Украйна извика българския посланик заради думите на Радев за Крим

Украйна извика българския посланик заради думите на Радев за Крим

© Reuters



Костадин Коджабашев, българският посланик в Киев, е бил поканен тази сутрин в Министерството на външните работи на Украйна, за да му бъде предадено несъгласието на страната с изказването на президента Румен Радев по време на снощния предизборен дебат, в което той каза по повод статута на Крим "В момента е руски, какъв да е".


В съобщение на министерството тези думи са определени като некоректни и недопустими.


"Подчертано бе, че думите на настоящия български президент не допринасят за развитието на добросъседските отношения между Украйна и България и рязко противоречат на официалната позиция на София в подкрепа на суверенитета и териториалната цялост на нашата държава в нейните международно признати граници. Очакваме българският президент Румен Радев да опровергае изказването си вчера", се казва още в текста.




Според министерството посланик Коджабашев е уверил правителството на Украйна в "непоколебимата позиция на България за подкрепа на териториалната цялост на Украйна, включително Крим като неразделна част от територията на нашата държава, и усилията за деокупация на полуострова, в частност чрез участието на България в Кримската платформа".


Европейската комисия заяви в петък по повод твърдението на Радев, че "от гледна точка на ЕС и на всичките му 27 членки Крим е украинска територия, която незаконно е анексирана в нарушение на международното право от Русия".


На дебата за отношенията с Русия президентът Румен Радев нито веднъж не каза нещо критично за режима в Москва, дори по повод шпионския скандал и отравянето на Емелиян Гебрев, и чак в края обяви мнението си на чия страна принадлежи Крим: "В момента е руски, какъв да е?". И той, и Герджиков говореха за прагматични отношения с Русия, но докато държавният глава критикува санкциите на ЕС като неефективни, кандидатът за поста каза, че те трябва да паднат, чак когато се решат проблемите - от Крим до човешките права.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (491)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3275 Неутрално

    Голямо викне на посланици падна.

    Еретик
  2. 2 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 2223 Неутрално

    Да, и Косово в момента е на албанците, на кого да е.

    кратък
  3. 3 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2013 Неутрално

    Чудесно, успяхме да се изпокараме с абсолютно всички!

  4. 4 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 772 Неутрално

    Не съм съгласен с Радев по кримския въпрос, и като цяло свеждането на глава към Русия от негова страна (справка - конското от руския поп след 24 Май преди няколко години). Но въпреки това ще гласувам за него защото сламен човек дето да ми се усмихва за да съм с приповдигнато настроение на нова година и да се правя, че корупция няма не ми трябва.

    You don't know what you don't know.
  5. 5 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 1426 Гневно

    Само за тази изцепка на Радев няма да гласувам за него. И най-после се уверих, че е Путинска креатура“ Опасявам се, че същото ще окаже и ПП

  6. 6 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1483 Весело

    Крим на Русия, Герджиков на Анкара, Косово на Албания и те така...Който не му изнася, да хваща орУжие и да оди да освобождава..

    Sic transit gloria mundi
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 632 Неутрално

    Нормално, някой да е очаквал друго ?!

    г-н Радев вероятно още не осъзнава в какъв скандал забърка България.

  9. 9 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1056 Неутрално

    Това си беше издънка. Не че Гербджиков е по-добър кандидат.

  10. 10 Профил на stargate
    stargate
    Рейтинг: 1902 Неутрално

    Е то това е обективната истина! Крим в момента е руски! Няма значение нито какво казват американците, нито какво казват извънземните.

  11. 11 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3187 Любопитно

    Украйна е права в случая но...хайде да не забравяме на кого се наложи да чака 2 часа на стълбите руският"цар" да го приеме!Кой беше приклекнал за една снимка на която Путев изглеждаше една глава по-висок орт РадеФ.....И най-вече КОЙ посочи комплексираният военен да бъде кандидат-резидент през 2016?

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  12. 12 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 1153 Неутрално

    Крим винаги е бил руски и такъв ще си остане.

  13. 13 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5923 Неутрално

    До коментар [#2] от "Мариана Кълвачева":

    Косово не е анексирано от Албания, докато Крим е анексиран от Русия. Ако се беше отцепил, като самостоятелна държава, тогава може да се правят паралели с Косово.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  14. 14 Профил на Птоломей Едно
    Птоломей Едно
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Естествено, че Крим е руски, какъв да е?

    люта цензура се шири в Дневник, прокопи пак се точи на властта
  15. 15 Профил на qid44693832
    qid44693832
    Рейтинг: 372 Неутрално

    Ако над Кърджали се развее турски флаг, каква ли тритория ще е там?

  16. 16 Профил на lodkarski
    lodkarski
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Крим винаги е бил руски и такъв ще си остане.
    —цитат от коментар 12 на pro_bono


    Колкото родопите или делиормана са турски!

  17. 17 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 951 Неутрално

    Чудесно, успяхме да се изпокараме с абсолютно всички!
    —цитат от коментар 3 на zxp53317185


    Това е положението! Очакват се и други...

    Какво друго да се очаква от чорапи с цвят зелен?

    : )))))))))))))))))))))))))

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  18. 18 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    Др. Радев е международно изолиран! Кога последно е правил посещение в чужбина?

  19. 19 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5923 Неутрално

    До коментар [#12] от "pro_bono":

    Винаги? Едва от 18-ти век е завладян. И там не е живял нито един руснак по онова време.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  20. 20 Профил на Онуфри
    Онуфри
    Рейтинг: 951 Весело

    Нормално, някой да е очаквал друго ?!г-н Радев вероятно още не осъзнава в какъв скандал забърка България.
    —цитат от коментар 8 на The Polite Moose


    Коренът на тази дума не е ли съзнание?

    : )))))))))))))))))))

    Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
  21. 21 Профил на 1_april
    1_april
    Рейтинг: 1204 Разстроено

    "..На дебата за отношенията с Русия президентът Румен Радев нито веднъж не каза нещо критично за режима в Москва, дори по повод шпионския скандал и отравянето на Емелиян Гебрев, и чак в края обяви мнението си на чия страна принадлежи Крим: "В момента е руски, какъв да е?""

    Е, много се надявах Радев , ако не да се разграничи , то поне за заобиколи предишното се изявление, че Крим е руски.
    Но с изявлението си снощи, и като изплющя "В момента е руски, какъв да е?", директно ме прати да проверя в неделя да видя дали има други гъби в горичката до нас....

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 2239 Неутрално

    Каквото и да било, в отношенията с Русия винаги трябва да се пристъпва с огромно внимание и главно - недоверие!

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  24. 24 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 960 Неутрално

    Е фактически за момента Крим е руски. Какво невярно има?
    Не е изразявано мнение какво смятаме, че е етнически или от гледна точка на Международното право.

  25. 25 Профил на skitnik75
    skitnik75
    Рейтинг: 299 Неутрално

    Чудесно, успяхме да се изпокараме с абсолютно всички!
    —цитат от коментар 3 на zxp53317185


    Радев явно го играе Фердинанд по време на междусъюзническата - сама срещу всички.

  26. 26 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    Др. Радев си заслужава орден Герой на СССР!

  27. 27 Профил на olexander
    olexander
    Рейтинг: 634 Неутрално

    До коментар [#8] от "The Polite Moose":
    Не, въобще не осъзнава.
    Лошото е, че и неговити фенки не осъзнават.
    А от козяк така ще му дърпат ушите, нищо чудно вече да му се е развалило "победнот" настроение.

    Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.
  28. 28 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 746 Неутрално

    Резидентът Радев нито веднъж не каза нещо критично за режима в Москва.

  29. 29 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1056 Неутрално

    До коментар [#10] от "stargate":

    Обективната истина е, че едни хора решиха да завземат чужда територия, а не сме в Средновековието. Не одобрявам и косовската авантюра. Трябваше да има сериозни санкции и тотално изолиране на руснаците за тези действия.

  30. 30 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2120 Неутрално

    Рашков ни скара с Турция, Радев -с Украйна и цивилизования свят,осъждащ руската анексия на Крим. Ама няма проблем, сега ще си дружим с Путин, с Лукашенко и с корейския Ким.

  31. 31 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3856 Неутрално

    Крим е украински ! Друг е въпросът, че Русия го е анексирала !!!

  32. 32 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1184 Весело

    Кое не е вярно в "в момента е руски"...? :)

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  33. 33 Профил на skeptichen
    skeptichen
    Рейтинг: 424 Неутрално

    Колкото е състоятелна вътрешната политика на Радев, толкова е несъстоятелна външната.

    Радев и преди е казвал че Крим е де-факто руски и така поставя под въпрос териториалната цялост на Украйна. Сега като е казал "на кого да е" отново е некоректно към страна наша съседка в Черно море от държавен глава.

    Предизвика международен скандал с това изказване след като България участва в инициативата Кримска Платформа на Зеленски с нашия министър на външните работи едва преди 2 месеца с което потвърдихме че официално смятаме Крим за част от Украйна.

    Украинците знаят че Радев е казал това заради изборите, но това не го извинява - недопустимо е да не признаваме Украйна в границите и само защото Русия не я признава. Ще си понесем последиците от охлаждането на отношенията с Украйна по този повод.

    Това са жалките поклони към Русия - последица от нелепите опити за "балансиране". Уж се пъчеше че е НАТО-вски генерал но...

    По-добре Радев да не беше участвал този дебат - не мисля че това му даде някакво предимство над Герджиков - само се отвори за такъв въпрос по тема Крим и предизвика дипломатически скандал.

  34. 34 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 2213 Неутрално

    До коментар [#2] от "Мариана Кълвачева":Косово не е анексирано от Албания, докато Крим е анексиран от Русия. Ако се беше отцепил, като самостоятелна държава, тогава може да се правят паралели с Косово.
    —цитат от коментар 13 на Незнайко в Слънчевия град


    Крим с първа точка от референдума първо се отцепи от Украйна и с втора точка от същия референдум се присъедини към РФ.

    Сам съм, други няма...
  35. 35 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 889 Неутрално

    Доста хора се правят на тъпи или не разбрали. Радев винаги е казвал, че санкциите срещу Русия трябва да паднат защото са неефективни и вредят и на българския бизнес. Че в момента Крим е анексиран от Русия и няма нужда да си затваряме очите за това. Че въпросът с Крим може да се уреди по дипломатически пътища, а не чрез санкции. Защото от санкциите полза никаква, Крим продължава да бъде анексиран от Крим. В същото време страни като Германия продължават да водят активни икономически отношения с Русия въпреки санкциите. И че този двоен аршин е недопустим. Впрочем това е позиция на все повече европейски държави.
    Гербавите няма какво да се правят на заинтересувани за Украйна, защото ако Боко го беше грижа никога нямаше да дострои Турски поток който е в ущърб на Украйна и на България. За Меркел и Северен поток 2 да не говорим.

  36. 36 Профил на foreverman77
    foreverman77
    Рейтинг: 384 Неутрално

    До коментар [#4] от "meteowrite":

    Подкрепям.
    И на мен не ми допада радевия русофилизъм, но към момента по-долямото зло са ГЕРБ и ДПС.
    Да се справим с тях и след това ще мислим и за Радев.
    А и той не определя външната политика, а евентуалното ново правителство. Така че, засега е ОК.

  37. 37 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1175 Неутрално

    Не съм съгласен с Радев по кримския въпрос, и като цяло свеждането на глава към Русия от негова страна (справка - конското от руския поп след 24 Май преди няколко години). Но въпреки това ще гласувам за него защото сламен човек дето да ми се усмихва за да съм с приповдигнато настроение на нова година и да се правя, че корупция няма не ми трябва.
    —цитат от коментар 4 на meteowrite


    Не ти се бъркам в избора,но според мен винаги на първо място е мира,а корупция,работа ,благоденствие са следствие на мира!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТАП!Говоря,пиша и правя това,което искам! 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ
  38. 38 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1635 Неутрално

    Не харесвам Радев, но трябва да бъдем обективни. Казаното от него "В момента е руски, какъв да е" е абсолютно вярно към настоящия момент. В момента Крим е част от Руската федерация и е такъв в резултат на руска окупация и незаконно присъединяване. Някой да не е съгласен?

  39. 39 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1133 Неутрално

    Позицията на Радев за Крим е изначало грешна и нямаше нищо лошо в това, да я поправи и съобрази с международното право, а не с "правото на силата", с което варварите окупираха полуострова.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  40. 40 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 632 Неутрално

    Не харесвам Радев, но трябва да бъдем обективни. Казаното от него "В момента е руски, какъв да е" е абсолютно вярно към настоящия момент. В момента Крим е част от Руската федерация и е такъв в резултат на руска окупация и незаконно присъединяване. Някой да не е съгласен?
    —цитат от коментар 38 на lz73


    Аз. Ако вляза и окупирам двора ти, това прави ли го мой ?
    За един приятел питам.

  41. 41 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Служебното правителство и Радев предизвикаха международни скандали с Турция, а сега и с Украйна, които ще имат лоши последствия.Русофилствето на Радев ще донесе много беди за Б-ия.

  42. 42 Профил на olexander
    olexander
    Рейтинг: 634 Любопитно

    До коментар [#10] от "stargate":
    Т.е. за тебе международното право нищо не значи? кой превари - той завари, така ли?
    А за държава като България това "националноотговорна" позиция ли е?

    Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.
  43. 43 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 2129 Неутрално

    Радев осра пейзажа за пореден път! Анексирането явно е законно, а да нападнеш по този начин лидерите на ЕС и САЩ ... петоколонника Радев явно не е просто петоколонник, той си е направо на щат в руските служби.

  44. 44 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2161 Неутрално

    А стига бе. Ма вярно ли Радев е руско мекере?

  45. 45 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 945 Гневно

    Гаф след гаф, ние сме на всеки километър, и ръсим простотии на килограм.

    Лигата на необикновените почтени джентълмени.
  46. 46 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 833 Неутрално

    Ще има ли квадратче "НЕ ПОДКРЕПЯМ НИКОГО" ?

  47. 47 Профил на lodkarski
    lodkarski
    Рейтинг: 525 Неутрално

    "..На дебата за отношенията с Русия президентът Румен Радев нито веднъж не каза нещо критично за режима в Москва, дори по повод шпионския скандал и отравянето на Емелиян Гебрев, и чак в края обяви мнението си на чия страна принадлежи Крим: "В момента е руски, какъв да е?""Е, много се надявах Радев , ако не да се разграничи , то поне за заобиколи предишното се изявление, че Крим е руски. Но с изявлението си снощи, и като изплющя "В момента е руски, какъв да е?", директно ме прати да проверя в неделя да видя дали има други гъби в горичката до нас....
    —цитат от коментар 21 на 1_april


    Опасявам се, че отивайки за гъби, ще останеш на червени мухоморки в седващия мандат на резидента!

  48. 48 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 2129 Неутрално

    Не харесвам Радев, но трябва да бъдем обективни. Казаното от него "В момента е руски, какъв да е" е абсолютно вярно към настоящия момент. В момента Крим е част от Руската федерация и е такъв в резултат на руска окупация и незаконно присъединяване. Някой да не е съгласен?
    —цитат от коментар 38 на lz73


    Кой да е съгласен? Ако Турция окупира Кърджали и реши, че Кърджали е турски, щото там имало турски етнос и трябвало да ги пази, ту ще си съгласен ли? АЗ НЕ! Има международно право и то трябва да се спазва!

  49. 49 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 632 Неутрално

    Естествено, ако по някаква невероятна случайност и правилни настройки на машините, г-н Радев вземе 2ри мандат, то той ще бъде в пълна изолация от цивилизования свят.

    Никой няма да направи такъв гаф, че да покани г-н Радев след това изказване.

    Все пак, кремълските врати ще бъдат широко отворени за него, ако това е утешение за здравите сили и ДБ.

  50. 50 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1635 Неутрално

    До коментар [#40] от "The Polite Moose":


    Аз. Ако вляза и окупирам двора ти, това прави ли го мой ?
    За един приятел питам.
    —цитат от коментар 40 на The Polite Moose


    Да, прави го твой до момента, в който го държиш окупиран. Т.е. докато се прибера и разбереш, че с блага дума и колт се постига повече от колкото само с блага дума. В случая Крим е руски, защото опитват само с благи думи и измислени санкции...

  51. 51 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2187 Неутрално

    Че украинците не са ли руснаци?

  52. 52 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 632 Неутрално

    До коментар [#50] от "lz73":

    Тоест, според вас, законите нямат значение, има значение кой ще изкара по-голяма пушка.

    Не съм изненадан.

  53. 53 Профил на xso16686927
    xso16686927
    Рейтинг: 558 Неутрално

    Радев е позор за България! Той е единственият европейски представител, който е съгласен с анексията от страна на диктаторския режим в Кремъл над международно призната територия на съседната му държава. Интересно какво ще отговори ако някой друг съседен, или самият руски режим забие своя флаг над България? Не се ли досеща, че никой няма да ни се притече на помощ, щом е толкова доволен от извършеното престъпление, в случая срещу Украйна. С това си поведение този невероятно опасен за свободата и демокрацията екземпляр, се постави в изолация от цивилизования свят, но така навреди необратимо и на България.

  54. 54 Профил на olexander
    olexander
    Рейтинг: 634 Неутрално

    До коментар [#32] от "pariah":
    Насилственото прекрояването на граници води до ескалиране на напрежението и конфликти. Единствино пълен идиот може да се радва на това, особено в държава с влиянието на България. Освен фактът, че "сега" Крим е Руски има и дреги факти: България разполага с 4/10 от авиацията на Сърбия, 2/10 от тази на Румъния, 1/10 на Гърция и 0,2/на Турция.
    Може да не ви се ще, но фактите са факти.Всяка безмислена конфронтация с единствената цел - вътрешнополитическо боричкане е национално предателство и идиотизъм с пагубин последствия.
    Упорит и тъп е най-лошата комбинация за политик.

    Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.
  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  56. 56 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 2129 Неутрално

    Петоколонника Радев е опасен за България!

  57. 57 Профил на olexander
    olexander
    Рейтинг: 634 Неутрално

    До коментар [#21] от "1_april":

    Да си завреш главата в пясъка няма да помогне.

    Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.
  58. 58 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1635 Неутрално

    До коментар [#21] от "1_april":


    "..На дебата за отношенията с Русия президентът Румен Радев нито веднъж не каза нещо критично за режима в Москва, дори по повод шпионския скандал и отравянето на Емелиян Гебрев, и чак в края обяви мнението си на чия страна принадлежи Крим: "В момента е руски, какъв да е?""Е, много се надявах Радев , ако не да се разграничи , то поне за заобиколи предишното се изявление, че Крим е руски. Но с изявлението си снощи, и като изплющя "В момента е руски, какъв да е?", директно ме прати да проверя в неделя да видя дали има други гъби в горичката до нас....
    —цитат от коментар 21 на 1_april


    Явно аз съм гледал разширенета версия на дебата...В отговор на въпрос Радев заяви, че издънката с руските шпиони е огромен пробив в нашата сигурност, както и че е доста странно отказа на държавата да разследва покушението над Гебрев..

  59. 59 Профил на skw42563365
    skw42563365
    Рейтинг: 822 Неутрално

    Доколкото знам в Крим имаше референдум и те си избраха да се отцепят от Украйна. Така както и ингилизите се отцепиха от ЕС.

  60. 60 Профил на stargate
    stargate
    Рейтинг: 1902 Неутрално

    До коментар [#42] от "olexander":

    До коментар [#10] от "stargate":Т.е. за тебе международното право нищо не значи? кой превари - той завари, така ли?А за държава като България това "националноотговорна" позиция ли е?
    —цитат от коментар 42 на olexander


    Кога "международното право" е значело нещо за силния?!? Да не говорим, че изобщо не защитавам Радев. Не гласувах за него и няма да го направя и на втори тур. Просто това е обективната истина в момента.

  61. 61 Профил на vila
    vila
    Рейтинг: 759 Неутрално

    До коментар [#14] от "Птоломей Едно":
    "Естествено, че Крим е руски, какъв да е?"

    Украински, много ясно. Окупиран е от русия, това не го прави руски.

  62. 62 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1253 Любопитно

    Всъщнос туземнотго население не може още да се осефери, че големите атове се разбраха и в парламента вкараха америчките мекерета + руските мекерета, като явно има договорка. Единствените, които явно не отърваха и на едните и на другите, ги махнаха от властта. Всеки опит за независимост се наказва.

  63. 63 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2679 Разстроено

    В момента Крим е под руското знаме, но поставено след война. Война с Украйна, някога братска съюзна страна. Е това е славянска работа - близки по език, по бит, в мъка и радост, но все нещо надделява за по-голямо величие. Тъжна и непоучителна е съдбата на славяните.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  64. 64 Профил на magelan
    magelan
    Рейтинг: 1082 Неутрално

    Който твърди че Крим е руски означава че споделя действия на заграбване на територии на други държави постредством сила, с оръжие в 21 век ! Специялно с Украйна и Русия особено утежняващо обстоятелство е че Русия бе един от гарантите за териториялната цялост на една явно "братска" страна . Не знам кога Крим ще стане отново украински но едно със сигурност е ясно- Русия загуби завинаги Украйна като партньор за добросъседтсво , уважение и всичко което трябва да има има еддна страна със своя съсед. С всяка изминала година пропастта между украинци и руснаци става все по-голяма . А Крим руснаците го изпосра.а - скоро за нищо няма да им служи. Освен това лекотата с която го завзеха ги подлъга че са хванали Господ за ... шлифера и решиха че всичко могат да си позволят. Оттогава започна падането надолу с голяма скорост и вече не могат да се спасят- катастрофата там е неизбежна , Дано няма само много жертви и стане дворцов преврат. Та един малък Крим ще бъде причината на ужада който ги чака руснаците

  65. 65 Профил на skitnik75
    skitnik75
    Рейтинг: 299 Неутрално

    Ако над Кърджали се развее турски флаг, каква ли тритория ще е там?
    —цитат от коментар 15 на qid44693832


    "Турска, каква друга"?

  66. 66 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 993 Неутрално

    Щом Крим е украински нека Зеленски да се разходи по главната в Севастопол, за да го види света!

  67. 67 Профил на Niko Kostantinov
    Niko Kostantinov
    Рейтинг: 764 Неутрално

    Радев ще си го премести в другия крачол за това, че Укрите превикали посланика ни.
    Същото ще стане и в Турция за това, че нашите викнаха техния фес във външно.
    Просто така се прави от кумува срама

  68. 68 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 2223 Неутрално

    До коментар [#13] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Обичате ли Пинк Флойд ?
    Те имаха една песен в която се пееше:
    Brezhnev took Afghanistan
    Begin took Beirut
    Galtieri took the Union Jack
    And Maggie over lunch one day
    took a cruiser with all hands
    apparently to make him give it back
    Много показателна песен.
    А не ви отговарям директно за Крим защото темата е дълго и широко коментирана и сега само ще преповторим казаното.
    Защо ?
    Ами защото двете велики държави наблюдават едно и също явление, за едната то е черно, а за другата е бяло.
    И явно никога няма да се разберат.
    А ние, ние сме дребни риби.
    ----------
    https://www.youtube.com/watch?v=T_OEL5bQT-s
    ----
    Прилагам ви песента, пуснете си я, хубава е.

    кратък
  69. 69 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1339 Весело

    "Очакваме българският президент Румен Радев да опровергае изказването си вчера"

    Ще ги опровергае, само да минат изборите в неделя...

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  70. 70 Профил на vila
    vila
    Рейтинг: 759 Неутрално

    До коментар [#34] от "MilliVanilli":
    "Крим с първа точка от референдума първо се отцепи от Украйна и с втора точка от същия референдум се присъедини към РФ."

    Ъхъ, 100%. Точно както на 09.09.1944 сами сме си избрали комунистите.

  71. 71 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 2129 Неутрално

    Радев със слугинските си глупости вкара България в международен скандал.

  72. 72 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1613 Неутрално

    Дано повече не виждаме Радев.

  73. 73 Профил на hocker
    hocker
    Рейтинг: 357 Неутрално

    Един посредствен дебат и Рашков малко разшири кръга на "разкритията" си и на следващия ден посланиците в две от най-горещите точки на Европа са извикани да им опъват ушите.

    Маймунките пак ни чули, ни видели, ни разбрали към каква катастрофа води България компетентният и отговорен държавник, блестящият Румен Радев.

  74. 74 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2120 Неутрално

    Доколкото знам в Крим имаше референдум и те си избраха да се отцепят от Украйна. Така както и ингилизите се отцепиха от ЕС.
    —цитат от коментар 59 на skw42563365


    Когато ингилизите си правеха референдума, имаха ли чужди войски без опознавателни знаци на територията си? Щото в украински Крим имаше такива, зелени човечета им викат.

  75. 75 Профил на lodkarski
    lodkarski
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Доколкото ми е известно само двама шофьори до момента са признали Украйна за рашовска- мадуро и резидента!

  76. 76 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1635 Неутрално

    До коментар [#48] от "Гражданин":


    Кой да е съгласен? Ако Турция окупира Кърджали и реши, че Кърджали е турски, щото там имало турски етнос и трябвало да ги пази, ту ще си съгласен ли? АЗ НЕ! Има международно право и то трябва да се спазва!
    —цитат от коментар 48 на Гражданин


    Не четеш внимателно! Ако Турция окупира Кърджали, то Кърджали ще бъде окупиран, а дали ти си съгласен или не няма никакво отношение към реалния факт. И да, има международно право и то трябва да се спазва. Русия в момента е подложена на санкции именно защото е сгазила това право и Крим е присъединен към Русия, т.е. руски...
    Не бъркай фактите с отношението към тях...
    Иначе Радев не го отигра правилно това положение, но много му се искаше да не загуби съвсем малкото червени гласове...

  77. 77 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 1322 Неутрално

    Колкото родопите или делиормана са турски!
    —цитат от коментар 16 на lodkarski


    Български са защото сме си ги извоювали на бойното поле!!

    Дали днес можем да ги защитим е друг въпрос.
    На турците обаче нито им трябват, нито им се плаща политическата и икономическата цена да ги завпюват, та не мисля, че са застрашени за момента.

  78. 78 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2157 Любопитно

    Крим е руски. Екатерина велика е руска императрица, не украинска хетманка!

    В Русия съм! В Русия съм!
  79. 79 Профил на Locke
    Locke
    Рейтинг: 457 Неутрално

    В България ако пренасочиш милиарди левове към Русия ти ръкопляскат и те наричат евроатлантик, но ако кажеш, че Крим е руски, веднага ставаш русофил и национален предател.

  80. 80 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3394 Неутрално

    За няколко часа Радев се "прочу" в цели две страни, с общо население 130 млн. души... Не е лесно, но той успя...

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!
  81. 81
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  82. 82 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2708 Весело

    До коментар [#5] от "alg57373608":

    Гласуваш за кандидата на ЕРДО !! Какъв ти е проблема ?:)

  83. 83 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1635 Неутрално

    До коментар [#52] от "The Polite Moose":


    До коментар [#50] от "lz73":Тоест, според вас, законите нямат значение, има значение кой ще изкара по-голяма пушка. Не съм изненадан.
    —цитат от коментар 52 на The Polite Moose


    Хм, странно разбиране за законите имате...Вие влизате и окупирате моя двор, а после рИвете, че освен блага дума ползвам и по-убедителни средства. И да Ви кажа, че законите имат смисъл само докато има кой да осигури спазването на същите...

  84. 84 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    Гласуваш за Радев - подкрепяш окупацията на Крим!

  85. 85 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2157 Любопитно

    До коментар [#13] от "Незнайко в Слънчевия град":

    "Косово не е анексирано от Албания, докато Крим е анексиран от Русия."

    Крим също се отцепи като независима държава, макар и за ден! Всяка независима държава ноже да се присъедини към друга или не по своя воля, нали затова е независима? Едните решили - присъединили се, другите решили - не се присъединили.

    В Русия съм! В Русия съм!
  86. 86 Профил на Петър Самсонов
    Петър Самсонов
    Рейтинг: 3601 Неутрално

    До коментар [#12] от "pro_bono":

    С Радев тази ли песен си пеете?

    "И два чорапа с цвят зелен,
    един за теб, един за мен,
    какво му трябва на фатмака..."

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  87. 87 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2708 Любопитно

    До коментар [#75] от "lodkarski":

    Никой нищо не признава ! Президента констатира в рамките на коя държава е Крим !

  88. 88 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    До коментар [#33] от "skeptichen":

    Спокойно можеше да участва и да избегне да взима ясна позиция по този въпрос. "Има спор, различни гледни точки и ала-бала". Надали някой гласува за него заради признаването на Крим, по-скоро трябва да не е прекалено критичен към Русия за голяма част от избирателите си, но няма нужда и от чак такава любов

    Не ме търсете преди обяд
  89. 89 Профил на UJC4040
    UJC4040
    Рейтинг: 698 Неутрално

    Не, Радев не направи гаф.
    Тове си е планирано и изчислено изказване. Ще загубя по-малко, отколкото ще спечеля.
    Същата сметка направи и при ваксинациите. Да ще умрат няколко стотин. Да са се пазили. За победата това са допустими жертви.
    Типично за военен.
    Лошото е, че направи да избираме между чума и холера.
    Русофили срещу Гешев и Мутрата?
    Пак ли дедушка Иван ще ни освобождава? Нали този път Джон щеше да помага?

    По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
  90. 90 Профил на skw42563365
    skw42563365
    Рейтинг: 822 Неутрално

    До коментар [#74] от "uvtest":

    Човечетата се появиха след референдума. Когато украинците не признаха референдума.

    Проблема с човечетата е защо се появиха и в Донбас. Той е украински.

  91. 91 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2157 Любопитно

    До коментар [#15] от "qid44693832":

    "Ако над Кърджали се развее турски флаг, каква ли тритория ще е там?"

    Кърджали никога не е бил автономна република!
    Няма паралел!

    В Русия съм! В Русия съм!
  92. 92
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  93. 93 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3916 Весело

    Доколкото знам в Крим имаше референдум и те си избраха да се отцепят от Украйна. Така както и ингилизите се отцепиха от ЕС.
    —цитат от коментар 59 на skw42563365


    Дори и вярното куче на Масква в Минск не признава референдум и отказва да признае Крим за руски?!

    klimentm
  94. 94 Профил на g.y.okatova
    g.y.okatova
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Всъщнос туземнотго население не може още да се осефери, че големите атове се разбраха и в парламента вкараха америчките мекерета + руските мекерета, като явно има договорка. Единствените, които явно не отърваха и на едните и на другите, ги махнаха от властта. Всеки опит за независимост се наказва.
    —цитат от коментар 62 на georgievb


    +++++++++++++

  95. 95
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  96. 96 Профил на Умнокрасив гербераст от Позитано
    Умнокрасив гербераст от Позитано
    Рейтинг: 882 Неутрално

    Доколкото знам в Крим имаше референдум и те си избраха да се отцепят от Украйна. Така както и ингилизите се отцепиха от ЕС.
    —цитат от коментар 59 на skw42563365



    До коментар [#59] от "skw42563365":

    Ако в България се проведе референдум при същите условия, при които беше проведен "референдума" в Крим, бъди сигурна че почти 100% ще са гласували за присъединяването на Кърджали към Турция или нешо подобно, каквото си пожелаеш. Едно обаче не може да му се отрече на любимеца ви, да ни скара в рамките на един ден с две държави не е по силите на всеки политик.

    Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета.
  97. 97 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 2157 Весело

    До коментар [#22] от "alg57373608":

    "В този момент предпочитам да нямаме президент въобще! Защо ни е такъв? "

    А какъв ни е нужен? Наведен пред новия голям брат???

    В Русия съм! В Русия съм!
  98. 98 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1483 Весело

    Гарбиджа изведнъж взе да се интересува чий е Крим.. Направо трогателно..Кога Баце построи скоростно тръбата на Газпром, това некак не беше тема..

    Sic transit gloria mundi
  99. 99 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2708 Весело

    До коментар [#64] от "magelan":

    Ужас ,Ужас ,Ужас.............те от 2014 все падат и се сриват !?:))

  100. 100 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    Въпреки позицията относно Крим, друг….. от ДБ си го харесват!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK