Важното е, че гордо напуснаха "лошия" ЕС и вече не ги заливат мигранти. Всичките работни места могат спокойно да се заемат от също тъй горди британци-от бране на всичко, до оправяне на легла в хотелите и каране на бензовози :)
Е, вярно, че "има някои проблеми", но пък "Брекзит" си е "Брекзит" :) Безценно!
Идеологическите тролове , ще заподозрат ... комунизъм в Англия .... Нали тридесет години е МАНТРА ...Празни магазини , опашки , няма кисело мляко ! Е ,в Англия ще е така до нова , а и след нова година.... По странен начин завършват империите :)) Последният римски император отглеждал патки и зеле , боб .. Не знам какво ще правят англичаните ??? :)) Те отдавна са загубили умения да отглеждат каквото и да било...
Ние имаме прекрасна поговорка за положението, в което се озоваха нашите островни прятели.. Каквото сам си го направиш, никой друг не може да ти го направи... Рева им е смешен, ама ...
Временни визи? Т.е. ако съм шофер и зарязвам актуалната работа и отивам в ЮК за 3 месеца да въртя герврека, като си намирам квартира, плащам кауцион, прекарвам си интернет за 3 месеца и т.н. и след това си заминавам? И всичко това за да помогна на инглизите да избутат до коледа. Хубаво е че си вярват британците. :)
Ако аз управлявах верига бензиностанции и има недостиг и временно премахнат законовите пречки, щях да кача цените толкова много, че да има гориво и да няма опашки, пък като протестират, ще им кажа, че е заради общото добро. Все пак това си е чист капитализъм в действие.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
Британците вместо да се вайкат и редят на опашки, да се вземат в ръце и да почнат да бачкат. Нужда от шофьори, селскостопански работници, медицински персонал и прочее има и ще има. Какво чакат албионците та не заемат работните места.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
Нищо де, важното е, че вече ще го продават в галони, а не в литри. Ако го има :D
Some say the end is near,
Some say we'll see Armageddon soon,
I certainly hope we will,
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
Временни визи? Т.е. ако съм шофер и зарязвам актуалната работа и отивам в ЮК за 3 месеца да въртя герврека, като си намирам квартира, плащам кауцион, прекарвам си интернет за 3 месеца и т.н. и след това си заминавам? И всичко това за да помогна на инглизите да избутат до коледа. Хубаво е че си вярват британците. :)
Вече започвам да се съмнявам съвсем сериозно, че нЕкои ръководни дрогаре съвсем са се изгубиле из дебрите на фантасмагоричния си свят. Искат да съкращават и "опростяват" също курсовете за тапия за шифьори на тирове и безиновози. Майкооооооууууу! И като започнат да ги изпускат тези многотонни машини, па и бензиновозите с тези тонове бензин ... Айтос тука ша йе тих оазис в сравнение с Албиона, си мисла ... Ша йе феерично, дет' викаше един съфорумец!
Хайде, честит им Брекзит, халал да им е. Де се е покрил 'падрино' да се похвали, колко им е добре? Май се беше ваксинирал с майделката, вече почвам да се притеснявам какво стана с този човек.
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
Проблемът е, че никой не му се работи реална работа.
Тираджиите са кът и застаряват. Младите не искат да са тираджии или да работят на полето или в строителството.
Голяма част от тази работа се върши от хора от Източна Европа. Ама и те като позастареят няма да има кой да върти геврека и да носи вар и киреч (въпреки че никой не строи вече с вар и киреч, но образно казано).
А тея с глупостите си за Брекзит се лишиха от доста работници от Източна Европа.
Но пък са горди независими от ЕС, нали?! Що пак не размахват знамена и шапки за излизане от ЕС? Сигурен съм, обаче, че за това положение им е виновен именно ЕС, според тях.
С извънредно решение на правителството Великобритания ще издаде 5 хил. временни (тримесечни) работни визи за шофьори на камиони. Това е временно решение, което да помогне на британците да избегнат празните щандове точно преди Коледните празници. Анализатори обаче посочиха, че проблемите са много по-значими и част от тях са свързани с условията на труда, заплащането и застаряването на трудовата сила в транспортния сектор.
Какво обаче е положението с шофьорите в страните от ЕС? По данни на Евростат през 2020 г. 10,8 млн. души на възраст над 15 години са заети в транспортния сектор на ЕС. Броят им обаче намалява спрямо 2019 г., когато заетите в този сектор бяха 11,6 млн.
От тях 35% са шофьори на тежкотоварни камиони, а 19% - на ванове, автомобили и мотоциклети. 3% са машинисти и инженери, а останалите работят изпълняват други дейности - пакетиране, логистика и т.н.
85% от транспортните работници на ЕС са мъже. Данните показват още, че 37% от работещите в тази сфера са на възраст над 50 години, а 36% - между 35 и 49 години.
Като цяло 29 на 1000 души в ЕС са транспортни служители. В страните от Източна Европа, както и в някои региони от Южна Европа този дял е доста по-висок. Три български региона например са на челните позиции по брой шофьори на 1000 души в общността - Северозападна България (58), Северен централен (54) и Южен централен (51).
Лидер е румънският регион Южна Мунтения, където транспортните работници са 65 на 1000 души население. На обратния полюс е белгийската провинция Валонски Брабант с 15 служители в транспортния сектор на 1000 души.
Не ги разбирам британците. Само въвеждат ограничения (едно от които е задължително знаене на английски език за да започнеш работа вече в Англия) и после "олеле какво стана".
Мързеливите инглези не щат да бачкат, това им е единственият проблем, но ще се научат, къде ще ходят. Нали искаха Брекзит. Стотици хиляди здрави и в работоспособна възраст живеят на помощи и нищо не може да ги накара да подхванат каквато и да е работа. Като им спрат помощите, ще се намерят и шофьори, и ягодоберачи, и всякакви.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Не е престижна работа. Те искат да са поне мидъл мениджмънт. Лошите источноевропейци много им пречеха и заплашваха, а основно те са в камионите и на полето. Искат си пакистанците, ама и те искат по-престижна работа, а ако меже и без.
В Германия да имаш китап за опасни товари сред шофьорите е все едно да управляваш космически кораб. Тоест върха на сладоледа. Повече дори от шеф на ЕЦБ.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Представяте ли си това да се случи в София? Софийските автоталибани да не могат да запалят колата? Интифадата е гарантирана.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
До коментар [#7] от "Нинов": Видях, че в ОК пълният курс вкл. ‘tanks’ module за да получиш ADR LICENCE е 5 дни. Тъй, че не е голяма драма стига да има навити шофери.
Да няма бензин по бензиностанциите? Живяли сме го по времето на Виденов. Освен че 1 долар стана 3000 лв. и заплатите бяха по 3 долара, а пенсиите по 1 долар, и бензинът свърши за няколко дена. Имаше само в държавните бензиностанции, и то в малки количества. На опашка на бензиностанции се чакаше с часове.
Една от много малките професии с които можеш да вземеш работна виза за Канада е шофьор на голям камьон. Ако ги нямаше тези визи пак щеше да има шофьори, но заплатите им щяха да са като на зъболекари. Но зъболекарите си имат лобита и с лицензите си не допущат конкуренция. Само този, който не е работил тази работа няма представа колко е трудна, вредна за здравето и опасна. “Въртенето на геврека” е само малка част от нея.
... ще има още много проблеми, но трябва време да узреят. Лъжливото овчарче здравата ги нахендри. Да излезеш от 500 млн-ен пазар няма как да е добре за когото и да било. Сега пак ще пускат мигранти, няма как без тях. Но ще понесат само негативите от това, защото от ползите сами се отказаха.
Тежкото наследство от дългогоишното подбиване на работната заплата на местния трудов пазар - в повечето "бачкаторски" професии има недостиг на местни "кадри". Ще отнеме много месеци докато ръстът на заплатите (стандарта на живот) нормалезира нещата...
А в Китай има режим на тока, някои фабрики са спрели да работят и не изпълняват поръчки. Ейпъл и Тесла се жалват. Всичкото заради недостиг на енергоносители. :)
На къде върви Света - 2022 да си спомним как беше 1988 с режим на тока и опашки по бензиностанциите. :)
До коментар [#41] от "cinik":Да няма бензин по бензиностанциите? Живяли сме го по времето на Виденов. Освен че 1 долар стана 3000 лв. и заплатите бяха по 3 долара, а пенсиите по 1 долар, и бензинът свърши за няколко дена. Имаше само в държавните бензиностанции, и то в малки количества. На опашка на бензиностанции се чакаше с часове.
Непосредствено след политическата неумност на века, която британците спретнаха на себе си и на Европа тук беше пълно с възторжени адепти на този процес....къде ли отидоха тези хора? Да не си ги е прибрал един готвач от североизток за да ги хвърли в друг "казус"...?!
Злорадството в случая не е много уместно. Да ,британците и според мен направиха грешка с напускането на ЕС , но аз съм убеден , че ще съумеят да си подредят къщата ,така както са го правили стотици години. Това е временна криза и ще бъде преодоляна — ще си намерят начин как , бъдете спокойни.
Всяко начало е трудно. Сега ще има известно време трудности - липса на това онова, нагаждане към новите условия и т.н., но идеалът за свобода и независимост изисква соите жертиви. Англичаните, като бивша импескотворна нация, ще стиснат зъби и ще изтърпят. Интересно как ще се държът щотландци, уелсци и северни ирландци - дали и те ще са солидарни с англичаните или ще търсят по-лекият път.
Frieren für die Freiheit.
Tempolimit für die Freiheit.
Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
USD (долар)
Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО
IBAN Code: UA913052990000026006046807167
Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X
Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA
https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s
Войната не е свършила, едно дарение не стига!
Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
USD (долар)
Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО
IBAN Code: UA913052990000026006046807167
Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE
SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X
Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA
https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s
Войната не е свършила, едно дарение не стига!
Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
До коментар [#58] от "strymski": Свободата изискава жертви. Важното е процеса на жертвоприношенията да не продължи твърдр дълго (например 5 -10-30 години). Иначе, всяка нация има нужда от периодични изпитания, за да я сплотяват и възраждат. Хубавото на Великобритания е, че е на остров и обивателите не могат да бягат с писъци от "кочината, територията и т.н."
Злорадството в случая не е много уместно. Да ,британците и според мен направиха грешка с напускането на ЕС , но аз съм убеден , че ще съумеят да си подредят къщата ,така както са го правили стотици години. Това е временна криза и ще бъде преодоляна — ще си намерят начин как , бъдете спокойни.
Преди няколко години аха-аха... да замина. Имах предложение за подобна работа. И парите сякаш не бяха лоши. Три хиляди нето и осигурена квартира. Баси... Толкова ли е проблемно да изкараш АДР в Германия? Или е скъпо?
Ако майчиния ти език е английски и си млад трябва да си изперкал да се качиш на камион вместо да се включиш в някой стартъп. Само от крауд фъндинг ще събереш стотина гранта. Ако си готин и имаш тук-таме някой познат може и милион. Можеш да обещаеш, че ще правиш камиони без шофьори със зелено гориво.
Да. И аз не се тревожа за британците. Това са шофьори, да не са доктори? Вдигат заплатите на 30 паунда на час, осигуряват квартира и ПР виза и шофьори ще се намерят. Даже и аз бих се навил. Ако не им се плаща... Да се оправят. Няма ли мераклии от Пакистан и Афганистан? Те са от тяхната сфера на влияние.
До коментар [#24] от "realguru":Ако майчиния ти език е английски и си млад трябва да си изперкал да се качиш на камион вместо да се включиш в някой стартъп. Само от крауд фъндинг ще събереш стотина гранта.Ако си готин и имаш тук-таме някой познат може и милион.Можеш да обещаеш, че ще правиш камиони без шофьори със зелено гориво.
Обаче дописката е много яка - предварителната ми оценка за броят на коментарите е следната: 1. ако поради някаква причина не се включи Кръстника, коментарите ще са около 120-150 максимум 2. ако обаче се включи Кръстника, коментарите ще минат 200
Frieren für die Freiheit.
Tempolimit für die Freiheit.
Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
Всяко начало е трудно. Сега ще има известно време трудности - липса на това онова, нагаждане към новите условия и т.н., но идеалът за свобода и независимост изисква соите жертиви. Англичаните, като бивша импескотворна нация, ще стиснат зъби и ще изтърпят. Интересно как ще се държът щотландци, уелсци и северни ирландци - дали и те ще са солидарни с англичаните или ще търсят по-лекият път.
Емчи ... аз бях един от тия, който сваляше шапО' на албионците, че посегнаха да вземат съдбата си в собствените си ръце. А не да се гушат в стадото, макар и да се нареждаха с Брекзита съвсем съзнателно като младши партньор на Щатите. Техен избор. Но - избор! Само че ... Само че както започна "пътя" ... Не само, че Байдън отряза Жонсън со се великите му британци от двустранен "специален" търговски договор, но и сега това с шифиоритье. За които по новините слушам поне от половин година минимум предупреждения от браншови организации, че ще настане това, което става. И - реакция от Правителството - нулева! Повече щеше да вдене и направи нещо Албена Вулева ... :))) Та "пътят" нещо с хендек започва. И хич не е сигурно, че води към тучни пасища и бистри потоци, както започва. Хендекът може би е в началото на блато ...
АДР курсовете навсякъде по света би трябвало да са същите: - основен курс €400 и 19 уч. часа * 45 минути + изпит 25 от 30 верни отговора - доп. курс "цистерна" €300 и 13 уч. часа * 45 минути + изпит 20 от 24 верни отговора - доп. курс "1 категория" €300 и 8 уч. часа * 45 минути + изпит 11 от 15 верни отговора
Валиден е 5 години. После пак изпити.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Хе- хе ….ами то всички богати държави използват тази политика! Да не си мислите , че позволяват на емигранти да се заселват заради някакви други принципи или от състрадание? Има бачкатори , пълнят фондовете ,местните мързеливци получават социал и всичко е ок. Умните младежи учат медицина, банково дело,занимават се с различни видове интелигентен труд , докато имигрантите вършат нископлатена черна работа (личното ми мнение е ч че няма срамен труд) от която обаче зависи функционирането на цялата система. Ето го примера— хаос , нарушена логистика , дефицити… С право местните работници са против тази политика защото и на тях заплатите падат. И те така.
Тези, които ди търсеха Брекзит си го харесват такъв. Твърд. Из британските форуми обвиняват медиите, че не са си мълчали, а не бога-слънце, който им е премиер. Малко ала Северна Корея.
Други по-просветени британци вече говорят за Caracas on the Thames, виждайки съпоставките с Венецуела.
Но както един колега по-горе е казал, крехкото мнозинство в Шотландия се дължи на икономически ползи, които стават все по-съмнителни. Не е нужно да си гений, за да започнеш кампания "За достойна Шотландия без опашки". А Никола е интелигентна дама, ще намери красиви и вдъхновяващи думи.
Наистина ли британците толкова са разчитали на имигранти. А защо тогава толкова много плюха по тях и се заканваха да затварят граници и да ги връщат. Имат 5% безработни, те не искат ли да работят. Има повече от 1,5 млн. индийци, да не би всички да са ИТ специалисти? "Конфедерацията на британските предприемачи предупреди, че недостигът на работна ръка в Обединеното кралство може да продължи до две години и да забави икономическото възстановяване на страната, съобщава вестник The Independent. В тази връзка ръководителят на конфедерацията Тони Дънкър призова правителството да допусне повече чуждестранни работници в страната и да обучи специалисти за вакантните длъжности."
В наше село-Лондонистанската джамахирия, опашките са по половин до една миля, където все още има бензин. Месото, зеленчуците и плодовете изчезват за час и после обикаляш празни щандове. А повярвайте, сега идват коледните празници, ако няма коледно пазаруване, всичко отива на бунтове. Не мисля, че ще се справят и след 6 месеца! Инфлацията е налице- за всичко. Говори се усилено, че ще увеличат цената на дизела с 30 пенса!!! ЕС май ще приема бежанци от Острова! Никак не е добре положението, защото всичко ще замре след 1-2 седмици. Всичко. Ни строителство, ни заводи ще работят, защото няма да има доставки на суровини. БоДжо трябва, заедно с Фарадж, по един магарешки отзад да им набият и да ги провесят на Лондон бридж!
Какво да му предавам на Шамони? Ходил съм няколко пъти. И на Монблан се качих. И на Егюй дю Миди с лифта и на отсрещната планина на кафетата с невероятен изглед. И на Сен Жерве с зъбчатата железница. И крави има по ливадите през лятото и лифтове през зимата. Като има възможност обикалям, малко свят да видя. Тази Нова Година ще сме на къща във френския прованс. По-точно на около 50 километра от Женева. Елзас е интересен район. Чудя се откъде да мина, дали през Италия (и тунела на Шамони) или през Германия? И до Париж ще прескочим, че хлапетата искат. И така... Ти му мисли, че в това Габрово дето си се зачукал... :)))
Благодаря. Цяла Северна и Централна Европа я знам наизуст. Ходя от време на време не се притеснявай. Понеже в Италия не съм стъпвал мисля 3 месеца да изкарам по музеи там.
То не става само с пиене на бира и ходене на мачове, и да чакат Америка да им помогне. Римляните навремето като са стъпили на острова са видели единствено сламени колиби и кал, и кръгом обратно на континента. Вероятно големия брат оттатък океана ще им помогне, но отиват към мизерия общо взето. Ще трябва да запретнат ръкави и да бачкат.
До коментар [#16] от "fpyyh":Бобът навлиза във всекидневната кухня едва след 1920 г. (ПСВ).Дори бълг. хъшове в Румъния е малко вероятно да са го яли, както описват в худ.литература.
Вазов е живял в Румъния по времето на хъшовете, та би трябвало да знае добре, още повече, макар и богаташче, и той е бил 2-3 седмици сред хъшовете
Never Mind The Bollocks
И бай тошо тъй викаше - хляб няма щото българите си хранят прасетата с хляб. Да не би някой да си помисли, че щото комунистите са шайка престъпни некадърници.
Оптимисти са. Например на мен ми поискаха да си платя данъците за фискалната година до края на септември. Обикновено тая врътка тябваше да стане март догодина.
Мързеливите инглези не щат да бачкат, това им е единственият проблем, но ще се научат, къде ще ходят. Нали искаха Брекзит. Стотици хиляди здрави и в работоспособна възраст живеят на помощи и нищо не може да ги накара да подхванат каквато и да е работа. Като им спрат помощите, ще се намерят и шофьори, и ягодоберачи, и всякакви.
Тия на помощите не са точно ингилизи ..... може и някои да имат ингилизи паспорт, но знаеш от кои са ...
Същият проблем го има и в Германия - огромен недостиг на работна ръка в сума сфери, в същото време пълчища от търтеи от Африка и Азия висят на социалка и по цял ден чики-рики.
Може и да греша, не съм правил социологическо проучване на имиграцията в Англия. Но съм чувал от други, че голяма част от имигрантите на Острова са индийци и пакистанци.
Затова аз и до ден днешен считам Брекзита за погрешен. Защото Брекзита е насочен срещу гражданите на ЕС, докато по-големият проблем е през Индия и Пакистан.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
koalarevolution
Рейтинг: 479 НеутралноБрекзит бате :)
debruckere
Рейтинг: 598 НеутралноВажното е, че гордо напуснаха "лошия" ЕС и вече не ги заливат мигранти. Всичките работни места могат спокойно да се заемат от също тъй горди британци-от бране на всичко, до оправяне на легла в хотелите и каране на бензовози :)
Е, вярно, че "има някои проблеми", но пък "Брекзит" си е "Брекзит" :)
Безценно!
selqnin
Рейтинг: 2855 Весело"Честит Брекзит"!
Впрочем какво стана, с възторга и очакването на албионците и адептите им за "разцвет" след напускането...?
dejmos
Рейтинг: 2237 ВеселоИдеологическите тролове , ще заподозрат ... комунизъм в Англия .... Нали тридесет години е МАНТРА ...Празни магазини , опашки , няма кисело мляко ! Е ,в Англия ще е така до нова , а и след нова година.... По странен начин завършват империите :)) Последният римски император отглеждал патки и зеле , боб .. Не знам какво ще правят англичаните ??? :)) Те отдавна са загубили умения да отглеждат каквото и да било...
constatator
Рейтинг: 1221 НеутралноКаквото сам си направиш, никой не може да ти го направи.
SSmart
Рейтинг: 740 ВеселоHappy Brexit!
Нинов
Рейтинг: 1839 Неутрално
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.За шофиране да бензиновоз си сака спец. китап за опасни товари. Само виза и шофьорска книжка не са достатъчни.
realguru
Рейтинг: 2016 НеутралноКомунизма не прощава, след високите цени следва дефицит.
Същото чака и ЕС и не само горивото, а и храната.
ShekSpirt
Рейтинг: 390 НеутралноНие имаме прекрасна поговорка за положението, в което се озоваха нашите островни прятели.. Каквото сам си го направиш, никой друг не може да ти го направи...
Понякога и аз се чудя защо съм още тук..Рева им е смешен, ама ...
ju.li
Рейтинг: 1074 НеутралноНе им вярвам. Няма как да има криза за работници в напълно пазарна среда с толкова много помощи за безработни. Това е само сън. Пазарът си работи.
Шоршо
Рейтинг: 367 ВеселоВременни визи? Т.е. ако съм шофер и зарязвам актуалната работа и отивам в ЮК за 3 месеца да въртя герврека, като си намирам квартира, плащам кауцион, прекарвам си интернет за 3 месеца и т.н. и след това си заминавам? И всичко това за да помогна на инглизите да избутат до коледа. Хубаво е че си вярват британците. :)
bobyb
Рейтинг: 722 НеутралноBrexit means Brexit.
ВОДЕН
Рейтинг: 0 НеутралноЛеле тия как захапаха гюстерицата! Честит Брекзит!
fpyyh
Рейтинг: 488 ВеселоАко аз управлявах верига бензиностанции и има недостиг и временно премахнат законовите пречки, щях да кача цените толкова много, че да има гориво и да няма опашки, пък като протестират, ще им кажа, че е заради общото добро. Все пак това си е чист капитализъм в действие.
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеtsyrvulan
Рейтинг: 515 ВеселоБританците вместо да се вайкат и редят на опашки, да се вземат в ръце и да почнат да бачкат. Нужда от шофьори, селскостопански работници, медицински персонал и прочее има и ще има. Какво чакат албионците та не заемат работните места.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.fpyyh
Рейтинг: 488 ВеселоДо коментар [#4] от "dejmos":
за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушитеБоб малко трудно е отглеждал, освен ако нямаш предвид свещената римска империя, а не оригиналната.
dejmos
Рейтинг: 2237 ВеселоДо коментар [#14] от "fpyyh":
Спекула сега има навсякъде - за храна ,за дрехи ...за бензин !! Нали пазарната ръка действа...:)
Хриси
Рейтинг: 1601 ВеселоНищо де, важното е, че вече ще го продават в галони, а не в литри. Ако го има :D
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.xm...
Рейтинг: 1417 ВеселоИ аз си мислех същото.
Хюбрис, бате!
Вече започвам да се съмнявам съвсем сериозно, че нЕкои ръководни дрогаре съвсем са се изгубиле из дебрите на фантасмагоричния си свят.
Искат да съкращават и "опростяват" също курсовете за тапия за шифьори на тирове и безиновози. Майкооооооууууу! И като започнат да ги изпускат тези многотонни машини, па и бензиновозите с тези тонове бензин ... Айтос тука ша йе тих оазис в сравнение с Албиона, си мисла ...
Ша йе феерично, дет' викаше един съфорумец!
dejmos
Рейтинг: 2237 ВеселоДо коментар [#8] от "realguru":
Кой са комунистите в Англия ??? Борис Джонсън ..., винаги съм го подозирал с това име...:)
Значи КГБ и там ??
vassilun
Рейтинг: 5133 ВеселоЕй сега ще се появи Падрето и ще заяви, че няма такова нещо! Няма проблеми в Кралството! :-)
Нинов
Рейтинг: 1839 НеутралноДо коментар [#16] от "fpyyh":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Бобът навлиза във всекидневната кухня едва след 1920 г. (ПСВ).
Дори бълг. хъшове в Румъния е малко вероятно да са го яли, както описват в худ.литература.
rumen_s
Рейтинг: 1951 НеутралноХайде, честит им Брекзит, халал да им е. Де се е покрил 'падрино' да се похвали, колко им е добре? Май се беше ваксинирал с майделката, вече почвам да се притеснявам какво стана с този човек.
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)Consumer
Рейтинг: 2770 ЛюбопитноЗа коледа вместо пуйка май ще си ядат патките.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantrealguru
Рейтинг: 2016 НеутралноПроблемът е, че никой не му се работи реална работа.
Тираджиите са кът и застаряват. Младите не искат да са тираджии или да работят на полето или в строителството.
Голяма част от тази работа се върши от хора от Източна Европа. Ама и те като позастареят няма да има кой да върти геврека и да носи вар и киреч (въпреки че никой не строи вече с вар и киреч, но образно казано).
А тея с глупостите си за Брекзит се лишиха от доста работници от Източна Европа.
Капабланка
Рейтинг: 407 НеутралноНо пък са горди независими от ЕС, нали?!
Що пак не размахват знамена и шапки за излизане от ЕС?
Сигурен съм, обаче, че за това положение им е виновен именно ЕС, според тях.
realguru
Рейтинг: 2016 НеутралноС извънредно решение на правителството Великобритания ще издаде 5 хил. временни (тримесечни) работни визи за шофьори на камиони. Това е временно решение, което да помогне на британците да избегнат празните щандове точно преди Коледните празници. Анализатори обаче посочиха, че проблемите са много по-значими и част от тях са свързани с условията на труда, заплащането и застаряването на трудовата сила в транспортния сектор.
Какво обаче е положението с шофьорите в страните от ЕС? По данни на Евростат през 2020 г. 10,8 млн. души на възраст над 15 години са заети в транспортния сектор на ЕС. Броят им обаче намалява спрямо 2019 г., когато заетите в този сектор бяха 11,6 млн.
От тях 35% са шофьори на тежкотоварни камиони, а 19% - на ванове, автомобили и мотоциклети. 3% са машинисти и инженери, а останалите работят изпълняват други дейности - пакетиране, логистика и т.н.
85% от транспортните работници на ЕС са мъже. Данните показват още, че 37% от работещите в тази сфера са на възраст над 50 години, а 36% - между 35 и 49 години.
Като цяло 29 на 1000 души в ЕС са транспортни служители. В страните от Източна Европа, както и в някои региони от Южна Европа този дял е доста по-висок. Три български региона например са на челните позиции по брой шофьори на 1000 души в общността - Северозападна България (58), Северен централен (54) и Южен централен (51).
Лидер е румънският регион Южна Мунтения, където транспортните работници са 65 на 1000 души население. На обратния полюс е белгийската провинция Валонски Брабант с 15 служители в транспортния сектор на 1000 души.
Нинов
Рейтинг: 1839 НеутралноДо коментар [#24] от "realguru":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Шофьорите на бензиновози не са обикновени тираджи, защото карат опасни товари и подлежат на допълнителна сертификация.
anonimnii
Рейтинг: 346 НеутралноНе ги разбирам британците. Само въвеждат ограничения (едно от които е задължително знаене на английски език за да започнеш работа вече в Англия) и после "олеле какво стана".
poly_na
Рейтинг: 64 НеутралноМързеливите инглези не щат да бачкат, това им е единственият проблем, но ще се научат, къде ще ходят. Нали искаха Брекзит. Стотици хиляди здрави и в работоспособна възраст живеят на помощи и нищо не може да ги накара да подхванат каквато и да е работа. Като им спрат помощите, ще се намерят и шофьори, и ягодоберачи, и всякакви.
bat_plamen
Рейтинг: 4660 ЛюбопитноДаже и "у наше село " /Бриджуотуър -Съмърсет/има паника за гориво.Има даже запечатани колонки на някои бензиностанции.
bat_plamen
Рейтинг: 4660 ЛюбопитноДаже и "у наше село " /Бриджуотуър -Съмърсет/има паника за гориво.Има даже запечатани колонки на някои бензиностанции.
pinoccio
Рейтинг: 243 ВеселоОт циркаджии като турчето и фураж - толкова!
realguru
Рейтинг: 2016 НеутралноТо навсякъде е така и това още повече забатачва проблема.
Тsonkooo
Рейтинг: 1416 Неутралнода минат на възобновяема енергия.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
constatator
Рейтинг: 1221 ВеселоТези които организираха Брекзит ако до Коледа не са напуснали Великобритания, после и кралицата няма да може да ги спаси.
lz2
Рейтинг: 2197 Неутрално"Happy" ?! Хапи пустият му брекзит! Яко ги ухапа! ПравописА е поле за изява на неграмотните!
truder
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#15] от "tsyrvulan":
Не е престижна работа. Те искат да са поне мидъл мениджмънт. Лошите источноевропейци много им пречеха и заплашваха, а основно те са в камионите и на полето. Искат си пакистанците, ама и те искат по-престижна работа, а ако меже и без.
Нинов
Рейтинг: 1839 НеутралноДо коментар [#34] от "realguru":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.В Германия да имаш китап за опасни товари сред шофьорите е все едно да управляваш космически кораб.
Тоест върха на сладоледа.
Повече дори от шеф на ЕЦБ.
cinik
Рейтинг: 2274 НеутралноПредставяте ли си това да се случи в София? Софийските автоталибани да не могат да запалят колата? Интифадата е гарантирана.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "Гарван
Рейтинг: 594 НеутралноДо коментар [#7] от "Нинов": Видях, че в ОК пълният курс вкл. ‘tanks’ module за да получиш ADR LICENCE е 5 дни. Тъй, че не е голяма драма стига да има навити шофери.
anonimnii
Рейтинг: 346 НеутралноДо коментар [#41] от "cinik":
Да няма бензин по бензиностанциите? Живяли сме го по времето на Виденов. Освен че 1 долар стана 3000 лв. и заплатите бяха по 3 долара, а пенсиите по 1 долар, и бензинът свърши за няколко дена. Имаше само в държавните бензиностанции, и то в малки количества. На опашка на бензиностанции се чакаше с часове.
Индиана
Рейтинг: 515 ЛюбопитноГ-н Фураж преквалифицира ли се вече на тираджия ?
pinoccio
Рейтинг: 243 ВеселоПадриното да не е отишъл да кара тир, да спасява новата си родина?
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1662 НеутралноЕдна от много малките професии с които можеш да вземеш работна виза за Канада е шофьор на голям камьон. Ако ги нямаше тези визи пак щеше да има шофьори, но заплатите им щяха да са като на зъболекари.
Но зъболекарите си имат лобита и с лицензите си не допущат конкуренция.
Само този, който не е работил тази работа няма представа колко е трудна, вредна за здравето и опасна. “Въртенето на геврека” е само малка част от нея.
imaligoogle_hr
Рейтинг: 1443 ВеселоДо коментар [#35] от "Тsonkooo":
И аз това казвам, аре, бе, зелени (червени), другарЕ-затолистЕ, сега е Вашиот ченс! :)
пРезидента!
Рейтинг: 3658 Неутрално"Има някои проблеми"
... ще има още много проблеми, но трябва време да узреят. Лъжливото овчарче здравата ги нахендри. Да излезеш от 500 млн-ен пазар няма как да е добре за когото и да било. Сега пак ще пускат мигранти, няма как без тях. Но ще понесат само негативите от това, защото от ползите сами се отказаха.
chudomor
Рейтинг: 782 ВеселоКак ли се тюхка Padrino на някоя опашка на бензиностанция, че е забравил телефона си. За да опровергае тези глупости...
От идиоти отговор не чакамKosta Delev
Рейтинг: 800 ЛюбопитноТежкото наследство от дългогоишното подбиване на работната заплата на местния трудов пазар - в повечето "бачкаторски" професии има недостиг на местни "кадри". Ще отнеме много месеци докато ръстът на заплатите (стандарта на живот) нормалезира нещата...
realguru
Рейтинг: 2016 НеутралноА в Китай има режим на тока, някои фабрики са спрели да работят и не изпълняват поръчки. Ейпъл и Тесла се жалват. Всичкото заради недостиг на енергоносители. :)
На къде върви Света - 2022 да си спомним как беше 1988 с режим на тока и опашки по бензиностанциите. :)
strymski
Рейтинг: 1265 НеутралноТова беше 90—91 година , тоест , както винаги лъжеш!
Имаше купонна система . Управляваше Луканов , ако не се лъжа.
stanishev
Рейтинг: 306 НеутралноПрез разцвет минаха направо на увяхване...
selqnin
Рейтинг: 2855 ЛюбопитноДо коментар [#33] от "pinoccio":
Непосредствено след политическата неумност на века, която британците спретнаха на себе си и на Европа тук беше пълно с възторжени адепти на този процес....къде ли отидоха тези хора?
Да не си ги е прибрал един готвач от североизток за да ги хвърли в друг "казус"...?!
Toshko Afrikanski
Рейтинг: 1032 НеутралноБорисчето с кретенската прическа е най-залухавият премиер, който ВБр е имала някога.
Не успя да се справи с нито една криза.
gianni
Рейтинг: 1573 НеутралноНе е, като да не се е случвало. Опашката за бензиностанцията под моста, там където е гара Юг започваше от Интерпред.
gianni
Рейтинг: 1573 НеутралноВеднага ще обяви, че Макрон е в дъното на заговора.
strymski
Рейтинг: 1265 НеутралноЗлорадството в случая не е много уместно. Да ,британците и според мен направиха грешка с напускането на ЕС , но аз съм убеден , че ще съумеят да си подредят къщата ,така както са го правили стотици години.
Това е временна криза и ще бъде преодоляна — ще си намерят начин как , бъдете спокойни.
DDR
Рейтинг: 2296 ЛюбопитноВсяко начало е трудно. Сега ще има известно време трудности - липса на това онова, нагаждане към новите условия и т.н., но идеалът за свобода и независимост изисква соите жертиви. Англичаните, като бивша импескотворна нация, ще стиснат зъби и ще изтърпят. Интересно как ще се държът щотландци, уелсци и северни ирландци - дали и те ще са солидарни с англичаните или ще търсят по-лекият път.
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?ilinko
Рейтинг: 694 НеутралноФараж беше казал, че чужденците вече няма да им вземат работата... странно е, защо вместо временни визи, не търсят местни работници?
hamiltonf
Рейтинг: 4568 НеутралноДо коментар [#15] от "tsyrvulan":
USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!Какво чакат ли? Месечните социални помощи.
Нинов
Рейтинг: 1839 НеутралноДо коментар [#42] от "Гарван":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Сега е цар, който си има пълен с гориво 20 литров "Jerrycan" (The Wehrmacht-Einheitskanister) .
https://en.wikipedia.org/wiki/Jerrycan
design by chief engineer Vinzenz Grünvogel in 1938.
hamiltonf
Рейтинг: 4568 НеутралноДо коментар [#49] от "chudomor":
USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!Подрето е опитен, на ток е.
dofftora
Рейтинг: 307 НеутралноНякъде четох че и свинското и телешкото е на привършване в магазините. Изчерпали СО2 квотата. Ще преминават към пълен внос на месо.
DDR
Рейтинг: 2296 ВеселоДо коментар [#58] от "strymski":
Свободата изискава жертви. Важното е процеса на жертвоприношенията да не продължи твърдр дълго (например 5 -10-30 години).
Иначе, всяка нация има нужда от периодични изпитания, за да я сплотяват и възраждат. Хубавото на Великобритания е, че е на остров и обивателите не могат да бягат с писъци от "кочината, територията и т.н."
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
Petleshev
Рейтинг: 2982 НеутралноДо коментар [#40] от "Нинов":
Бивш tww09306483.Преди няколко години аха-аха... да замина. Имах предложение за подобна работа. И парите сякаш не бяха лоши. Три хиляди нето и осигурена квартира. Баси... Толкова ли е проблемно да изкараш АДР в Германия? Или е скъпо?
chudomor
Рейтинг: 782 ВеселоДо коментар [#63] от "hamiltonf":
От идиоти отговор не чакамАма няма как да се "презапаси"...
Petleshev
Рейтинг: 2982 НеутралноДо коментар [#49] от "chudomor":
Бивш tww09306483.Да бе... И аз се сетих за Падре-то. Ама той е на ток. Него бензиновата криза не го лови. ;)
k_
Рейтинг: 2865 НеутралноДо коментар [#24] от "realguru":
Ако майчиния ти език е английски и си млад трябва да си изперкал да се качиш на камион вместо да се включиш в някой стартъп.
Само от крауд фъндинг ще събереш стотина гранта.
Ако си готин и имаш тук-таме някой познат може и милион.
Можеш да обещаеш, че ще правиш камиони без шофьори със зелено гориво.
Judjuk
Рейтинг: 2652 НеутралноМи Големият брат не им ли доставя? Ма как може? Той обеща на цяла Европа, вкл. и на нас през конекторчето.
JudjukМи колегите-соросоиди сега ще се натъжат.
Petleshev
Рейтинг: 2982 НеутралноДо коментар [#58] от "strymski":
Бивш tww09306483.Да. И аз не се тревожа за британците. Това са шофьори, да не са доктори? Вдигат заплатите на 30 паунда на час, осигуряват квартира и ПР виза и шофьори ще се намерят. Даже и аз бих се навил. Ако не им се плаща... Да се оправят. Няма ли мераклии от Пакистан и Афганистан? Те са от тяхната сфера на влияние.
dofftora
Рейтинг: 307 НеутралноБорис Джонсън разправя лакърдии и се оправдава че заради корона вируса нямало шофьори на цистерни. Неудобно му е да каже истината защо нема шофьори.
Нищо. Важното е че Люис Хамилтън спечели 🤭
realguru
Рейтинг: 2016 НеутралноЕ то затова така се получава да нямаш гориво и клюпачка, щото всеки се включва в стартъпи :)
bretschneider
Рейтинг: 529 НеутралноХм, значи досега тая икономика се е крепяла на ъндърпейд уоркърс фром да истърн юръп!
maddrum
Рейтинг: 525 НеутралноНе може да спре да ме радва как брекзита почва да им запълва всички телесни дупки на британците, особено тия отзад.
DDR
Рейтинг: 2296 ЛюбопитноОбаче дописката е много яка - предварителната ми оценка за броят на коментарите е следната:
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?1. ако поради някаква причина не се включи Кръстника, коментарите ще са около 120-150 максимум
2. ако обаче се включи Кръстника, коментарите ще минат 200
xm...
Рейтинг: 1417 НеутралноЕмчи ... аз бях един от тия, който сваляше шапО' на албионците, че посегнаха да вземат съдбата си в собствените си ръце. А не да се гушат в стадото, макар и да се нареждаха с Брекзита съвсем съзнателно като младши партньор на Щатите.
Техен избор. Но - избор!
Само че ...
Само че както започна "пътя" ...
Не само, че Байдън отряза Жонсън со се великите му британци от двустранен "специален" търговски договор, но и сега това с шифиоритье. За които по новините слушам поне от половин година минимум предупреждения от браншови организации, че ще настане това, което става. И - реакция от Правителството - нулева! Повече щеше да вдене и направи нещо Албена Вулева ... :)))
Та "пътят" нещо с хендек започва. И хич не е сигурно, че води към тучни пасища и бистри потоци, както започва. Хендекът може би е в началото на блато ...
xm...
Рейтинг: 1417 ВеселоЧе тя от времето след Индустриалната революция си е все така ...
Нрав и навици градени грубо два века време!
Нинов
Рейтинг: 1839 НеутралноДо коментар [#66] от "Petleshev":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.АДР курсовете навсякъде по света би трябвало да са същите:
- основен курс €400 и 19 уч. часа * 45 минути + изпит 25 от 30 верни отговора
- доп. курс "цистерна" €300 и 13 уч. часа * 45 минути + изпит 20 от 24 верни отговора
- доп. курс "1 категория" €300 и 8 уч. часа * 45 минути + изпит 11 от 15 верни отговора
Валиден е 5 години. После пак изпити.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3055 ВеселоДо коментар [#71] от "Petleshev":
Ааааа.
Ти няма да предаваш Шамони.
strymski
Рейтинг: 1265 НеутралноХе- хе ….ами то всички богати държави използват тази политика! Да не си мислите , че позволяват на емигранти да се заселват заради някакви други принципи или от състрадание? Има бачкатори , пълнят фондовете ,местните мързеливци получават социал и всичко е ок.
Умните младежи учат медицина, банково дело,занимават се с различни видове интелигентен труд , докато имигрантите вършат нископлатена черна работа (личното ми мнение е ч че няма срамен труд) от която обаче зависи функционирането на цялата система. Ето го примера— хаос , нарушена логистика , дефицити…
С право местните работници са против тази политика защото и на тях заплатите падат.
И те така.
observador
Рейтинг: 241 НеутралноТези, които ди търсеха Брекзит си го харесват такъв. Твърд. Из британските форуми обвиняват медиите, че не са си мълчали, а не бога-слънце, който им е премиер. Малко ала Северна Корея.
Други по-просветени британци вече говорят за Caracas on the Thames, виждайки съпоставките с Венецуела.
Но както един колега по-горе е казал, крехкото мнозинство в Шотландия се дължи на икономически ползи, които стават все по-съмнителни. Не е нужно да си гений, за да започнеш кампания "За достойна Шотландия без опашки". А Никола е интелигентна дама, ще намери красиви и вдъхновяващи думи.
Ганя фурията балканска
Рейтинг: 8 НеутралноГолеми идиоти. Да излезеш от най-богатия пазар, само щото искаш да се правиш на велик в очите на слепите.
Гарван
Рейтинг: 594 НеутралноДо коментар [#79] от "Нинов": На четвъртата минаваш опреснителен курс и продължаваш напред.
Svetoslav Ivanov
Рейтинг: 8 НеутралноЗа Бога братя, не зареждайте
Роси
Рейтинг: 8049 НеутралноНаистина ли британците толкова са разчитали на имигранти. А защо тогава толкова много плюха по тях и се заканваха да затварят граници и да ги връщат. Имат 5% безработни, те не искат ли да работят. Има повече от 1,5 млн. индийци, да не би всички да са ИТ специалисти?
"Конфедерацията на британските предприемачи предупреди, че недостигът на работна ръка в Обединеното кралство може да продължи до две години и да забави икономическото възстановяване на страната, съобщава вестник The Independent. В тази връзка ръководителят на конфедерацията Тони Дънкър призова правителството да допусне повече чуждестранни работници в страната и да обучи специалисти за вакантните длъжности."
Petyr Petrov
Рейтинг: 8 ВеселоНе е хубаво така, ама ми е някак много злорадо и мнооого приятно... Нека стават империя отново ши****те братовчедойебци 😆😆😆
Мизо
Рейтинг: 642 НеутралноВ наше село-Лондонистанската джамахирия, опашките са по половин до една миля, където все още има бензин. Месото, зеленчуците и плодовете изчезват за час и после обикаляш празни щандове. А повярвайте, сега идват коледните празници, ако няма коледно пазаруване, всичко отива на бунтове. Не мисля, че ще се справят и след 6 месеца! Инфлацията е налице- за всичко. Говори се усилено, че ще увеличат цената на дизела с 30 пенса!!! ЕС май ще приема бежанци от Острова! Никак не е добре положението, защото всичко ще замре след 1-2 седмици. Всичко. Ни строителство, ни заводи ще работят, защото няма да има доставки на суровини. БоДжо трябва, заедно с Фарадж, по един магарешки отзад да им набият и да ги провесят на Лондон бридж!
Petleshev
Рейтинг: 2982 НеутралноДо коментар [#80] от "Да вярваме на истината":
Бивш tww09306483.Какво да му предавам на Шамони? Ходил съм няколко пъти. И на Монблан се качих. И на Егюй дю Миди с лифта и на отсрещната планина на кафетата с невероятен изглед. И на Сен Жерве с зъбчатата железница. И крави има по ливадите през лятото и лифтове през зимата. Като има възможност обикалям, малко свят да видя.
Тази Нова Година ще сме на къща във френския прованс. По-точно на около 50 километра от Женева. Елзас е интересен район. Чудя се откъде да мина, дали през Италия (и тунела на Шамони) или през Германия? И до Париж ще прескочим, че хлапетата искат. И така...
Ти му мисли, че в това Габрово дето си се зачукал... :)))
Нинов
Рейтинг: 1839 НеутралноДо коментар [#84] от "Гарван":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Ами който има такъвътъ китап, сега може да иде да спаси Британия.
Пък кралицата за благодарност ще му даде титлата "Сър".... сър Гошо.
Бълг.форумни експерти ще се размислят, дали да обиждат някого, че видите ли "по цял ден въртял геврека".
Геврек, геврек, ама без него нема мръвка.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3055 НеутралноДо коментар [#89] от "Petleshev":
Благодаря. Цяла Северна и Централна Европа я знам наизуст.
Ходя от време на време не се притеснявай.
Понеже в Италия не съм стъпвал мисля 3 месеца да изкарам по музеи там.
The Island
Рейтинг: 293 НеутралноТо не става само с пиене на бира и ходене на мачове, и да чакат Америка да им помогне. Римляните навремето като са стъпили на острова са видели единствено сламени колиби и кал, и кръгом обратно на континента. Вероятно големия брат оттатък океана ще им помогне, но отиват към мизерия общо взето. Ще трябва да запретнат ръкави и да бачкат.
eti mehter
Рейтинг: 4513 ЛюбопитноОще една конспирация е на път да се превърне във факт.....
BukalemunКакто казваше майстора.....
" пари ще преливат от джобовете ви, но нещата които ги търсите, няма да ги има..."
pitanka_3
Рейтинг: 582 НеутралноТая велика нация неможа да изкара и една година.
biimbaambuum
Рейтинг: 289 НеутралноСлед тази новина, с нетърпение очаквам и новия епизод от шпионския ссериал с обичайните заподозрени….
Anton Andonov
Рейтинг: 769 НеутралноВазов е живял в Румъния по времето на хъшовете, та би трябвало да знае добре, още повече, макар и богаташче, и той е бил 2-3 седмици сред хъшовете Never Mind The Bollocks
blondofil
Рейтинг: 2332 НеутралноИ бай тошо тъй викаше - хляб няма щото българите си хранят прасетата с хляб. Да не би някой да си помисли, че щото комунистите са шайка престъпни некадърници.
pantyshot
Рейтинг: 458 ВеселоДо коментар [#11] от "Шоршо":
Оптимисти са. Например на мен ми поискаха да си платя данъците за фискалната година до края на септември. Обикновено тая врътка тябваше да стане март догодина.
Alex Ivanov
Рейтинг: 20 НеутралноТия на помощите не са точно ингилизи ..... може и някои да имат ингилизи паспорт, но знаеш от кои са ...
Същият проблем го има и в Германия - огромен недостиг на работна ръка в сума сфери, в същото време пълчища от търтеи от Африка и Азия висят на социалка и по цял ден чики-рики.
dofftora
Рейтинг: 307 НеутралноМоже и да греша, не съм правил социологическо проучване на имиграцията в Англия. Но съм чувал от други, че голяма част от имигрантите на Острова са индийци и пакистанци.
Затова аз и до ден днешен считам Брекзита за погрешен. Защото Брекзита е насочен срещу гражданите на ЕС, докато по-големият проблем е през Индия и Пакистан.