Вчера: Англия: 63% ваксинирано население - 32 181 новозаразени, починали - 50 Русия: 24% ваксинирано население - 17 813 новозаразени, починали - 795 При 2 пъти повече заразени в Англия, в Русия умират 16 пъти повече хора.
Вчера: Белгия: 69% ваксинирано население - 1 854 новозаразени, починали - 6 България: 16% ваксинирано население - 2 053 новозаразени, починали - 56 При еднакъв брой заразени, в България умират 9 пъти повече хора.
Кой кого обвинява, а? Всеки обвинява някой друг, никога себе си. Както за всичко друго. Фактът е че по-цивилизованите, богати, образовани нации се справят по-добре. Което разбира се не е изненада. По-добро здравеопазване, повече ресурси за тестване, финансова помощ, по малко вярващи в анти ваксинационни талъсъми. В този смисъл България си е точно на мястото, където е по всички други показатели. В дъното на развитите страни, и по-добре от туземците.
Проблемът е в смъртните случаи на процент заразени, а не в разнасянето на заразата. То на малоумни да го обясниш ще го разберат. Ваксината помага за прекарване на вируса в лека форма, а не по смъртни легла с дефибрилатори. Честно, не разбирам как не му увря главата на българина, че тая пуста ваксина е ключът към разхлабване на мерките и постепенно възвръщане към нормалността. Аз вече забравих, че съм се ваксинирал и не мога да повярвам, че все още има хора, които са твърдо убедени, че всичко това е някакъв всевишен конспиративен заговор, в който всички страни по цял свят са въвлечени. 🤦♂️
Колко още време ще спираме разпространението на грипа с мерки? Последните хиляда години не успяхме, сега обаче носете маска. За тези които не са разбрали има ваксина, малко тъпа, но все пак.
> , че тая пуста ваксина е ключът към разхлабване на мерките > и постепенно възвръщане към нормалността.
Пък гледай какво разправят от първа линия:
> "The government … decided we shouldn't impose restrictions; we will rely on vaccines for protection. But then we realized that it is very difficult to stop the infections with the delta variant,"
> "What we should have done is to keep some restrictions — for example, wearing of the mask inside," he said.
> За тези които не са разбрали има ваксина, малко тъпа, но все пак.
Има богат избор от имунно стимулиращи препарати (Безплатни и Доброволни) които краткосрочно предпазват от по-тежко изкарване на заразата, дори могат да те спасят от смърт. Но не са панацея.
А за дългосрочните ефекти ще започнем да разбираме след 5-7 години.
Честно, не разбирам как не му увря главата на българина, че тая пуста ваксина е ключът към разхлабване на мерките и постепенно възвръщане към нормалността. Аз вече забравих, че съм се ваксинирал и не мога да повярвам, че все още има хора, които са твърдо убедени, че всичко това е някакъв всевишен конспиративен заговор, в който всички страни по цял свят са въвлечени. 🤦♂️
""""""""""""""""""""""""""""""""""""' Честно , аз не разбирам какво не разбирате . Хората по цял свят щяха да са се ваксинирали , ако не ги притискаха да го правят - естетсвена човешка реакция , не само ''българска'' . Този вирус Е заговор /биологично оръжие/конспирация ....както щете го наречете .И няма никакво значение колко страни са въвлечени .
[quote#15:"Ан Он"]До коментар [#13] от "Oliver":>Има богат избор от имунно стимулиращи препарати (Безплатни и Доброволни) които краткосрочно предпазват от по-тежко изкарване на заразата, дори могат да те спасят от смърт. :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
> Има богат избор от имунно стимулиращи препарати (Безплатни и Доброволни)
> Избройте 3 , моля !
Не ги следя отблизо, но мисля че основните производители са Файзер, Модерна, АстраЗенека, Янсен. Не знам под какво търговско наименование си продават продуктите.
Българите с промити мозъци обвиняват другите българи че им се нарушават правата да носят маски и да се ваксинират с по двайсет ваксини.
Истинските българи обвиняват държавната мафия, защото отдавна са разбрали че само тя и единствено тя е причина за проблемите на тази нация.
Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм.
Повече на моя канал:
https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
Цитат от статията по-горе - 60% от сериозните случаи в Израел са с поне две дози.
> Data showed that of the serious cases being admitted to hospital, > around 60 per cent of patients were people who had been fully vaccinated, > though most were over 60 or with underlying health conditions.
България е по-необразована, по-бедна и по-недисциплинирана от останалите европейски страни, резултатите не са никаква изненада. Още се чудя как ни приеха в ЕС.
Ако е необходимо и трета ще сложа. Депресиращото в слачая е, че и осем да сложа, когато 80% от населението си е набило в чутурата, че няма да участват в "експеримента" с ваксините файдата ще е никаква.
Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм.
Повече на моя канал:
https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
Аз мисля, има един сериозен пропуск в изследването: развитието на кризата във времето. Имам предвид, че в самото ѝ начало имаше момент на шок (кадрите от Италия и Испания), когато пред голямата неизвестност правителствата бяха длъжни дори да свръхреагират. Да не забравяме, че Мутафчийски имаше рейтинг до небето.
По-късно обаче народът взе да се усеща, че естеството на вируса не е такова, че да е чума. Че може и ТРЯБВА да се живее нормално. Затова армейската твърдоглавост на Мутафчийски и глупостта на Ники Шарана, които не предлагат на практика нищо друго освен един перманентен локдаун нямаше как да издържи пред общественото мнение.
Сега пък ваксините трябва да изиграят ролята на спасението, но май все повече ще се убеждаваме, че и това средство не е панацеята.
Накратко: кризата си е един неизбежен микс от сложни неща - вирусът си го кара по своята си програма, че даже и се изменя. Хората пък са най-различни: за едни вирусът е златна мина за печалби (медии, биг фарма), други - властите трябва да се правят, че правят нещо, трети хора полудяват от медийната истерия, но огромната част от обществото усеща, че трябва да се държи, както преди. В края на краищата историята не започва през 2019 г. с ковид.
Германия и Франция кипят от протести , а 65% от хората “изобщо не ги засега”. Ей такива са ви статистиките - как да взимат хората на сериозно информацията, която предлагате?
На въпроса “кой е виновен за кризата?”, няма възможен отговор “Фармацевтичните компаниии и медиите”, иначе резултатив щяха да са малко по-различни”.
Ако не беше отрязал половината от това което съм написал може би щеше да разбереш смисъла на това което ти казвам.
Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм.
Повече на моя канал:
https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriber
> вирусът си го кара по своята си програма, че даже и се изменя.
Което по неясни причини беше изключителна изненада за Науката. Която предполагам е мислела че това е единствения вирус дето не мутира и като убиеш последния ще изчезне като птицата Додо.
Да помогна малко: Цитат от Джерусалим Поуст от 15.08.2021 ...От неделя, в Израел има нови 525 пациента в тежко състояние, 162 повече от предходната седмица. От тях 404 са над 60 годишни, а 277 напълно ваксинирани.....
Цитат от Таймс УК от 13 Август 2021: ...49% от новите тежки случаи са на напълно ваксинирани хора, 24% от случаите са в интензивно са с по две ваксини, 18% частично ваксинирани. ...
Цифрите, които сравняват смъртността в Англия и Русия и България дали вземат в предвид общото здравословно състояние на хората и начина им на живот, както и състоянието на здравните системи на страните?
като няма медици да ходят на баби баячки да им прекадят за здраве ! :-) няма изискване и баячките да са ваксинирани :-)
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
В посочения период обстоятелствата бяха много по-различни от сегашните дни. Нямаше вариант "делта", заразените и починалите за тези дни бяха в пъти по-малко от сега. Въпросът е дали резултатите днес биха били подобни? Вероятно ДА, но защо в допитването не присъстват онези, които не желаят да се ваксинират???
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
Сигурно не ти е ясно, че различните страни отчитат смъртността по различна методики. Много западни страни не слагат в ковид статистиката починалите в старчески домове. При нас пък, ако махнеш тези с тежки съпътстващи заболявания, бройката на починалите драстично ще се намали. Дори и да не сме ваксинирани.
Параноята у българина се подхранва от руската пропаганда чрез представителите и у нас Мангъров, "АБВ" и "Израждане", които трябва да усвояват рубли и много им се иска местенце в парламента.
Подвеждащ въпрос, и аз бих отговорила, че са отделни хора, но когато тези хора са по-голямата част от населението? Не че правителството се преработи, но как да се наложат мерки и кой ще осъществява контрол, ако 80% от хората са против?
Едно време беше виновно международното полжение. Сега били виновни хората. Не, хората са виновни са замърсяването на природата, за свръхпроизводството и свръхконсумацията на некачествени храни и напитки и като цяло за нездравословния начин на живот. За смъртта е виновен вирусът.
Не искат да се ваксинират, ама заведенията да работят, децата да ходят на училище и да се пътува свободно. Такъв филм няма. Такава шизофрения може да бъде предложена единствено от демагози и мошеници. Докато българина не разбере ,че няма как 2 и 2 да прави 5, агонията му ще продължава.
Аз мерки не съм виждал от повече от година с изключение на маската в градския транспорт и в магазина. Има ли някакви други мерки които да са наложени и да се спазват (или да се следи за спазването им) защото аз не съм виждал.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
А, защо да забравяме Израел. Я виж в линка, който си приложил(а), последната графика - Очакван изход при заболяване. Опциите са смърт или възстановяване. Та за Израел индексът на смъртност е 0.74% вчера, а за Русия е 2.88%. Ясно и точно от твоя източник.
>Параноята у българина се подхранва от руската пропаганда
Параноята е в главата ти.
Русия ни държи здраво от 75 години с различни подмени на текущите представители на народната власт, и няма никаква нужда да ни пропагандира с някакви медицински препарати.
Ако на Русия и трябва нещо, имат си директен телефон на ниво Министър Председател и Президент.
Когато виждаш само до носа си, файдата може и да е единствено да оцелееш. Когато, обаче, погледнеш глобално ще видиш разхлабване на мерки и всеобща нормалност. Файдата е в колективния имунитет, а не в личното ти оцеляване.
> Та за Израел индексът на смъртност е 0.74% вчера, а за Русия е 2.88%.
Звучи опимистично. Да видим как ще се развие ситуацията, че нещо много взе да се напряга министър председателя на Израел (а сигурно има повече информация от нас).
Явно и тези ваксинираните в Израел и ЮК дето умират са с фалшиви сертификати. И явно по някакъв много хитър начин не са били заразоносители, докато са били болни.
Т.е хората по цял свят биха карали с нормална скорост ако държавата не ги притискаше да го правят и заради това в българия караме като талибани? Хората не биха правили и престъпления ако държавата не беше наложила определени правила в обществените отношения? Ми за какво ни е тогава тая държава ако според теб хората биха правили винаги полезното за тях ако пустата държава не ги натиска да го правят? Що пишеш глупости. В ерата на неограничения достъп до интернет на всякакви олигофрени наистина ли вярваш че светът в условията на пандемия има шанс да реши да се ваксинира без плоскоземци и друга подобна паплач да му навира в лицето всякакви конспиративни теории как рептили и какви ли не други извънземни са седнали да мислят пъклен план как да го ликвидират.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
Държавната мафия ли пречи на българина да си изхвърля фаса в пепелника на колата а не през прозореца (не мога да повярвам, че още го виждам), тя ли накара българина да осЕре юндола, тя ли кара българина да кара със 180 при ограничение 140 и тн и тн?
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
Достигане на 'Групов имунитет' няма как да стане - казал шефа на екипа по ваксиниране от Оксфорд.
---
Reaching herd immunity is “not a possibility” with the current Delta variant, the head of the Oxford Vaccine Group has said.
Giving evidence to MPs on Tuesday, Prof Sir Andrew Pollard said the fact that vaccines did not stop the spread of Covid meant reaching the threshold for overall immunity in the population was “mythical”.
Коментара ми е насочен относно спазването на мерките, след като всички са вирусоносители би било редно мерките да се спазват стриктно от всички. Зная за ваксинирани, които се разболяха на морето и се прибираха с автобус без да ползват маски и след като се влошиха лежаха в болница.
"Българите с промити мозъци обвиняват другите българи че им се нарушават правата да носят маски и да се ваксинират с по двайсет ваксини. Истинските българи обвиняват държавната мафия, защото отдавна са разбрали че само тя и единствено тя е причина за проблемите на тази нация." ============ Явно нашата държавна мафия, макар и изчегъртана, управлява целия свят.
Ами по отношение на ковид нещата стоят по следния начин - население на израел 9 мил., население на българия 7 мил Заразени на 1 милион население Израел - 116,125 България - 66,42 Смъртност на 1 милион население: Израел - 760; България - 2751
Израел с 2 пъти повече заразени на милион души има 3,6 пъти по-малко смъртни случаи на глава от населението в сравенение с България. До момента при тях са починали малко над 7 хил души, при нас почти 19 хил.
Принцино накрая за мен тези цифри ще са показателни кой как се е справил. Държава с 2 милиона повече население има 2 пъти (а може да стане и 3 пъти) по малко смъртни случаи при много повече заразени. (те имат общо над 1 милион случая - в смисъл от началото на пандемията до сега, а ние сме с 460 хил.)
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
И САЩ, и Израел са ваксинирали огромната част от своите граждани, но и двете държави скоро бяха изключени от списъка на ЕС за лесно предоставяне визи ! Коментарът го оставям на всеки един сам да си го направи.......Няма лесни решения в борбата срещу ковида ! Останете живи и здрави от мен.
> И все пак достигане на 70 - 80% колективен имунитет е по-добре от 20%
Вероятно имаш предвид 'сертифициране' а не 'колективен имунитет'
Между другото сертифицирането също е временно явление - в Израел казаха че всички дето са се сертифицирали преди повече от 5 месеца трябва спешно да си обновят сертификата.
Не, не са! Това са хора, които се ваксинираха целенасочено, за да не им ограничават правата да пътуват, кой на риба в Гърция, кой на екскурзия в Египет и т.н. Идеята, че ще изкараш по-леко заболяването не ти дава право да се държиш безотговорно към останалите хора.
> Израел с 2 пъти повече заразени на милион души има 3,6 пъти > по-малко смъртни случаи на глава от населението в сравенение с България.
Това със отчитането на 'заразените' са бюрократически истории. Дай да мерим брой заминали си на глава от населението. И без КОВИД и със КОВИД умират коефициента България / Израел е сходен - да кажем 2.5 до 3.0
Показателно е, че в много страни и у нас, повечето хора имат положително отношение към необходимостта от мерки и ваксини, не се връзват на конспирации и таласъми около ваксинирането, но тези, които дали от глупост , дали за да се правят на интересни (мачо варианта) или са обикновени тролове са определено по-шумни. Вероятно и това е нормално, не случайно циганските сватби по своя шум и продължителност са отличават от другите, нали така? За разведряване: Когато били измислени първите ваксини, те били създадени на базата на омаломощени преносители след заразяването на крави ( ако не се лъжа става дума за туберколоза). И тогава е имало првърженици на всякакви конспирации и атори на страховити измислици и се пуснал слуха, че на ваксинираните по този начин хора, на децата им ще поникнат рога. Та дълго време след това, на всяко новородено му пипали главата, дали няма там рогца.
"Как хората оценяват отражението на кризата върху живота им (в %) ?
Възможни отговори: - Изобщо не ме засегна - Засегнат съм само икономически - Засегнат съм от заболяването"
На този въпрос, аз щях да отговоря, че пандемията ме засегна (засега) дотолкова, че пътувам по-рядко в чужбина, веднъж мината година и веднъж тази година.
Слава Богу не бях засегнат икономически. А дали съм бил засегнат от заболяването... кой знае... миналата година ноември бях болен от нещо (с грипоподобни симптоми), но не съм ходил на лекар и не съм си правил тестове за COVID-19. От тогава насам слава Богу не съм боледувал от нищо.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Това че страната ни принципно има висока смъртност оправдава ли обстоятелството да имаме толкова повече смъртност в следствие на конкретно заболяване при толкова по-малко заразени? Не са без значение регистрираните случаи, защото иначе по тази логика те и регистрираните умирания свързани с ковид пак са си бюрократична работа.
Иначе за по-близко сравнение може да добавим примерно румъния - северната ни съседка - те имаха големи проблеми с ковид. При тях смъртността (принципно - не само от ковид) е 13,2 на 1000, за българите е 15,52 на хиляда, за израелците - 5,31 на Хиляда.
Смъртните случаи в Румъния (те са малко над 19 милиона като население) са 1812 на един милион (в българия 2751, израел 760) - което значи, че българия има 1,5 пъти по-висока смъртност при условие, че сме много близо като случаи на 1 милион население - 57,64 за Румъния и 66,42 за България. Гледам, че румънците не са тъврде много по-напред с ваксинацията - 26,4 % за тях, а за нас 15,5 (напълно ваксинирани).
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
"(48%) българи обвиняват отделни хора, нарушаващи забраните, за продължаващата пандемия от коронавируса, а не правителството и институциите (39%)"
не е добре това
вярата в "добрата държава" още много хора ще затрие
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
До коментар [#16] от "дерибеев":Ако е необходимо и трета ще сложа. Депресиращото в слачая е, че и осем да сложа, когато 80% от населението си е набило в чутурата, че няма да участват в "експеримента" с ваксините файдата ще е никаква.
Според мен трябва да разрешат ваксини да се купуват от аптеката, за да можеш да си слагаш през ден. Едва ли ще ти се отрази на мисловните процеси, но поне ще си по-спокоен. Иначе добра стратегия е да купиш една торба ваксини и да ходиш да бодеш неваксинирани в тролея, докато са си притъпили бдителността. Аман от малоумници.
Преди една две седмици Нафтали беше туитнал, че видите ли от 79 общо починали за деня, 78 не били имунизирани с трета доза.... Ще се напряга още повече. Току виж имал нкоя акция в някоя фармацевтична компания.
Това е пълна парадоя на анкета. Аз не съм видял нито един човек, който да е за строги мерки. Виновни са не нарушителите, а овцете спазващи тези дивотии. Ако ги нямаше тях, отдавна да сме забравили за този грип.
Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество.
Маргарет Тачър
А според някои други не коснпиратори, като например Джо Роугън, целта не е свързана със заболяването и паричките само, а повече с преяждането с власт един вид. Това е просто инструмент за налагане на тотален конктрол на масите. Аз лично не подкрепям крайни теории, но пък звучи правдоподобно, че теоритично е възможно, особено имайки предвид как действат и медии и зомбирането в последно време, да е насочено всичко към тотален контрол на хората, в един по-лош от китайския начин на контрол, разбира се "за наше добро". Чисто теоритично. Времето ще покаже. Факт е, че за децата света няма да е никак добро място за живеене. А внуците....
Да, и аз преди време проверих колко години е продължила последната голяма (от този мащаб на сегашната) световна пандемия, която е точно с испанския грип. Тя е продължила горе долу три години (от януари 1918 г. до декември 1920 г). Настоящата световна пандемия започна през януари 2020 г. и ако следваме модела на испанския грип би трябвало да свърши през декември 2022 г. Но това са само прогнози, напълно е възможно да не свърши в края на другата година, а да си остане перманентна (постоянно). Това само бъдещето ще покаже.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Глупости! Виновни трябва да се търсят като се отговаря на въпроса Cui bono? Кому е изгодно?. На никой от тия дето не спазват мерките не им е изгодно, просто им е писнало.
Да, и аз преди време проверих колко години е продължила последната голяма (от този мащаб на сегашната) световна пандемия, която е точно с испанския грип. До коментар [#91] от "Иво":
А детският паралич (polio) oт 50-те и 60-те години?!!
Тогава не е имало телевизия,която да те облъчва денонощно с колко заболели,починали,колко имали съпътстващи заболявания и.т.н.Пък и тогава явно са добили стаден имунитет,а пък ние хем се изолираме,хем не щем да се ваксинираме
"В много общества има ширещо се усещане, че бъдещето на младите хора е било пожертвано в името на техните родители, баби и дядовци." Спомнете си какъв рев беше тогава, колко сме били безсърдечни и т.н. и т.н.
Национален план за ваксиниране 04.12.2020 Фаза I: Медицински персонал Фаза II: Потребители и персонал на социални институции, педагогически специалисти .... Фаза III: Служители, участващи в поддържане на функционирането на основни за обществения живот дейности.
Фаза IV: Възрастни хора на и над 65-годишна възраст
Е кой излезе по-разумен???
За умрелите - или добро или нищо
За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
За кои българи говорите ? За умните и красивите ли дето протестираха всички заедно месеци наред без маски и дистанция ? Вече никой не се връзва на лъжите на Прокопиев и неговите подчинени марионетки. Дневник е ляволиберален парцал в който няма грам истина за каквото и да е било. Партиен вестник на чуждестранни нпо-та и ДеБъ.
"В много общества има ширещо се усещане, че бъдещето на младите хора е било пожертвано в името на техните родители, баби и дядовци." До коментар [#95] от "petrow1973":
Има възрастни, които не се ваксинират, но претендират младите да живеят в изолация.
''как не му увря главата на българина, че тая пуста ваксина е ключът към разхлабване на мерките и постепенно възвръщане към нормалността. Аз вече забравих, че съм се ваксинирал...''
Защо не се напише горнот в ДВ? Че няма да има грам мйеркЪ при % ваксинирани?
Ти може и да си забравил, но трета и 4 игла не са те забравили, идат. А после идва Ковид 22 и т.н.
По-правилно е да се каже: Невежата част от българите обвинява основно нарушителите на забраните за продължаващата пандемия. Ако това е вярно, а не е една манипулативна измислица на тези, които са правили социологическото проучване. В същото време българите масово не желаят да се ваксинират. Имам въпрос: Това поведение как кореспондира с горния извод на социолозите? Ако се направи едно сравнително проучване, да не се окаже, че тези, които обвиняват за неволите си нарушителите на забрани, в голяма част са същите, които са гласували за партията на Станислав Трифонов? И са любители на неговото "музикално творчество"?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
karabastun
Рейтинг: 4225 Неутрално10 000 здравни работници в Гърция са отстранени от работа днес, защото не са ваксинирани срещу Covid-19, съобщи БНР.
[email protected]karabastun
Рейтинг: 4225 НеутралноВчера: Англия: 63% ваксинирано население - 32 181 новозаразени, починали - 50 Русия: 24% ваксинирано население - 17 813 новозаразени, починали - 795
[email protected]При 2 пъти повече заразени в Англия, в Русия умират 16 пъти повече хора.
karabastun
Рейтинг: 4225 НеутралноВчера: Белгия: 69% ваксинирано население - 1 854 новозаразени, починали - 6 България: 16% ваксинирано население - 2 053 новозаразени, починали - 56 При еднакъв брой заразени, в България умират 9 пъти повече хора.
[email protected]Таралеж
Рейтинг: 2607 НеутралноКой кого обвинява, а?
Всеки обвинява някой друг, никога себе си. Както за всичко друго.
Фактът е че по-цивилизованите, богати, образовани нации се справят по-добре. Което разбира се не е изненада. По-добро здравеопазване, повече ресурси за тестване, финансова помощ, по малко вярващи в анти ваксинационни талъсъми.
В този смисъл България си е точно на мястото, където е по всички други показатели.
В дъното на развитите страни, и по-добре от туземците.
Пипера е много лют
Рейтинг: 284 НеутралноПълни дебили са това. Не се ваксинират и се държат като талибани.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUdeaf
Рейтинг: 2566 НеутралноДа,да вярвам на тези "проучвания"...
choguna
Рейтинг: 28 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "Пипера е много лют":
Ваксинираните нали и те разнасят заразата?
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#1] от "karabastun":
કટાક્ષ> 10 000 здравни работници в Гърция са отстранени от работа днес
Сигурен съм че това изключително много ще им помогне в Борбата със Световната Зараза.
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#4] от "Таралеж":
કટાક્ષ> Фактът е че по-цивилизованите, богати, образовани нации се справят по-добре.
Така е - за пример можем да вземем например Израел - богата, образована и наваксинирана нация.
https://graphics.reuters.com/world-coronavirus-tracker-and-maps/countries-and-territories/israel/
Israel
At peak and rising
712 infections per 100K people reported last 7 days
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#2] от "karabastun":
કટાક્ષДо коментар [#3] от "karabastun":
Статистиката за последните 38 дни в Израел що започнахте да я пропускате ?
Чакай да я изровя.
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноХайде да цитираме колегата Явор:
કટાક્ષ-----
https://www.dnevnik.bg/sviat/2021/08/31/4248122_koronavirusut_po_sveta_slovakiia_spria_vaksiniraneto/ #comment-7
Умрели от ковид последните 38 дни:
Израел: 63% ваксинирано население - 520
Русия: 24% ваксинирано население - 30 181
https://www.worldometers.info/coronavirus/ #countries
-----
Как изведнъж Израел стана толкова непопулярен ?
spring_va
Рейтинг: 565 НеутралноДо коментар [#7] от "choguna":
Проблемът е в смъртните случаи на процент заразени, а не в разнасянето на заразата. То на малоумни да го обясниш ще го разберат. Ваксината помага за прекарване на вируса в лека форма, а не по смъртни легла с дефибрилатори. Честно, не разбирам как не му увря главата на българина, че тая пуста ваксина е ключът към разхлабване на мерките и постепенно възвръщане към нормалността. Аз вече забравих, че съм се ваксинирал и не мога да повярвам, че все още има хора, които са твърдо убедени, че всичко това е някакъв всевишен конспиративен заговор, в който всички страни по цял свят са въвлечени. 🤦♂️
Oliver
Рейтинг: 66 НеутралноКолко още време ще спираме разпространението на грипа с мерки? Последните хиляда години не успяхме, сега обаче носете маска. За тези които не са разбрали има ваксина, малко тъпа, но все пак.
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#12] от "spring_va":
કટાક્ષ> , че тая пуста ваксина е ключът към разхлабване на мерките
> и постепенно възвръщане към нормалността.
Пък гледай какво разправят от първа линия:
> "The government … decided we shouldn't impose restrictions; we will rely on vaccines for protection. But then we realized that it is very difficult to stop the infections with the delta variant,"
> "What we should have done is to keep some restrictions — for example, wearing of the mask inside," he said.
https://www.cbc.ca/news/world/israel-covid-delta-variant-booster-1.6159472
> Аз вече забравих, че съм се ваксинирал
А не трябва. Нали си наясно че това с което си се набоцкал в най-добрия вариант е това с което в Израел са се боцкали преди 9 месеца ?
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#13] от "Oliver":
કટાક્ષ> За тези които не са разбрали има ваксина, малко тъпа, но все пак.
Има богат избор от имунно стимулиращи препарати (Безплатни и Доброволни) които краткосрочно предпазват от по-тежко изкарване на заразата, дори могат да те спасят от смърт. Но не са панацея.
А за дългосрочните ефекти ще започнем да разбираме след 5-7 години.
дерибеев
Рейтинг: 2647 НеутралноДо коментар [#12] от "spring_va": Аз вече забравих, че съм се ваксинирал
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васЗначи е настъпил момента за трета игла
sin mi
Рейтинг: 2831 Неутрално""""""""""""""""""""""""""""""""""""'
Честно , аз не разбирам какво не разбирате .
Хората по цял свят щяха да са се ваксинирали , ако не ги притискаха да го правят - естетсвена човешка реакция , не само ''българска'' .
Този вирус Е заговор /биологично оръжие/конспирация ....както щете го наречете .И няма никакво значение колко страни са въвлечени .
Пипера е много лют
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#7] от "choguna":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUТова дали не са тия, които са си купили сертификат, щото как така ще ми ограничават правата, рийш ли?
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#16] от "дерибеев":
કટાક્ષ> Значи е настъпил момента за трета игла
И гинко билоба ?
sin mi
Рейтинг: 2831 Неутрално[quote#15:"Ан Он"]До коментар [#13] от "Oliver":>Има богат избор от имунно стимулиращи препарати (Безплатни и Доброволни) които краткосрочно предпазват от по-тежко изкарване на заразата, дори могат да те спасят от смърт.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Избройте 3 , моля !
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#17] от "stenlyaka":
કટાક્ષ> Този вирус Е заговор /биологично оръжие/конспирация .
Малко прекаляваш.
Заразата е истинска. И умират хора.
Просто покрай масовата паника която се наложи много маймунки влязоха в играта да изкарат каквото могат покрай суматохата. И им се услади.
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#20] от "stenlyaka":
કટાક્ષ> Има богат избор от имунно стимулиращи препарати (Безплатни и Доброволни)
> Избройте 3 , моля !
Не ги следя отблизо, но мисля че основните производители са Файзер, Модерна, АстраЗенека, Янсен. Не знам под какво търговско наименование си продават продуктите.
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2224 НеутралноВаксинираните носят заразата и боледуват, на мой приятел жената вчера е вкарана в интенсивно отделение, и двамата имат 2 боцкания с Пфайзер!
Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)Пипера е много лют
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#23] от "Полковник Паликъщов":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUИли имат купени фалшиви сертификати?
radelmarfx
Рейтинг: 8 НеутралноБългарите с промити мозъци обвиняват другите българи че им се нарушават правата да носят маски и да се ваксинират с по двайсет ваксини.
Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriberИстинските българи обвиняват държавната мафия, защото отдавна са разбрали че само тя и единствено тя е причина за проблемите на тази нация.
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#23] от "Полковник Паликъщов":
કટાક્ષЦитат от статията по-горе - 60% от сериозните случаи в Израел са с поне две дози.
> Data showed that of the serious cases being admitted to hospital,
> around 60 per cent of patients were people who had been fully vaccinated,
> though most were over 60 or with underlying health conditions.
Обаче били възрастни и със странични заболявания.
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#24] от "Пипера е много лют":
કટાક્ષ> Или имат купени фалшиви сертификати?
И тия в Израел ли ?
boevbisser
Рейтинг: 2778 ВеселоБългария е по-необразована, по-бедна и по-недисциплинирана от останалите европейски страни, резултатите не са никаква изненада. Още се чудя как ни приеха в ЕС.
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#25] от "radelmarfx":
કટાક્ષ> Истинските българи обвиняват държавната мафия,
> защото отдавна са разбрали че само тя и единствено
> тя е причина за проблемите на тази нация
Баш!
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#28] от "boevbisser":
કટાક્ષ> Още се чудя как ни приеха в ЕС.
Руските Тролове го организираха - една от малкото им успешни акции.
Ние сме Троянския Кон на Русия в ЕС.
deaf
Рейтинг: 2566 НеутралноДо коментар [#25] от "radelmarfx":
"държавна мафия" е тавтология. Ако позволиш да те коригирам.
Bond007
Рейтинг: 351 ЛюбопитноЩом гърчолята зечеркават с лека ръка 10,000 медици, значи са наясно колко е "страшна" Заразата.
spring_va
Рейтинг: 565 НеутралноДо коментар [#16] от "дерибеев":
Ако е необходимо и трета ще сложа. Депресиращото в слачая е, че и осем да сложа, когато 80% от населението си е набило в чутурата, че няма да участват в "експеримента" с ваксините файдата ще е никаква.
L Glassman
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#25] от "radelmarfx":
"Истинските българи обвиняват държавната мафия, защото отдавна са разбрали че само тя и единствено тя е причина за проблемите на тази нация."
Тая държавна мафия дето ти е виновна, от камерунци ли е съставена?! :)
radelmarfx
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#31] от "deaf":
Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriberПерефразирам Ървин Шифф
http://www.paynoincometax.com/federalmafia.htm
но си прав.
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#33] от "spring_va":
કટાક્ષ> ... че и осем да сложа ... файдата ще е никаква.
Каква файда търсиш ? Целта не е ли да защитиш себе си / да не умреш ?
inn
Рейтинг: 1699 НеутралноАз мисля, има един сериозен пропуск в изследването: развитието на кризата във времето. Имам предвид, че в самото ѝ начало имаше момент на шок (кадрите от Италия и Испания), когато пред голямата неизвестност правителствата бяха длъжни дори да свръхреагират. Да не забравяме, че Мутафчийски имаше рейтинг до небето.
По-късно обаче народът взе да се усеща, че естеството на вируса не е такова, че да е чума. Че може и ТРЯБВА да се живее нормално. Затова армейската твърдоглавост на Мутафчийски и глупостта на Ники Шарана, които не предлагат на практика нищо друго освен един перманентен локдаун нямаше как да издържи пред общественото мнение.
Сега пък ваксините трябва да изиграят ролята на спасението, но май все повече ще се убеждаваме, че и това средство не е панацеята.
Накратко: кризата си е един неизбежен микс от сложни неща - вирусът си го кара по своята си програма, че даже и се изменя. Хората пък са най-различни: за едни вирусът е златна мина за печалби (медии, биг фарма), други - властите трябва да се правят, че правят нещо, трети хора полудяват от медийната истерия, но огромната част от обществото усеща, че трябва да се държи, както преди. В края на краищата историята не започва през 2019 г. с ковид.
dwr30648311
Рейтинг: 813 НеутралноГермания и Франция кипят от протести , а 65% от хората “изобщо не ги засега”. Ей такива са ви статистиките - как да взимат хората на сериозно информацията, която предлагате?
На въпроса “кой е виновен за кризата?”, няма възможен отговор “Фармацевтичните компаниии и медиите”, иначе резултатив щяха да са малко по-различни”.
radelmarfx
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#34] от "L Glassman":
Не поддържам никоя партия или чужда държава. Държавите са подтисници на свободния човек и на капитализма. Най удачната система която позволява най много свободи е анархическия капитализъм. Повече на моя канал: https://www.youtube.com/channel/UCtu_sd6wJycUkJwU8u4dkJw?view_as=subscriberАко не беше отрязал половината от това което съм написал може би щеше да разбереш смисъла на това което ти казвам.
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#37] от "inn":
કટાક્ષ> вирусът си го кара по своята си програма, че даже и се изменя.
Което по неясни причини беше изключителна изненада за Науката. Която предполагам е мислела че това е единствения вирус дето не мутира и като убиеш последния ще изчезне като птицата Додо.
Sergei Gorbachov
Рейтинг: 8 НеутралноДа помогна малко:
Цитат от Джерусалим Поуст от 15.08.2021
...От неделя, в Израел има нови 525 пациента в тежко състояние, 162 повече от предходната седмица. От тях 404 са над 60 годишни, а 277 напълно ваксинирани.....
Цитат от Таймс УК от 13 Август 2021:
...49% от новите тежки случаи са на напълно ваксинирани хора, 24% от случаите са в интензивно са с по две ваксини, 18% частично ваксинирани. ...
Цифрите, които сравняват смъртността в Англия и Русия и България дали вземат в предвид общото здравословно състояние на хората и начина им на живот, както и състоянието на здравните системи на страните?
atmanpg
Рейтинг: 1813 НеутралноТова не е възможно.
Колегата от пост 12 вече ти го обясни, ама пустият му Ганю продължава да не разбира.
dark'star
Рейтинг: 4358 НеутралноЩом толкова яростно ни плашат с вирус ... явно нещо голямо се краде другаде
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОАн Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#41] от "Sergei Gorbachov":
કટાક્ષ> Цифрите, които сравняват ... дали вземат в предвид ...
Не.
От 18 месеца никой нищо не взима предвид просто си пускаме разни произволни цифри и под тях слага текущия лозунг - до четири думи. Примерно:
Боцкане или Смърт Юнашка
dark'star
Рейтинг: 4358 Неутралнокато няма медици да ходят на баби баячки да им прекадят за здраве !
:-) няма изискване и баячките да са ваксинирани :-) КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Consumer
Рейтинг: 2422 ЛюбопитноСънародниците влизат в хипотезата "на крива ракета космоса и пречи"
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantдедо Андро
Рейтинг: 2151 ЛюбопитноВ посочения период обстоятелствата бяха много по-различни от сегашните дни. Нямаше вариант "делта", заразените и починалите за тези дни бяха в пъти по-малко от сега.
Въпросът е дали резултатите днес биха били подобни?
Вероятно ДА, но защо в допитването не присъстват онези, които не желаят да се ваксинират??? Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
Хелиана
Рейтинг: 893 НеутралноДо коментар [#3] от "karabastun":
Сигурно не ти е ясно, че различните страни отчитат смъртността по различна методики. Много западни страни не слагат в ковид статистиката починалите в старчески домове. При нас пък, ако махнеш тези с тежки съпътстващи заболявания, бройката на починалите драстично ще се намали. Дори и да не сме ваксинирани.
antonio_vivaldi
Рейтинг: 1697 НеутралноПараноята у българина се подхранва от руската пропаганда чрез представителите и у нас Мангъров, "АБВ" и "Израждане", които трябва да усвояват рубли и много им се иска местенце в парламента.
velvoofell
Рейтинг: 294 НеутралноПодвеждащ въпрос, и аз бих отговорила, че са отделни хора, но когато тези хора са по-голямата част от населението? Не че правителството се преработи, но как да се наложат мерки и кой ще осъществява контрол, ако 80% от хората са против?
Лео
Рейтинг: 1042 НеутралноЕдно време беше виновно международното полжение. Сега били виновни хората. Не, хората са виновни са замърсяването на природата, за свръхпроизводството и свръхконсумацията на некачествени храни и напитки и като цяло за нездравословния начин на живот. За смъртта е виновен вирусът.
antonio_vivaldi
Рейтинг: 1697 НеутралноНе искат да се ваксинират, ама заведенията да работят, децата да ходят на училище и да се пътува свободно.
Такъв филм няма. Такава шизофрения може да бъде предложена единствено от демагози и мошеници.
Докато българина не разбере ,че няма как 2 и 2 да прави 5, агонията му ще продължава.
bludniq_sin
Рейтинг: 1022 НеутралноАз мерки не съм виждал от повече от година с изключение на маската в градския транспорт и в магазина. Има ли някакви други мерки които да са наложени и да се спазват (или да се следи за спазването им) защото аз не съм виждал.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlKrasimir Trapchev
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#11] от "Ан Он":
А, защо да забравяме Израел. Я виж в линка, който си приложил(а), последната графика - Очакван изход при заболяване. Опциите са смърт или възстановяване. Та за Израел индексът на смъртност е 0.74% вчера, а за Русия е 2.88%. Ясно и точно от твоя източник.
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#49] от "antonio_vivaldi":
કટાક્ષ>Параноята у българина се подхранва от руската пропаганда
Параноята е в главата ти.
Русия ни държи здраво от 75 години с различни подмени на текущите представители на народната власт, и няма никаква нужда да ни пропагандира с някакви медицински препарати.
Ако на Русия и трябва нещо, имат си директен телефон на ниво Министър Председател и Президент.
bludniq_sin
Рейтинг: 1022 НеутралноДо коментар [#9] от "Ан Он":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlсъс смъртността как са в сравнение със свободна българия?
spring_va
Рейтинг: 565 НеутралноДо коментар [#36] от "Ан Он":
Когато виждаш само до носа си, файдата може и да е единствено да оцелееш. Когато, обаче, погледнеш глобално ще видиш разхлабване на мерки и всеобща нормалност. Файдата е в колективния имунитет, а не в личното ти оцеляване.
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#54] от "Krasimir Trapchev":
કટાક્ષ> Та за Израел индексът на смъртност е 0.74% вчера, а за Русия е 2.88%.
Звучи опимистично. Да видим как ще се развие ситуацията, че нещо много взе да се напряга министър председателя на Израел (а сигурно има повече информация от нас).
ju.li
Рейтинг: 917 НеутралноИ въпросите, и изводите в статията са нещо недъгави.
Хелиана
Рейтинг: 893 НеутралноДо коментар [#42] от "atmanpg":
Явно и тези ваксинираните в Израел и ЮК дето умират са с фалшиви сертификати. И явно по някакъв много хитър начин не са били заразоносители, докато са били болни.
bludniq_sin
Рейтинг: 1022 НеутралноДо коментар [#17] от "stenlyaka":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlТ.е хората по цял свят биха карали с нормална скорост ако държавата не ги притискаше да го правят и заради това в българия караме като талибани? Хората не биха правили и престъпления ако държавата не беше наложила определени правила в обществените отношения? Ми за какво ни е тогава тая държава ако според теб хората биха правили винаги полезното за тях ако пустата държава не ги натиска да го правят? Що пишеш глупости. В ерата на неограничения достъп до интернет на всякакви олигофрени наистина ли вярваш че светът в условията на пандемия има шанс да реши да се ваксинира без плоскоземци и друга подобна паплач да му навира в лицето всякакви конспиративни теории как рептили и какви ли не други извънземни са седнали да мислят пъклен план как да го ликвидират.
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#56] от "bludniq_sin":
કટાક્ષ> със смъртността как са в сравнение със свободна българия?
Последно съм ги гледал за 2016.
https://www.google.com/search?q=2016+number+of+deaths+Israel
2016 43.54
https://www.google.com/search?q=2016+number+of+deaths+Bulgaria
2016 108.82
Предполагам че няма голяма разлика.
ju.li
Рейтинг: 917 НеутралноДо коментар [#58] от "Ан Он":
е как няма да се напряга? Онзи ден за малко да умори милия старец.
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#57] от "spring_va":
કટાક્ષ> Файдата е в колективния имунитет,
Май си пропуснал благата вест дето я съобщиха преди месец ?
Чакай да я издиря.
bludniq_sin
Рейтинг: 1022 НеутралноДо коментар [#25] от "radelmarfx":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlДържавната мафия ли пречи на българина да си изхвърля фаса в пепелника на колата а не през прозореца (не мога да повярвам, че още го виждам), тя ли накара българина да осЕре юндола, тя ли кара българина да кара със 180 при ограничение 140 и тн и тн?
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#57] от "spring_va":
કટાક્ષДостигане на 'Групов имунитет' няма как да стане - казал шефа на екипа по ваксиниране от Оксфорд.
---
Reaching herd immunity is “not a possibility” with the current Delta variant, the head of the Oxford Vaccine Group has said.
Giving evidence to MPs on Tuesday, Prof Sir Andrew Pollard said the fact that vaccines did not stop the spread of Covid meant reaching the threshold for overall immunity in the population was “mythical”.
https://www.theguardian.com/world/2021/aug/10/delta-variant-renders-herd-immunity-from-covid-mythical
choguna
Рейтинг: 28 НеутралноДо коментар [#12] от "spring_va":
Коментара ми е насочен относно спазването на мерките, след като всички са вирусоносители би било редно мерките да се спазват стриктно от всички. Зная за ваксинирани, които се разболяха на морето и се прибираха с автобус без да ползват маски и след като се влошиха лежаха в болница.
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#63] от "ju.li":
કટાક્ષ> Онзи ден за малко да умори милия старец.
Това съм го пропуснал. Дай повече инфо ?
Костадин Иванов
Рейтинг: 3943 НеутралноДо коментар [#25] от "radelmarfx":
Еретик"Българите с промити мозъци обвиняват другите българи че им се нарушават правата да носят маски и да се ваксинират с по двайсет ваксини.
Истинските българи обвиняват държавната мафия, защото отдавна са разбрали че само тя и единствено тя е причина за проблемите на тази нация."
============
Явно нашата държавна мафия, макар и изчегъртана, управлява целия свят.
ju.li
Рейтинг: 917 НеутралноДо коментар [#68] от "Ан Он":
https://www.youtube.com/watch?v=if8cI2KoLO0
spring_va
Рейтинг: 565 НеутралноДо коментар [#66] от "Ан Он":
И все пак достигане на 70 - 80% колективен имунитет е по-добре от 20%
bludniq_sin
Рейтинг: 1022 НеутралноДо коментар [#62] от "Ан Он":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlАми по отношение на ковид нещата стоят по следния начин - население на израел 9 мил., население на българия 7 мил
Заразени на 1 милион население
Израел - 116,125
България - 66,42
Смъртност на 1 милион население:
Израел - 760;
България - 2751
Израел с 2 пъти повече заразени на милион души има 3,6 пъти по-малко смъртни случаи на глава от населението в сравенение с България. До момента при тях са починали малко над 7 хил души, при нас почти 19 хил.
Принцино накрая за мен тези цифри ще са показателни кой как се е справил. Държава с 2 милиона повече население има 2 пъти (а може да стане и 3 пъти) по малко смъртни случаи при много повече заразени. (те имат общо над 1 милион случая - в смисъл от началото на пандемията до сега, а ние сме с 460 хил.)
samoedin
Рейтинг: 4021 НеутралноИ САЩ, и Израел са ваксинирали огромната част от своите граждани, но и двете държави скоро бяха изключени от списъка на ЕС за лесно предоставяне визи ! Коментарът го оставям на всеки един сам да си го направи.......Няма лесни решения в борбата срещу ковида ! Останете живи и здрави от мен.
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#71] от "spring_va":
કટાક્ષ> И все пак достигане на 70 - 80% колективен имунитет е по-добре от 20%
Вероятно имаш предвид 'сертифициране' а не 'колективен имунитет'
Между другото сертифицирането също е временно явление - в Израел казаха че всички дето са се сертифицирали преди повече от 5 месеца трябва спешно да си обновят сертификата.
choguna
Рейтинг: 28 НеутралноДо коментар [#18] от "Пипера е много лют":
Не, не са! Това са хора, които се ваксинираха целенасочено, за да не им ограничават правата да пътуват, кой на риба в Гърция, кой на екскурзия в Египет и т.н. Идеята, че ще изкараш по-леко заболяването не ти дава право да се държиш безотговорно към останалите хора.
choguna
Рейтинг: 28 ЛюбопитноНякой дали разполага със статистика колко е увеличена продажбата на сапун?
Ан Он
Рейтинг: 2268 НеутралноДо коментар [#72] от "bludniq_sin":
કટાક્ષ> До момента при тях са починали малко над 7 хил души, при нас почти 19 хил.
Което е сходно с данните от 2016-та.
https://www.google.com/search?q=2016+number+of+deaths+Israel
2016 43.54
https://www.google.com/search?q=2016+number+of+deaths+Bulgaria
2016 108.82
> Израел с 2 пъти повече заразени на милион души има 3,6 пъти
> по-малко смъртни случаи на глава от населението в сравенение с България.
Това със отчитането на 'заразените' са бюрократически истории. Дай да мерим брой заминали си на глава от населението. И без КОВИД и със КОВИД умират коефициента България / Израел е сходен - да кажем 2.5 до 3.0
tsvetko_51
Рейтинг: 1557 НеутралноПоказателно е, че в много страни и у нас, повечето хора имат положително отношение към необходимостта от мерки и ваксини, не се връзват на конспирации и таласъми около ваксинирането, но тези, които дали от глупост , дали за да се правят на интересни (мачо варианта) или са обикновени тролове са определено по-шумни.
Вероятно и това е нормално, не случайно циганските сватби по своя шум и продължителност са отличават от другите, нали така?
За разведряване:
Когато били измислени първите ваксини, те били създадени на базата на омаломощени преносители след заразяването на крави ( ако не се лъжа става дума за туберколоза). И тогава е имало првърженици на всякакви конспирации и атори на страховити измислици и се пуснал слуха, че на ваксинираните по този начин хора, на децата им ще поникнат рога. Та дълго време след това, на всяко новородено му пипали главата, дали няма там рогца.
Иво
Рейтинг: 4012 Любопитно"Как хората оценяват отражението на кризата върху живота им (в %) ?
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Възможни отговори:
- Изобщо не ме засегна
- Засегнат съм само икономически
- Засегнат съм от заболяването"
На този въпрос, аз щях да отговоря, че пандемията ме засегна (засега) дотолкова, че пътувам по-рядко в чужбина, веднъж мината година и веднъж тази година.
Слава Богу не бях засегнат икономически. А дали съм бил засегнат от заболяването... кой знае... миналата година ноември бях болен от нещо (с грипоподобни симптоми), но не съм ходил на лекар и не съм си правил тестове за COVID-19. От тогава насам слава Богу не съм боледувал от нищо.
Мария Янкова
Рейтинг: 800 НеутралноВсичко е Коронавирус!
Ти си виновен!
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1505 НеутралноИспанският грип отмина за два сезона без ваксини. Тоя още не е отминал, а скоро ще минат два пълни сезона.
half truth
Рейтинг: 1713 НеутралноДо коментар [#80] от "mara71":
И аз обвинявам вируса. Той с какво право иска да ме използва за жизнена среда?
bludniq_sin
Рейтинг: 1022 НеутралноДо коментар [#77] от "Ан Он":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlТова че страната ни принципно има висока смъртност оправдава ли обстоятелството да имаме толкова повече смъртност в следствие на конкретно заболяване при толкова по-малко заразени? Не са без значение регистрираните случаи, защото иначе по тази логика те и регистрираните умирания свързани с ковид пак са си бюрократична работа.
Иначе за по-близко сравнение може да добавим примерно румъния - северната ни съседка - те имаха големи проблеми с ковид. При тях смъртността (принципно - не само от ковид) е 13,2 на 1000, за българите е 15,52 на хиляда, за израелците - 5,31 на Хиляда.
Смъртните случаи в Румъния (те са малко над 19 милиона като население) са 1812 на един милион (в българия 2751, израел 760) - което значи, че българия има 1,5 пъти по-висока смъртност при условие, че сме много близо като случаи на 1 милион население - 57,64 за Румъния и 66,42 за България. Гледам, че румънците не са тъврде много по-напред с ваксинацията - 26,4 % за тях, а за нас 15,5 (напълно ваксинирани).
Николай Теллалов
Рейтинг: 418 Неутрално"(48%) българи обвиняват отделни хора, нарушаващи забраните, за продължаващата пандемия от коронавируса, а не правителството и институциите (39%)"
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратне е добре това
вярата в "добрата държава" още много хора ще затрие
Ipolit
Рейтинг: 8 НеутралноСпоред мен трябва да разрешат ваксини да се купуват от аптеката, за да можеш да си слагаш през ден. Едва ли ще ти се отрази на мисловните процеси, но поне ще си по-спокоен. Иначе добра стратегия е да купиш една торба ваксини и да ходиш да бодеш неваксинирани в тролея, докато са си притъпили бдителността.
Аман от малоумници.
Toshko Afrikanski
Рейтинг: 936 НеутралноИзследването ясно показва какво тъпо парче е булгаристанеца.
Все някой друг му е виновен, все някой го тъпче и му прави сечено...
Sergei Gorbachov
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#58] от "Ан Он":
Преди една две седмици Нафтали беше туитнал, че видите ли от 79 общо починали за деня, 78 не били имунизирани с трета доза....
Ще се напряга още повече. Току виж имал нкоя акция в някоя фармацевтична компания.
Лео
Рейтинг: 1042 НеутралноСпоред моята теория на конспирацията, целта на ваксините е да забавят отминаването. В дългосрочен план ще умрат същия брой хора, Бог да ги прости.
Henry
Рейтинг: 374 НеутралноТова е пълна парадоя на анкета. Аз не съм видял нито един човек, който да е за строги мерки. Виновни са не нарушителите, а овцете спазващи тези дивотии. Ако ги нямаше тях, отдавна да сме забравили за този грип.
Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество. Маргарет ТачърSergei Gorbachov
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#88] от "Лео":
А според някои други не коснпиратори, като например Джо Роугън, целта не е свързана със заболяването и паричките само, а повече с преяждането с власт един вид. Това е просто инструмент за налагане на тотален конктрол на масите. Аз лично не подкрепям крайни теории, но пък звучи правдоподобно, че теоритично е възможно, особено имайки предвид как действат и медии и зомбирането в последно време, да е насочено всичко към тотален контрол на хората, в един по-лош от китайския начин на контрол, разбира се "за наше добро". Чисто теоритично.
Времето ще покаже. Факт е, че за децата света няма да е никак добро място за живеене. А внуците....
Иво
Рейтинг: 4012 ЛюбопитноДо коментар [#81] от "Nedyalko Lazarov":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Да, и аз преди време проверих колко години е продължила последната голяма (от този мащаб на сегашната) световна пандемия, която е точно с испанския грип. Тя е продължила горе долу три години (от януари 1918 г. до декември 1920 г). Настоящата световна пандемия започна през януари 2020 г. и ако следваме модела на испанския грип би трябвало да свърши през декември 2022 г. Но това са само прогнози, напълно е възможно да не свърши в края на другата година, а да си остане перманентна (постоянно). Това само бъдещето ще покаже.
georgievb
Рейтинг: 1916 НеутралноГлупости!
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bdВиновни трябва да се търсят като се отговаря на въпроса Cui bono? Кому е изгодно?.
На никой от тия дето не спазват мерките не им е изгодно, просто им е писнало.
half truth
Рейтинг: 1713 НеутралноДо коментар [#81] от "Nedyalko Lazarov":
Да, и аз преди време проверих колко години е продължила последната голяма (от този мащаб на сегашната) световна пандемия, която е точно с испанския грип.
До коментар [#91] от "Иво":
А детският паралич (polio) oт 50-те и 60-те години?!!
peen40
Рейтинг: 1012 НеутралноДо коментар [#93] от "half truth":
Тогава не е имало телевизия,която да те облъчва денонощно с колко заболели,починали,колко имали съпътстващи заболявания и.т.н.Пък и тогава явно са добили стаден имунитет,а пък ние хем се изолираме,хем не щем да се ваксинираме
petrow1973
Рейтинг: 572 Неутрално"В много общества има ширещо се усещане, че бъдещето на младите хора е било пожертвано в името на техните родители, баби и дядовци."
За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)Спомнете си какъв рев беше тогава, колко сме били безсърдечни и т.н. и т.н.
Национален план за ваксиниране 04.12.2020
Фаза I: Медицински персонал
Фаза II: Потребители и персонал на социални институции, педагогически специалисти ....
Фаза III: Служители, участващи в поддържане на функционирането на основни за обществения живот дейности.
Фаза IV: Възрастни хора на и над 65-годишна възраст
Е кой излезе по-разумен???
Александър
Рейтинг: 22 ВеселоЗа кои българи говорите ? За умните и красивите ли дето протестираха всички заедно месеци наред без маски и дистанция ? Вече никой не се връзва на лъжите на Прокопиев и неговите подчинени марионетки. Дневник е ляволиберален парцал в който няма грам истина за каквото и да е било. Партиен вестник на чуждестранни нпо-та и ДеБъ.
half truth
Рейтинг: 1713 Неутрално"В много общества има ширещо се усещане, че бъдещето на младите хора е било пожертвано в името на техните родители, баби и дядовци."
До коментар [#95] от "petrow1973":
Има възрастни, които не се ваксинират, но претендират младите да живеят в изолация.
imaligoogle_hr
Рейтинг: 1240 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "spring_va":
''как не му увря главата на българина, че тая пуста ваксина е ключът към разхлабване на мерките и постепенно възвръщане към нормалността. Аз вече забравих, че съм се ваксинирал...''
Защо не се напише горнот в ДВ? Че няма да има грам мйеркЪ при % ваксинирани?
Ти може и да си забравил, но трета и 4 игла не са те забравили, идат.
А после идва Ковид 22 и т.н.
petrow1973
Рейтинг: 572 НеутралноДо коментар [#12] от "spring_va":
За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)"Аз вече забравих, че съм се ваксинирал"
В очите и ушите ти по 50 пъти(минимум) дневно влиза нещо за К19. Как да забравиш?
murry
Рейтинг: 1003 НеутралноПо-правилно е да се каже: Невежата част от българите обвинява основно нарушителите на забраните за продължаващата пандемия. Ако това е вярно, а не е една манипулативна измислица на тези, които са правили социологическото проучване.
В същото време българите масово не желаят да се ваксинират. Имам въпрос: Това поведение как кореспондира с горния извод на социолозите?
Ако се направи едно сравнително проучване, да не се окаже, че тези, които обвиняват за неволите си нарушителите на забрани, в голяма част са същите, които са гласували за партията на Станислав Трифонов? И са любители на неговото "музикално творчество"?