САЩ обсъждат отмяната на визите за България и още 3 страни

Алехандро Майоркас

© dhs.gov

Алехандро Майоркас



САЩ обсъждат добавянето на четири държави към категорията, позволяваща на техни граждани да пътуват за престой до 90 дни в страната, без да се изискват за това визи. Една от тези държави е България.


"Ройтерс" цитира министър на вътрешната сигурност Алехандро Майоркас да казва, че "имаме четири държави, за които предстои да вземем решение: Израел, Кипър, България и Румъния". На събитие на индустрията за пътувания той допълва, че "ние сме много, много фокусирани върху програмата" за безвизово влизане в САЩ, носеща значителни ползи за икономиката и сигурността.


Хърватия бе включена през септември в програмата (реално това ще стане от 1 декември) и сега Роджър Дау, изпълнителният директор на Американската асоциация за пътувания, казва, че това вече е донесло 100 милиона долара за икономиката на САЩ. "Всеки път, когато добавите някоя от тези страни, пътуванията буквално избухват", допълва той.




"Ройтерс" припомня, че през февруари - съвсем скоро след назначаването му на поста - Майоркас е разговарял с еврокомисаря по вътрешните работи и "двамата изразиха продължаващ интерес към поддържането на споразумението за регистриране имената на пътуващите и работата с България, Хърватия, Кипър и Румъния за покриване на критериите на безвизовата програма".


Освен условието делът на отказаните молби за неемигрантски визи в една страна да е трайно под 3%, тя трябва да отговори и на изисквания, свързани с борбата с тероризма, прилагането на законите, контрол на имиграцията, сигурност на документите и ефективно управление на границата.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (99)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 3420 Любопитно

    Кирил Петков, като стане премиер - ще ги разкарат визите...........

    [email protected]
  2. 2 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1276 Неутрално

    До като не спрем с търговията с паспорти, на руснаци и други бандити, визите няма да паднат.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  3. 3 Профил на Viva la tsar Asen i tsar Kiro
    Viva la tsar Asen i tsar Kiro
    Рейтинг: 1700 Неутрално

    Ако това стане, чудя се чия ще е заслугата - на 1-вото, или 2-рото Радево правителство?

  4. 4 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 2830 Любопитно

    "Освен условието делът на отказаните молби за неемигрантски визи в една страна да е трайно под 3%, тя трябва да отговори и на изисквания, свързани с борбата с тероризма, прилагането на законите, контрол на имиграцията, сигурност на документите и ефективно управление на границата."

    Алабализми! Да кажат причините за отказите, които достигнаха 12%.

  5. 5 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    “отказите, които достигнаха 12%.”
    До коментар [#4] от "Галя Станчева":

    Значи няма да стане. Странно, дали наистина има българи, мераклии да емигрират незаконно в САЩ..

  6. 6 Профил на Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Рейтинг: 2047 Весело

    Ууу глей ся ко става: всеки истински македонец ке стане бугарин...

    И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
  7. 7 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 2830 Любопитно

    “отказите, които достигнаха 12%.”До коментар [#4] от "Галя Станчева":Значи няма да стане. Странно, дали наистина има българи, мераклии да емигрират незаконно в САЩ..
    —цитат от коментар 5 на half truth


    Сигурно има, но едва ли са заплаха. В сравнение с латиносите, които ги заливат, нашите ще са капка в морето. И на фона на руските олигарси, с имоти, устроили родАта си...

  8. 8 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 811 Неутрално

    Ако това стане, чудя се чия ще е заслугата - на 1-вото, или 2-рото Радево правителство?
    —цитат от коментар 3 на скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ III


    Не знам на кой ще е заслугата ама е ни е ясно на кои правителства е заслуга да не се е случило до сега.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  9. 9 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2676 Неутрално

    Да върнем лустрираните по Магнитски партии ГЕРБДПС + патерициоти на власт и ще видим безвизов режим следващия век

    За трети път правителството на промяната е изрисувано. ПП+ИТН+ДБ +БСП. Първите две два шанса бяха проиграни от политическите тролове от ИТН.
  10. 10 Профил на L Glassman
    L Glassman
    Рейтинг: 280 Неутрално

    Израел и Кипър най вероятно да. България и Румъния ще почакат още. Корупцията все още е главозамайваща по тия ширини, а американците не са улави... Само се правят на такива.

  11. 11 Профил на CINZANO
    CINZANO
    Рейтинг: 977 Неутрално

    Да върнем лустрираните по Магнитски партии ГЕРБДПС + патерициоти на власт и ще видим безвизов режим следващия век
    —цитат от коментар 9 на cinik


    И аз това си мислех. Ако върнем боце и пееф на власт, без визи - нанайси

    Мома, връщай 12 и 12А!
  12. 12 Профил на Красимир Андонов
    Красимир Андонов
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Израел и Кипър най вероятно да. България и Румъния ще почакат още. Корупцията все още е главозамайваща по тия ширини, а американците не са улави... Само се правят на такива.
    —цитат от коментар 10 на L Glassman


    Дават ни.шансове,.да не се отчайваме. Нали и на последните в спортните състезания ръкопляскаме

    Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.
  13. 13 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 2562 Любопитно

    Той САЩ стана разграден двор. Кой не е тръгнал, той не е влязъл. Без виза.
    Милион и половина май бяха за тая година влезлите "без виза" еднопосочно.

  14. 14 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1550 Неутрално

    Това пък защо трябва да има някакво значение?

    ХАКНАТИЯТ МОЗЪК: https://unbrain.eu/?bg
  15. 15 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 2562 Любопитно

    Кирил Петков, като стане премиер - ще ги разкарат визите...........
    —цитат от коментар 1 на karabastun


    Ама той министър-пред'''ател ли ще става!?

  16. 16 Профил на diq55699032
    diq55699032
    Рейтинг: 1810 Неутрално

    Доживяхме

    Станиша ни вкара в Европа, Ратко - в америка

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . 13-05-19 - Tео Ушев: Президентът и жена му са чудовищно прости. 24-01-21 - Атанас Атанасов: Нямам нито една забележка към Радев. 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. 30-10-21 - Ген. Атанасов: Не виждам грешки в Стойчо Кацаров.
  17. 17 Профил на bxr35608444
    bxr35608444
    Рейтинг: 1141 Неутрално



    Самите американци изчисляват , че тази година само през границата между Мексико и Тексас ще влязат два милиона нелегални имигранти . И това са само засечените и регистрираните . Дори в момента се движи огромна тълпа нелегални емигранти , финансирана от НПО - тата на Дьорд Шорош , от южната към северната граница на Мексико и Другарят Байдън не прави абсолютно нищо , за да я спре . Да попитам умнокрасавците колко са потенциалните нелегални емигранти в България , които ще останат нелегално в САЩ ?

    Само , който не се е сетил да влезе и остане в САЩ не го е направил и те в същото време щели великодушно да премахнат визите .



  18. 18 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#4] от "Галя Станчева"

    Еми те са ги казали , спазване на законите , контрол на имиграцията , сигурност на документите , кое не е ясно?

    В България е нормално да не се спазват законите , за имигрантите е очевадно , всеки , който си поиска идва тук. Сигурноста на документите , ами българските власти издават паспорт на всеки , който брои 5000 евро.

    Ще паднат визите , ама някой друг път.

    Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го вземат
  19. 19 Профил на Красимир Андонов
    Красимир Андонов
    Рейтинг: 480 Неутрално

    ДоживяхмеСтаниша ни вкара в Европа, Ратко - в америка
    —цитат от коментар 16 на diq55699032


    Ми те ми, кой друг!
    Тоз" нашия капитализъм нали комунисти и косомолци го напра"иха.

    Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.
  20. 20 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2048 Неутрално

    Интересното в статията е , че Израел не пътували до САЩ , как' си искат , ами ще са в пакет с нас за безвизов режим :)

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  21. 21 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4248 Весело

    До коментар [#17] от "bxr35608444":

    "Дори в момента се движи огромна тълпа нелегални емигранти , финансирана от НПО - тата на Дьорд Шорош"


    Мексиканското правителство издава брошури със съвети как може да се влезе нелегално и да се остане в САЩ, нелегалните плащат сума пари на разни койоти гоито ги поемат от най различни места и им показват къде и как да преминат границата, стига вече с тоя Сорос че ставате смешни!

    klimentm
  22. 22 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4248 Неутрално

    До коментар [#20] от "schwimmwagen":

    И аз мислех че израелците свободно влизат в САЩ но очевидно съм се заблуждавал.

    klimentm
  23. 23 Профил на pavur
    pavur
    Рейтинг: 1944 Неутрално

    ебати!
    за сефте разбирам , че на евреите им искали визи за америка .
    мислех , дека са богопомазани :)))

  24. 24 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4248 Неутрално

    До коментар [#18] от "Tru Soulja":

    Мисля че изискванията (поне на думи) са две- биометрични данни в документите за самоличност и миграция под 3%

    klimentm
  25. 25 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 4954 Неутрално

    Израел с визи за САЩ - това е изненада за мен.

  26. 26 Профил на Tru Soulja
    Tru Soulja
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#24] от "klimentm":

    Не е миграция под 3% , а броят на отказаните визи да е под 3%.

    Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го вземат
  27. 27 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4248 Неутрално

    До коментар [#26] от "Tru Soulja":

    Да,точно така беше,грешката е моя.

    klimentm
  28. 28 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2048 Неутрално

    До коментар [#22] от "klimentm":

    Някой, ако ме бе питал, щях се закълна, че си щъкат свободно израел - сащ :-)

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  29. 29 Профил на Птоломей Едно
    Птоломей Едно
    Рейтинг: 670 Неутрално

    И кой пък толкова се е засилил за визи за най-лошото място в Америка - САЩ?

    люта цензура се шири в Дневник, прокопи пак се точи на властта
  30. 30 Профил на profesionalist
    profesionalist
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    Дори и да останат в америка нема да е за дълго.Гледам в ютубе руснаци с зелени карти след неколко години се връщат обратно в русия.По неколко хиляди на година.Немат работа и не могат да си платат наема такав е стандарта.

  31. 31 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4573 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Ура!
    Явно здравите сили потайно надделяват ;)

    "САЩ обсъждат отмяната на визите за България
    и още 3 страни"

  32. 32 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1150 Весело

    Май се готви алъш-вериш. Примерно сваляне на вето срещу падане на визи.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  33. 33 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4573 Неутрално

    Кум Авкум Захов

    Гениален анализ, колега!
    И четене (първо).

    Обсъжданата отмяна на визи е за посещения до 90 деня.
    Така пишат.

    До коментар [#30] от "profesionalist":

    Дори и да останат в америка нема да е за дълго.

  34. 34 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4573 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    Гале, ако си подавала молби за по пет визи
    с различни никове ;) такава може да е причината.

    Освен това, имат предразсъдъци против
    наци и комунистки партийци.

    Имаха, може да им е минало...

    До коментар [#4] от "Галя Станчева":

    "Освен условието делът на отказаните молби за неемигрантски визи в една страна да е трайно под 3%, тя трябва да отговори и на изисквания, свързани с борбата с тероризма, прилагането на законите, контрол на имиграцията, сигурност на документите и ефективно управление на границата."

    Алабализми!
    Да кажат причините за отказите, които достигнаха 12%.

  35. 35 Профил на troi
    troi
    Рейтинг: 575 Неутрално

    В Израел не са само евреи а доста смесено население.
    Гледам канала на един руснак, нез зелена карта даже, след мизерията в Москва, семеен, емигрира и за 3г. като тираджия беше спестил около 100 000$, още толкова взе кредит и си купи нов камион за 200 000$. Първия месец с неговия влекач беше работил плътно 28/28 дни и беше изкарал чисто 30 000$. след всички разходи. Та той обяснява колко е лошо в Америка и да не идват там неговите сънародници а да работят за 30 000 рубли/мес. Не е по темата, но така е, много хора искат в САЩ.

    забавление и приключение
  36. 36 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2032 Неутрално

    На времето със сигурност е имало много хора съд студентски и туристически визи които са оставали нелегално.
    Познавам няколко. Парадоксът е се мъчеха да вземат зелени карти/паспорти и след това се прибраха в България.
    В момента когато всеки може да живее и работи в Европа надали ще има много мераклии за незаконна имиграция в Америка?

  37. 37 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2754 Неутрално

    До коментар [#25] от "Тsonkooo":
    Израел с визи за САЩ - това е изненада за мен.
    .... >>> Колега, знаете ли колко палестинци са израелски граждани. Не вярвам някога да са отказали на израелски гражданин-евреин виза, освен да се казва.. Роман Абрамович.:)

  38. 38 Профил на Bai nik
    Bai nik
    Рейтинг: 2325 Неутрално

    До коментар [#9] от "cinik":

    ЩО ,ако дойдат БКП , комунистите от ДС партиите с други имена ,ще ни пуснат ли визите ,американците много добре знаят ,че цялата ни система е пропита с червени кадри и революционери вярни на комунизма ,раздаващи незаконно паспорти на всеки който си плати и едва ли ще си позволят да си вкарват червена революция в САЩ ,китайци и руснаци са им достатъчни и предостатъчни .

  39. 39 Профил на Bai nik
    Bai nik
    Рейтинг: 2325 Неутрално

    До коментар [#36] от "Таралеж":

    Аз пък познавам доста с американски паспорти ,които се прибраха в България и си работят тук и са много по добре ,отколкото там ,при все ,че винаги печелеха престижни места при конкурси в американски банки или фондове ,след което те неминуемо фалирваха тогава и човека си търсеше пак работа .

  40. 40 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2032 Неутрално

    До коментар [#39] от "Bai nik":

    които се прибраха в България и си работят тук и са много по добре
    🤣🤣🤣
    Шарен свят.
    Да са живи и здрави.
    Дет викат хората, ти от чалгата може да избягаш, ама чалгата от тебе не може.
    🤣

  41. 41 Профил на hasmokar
    hasmokar
    Рейтинг: 887 Неутрално
  42. 42 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 2923 Весело

    Моята виза важи още 7 години, така че няма страшно за този период. Въпрос е дали и след него ще може да се пътува без виза, имайки предвид условията, които трябва да бъдат изпълнени.
    Настрана и фактът, че след 7 години едва ли ще имам ищах, желание и физически възможности заради възратта ми.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  43. 43 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2345 Неутрално

    [quote#11:"CINZANO"][/quote]

    "И аз това си мислех. Ако върнем боце и пееф на власт, без визи - нанайси"

    Да бе, защото Щатите умират за мафия на власт и руски агент за командир!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  44. 44 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4381 Неутрално

    До коментар [#37] от "тулса":

    Има една интересна подробност за туристическите визи на граждани на Израел: при тях престоят е разрешен не до 90 както обикновено, а до 180 дни и визата е 10-годишна.

  45. 45 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4005 Неутрално

    Сетне ми на оная танков за визите. С тези изчанчени либерални порядки, все едно да се върна преди 30 г у нас. Няколко гласовити малцинства командват парада

  46. 46 Профил на Мамуна
    Мамуна
    Рейтинг: 718 Неутрално

    До коментар [#40] от "Таралеж":

    +нах те, ама там е изключително кофти место за живеене, особено сега, с тия размирици и нагли кафеви и други раси...
    Да не споменавам и високите ьцени на всичко + да не ти се случи да се разболееш сериозно, че ще трябва да ипотекираш къщата...
    Отпуска? Дам, дълъг уикенд макс...
    Болнични- пхахаха
    Майчинство 2 години- пхахахах

    Е такива, все готини работки...
    Не само българи а и доста хора с положение се изнасят от Америчко...

  47. 47 Профил на padrino
    padrino
    Рейтинг: 4816 Любопитно

    Хора установили се преди 20 години в САЩ са добре, тези които си мислят да ходят сега и да се установяват там....да си помислят отново и то много сериозно.
    Щатите са много хубава туристическа дестинация, но да живееш там за постоянно си е доста по-различно от това което гледате по филмите. Не случайно филмите се квалифицират като художествена измислица. Ако имаш готовите пари, за да живееш от тях има далеч по-добри места от САЩ, но ако ще започваш от начало...... голяма грешка ще бъде ако изберете Щатите.

    Orgoglioso di essere metà Italiano 🇮🇹 e metà Bulgaro 🇧🇬
  48. 48 Профил на Луд Общественик
    Луд Общественик
    Рейтинг: 939 Неутрално

    Аз не бих отменил визите за компрометирана държава като България

    Удавете ги в сигнали: https://grajdanite.bg/home
  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 1253 Весело

    Айде, време е да стягаме куфарите и бегом завинаги към страната на неограничените ... бургери!

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  51. 51 Профил на Крадливото ромче
    Крадливото ромче
    Рейтинг: 1768 Неутрално

    А колко струва самолетния билет до там????

    Комунистите са виновни!
  52. 52 Профил на cnu40695109
    cnu40695109
    Рейтинг: 432 Любопитно

    България трябва спешно да въведе визи за американците. Противното е васалско поведение.
    Неравнопоставеност и слугинаж.

  53. 53
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на EU Fighter
    EU Fighter
    Рейтинг: 685 Неутрално
  56. 56 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3376 Неутрално

    До коментар [#17] от "bxr35608444":

    "Само , който не се е сетил да влезе и остане в САЩ не го е направил и те в същото време щели великодушно да премахнат визите ."
    =============
    Така е, но сме останали една секта от хора, дето минават пред вратата, не през оградата.

    Еретик
  57. 57 Профил на FourOhFive
    FourOhFive
    Рейтинг: 771 Неутрално

    Гледам в ютубе руснаци с зелени карти след неколко години се връщат обратно в русия.По неколко хиляди на година.Немат работа и не могат да си платат наема такав е стандарта.
    —цитат от коментар 30 на profesionalist


    не стандартът е виновен, а че руснаците не ги бива за нищо

    в Америка няма социални помощи

    който не работи - няма да яде

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  58. 58 Профил на FourOhFive
    FourOhFive
    Рейтинг: 771 Неутрално

    До коментар [#37] от "тулса":Има една интересна подробност за туристическите визи на граждани на Израел: при тях престоят е разрешен не до 90 както обикновено, а до 180 дни и визата е 10-годишна.
    —цитат от коментар 44 на daskal1


    и на българските граждани в момента визите са 10 годишни и престоят (I-94) е с валидност 6 месеца


    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  59. 59 Профил на FourOhFive
    FourOhFive
    Рейтинг: 771 Неутрално

    България трябва спешно да въведе визи за американците. Противното е васалско поведение.Неравнопоставеност и слугинаж.
    —цитат от коментар 52 на cnu40695109


    с това съм съгласен

    не съм съгласен да падат визите за български граждани, при положение, че български паспорти се раздават на всякаква измет, предимно от русия

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4529 Весело

    "САЩ обсъждат отмяната на визите за България и още 3 страни"

    Обсъждането не е като приемането. :-) Лично аз очаквам, че САЩ за пореден път ще отрежат "съюзника" си България за безвизово пътуване до страната. Но има малък шанс и да греша. Ще видим какво ще решат във Вашингтон ДС. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  64. 64 Профил на Black Hawk
    Black Hawk
    Рейтинг: 463 Весело

    Стотиците хиляди, които Байдън приема през южната граница, си влизат съвсем безвизово и проблеми уж няма. Е, гласят ги за верни гласоподаватели на американската левица, ама това е друг въпрос.

  65. 65 Профил на dokoro
    dokoro
    Рейтинг: 750 Неутрално

    До коментар [#5] от "half truth":

    Има

  66. 66 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3334 Неутрално

    До коментар [#10] от "L Glassman":

    Аз даже се учудвам, че искат визи за израелските паспорти...

    Бивш tww09306483.
  67. 67 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3334 Неутрално

    До коментар [#52] от "cnu40695109":

    Да, точно така е. Трябва да се въведат визи за американските граждани влизащи в България. Писал съм го и аз няколко пъти. Далеч съм мисълта американците да висят пред българското посолство за виза, но който кацне тук, трябва да му се снемат отпечатъци и биометрия, да плаща по 200 долара за тримесечна виза и да заповяда. А ако няма 200 долара, такъв не ни трябва.

    Бивш tww09306483.
  68. 68 Профил на biimbaambuum
    biimbaambuum
    Рейтинг: 366 Неутрално

    Ха, ха, Има ли въобще желаещи още да ходят там….

  69. 69 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 692 Неутрално

    И кой пък толкова се е засилил за визи за най-лошото място в Америка - САЩ?
    —цитат от коментар 29 на Птоломей Едно


    Нали?!А какъв наплив има само за най-прекрасното място на света - Русия!!!Всички са хукнали натам - искат да карат руски коли, да имат руски телефони, рубли да печелят, не долари!

  70. 70 Профил на aleksandarx
    aleksandarx
    Рейтинг: 867 Неутрално

    До коментар [#69] от "Капабланка":

    Само да уточним ти в 2001 или в 2003 година живееш?

  71. 71 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4510 Неутрално

    "имаме четири държави, за които предстои да вземем решение: Израел, Кипър, България и Румъния".

    ..."двамата изразиха продължаващ интерес към поддържането на споразумението за регистриране имената на пътуващите и работата с България, Хърватия, Кипър и Румъния за покриване на критериите на безвизовата програма".

    В първото изречение има грешка. Вместо Хърватия са писали Израел. Израел отдавна има безвизово пътуване до САЩ.

  72. 72 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4510 Неутрално

    До коментар [#63] от "Иво":
    "Обсъждането не е като приемането. :-) Лично аз очаквам, че САЩ за пореден път ще отрежат "съюзника" си България за безвизово пътуване до страната."

    Сам слагаш кавички на американския съюзник България. Американците много добре знаят , че България се управлява от руски агенти , начело с руския резидент Радев и , че на нея не може да се разчита. Дадохме българско гражданство на хиляди руски олигарси и бандити , а се надяваме да паднат визите за САЩ.

  73. 73 Профил на profesionalist
    profesionalist
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    За първи път като бех в бг. платих за виза 40 долара.След това го отмениха.Но ако си повече от 6 месеца требва да плащташ за виза в момента.Дори ми отказаха виза за първия път крадлата на полски кремове.

  74. 74 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Кой би отишъл в САЩ, като може в Западна Европа?!

  75. 75 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    Учудва ме,че Кипър е все още с визи,за Израел е ясно,че е заради израелските араби.

  76. 76 Профил на az_mislia
    az_mislia
    Рейтинг: 175 Неутрално

    Със или без визи в момента не бих стъпил в Щатите за нищо на света.
    И ние сме вървели по този път но те са ни надминали, и то доста.

  77. 77 Профил на Ipolit
    Ipolit
    Рейтинг: 397 Неутрално

    По принцип ако паднат визите, ще е добър знак, че имаме някакъв прогрес. Или пак е някаква задкулисна договорка като влизането ни в НАТО (твърдеше се, че Стоян Ганев намерил бръмбари в кабинета си в ООН и са ни приели да потулят скандала).
    Аз лично не смятам, че Щатите са място, което човек би желал да посети. Но моето мнение е формирано от филми и новини. Може пък да е хубаво ден в болница да струва 3-4 хиляди долара или да плащаш по 1500 всеки месец за базова медицинска осигуровка. И да благоговееш пред БЛМ-тата. И да трошиш паметници.

  78. 78 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2085 Любопитно

    До коментар [#5] от "half truth":

    И за мен е странно, но знам за такива случаи на нелегална емиграция в САЩ. По-точно, емиграцията е полулегална- с прехвърляне от една виза (примерно, за студентските "бригади") на друга (формално започване на образование в някой полулегитимен колеж), а при липса на по-добър вариант- формален брак с американски гражданин (което се преследва и а наказуемо и за двете страни. Във всички случаи, пътят е тежък, скъп, все по-труден и неблагодарен, ако го сравняваме с възможността съвсем легално да се започне работа в страни от ЕС. Но изглежда възможността да се намери бързо работа и сравнително по-доброто отношение към емигрантите (особено тези, които говорят английски и имат по-бяла кожа) мотивират някои да поемат по този път.

  79. 79 Профил на lodkarski
    lodkarski
    Рейтинг: 429 Неутрално

    Включването на 3-те държави е по договора на ЕС за визовите взаимоотношения с Америка!
    А иначе, за хората е по-добре визовото пътуване, защото визата е с много дълъг период(10г.) и дава право на единичен туристически престой до 6м., за разлика от програмата където престоя е до 90 дни!

  80. 80 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2085 Любопитно

    До коментар [#54] от "krokodil_gena":

    Това да не е руския крокодил Гена?

  81. 81 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    До коментар [#51] от "Крадливото ромче":

    "А колко струва самолетния билет до там????"

    Покрай Ковид пандемията доста поевтиняха (под $ 1000 за билет в икономична класа купен дори в последния момент).. Но след десетина дни САЩ ще започнат да приемат ваксинирани от ЕС, така че очаквам цените да скочат.

  82. 82 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Татко каза, че ще ми купи колело.
    Ама друг път.

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  83. 83 Профил на izoblichitel
    izoblichitel
    Рейтинг: 577 Неутрално

    чудя се, тези хорица написали 90% от коментарите - като мразите тази страна, в която сте се родили случайно, какво правите в нея?
    Аз лично много ще се радвам, ако се случи такова изравняване на отношението към нас, както както към другите европейци.

    Octavian е антикомунист и се смее на номенклатурната имитация на псевдо опозоция от чичкови червенотиквеничета и комсомолската й редакция и цензори.
  84. 84 Профил на jvx41612346
    jvx41612346
    Рейтинг: 35 Неутрално

    Безвизовото пътуване НЕПОЗВОЛЯВА да имигрираш. Ако решиш да останеш там ще си БЕЗ документи БЕЗ номер за социална сигурност и накратко все едно си влязал нелегално.
    Ставаш крепостен селянин но в 21 век без права без нищо.
    Това ще е чисто самуибиство на фона на това че можеш свободно да работиш из Европа.

  85. 85 Профил на aleksandarx
    aleksandarx
    Рейтинг: 867 Неутрално

    До коментар [#83] от "izoblichitel":

    То колко от тук пишещите са в нея?

  86. 86 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 2830 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.ЛелинаГале, ако си подавала молби за по пет визи с различни никове ;) такава може да е причината.Освен това, имат предразсъдъци против наци и комунистки партийци.Имаха, може да им е минало...До коментар [#4] от "Галя Станчева":"Освен условието делът на отказаните молби за неемигрантски визи в една страна да е трайно под 3%, тя трябва да отговори и на изисквания, свързани с борбата с тероризма, прилагането на законите, контрол на имиграцията, сигурност на документите и ефективно управление на границата."Алабализми! Да кажат причините за отказите, които достигнаха 12%.
    —цитат от коментар 34 на dnevnikar


    Не съм и нямам намерение, но зная, че не посочват причината за отказ.

  87. 87 Профил на bxr35608444
    bxr35608444
    Рейтинг: 1141 Неутрално

    До коментар [#47] от "padrino":


    Хора установили се преди 20 години в САЩ са добре, тези които си мислят да ходят сега и да се установяват там....да си помислят отново и то много сериозно.Щатите са много хубава туристическа дестинация, но да живееш там за постоянно си е доста по-различно от това което гледате по филмите. Не случайно филмите се квалифицират като художествена измислица. Ако имаш готовите пари, за да живееш от тях има далеч по-добри места от САЩ, но ако ще започваш от начало...... голяма грешка ще бъде ако изберете Щатите.
    —цитат от коментар 47 на padrino


    Падрино , то това е най - големия парадокс , че хората все още си живеят с представите за САЩ от филмите , които са гледали преди 30 години . Освен , че филмите не пресъздават истинските условия и реалности в страната ами на всичкото отгоре за 30 години те са се изменили и то към значително по - лошо . Много хора не могат да проумеят , че светът е вече много по - динамичен и САЩ бавно , но сигурно се приближават към Мексико , ама не защото Мексико се подобрява , а защото ситуацията в САЩ се влошава .
    Когато виждаш как на пъпа в Ню Йорк на Таймс Скуеър само тази година имаше няколко престрелки и в няколко от случаите престъпниците въобще не бяха заловени , а в други заловени и в същия ден пуснати даже без залог желанието на всеки разумен човек да емигрира там някак си секва . И въобще не става дума само за гетата в големите градове , които на практика вече са превзети от бандите на черните и латиносите . Проблемът , е че престъпността отдавна прелива в центровете на градовете и приличните квартали . Всеки ден има съобщения за простреляни и убити хора , които нямат нищо общо нито с престъпността , нито с бандите , а просто са се оказали на мястото на престрелките и то не в гетата , а уж в нормалните квартали . Показателната безнаказаност осигурявана от демократите , съдиите и прокурорите избрани с подкрепата на фондациите на Дьорд Шорош води до още по - голямо разрастване на престъпността във всичките и форми . Само като види статистиката от уикендите в Чикаго на всеки нормален човек му настръхва косата . Има уикенди с по 200 души простреляни и от тях 50 убити . И ако едно време Чикаго се е славело като криминална столица сега в същия кюп са още един куп градове като Ню Йорк , Балтимор , Филаделфия , Минеаполис , Сиатъл , Портланд , Сан Франциско , Лос Анджелис .
    А тия пък нещастните Щати по западното крайбрежие управлявани от либерали са отделен тежък случай . Фактът , че една камара гигантски фирми и компании се изнесоха и продължават да се изнасят от там към Тексас и другите републикански Щати говори много . В Калифорния всички кражби на стойност под $ 950 са узаконени . Големи и утвърдени вериги от магазини като Wallgreen и CVS не могат да се оправят и си затварят магазините с десетки . Интересно ако такива акули капитулират и се спасяват от там как ще се оправи някой дребен собственик на магазин или заведение , когато дойдат и го оберат и той по закон няма право да им противодейства .
    А относно положението с наркотиците е достатъчно човек да види какво става в центъра на Филаделфия . Има местни блогъри , които почти всеки ден снимат и излагат видеа с ужасите , които се случват там посред бял ден .
    А ситуацията с бездомните ? Само виж какво става в Лос Анджелис , Сан Франциско , Портланд , Сиатъл и то в центъра на градовете . Ако ставаше въпрос за някое гето , човек може да каже , че няма да стъпва там обаче как може десетки хиляди души да спят по улиците , под мостовете в палатки и кашони . И не става дума за 20 - 30 души , които биха могли да се приемат като някаква екзотика . Само в Лос Анджелис и само по официалната статистика има повече от 60000 бездомни спящи по улицата .
    Повече от ясно , е че страната е подложена на пълно разложение и деградация , но много хора все още си живеят с представите за нея отпреди 20 - 30 години .



  88. 88 Профил на k.d
    k.d
    Рейтинг: 290 Неутрално

    ебати!за сефте разбирам , че на евреите им искали визи за америка .мислех , дека са богопомазани :)))
    —цитат от коментар 23 на pavur


    И аз се учудих, но може да се отнася за палестинци/араби с израелски паспорти, не знам колко има...

  89. 89 Профил на Michael Jordan
    Michael Jordan
    Рейтинг: 1563 Неутрално

    На коментар 57 four Of five
    Tова беше девиза на Гошо Тарабата:
    Който не работи, няма да яде
    На правешкия Тошо:
    Който не краде, няма да яде.
    А на Корнелия ще бъде:
    Който иска да краде, няма от къде.

  90. 90 Профил на SEAL
    SEAL
    Рейтинг: 996 Неутрално

    Би било чудесно, всеки избор за емиграция към текущия момент е добре дошъл.

  91. 91 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4381 Неутрално

    До коментар [#46] от "Мамуна":

    Ами ако не сте застрахован ще имате проблеми, но не и ако сте беден - тогава разходите по медицинското обслужване се поемат от Медикейд.
    И говорите пълни глупости за отпуски по болест, такива има и не са малки. При мен, например има съглашение на работещите за създаване на обща "банка" за болнични - хора като мен, които не ползват болнични, ги дават в банката за тези които могат да се нуждаят от по-дълга рехабилитация.
    За цените -да има 3 до 5% увеличение,но не и 30% на тока. После, като сравним заплатите може да се окаже че и храната, и бензина, и тока са пропорционално далеч по-евтини за работещите, а и за неработещите на социални.
    Но, в никакъв случай не ви убеждавам да идвате в САЩ. Тук се работи здраво, плащат се данъци, и никой не плаща да седиш и да мрънкаш освен ако не си политик.

  92. 92 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4381 Неутрално

    До коментар [#88] от "k.d":

    Отнася се за всички израелски граждани освен тези с американски паспорти с двойно гражданство.

  93. 93 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7996 Неутрално

    Обсъждат, може и да не паднат.

  94. 94 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4381 Неутрално

    До коментар [#87] от "bxr35608444":

    Само едно: тези убийства стават основно в гетата на големите градове. Статистически средно 92% са престъпления на членове на малцинствените групи срещу подобни на тях. И да, някои слоеве така разбират правата си, а затворът не ги плаши.
    И още нещо, потърсете за ролята на фентанола който измести хероина за тези групи население. Излиза втората книга на Сам Киньонес на тази тема, след първата Dreamland през 2015 .

  95. 95 Профил на amerikanbastard
    amerikanbastard
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Ънкъл Сам отново подава моркова!

    Freedom's just another word for nothin' left to lose
  96. 96 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 901 Весело

    Надали ще ни огрее... А и си мисля, че тези хора си нямат представа на какво сядат!! България и Румъния?!? Мургавите вече спастрят някой и друг лев.

  97. 97 Профил на profesionalist
    profesionalist
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    Върва по улиците в Манхатан.Опитвам се да вида поне една нормална човешка физиономия нема.Всички бързат с физиономи на хишници полу психа.Ако искаш заем от некои неколко долара нема да ти даде дори един долар.След като станах жертва сега и аз не давам.Преди 30 години младо семеиство от българия се запознах на опашката пред мен в супера.Станахме приятели.Но жена му ми се обажда че е арестуван и за да го пуснат требва кеш 1,000 долара в полицията с условие до два дена да ми ги върнат.Но се оказа че немат пари и да почакам до делото за да върнат гаранцията.На делото съдята го осъди 1,000 долара глоба и за мен у...Накарах го да ги отработи тия пари независимо че немах нужда от неговата помощ.Така тия пари вместо да влезнат в моя джоб влезнаха в неговия.И още неколко подобни случаи с българи закасали.Просто бех наивен и добродушен но не си заслужава.

  98. 98 Профил на hasmokar
    hasmokar
    Рейтинг: 887 Неутрално

    България трябва спешно да въведе визи за американците. Противното е васалско поведение.Неравнопоставеност и слугинаж.
    —цитат от коментар 52 на cnu40695109


    Прозрение, почти като в стария завет.

  99. 99 Профил на radogado
    radogado
    Рейтинг: 643 Любопитно

    “пътуванията буквално избухват”





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK