лоното на търпимост, социално равенство, ЛГБТИ права на педофили и зоофили ...
    Зелената сделка направо ще удуши икономически ЕС ...
    Вижса се нова мигрантска вълна ...

    Този път ще има бая ступкани политици ... някои и стъпкани.
    ИТН май ще са от стъпканите, а Славуцата ще избега 5ъм Дубай.

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  80. 80 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 340 Неутрално

    [quote#46:"Alex Ivanov"]
    —цитат от коментар 75 на oua58686497
    Имаш избор. Един лекар като не иска отиваш при друг . [/quote]

    Реално, като ми взима здравните осигуровки, ще ме приема. Ако съм прокажен, защото съм ненабоден с експериментален препарат, да не ми взима здравните вноски ...... ама париците ти никой не отказва май. Много хитро.

  81. 81 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2243 Весело

    До коментар [#76] от "hamiltonf":

    В такива случаи се сещам за поговорката, че тарикатите на баламите вода носят 😉

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  82. 82 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2250 Любопитно

    Добре, аз искам ясен отговор на ясен въпрос:
    Защо ако всичко с ваксините е окей, защо производителите не поемат отговорност?
    Е на този прост въпрос само искам отговор.

    В Русия съм! В Русия съм!
  83. 83 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2243 Любопитно

    До коментар [#82] от "Веселин Дечев":

    Ти като се ваксинира (каква хубава българска дума, не е като простата чешка "очковани" 😉) снима ли я тази декларация? Ако си я щракнал, пусни я като фотоновина, да видиме какви неща пише в нея?

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  84. 84 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 1961 Весело

    До коментар [#63] от "half truth":Българите сме с най-нисък процент ваксинирани в ЕС! Това е така, защото сме по-"умни" от всички други!
    —цитат от коментар 71 на vassilun


    Естествено, само като се разходиш за 10 минути из произволен български град, да видиш улиците, фасадите, как са паркирани колите, как карат шофьорите... и веднага разбираш как тук живеят едни много интелигентни хора. Поне в горния 1% интелигентност в Европа.

  85. 85 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#77] от "half truth":

    доверие/недоверие към ваксинирането не зависи еднозначно от отношението към държавата

    ваксините са от областта на науката преди всичко, чак после се намесва политика, бизнес, чиновничество - ето оттук е доверието или липсата му

    а на държавата в повечето случаи не бива да вярваме
    което не значи да загърбим здравия разум и логиката

    властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
  86. 86 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3951 Неутрално

    До коментар [#82] от "Веселин Дечев":

    Това въобще не е прост въпрос, ето един който се е опитал да отговори:
    "Д-р Майкъл Йедън е бивш вицепрезидент и главен учен на Pfizer по алергии и дихателни проблеми, който е прекарал 32 години в индустрията, като водещ изследванията за нови лекарства, оттеглил се от фармацевтичния гигант с най-високата изследователска длъжност в своята област.

    Той се обърна към доказуемо фалшивата пропаганда от правителствата в отговор на ковид-19, включително и лъжата за опасните щамове, тоталитарния потенциал за „паспортите за ваксини“ (зелените пропуски) и силната възможност да се справим с конспирацията, която може да доведе до нещо далеч отвъд касапницата, преживяна във войните и кланетата на 20 век.

    Основните му точки включиха:

    Няма възможност настоящите варианти на ковид-19 да избегнат човешкия имунитет. Това е просто лъжа!

    И все пак правителствата по света повтарят тази лъжа, което показва, че сме свидетели не само на конвергентен опортюнизъм, но и на конспирация. Междувременно медиите и платформите на големите технологични гиганти се ангажират с една и съща пропаганда и цензурирането на истината.

    Фармацевтичните компании вече са започнали да разработват ненужни „допълнителни“ („засилващи“) ваксини за „вариантите“ (щамовете). Компаниите планират да произвеждат милиарди флакони в допълнение към настоящата експериментална кампания за „ваксини за ковид-19″.

    Регулаторните агенции като „Американската администрация по храните и лекарствата“ и „Европейската агенция по лекарствата“ обявиха, че тъй като тези „допълнителни ваксини“ ще бъдат толкова сходни с предходните, които бяха одобрени с разрешение за спешна употреба, от фармацевтичните компании няма да се изисква провеждане на каквито и да било клинични изследвания по безопасност.

    По този начин това на практика означава, че проектирането и внедряването на повтарящи се и принудителни иРНК ваксини преминават от компютърния екран на фармацевтичната компания директно в телата на стотици милиони хора, които се инжектират в някаква излишна генетична последователност, за която няма абсолютно никаква нужда или оправдание.

    Защо го правят? Тъй като не е очевидна доброкачествената причина за използването на „зелените пропуски“ заедно с „анулирането на банките“, всичко това може да доведе до тоталитаризъм, какъвто светът не е виждал досега никога. Припомняйки злините извършени от Сталин, Мао и Хитлер, масовото обезлюдяване остава логичния резултат.

    Фактът, че това може да е дори и малка истина, означава, че всеки трябва да се бори като луд за да гарантира, че тази система никога няма да се формира.

    Това за което бих искал да поговорим е за „избягването от имунитета“, защото мисля, че точно това вероятно ще бъде краят на цялото това събитие, което според мен вероятно е конспирация. Миналата година си помислих и нарекох всичко това „конвергентен опортюнизъм“, че куп различни групи и заинтересовани страни успяха да се нахвърлят върху света в хаоса, който да ни тласне в определена посока, но и изглеждаше, че е някак свързано, бях готов да кажа, че всичко е просто едно доближаване до всичко. Сега вече мисля, че е наивно, че съм мислил така.

    Няма съмнение, че много значими посредници по света или са планирали да се възползват от пандемията, или са създали пандемията.

    Едно от тези две неща е вярно, защото причината, поради която трябва да е истина, е, че десетки и десетки правителства казват еднакви лъжи и правят едни и същи неефективни неща, които очевидно струват животи. И всички говорят за този вид бъдещ скрипт, който е: „Не искаме да се движите наоколо заради тези досадни блудници, тези „щамове“, които между другото наричам „самианти“, защото са доста еднакви, но всички те казват: „не се притеснявайте, ще има „допълващи“ ваксини, които ще се справят с потенциалните щамове.“ Всички те говорят едно и също, което е очевидна глупост.

    Мисля, че краят на играта ще бъде, когато „всеки получи ваксината“ … Всеки на планетата ще бъде убеждаван, ухажван, подлъгван, подкован да приеме инжекцията. Когато го направят, всеки отделен индивид на планетата ще бъде категоризиран с уникален цифров идентификатор и флаг за „здравословно състояние“, на който ще е означено кой е „ваксиниран“ или кой не … а който притежава такава единна база данни, работеща централизирано, приложима навсякъде за контрол, за да се предоставя този пропуск като чест и привилегия, ще можете или да преминете някакъв конкретен праг, или да извършите някаква конкретна транзакция, или не, в зависимост от това, какво решат контрольорите на тази база данни на човешката популация. И мисля, че за това става въпрос, защото щом разберете, че се превръщаме вече в играчки, светът може да бъде такъв, какъвто си поискат контрольорите на тази база данни.

    Например може да откриете, че след анулирането на банките, което означава, че ще можете да харчите само чрез използването на приложение, което действително се захранва от тази база данни, вашия идентификационен номер, вашето име, вашия флаг за здравословно състояние, и да, със сигурност преминаването на международна граница, е най-очевидното използване на тези паспорти за инжектирани ваксини, но вече и чух да се говори за тях, че може да са необходими и за да влезете в публични пространства, затворени публични пространства. Очаквам, че ако си поискат, дори да не можете да напуснете къщата си в бъдеще без съответната привилегия в приложението си.

    С подобна система, ще ви дам и пример за това, какво биха могли да ви накарат да правите и мисля, че е точно това, което ще накарат хората.

    Могат да си измислят история, която е за вирус и различните му варианти, мутациите му след време. Биха могли да убедят всички чрез управляваните от тях централизирани и не свободни медии, за да се уверят, че никой не може да им се противопостави, като цензурират алтернативните източници. Тогава хората вече ще са запознати с тази идея, че този вирус наистина мутира, и че същия произвежда варианти (щамове), което и да е вярно, и в двата случая е лъжа, че имунната система няма да се справи. И въпреки това ще ви кажат, че е истина, а след това ще ви кажат: „но ние имаме лекарството и за това, ето ви я допълваща ваксина“. Ще получите съобщение, въз основа на тази единна глобална система за идентификация, която ще излезе за да ви каже: „Д-р Йедън, време е за вашата допълваща ваксина“. И между другото, ще ви се каже, че „вашите съществуващи имунни привилегии остават валидни в продължение на четири седмици, и ако не получите допълващата си ваксина в този период, за съжаление ще бъдете опасни за другите. Не го искате, нали?“ И по този начин хората просто ще получават „допълнителните си ваксини“ постоянно.

    Не знам за никакъв Ванден Боше, но няма никаква възможност, позовавайки се на вариантите, които са в публичното достояние, около 4000, никой от тях няма начин да може да избегне от имунната система (и да стане по-опасен). И въпреки всичко това, политиците и здравните съветници (на камари) казват, че се случва. Всички лъжат.

    И тук е най-плашещата част. Глобалните регулатори като „Американската администрация по храните и лекарствата“, „Японската агенция по медицина“ и „Европейската агенция по лекарствата“ се събраха заедно и обявиха … че „допълнителните ваксини“ са толкова еднакви до тези, които вече са одобрени, че няма да трябва да минават през никакво одобрение.1,2

    Правителствата и техните съветници, които ви лъжат, че новите щамове са достатъчно различни от сегашния вирус, дори и да сте със естествен имунитет или ваксинирани, ви казват, че сте болни и трябва да се инжектирате за новите варианти. Нищо от това не е истина, но ако поискат да прокарат характеристика, която да е вредна и дори смъртоносна, и дори могат да я настроят така, че да сложат някакъв генетичен код, който да причини увреждане на черния дроб за период от 9 месеца, или да провалят бъбреците ви, биха могли. Биотехнологиите им предоставят неограничени начини, честно казано, да наранят или убият милиарди хора.

    И тъй като не мога да измисля доброкачествено обяснение за нито една от стъпките им: варианти (щамове), допълващи ваксини, никакви регулаторни проучвания … не само, че не мога да измисля доброкачествено обяснение, по описаните стъпки и сценарий, и необходимият вид решение на този фалшив проблем … ще позволи това, което току-що описах: неизвестни и ненужни генни последователности, инжектирани в ръцете на потенциално милиарди хора без причина.

    Много се притеснявам … че този път ще бъде използвано всичко това за масово обезлюдяване, защото не мога да се сетя за никакво друго доброкачествено обяснение."

    Anony, по материал на Патрик Дилейни, препубликувано от LifeSiteNews.com

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  87. 87 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4874 Неутрално

    До коментар [#76] от "hamiltonf":

    "Реално сме по-умни от всички други нации"

    И заради това така добре сме подредили държавата си, че от всички други нации се нагискат да имигрират в България!

  88. 88 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4874 Неутрално

    До коментар [#84] от "Yard":

    Виж пост #76!

  89. 89 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2585 Неутрално

    До коментар [#36] от "Контрол на съзнанието":

    Има говеда дето не стават дори и за салам.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  90. 90 Профил на scott
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  91. 91 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3951 Весело

    До коментар [#87] от "vassilun":

    Много добре сме я подредили, българина си е осигурил старините, образова децата си на макс, половината не се интересуват от политика, ама въобще, което е страхотно, печелят кинти, живеят си спокоен живот, не се интересуват от приватизация, еврофондове, съдилища, прокуратура, нещо, което е задължително за съществуването на типове като Прокопиев, Пееевски, Доган, Боко, ДС агентури от последните 30 год., както и всички основни партии за това време...
    Между другото, все повече чужденци откриват страната ни, и дали ще правят бизнес, или ще прекарат последните си години у нас, са възхитени от този рай, климат, планини, море, едни от най-качествените храни, горски билки и плодове, гостоприемни съседи, буквално са полудели...

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  92. 92 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2243 Любопитно

    До коментар [#86] от "hamiltonf":

    А какво е мнението на доктора за биометричните паспорти и лични карти, невъзможността да ползваш в момента определени услуги ско нямаш имейл и мобилен телефон? Той хубаво се възмущава от зелените падпорти, ама възмущава ли се от летищата, където може да минеш с биометричен документ и лицев контрол от машина?

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  93. 93 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3951 Неутрално

    До коментар [#92] от "DDR":

    Пиши му. Но в заключението му - "невиждан тоталитаризъм" май се крие отговора...

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  94. 94 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2919 Неутрално

    Лекарят крив, убийците прави. . . мисиркита така и не се научиха, че някои теми не са подходящи за българската и индобългарската аудитория.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  95. 95 Профил на probba
    probba
    Рейтинг: 18 Весело

    Добре, аз искам ясен отговор на ясен въпрос:Защо ако всичко с ваксините е окей, защо производителите не поемат отговорност?Е на този прост въпрос само искам отговор.
    —цитат от коментар 82 на Веселин Дечев


    На този въпрос няма да получите отговор от Свидетелите на Ковида. Според тях, и най-малкото съмнение в божествената същност на Ваксината е тежък грях, който трябва да се наказва с отлъчване от обществото.

  96. 96 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3951 Весело

    До коментар [#84] от "Yard":

    Това ако гледаш, значи не си особено интелигентен, гледа се, как през годините на социализъм, и после на "промяна", а и доста преди това, се е справял със всичко, дори и невъзможни неща, които му са се изправили на пътя. За това и грамотни наши сънародници вършеят на Запад, защото могат да се справят със всичко, очакват и неочакваното, нещо, което на западняците и да го обясняваш, трудно ще те разберат, това поне до преди 10 години, преди това тези западняци бяха най-наивните хора на света.

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  97. 97 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2250 Любопитно

    Нещо много ми е подозрително, когато властите се загрижат,че чак затръшкат от загриженост за мен. Защо ако са толкова обезпокоени за здравето на народа, защо не забранят тотално тютюнопушенбето, маргарините? НБещо много избирателно се притесняват властите???

    В Русия съм! В Русия съм!
  98. 98 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1793 Неутрално


    До коментар [#85] от "Николай Теллалов":

    Научните данни са известни и на тези, които се ваксинират както и на тези, които се страхуват. Отначало всички се страхувахме. После правителствата и СЗО започнаха да агитират за ваксиниране.
    Някои народи се успокоиха и бързо се ваксинират, а други все още се страхуват.
    Същото е и вътре в държавите. Някои социални групи са почти изцяло ваксинирани, а други почти не.
    Доверието е ключът.

  99. 99 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 622 Неутрално

    До коментар [#4] от "DDR":

    А забеляза ли ме от сутрин до вечер по всички медии и от политици върви коронаистерия? Или тия неща не ги забелязваш?

  100. 100 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 622 Неутрално

    Въпросния, който не може да бъде наречен лекар трябва на секундата да бъде уволнен и солидно глобен. Нещо се е объркал ако си мисли че лекарската професия ти дава право да лекуваш само който ти е кеф.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK