Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"Близо 1 млн. шофьори, квалифицирани да управляват камиони със стоки, биват насърчавани да се върнат в бранша, но ще трябва да им бъдат приложени достатъчно добри заплати..."
Мммда, какво ли ще се случи с цените, след като се приложат "приложени достатъчно добри заплати"? Егати, как си го нафърфориха с този Брекзит!
Брей, индийците и пакистанците не им стигат? Или на местните не им се работи? Ха честит ви Брекзит, халал да ви е. Де е Падрино да се похвали колко добре са вече нещата?
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
Това е нищожна цена, която плащат за геостратегическата си позиция и империята е готова да я плати и ще я преживее. Анализът им показа, че Брекзит е необходим, планираха го и го направиха. Показател, че това е буря в чаша с вода: "Ситуацията повиши и цената на безоловния бензин с над пени за литър за последните дни до осемгодишен рекорд." Човек като знае нашите небрекзитни бензиностанции и се чуди при това съобщение да плаче ли или да се смее.
В ерата на интернет, веднага и бързо се разбира, кой е сбъркал.В момента идиотите на света са основно две държави:1.Великобритания, която си изгони белите работливи хора от Източна Европа, а и студентите
Само да отбележа, че никой, НИКОГА не е гонил когото и да е било. И като потвърждение мога да споделя, че 304 ХИЛЯДИ Българи са се установили за постоянно в ОК само за последната година. И това ако наричаш гонене....има нещо грешно в твоите разбирания. Тези които си тръгнаха са в голяма част тези които се "образоват" от ФБ и жената от пазара.
Ами ако само до Коледа, тогаз бъдете готови да платите поне тройно, драги ми британци. Аз поне не бих се премествал от държавата си, че да им ходя на тия да им бачкам тези три месеца за по-малко от петократно по-голямата обичайна заплата.
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
Ами ако само до Коледа, тогаз бъдете готови да платите поне тройно, драги ми британци. Аз поне не бих се премествал от държавата си, че да им ходя на тия да им бачкам тези три месеца за по-малко от петократно по-голямата обичайна заплата.
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
Вчера изкараха статистиките. близо 45 хиляди са се пенсионирали, около 10 хиляди са били водачи от Европа, а останалите са започнали друга работа. Колкото до часовата ставка. Тези на големите камиони (ТИР) започват от £15/17 на час.
Ще видим дали това не е началото, сега шофьори няма и сигурно ще решат някак проблема.Утре обаче ако се случи и в други сектори, значи имат много голям проблем.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Може би българите и румънците са виновни за тази криза според британската преса? Като оставим обаче шегата настрана, виждаме ясно резултатите от пЛандемията, хаос и несигурност във всички сфери на живота. А топ процента на богатите продължава да увеличава богатството си за сметка на останалите 99 процента.
Първо големите компании монополизираха доставките, поле почнаха да орязват заплатите на шофьорите за да увеличат печалбите за собствениците (на транспортните фирми), и за капак след брекзит на чуждите шофьори им трябват допълнително време, занимавка с бюрокрация и плащане на такси за да си изкарат визи. В резултат - няма шофьори на камиони, които да желаят да работят за парите, които им се даваха до момента. Мярката с визите, дето щели да важат до Коледа, е турбо малоумна! Кой ще си напусне работата в друга държава, че да дойде тука да работи за 3 месеца???
Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
Ще видим дали това не е началото, сега шофьори няма и сигурно ще решат някак проблема.Утре обаче ако се случи и в други сектори, значи имат много голям проблем.
Да ги видим догодина кой ще им събира реколтата от полето. Местните? Индийците? Пакистанците? Или никой...
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
Империите умират странно ...:)) Вместо английското убеждение ,че новото време ще бъде платено от Русия и ще се развие за сметка на Русия ...се случва друго :)) Сега ще си платят по ВИСОКАТА ЦЕНА , а накрая Шотландия и Ирландия ще напуснат това нещо в което пакистанци , мароканци и индийци работят . След 20 години могат да се прекръстят ...:)
- За какво са тези опашки,Джон? - Хората се редят за бензин,Сър! - А защо няма бензин,Джон? - Липсват шофьори,заради "Брекзит",Сър! - А кой гласува "ЗА" "Брекзит",Джон? - Ами същите тези,които се редят на опашките,Сър!!!
Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТАП!Говоря,пиша и правя това,което искам!
21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ
"За какво са тия опашки, Джон?" "Хората се редят за бензин, сър." "А защо няма бензин, Джон?" "Липсват 100 000 шофьори на камиони заради Брекзит, сър." "А кой гласува "за" Брекзит, Джон?" "Тези, които сега се редят на опашки за бензин, сър."
... Подготвят се до 150 шофьори на военни танкери да доставят гориво до бензиностанциите ...Военни танкери?Които ги карат шофьори из сушата?Бе маамустаа, докога бе? Малко мисъл, малко отговорност при изпълнение на "служебната дейност" дори когато се плясва с копи/пейст!????????????Ми то, бе дрогаре и дрогарки джорнализе, ми то това е въпрос на елементарно себеуважение!
Да бе...! Изведнъж шофьорите им се пенсионирали, а...?! Извинявай, ама това е повече от смешно. И с тия 15/17 паунда на час, какво значи? Че вързват около 2 хиляди на месец, с които буташ някак си... После се чудят, защо нямало...? Как да има?
за пръв пат чувам че на тиражиите им се плаща на час не на километър.демек си седи в кабината и зима парички.ти знаеш ли колко губи фирма от час престои ве.пхахахаааааааааа
Ситуацията повиши и цената на безоловния бензин с над пени за литър за последните дни до осемгодишен рекорд.
Дизела у нас при Радев, от един на два лева
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . ....
01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев.
20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.
21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков.
Абсолютно ! При тях няма случайни неща. Четох един сериозен анализ /не БГ/ че те са единствената държава правеща стратегии 100 години напред. Като гледаме и историята май добре си правят сметката
"Да ги видим догодина кой ще им събира реколтата от полето. Местните? Индийците? Пакистанците? Или никой..."
Ами не е ли по-добре да видим нас си догодина! Не разбирам ентусиазма, с който се посреща всеки намек за чужди проблеми. Заплатите в някои области се били вдигнали с 20-30%? Е, и? Нали точно това беше един от основните аргументи на Брекзит - чужденците подкопават местния пазар на труда.
Ами трябва да се види дали зареждат гориво в туби, в лимонадени бутилки или в найлонови пликове. Чаааак тогаз може да говорим за презапасяване.
Животът е кратък!
Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Тия, които и досега им я събираха, само че с една "малка" разлика.... нямат социалните задължения наложени от законодателството на ЕС към тях... т.е. ще са по-евтини накрая работниците.
1. Как точно Радев е виновен за високите цени на дизела в България, и защо точно на дизела, а не и на бензина (не съм гласувал и няма да гласувам за него)? 2. Радев ли е виновен, че не сте усвоили добре писмения български език дотам, че не можете да напишете едно просто изречение (подлог-сказуемо-допълнение), за пълния член да не говорим.
Армията като приключи с доставката на гориво, трябва да отиде да обере реклтата, а сетне трябва по график да се командироват хора по хотели и ресторанти :)
До коментар [#19] от "rumen_s":"Да ги видим догодина кой ще им събира реколтата от полето. Местните? Индийците? Пакистанците? Или никой..."Ами не е ли по-добре да видим нас си догодина! Не разбирам ентусиазма, с който се посреща всеки намек за чужди проблеми. Заплатите в някои области се били вдигнали с 20-30%? Е, и? Нали точно това беше един от основните аргументи на Брекзит - чужденците подкопават местния пазар на труда.
Никакъв ентусиазъм няма, случват се напълно предвидими неща. Но едни хора конюктурно излъгаха поданиците на кралицата, а те взеха, че не помислиха с главите си, ей го резултата. Чужденците им подкопавали местния пазар - ами хайде, сега местните сами да си карат тировете или пък да си събират реколтата от полето. Разбира се, индийците и пакистанците не влизат в графата чужденци, за поданиците на кралицата те са си местни. Пречеха им само източноевропейците...
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
"Вчера изкараха статистиките. близо 45 хиляди са се пенсионирали, около 10 хиляди са били водачи от Европа, а останалите са започнали друга работа. Колкото до часовата ставка. Тези на големите камиони (ТИР) започват от £15/17 на час."
Значи всичко в кралството е ОК. Няма място за притеснение :):):) Армията да се командирова за прибиране на реколтата :):)
Така де... Чужденците подкопавали заплатите на гордите британци. Сега съответно британците трябва да платят по-високите заплати на своите сънародници. Просто и логично. Няма да стане веднага и ще мине с някои сътресения като това. Напълно съм съгласен, че ние трябва да гледаме първо себе си и после да се занимаваме с британците. Те са тарикати и изпечени лицемери. Ще му намерят решението на този проблем.
"За какво са тия опашки, Джон?" "Хората се редят за бензин, сър." "А защо няма бензин, Джон?" "Липсват 100 000 шофьори на камиони заради Брекзит, сър." "А кой гласува "за" Брекзит, Джон?" "Тези, които сега се редят на опашки за бензин, сър."
Ей сега някой ще се напъне, да се занимава с бюрократщината и глупостите им за да иде за 2-3 месеца да им работи за жълти стотинки. Предложението им да решат кризата с шофьорите е потресаващо интелигентно. Но балъците рязко намаляха, света е широк и спасение дебне отвсякъде :)
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
Не се заяждам, а и сте интелигентен човек, така че да се захващате за това как някой се е изразил и използвал словосъчетанието "гонене" не е правилно според мен, а и не Ви отива. Можете да "изгоните" някого не само, когато го наритате от някъде или му забраните нещо. Достатъчно е да направите условията за съответния човек неподходящи и той ще си тръгне , съвсем разбираемо. През полседните 30 г. България "изгони" по същия начин над милион българи . Това пък е и основната причина да има толкова много при Вас във Великобритания :)
Идеята да излезеш от 500-милионен пазар звучи крайно несериозно дори да бъде обсъждана, а да не говорим да бъде и реализирана. Но се случи, въпреки цялата си абсурдност. Общо взето, населението по света не е поумняло кой знае колко за последните няколко века. Просто има повече устройства в себе си.
"За какво са тия опашки, Джон?" "Хората се редят за бензин, сър." "А защо няма бензин, Джон?" "Липсват 100 000 шофьори на камиони заради Брекзит, сър." "А кой гласува "за" Брекзит, Джон?" "Тези, които сега се редят на опашки за бензин, сър."
Четох друга статия в която се казваше че няма работници където да работят в складове и затова плащат с 30% повече плюс 60 паунда за нощна смяна .И някой very stable genius беше написал отдолу че 13 паунда на час плюс 60 долара за нощна смяна идва 160 паунда на ден …13x8 +60=164 паунда на ден и това е равно на 5000 и нещо лева за 2 седмици ..
Много искам да обясня на въпросния тъпир че от въпросните 160 паунда ти взимат 40% и ако си в Лондон плащаш 1100/1200 може би 1500 за една стая и си плащаш още 300 за оистър за карта за метрото и като сложиш още всички разходи оставаш като 80% от българите в Лондон ..и живееш от заплата до заплата …но с такива печелещи по 5 хиляди за 2 е седмици е пълно в Лондон …И като отидеш там да бъхтиш като изоглавен няколко години тогава ти идва акъла
При моментната криза в комбинация със способността на Лондон да въвежда на практика иновации по-бързичко от останалите като нищо можем да станем свидетели на напредък както в областта на автономните доставки, така и на умни складове.
Де да бяха само шофьорите, като чета из нета, ще има недостиг на всякакви професии свързани с физическо натоварване и специализиран тежък труд. Само с брокери в ситото не става.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
Иначе е доста забавно да се чете под статиите за новините от ЕС и ЮКей как форумни експерти от последната дупка на кавала в Европа дават акъл на велики нации като французи, англичани, германци, италианци и австрийци
При моментната криза в комбинация със способността на Лондон да въвежда на практика иновации по-бързичко от останалите като нищо можем да станем свидетели на напредък както в областта на автономните доставки, така и на умни складове.
Това е нищожна цена, която плащат за геостратегическата си позиция и империята е готова да я плати и ще я преживее. Анализът им показа, че Брекзит е необходим, планираха го и го направиха. Показател, че това е буря в чаша с вода:"Ситуацията повиши и цената на безоловния бензин с над пени за литър за последните дни до осемгодишен рекорд."Човек като знае нашите небрекзитни бензиностанции и се чуди при това съобщение да плаче ли или да се смее.
Англичаните трябваше да решат въпроса първо с тези дето са нелегално там. Да преразгледат тези дето карат само на социални и тогава да се занимаваха с тези дето са отишли там да работят.
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани."
Тото Риина след атентатите
++++++++++++++++++++++++++ Мииии ли да карат......?Те да не са глупави като нас останалите емигранти да бачкат яко за пари?!Тези най-бива да цуцат бенефити/помощи/ , да правят деца за още по-големи помощи и да хленчат!От такива мързели нищо друго не става!
++++++++++++++++++++++++++ Мииии ли да карат......?Те да не са глупави като нас останалите емигранти да бачкат яко за пари?!Тези най-бива да цуцат бенефити/помощи/ , да правят деца за още по-големи помощи и да хленчат!От такива мързели нищо друго не става!
О, да, автономен камион-цистерна, пълен с бензин. Каква прекрасна идея!
Some say the end is near,
Some say we'll see Armageddon soon,
I certainly hope we will,
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
..........имат НЕЩО СБЪРКАНО и в ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО БРИТАНЦИТЕ.......!!!!!.......основното """"ЛЕЧЕНИЕ""" е по интернет и телефон........!!!!!????!!!!......физически контакт с ДОКТОР е все по труднодостъпен и невъзможен........
България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
До коментар [#12] от "padrino":Да бе...! Изведнъж шофьорите им се пенсионирали, а...?! Извинявай, ама това е повече от смешно. И с тия 15/17 паунда на час, какво значи? Че вързват около 2 хиляди на месец, с които буташ някак си... После се чудят, защо нямало...? Как да има?
Какви 15/17?То шофьор на убер взима повече, и в градския транспорт дори взимат повече. В момента предлагат 70 00 паунда годишно за шофьор с АДР. И явно пак няма желаещи! Ама то от тия 70 000 ако му останат чисто по 4 бона на месец, добре ще е .
Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
Разбирам чувствителността ти към темата, но освен че зад идеологията зад целия Брекзит беше точно това , това е и факт. Да, определено има български мигранти в Англия , както има много английски и в България и в цяла Европа. [quote#12:"padrino"]
Никого не е гонила Великобритания. Дадоха огромен период от време на всеки който пребивава тук да си уреди престоя, даже удължиха периода. Кандидатстването беше изключително лесно, онлайн форма със селфи с телефона - 5 минути работа.
Тоя проблем няма да се реши с пари, дадеш ли повече пари на едните, утре се оказва, че няма кой да ти изхвърли боклука, защото са станали шофьори. Трябват хора, единственото решение, което не изисква кой знае колко мислене и средства е по-лесно издаване на трудови визи.
какво общо има едното с другото само ти си знаеш ,не разбра ли ,че био контролът над населението НЯМА ДА МИНЕ В БЪЛГАРИЯ поне ХОРАТА СА КРИТИчНИ НАСТРОЕНИ А НЕ ОВЦЕ .
Без да злобея или натяквам, но всичко нещо си има цена. Искат да са си самодостатъчни - моля заповядайте. Нямало шфьори - ще си обучите, ама трябва време, а и няма да минете тънко със заплатата както на източноевропейците. Нямало кой да събира реколтата - ще се намери. Качвате заплатите със 50-100% и започвате да молите англичаните да работят полска работа. Ще стане, но ще отнеме време. В месопреработването не достигали хора - ще си ги квалифицирате, ще вдигнете зплатата пак с 50-100% и има шанс да се хване някой англичанин на работа. Разбира се има и вариант 2 - вкарвате си хора от бившите колонии и те започват да вършат тази работа. В този случай обаче нещо ми се губи връзката между Брекзит и наемането на хора извън ОК. Може пък нещо аз да не отчитам като фактор, знам ли.
До коментар [#3] от "grayeagle":Никого не е гонила Великобритания. Дадоха огромен период от време на всеки който пребивава тук да си уреди престоя, даже удължиха периода. Кандидатстването беше изключително лесно, онлайн форма със селфи с телефона - 5 минути работа.
Да си чувал нещо за свободно придвижване на работници в ЕС, нещо което ЮК категорично отказа. Да си увеличаваш населението с изисквания за гражданство и уседналост няма нищо общо с правото на хората свобдно да избират на кой да дават работната си сила.
Роботизацията в складовете в ОК ще се засили. Хюйндай купиха Бостън Дайнамикс. Амазон от години работят в тази посока да автоматизират ваденето на стоките от рафтовете. Засега им трябват хора, които да поставят стоките в кашоните и да лепят етикетите, след което по поточната линия кашонът автоматично се сортира към подходящия камион. Няма да е далеч бъдещето, където Амазон ще имат логистични центрове без хора, освен тези следящи роботите. А иначе, чудех се, защо в Англия не минат на превоз на товари на големи разстояния с влакодве. Двама машинисти могат да дърпат бая дълга композиция. След това на местно ниво се развозва. Това би спестило доста часове по магистралите на тирове, а пък и разноски по поддръжка на магистралите.
Да правиш икономика с търговски бариери и протекционизъм (сиреч Брекзит) е абсурд. Великобритания в момента е в лоша позиция - плаща европейска заплата, но иска виза (За разлика от Холандия, Ирландия, Германия). При тази ситуация - защо работниците да се редят за виза, при положение, че Канада, Австралия и Нова Зеландия също искат виза, но дават повече пари и имат по-висок жизнен стандарт?
Изкушаващо е да се злорадства под тези новини, на и ние, българите не се отличаваме с далновидност и отговорност при избори, а в същност най-решаващата дума казват тези които не отидоха да гласуват "за" или "против" Брекзит респективно на нашите избори, именно шушимигите, за които няма достоен кандидат и ти обричат на ГЕРБ и ДПС!
Роботизацията в складовете в ОК ще се засили. Хюйндай купиха Бостън Дайнамикс. Амазон от години работят в тази посока да автоматизират ваденето на стоките от рафтовете. Засега им трябват хора, които да поставят стоките в кашоните и да лепят етикетите, след което по поточната линия кашонът автоматично се сортира към подходящия камион. Няма да е далеч бъдещето, където Амазон ще имат логистични центрове без хора, освен тези следящи роботите.А иначе, чудех се, защо в Англия не минат на превоз на товари на големи разстояния с влакодве. Двама машинисти могат да дърпат бая дълга композиция. След това на местно ниво се развозва. Това би спестило доста часове по магистралите на тирове, а пък и разноски по поддръжка на магистралите.
Роботизация има навсякъде включително и у нас. Но това не премахва нуждата от човешкият фактор. За Амазон - да, несъмнено засилват нововъведенията. Последното с което станаха известни е препоръчителното носене на памперси от работниците- за да не губят време за тоалитна
На Великобритания железопътната инфраструктура е стара, бавна и пригодена за викторианската епоха.
Проблемът им е, че само Доувър е надеждно пристанище за ферибот- Северно море е кофти за превоз през зимните месеци, иначе инфраструктурата в Хъл, Нюкасъл, Росайф (донякъде) и Абърдийн я има.
В добавка - повечето логистични центрове на Великобритания са около Бирмингам и Манчестър - от Доувър до там е някъде 4-5 часа по магистралата, сравнително лек път.
Магистралата около Нюкасъл е кошмар и не е пригодена за нужното ниво на пътен поток, а пътните връзки със западната част на страната оттам са лоши.
В ерата на интернет, веднага и бързо се разбира, кой е сбъркал.В момента идиотите на света са основно две държави:1.Великобритания, която си изгони белите работливи хора от Източна Европа, а и студентите2. Бг- неваксинираните идиоти, които умират като мухи.Всички четат и гледат тия циркове, а виновните се гънат и измислят велики планове.
За първото - факт и вярно твърдение. За второто- никой в света не му пука какви ваксинации си правиш . Въпрос на личен избор или на законово- държавна политика.
Тук се подигравате на британците, как нямало кой да работи тежка работа. Че тук има ли? Работодателите реват на умряло. Колко пъти разни земеделски производители се оплакват, че дават едни сериозни пари(например черешарите) за земеделска работа за месец, а няма кандидати. И не става дума само за ниските заплати. Взел ли си веднъж висше-без значение какво ще работиш като продавачка за минимална, отколкото в някой завод или на полето. Добре, че ги има циганите за гадните работи. Изобщо във всяко едно сравнително развито общество е така.
ТОва с железопътната инфрастуктура на държават измислила и била начело в развитието на този транспорт май се дължи на любимка бая съфорумци Тачър. Тя раздели и приватизира отделно ж.п инфраструктурата и превозвачите. И от този момент се смята, че има срив в качеството на ж.п транспорта.
Така е, защото акцизите на горивата са високи!Но това води до високи приходи в хазната!И между другото високите цени на горивата не се отразяват / поне засега/ явно върху цените на стоките в хранителните вериги!Аз живея и работя повече от седем години във Великобритания и тука някои основни храни като хляб, мляко , олио и т.н. може да се намерят на доста по-ниски цени , отколкото в България!И качеството им е по-добро!
"Хватката " е да не си в Лондон, за да можеш да спестяваш добри пари и в същото време да не се стискаш !Отделно такива надници в този сектор все още са фантазия , ако се работи чрез агенция!Ако имаш постоянен договор / като мене от повече от пет години/ може да се получат приблизително такива нива на заплащане , но за нощна смяна и то само в голям работодател!Аз например съм складов работник в "Аргос" , работя първа смяна / от 6 до 14 часа/ и малко не ми достига да имам брутна надница от 12 паунда на час!Като работя извънредно ми се плаща малко над 15 паунда!Агенциите плщата масово между 9,2 и9, 5 за час!
По-точно Тачър и Мейджър, а Блеър довърши работата. На Тачър вътрешната политика е кръгла нула.
Повечето българи не са виждали Великобритания извън Лондон и графствата около него. Места като Бърнли, Ейршър, Ердри, Съндърланд, Уигън и Белфаст са вече 3-то поколение безработни и без никаква перспектива.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
sow29372525
Рейтинг: 537 Неутрално"Близо 1 млн. шофьори, квалифицирани да управляват камиони със стоки, биват насърчавани да се върнат в бранша, но ще трябва да им бъдат приложени достатъчно добри заплати..."
Мммда, какво ли ще се случи с цените, след като се приложат "приложени достатъчно добри заплати"? Егати, как си го нафърфориха с този Брекзит!
grayeagle
Рейтинг: 714 НеутралноВ ерата на интернет, веднага и бързо се разбира, кой е сбъркал.
В момента идиотите на света са основно две държави:
1.Великобритания, която си изгони белите работливи хора от Източна Европа, а и студентите
2. Бг- неваксинираните идиоти, които умират като мухи.
Всички четат и гледат тия циркове, а виновните се гънат и измислят велики планове.
Petleshev
Рейтинг: 2270 НеутралноИ къде потънаха тия шофьори? Какво не е наред? Ниско е заплащането или работата е тежка? Или и двете?
Бивш tww09306483.rumen_s
Рейтинг: 1514 НеутралноБрей, индийците и пакистанците не им стигат? Или на местните не им се работи? Ха честит ви Брекзит, халал да ви е. Де е Падрино да се похвали колко добре са вече нещата?
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)georgievb
Рейтинг: 1540 НеутралноТова е нищожна цена, която плащат за геостратегическата си позиция и империята е готова да я плати и ще я преживее. Анализът им показа, че Брекзит е необходим, планираха го и го направиха.
https://www.youtube.com/watch?v=aU5J2qRrpC4Показател, че това е буря в чаша с вода:
"Ситуацията повиши и цената на безоловния бензин с над пени за литър за последните дни до осемгодишен рекорд."
Човек като знае нашите небрекзитни бензиностанции и се чуди при това съобщение да плаче ли или да се смее.
Padrino
Рейтинг: 1064 ЛюбопитноСамо да отбележа, че никой, НИКОГА не е гонил когото и да е било. И като потвърждение мога да споделя, че 304 ХИЛЯДИ Българи са се установили за постоянно в ОК само за последната година. И това ако наричаш гонене....има нещо грешно в твоите разбирания.
Тези които си тръгнаха са в голяма част тези които се "образоват" от ФБ и жената от пазара.
xm...
Рейтинг: 2010 Весело... Подготвят се до 150 шофьори на военни танкери да доставят гориво до бензиностанциите ...
Военни танкери?
Които ги карат шофьори из сушата?
Бе маамустаа, докога бе?
Малко мисъл, малко отговорност при изпълнение на "служебната дейност" дори когато се плясва с копи/пейст!????????????
Ми то, бе дрогаре и дрогарки джорнализе, ми то това е въпрос на елементарно себеуважение!
cavenn
Рейтинг: 354 ВеселоYears & Years :Д
дедо Андро
Рейтинг: 2428 ВеселоАми ако само до Коледа, тогаз бъдете готови да платите поне тройно, драги ми британци.
Аз поне не бих се премествал от държавата си, че да им ходя на тия да им бачкам тези три месеца за по-малко от петократно по-голямата обичайна заплата. Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
дедо Андро
Рейтинг: 2428 ВеселоАми ако само до Коледа, тогаз бъдете готови да платите поне тройно, драги ми британци.
Аз поне не бих се премествал от държавата си, че да им ходя на тия да им бачкам тези три месеца за по-малко от петократно по-голямата обичайна заплата. Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
Padrino
Рейтинг: 1064 НеутралноВчера изкараха статистиките. близо 45 хиляди са се пенсионирали, около 10 хиляди са били водачи от Европа, а останалите са започнали друга работа.
Колкото до часовата ставка. Тези на големите камиони (ТИР) започват от £15/17 на час.
mavro
Рейтинг: 581 НеутралноЩе видим дали това не е началото, сега шофьори няма и сигурно ще решат някак проблема.Утре обаче ако се случи и в други сектори, значи имат много голям проблем.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
selqnin
Рейтинг: 1417 НеутралноЧестит Брекзит!!!
Впрочем, какво се случи с очакваните "просперитет и възход" на албиона от адептите на политическата неумност на века...???
Billy Pilgrim
Рейтинг: 1853 НеутралноМоже би българите и румънците са виновни за тази криза според британската преса?
Като оставим обаче шегата настрана, виждаме ясно резултатите от пЛандемията, хаос и несигурност във всички сфери на живота. А топ процента на богатите продължава да увеличава богатството си за сметка на останалите 99 процента.
diegos
Рейтинг: 695 НеутралноДо коментар [#7] от "padrino":
Т.е. ти как обясняваш тази криза? От къде изведнъж липса на 100 хил шофьори?!
today
Рейтинг: 844 НеутралноПърво големите компании монополизираха доставките, поле почнаха да орязват заплатите на шофьорите за да увеличат печалбите за собствениците (на транспортните фирми), и за капак след брекзит на чуждите шофьори им трябват допълнително време, занимавка с бюрокрация и плащане на такси за да си изкарат визи.
В резултат - няма шофьори на камиони, които да желаят да работят за парите, които им се даваха до момента.
Мярката с визите, дето щели да важат до Коледа, е турбо малоумна! Кой ще си напусне работата в друга държава, че да дойде тука да работи за 3 месеца??? Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
rumen_s
Рейтинг: 1514 НеутралноДа ги видим догодина кой ще им събира реколтата от полето. Местните? Индийците? Пакистанците? Или никой... Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5477 ВеселоНадпис на автобуса на Фараж с логото "Да си върнем контрола":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев"Този автобус няма гориво. Но това не е проблем, защото няма и шофьор!"
dejmos
Рейтинг: 2495 ВеселоИмпериите умират странно ...:)) Вместо английското убеждение ,че новото време ще бъде платено от Русия и ще се развие за сметка на Русия ...се случва друго :)) Сега ще си платят по ВИСОКАТА ЦЕНА , а накрая Шотландия и Ирландия ще напуснат това нещо в което пакистанци , мароканци и индийци работят . След 20 години могат да се прекръстят ...:)
АмброзСП
Рейтинг: 851 Неутрално- За какво са тези опашки,Джон?
Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТАП!Говоря,пиша и правя това,което искам! 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ- Хората се редят за бензин,Сър!
- А защо няма бензин,Джон?
- Липсват шофьори,заради "Брекзит",Сър!
- А кой гласува "ЗА" "Брекзит",Джон?
- Ами същите тези,които се редят на опашките,Сър!!!
constatator
Рейтинг: 1936 Весело"За какво са тия опашки, Джон?"
"Хората се редят за бензин, сър."
"А защо няма бензин, Джон?"
"Липсват 100 000 шофьори на камиони заради Брекзит, сър."
"А кой гласува "за" Брекзит, Джон?"
"Тези, които сега се редят на опашки за бензин, сър."
Нинов
Рейтинг: 1680 Неутрално
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Не е презапасяване ако само си напълниш резервоара догоре.
Донесеш ли в багажника 20 литрови туби (jerrycan) - тогава може да се каже, че става дума за презапасяване.
Ето малко инфо за така нареченияWehrmacht-Einheitskanister, който е стандартната туба за гориво и до ден днешен:
https://en.wikipedia.org/wiki/Jerrycan
Daniboy
Рейтинг: 747 ВеселоКризата е голяма, трябва да се вземат необичайни мерки!! „Егати и държавата, дето Костя Копейкин може да се чувства герой”
Petleshev
Рейтинг: 2270 НеутралноДо коментар [#12] от "padrino":
Бивш tww09306483.Да бе...! Изведнъж шофьорите им се пенсионирали, а...?! Извинявай, ама това е повече от смешно. И с тия 15/17 паунда на час, какво значи? Че вързват около 2 хиляди на месец, с които буташ някак си... После се чудят, защо нямало...? Как да има?
tie_interceptor
Рейтинг: 242 ЛюбопитноДо коментар [#24] от "Нинов":
Тъкмо това и аз се чудих... Как са се презапасили? Напълнили са резервоярите и на двете коли догоре?!
uej03527584
Рейтинг: 594 НеутралноДо коментар [#12] от "padrino":
за пръв пат чувам че на тиражиите им се плаща на час не на километър.демек си седи в кабината и зима парички.ти знаеш ли колко губи фирма от час престои ве.пхахахаааааааааа
New
Рейтинг: 1754 НеутралноСитуацията повиши и цената на безоловния бензин с над пени за литър за последните дни до осемгодишен рекорд.
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков.Дизела у нас при Радев, от един на два лева
caterpillar
Рейтинг: 47 НеутралноДо коментар [#6] от "georgievb":
caterpillarАбсолютно !
При тях няма случайни неща. Четох един сериозен анализ /не БГ/ че те са единствената държава правеща стратегии 100 години напред.
Като гледаме и историята май добре си правят сметката
herbaltea
Рейтинг: 717 Веселоtake back control...
grajdanin1
Рейтинг: 746 НеутралноДо коментар [#19] от "rumen_s":
"Да ги видим догодина кой ще им събира реколтата от полето. Местните? Индийците? Пакистанците? Или никой..."
Ами не е ли по-добре да видим нас си догодина! Не разбирам ентусиазма, с който се посреща всеки намек за чужди проблеми. Заплатите в някои области се били вдигнали с 20-30%? Е, и? Нали точно това беше един от основните аргументи на Брекзит - чужденците подкопават местния пазар на труда.
sow29372525
Рейтинг: 537 НеутралноДо коментар [#6] от "georgievb":
Друго си е удобството да чакаш няколко часа на бензиностанцията.
Прав си, империята ще го преживее и ще свикне с новата реалност.
Нинов
Рейтинг: 1680 НеутралноАми трябва да се види дали зареждат гориво в туби, в лимонадени бутилки или в найлонови пликове.
Чаааак тогаз може да говорим за презапасяване. Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
Красимир Андонов
Рейтинг: 508 НеутралноВ Пакистан и Индия няма ли шофьори за да попълнят недостига?
Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.georgievb
Рейтинг: 1540 НеутралноТия, които и досега им я събираха, само че с една "малка" разлика.... нямат социалните задължения наложени от законодателството на ЕС към тях... т.е. ще са по-евтини накрая работниците.
https://www.youtube.com/watch?v=aU5J2qRrpC4
grajdanin1
Рейтинг: 746 НеутралноДо коментар [#29] от "diq55699032":
"Дизела у нас при Радев, от един на два лева"
1. Как точно Радев е виновен за високите цени на дизела в България, и защо точно на дизела, а не и на бензина (не съм гласувал и няма да гласувам за него)?
2. Радев ли е виновен, че не сте усвоили добре писмения български език дотам, че не можете да напишете едно просто изречение (подлог-сказуемо-допълнение), за пълния член да не говорим.
debruckere
Рейтинг: 852 НеутралноАрмията като приключи с доставката на гориво, трябва да отиде да обере реклтата, а сетне трябва по график да се командироват хора по хотели и ресторанти :)
buggie
Рейтинг: 433 НеутралноДа пускат автономните камиони по улиците, и ше си разрешат проблема с шофьорите.
rumen_s
Рейтинг: 1514 НеутралноНикакъв ентусиазъм няма, случват се напълно предвидими неща. Но едни хора конюктурно излъгаха поданиците на кралицата, а те взеха, че не помислиха с главите си, ей го резултата. Чужденците им подкопавали местния пазар - ами хайде, сега местните сами да си карат тировете или пък да си събират реколтата от полето. Разбира се, индийците и пакистанците не влизат в графата чужденци, за поданиците на кралицата те са си местни. Пречеха им само източноевропейците... Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
Дария Колев
Рейтинг: 27 НеутралноСами си го направиха, британците се оказаха с много недалновидни мозъци!
debruckere
Рейтинг: 852 Неутрално[quote#12:"padrino"][/quote]
"Вчера изкараха статистиките. близо 45 хиляди са се пенсионирали, около 10 хиляди са били водачи от Европа, а останалите са започнали друга работа.
Колкото до часовата ставка. Тези на големите камиони (ТИР) започват от £15/17 на час."
Значи всичко в кралството е ОК. Няма място за притеснение :):):)
Армията да се командирова за прибиране на реколтата :):)
Petleshev
Рейтинг: 2270 НеутралноДо коментар [#32] от "grajdanin1":
Бивш tww09306483.Така де... Чужденците подкопавали заплатите на гордите британци. Сега съответно британците трябва да платят по-високите заплати на своите сънародници. Просто и логично. Няма да стане веднага и ще мине с някои сътресения като това.
Напълно съм съгласен, че ние трябва да гледаме първо себе си и после да се занимаваме с британците. Те са тарикати и изпечени лицемери. Ще му намерят решението на този проблем.
strymski
Рейтинг: 1504 НеутралноЕйййй …..най- после и шофьорския труд да се оцени подобаващо!😂😂
Дария Колев
Рейтинг: 27 Весело+++++++++++++++++++++++++
rumen_s
Рейтинг: 1514 Неутрално[quote#36:"georgievb"][/quote]
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)Ей сега някой ще се напъне, да се занимава с бюрократщината и глупостите им за да иде за 2-3 месеца да им работи за жълти стотинки. Предложението им да решат кризата с шофьорите е потресаващо интелигентно. Но балъците рязко намаляха, света е широк и спасение дебне отвсякъде :)
Petleshev
Рейтинг: 2270 НеутралноДо коментар [#44] от "strymski":
Бивш tww09306483.Ако беше оценен подобаващо, нямаше да се стигне до това. ;)
debruckere
Рейтинг: 852 Неутрално[quote#7:"padrino"][/quote]
Не се заяждам, а и сте интелигентен човек, така че да се захващате за това как някой се е изразил и използвал словосъчетанието "гонене" не е правилно според мен, а и не Ви отива.
Можете да "изгоните" някого не само, когато го наритате от някъде или му забраните нещо. Достатъчно е да направите условията за съответния човек неподходящи и той ще си тръгне , съвсем разбираемо. През полседните 30 г. България "изгони" по същия начин над милион българи . Това пък е и основната причина да има толкова много при Вас във Великобритания :)
dejmos
Рейтинг: 2495 ВеселоДо коментар [#29] от "diq55699032":
Така е ...! Радев затвори петролните находища открити от ГЕРБ :)
asroma1927
Рейтинг: 936 НеутралноИдеята да излезеш от 500-милионен пазар звучи крайно несериозно дори да бъде обсъждана, а да не говорим да бъде и реализирана. Но се случи, въпреки цялата си абсурдност. Общо взето, населението по света не е поумняло кой знае колко за последните няколко века. Просто има повече устройства в себе си.
Крадливото ромче
Рейтинг: 1167 Неутрално"За какво са тия опашки, Джон?"
Комунистите са виновни! ⚪🔵🔴"Хората се редят за бензин, сър."
"А защо няма бензин, Джон?"
"Липсват 100 000 шофьори на камиони заради Брекзит, сър."
"А кой гласува "за" Брекзит, Джон?"
"Тези, които сега се редят на опашки за бензин, сър."
keepwalking
Рейтинг: 657 НеутралноЧетох друга статия в която се казваше че няма работници където да работят в складове и затова плащат с 30% повече плюс 60 паунда за нощна смяна .И някой very stable genius беше написал отдолу че 13 паунда на час плюс 60 долара за нощна смяна идва 160 паунда на ден …13x8 +60=164 паунда на ден и това е равно на 5000 и нещо лева за 2 седмици ..
Много искам да обясня на въпросния тъпир че от въпросните 160 паунда ти взимат 40% и ако си в Лондон плащаш 1100/1200 може би 1500 за една стая и си плащаш още 300 за оистър за карта за метрото и като сложиш още всички разходи оставаш като 80% от българите в Лондон ..и живееш от заплата до заплата …но с такива печелещи по 5 хиляди за 2 е седмици е пълно в Лондон …И като отидеш там да бъхтиш като изоглавен няколко години тогава ти идва акъла
Ivelin Tenev
Рейтинг: 18 НеутралноВелосипедобритания :)
Тасков
Рейтинг: 315 НеутралноПри моментната криза в комбинация със способността на Лондон да въвежда на практика иновации по-бързичко от останалите като нищо можем да станем свидетели на напредък както в областта на автономните доставки, така и на умни складове.
Consumer
Рейтинг: 2240 ЛюбопитноДе да бяха само шофьорите, като чета из нета, ще има недостиг на всякакви професии свързани с физическо натоварване и специализиран тежък труд. Само с брокери в ситото не става.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantТасков
Рейтинг: 315 ВеселоИначе е доста забавно да се чете под статиите за новините от ЕС и ЮКей как форумни експерти от последната дупка на кавала в Европа дават акъл на велики нации като французи, англичани, германци, италианци и австрийци
xm...
Рейтинг: 2010 ВеселоСамо забрави да добавиш:
Другарю англичанин, никой не може да ми забрани да Ви обичам!
Atanas Yankov
Рейтинг: 1358 НеутралноКато закара цистерната ...да обере пипера на полето :)
valerie pvi
Рейтинг: 141 НеутралноЯсно не си наясно със ситуацията .Бензинът в Британия е един от най скъпите в Европа. А за последният месец само се качи с 5%
bat_plamen
Рейтинг: 4242 НеутралноПо някое време ситуацията ще се нормализира, но за пореден път се видя нагледно тъпотията Брекзит до какво води след себе си.
Нинов
Рейтинг: 1680 Неутрално
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Ето един 20 Litre Metal Jerry Can за 27 стърлинг парчето:
https://www.amazon.co.uk/Faithfull-FAIAUJERRY20-Engine-Consumables-Products/dp/B00KCV4EAO/ref=sr_1_3?dchild=1&keywords=jerry+can&qid=1632817140&sr=8-3
bat_plamen
Рейтинг: 4242 НеутралноПо някое време ситуацията ще се нормализира, но за пореден път се видя нагледно тъпотията Брекзит до какво води след себе си.
bat_plamen
Рейтинг: 4242 НеутралноПо някое време ситуацията ще се нормализира, но за пореден път се видя нагледно тъпотията Брекзит до какво води след себе си.
Лъв
Рейтинг: 804 ВеселоКаквото сам си направиш, никой не може да ти направи. Хепи Брекзит.
ykv43523606
Рейтинг: 191 НеутралноБритиш кънтс, сър!
AModoMio
Рейтинг: 1042 НеутралноАнгличаните трябваше да решат въпроса първо с тези дето са нелегално там. Да преразгледат тези дето карат само на социални и тогава да се занимаваха с тези дето са отишли там да работят.
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатитеbat_plamen
Рейтинг: 4242 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "Тони КОСТОВ":
++++++++++++++++++++++++++
Мииии ли да карат......?Те да не са глупави като нас останалите емигранти да бачкат яко за пари?!Тези най-бива да цуцат бенефити/помощи/ , да правят деца за още по-големи помощи и да хленчат!От такива мързели нищо друго не става!
bat_plamen
Рейтинг: 4242 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "Тони КОСТОВ":
++++++++++++++++++++++++++
Мииии ли да карат......?Те да не са глупави като нас останалите емигранти да бачкат яко за пари?!Тези най-бива да цуцат бенефити/помощи/ , да правят деца за още по-големи помощи и да хленчат!От такива мързели нищо друго не става!
bat_plamen
Рейтинг: 4242 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "grayeagle":
Общо взето сте прав.Идиотизма го има навсякъде по света, ама на някои места е в огромни количества.
Хриси
Рейтинг: 1365 ЛюбопитноО, да, автономен камион-цистерна, пълен с бензин. Каква прекрасна идея! Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
Doge
Рейтинг: 1182 НеутралноДо коментар [#12] от "padrino":
Слава Україні!Точно Брекзит е виновен, но не само защоот загубиха шофьори, а най-вече защото европейските фирми не могат да правят каботаж.
kesh
Рейтинг: 1389 Разстроено[quote#12:"padrino"][/quote]
България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!.............имат НЕЩО СБЪРКАНО и в ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО БРИТАНЦИТЕ.......!!!!!.......основното """"ЛЕЧЕНИЕ""" е по интернет и телефон........!!!!!????!!!!......физически контакт с ДОКТОР е все по труднодостъпен и невъзможен........
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 2580 НеутралноКъде е оня турски вълкодав Борката Джонсъноглу ,да го натварят с варели с бензин та да му излезе брекзита през отворите които ги има..Хаха...
shlshlshlshltoday
Рейтинг: 844 НеутралноКакви 15/17?То шофьор на убер взима повече, и в градския транспорт дори взимат повече. В момента предлагат 70 00 паунда годишно за шофьор с АДР. И явно пак няма желаещи! Ама то от тия 70 000 ако му останат чисто по 4 бона на месец, добре ще е . Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
valerie pvi
Рейтинг: 141 Неутрално15 -17 лири на час?!? Че кой безработен ще се откаже от рахатлъка си за тези пари. Те само за рентата и ядене ще ти стигнат
angevins
Рейтинг: 735 НеутралноСкъп газ, няма бензин, празни рафтове, гласуваш за Брекзит и получаваш комунизъм...
...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...kaiser
Рейтинг: 1042 НеутралноДо коментар [#3] от "grayeagle":
Никого не е гонила Великобритания. Дадоха огромен период от време на всеки който пребивава тук да си уреди престоя, даже удължиха периода. Кандидатстването беше изключително лесно, онлайн форма със селфи с телефона - 5 минути работа.
chepokalipsis
Рейтинг: 250 НеутралноТоя проблем няма да се реши с пари, дадеш ли повече пари на едните, утре се оказва, че няма кой да ти изхвърли боклука, защото са станали шофьори. Трябват хора, единственото решение, което не изисква кой знае колко мислене и средства е по-лесно издаване на трудови визи.
bnc59488372
Рейтинг: 272 НеутралноДо коментар [#3] от "grayeagle":
какво общо има едното с другото само ти си знаеш ,не разбра ли ,че био контролът над населението НЯМА ДА МИНЕ В БЪЛГАРИЯ поне ХОРАТА СА КРИТИчНИ НАСТРОЕНИ А НЕ ОВЦЕ .
koshev
Рейтинг: 274 НеутралноБез да злобея или натяквам, но всичко нещо си има цена. Искат да са си самодостатъчни - моля заповядайте. Нямало шфьори - ще си обучите, ама трябва време, а и няма да минете тънко със заплатата както на източноевропейците. Нямало кой да събира реколтата - ще се намери. Качвате заплатите със 50-100% и започвате да молите англичаните да работят полска работа. Ще стане, но ще отнеме време. В месопреработването не достигали хора - ще си ги квалифицирате, ще вдигнете зплатата пак с 50-100% и има шанс да се хване някой англичанин на работа. Разбира се има и вариант 2 - вкарвате си хора от бившите колонии и те започват да вършат тази работа. В този случай обаче нещо ми се губи връзката между Брекзит и наемането на хора извън ОК. Може пък нещо аз да не отчитам като фактор, знам ли.
choguna
Рейтинг: 796 ВеселоThis British homosexual broke the game, за Борис става дума...
alabalko
Рейтинг: 550 НеутралноЩе станат като Швейцария - с високи заплати и висок стандарт. Някой плюе ли срещу Швейцария?
valerie pvi
Рейтинг: 141 НеутралноДа си чувал нещо за свободно придвижване на работници в ЕС, нещо което ЮК категорично отказа. Да си увеличаваш населението с изисквания за гражданство и уседналост няма нищо общо с правото на хората свобдно да избират на кой да дават работната си сила.
alabalko
Рейтинг: 550 НеутралноРоботизацията в складовете в ОК ще се засили. Хюйндай купиха Бостън Дайнамикс. Амазон от години работят в тази посока да автоматизират ваденето на стоките от рафтовете. Засега им трябват хора, които да поставят стоките в кашоните и да лепят етикетите, след което по поточната линия кашонът автоматично се сортира към подходящия камион. Няма да е далеч бъдещето, където Амазон ще имат логистични центрове без хора, освен тези следящи роботите.
А иначе, чудех се, защо в Англия не минат на превоз на товари на големи разстояния с влакодве. Двама машинисти могат да дърпат бая дълга композиция. След това на местно ниво се развозва. Това би спестило доста часове по магистралите на тирове, а пък и разноски по поддръжка на магистралите.
nix1130
Рейтинг: 541 НеутралноАма защо сега не излезе Баба Бети да успокои нацията. Нали Тя, толкова мнгоо се тръшкаше за този Брекзит.
Nestea
Рейтинг: 35 НеутралноДа правиш икономика с търговски бариери и протекционизъм (сиреч Брекзит) е абсурд. Великобритания в момента е в лоша позиция - плаща европейска заплата, но иска виза (За разлика от Холандия, Ирландия, Германия). При тази ситуация - защо работниците да се редят за виза, при положение, че Канада, Австралия и Нова Зеландия също искат виза, но дават повече пари и имат по-висок жизнен стандарт?
petrapetra
Рейтинг: 928 НеутралноИзкушаващо е да се злорадства под тези новини, на и ние, българите не се отличаваме с далновидност и отговорност при избори, а в същност най-решаващата дума казват тези които не отидоха да гласуват "за" или "против" Брекзит респективно на нашите избори, именно шушимигите, за които няма достоен кандидат и ти обричат на ГЕРБ и ДПС!
valerie pvi
Рейтинг: 141 НеутралноРоботизация има навсякъде включително и у нас. Но това не премахва нуждата от човешкият фактор. За Амазон - да, несъмнено засилват нововъведенията. Последното с което станаха известни е препоръчителното носене на памперси от работниците- за да не губят време за тоалитна
Nestea
Рейтинг: 35 НеутралноДо коментар [#84] от "alabalko":
На Великобритания железопътната инфраструктура е стара, бавна и пригодена за викторианската епоха.
Проблемът им е, че само Доувър е надеждно пристанище за ферибот- Северно море е кофти за превоз през зимните месеци, иначе инфраструктурата в Хъл, Нюкасъл, Росайф (донякъде) и Абърдийн я има.
Nestea
Рейтинг: 35 НеутралноДо коментар [#89] от "Nestea":
В добавка - повечето логистични центрове на Великобритания са около Бирмингам и Манчестър - от Доувър до там е някъде 4-5 часа по магистралата, сравнително лек път.
Магистралата около Нюкасъл е кошмар и не е пригодена за нужното ниво на пътен поток, а пътните връзки със западната част на страната оттам са лоши.
Хи-хи
Рейтинг: 1416 НеутралноСега щат не щат ще минат бързо на електрички
valerie pvi
Рейтинг: 141 НеутралноЗа първото - факт и вярно твърдение.
За второто- никой в света не му пука какви ваксинации си правиш . Въпрос на личен избор или на законово- държавна политика.
lividum
Рейтинг: 223 НеутралноДо коментар [#30] от "caterpillar":
Искаш да кажеш, че разпада на Британската империя са го планирали още през 19-ти век ли?
filofob
Рейтинг: 1310 НеутралноТук се подигравате на британците, как нямало кой да работи тежка работа. Че тук има ли? Работодателите реват на умряло. Колко пъти разни земеделски производители се оплакват, че дават едни сериозни пари(например черешарите) за земеделска работа за месец, а няма кандидати. И не става дума само за ниските заплати. Взел ли си веднъж висше-без значение какво ще работиш като продавачка за минимална, отколкото в някой завод или на полето. Добре, че ги има циганите за гадните работи.
Изобщо във всяко едно сравнително развито общество е така.
filofob
Рейтинг: 1310 НеутралноТОва с железопътната инфрастуктура на държават измислила и била начело в развитието на този транспорт май се дължи на любимка бая съфорумци Тачър. Тя раздели и приватизира отделно ж.п инфраструктурата и превозвачите. И от този момент се смята, че има срив в качеството на ж.п транспорта.
bat_plamen
Рейтинг: 4242 НеутралноДо коментар [#22] от "АмброзСП":
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
bat_plamen
Рейтинг: 4242 НеутралноДо коментар [#59] от "valerie pvi":
Така е, защото акцизите на горивата са високи!Но това води до високи приходи в хазната!И между другото високите цени на горивата не се отразяват / поне засега/ явно върху цените на стоките в хранителните вериги!Аз живея и работя повече от седем години във Великобритания и тука някои основни храни като хляб, мляко , олио и т.н. може да се намерят на доста по-ниски цени , отколкото в България!И качеството им е по-добро!
bat_plamen
Рейтинг: 4242 НеутралноДо коментар [#52] от "keepwalking":
"Хватката " е да не си в Лондон, за да можеш да спестяваш добри пари и в същото време да не се стискаш !Отделно такива надници в този сектор все още са фантазия , ако се работи чрез агенция!Ако имаш постоянен договор / като мене от повече от пет години/ може да се получат приблизително такива нива на заплащане , но за нощна смяна и то само в голям работодател!Аз например съм складов работник в "Аргос" , работя първа смяна / от 6 до 14 часа/ и малко не ми достига да имам брутна надница от 12 паунда на час!Като работя извънредно ми се плаща малко над 15 паунда!Агенциите плщата масово между 9,2 и9, 5 за час!
Роси
Рейтинг: 7051 НеутралноА кой ще бере нарцисите, гъбите и ягодите. Ами учете ги да работят тези азиатци и африканци, няма само да консумират. Пък и британците също.
Nestea
Рейтинг: 35 НеутралноДо коментар [#95] от "filofob":
По-точно Тачър и Мейджър, а Блеър довърши работата. На Тачър вътрешната политика е кръгла нула.
Повечето българи не са виждали Великобритания извън Лондон и графствата около него. Места като Бърнли, Ейршър, Ердри, Съндърланд, Уигън и Белфаст са вече 3-то поколение безработни и без никаква перспектива.