Squid Game на "Нетфликс" се оценява на $900 млн. според "Блумбърг"

Squid Game на "Нетфликс" се оценява на $900 млн. според "Блумбърг"

© Reuters



Игра на калмари" (Squid Game) - водещият оригинален сериал на платформата "Нетфликс" (Netflix), според оценки ще донесе на стрийминг гиганта близо 900 млн. долара. Това съобщи късно снощи "Блумбърг", позовавайки се на вътрешни документи.


Трилър сериалът от девет епизода, в който състезатели с финансови затруднения играят детски игри със смъртоносни последици в опит да спечелят 45.6 млрд. вона (38.58 млн. долара), стана международен хит след излъчването му миналия месец, припомня "Ройтерс", цитирана от БТА.


За сравнение, заснемането на поредицата е струвало само 21.4 млн. долара, отбелязва "Блумбърг".




Близо 132 млн. зрители са гледали поне по две минути от шоуто през първите 23 дни. Това надминава рекорда, поставен от британския сериал "Бриджъртън", гледан в 82 млн. акаунта през първите 28 дни. "Нетфликс" обяви по-рано, че южнокорейският сериал е привлякъл 111 млн. зрители. Според "Блумбърг" обаче това се основава на по-стари данни.

Голямата разлика между подхода на филмовите студиа и на "Нетфликс" е, че стрийминг гигантът не продава на базата на отделни заглавия, а вместо това използва каталога си, за да привлича нови потребители всяка седмица. Компанията същевременно разполага с богат набор от данни какво и колко гледат потребителите, за да разбира колко "струва" всяка отделна програма. "Блумбърг" отбелязва, че документът е забележителен с най-пълната създавана до момента картина за това как "Нетфликс" оценява успеха на програмите си.

Стрийминг платформата отказа да коментира публикацията, а неин адвокат заяви, че е нередно "Блумбърг" да оповестява поверителните данни, съдържащи се в документите. Сериалът е първата корейска драма, която завладява челното място в САЩ, и дори предизвика интерес към изучаване на корейски език.


Шоуто дори получи положителен коментар от основателя на "Амазон" (Amazon) Джеф Безос, който го нарече "впечатляващо и вдъхновяващо", макар че "Амазон" има собствена стрийминг платформа, която се конкурира с "Нетфликс".

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK