Рекордна корупция в Русия: за шест месеца страната губи 40 милиарда рубли

Рекордна корупция в Русия: за шест месеца страната губи 40 милиарда рубли


Корупцията в Русия бързо нараства, а щетите от нея само за първото полугодие на 2021 възлизат на близо 40 милиарда рубли, съобщава Главната прокуратура. Русия е сред 50-те страни с най-висока корупция в света, припомня "Дойче веле".



24 500 корупционни престъпления е регистрирала Главната прокуратура на Руската федерация само за първите шест месеца на 2021 година. За този печален рекорд за последните 8 години пише в сборника на ведомството, който беше публикуван на 30 август.


В около половината от случаите корупцията се състои във взимане на подкуп. Най-много подкупи се взимат и дават в Пермския и Ставрополския регион, но също така и в Санкт Петербург, съобщава прокуратурата.




През миналата година регионален "лидер" по корупция в Русия е Москва, на второ и на трето място се нареждат Татарстан и Ставрополският регион, пише "Новая газета".


40 милиарда рубли - толкова "струва" корупцията на руснаците


В сравнение със същия период на миналата година, корупцията в Русия бележи ръст от 16,5%. Увеличиха се и щетите, които корупцията нанася на Русия. През миналата година те възлизаха на 32,4 милиарда рубли, а сега достигнаха 39,4 милиарда.


В предишен свой доклад Главната прокуратура констатира, че в сравнение с всички други държавни служители, корупционни престъпления най-често вършат сътрудниците на правоохранителната система. На второ място по корумпираност се нареждат служителите в системата на Министерството на отбраната.


Корупцията е част от историческия модел на управление


Медиите припомнят, че корупцията е един от най-сериозните проблеми на съвременна Русия. Тя застрашава самото функциониране на органите на държавната власт, на правоохранителните органи, на здравеопазването, образованието и различни други сфери от обществения живот. Всъщност корупцията като феномен е част от историческия модел на държавно управление в Русия. В Индекса за възприемане на корупцията, който ежегодно публикува правозащитната организация "Транспаренси Интернешънъл" Русия попада в групата на 50-те най-корумпирани държави в света.

Коментари (91)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 2697 Неутрално

    Цитат:
    Рекордна корупция в Русия: за шест месеца страната губи 40 милиарда рубли
    ----

    По отношение на корупцията Братушките изостават МНОГО от белите, десни, развити, пазазрни, демократични и жълтопаветни страни.

    По този показател Русия има още много ДА ГОНИ, но в обозримо бъдеще едва ли ще се доближи до белите, десни, развити, пазазрни, демократични и жълтопаветни страни.

  2. 2 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    Това прави около $ 1,5 милиарда за година за страна 20 пъти по-голяма от България. В сравнение с нас там на практика корупция няма.

  3. 3 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 635 Неутрално

    Голяма мома -- голяма пу..., пардон, голяма страна -- голяма корупция.

  4. 4 Профил на white rabbit
    white rabbit
    Рейтинг: 268 Неутрално

    До коментар [#1] Твърденията ти са напълно тролски и не се базират на реалността. Ние по отношение на корупцията приличаме на руснаците, защото народа ни живее мизерно като тях .

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    Това е само дребната корупция сред чиновниците. Реалната е също милиарди, но в долари и евро. За да признаят това, истината е смайваща!

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  7. 7 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 2697 Неутрално

    До коментар [#1] Твърденията ти са напълно тролски и не се базират на реалността. Ние по отношение на корупцията приличаме на руснаците, защото народа ни живее мизерно като тях .
    —цитат от коментар 4 на white rabbit


    Твръденията ти са напълно жълтопаветни...

    Мръсните пари (корупция и всевъзможни престъпления) от цял свят се вливат в офшорите и пр. данъчни раища...
    Като погледнеш гражданите и фирмите на кои страни имат НАЙ-МНОГО вложения в тях, то съответно ВЕДНАГА придобиваш точна представа КЪДЕ е най-голямата корупция.

    В тия класирания България, както и Руси, са ДАЛЕЧ назад и твърде изостанали в сравнение с белите, десни и пр. страни.

  8. 8 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    До коментар [#7] от "Аскет":

    Парите на руснаци в офшорните зони се оценяват в ТРИЛИОНИ! В хиляди милиарди долари, не рубли, ако не си наясно какво е трилиони.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  9. 9 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    Това е само дребната корупция сред чиновниците. Реалната е също милиарди, но в долари и евро. За да признаят това, истината е смайваща!
    —цитат от коментар 6 на quatro_4x3


    Дори ако това което казваш е така, това приравнено към България е около $10 на калпак. Т.е. значително по добре отколкото у нас. Дневник направи грешка с тази дописка.

  10. 10 Профил на Michael Jordan
    Michael Jordan
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    Който държавните пари ги преброява,
    трудно на кражбата се съпротивлява.

  11. 11 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 2697 Неутрално

    До коментар [#7] от "Аскет": Парите на руснаци в офшорните зони се оценяват в ТРИЛИОНИ! В хиляди милиарди долари, не рубли, ако не си наясно какво е трилиони.
    —цитат от коментар 8 на quatro_4x3


    А, примерно, на американците парите в офшорите на колко се оценяват!?

    САЩ има население 2.5 повече от Русия - т.е. ако са ПРИБЛИЗИТЕЛНО на един кантар, парите на американците в ошфорите трябва да са 2-5 пъти ПОВЕЧЕ от руските пари, ако корупцията е на съпоставими нива...

    Смятай!

  12. 12 Профил на blq171066238
    blq171066238
    Рейтинг: 200 Неутрално

    Русия е на едно от първите места по брой на хванати и осъдени за корупция министри, губернатори, полицаи и съдии. в България един списък с подкупни магистрати го крият повече от година, а ако подадеш сигнал за корумпиран министър, Банкянският канибал може да та смели на кайма.

  13. 13 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    Много си зле с аритметиката! Един трилион разделен на 140 милиона руснаци е по 7 143 долара на всеки руснак!

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  14. 14 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    До коментар [#9] от "Nedyalko Lazarov":

    Глупости!

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  15. 15 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 3544 Неутрално

    Неслучайно онзи "държавник" искаше да ни направи съветска република, познавайки си стоката.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  16. 16 Профил на soundform
    soundform
    Рейтинг: 330 Весело

    Някой май е сънен и е написал рубли вместо долари...сумата изглежда смешна

    lost & profound
  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  20. 20 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 3544 Неутрално

    В САЩ комбинираните доверителни фондове за социално осигуряване са изчерпани и ще могат да изплащат само 78 % от парите на пенсионери
    —цитат от коментар 18 на hrx16647690


    Ти, ако обичаш, кажи по-добре в България през ноември и декември ще получат ли пенсионерите пенсиите си и какъв е шансът за това.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  21. 21 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1509 Неутрално


    24 500 корупционни престъпления е регистрирала Главната прокуратура на Руската федерация само за първите шест месеца на 2021 година. За този печален рекорд за последните 8 години пише в сборника на ведомството, който беше публикуван на 30 август.
    ======
    Наистина са супер зле. Ние се кефим, че сме некорумпирана държава. 24500 само за шест месеца предадени на прокуратурата. У нас я има я няма и 24. Защото сме демократична и правова държава и изповядваме евроатлантически ценности.

  22. 22 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2648 Неутрално

    Това прави около $ 1,5 милиарда за година за страна 20 пъти по-голяма от България. В сравнение с нас там на практика корупция няма.
    —цитат от коментар 2 на Nedyalko Lazarov



    До коментар [#2] от "Nedyalko Lazarov":

    Я пресметни отново. Но знай,че един долар се разменя за 73 рубли.

  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  24. 24 Профил на madridchanin
    madridchanin
    Рейтинг: 546 Неутрално

    Е поне си признават и се борят. Щом има яка корупция при военни и магистрати значи там е делаверата. Пермска област тази година е първенец и по ръст на икономиката

  25. 25 Профил на madridchanin
    madridchanin
    Рейтинг: 546 Неутрално

    До коментар [#1] от "Аскет":

    Русия е на 50 място в света по корупция интересно е на кое място е България

  26. 26 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2648 Весело

    До коментар [#23] от "hrx16647690":

    Това звездите ли ти го говорят?! Как може американски политици и компании да откраднат оръжие за $85млрд. без да се забележи?!

  27. 27 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    [quote#22:"deaf"][/quote]
    deaf
    Рейтинг: 2512
    07:00, 01 сеп 21
    Неутрално
    Това прави около $ 1,5 милиарда за година за страна 20 пъти по-голяма от България. В сравнение с нас там на практика корупция няма.
    —цитат от коментар 2 на Nedyalko Lazarov



    До коментар [#2] от "Nedyalko Lazarov":

    Я пресметни отново. Но знай,че един долар се разменя за 73 рубли.
    ======
    Да, прав си. По-малко е. Малко над 1 милиард долара

  28. 28 Профил на madridchanin
    madridchanin
    Рейтинг: 546 Неутрално

    До коментар [#17] от "Realist":

    Каквото и да говорим истината,е, че Путин я намали с новия закон държавни служители да нямат сметки в чужбина и като се договори с някои офшорни зони

  29. 29 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2532 Неутрално

    > за шест месеца страната губи 40 милиарда рубли

    Единствената добра новина е че това се равнява на само 546 милиона щатски долара.

    Ама те ако си направят една инфлация х 10, може и 400 милиарда рубли да потъват в корупцията на всяко полугодие.

    કટાક્ષ
  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2532 Неутрално

    До коментар [#21] от "Nedyalko Lazarov":

    >У нас я има я няма и 24

    Е при на са единични случаи, ама само където има нещо за преразпределяне. Нашата прокуратура не се занимава с кокошкари - какво можеш да му вземеш на един кокошкар. По-добре да товариш ритони в кашончета.

    કટાક્ષ
  32. 32 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3100 Неутрално

    До коментар [#27] от "Nedyalko Lazarov":

    Как го смяташ?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  33. 33 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1617 Неутрално

    Ти да видиш...
    И това в "най-православната" и "най-правилната" държава в света...
    Иначе в североизточното сатрапия тази девиация от векове е "норма"!!!

  34. 34 Профил на radelmarfx
    radelmarfx
    Рейтинг: 286 Неутрално

    Корупцията съпътства всяка демокрация. Това е част от провала на демократичните общества.

    Корупцията в Русия не е по малка от тази в ЕССР. Само се запитайте как Данске банк изпра 200 милиарда долара на руски олигарси за 11 години.

    Но за тази корупция ЕССР пропагандата не говори. По същия начин както и руската пропаганда не говори за руската корупция.

    Демокрация, какво да кажем.

    Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
  35. 35 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    До коментар [#27] от "Nedyalko Lazarov":Как го смяташ?
    —цитат от коментар 32 на дерибеев

    Аз ли нещо не съм в ред? Един милиард долара са 73 милиарда рубли, нали така. За 6 месеца корупцията в Русия е 40 милиарда рубли, т.е. можем да приемем, че за година ще бъде 80 милиарда, което прави 1.09 милиарда долара.
    Поправете ме ако греша, ама днес не съм пил.

  36. 36 Профил на madridchanin
    madridchanin
    Рейтинг: 546 Неутрално

    До коментар [#29] от "Ан Он":

    Загубите не се измерват само с пари а и с престиж ред и законност. Ако един полицай не глоби някой за приведена скорост а си вземе само 20 тачка държавата губи 180, но най лошото е че остава не наказан заслужено потенциален убиец на пътят

  37. 37 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    =====24 500 корупционни престъпления е регистрирала Главната прокуратура на Руската федерация само за първите шест месеца на 2021 година.=======но ги е регистрирала ! .....нашата прокуратура не си го причинява ......

  38. 38 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 978 Весело

    Другаре, че е какво са 40 млрд, рубли? 4-5 хиляди евра?

  39. 39 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    Другаре, че е какво са 40 млрд, рубли? 4-5 хиляди евра?
    —цитат от коментар 38 на dwr30648311


    По план трябваше да бъдат 4 евра.

  40. 40 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2648 Неутрално

    Корупцията съпътства всяка демокрация. Това е част от провала на демократичните общества. Корупцията в Русия не е по малка от тази в ЕССР. Само се запитайте как Данске банк изпра 200 милиарда долара на руски олигарси за 11 години. Но за тази корупция ЕССР пропагандата не говори. По същия начин както и руската пропаганда не говори за руската корупция. Демокрация, какво да кажем.
    —цитат от коментар 34 на radelmarfx



    До коментар [#34] от "radelmarfx":

    Данске банк с нищо не е навредила на Дания и Европа като е изпрала $200млрд. на руските олигарси. Навредила е на руснаците защото тези долари са откраднати от тях.

  41. 41 Профил на radelmarfx
    radelmarfx
    Рейтинг: 286 Неутрално

    [quote#40:"deaf"][/quote]

    Ти сериозно ли си мислиш че като налееш в една икономика от въздуха 200 милиарда долара не и навреждаш? Да си чувал за един феномен наречен инфлация?

    Най простия пример е когато няколко човека дойдат в един град и изкупят с пари откраднати от другаде 10% от имотите. Знаеш ли какво става с цените на другите имоти? Повишават се и по този начин тези които живеят в този град трябва да вземат по големи заеми за да да могат да купят същите имоти които са искали да купят или просто не могат да си ги позволят.

    Кажи ми как това е добре за локалната икономика?

    И не глупоста с повишените цени на имотите не ми я пробутвай защото повишени цени на имотите не значат по богати граждани, а значат граждани които плащат повече на банките като лихви и повече данъци на нефелната държава.

    Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
  42. 42 Профил на madridchanin
    madridchanin
    Рейтинг: 546 Неутрално

    До коментар [#37] от "MPetr":

    За това в България няма курупция на 67място и престъпност почти няма защото хората не виждат смисъл да се обаждат в полицията

  43. 43
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  44. 44 Профил на Ivan Ivanov
    Ivan Ivanov
    Рейтинг: 27 Неутрално

    Това е под милиард лева. Тук буци и хората му сами крадат повече.

  45. 45 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5609 Весело

    Чугунът се мята на амбразурата в ранни зори.
    Матушката трябва да се брани!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  46. 46 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 836 Неутрално

    В България разпространители на руския "Бацилус корупционис"са огромна армия от руски възпитаници ,за които рублата е най "конвертируемата валута".

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  47. 47 Профил на georgi nikolov
    georgi nikolov
    Рейтинг: 578 Неутрално

    Както реди конгениално Анатолий Несмииян в мизерна Русия корупция НЯМА. Налице още от време оно е-рентата. Искаш нещо което по Закон ти се полага-НЕ може. Плащаш полагащата се такса и действаш. ОПГ навсякъде и за всичко. Питайте полковник Захарченко-отгоовооник на общак в московското МВР. Иде реч за милиарди долари. И де да беше само там. Кенефите със златни тоалетни са много модни.

  48. 48 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2648 Неутрално

    До коментар [#41] от "radelmarfx":

    Тези $200млрд. са реални бе човек! Те са спечелени от износа на нефт,газ и оръжия от Русия. Ти не знаеш какво значи "мръсни" пари. Това са истински пари "спестени" например от неплащане на данъци.

    Ако с тези $200млрд. руските олигарси са закупили имоти в Дания например,с това са обогатили директно датчаните продали им имотите и индиректно всички други датчани. Защото тези долари ще се завъртят в датската икономика. Иначе - да,цените на имотите може да се повишат,но не и на тези имоти в покрайнините и селата на Дания.

  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  50. 50 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2201 Неутрално

    Чугунът се мята на амбразурата в ранни зори. Матушката трябва да се брани!
    —цитат от коментар 45 на Незнайко в Слънчевия град


    парите от руската корупция били скрити на натовска подводница в Средиземно море - сега я търсят къде е ...

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  51. 51 Профил на radelmarfx
    radelmarfx
    Рейтинг: 286 Неутрално

    До коментар [#41] от "radelmarfx":Тези $200млрд. са реални бе човек! Те са спечелени от износа на нефт,газ и оръжия от Русия. Ти не знаеш какво значи "мръсни" пари. Това са истински пари "спестени" например от неплащане на данъци. Ако с тези $200млрд. руските олигарси са закупили имоти в Дания например,с това са обогатили директно датчаните продали им имотите и индиректно всички други датчани. Защото тези долари ще се завъртят в датската икономика. Иначе - да,цените на имотите може да се повишат,но не и на тези имоти в покрайнините и селата на Дания.
    —цитат от коментар 48 на deaf


    Пак не каза нищо за инфлацията които тези пари ще донесат. Защото пак да кажа, ти не подпомагаш икономиката като наливаш пари в имоти. Ти просто правиш имотите невъзможни за купуване за средния датчанин. Защото на него за разлика от руските олигарси никой не му снася пари и никой няма да му увеличи заплатата 10 - 20 % на година какъвто е растта на имотите породени от тези 200 милиарда.

    Не случайно датчаните са една от най задлъжнелите нации в света с debt to income съотношение от 214%

    https://tradingeconomics.com/denmark/households-debt-to-income

    Това се получава именно когато купуваш имоти които не можеш да си позволиш.

    Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
  52. 52 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2170 Неутрално



    Преди 20 години стандартния малък подарък за руски чиновник беше пакет с три маркови бутилки: водка, уиски и коняк, с един портокал от горе.

  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  54. 54 Профил на bobbyperu
    bobbyperu
    Рейтинг: 602 Неутрално

    Мдааа русолюбците или са много тъпи или имат проблем с осъзнаването на елементарен текст. Прокуратурата е завела 24 500 дела, а това е сигурно 0,1% от реалните случаи на корупция в матушката. И това са в огромната част или кокошкарски истории или разчистване на сметки между клановете. А иначе за мащабите на реалната корупция може да видим по случая със Захарченко ( който ако използваме политическия сленг в България беше "сготвен" от конкуренцията) в който откриха 7 МИЛИАРДА рубли! Или със случая на шефа на РПУ във Ставропол чиято къща е цялата в позлата- мебели, стени даже тоалетните чинии изключително кичозно и грозно но за сметка на това скъпо по разчети този "палат" му е излязал поне 2 милиона долара!

  55. 55 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1496 Неутрално

    Това е само дребната корупция сред чиновниците. Реалната е също милиарди, но в долари и евро. За да признаят това, истината е смайваща!
    —цитат от коментар 6 на quatro_4x3


    Абсолютно правилно! Тази статистика показва само дребните риби които съдят за прах в очите. разни военни старшини, дребни милиционери и чиновници по съветите. Големите милиарди (в € и $) никой не смее да разследва. Нито пък някой смее да пише за тях. Навални се опита и изяде Новичока. Сега гние в каторгата и веднага след като си излежи срока или ще го осъдят че е бил с шапка в строя или пък без шапка, няма значение. А ако се изплъзне от нов съд то пак ще му прилошее, този път за последно а може и като Немцов хулигани да му прережат гърото пред вратите на Кремъл ... ей, така за кеф.
    Човек трябва да е пълен дебил за да вярва че само това е обема на корупцията в мини-ссср. Тя истинската корупция затова е сладка, защото е скрита и никой не я разследва.

    California Über Alles
  56. 56 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2170 Неутрално

    До коментар [#54] от "bobbyperu":

    позлатените тоалетни бият на очи създавайки огромно обществено възмущение, носещо негативни последствия.

    Ако си окачиш някоя картина на същата стойност, никой няма да го е еня.
    Или да имаш в гардероба оригиналната куртка на Сталин + неговите ботуши.

  57. 57 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2648 Неутрално

    До коментар [#51] от "radelmarfx":

    Датчаните вземи заем за да купят с него имот не са "задлъжнели",защото те без никакви проблеми го изплащат и след като го купят той остава финансов актив в сметката им. А и колко хора на Запад и у нас могат да си купят имот с пари кеш? Броят се на пръсти. Нужен е заем от банка.

    С доларите,които датчанинът е спечели от руснака след като му е продал имота си,той после ще купи датска стока и така ще ги завърти и подпомогне датската икономика. Ще се открият повече работни места за датчаните и с по-високи заплати евентуално.

  58. 58 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2648 Неутрално

    До коментар [#51] от "radelmarfx":

    Датчаните вземи заем за да купят с него имот не са "задлъжнели",защото те без никакви проблеми го изплащат и след като го купят той остава финансов актив в сметката им. А и колко хора на Запад и у нас могат да си купят имот с пари кеш? Броят се на пръсти. Нужен е заем от банка.

    С доларите,които датчанинът е спечели от руснака след като му е продал имота си,той после ще купи датска стока и така ще ги завърти и подпомогне датската икономика. Ще се открият повече работни места за датчаните и с по-високи заплати евентуално.

  59. 59 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1617 Весело

    До коментар [#50] от "dark'star":

    Не е никак лека съдбата на рубладжиите в Отечеството на Раковски Левски и Стамболов

  60. 60 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 2201 Весело

    Русофоби!
    Как бихте могли да предположите, че при Путен има корупция? Путен отдавна е победил корупцията. На власт останаха само корумпирани чиновници. И сред хората отдавна я няма. Хората дори нямат пари за някаква корупция

    "Чуждестранен агент"
  61. 61 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2347 Весело

    Рекордна корупция в Русия: за шест месеца страната губи 40 милиарда рубли
    _________________________________________________________

    Авторът, ако беше дал руската корупция в копейки, би станало още по ударно заглавие!

    Медиите са виновни за 112 място на Репортери без граница!
  62. 62 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1496 Неутрално

    В САЩ комбинираните доверителни фондове за социално осигуряване са изчерпани и ще могат да изплащат само 78 % от парите на пенсионериhttps://www.msn.com/en-us/news/us/social-security-won-t-be-able-to-pay-full-benefits-by-2034/ar-AANWOlY?ocid=msedgdhp&pc=U531
    —цитат от коментар 19 на hrx16647690


    Това се коментира най-малко от 35 години, колкото аз съм в Америка. А се е коментирало непрекъснато и преди това. И въпреки това социалните осугуровки си се исплащат без проблеми. Просто трябва да знаеш как работят етези фондове. Това не са пари които са събрани и от тях да плащат пенсии и други усигоровки. Това са фондове в които младите внасят а старите взимат от там. Става въпрос за баланс в работната сила и данъците а не че имали някакви милиарди в банката и някой ги изхрачил. Такова нещо не съществува!
    Освен това от първия ден в Америка всички ти казват - не разчитай на пенсия от дуржавата и 90% от хората не разчитат на тези пари. Аз също. Всеки си прави инвестиции и собствени фондове за пенсия.

    California Über Alles
  63. 63 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1357 Весело

    Да, самчо че това е доклад на руската прокуратура и никой не си затваря очите за проблема. Ако следите нещата доста дела вървят за много пари и поне на високо ниво се прави всичко възможно да се борят с проблема.
    Те си нямат Афганистан, Ираки, Либия и т.н., където през частни отбранителни поръчки да ицзточат трилиони, по напълно законен и некорупционен път.

  64. 64 Профил на Dimitar Kunev
    Dimitar Kunev
    Рейтинг: 866 Неутрално

    Голям смях пада. Дойче веле беше нещо преди 10 Ноември. Сега всеки нормален схваща манипулацията и едностранчивостта.

  65. 65 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1063 Любопитно

    Рекордна корупция......а в България как е?....... Една добра статия :"Индулгенция за корупция". Как от един лист хартия започна горене на "мафиотския отпадък" 23 август 2021 https://www.svobodnaevropa.bg/a/31409294.html

  66. 66 Профил на bobbyperu
    bobbyperu
    Рейтинг: 602 Неутрално

    До коментар [#56] от "Нинов":

    А това не е в менталността на руснака........него го влече към такива неща- нещо блестящо - злато, кристали, килимчета по стените.....изобщо "северни" цигани!

  67. 67 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    До коментар [#64] от "Dimitar Kunev":

    =====.Дойче веле беше нещо преди 10 Ноември. Сега всеки нормален схваща манипулацията и едностранчивостта.=======не са много едностранчиви Дойче веле, но така се ретранслира от Дневник ..... Има и статии от типа : Има ли корупция в Германия?........ Макар да е сред 10-те държави с най-ниски нива на корупция, в Германия също не липсват случаи на злоупотреби. Само през 2019 година присъдите са 5428....... https://www.dw.com/bg/има-ли-корупция-в-германия/a-55710825

  68. 68 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2170 Неутрално

    До коментар [#66] от "bobbyperu":

    има много потайни руснаци, избягвайки да бият на очи.

    Когато си един от малкото тузари в някое малко населено място ставаш видима мишена за множество заинтересовани страни.

    След бързото забогатяване, трябва обезателно да се преместиш в Москва, където никой няма да те знае и да го еня за теб. Следващата стъпка е преместване в чужбина.
    Там пък съвсем никой няма да те търси, ако самият ти не проявяваш някаква активност.

  69. 69 Профил на inchhighliliput
    inchhighliliput
    Рейтинг: 213 Неутрално

    А, не!
    Руската корупция си е руска!
    Мене не ме интересува!
    (Освен ако Хвърчилко ; Боко ; Копейкин и ... , не са част от нея!)

  70. 70 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    Цитат:Рекордна корупция в Русия: за шест месеца страната губи 40 милиарда рубли----По отношение на корупцията Братушките изостават МНОГО от белите, десни, развити, пазазрни, демократични и жълтопаветни страни.По този показател Русия има още много ДА ГОНИ, но в обозримо бъдеще едва ли ще се доближи до белите, десни, развити, пазазрни, демократични и жълтопаветни страни.
    —цитат от коментар 1 на Аскет



    Това прави около $ 1,5 милиарда за година за страна 20 пъти по-голяма от България. В сравнение с нас там на практика корупция няма.
    —цитат от коментар 2 на Nedyalko Lazarov


    Колеги, на пръв погпед сте прави, но това са данни от прокуратурата - нещо като върха на айсберга. Питайте нашия класкет има ли корупция и ще видите, че Швейцария, дето преди години и се носеше славата за най-честната държава, ще изглежда като Колумбия в сравнение с нас.

  71. 71 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1063 Весело

    Рекордна корупция в Русия........според мен ние сме ги минали отдавна.......

  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  73. 73 Профил на magistrat
    magistrat
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Страхотна корупция има в Русия!
    Трябват големи промени там.
    ДНЕВНИК, очаквам да напишете нещо и за корупцията в САЩ, Франция, Германия, Италия и Централата на Европейския съюз. Корупцията и схемите тръгват от там и най-вече от МАЙКАТА на корупцията САЩ.
    Напишете и за окрадените пари от американските управници от 20 годишното им "присъствие" в Афганистан.
    Пишете, не спете.
    За България също!

  74. 74 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2020 Весело

    Голяма мома -- голяма пу..., пардон, голяма страна -- голяма корупция.
    —цитат от коментар 3 на jmf29537805


    Всъщност, ако посочените стойности са верни - корупцията в Русия е много по-ниска от тази в доста други страни - България, включително....

    Мараба, С-ДС доносници!
  75. 75 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4118 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    Мяза на подкуп...

    Сега как подхождаш?

    До коментар [#52] от "Нинов":

    Преди 20 години стандартния малък подарък за руски чиновник беше
    пакет с три маркови бутилки: водка, уиски и коняк, с един портокал от горе.

  76. 76 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2020 Весело

    Моята теория е че руснаците са умственоизостанали по природа. Просто като ги чуя как приказват и ми става смешно :) Не може да имаш цялата менделеева талица на територията си, а да не можеш да изобретиш един нормален автомобил, телефон, телевизор или нещо подобно. Не може да изнасяш неограничен брой природни ресурси, а заплатите ти да са колкото в бедна България.Дори най-заклетите фенове на джудженцето Пути, ще се съгласят с мен, че руснаците просто генетично са малко по-надолу в еволюцията, от нас, европейците!
    —цитат от коментар 72 на coy341048611


    Охо, появи се демократ-генетик? Има си и теория! Според която автомобилите се "изобретяват", а не конструират, износът на Русия е "неограничен", а Путин, разбира се, е "Пути" и "джудженце".
    Хе, хе ;)

    Мараба, С-ДС доносници!
  77. 77 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1063 Весело

    До коментар [#73] от "magistrat":
    Хахахаха.. ...... +
    =====ДНЕВНИК, очаквам да напишете нещо и за корупцията в САЩ, Франция, Германия,....======някой ако си направи труда да зачете докладите само за САЩ в Афганистан......ще се умопомръчи от цифри и корупционни практики....... Има поне 30 доклада .......

  78. 78 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1974 Весело

    В статията има грешка.
    40 млрд са само корупционните пари, които Русия извлича от България.

    подпис
  79. 79 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 975 Весело

    До коментар [#17] от "Realist":Каквото и да говорим истината,е, че Путин я намали с новия закон държавни служители да нямат сметки в чужбина и като се договори с някои офшорни зони
    —цитат от коментар 28 на madridchanin


    Хахахахахахаахахахахахах
    Путин е най-голямото корумпе в държавата бре. Само часовниците дето носи са 3-4 пъти по големи от всичките му официални доходи :):):):)
    На него само цигуларя му има няколко милиарда ...........................
    Къде ви намират такива бре :):):)

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  80. 80 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 975 Весело

    До коментар [#73] от "magistrat":Хахахаха.. ...... +=====ДНЕВНИК, очаквам да напишете нещо и за корупцията в САЩ, Франция, Германия,....======някой ако си направи труда да зачете докладите само за САЩ в Афганистан......ще се умопомръчи от цифри и корупционни практики....... Има поне 30 доклада .......
    —цитат от коментар 77 на MPetr


    Личи си че не си излизал от руската провинция. И в САЩ и Германия и в Франция, ако ти лично занесеш информация за корупция веднага ще започне разследване. В САЩ най-големите престъпници са завършили в затвора (И Капоне и Лучани и т.н.) Във Франция се води дело за корупция срещу бившия президент.
    В Русия шефа на една от престъпните банди ги избират за президент - Путин.
    В Русия държавата допингира спортистите, а в САЩ държавата лови тези дето нарушават правилата. На Луис Армстронг - най-добрия американски колоездач му взеха всичко и пари и титли .................Кога ще стане това нещо в Русия ? Ами точно никога.

    Общото между Русия и САЩ е колкото между Лайф и Жизнь :):):):)

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  81. 81 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    До коментар [#80] от "iak":

    Вижте колега........ в статията е написано """"""Медиите припомнят, че корупцията е един от най-сериозните проблеми на съвременна Русия. Тя застрашава самото функциониране на органите на държавната власт, на правоохранителните органи, на здравеопазването и т.н.".........  изложих в предишни мои коментари цитати и линкове от официални доклади на департамента на САЩ а не "една жена казала"....мисля, че беше интересна и информативно полезна информация относно да може всеки да сравни сам мащабите на корупция ..... И какво последва обаче ? .....три поредни коментара са изтрити с мотив: """"Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.""""""съгласен съм до някъде но за мен това е цензура и евтина политическа пропаганда......... нямаше и една думичка която да не беше вярна и проверена но явно коментарите ми не са политически коректни........ че тъй....... еднополюснито мислене не е за разумни хора, за каквито ви мисля........

  82. 82 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3844 Неутрално

    Нещо дребничка ми се вижда тази сума, да, в рубли изглежда внушително, но в нормални пари изглежда ала-бала...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  83. 83 Профил на bobbyperu
    bobbyperu
    Рейтинг: 602 Неутрално

    До коментар [#81] от "MPetr":

    Статията е за Русия ако не си разбрал.......а защо рушняците обичате да се сравнявате със САЩ не знам......това са несравними неща......все едно да сравняваме Москвич с Мерцедес!

  84. 84 Профил на pinoccio
    pinoccio
    Рейтинг: 998 Весело

    С шайката крадци на Путин - толкова. Осветената корупция не е и 1%.

    В Русия има закон, че не могат да те съдят, ако е било неизбежно да вземеш подкуп.

  85. 85 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2020 Весело

    До коментар [#81] от "MPetr":Статията е за Русия ако не си разбрал.......а защо рушняците обичате да се сравнявате със САЩ не знам......това са несравними неща......все едно да сравняваме Москвич с Мерцедес!
    —цитат от коментар 83 на bobbyperu


    Всъщност, Мерцедес е немска марка. Нито американците, още по-малко пък руснаците, някога са правили коли от тази класа.

    Мараба, С-ДС доносници!
  86. 86 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Това прилича на реклама. При 1,7 трилиона Долара БВП на Русия, разкрита корупция в размер на 700 милиона долара показва пълен провал на службите. По пет долара на човек, че те гаи събират повече от автомобили.

  87. 87 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7201 Неутрално

    Един долар е 73.4512 рубли. Значи корупцията е малко над 1 млрд .долара. Руснаците да се засрамят, нашата е много по-голяма.

  88. 88 Профил на magistrat
    magistrat
    Рейтинг: 633 Неутрално

    [quote#80:"iak"][/quote]

    Пишеш глупости, явно това ти е работата.

  89. 89 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    До коментар [#83] от "bobbyperu":

    И що мислите колега че """"""статията е за Русия ако не съм разбрал....??????? ."""""" Разбрал съм го пич, но правя и логически сравнения със САЩ...... има ли нещо лошо в това ?.........щото не съм от лумпенизираното поколение, дето пак влязохте във сценария : """""увод-изложение-заключение""""".......... А мисля в категории """""теза-антитеза- синтез""'''' .... просто съм от друга школа........колега......... Австралийска........

  90. 90 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 1063 Весело

    До коментар [#80] от "iak":
    Хахахаха !!!! ...... развеселихме се колега яко .........
    =========Личи си, че не си излизал от руската провинция. И в САЩ и Германия и в Франция,======= Абе "мишок"........ Аз съм "чужд" пенсионер, но определено не руски....... смешник селски, и от няколко години съм само в България......... А ти да ми изживееш живота ще ти трябват поне 5 живота min! ......... И не ми се отваряй младеж !!!!!! хахахаха!

  91. 91 Профил на evpetra
    evpetra
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    Официална държавна статистика за корупцията?! Прах в очите на хората. Там истинската корупция е неизмерима.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK