"По думите ѝ Москва се опитва под натиска на заплаха и военна сила на застави Киев да се откаже от влизането в Алианса и иска да "подели Европа на сфери на влияния"
Нещо неясно има в това изказване. Европа Е поделена на различни сфери на влияние. Винаги е била и винаги ще бъде. Просто държавите променят политиките си и затова се местят от едно към друго влияние. Американците се опитват да поделят света, но това се приема като "миротворчески" мисии които за съжаление винаги свършват обляни в кръв. Иран, Ирак, Афганистан, Виетнам, Либия...да изброим само няколко от опитите на Щатите да определят влиянието си като "миротворци".....
Нали Тръмп беше марионетка на Путин, а Байдън щеше да поставя Русия на място? Щото няма и година, а вече са махнати санкциите за СП2, а сега се правят отстъпки в Украйна.
Отдавна съм констатирал, че всяка държава която е била в руската сфера на влияние и се е отдалечила от руската зависимост, колкото повече се е отдалечила, толкова по-добре живеят нейните граждани!
Неназован представител на американската администрация същевременно казва за "Ройтерс", че Байдън не е правил никакви отстъпки в телефонния си разговор с Путин, а пред съюзниците си от НАТО е дал да се разбере, че САЩ държат на чл. 5 от Северноатлантическия договор, според който атака срещу един съюзник е атака срещу всички.
"САЩ държат на чл. 5 от Северноатлантическия договор, според който атака срещу един съюзник е атака срещу всички."
Те и Франция и Великобритания бяха подписали договор с Полша, но когато Хитлер я нападна те само обявиха война на Германия. На хартия само, естествено. И ко стана с гаранциите?
Нали Тръмп беше марионетка на Путин, а Байдън щеше да поставя Русия на място? Щото няма и година, а вече са махнати санкциите за СП2, а сега се правят отстъпки в Украйна.
Преди виртуалната среща между Путин -Байдън , руския лидер прелетя светкавично за един ден в Индия и се срещна с Моди , продаде 20 зенитни комплекса С 400 и 100 хеликоптера, демонстрирана бе близост от най-високо равнище. Двете страни говориха за икономическото развитие и приключване на системата за разплащане в национални валути. Практически има нов троен съюз Китай - Русия -Индия ... САЩ не може да направи нищо , абсолютно нищо. Русия няма да напада Украйна , в близката една година Украйна ще влезе в Русия с изключение на три региона -Галиция !
Да, прав сте колега. Но същото НЕ може да се каже за другият мастодонт САЩ. НЯМА страна в света, която да се е оправила след като там са били американците. Може да се понапънете да ми посочите поне една, ако искате. Страните отървали се от влиянието на СССР може и да се стабилизират, докато тези, опоскани ресурсно от САЩ никога не се оправят. Имаше ли комунизъм в Бразилия или Аржентина ? Защо са затънали до гуша и не могат да си изплатят само лихвите, камо ли главниците ?
Нали Тръмп беше марионетка на Путин, а Байдън щеше да поставя Русия на място? Щото няма и година, а вече са махнати санкциите за СП2, а сега се правят отстъпки в Украйна.
Не забравяй и лагери за емигранти по границата с Мексико които администрацията на БайДън отвори ОТНОВО след като нападаше Тръмп за това, че той ги отвори в началото, за да спре хуните от Южна Америка 😂😂
Отдавна съм констатирал, че всяка държава която е била в руската сфера на влияние и се е отдалечила от руската зависимост, колкото повече се е отдалечила, толкова по-добре живеят нейните граждани!
Байдън направи голям гаф! С терористи не се преговаря! Вместо да прати стотици щурмови самолети и хеликоптери в Полша, Румъния и Прибалтика, а също и дронове и ПВО системи, с което да покаже на джуджака, да внимава в картинката, той тръгнал да се договаря с него. Що за глупост!
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
решението на тези гордиеви възли е само едно - революция за пряка демокрация и солидарна икономика бих се радвал да е безкръвна, но съм съгласен по изключение глави на дейци като Путин, Байдън, Ердоганя и още известен брой да се покипрят на колове
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
Селски, по пътя на логиката по-вероятно е да е скочил поляка, а не както ти предполагаш Радев. Предполагаш го по индукция и първосигнално, а не логично. Кой е "най-застрашен" ? Помисли. Кой е обременен най-много исторически ?
Плана на Бай Дъня е много прост - да вдигнат бялото знаме, още преди да е започнала войната. :)
Русия вече е победител, тъй като си взе половината руски територии, които преди това са били част от Украйна и укрите не могат да преглътнат голямата загуба и сега се точат за нова война и да загубят още повече територии от измислената си "държава". :)
Байдън направи голям гаф! С терористи не се преговаря! Вместо да прати стотици щурмови самолети и хеликоптери в Полша, Румъния и Прибалтика, а също и дронове и ПВО системи, с което да покаже на джуджака, да внимава в картинката, той тръгнал да се договаря с него. Що за глупост!
Лимитрофите са изпаднали в прострация. Приказката за някакъв си чл. 5 се спихна. САЩ няма да се боде с ядрена държава. Нито в Европа, нито където и да е по света.
"Очаква се Байдън да обяви днес такава среща, която според него ще включва най-малко четири други държави от НАТО. Целта е да се обсъди руското безпокойство от разширяването на НАТО и да се съгласуват договореностите, които биха намалили напрежението по източния фланг. При разговора си с Байдън руският президент Владимир Путин поиска да се предоставят гаранции, че няма да има ново източно разширяване."
НАТО няма никакво основание да се разширява на изток. Ние станахме член на алианса, БЕЗ някой да ни пита, като резултатът е, че ни щавят за ненужна техника, която дори нямаме право да купуваме на конкурентни начала... При конфликт с регионални мащаби България няма никакъв ресурс да се противопостави, а както по всичко личи, че щатите ще пасуват, така че учатието ни в пакта на този етап е само за парлама в мисии като тази в Афганистан, където сме бутафория за да могат тези зад океана да си оправят сметките.
Или Полша. Там особено много обичат руснаци.
“Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери Пратчет
Китай и Индия в един съюз? Май някой пак е прекалил с водката. Противостоенето на Индия и Китай е много сериозно и не може да се сравнява с две -три народнодемократични републики.
По времето на "клоунът Тръмп" Русия, Китай и Иран си налягаха парцалите, а както виждаме сега при Байдън нещата рязко се промениха и действат координирано. Русия притиска Украйна, Китай - Тайван, а Иран поднови ядрената си програма и е на път да се сдобие с ядрено оръжие. За съжаление предстоят още три години слаба и неадекватна администрация в САЩ.
Нали Тръмп беше марионетка на Путин, а Байдън щеше да поставя Русия на място? Щото няма и година, а вече са махнати санкциите за СП2, а сега се правят отстъпки в Украйна.
то санкциите са махнати, ама СП2 не може да тръгне, защото руснаците не искат да спазват европейските правила, че фирмата поддържаща инфраструктурата и фирмата използваща инфраструктурата не могат да са свързани, а и трябва да са регистрирани в ЕС, като в случая за Германия се изисква дружество регистрирано в Германия. Немската бюрокрация се знае, че е бавна и винаги немската прокуратура може да влезе във фирмите, които управляват и ползват тръбата и да направи проверка.
"САЩ държат на чл. 5 от Северноатлантическия договор, според който атака срещу един съюзник е атака срещу всички."Те и Франция и Великобритания бяха подписали договор с Полша, но когато Хитлер я нападна те само обявиха война на Германия. На хартия само, естествено. И ко стана с гаранциите?
След публичното унижение с подводниците и АУКУС, Франция вече не я търсете. Оревоар. Германия още я сърби гъза от ВСВ пък и имат сладко бизнесче с Русия, така че и нея не търсете. Ауфидерзен. Военният колос Италия с тоя дълг, няма пари дори за пушки и той е Чао! Та кои съюзници ще застанат на страната на англосаксите, че нещо не мога да се сетя. А, сетих се- прибалтийските тигри. Ха- Ха- Ха.
До коментар [#17] от "Мариана Кълвачева":Да, прав сте колега. Но същото НЕ може да се каже за другият мастодонт САЩ. НЯМА страна в света, която да се е оправила след като там са били американците. Може да се понапънете да ми посочите поне една, ако искате. Страните отървали се от влиянието на СССР може и да се стабилизират, докато тези, опоскани ресурсно от САЩ никога не се оправят."" "". Мога да ви посоча ФРГ която беше освободена от нацизма от САЩ и да ги сравните с ГДР която беше освободена от нацизма от СССР. Също така вижте на какво ниво в момента е западна Европа освободена от САЩ и Източна Европа "освободена" от нацизма от СССР. Вижте и сравнете Южна Корея и Северна Корея. Ако САЩ не се бяха намесили днес нямаше да я има Южна Корея, Самсунг, LG, Хюндай, Киа и т. н. а щеше да има една огромна и гладна комунистическа Корея. Ако САЩ не се бяха намесили нямаше да го има некомунистически Тайван който в момента е 22 икономика по големина в света.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
38
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Цитирам ви:"Мога да ви посоча ФРГ която беше освободена от нацизма от САЩ....." Моля, от кого е освободена Германия ??? Абе човек, на колко години си, учителката ти от прогимназията умира от срам, добре, че не си си написал истинското име.
Не мисля. Русофобията не им е смисъла на живота ...
Пък и няма логика. Под и със любезното покровителство и съдействие на американците се позиционираха като "любимата им жена в Европа" и се пънат да осъществят под американска благословия и чадър мечтата на Пилсудски "от може до може". Днес и викат "Инициатива "Три морета" ...
Та тази "инициатива" не би била торпилирана летално от позицията на Байдън, само няма да е толкова ... ъъъ ... остра и с ясно изразен "местен координатор", да я наречем. Макар и не толкова еднозначно - поляците няма да бъдат все пак толкова "порязани". Ерго - надали Моравецки би изпаднал чак пък в истерия ...
До коментар [#9] от "constatator":НЯМА страна в света, която да се е оправила след като там са били американците.Може да се понапънете да ми посочите поне една, ако искате.
Ами доколкото помня през ВСВ САЩ буквално наводниха Западна Европа. Помня също, че всички страни от същата Западна Европа се възстановиха за учудващо кратко време, вкл. с американска помощ
Геополитиката я разбирате, като и ядрената физика. Франсетата така са му набрали на късият заради Вагнер в Мали, че само чакат повод да си му върнат. Но нито те, нито швабите, нито италианците са интересни. С Русия ще се оправят основно Турция, Украйна, Великобритания, САЩ, Япония и още няколко от съседите на прокажената империя, които са и набрали твърде много, за последните 1-2 столетия.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
До коментар [#39] от "Мариана Кълвачева":Цитирам ви:"Мога да ви посоча ФРГ която беше освободена от нацизма от САЩ....." Моля, от кого е освободена Германия ??? Абе човек, на колко години си, учителката ти от прогимназията умира от срам, добре, че не си си написал истинското име" "" "" ".
Американската армия и съветската армия се срещат на бреговете на река Елба. Сега ви моля да проверите и научите през кои държави тече река Елба и къде точно е срещата 😉
Ами доколкото помня през ВСВ САЩ буквално наводниха Западна Европа. Помня също, че всички страни от същата Западна Европа се възстановиха за учудващо кратко време, вкл. с американска помощ
Възстановиха се защото не бяха воювали почти. Франция е превзета за три седмици, Дания и Холандия за по ден-два. Големи войни са водили, няма що!
В Русия съм! В Русия съм!
"САЩ държат на чл. 5 от Северноатлантическия договор, според който атака срещу един съюзник е атака срещу всички."Те и Франция и Великобритания бяха подписали договор с Полша, но когато Хитлер я нападна те само обявиха война на Германия. На хартия само, естествено. И ко стана с гаранциите?
Това е широко разгласяваната от СССР версия на събитията. Основно за да не се коментира нахлуването на Червената армия на 17.09.1939. Истината е, че Великобритания и Франция започват военните действия срещу Германия веднага. Проблемът е, че те се водят от опита на Първата световна война и военните им действия са бавни и често неадекватни. Но иначе историята е ясна - през 1945 Германия капитулира безусловно, Полша беше възстановена като независима държава, а Великобритания и Франция бяха от основните страни-победителки.
" Според естонския премиер Кая Калас на Русия не бива да се позволява да се меси във вътрешните работи на НАТО. По думите ѝ Москва се опитва под натиска на заплаха и военна сила на застави Киев да се откаже от влизането в алианса и иска да "подели Европа на сфери на влияния"."
Ами за побесняване си е ! Защо трябва да се правят отстъпки на желаещи да си разделят света на сфери на влияние режими ?
От текста "По думите ѝ Москва се опитва под натиска на заплаха и военна сила на застави Киев да се откаже от влизането в алианса и иска да "подели Европа на сфери на влияния"."
Според мен сега за Русия не става дума точно за сфери на влияние, а за безопасност. Когато суверенна Куба разполжи руски ракети през 60-те, САЩ не го възприеха така че всяка държава може сама да решава в какви военни алианси да се включва и какви оръжия да разполага на своя територия. Карибската криза беше изправила света на прага на нова война. По подобен начин сега Москва не иска да има директно на границите си сили които може да са враждебни. Би трябвало това да е разбираемо.
На пропагандният американски официоз му бяха необходими цели 48 часа за да измисли какво да напише и спусне до либералните клонинги, чрез платените им медии. Повече от ясно е, че срещата е била катастрофа за краварите. В омразната им Русия, местните медии открито злорадстват по техен адрес. Иначе, побеснелият източно европейски лидер вероятно е;
1.Комик #1 на Украйна 2. Полша 3.Някой от трите джуджета
Обичам нещата да са прости а не хората да са такива!
"САЩ държат на чл. 5 от Северноатлантическия договор, според който атака срещу един съюзник е атака срещу всички."Те и Франция и Великобритания бяха подписали договор с Полша, но когато Хитлер я нападна те само обявиха война на Германия. На хартия само, естествено. И ко стана с гаранциите?
" Според естонския премиер Кая Калас на Русия не бива да се позволява да се меси във вътрешните работи на НАТО. По думите ѝ Москва се опитва под натиска на заплаха и военна сила на застави Киев да се откаже от влизането в алианса и иска да "подели Европа на сфери на влияния"." Ами за побесняване си е ! Защо трябва да се правят отстъпки на желаещи да си разделят света на сфери на влияние режими ?
Защото Америка е слаба, затова...и няма ресурс да бъде световен хегемон. Иска обаче да запази част от влиянието си, затова и идеята за сфери на влияние.
Би трябвало да не се правят елементарно противоречащи си заявления. Ако Радев казва че Крим е на Русия, той само ще се радва ако САЩ правят отстъпки за Украйна. Решете за какво да обвинявате Радев, поне да не е за взаимноизключващи се неща. А за побеснелият може да ограничим до трите прибалтийски държави и Полша.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#53] от "Oleg Iliev": "Когато суверенна Куба разполжи руски ракети през 60-те, САЩ не го възприеха така че всяка държава може сама да решава в какви военни алианси да се включва."
Има разлика. Куба не загуби суверенитета си. Дори и днес Куба е независим съсед на САЩ.
Съгласен, че американците направиха доста за Полша през последните години и като въоръжение и като инвестиции, но според мен в такива случаи на поляците им се включват исторически изградените рефлекси. Те нямат много добър спомен от това, какво се случва, когато "западът" се договори с "изтока".
“Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери Пратчет
Никой не твърди такова нещо. Твърдя, че Франция и Великобритания не са вдигнали оръжие да защитят Полша.Влизат във войната чак когато Хитлер напада и тях. До тогава си трайкат "гарантите"
В Русия съм! В Русия съм!
Странно, как Китай и Индия ще са в съюз като през ден се гърмят по планините? Постоянно се карат за вода, пътища, въздушно и природно богатство, военни и т.н. То бива да пишете неща, които са ви казали да пишете, ама поне 2 мозъчни клетки размърдвайте от време на време.
Че разплащането в национални валути е идея, която Русия винаги се е мъчила да пробута- уж за да се избегне "диктата на долара". Защо не искали тези индийци да се разплащат с рубли?
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
То и България не е воювала много през ВСВ, но след окупирането от СССР още не може да се възстанови :-(
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Вярно че беше друго. Имаше солидно образование...сега решават тестове...[/quote]
Разбира се - Попов, Можайски, Лодигин, Яблочков - все руски пионери в науката и технологиите, че даже и крепостният Никита, дето първи в света скочил от камбанарията на селската църква със собствонеръчно направени крила
Байдън става все по-слаб от съюза Си+Путин. Най-вече заради затъващата САЩ-икономика. Разбира се, Щатите все още са световна сила № 1, но са по-слаби от обединението Китай+Русия. Източноевропейските джуджета са пиров успех на Запада срещу Китай. Интересно е и, че Путин играе на принципа на скачените съдове - ако Индия леко се наклони към САЩ, Путин печели Пакистан, Индонезия и още ислямски партньори освен Иран. Светът се променя, по-бавно, отколкото трябва, за да се спре грабежа на Запада над света. 5 века Западът грабеше света, сега светът се пробуди. Само ние и още няколко източноевропейски джуджета /ние не сме джудже като Естония, Литва, Латвия, че и Полша като пчески факторолити/ сме свали-гащи правителства пред Запада.
Е, те "губят" само "каймака". Но си остават основната сила на източния фланг на НАТО, т.е. "тежестта им" пак е голяма. Вярно, не толкова голяма, ако биха били "острието" в една крайна конфронтация.
Аз въобще не мога да разбера воплите на болните мозъци по темата. Какво, жалим, че няма да сме "поддиректория" на американците, доминирана от "директорията" Полша? Че няма да се разположат у нас ядрени ракети със среден обсег, насочени срещу Русия? За чий ни е? Ние имаме сметка от едно добро, стратегическо споразумение за региона. Та да си гледаме нашите си вътрешни бакии, че са твърде много за оправяне ...
Не зная ваша милост кога е учил, но да ви кажа нещо за днес! Днес в самата Русия е същото положение като у нас, децата се чудят по кой от многото учебници да учат. Затова родители са изнамерили по таваните и са дали за преиздаване учебници от .. 1936 г . Не държавата, а родителите. Сами си правете сметка накъде отива света и как се прави подмяна на историята. И не си мислете, че като е Русия и е страна обявена за враг на запада, че запада не е проникнал в руското общество. Там има даже десет пъти повече национални предатели в сравнение с нашата страна.
До коментар [#53] от "Oleg Iliev":"Когато суверенна Куба разполжи руски ракети през 60-те, САЩ не го възприеха така че всяка държава може сама да решава в какви военни алианси да се включва."Има разлика.Куба не загуби суверенитета си. Дори и днес Куба е независим съсед на САЩ.
"Има разлика" с какво? Украйна твърди че е суверенна, и иска да се включи в НАТО. За Куба Вие също казвате че е суверенна. За каква разлика става дума?
До коментар [#34] от "rvr12572942":Геополитиката я разбирате, като и ядрената физика. Франсетата така са му набрали на късият заради Вагнер в Мали, че само чакат повод да си му върнат. Но нито те, нито швабите, нито италианците са интересни. С Русия ще се оправят основно Турция, Украйна, Великобритания, САЩ, Япония и още няколко от съседите на прокажената империя, които са и набрали твърде много, за последните 1-2 столетия.
"Прессекретариатът на президента Радев съобщи, че са обсъждани "подходи за разрешаване на кризата в Украйна чрез деескалация на напрежението и стриктното изпълнение на Минските споразумения" =====================================
Украйна даде ясен сигнал, че вече не счита Минските споразумения за годни да създадат трайно решение на въпроса и не възнамерява да се съобразява. Така, че Радев е говорил за нереални неща. Друг е въпросът, дали украинската страна въобще е "страна" в тези преговори и ситуации. Дори обещанието да бъде информирана за това, какво се решава и е решено е под въпрос.
1. Не е. Клоуна го интересува много повече мнението на Коломойски и Ахметов. С външните лидери ще намери общ език, независимо от коя посока на света са. 2. Също не - поляците може и да са долни твари, но имат професионална дипломация и знаят много добре как да се държат с господаря. 3. Тук - да. Само че Естония веднага можем да я отхвърлим, защото там толкова дръпнаха напред, че политиците им нямат нужда от подобни идиотски номера за запазване на властта. Остават двата славянски окръга, където подготвените в школите на КГБ и КПСС комсомолци сега са докопали властта. И тъй като са абсолютно некадърни да я задържат с адекватно управление, намират спасение в хейтърството и борбата със световните заплахи. Само са сменили обекта за нападки.
Половината население на тези страни е руско, макар да ги държат без паспорти = Русия няма да направи нищо лошо на прибалтийските държави, само дето някои от техните ръководители полудяват от страх, че както на времето Вермахта не опази колаборационстите, сега и НАТО няма да опази лакеите си.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Дечев, в НАТО има професионални армии, само мамашата ти има навика да изпраща необучени 18 годишни деца. Затова и жертвите които дава във войните са в пъти повече. Виж, ти може да се запишеш в армията на готвача Пригожин. Не забравяй обаче преди това да си смениш отдолу мотото на "В Груз 200 съм! В Груз 200 съм! "
Ама моля ви, не се напъвайте, ходили сме на училище. Съседката ми решила да направи суджуци конско и пилешко. И направила. Взела един кон и ... едно пиле и ги смесила. Та и вие ни убеждавате в неща, които знаем. СССР изнесе цялата война и загуби повече от 120 милиона жертви мирни жители и военни, а прехвалените от вас САЩ имат към 3 миляди жертви и се включиха кога, когато работата бе опечена. Няма да спорим за исторически събития. Потвърждавам тезата си, че за тези 30 години запада успя да пренапише историята с лъжи, така както македонците крадоха от българската. Проблем на всеки е да си намери достоверни изгточници и да се образова.
"Прессекретариатът на президента Радев съобщи, че са обсъждани "подходи за разрешаване на кризата в Украйна чрез деескалация на напрежението и стриктното изпълнение на Минските споразумения"=====================================Украйна даде ясен сигнал, че вече не счита Минските споразумения за годни да създадат трайно решение на въпроса и не възнамерява да се съобразява. Така, че Радев е говорил за нереални неща. Друг е въпросът, дали украинската страна въобще е "страна" в тези преговори и ситуации. Дори обещанието да бъде информирана за това, какво се решава и е решено е под въпрос.
Говорителят на Зеленски пространно и напоително "обясни". Като махнем смешките как Байдън "докладвал" на Зеленски за разговора си с Путин - основното е, че се връща "тежестта" върху "старите" Мински споразумения. "Пистата" с американците, които Киев жаждаше да "включи във формата", увисва. Т.е. Украйна си е ПАК "изтикана на тепиха". При Зеленски те се правеха на улави и "бЕгаха от час", така да се каже.
Украйна не влиза в обхвата на чл.5 от съюзния договор. Упоменавайки именно него, САЩ всъщност индиректно показват, че няма да се намесват военно в тази страна.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Taiga
Рейтинг: 2166 НеутралноЯсно е, че Путин командва парада!
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"zxp53317185
Рейтинг: 3213 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "Taiga":
На 9ти май ли?
Padrino
Рейтинг: 583 Любопитно"По думите ѝ Москва се опитва под натиска на заплаха и военна сила на застави Киев да се откаже от влизането в Алианса и иска да "подели Европа на сфери на влияния"
Нещо неясно има в това изказване. Европа Е поделена на различни сфери на влияние. Винаги е била и винаги ще бъде. Просто държавите променят политиките си и затова се местят от едно към друго влияние. Американците се опитват да поделят света, но това се приема като "миротворчески" мисии които за съжаление винаги свършват обляни в кръв.
Иран, Ирак, Афганистан, Виетнам, Либия...да изброим само няколко от опитите на Щатите да определят влиянието си като "миротворци".....
s_topuzov
Рейтинг: 310 ВеселоНали Тръмп беше марионетка на Путин, а Байдън щеше да поставя Русия на място? Щото няма и година, а вече са махнати санкциите за СП2, а сега се правят отстъпки в Украйна.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5818 НеутралноЛитва, Латвия и Естония са били независими между двете световни войни и знаят много добре, какво може да направи Русия отново.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевоuzo
Рейтинг: 413 НеутралноСАЩ се изтеглят и от Европа. Горките лапни шарани. Пак излъгани.
blondofil
Рейтинг: 2385 НеутралноРадев е бил побеснелият.
xm...
Рейтинг: 1441 ВеселоИзточноевропейският лидер, който бил побеснял предполагам, че е литовката Шимоните.
constatator
Рейтинг: 1980 НеутралноОтдавна съм констатирал, че всяка държава която е била в руската сфера на влияние и се е отдалечила от руската зависимост, колкото повече се е отдалечила, толкова по-добре живеят нейните граждани!
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1383 НеутралноУмишлено не се казва името на скочилата като ужилена страна-членка.
Истината рано или късно излиза наяве.venciч
Рейтинг: 1979 НеутралноС тоя заспал клоун Америка удари дъното в политическия рейтинг...
The greatest successes comes from the freedom to failatmanpg
Рейтинг: 1817 НеутралноУкраинските медии твърдят друго.
Веселин Дечев
Рейтинг: 3842 Весело"САЩ държат на чл. 5 от Северноатлантическия договор, според който атака срещу един съюзник е атака срещу всички."
В Русия съм! В Русия съм!Те и Франция и Великобритания бяха подписали договор с Полша, но когато Хитлер я нападна те само обявиха война на Германия. На хартия само, естествено. И ко стана с гаранциите?
Molossian
Рейтинг: 352 НеутралноДо коментар [#4] от "s_topuzov":
Panta rhei....Представяш ли този план да беше на Тръмп???
Веселин Дечев
Рейтинг: 3842 ВеселоНяма как. Иначе ако Путин влезе в Украйна, а НАТО не, съвсем ще му падне реномето на НАТОто... В Русия съм! В Русия съм!
dejmos
Рейтинг: 2826 ЛюбопитноПреди виртуалната среща между Путин -Байдън , руския лидер прелетя светкавично за един ден в Индия и се срещна с Моди , продаде 20 зенитни комплекса С 400 и 100 хеликоптера, демонстрирана бе близост от най-високо равнище. Двете страни говориха за икономическото развитие и приключване на системата за разплащане в национални валути. Практически има нов троен съюз Китай - Русия -Индия ... САЩ не може да направи нищо , абсолютно нищо. Русия няма да напада Украйна , в близката една година Украйна ще влезе в Русия с изключение на три региона -Галиция !
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1383 НеутралноДо коментар [#9] от "constatator":
Истината рано или късно излиза наяве.Да, прав сте колега.
Но същото НЕ може да се каже за другият мастодонт САЩ.
НЯМА страна в света, която да се е оправила след като там са били американците.
Може да се понапънете да ми посочите поне една, ако искате.
Страните отървали се от влиянието на СССР може и да се стабилизират, докато тези, опоскани ресурсно от САЩ никога не се оправят.
Имаше ли комунизъм в Бразилия или Аржентина ?
Защо са затънали до гуша и не могат да си изплатят само лихвите, камо ли главниците ?
selqnin
Рейтинг: 3146 ГневноНали е очевидно кой е "побеснелият"???
Той е СРАМ за Отечеството!!!
НЕДОСТОЕН!!!
Веселин Дечев
Рейтинг: 3842 ВеселоГоляма неззависимост, няма що! В Русия съм! В Русия съм!
selqnin
Рейтинг: 3146 ГневноДо коментар [#9] от "constatator":
+++++++
Padrino
Рейтинг: 583 ВеселоНе забравяй и лагери за емигранти по границата с Мексико които администрацията на БайДън отвори ОТНОВО след като нападаше Тръмп за това, че той ги отвори в началото, за да спре хуните от Южна Америка 😂😂
Веселин Дечев
Рейтинг: 3842 ВеселоДа, я виж Таджикистан, Киргизстан и Молдова! Титани!Титани! Все по-добре живеят! А Украина направо цъфти и вързва! В Русия съм! В Русия съм!
Viva la Evolution
Рейтинг: 830 НеутралноБайдън направи голям гаф! С терористи не се преговаря! Вместо да прати стотици щурмови самолети и хеликоптери в Полша, Румъния и Прибалтика, а също и дронове и ПВО системи, с което да покаже на джуджака, да внимава в картинката, той тръгнал да се договаря с него. Що за глупост!
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Николай Теллалов
Рейтинг: 466 Неутралнорешението на тези гордиеви възли е само едно - революция за пряка демокрация и солидарна икономика
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратбих се радвал да е безкръвна, но съм съгласен по изключение глави на дейци като Путин, Байдън, Ердоганя и още известен брой да се покипрят на колове
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1383 НеутралноДо коментар [#18] от "selqnin":
Истината рано или късно излиза наяве.Селски, по пътя на логиката по-вероятно е да е скочил поляка, а не както ти предполагаш Радев.
Предполагаш го по индукция и първосигнално, а не логично.
Кой е "най-застрашен" ?
Помисли.
Кой е обременен най-много исторически ?
Petar Georgiev
Рейтинг: 8 НеутралноПлана на Бай Дъня е много прост - да вдигнат бялото знаме, още преди да е започнала войната. :)
Русия вече е победител, тъй като си взе половината руски територии, които преди това са били част от Украйна и укрите не могат да преглътнат голямата загуба и сега се точат за нова война и да загубят още повече територии от измислената си "държава". :)
Веселин Дечев
Рейтинг: 3842 ВеселоЗаписа ли се доброволец? Или се спотайваш като мишчица? :) В Русия съм! В Русия съм!
blq171066238
Рейтинг: 8 НеутралноЛимитрофите са изпаднали в прострация. Приказката за някакъв си чл. 5 се спихна. САЩ няма да се боде с ядрена държава. Нито в Европа, нито където и да е по света.
2.5
Рейтинг: 1364 Неутрално"Очаква се Байдън да обяви днес такава среща, която според него ще включва най-малко четири други държави от НАТО. Целта е да се обсъди руското безпокойство от разширяването на НАТО и да се съгласуват договореностите, които биха намалили напрежението по източния фланг. При разговора си с Байдън руският президент Владимир Путин поиска да се предоставят гаранции, че няма да има ново източно разширяване."
I Want To BelieveНАТО няма никакво основание да се разширява на изток.
Ние станахме член на алианса, БЕЗ някой да ни пита, като резултатът е, че ни щавят за ненужна техника, която дори нямаме право да купуваме на конкурентни начала...
При конфликт с регионални мащаби България няма никакъв ресурс да се противопостави, а както по всичко личи, че щатите ще пасуват, така че учатието ни в пакта на този етап е само за парлама в мисии като тази в Афганистан, където сме бутафория за да могат тези зад океана да си оправят сметките.
Dexx
Рейтинг: 619 НеутралноДо коментар [#8] от "xm...":
Или Полша. Там особено много обичат руснаци. “Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери Пратчет
aha
Рейтинг: 537 НеутралноДо коментар [#16] от "dejmos":
Китай и Индия в един съюз? Май някой пак е прекалил с водката. Противостоенето на Индия и Китай е много сериозно и не може да се сравнява с две -три народнодемократични републики.
Black Hawk
Рейтинг: 707 НеутралноПо времето на "клоунът Тръмп" Русия, Китай и Иран си налягаха парцалите, а както виждаме сега при Байдън нещата рязко се промениха и действат координирано. Русия притиска Украйна, Китай - Тайван, а Иран поднови ядрената си програма и е на път да се сдобие с ядрено оръжие. За съжаление предстоят още три години слаба и неадекватна администрация в САЩ.
alabalko
Рейтинг: 466 Неутралното санкциите са махнати, ама СП2 не може да тръгне, защото руснаците не искат да спазват европейските правила, че фирмата поддържаща инфраструктурата и фирмата използваща инфраструктурата не могат да са свързани, а и трябва да са регистрирани в ЕС, като в случая за Германия се изисква дружество регистрирано в Германия. Немската бюрокрация се знае, че е бавна и винаги немската прокуратура може да влезе във фирмите, които управляват и ползват тръбата и да направи проверка.
rvr12572942
Рейтинг: 1206 НеутралноСлед публичното унижение с подводниците и АУКУС, Франция вече не я търсете. Оревоар.
Германия още я сърби гъза от ВСВ пък и имат сладко бизнесче с Русия, така че и нея не търсете. Ауфидерзен.
Военният колос Италия с тоя дълг, няма пари дори за пушки и той е Чао!
Та кои съюзници ще застанат на страната на англосаксите, че нещо не мога да се сетя. А, сетих се- прибалтийските тигри. Ха- Ха- Ха.
constatator
Рейтинг: 1980 НеутралноДо коментар [#17] от "Мариана Кълвачева":Да, прав сте колега.
Но същото НЕ може да се каже за другият мастодонт САЩ.
НЯМА страна в света, която да се е оправила след като там са били американците.
Може да се понапънете да ми посочите поне една, ако искате.
Страните отървали се от влиянието на СССР може и да се стабилизират, докато тези, опоскани ресурсно от САЩ никога не се оправят."" "". Мога да ви посоча ФРГ която беше освободена от нацизма от САЩ и да ги сравните с ГДР която беше освободена от нацизма от СССР. Също така вижте на какво ниво в момента е западна Европа освободена от САЩ и Източна Европа "освободена" от нацизма от СССР. Вижте и сравнете Южна Корея и Северна Корея. Ако САЩ не се бяха намесили днес нямаше да я има Южна Корея, Самсунг, LG, Хюндай, Киа и т. н. а щеше да има една огромна и гладна комунистическа Корея. Ако САЩ не се бяха намесили нямаше да го има некомунистически Тайван който в момента е 22 икономика по големина в света.
blondofil
Рейтинг: 2385 НеутралноДо коментар [#30] от "Dexx":
Не бе Радев е побеснял, че натовците не разбират, че Крим е руски. Какъв да е !
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1383 НеутралноДо коментар [#35] от "constatator":
Истината рано или късно излиза наяве.Цитирам ви:"Мога да ви посоча ФРГ която беше освободена от нацизма от САЩ....."
Моля, от кого е освободена Германия ???
Абе човек, на колко години си, учителката ти от прогимназията умира от срам, добре, че не си си написал истинското име.
ywu53306982
Рейтинг: 320 НеутралноДо коментар [#17] от "Мариана Кълвачева":
ФРГ, Япония след ВСВ, Южна Корея, донякъде Турция преди напъните на Ердоган да възроди османската империя, Страните от залива, Полша
xm...
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#30] от "Dexx":
Не мисля.
Русофобията не им е смисъла на живота ...
Пък и няма логика.
Под и със любезното покровителство и съдействие на американците се позиционираха като "любимата им жена в Европа" и се пънат да осъществят под американска благословия и чадър мечтата на Пилсудски "от може до може".
Днес и викат "Инициатива "Три морета" ...
Та тази "инициатива" не би била торпилирана летално от позицията на Байдън, само няма да е толкова ... ъъъ ... остра и с ясно изразен "местен координатор", да я наречем.
Макар и не толкова еднозначно - поляците няма да бъдат все пак толкова "порязани".
Ерго - надали Моравецки би изпаднал чак пък в истерия ...
Николов
Рейтинг: 1017 НеутралноДо коментар [#10] от "Мариана Кълвачева":
Бас държа, че са поляците. Те са много чувствителни на тема “отстъпки към Русия”. Едно време така Западът ги е подарявал на Русия
Прометей
Рейтинг: 8 ВеселоНе се намеква кой е побеснял, но можем да заподозрем личността, ако побесняването включва вдигнати юмруци и подкана към Мафията да си ходи.
zocho1
Рейтинг: 803 НеутралноАми доколкото помня през ВСВ САЩ буквално наводниха Западна Европа. Помня също, че всички страни от същата Западна Европа се възстановиха за учудващо кратко време, вкл. с американска помощ
Viva la Evolution
Рейтинг: 830 НеутралноДо коментар [#34] от "rvr12572942":
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Геополитиката я разбирате, като и ядрената физика. Франсетата така са му набрали на късият заради Вагнер в Мали, че само чакат повод да си му върнат. Но нито те, нито швабите, нито италианците са интересни. С Русия ще се оправят основно Турция, Украйна, Великобритания, САЩ, Япония и още няколко от съседите на прокажената империя, които са и набрали твърде много, за последните 1-2 столетия.
constatator
Рейтинг: 1980 ВеселоДо коментар [#39] от "Мариана Кълвачева":Цитирам ви:"Мога да ви посоча ФРГ която беше освободена от нацизма от САЩ....."
Моля, от кого е освободена Германия ???
Абе човек, на колко години си, учителката ти от прогимназията умира от срам, добре, че не си си написал истинското име" "" "" ".
Американската армия и съветската армия се срещат на бреговете на река Елба. Сега ви моля да проверите и научите през кои държави тече река Елба и къде точно е срещата 😉
von_seeckt
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#44:"zocho1"][/quote]
Афганистан, Ирак и Либия и те преживяха невиждан период на разцвет след американското включване. Украйна и тя цъфти здраво..
Иван K
Рейтинг: 3247 НеутралноБайдън иска да забравим за Чембърлейн
подписivanpopov
Рейтинг: 320 НеутралноБясът, на този стадий, вече не се лекува. Най-милосърдно би било да приспят въпросния лидер, докато не е ухапал още някого и не е предал проклятието.
Веселин Дечев
Рейтинг: 3842 ВеселоВъзстановиха се защото не бяха воювали почти. Франция е превзета за три седмици, Дания и Холандия за по ден-два. Големи войни са водили, няма що! В Русия съм! В Русия съм!
kopo
Рейтинг: 246 ВеселоТова е широко разгласяваната от СССР версия на събитията. Основно за да не се коментира нахлуването на Червената армия на 17.09.1939. Истината е, че Великобритания и Франция започват военните действия срещу Германия веднага. Проблемът е, че те се водят от опита на Първата световна война и военните им действия са бавни и често неадекватни.
Но иначе историята е ясна - през 1945 Германия капитулира безусловно, Полша беше възстановена като независима държава, а Великобритания и Франция бяха от основните страни-победителки.
samoedin
Рейтинг: 4354 Неутрално" Според естонския премиер Кая Калас на Русия не бива да се позволява да се меси във вътрешните работи на НАТО. По думите ѝ Москва се опитва под натиска на заплаха и военна сила на застави Киев да се откаже от влизането в алианса и иска да "подели Европа на сфери на влияния"."
Ами за побесняване си е ! Защо трябва да се правят отстъпки на желаещи да си разделят света на сфери на влияние режими ?
Oleg Iliev
Рейтинг: 8 НеутралноОт текста "По думите ѝ Москва се опитва под натиска на заплаха и военна сила на застави Киев да се откаже от влизането в алианса и иска да "подели Европа на сфери на влияния"."
Според мен сега за Русия не става дума точно за сфери на влияние, а за безопасност. Когато суверенна Куба разполжи руски ракети през 60-те, САЩ не го възприеха така че всяка държава може сама да решава в какви военни алианси да се включва и какви оръжия да разполага на своя територия. Карибската криза беше изправила света на прага на нова война. По подобен начин сега Москва не иска да има директно на границите си сили които може да са враждебни. Би трябвало това да е разбираемо.
von_seeckt
Рейтинг: 237 НеутралноБадън е човек на Путин:))))
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1383 НеутралноДо коментар [#46] от "constatator":
Истината рано или късно излиза наяве.Ето, дотук стигнахме след 30 години реформи в образователната система.
Без коментар.
Българин Бг
Рейтинг: 313 НеутралноРадев дали им е казал, че Крим е руски или това го говори само в предизборна кампания, за да впечатли избирателите си русофили?
el_comendante
Рейтинг: 8 НеутралноНа пропагандният американски официоз му бяха необходими цели 48 часа за да измисли какво да напише и спусне до либералните клонинги, чрез платените им медии. Повече от ясно е, че срещата е била катастрофа за краварите. В омразната им Русия, местните медии открито злорадстват по техен адрес.
Обичам нещата да са прости а не хората да са такива!Иначе, побеснелият източно европейски лидер вероятно е;
1.Комик #1 на Украйна
2. Полша
3.Някой от трите джуджета
el_comendante
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#2] от "zxp53317185":
Обичам нещата да са прости а не хората да са такива!Включително и на 9 Май.
Иван K
Рейтинг: 3247 ВеселоДо коментар [#13] от "Веселин Дечев":
подпис"И ко стана с гаранциите?"
И ко стана с гаранта Франция
dorn
Рейтинг: 1983 НеутралноИди кажи на французите и англичаните че ВСВ е била хартиена за тях.
von_seeckt
Рейтинг: 237 НеутралноЗащото Америка е слаба, затова...и няма ресурс да бъде световен хегемон. Иска обаче да запази част от влиянието си, затова и идеята за сфери на влияние.
el_comendante
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#5] от "Незнайко в Слънчевия град":
Обичам нещата да са прости а не хората да са такива!Защо приказваш глупости? Прочети малко по задълбочено за периода 1917-1925 в Русия, че да ти се изясни за какво става дума.
von_seeckt
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#60:"dorn"][/quote]
Ами прав е колегата, що се отнася до гаранциите за Полша всичко е хартиено там.
zocho1
Рейтинг: 803 НеутралноДруго беше едно време, когато учехме по преводите на съветските учебници!
Oleg Iliev
Рейтинг: 8 НеутралноБи трябвало да не се правят елементарно противоречащи си заявления. Ако Радев казва че Крим е на Русия, той само ще се радва ако САЩ правят отстъпки за Украйна. Решете за какво да обвинявате Радев, поне да не е за взаимноизключващи се неща. А за побеснелият може да ограничим до трите прибалтийски държави и Полша.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
von_seeckt
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#64:"zocho1"][/quote]
Вярно че беше друго. Имаше солидно образование...сега решават тестове...
Иван K
Рейтинг: 3247 НеутралноДо коментар [#53] от "Oleg Iliev":
подпис"Когато суверенна Куба разполжи руски ракети през 60-те, САЩ не го възприеха така че всяка държава може сама да решава в какви военни алианси да се включва."
Има разлика.
Куба не загуби суверенитета си. Дори и днес Куба е независим съсед на САЩ.
Dexx
Рейтинг: 619 НеутралноДо коментар [#41] от "xm...":
“Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери ПратчетСъгласен, че американците направиха доста за Полша през последните години и като въоръжение и като инвестиции, но според мен в такива случаи на поляците им се включват исторически изградените рефлекси.
Те нямат много добър спомен от това, какво се случва, когато "западът" се договори с "изтока".
Веселин Дечев
Рейтинг: 3842 ВеселоНикой не твърди такова нещо. Твърдя, че Франция и Великобритания не са вдигнали оръжие да защитят Полша.Влизат във войната чак когато Хитлер напада и тях. До тогава си трайкат "гарантите" В Русия съм! В Русия съм!
Аз
Рейтинг: 436 НеутралноДо коментар [#16] от "dejmos":
Странно, как Китай и Индия ще са в съюз като през ден се гърмят по планините?
Постоянно се карат за вода, пътища, въздушно и природно богатство, военни и т.н.
То бива да пишете неща, които са ви казали да пишете, ама поне 2 мозъчни клетки размърдвайте от време на време.
plamen_b
Рейтинг: 2832 ЛюбопитноЧе разплащането в национални валути е идея, която Русия винаги се е мъчила да пробута- уж за да се избегне "диктата на долара". Защо не искали тези индийци да се разплащат с рубли?
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
von_seeckt
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#70:"Веселин Дечев"][/quote]
Не го ли виждаш, че не може да анализира твоя пост.
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1383 НеутралноДо коментар [#42] от "Николов":
Истината рано или късно излиза наяве.Да, по надолу в пост 25 съм отговорила на селянина точно това.
Това е най-вероятният скочил.
constatator
Рейтинг: 1980 НеутралноДо коментар [#55] от "Мариана Кълвачева":
Срещата на американската армия и съветската армия на бреговете на река Елба.
https://bg.wikipedia.org/wiki/Среща_на_Елба
blondofil
Рейтинг: 2385 НеутралноДо коментар [#47] от "von_seeckt":
А Крим как е цъфти ли? Пенсиите вървят ли нагоре?
plamen_b
Рейтинг: 2832 РазстроеноТо и България не е воювала много през ВСВ, но след окупирането от СССР още не може да се възстанови :-( Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
von_seeckt
Рейтинг: 237 НеутралноАми цъфти, да! Оправиха му цялата инфраструктура. За пенсиите не съ проверявал, кажи ти!
zocho1
Рейтинг: 803 НеутралноРазбира се - Попов, Можайски, Лодигин, Яблочков - все руски пионери в науката и технологиите, че даже и крепостният Никита, дето първи в света скочил от камбанарията на селската църква със собствонеръчно направени крила
Dimitar Kunev
Рейтинг: 697 НеутралноБайдън става все по-слаб от съюза Си+Путин. Най-вече заради затъващата САЩ-икономика. Разбира се, Щатите все още са световна сила № 1, но са по-слаби от обединението Китай+Русия. Източноевропейските джуджета са пиров успех на Запада срещу Китай. Интересно е и, че Путин играе на принципа на скачените съдове - ако Индия леко се наклони към САЩ, Путин печели Пакистан, Индонезия и още ислямски партньори освен Иран. Светът се променя, по-бавно, отколкото трябва, за да се спре грабежа на Запада над света. 5 века Западът грабеше света, сега светът се пробуди. Само ние и още няколко източноевропейски джуджета /ние не сме джудже като Естония, Литва, Латвия, че и Полша като пчески факторолити/ сме свали-гащи правителства пред Запада.
von_seeckt
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#77:"plamen_b"][/quote]
Леко плямпаш безмислици! Преди 1944 Бг е аграрна държава с почти никаква пътна инфраструктура.
xm...
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#69] от "Dexx":
Е, те "губят" само "каймака".
Но си остават основната сила на източния фланг на НАТО, т.е. "тежестта им" пак е голяма. Вярно, не толкова голяма, ако биха били "острието" в една крайна конфронтация.
Аз въобще не мога да разбера воплите на болните мозъци по темата.
Какво, жалим, че няма да сме "поддиректория" на американците, доминирана от "директорията" Полша?
Че няма да се разположат у нас ядрени ракети със среден обсег, насочени срещу Русия?
За чий ни е?
Ние имаме сметка от едно добро, стратегическо споразумение за региона. Та да си гледаме нашите си вътрешни бакии, че са твърде много за оправяне ...
Вашият профил
Рейтинг: 3131 НеутралноДо коментар [#13] от "Веселин Дечев":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠Стана втората световна война бе фатмак :)
von_seeckt
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#79:"zocho1"][/quote]
Опитваш се да минеш с ченгеджийски номера изтъркани. Не при мен драги!
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1383 НеутралноДо коментар [#64] от "zocho1":
Истината рано или късно излиза наяве.Не зная ваша милост кога е учил, но да ви кажа нещо за днес!
Днес в самата Русия е същото положение като у нас, децата се чудят по кой от многото учебници да учат.
Затова родители са изнамерили по таваните и са дали за преиздаване учебници от .. 1936 г .
Не държавата, а родителите.
Сами си правете сметка накъде отива света и как се прави подмяна на историята.
И не си мислете, че като е Русия и е страна обявена за враг на запада, че запада не е проникнал в руското общество.
Там има даже десет пъти повече национални предатели в сравнение с нашата страна.
Вашият профил
Рейтинг: 3131 НеутралноДо коментар [#24] от "Николай Теллалов":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠скрий се бе, комунист
kaiser
Рейтинг: 2328 НеутралноНаш Руменчо, няма кой друг да реагира така.
Ще има набиване на канче.
kopo
Рейтинг: 246 РазстроеноДо коментар [#70] от "Веселин Дечев":
Това не е вярно. По-точно - чиста лъжа в стил Коминтерна.
Oleg Iliev
Рейтинг: 8 Неутрално"Има разлика" с какво? Украйна твърди че е суверенна, и иска да се включи в НАТО. За Куба Вие също казвате че е суверенна. За каква разлика става дума?
zocho1
Рейтинг: 803 НеутралноТипичен отговор по същество.
rvr12572942
Рейтинг: 1206 НеутралноМомче, много има още да учиш.
von_seeckt
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#90:"zocho1"][/quote]
А какво да ти отговоря на глупостите? Изпляскал си няколко случайни имена и си мислиш, че казваш нещо.
Припознах Литекс
Рейтинг: 748 Неутрално"Прессекретариатът на президента Радев съобщи, че са обсъждани "подходи за разрешаване на кризата в Украйна чрез деескалация на напрежението и стриктното изпълнение на Минските споразумения"
=====================================
Украйна даде ясен сигнал, че вече не счита Минските споразумения за годни да създадат трайно решение на въпроса и не възнамерява да се съобразява.
Така, че Радев е говорил за нереални неща.
Друг е въпросът, дали украинската страна въобще е "страна" в тези преговори и ситуации.
Дори обещанието да бъде информирана за това, какво се решава и е решено е под въпрос.
ivanpopov
Рейтинг: 320 Неутрално1. Не е. Клоуна го интересува много повече мнението на Коломойски и Ахметов. С външните лидери ще намери общ език, независимо от коя посока на света са.
2. Също не - поляците може и да са долни твари, но имат професионална дипломация и знаят много добре как да се държат с господаря.
3. Тук - да. Само че Естония веднага можем да я отхвърлим, защото там толкова дръпнаха напред, че политиците им нямат нужда от подобни идиотски номера за запазване на властта. Остават двата славянски окръга, където подготвените в школите на КГБ и КПСС комсомолци сега са докопали властта. И тъй като са абсолютно некадърни да я задържат с адекватно управление, намират спасение в хейтърството и борбата със световните заплахи. Само са сменили обекта за нападки.
dark'star
Рейтинг: 4212 НеутралноПоловината население на тези страни е руско, макар да ги държат без паспорти = Русия няма да направи нищо лошо на прибалтийските държави, само дето някои от техните ръководители полудяват от страх, че както на времето Вермахта не опази колаборационстите, сега и НАТО няма да опази лакеите си. КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
ivanpopov
Рейтинг: 320 НеутралноПроблемът с България е, че управляващите в пост социализма са по-некадърни от тези ПРЕЗ и тези ПРЕДИ, взети заедно.
gianni
Рейтинг: 1270 НеутралноДечев, в НАТО има професионални армии, само мамашата ти има навика да изпраща необучени 18 годишни деца. Затова и жертвите които дава във войните са в пъти повече. Виж, ти може да се запишеш в армията на готвача Пригожин. Не забравяй обаче преди това да си смениш отдолу мотото на "В Груз 200 съм! В Груз 200 съм! "
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1383 НеутралноДо коментар [#75] от "constatator":
Истината рано или късно излиза наяве.Ама моля ви, не се напъвайте, ходили сме на училище.
Съседката ми решила да направи суджуци конско и пилешко.
И направила.
Взела един кон и ... едно пиле и ги смесила.
Та и вие ни убеждавате в неща, които знаем.
СССР изнесе цялата война и загуби повече от 120 милиона жертви мирни жители и военни, а прехвалените от вас САЩ имат към 3 миляди жертви и се включиха кога, когато работата бе опечена.
Няма да спорим за исторически събития.
Потвърждавам тезата си, че за тези 30 години запада успя да пренапише историята с лъжи, така както македонците крадоха от българската.
Проблем на всеки е да си намери достоверни изгточници и да се образова.
xm...
Рейтинг: 1441 НеутралноНищо подобно и тъкмо обратното!
Говорителят на Зеленски пространно и напоително "обясни".
Като махнем смешките как Байдън "докладвал" на Зеленски за разговора си с Путин - основното е, че се връща "тежестта" върху "старите" Мински споразумения.
"Пистата" с американците, които Киев жаждаше да "включи във формата", увисва.
Т.е. Украйна си е ПАК "изтикана на тепиха". При Зеленски те се правеха на улави и "бЕгаха от час", така да се каже.
Припознах Литекс
Рейтинг: 748 НеутралноДо коментар [#13] от "Веселин Дечев":
Украйна не влиза в обхвата на чл.5 от съюзния договор.
Упоменавайки именно него, САЩ всъщност индиректно показват, че няма да се намесват военно в тази страна.