Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"2022 г. ще е и първата, в която трябва да се разгърне с пълен мащаб най-амбициозната в историята на съюза програма за възстановяване от пандемията и реформиране на икономиката. (Не веднага за България, която поиска поне до края на февруари да разговаря с Европейската комисия по националния План за възстановяване.)"България с тези комунисти от подмяната няма да получи пари. Кога комунист е управлявал и не е имало проблеми с това просто да вземат едни пари от ЕС? Тези са толкова бездарни, че не могат да протегнат ръка да вземат пари.
Какви са тези глупости? Къде в Европа има върховенство на закона? Във Франция ли? Че нали ако имаше такова Саркози щяха да го осъдят за корупция докато беше президент, а не да започнат делото едва в средата на 2021?
" В момента един от относително реалистичните варианти да постигне нещо стратегическо в бъдеще изглежда е Москва да "изтъргува" връщането на Донбас под контрола на Киев срещу неутралитет на Украйна, гарантиран в някакъв нов формат от НАТО и Русия."
Такъв вариант означава пълна капитулация на Русия защото единственият начин да се гарантира неутралитета на Украйна е смяната на режима там която никога няма да стане по парламентарен път или чрез натиск от Запад.
"Показателно, че Путин има украински проблем, е това, че Русия не отваря дума за засиленото военно партньорство и присъствие на натовска държава като Турция в съседен Азербайджан. "
А защо Западът пет пари не дава за нарушените от Турция международно признати граници на Сирия а се занимава само с тези на Украйна получени в бившият СССР?
Осем месеца не виждам нищо ефективно в харчовете та държавата. И затова не са нужни и европейските пари. Икономиката вкарва в бюджета пари , които продължават да се харчат бавно, популистки и безсмислено. Да не говорим за сриват на чуждестранните инвестиции със 70%. Да не говорим за спрените капиталови разходи. 20 дни Кирчо и Кокорчо управляват и още не съм чул нещо за бюджета. Че да видим какви ще са плановете им. Да напомня, че кохезионните фондове и те те се усвояват. А там от старите и новите имаме 48 милиарда. Така, че уви харчи се по-бавно и от ГЕРБ.
Нито Русия ще се откаже някога от рускоговорящите в Донбас, нито пък в Украйна ще се смени режима. Властващите в Украйна са избрани на демократични избори. По-вероятно е някой ден да се смени режима в Русия и да дойде реална демокрация след цветна революция (от която Путин толкова много се страхува)... Само че и да дойдат демократи на власт в Русия няма как да се откажат от рускоговорящите в Украйна.
До коментар [#2] от "Vesselin Velkov":Осем месеца не виждам нищо ефективно в харчовете та държавата. И затова не са нужни и европейските пари. Икономиката вкарва в бюджета пари , които продължават да се харчат бавно, популистки и безсмислено. Да не говорим за сриват на чуждестранните инвестиции със 70%. Да не говорим за спрените капиталови разходи. 20 дни Кирчо и Кокорчо управляват и още не съм чул нещо за бюджета. Че да видим какви ще са плановете им.Да напомня, че кохезионните фондове и те те се усвояват. А там от старите и новите имаме 48 милиарда. Така, че уви харчи се по-бавно и от ГЕРБ.
Подмяната е "спечелила" от преди 9 месеца... И какво? Освен да се теглят заеми, да се вдигат цени и да се вършат престъпления (нарушаване на конституцията) друго не се върши.
До коментар [#4] от "Julian Mall":Нито Русия ще се откаже някога от рускоговорящите в Донбас, нито пък в Украйна ще се смени режима. Властващите в Украйна са избрани на демократични избори. По-вероятно е някой ден да се смени режима в Русия и да дойде реална демокрация след цветна революция (от която Путин толкова много се страхува)... Само че и да дойдат демократи на власт в Русия няма как да се откажат от рускоговорящите в Украйна.
След като за 30 години след разпада на СССР единствените руснаци които бяха ефективно защитени бяха двата милиона в Крим а останалите 28 милиона бяха оставени на произвола на съдбата или получиха частична защита като в Донбас и Приднестровието не виждам някакви твърди гаранции за руснаците в Донбас подложени на украинският терор вече 8 години.
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
14
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
15
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
В цяла Европа има протести, които се заобикалят от всички медии, но те си съществуват и ще избият на някъде. За американците дори не ми се мисли... , как може от 350 милиона да се чудят кой по-голям сакатлък да ги води. Руснаците явно нямат лидерски проблем за сега, Та така...
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Със сигурност и през 2022 година, ще ни приказват глупости за върховенство на закона и подобни еквилибристики, докато безцеремонно биват потъпквани от същите тези, които ни пробутват претоплената манджа.
Обичам нещата да са прости а не хората да са такива!
"Показателно, че Путин има украински проблем, е това, че Русия не отваря дума за засиленото военно партньорство и присъствие на натовска държава като Турция в съседен Азербайджан. "А защо Западът пет пари не дава за нарушените от Турция международно признати граници на Сирия а се занимава само с тези на Украйна получени в бившият СССР?
Върховенството на закона е като “защо си без шапка” от съария виц. Какъв е измерителят за върховенство, ако няма такъв, кой ги “раздава” тези квалификации? Съвпадение ли е, че ако една държава не играе по свирката на една голяма държава, група медии заговарят за липса на върховенство на закона там, хибридна държава, корупция и т.н..? Плаща ли се за такова говорене?
След вчерашното споразумението за неизползване на ядрена сила между 5-те ядрени страни, всичко е възможно. Така е започнала и ВСВ - след споразумение между Германия и Русия за ненападение помежду им. ДАНО ДА ГРЕША.
Върховенството на закона е като “защо си без шапка” от съария виц. Какъв е измерителят за върховенство, ако няма такъв, кой ги “раздава” тези квалификации? Съвпадение ли е, че ако една държава не играе по свирката на една голяма държава, група медии заговарят за липса на върховенство на закона там, хибридна държава, корупция и т.н..? Плаща ли се за такова говорене?
Който крещи повече той е мерило за върховенството на закона. Като правило това са мафията и престъпниците. А ГОЛЕМИТЕ го използват за бухалка. Преди беше човешките права, ама се изтърка.
ПравописА е поле за изява на неграмотните!
След вчерашното споразумението за неизползване на ядрена сила между 5-те ядрени страни, всичко е възможно. Така е започнала и ВСВ - след споразумение между Германия и Русия за ненападение помежду им.ДАНО ДА ГРЕША.
======....от тях е изключено Путин да получи удовлетворяване на =невъобразимите= искания НАТО да спре да се разширява ====== невъобразимите искания ли са това наистина или разумност ? И кой точно води до ескалация на напрежението ?..... НАТО ако се разшири със Украйна ще е на 500 км от Москва, равносилно Русия да постави ядрени оръжия в Куба...... Украйна, безспорно е самостоятелна държава с право на избор, но и Куба на времето беше такава, но САЩ тогава не говореха за правото и сама да си решава....... двойни стандарти и безгранична наглост......
"В Европейския съюз предстоят 12 месеца на съдбоносни решения:
-за посоката на развитие на енергетиката до средата на века, -климатичните политики до края на десетилетието, -миграцията и охраната на външните граници, -цифровата сигурност, борбата с дезинформацията и защита свободата на медиите..."
От сега е ясно, че през 2022 г. ЕС няма да реши проблема с миграцията. Това е сигурно.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Доста проблеми и винаги един е виновен, а това с " голяма вероятност " не е точно така, още повече когато се наблюдава износ на вътрешни проблеми върху гърба на доброволно афиширали се като демократи. Всъщност виновни има и те не са един или само двама....А и превещаването на краен резултат не действа никак успокояващо за същите.
Буламач със стари опорки - лошия Тръмп, Орбан, Ердоган, Путин и пр :)
Лошия Тръмп поне дерегулира пазара на нефт и шистаци и цената на петрола и газа заби в земята и на Путя му отъня бюджета. Сега борещия се за мир и срещу лошия Путин Бъйдън направи така че цената на газа и петрола да е в небето, съответно пълни бюджета на Путин.
Ама на тая логическа връзка често убягва на умно-красивите.
На междинните избори демократите ще загубят навсякъде, където на последните избори са спечелили с по-малко от 18-20 пункта. Във Виржиния Найдън печели с 11 пункта, а известният демократ кандидат за губернатор загуби с толкова от никому неизвестен републиканец. В Ню Джърси Байдън печели с 20 а кандидата за губернатор демократ едва измъкна победа срещу никому неизвестен републиканец с една две точки. Инфлацията, критичната расова теория и положението на мексиканската граница ще свършат работата на републиканците, които сами по себе си, с едно две изключения, са също clueless. Байдън е съгласен с това каква трагедия е и затова казва “I agree, Let’s go Brendon.”
"Допитване на "Вашингтон пост" и Университета на Мериленд от тези дни показа, че 60% от американците го смятат за отговорен за бунта от 6 януари 2021 г."
Това е безспорен факт. Хубаво е, че и голяма част от републиканците признават това.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
"Най-голяма е тази пропаст по въпроса легитимно избран ли е Байдън - 69% от гласувалите за Тръмп казват "не" срещу 97% от избралите президента, които са убедени, че той легитимно е в Белия дом."
На кой му пука какво мислят психясалите лузъри тръмписти!? :-D
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Всичко ще е наред и с новата година, едни ще имрат, други ще се родят, много ще обеднеят, малко ще забогатеят, ще има войни, преврати, фалити и възходи, инфлация, кръв и сперма, хората ще правят изключителни злини, както и невероятно добрини...т.е. всичко ще си е както "откакто свят светува".
Т.е. Иво мисли така.
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
"В Европейския съюз предстоят 12 месеца на съдбоносни решения: -за посоката на развитие на енергетиката до средата на века, -климатичните политики до края на десетилетието, -миграцията и охраната на външните граници, -цифровата сигурност, борбата с дезинформацията и защита свободата на медиите...".
До 12:"Julian Mall"...не виждам някакви твърди гаранции за руснаците в Донбас подложени на украинският терор вече 8 години...." Би ли пояснил за терора? Бият ли ги, гладни ли ги държат, или не им дават да пият?
Всичко ведно, но главното - убиват ги! Да отхвърлиш хиляди хора от народа си по този нечовешки начин /ако можеха и въздуха щяха да им спрат/ и да ги избиваш, и на този фон да имаш претенции към тях - !?!??!?!
-------------------- големият въпрос са изборите в Италия и Франция и идването на власт на десни партии в ключови икономики за ЕС. Стига с този глобализъм, антинационализъм, стига с това петопяване на европейците, стига с тези джендър пропаганди.
Операция Коронавирус се е погрижила и ще продължи да се грижи и през тази година за "върховенството на закона".Тука проблем няма да има. Или както Другаря Сталин обичал да казва:"По въпроса за плурализма две мнения да няма!"
Всъщност не много добър, а най-добрият в областта в която работи от години! Демократична България трябва да предложи Иван Иванов, за нов мандат! Всички други потенциални кандидати, ще бъдат калинки на новата власт, следователно ще формират нереални цени, удобни на властта! КЕВР е независим орган. Иван Иванов е гаранция, че ще си остане такъв и за в бъдеще.
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
Мими,ти си гледай пропадналата държавица Турция и оропадналия и банкрутирал режим на Ердоганчо.Боко беше изритан заради некадърност и корупция,българите решават,а бе пропаднали ислямски режими като този в Анкара Харвардските възпитаници не са родоотстъпници и да целуват краката на никого,както правеше Б.Б..Свиквай с реалностите,България тръгна вече по правилния път .
shlshlshlshl
" Президентът Реджеп Тайип Ердоган не само е свидетел на най-големия крах на националната валута, откакто дойде на власт като премиер през 2003 г. и президент от 2014 г. Анализатори коментираха в началото на годината, че последните му действия и призиви изглеждат като подготовка за обявяване на предсрочни избори. Така той може да опита да изненада опозицията и да избегне затъване във финансова, валутна и икономическа криза точно преди символичната за Турция и лично за него 100-годишнина на републиката през 2023 г."
Тоя вече няма никакъв полезен ход, сривът му е всекидневен, както междувпрочем и икономиката на самата Турция, без никакви изненади..........
- защото политическият дневен ред на президента се придвижва твърде бавно
Кое от дневния ред на Бай Дън не се е случило?
- защото Демократическата партия се раздира от идеологически междуособици (не нещо необичайно за всеобхватните по характера си два партийна гранда на САЩ)
Идологически междуусобици са крайно-лявата фракция с т.н. Скуад, начело с крайно негратоната Санди Кортез, възхваляващият СССР Бърни и разни други комунисти
- защото това ще зареди с енергия Републиканската партия, преди да е успяла да се дистанцира от Доналд Тръмп и позорното щурмуване на Капитолия преди година.
Републиканците ще изметът демократите. Това винаги е ставало при президент демократ, данните, проучвния и скорошните избори го потвърждават това в пълна сила. Републиканците ще изметата и крайно лявата измет от местните парламенти, училищните съвети, щатски прокурори и други дребни комита
'progressives' is the politically correct word for communists
"Допитване на "Вашингтон пост" и Университета на Мериленд от тези дни показа, че 60% от американците го смятат за отговорен за бунта от 6 януари 2021 г."Това е безспорен факт. Хубаво е, че и голяма част от републиканците признават това.
Безпорен факт щеше ако нямаше записи показващи обратното че тълпата просто беше пусната вътре
'progressives' is the politically correct word for communists
Не знам какви записи си гледал ти. Има доста записи, които показват, че охраната на сградата правят всичко по силите си да спрат тълпата тръмписти да влязат вътре.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
След вчерашното споразумението за неизползване на ядрена сила между 5-те ядрени страни, всичко е възможно. Така е започнала и ВСВ - след споразумение между Германия и Русия за ненападение помежду им.ДАНО ДА ГРЕША. —цитат от коментар 24 на tolex
Същото споразумение са подписали Чембтрлейн и Даладие
Не точно. Чембърлейн и Даладие решават да удоволетворят изканията на Хитлер (идентични със сегашните искания на Путен) в името на мирът.
По този повод един известен политик казва: В Мюнхен 1938г избирахме между позора и войната. Избрахме позора. В последствие получихме и войната.
Дано сегашните лидери на САЩ ЕС и НАТО да си вземат поука от историята и да наврат Путин където слънце не огрява.
61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa.
Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
"Големият въпрос - Путин - Украйна - НАТО" Пак куп лъжи. Украйна не никакъв проблем за Путин. Проблемът е глобалната стратегическа стабилносг. Това предполага връщането на войски и премахване на инфраструктура в държавите лимитрофи, до нивото от 1997 г., от което Путин няма да отстъпи. Т.е. лимитрофите се превръщат в куфари без дръжки. Жабешките подскоци към границите на Русия ще бъдат пресечени от корен. Украйна ще падне, като презрял плод в ръцете на Путин и без да има нужда да напада. Свидомия вече не е субект, а обект в преговорите, които ще се състоят на 6 януари. Тя даже не е поканена на разговорите в нормандския формат.
"Големият въпрос - Путин - Украйна - НАТО" Пак куп лъжи. Украйна не никакъв проблем за Путин. Проблемът е глобалната стратегическа стабилносг. Това предполага връщането на войски и премахване на инфраструктура в държавите лимитрофи, до нивото от 1997 г., от което Путин няма да отстъпи. Т.е. лимитрофите се превръщат в куфари без дръжки. Жабешките подскоци към границите на Русия ще бъдат пресечени от корен. Украйна ще падне, като презрял плод в ръцете на Путин и без да има нужда да напада. Свидомия вече не е субект, а обект в преговорите, които ще се състоят на 6 януари. Тя даже не е поканена на разговорите в нормандския формат.
"В Европейския съюз предстоят 12 месеца на съдбоносни решения: .... - борбата с дезинформацията ..."
Това е едно от нещата които ме притесняват. От една страна е ясно че трябва да има борба с дезинформацията, от друга страна борбата която наблюдаваме сега предизвиква тревога. Често борбата сдезинформацията се свежда до публикуване на контрадезинформация, което само увеличава обема на недостоверната информация и навежда на мисълта че "всичките са маскари". Отделно в интернет медиите борбата с дезинформацията доведе до ограничаване свободата на изразяването. Нъкяде това става поради некомпетентност на служителите на ниско ниво които проверяват информацията, другаде служители на по-високо ниво следват политическите си пристрастия. И ако за военнтото противопоставяне виждам надежда да се договорят и нещата да се поуспокоят, при борбата с дезинформацията досега не съм видял/чул/прочел работеща концепция.
Съгласен ! Украйна въобще не е тема. Тази страна се разпада пред очите на всички. Никой не иска да е украинец..., и защо да е ? Бедност , мизерия , съвременно колониално робство
"дали Северна Македония ще отиде на предсрочни избори. Ако това се случи, надеждите в България за раздвижване на отношенията може да бъдат охладени."
Какви "надежди" има в България, че те да се "охлаждат" ? Ще се охладят НАДЕЖДИТЕ на РС Македония за започване преговори с ЕС! А ние сме си там от 2014 година. ДГД макетата!!!
Е те са така наследниците на ДС/кГБ, найнайнай десни и консервативни, православни,като кумира им путлер-късия и и смело клеѝмят левундери ,либерасти и комунисти всики неблагонадеждни за кремълския им капо де тути капи...
единствената важна за света съдбоносност би бил краят на контрареволюционната епоха, която започна с "Перестройката" (съвместен план на Запада и болшевишката върхушка за предотвратяване на социален взрив, плюс превръщане на държавнокапиталистическата партийна номенклатура в частнокапиталистически елит)
ако човечеството не довърши капитализма във всичките му форми, капитализмът ще довърши човечеството
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
Няма нужда да се разпадат. Просто трябва да закрият военните си бази в Европа и да се изнесат от тук. Както се изтеглиха съветските войски от Германия.
Защото, бае, тогава ще трябва да се занимае не само с турските нарушения в Сирия, ами и с американското ограбване на нефтените находища в Източна Сирия. Затова и "Европа" се занимава само с Русия.
Най-европейските сред "новите" членове на ЕС, Унгария, Полша и Словения, се противопоставят на диктата на новата Свещена римска (германска ) империя. Подрязването на крилата на бившите комунисти в тези страни се представя от розовеещите еврократи като накърняване на върховенството на закона. От изхода на тази битка зависи бъдещето на Европейския съюз
Много интересно, говорим за сигурността и върховенството на закона в Европа и бля -бля.......а в същото време се премълчава, че Украйна вкарва фашистки закони с които собствените им граждани от Донбас ще бъдат лишени от украинско гражданство за да не влияели на бъдещи избори......говоря за тея с руско и украинско ....... Замислете се пичове, все едно ние да лишим "турците" от право на глас........ и точно баж "големите демократи" и НПО та.......сега си налягат кирливите парцали......и си заработват поредният транш....... Замислете се когато точно тея измекяри ви говорят за върховенството на закона в Европа.........
Замислете също, що за страна може да бъде страна която включва в конституцията си членство в НАТО, непосредствено след военен преврат....... демократична ли е тази страна и трябва ли да бъде подкрепяна въобще ?
Една друга страна зачеркна конституцията си, обнули президента си за да може да управлява вечно и заплашва че може да повтори и да превърне в радиоактивен прах Европа , какво да сторим с нея?!
"Докато наблюдаваме дебюта на тази партия геостратегически шах, ще се види по-ясно и кои са атлантическите сили и лидери в Европа, включително в България." У нас такива лидери са само на думи, дойде ли до действия, обръщаме плочата.
До коментар [#76] от "MPetr":Една друга страна зачеркна конституцията си, обнули президента си за да може да управлява вечно и заплашва че може да повтори и да превърне в радиоактивен прах Европа , какво да сторим с нея?!
Коя е тая страна и може ли да ми дадете линк да прочета какво е зачеркнала в конституцията си (щом има такава). Ако може да е на английски. Благодаря
'progressives' is the politically correct word for communists
Стигнах в четенето до там, където се казва, че Русия щяла да върне Донбас в замяна на неутралитет на Украйна. По-нататък нямаше смисъл Баси аматьорите пишман-анализатори. "Дневник", къде ги намерите такива?
Забелязвам, че Путин успешно ни насъсква един срещу друг и си плете кошницата по този начин. У нас, чрез агентите от ДС и енергетиката, отдавна ни е разделил на две. Каквото и да правим, който и да управлява - печели Путин. Сърбия е негова, Унгария също. Успя да отцепи ВБ от ЕС. Отдавна Полша, Румъния и Турция са в НАТО. Не обелва и дума за това. Пречи му само амбицията на Украйна да влезе в НАТО. И понеже вече си има съюзници в ЕС, иска нова подялба на Европа, сфери на влияние и тем подобни щуротии. Иначе щял да влезе с войски в Украйна. Смятам, че НАТО в един момент ще го предупреди, че там ще срещне натовските войски.
До коментар [#7] от "anonimnii": " Само че и да дойдат демократи на власт в Русия няма как да се откажат от рускоговорящите в Украйна."
Ха ха!Путин как се отказа от рускоговорящите в бившите съветски републики в централна Азия? Там проблемите на руснаците бяха същите и дори по-големи отколкото в Украйна, но Путин не посмя да ги "защити" така , както в УКрайна , защото зад Казахстан и останалите държави от Средна Азия стои Китай. Не си мисли , че Путин го е грижа за руснаците. Сега руснаците масово напускат държавите от Централна Азия и се преселват в Русия. В Казахстан при разпада на СССР населението беше 36% руско , а сега процентът на руското население в тази държава е едноцифрено число. В другите централноазиански държави е още по-нисък.
Замислете също, що за страна може да бъде страна която включва в конституцията си членство в НАТО, непосредствено след военен преврат....... демократична ли е тази страна и трябва ли да бъде подкрепяна въобще ?
След този "преврат" имаше два демократични избори за президент. Това е доказателство , че тази страна е демократична. Недемократична е Русия , която позволи диктаторът Путин да я управлява вече две десетилетия. Украйна освен , че е демократична , е и евроатлантически ориентирана , видно от нейната конституция , която е начертала нейния стратегически път към Европа, а не към Азия.
До коментар [#5] от "Julian Mall": "А защо Западът пет пари не дава за нарушените от Турция международно признати граници на Сирия а се занимава само с тези на Украйна получени в бившият СССР?"
Що за въпрос. Русия повлече крак за агресии. Русия първа окупира и анексира чужди територии. Някои като Ердоган взимат пример от нея.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Vesselin Velkov
Рейтинг: 2030 НеутралноДа се обзаложим? Не само ще вземе пари, но ще ги използва и ефективно. За разлика от ГЕРБ.
john trivolta
Рейтинг: 762 ЛюбопитноКакви са тези глупости? Къде в Европа има върховенство на закона? Във Франция ли? Че нали ако имаше такова Саркози щяха да го осъдят за корупция докато беше президент, а не да започнат делото едва в средата на 2021?
Julian Mall
Рейтинг: 3731 Неутрално" В момента един от относително реалистичните варианти да постигне нещо стратегическо в бъдеще изглежда е Москва да "изтъргува" връщането на Донбас под контрола на Киев срещу неутралитет на Украйна, гарантиран в някакъв нов формат от НАТО и Русия."
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоТакъв вариант означава пълна капитулация на Русия защото единственият начин да се гарантира неутралитета на Украйна е смяната на режима там която никога няма да стане по парламентарен път или чрез натиск от Запад.
Julian Mall
Рейтинг: 3731 Любопитно"Показателно, че Путин има украински проблем, е това, че Русия не отваря дума за засиленото военно партньорство и присъствие на натовска държава като Турция в съседен Азербайджан. "
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоА защо Западът пет пари не дава за нарушените от Турция международно признати граници на Сирия а се занимава само с тези на Украйна получени в бившият СССР?
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2321 НеутралноДо коментар [#2] от "Vesselin Velkov":
Осем месеца не виждам нищо ефективно в харчовете та държавата. И затова не са нужни и европейските пари. Икономиката вкарва в бюджета пари , които продължават да се харчат бавно, популистки и безсмислено.
Да не говорим за сриват на чуждестранните инвестиции със 70%. Да не говорим за спрените капиталови разходи. 20 дни Кирчо и Кокорчо управляват и още не съм чул нещо за бюджета. Че да видим какви ще са плановете им.
Да напомня, че кохезионните фондове и те те се усвояват. А там от старите и новите имаме 48 милиарда.
Така, че уви харчи се по-бавно и от ГЕРБ.
anonimnii
Рейтинг: 662 НеутралноДо коментар [#4] от "Julian Mall":
Нито Русия ще се откаже някога от рускоговорящите в Донбас, нито пък в Украйна ще се смени режима. Властващите в Украйна са избрани на демократични избори. По-вероятно е някой ден да се смени режима в Русия и да дойде реална демокрация след цветна революция (от която Путин толкова много се страхува)... Само че и да дойдат демократи на власт в Русия няма как да се откажат от рускоговорящите в Украйна.
Vesselin Velkov
Рейтинг: 2030 НеутралноГлупости! Редовно правителство има от 20 дни, парламент от месец.
anonimnii
Рейтинг: 662 НеутралноПодмяната е "спечелила" от преди 9 месеца... И какво? Освен да се теглят заеми, да се вдигат цени и да се вършат престъпления (нарушаване на конституцията) друго не се върши.
SS
Рейтинг: 2556 ВеселоМакрон е бита карта , чакайте популист ...
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2321 НеутралноДо коментар [#8] от "Vesselin Velkov":
Не са глупости, а реални числа. Да де. От 20 дни не виждам плановете сиреч бюджета за 2022 година като проект.
Julian Mall
Рейтинг: 3731 РазстроеноСлед като за 30 години след разпада на СССР единствените руснаци които бяха ефективно защитени бяха двата милиона в Крим а останалите 28 милиона бяха оставени на произвола на съдбата или получиха частична защита като в Донбас и Приднестровието не виждам някакви твърди гаранции за руснаците в Донбас подложени на украинският терор вече 8 години. По-добре миг свобода отколкото живот в робство
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
dark'star
Рейтинг: 3884 Неутралнона 6 януари ще има среща на "Нормандския формат" :-)
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО> ще видим какво са се разбрали за Украйна
ju.li
Рейтинг: 1536 НеутралноВ цяла Европа има протести, които се заобикалят от всички медии, но те си съществуват и ще избият на някъде.
За американците дори не ми се мисли... , как може от 350 милиона да се чудят кой по-голям сакатлък да ги води.
Руснаците явно нямат лидерски проблем за сега,
Та така...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
el_comendante
Рейтинг: 8 НеутралноСъс сигурност и през 2022 година, ще ни приказват глупости за върховенство на закона и подобни еквилибристики, докато безцеремонно биват потъпквани от същите тези, които ни пробутват претоплената манджа.
Обичам нещата да са прости а не хората да са такива!eti mehter
Рейтинг: 4117 ВеселоДо коментар [#9] от "anonimnii":
BukalemunУспокой се.....
Ще свинете да живеете и без ББ....
Той до някъде му намираше цаката на управлението....
el_comendante
Рейтинг: 8 НеутралноЗащото от край време Европа е лека дама, която ходи при онзи, който плаща повече. Обичам нещата да са прости а не хората да са такива!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
svoboden
Рейтинг: 1795 НеутралноВърховенството на закона е като “защо си без шапка” от съария виц. Какъв е измерителят за върховенство, ако няма такъв, кой ги “раздава” тези квалификации? Съвпадение ли е, че ако една държава не играе по свирката на една голяма държава, група медии заговарят за липса на върховенство на закона там, хибридна държава, корупция и т.н..? Плаща ли се за такова говорене?
tolex
Рейтинг: 694 НеутралноСлед вчерашното споразумението за неизползване на ядрена сила между 5-те ядрени страни, всичко е възможно.
Така е започнала и ВСВ - след споразумение между Германия и Русия за ненападение помежду им.
ДАНО ДА ГРЕША.
МЕСИ от Бояна
Рейтинг: 1189 НеутралноЗаглавие и статия, поръчани от Кремъл!
СЛАВА НА УКРАЙНА! МАЧКАЙ РУСНЯТА и ПУТНЯТА!Така ли ще караме и през Новата 2022?
lz2
Рейтинг: 2050 НеутралноКойто крещи повече той е мерило за върховенството на закона. Като правило това са мафията и престъпниците. А ГОЛЕМИТЕ го използват за бухалка. Преди беше човешките права, ама се изтърка. ПравописА е поле за изява на неграмотните!
dark'star
Рейтинг: 3884 НеутралноСъщото споразумение са подписали Чембтрлейн и Даладие КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
MPetr
Рейтинг: 1018 Неутрално======....от тях е изключено Путин да получи удовлетворяване на =невъобразимите= искания НАТО да спре да се разширява ====== невъобразимите искания ли са това наистина или разумност ? И кой точно води до ескалация на напрежението ?..... НАТО ако се разшири със Украйна ще е на 500 км от Москва, равносилно Русия да постави ядрени оръжия в Куба...... Украйна, безспорно е самостоятелна държава с право на избор, но и Куба на времето беше такава, но САЩ тогава не говореха за правото и сама да си решава....... двойни стандарти и безгранична наглост......
Иво
Рейтинг: 4148 Любопитно"В Европейския съюз предстоят 12 месеца на съдбоносни решения:
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36-за посоката на развитие на енергетиката до средата на века,
-климатичните политики до края на десетилетието,
-миграцията и охраната на външните граници,
-цифровата сигурност, борбата с дезинформацията и защита свободата на медиите..."
От сега е ясно, че през 2022 г. ЕС няма да реши проблема с миграцията. Това е сигурно.
Николай Бучков
Рейтинг: 337 НеутралноДоста проблеми и винаги един е виновен, а това с " голяма вероятност " не е точно така, още повече когато се наблюдава износ на вътрешни проблеми върху гърба на доброволно афиширали се като демократи. Всъщност виновни има и те не са един или само двама....А и превещаването на краен резултат не действа никак успокояващо за същите.
Бланш
Рейтинг: 60 НеутралноНякой шеф у доскучало, в неделя, и реди "интриги и закачки"предимно за наша сметка.
moreee
Рейтинг: 431 НеутралноЛибералният интернационал не ми изглежда много уверен в светлото зелено бъдеще. Много камъчета, които могат да обърнат каруцата се насъбраха май.
realguru
Рейтинг: 1790 НеутралноБуламач със стари опорки - лошия Тръмп, Орбан, Ердоган, Путин и пр :)
Лошия Тръмп поне дерегулира пазара на нефт и шистаци и цената на петрола и газа заби в земята и на Путя му отъня бюджета. Сега борещия се за мир и срещу лошия Путин Бъйдън направи така че цената на газа и петрола да е в небето, съответно пълни бюджета на Путин.
Ама на тая логическа връзка често убягва на умно-красивите.
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1530 НеутралноНа междинните избори демократите ще загубят навсякъде, където на последните избори са спечелили с по-малко от 18-20 пункта. Във Виржиния Найдън печели с 11 пункта, а известният демократ кандидат за губернатор загуби с толкова от никому неизвестен републиканец. В Ню Джърси Байдън печели с 20 а кандидата за губернатор демократ едва измъкна победа срещу никому неизвестен републиканец с една две точки.
Инфлацията, критичната расова теория и положението на мексиканската граница ще свършат работата на републиканците, които сами по себе си, с едно две изключения, са също clueless.
Байдън е съгласен с това каква трагедия е и затова казва “I agree, Let’s go Brendon.”
Иво
Рейтинг: 4148 Любопитно"Допитване на "Вашингтон пост" и Университета на Мериленд от тези дни показа, че 60% от американците го смятат за отговорен за бунта от 6 януари 2021 г."
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Това е безспорен факт. Хубаво е, че и голяма част от републиканците признават това.
Иво
Рейтинг: 4148 Весело"Най-голяма е тази пропаст по въпроса легитимно избран ли е Байдън - 69% от гласувалите за Тръмп казват "не" срещу 97% от избралите президента, които са убедени, че той легитимно е в Белия дом."
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36На кой му пука какво мислят психясалите лузъри тръмписти!? :-D
Иво
Рейтинг: 4148 Весело"На 6 февруари британската кралица Елизабет II ще отпразнува платинен юбилей - 70 години на трона."
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Това "положително" събитие спокойно можеше да го пропуснете. Едва ли някой в България и ЕС се вълнува от тази годишнина.
georgievb
Рейтинг: 1786 НеутралноЗа много години!!! Живи и здрави!
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bdВсичко ще е наред и с новата година, едни ще имрат, други ще се родят, много ще обеднеят, малко ще забогатеят, ще има войни, преврати, фалити и възходи, инфлация, кръв и сперма, хората ще правят изключителни злини, както и невероятно добрини...т.е. всичко ще си е както "откакто свят светува".
rak281053136
Рейтинг: 8 ВеселоТози комсомолец и деятел на ДС кой го активира?
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 2791 НеутралноТ.е. Иво мисли така. Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 2791 НеутралноСърцето ми се къса, като гледам проблема на проблемите, а именно първенството на джендърите, редуциран до три точки след "медиите".
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
pontius_glarus
Рейтинг: 3328 НеутралноДо 12:"Julian Mall"...не виждам някакви твърди гаранции за руснаците в Донбас подложени на украинският терор вече 8 години...."
Би ли пояснил за терора? Бият ли ги, гладни ли ги държат, или не им дават да пият?
igo
Рейтинг: 8 НеутралноВсичко ведно, но главното - убиват ги!
Да отхвърлиш хиляди хора от народа си по този нечовешки начин /ако можеха и въздуха щяха да им спрат/ и да ги избиваш, и на този фон да имаш претенции към тях - !?!??!?!
hope
Рейтинг: 2417 Неутрално"Големият въпрос - Путин - Украйна - НАТО"
Любовта ще спаси света!!!--------------------
големият въпрос са изборите в Италия и Франция и идването на власт на десни партии в ключови икономики за ЕС. Стига с този глобализъм, антинационализъм, стига с това петопяване на европейците, стига с тези джендър пропаганди.
Дано спечелят Льо Пен и Салвини.
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 1114 НеутралноОперация Коронавирус се е погрижила и ще продължи да се грижи и през тази година за "върховенството на закона".Тука проблем няма да има.
Или както Другаря Сталин обичал да казва:"По въпроса за плурализма две мнения да няма!"
Иво
Рейтинг: 4148 ЛюбопитноДо коментар [#40] от "Един вампир броди из Европа":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Да, и съм готов да се обзаложа с всеки тук, че този проблем няма да бъде решен от ЕС през 2022 г.
Те го решават още от 2015 г. и досега не са постигнали нищо.
Рим
Рейтинг: 1501 НеутралноВсъщност не много добър, а най-добрият в областта в която работи от години!
Демократична България трябва да предложи Иван Иванов, за нов мандат!
Всички други потенциални кандидати, ще бъдат калинки на новата власт, следователно ще формират нереални цени, удобни на властта!
КЕВР е независим орган. Иван Иванов е гаранция, че ще си остане такъв и за в бъдеще. ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3717 НеутралноМими,ти си гледай пропадналата държавица Турция и оропадналия и банкрутирал режим на Ердоганчо.Боко беше изритан заради некадърност и корупция,българите решават,а бе пропаднали ислямски режими като този в Анкара Харвардските възпитаници не са родоотстъпници и да целуват краката на никого,както правеше Б.Б..Свиквай с реалностите,България тръгна вече по правилния път . shlshlshlshl
samoedin
Рейтинг: 3973 Неутрално" Президентът Реджеп Тайип Ердоган не само е свидетел на най-големия крах на националната валута, откакто дойде на власт като премиер през 2003 г. и президент от 2014 г. Анализатори коментираха в началото на годината, че последните му действия и призиви изглеждат като подготовка за обявяване на предсрочни избори. Така той може да опита да изненада опозицията и да избегне затъване във финансова, валутна и икономическа криза точно преди символичната за Турция и лично за него 100-годишнина на републиката през 2023 г."
Тоя вече няма никакъв полезен ход, сривът му е всекидневен, както междувпрочем и икономиката на самата Турция, без никакви изненади..........
NotWokeEnough
Рейтинг: 269 Неутрално- защото политическият дневен ред на президента се придвижва твърде бавно
'progressives' is the politically correct word for communistsКое от дневния ред на Бай Дън не се е случило?
- защото Демократическата партия се раздира от идеологически междуособици (не нещо необичайно за всеобхватните по характера си два партийна гранда на САЩ)
Идологически междуусобици са крайно-лявата фракция с т.н. Скуад, начело с крайно негратоната Санди Кортез, възхваляващият СССР Бърни и разни други комунисти
- защото това ще зареди с енергия Републиканската партия, преди да е успяла да се дистанцира от Доналд Тръмп и позорното щурмуване на Капитолия преди година.
Републиканците ще изметът демократите. Това винаги е ставало при президент демократ, данните, проучвния и скорошните избори го потвърждават това в пълна сила. Републиканците ще изметата и крайно лявата измет от местните парламенти, училищните съвети, щатски прокурори и други дребни комита
NotWokeEnough
Рейтинг: 269 НеутралноБезпорен факт щеше ако нямаше записи показващи обратното че тълпата просто беше пусната вътре 'progressives' is the politically correct word for communists
Иво
Рейтинг: 4148 ЛюбопитноНе знам какви записи си гледал ти. Има доста записи, които показват, че охраната на сградата правят всичко по силите си да спрат тълпата тръмписти да влязат вътре.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Родолюбец
Рейтинг: 728 РазстроеноНе точно. Чембърлейн и Даладие решават да удоволетворят изканията на Хитлер (идентични със сегашните искания на Путен) в името на мирът.
По този повод един известен политик казва:
В Мюнхен 1938г избирахме между позора и войната. Избрахме позора.
В последствие получихме и войната.
Дано сегашните лидери на САЩ ЕС и НАТО да си вземат поука от историята и да наврат Путин където слънце не огрява. 61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
ler501094252
Рейтинг: 8 Неутрално"Големият въпрос - Путин - Украйна - НАТО"
Пак куп лъжи. Украйна не никакъв проблем за Путин. Проблемът е глобалната стратегическа стабилносг. Това предполага връщането на войски и премахване на инфраструктура в държавите лимитрофи, до нивото от 1997 г., от което Путин няма да отстъпи. Т.е. лимитрофите се превръщат в куфари без дръжки. Жабешките подскоци към границите на Русия ще бъдат пресечени от корен. Украйна ще падне, като презрял плод в ръцете на Путин и без да има нужда да напада. Свидомия вече не е субект, а обект в преговорите, които ще се състоят на 6 януари. Тя даже не е поканена на разговорите в нормандския формат.
ler501094252
Рейтинг: 8 Неутрално"Големият въпрос - Путин - Украйна - НАТО"
Пак куп лъжи. Украйна не никакъв проблем за Путин. Проблемът е глобалната стратегическа стабилносг. Това предполага връщането на войски и премахване на инфраструктура в държавите лимитрофи, до нивото от 1997 г., от което Путин няма да отстъпи. Т.е. лимитрофите се превръщат в куфари без дръжки. Жабешките подскоци към границите на Русия ще бъдат пресечени от корен. Украйна ще падне, като презрял плод в ръцете на Путин и без да има нужда да напада. Свидомия вече не е субект, а обект в преговорите, които ще се състоят на 6 януари. Тя даже не е поканена на разговорите в нормандския формат.
dejmos
Рейтинг: 2603 ЛюбопитноПутин лош ! Тръмп веднага след него. После Орбан ...
Накратко е всички либерални опорки ...Колко омръзнали са само на всички.
Иво
Рейтинг: 4148 ЛюбопитноДо коментар [#53] от "Родолюбец":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Защо не каза името на този известен политик? Става въпрос за У. Чърчил.
мики маус
Рейтинг: 2315 Неутрално“Отдавна не се е говорило така за вероятността от война в Европа”
Хм
Задокеанските ни приятели отдавна ни подготвят, че сме фронтова държава. Много ще им е угодно да има голям конфликт далеч от тяхната територия.
Johnnie Glupavia
Рейтинг: 347 НеутралноНяма да има сигурност в Европа докато САЩ не се разпаднат.
Слава Українi! Героям слава! Съд и затвор за колаборациониста Румен Радев!NotWokeEnough
Рейтинг: 269 Неутрално[quote#52:"Иво"][/quote]
'progressives' is the politically correct word for communistsДобре, веднага помагам. Ще ми благодариш после
https://twitter.com/jihanbit/status/1346909463660396550?ref_src=twsrc ^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1347174957613199360|twgr^|twcon^s3_&ref_url=https://heavy.com/news/did-capitol-police-let-protesters-in/
https://twitter.com/bubbaprog/status/1346920198461419520?ref_src=twsrc ^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1346920198461419520|twgr^|twcon^s1_&ref_url=https://www.unilad.co.uk/news/police-filmed-appearing-to-let-rioters-onto-capitol-grounds/
https://twitter.com/christina_bobb/status/1347596278583197698?ref_src=twsrc ^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1347596278583197698|twgr^|twcon^s1_&ref_url=https://www.bizpacreview.com/2021/01/09/video-of-police-opening-doors-inviting-protesters-into-capitol-building-is-baffling-to-say-the-least-1014206/
Oleg Iliev
Рейтинг: 8 Неутрално"В Европейския съюз предстоят 12 месеца на съдбоносни решения:
....
- борбата с дезинформацията ..."
Това е едно от нещата които ме притесняват. От една страна е ясно че трябва да има борба с дезинформацията, от друга страна борбата която наблюдаваме сега предизвиква тревога. Често борбата сдезинформацията се свежда до публикуване на контрадезинформация, което само увеличава обема на недостоверната информация и навежда на мисълта че "всичките са маскари". Отделно в интернет медиите борбата с дезинформацията доведе до ограничаване свободата на изразяването. Нъкяде това става поради некомпетентност на служителите на ниско ниво които проверяват информацията, другаде служители на по-високо ниво следват политическите си пристрастия. И ако за военнтото противопоставяне виждам надежда да се договорят и нещата да се поуспокоят, при борбата с дезинформацията досега не съм видял/чул/прочел работеща концепция.
dejmos
Рейтинг: 2603 ЛюбопитноДо коментар [#55] от "ler501094252":
Съгласен ! Украйна въобще не е тема. Тази страна се разпада пред очите на всички. Никой не иска да е украинец..., и защо да е ? Бедност , мизерия , съвременно колониално робство
Вели
Рейтинг: 987 Неутрално"дали Северна Македония ще отиде на предсрочни избори. Ако това се случи, надеждите в България за раздвижване на отношенията може да бъдат охладени."
Какви "надежди" има в България, че те да се "охлаждат" ? Ще се охладят НАДЕЖДИТЕ на РС Македония за започване преговори с ЕС! А ние сме си там от 2014 година. ДГД макетата!!!
profesionalist
Рейтинг: 579 Неутралноинтересна година
Родолюбец
Рейтинг: 728 Неутрално1. Защото е достатъчно известен.
2. Защото не е важно кой го е казал, а поуката, която всички трябва за извлекът от казаното.
На Путин трябва достатъчно ясно и категорично да се покаже, че историята от преди повече от 80г. няма да се повтори.
Подобно на Кенеди през Карибската криза. 61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
znaesht
Рейтинг: 603 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "Vesselin Velkov":
Е те са така наследниците на ДС/кГБ, найнайнай десни и консервативни, православни,като кумира им путлер-късия и и смело клеѝмят левундери ,либерасти и комунисти всики неблагонадеждни за кремълския им капо де тути капи...
Николай Теллалов
Рейтинг: 426 Неутралноединствената важна за света съдбоносност би бил краят на контрареволюционната епоха, която започна с "Перестройката" (съвместен план на Запада и болшевишката върхушка за предотвратяване на социален взрив, плюс превръщане на държавнокапиталистическата партийна номенклатура в частнокапиталистически елит)
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратако човечеството не довърши капитализма във всичките му форми, капитализмът ще довърши човечеството
пРезидента!
Рейтинг: 2982 НеутралноНа североизточната страна сатрапская трябва да и напраскат санкции и да фалира. Колкото по-бързо, толкова по-добре за цяла Европа.
мики маус
Рейтинг: 2315 НеутралноНяма нужда да се разпадат.
Просто трябва да закрият военните си бази в Европа и да се изнесат от тук. Както се изтеглиха съветските войски от Германия.
https://www.military.com/base-guide/browse-by-service/army
мики маус
Рейтинг: 2315 НеутралноЗа съжаление еврозелките нямат ни акъла, ни куража да поискат изтегляне на американските войски от Европа.
мики маус
Рейтинг: 2315 ВеселоДо коментар [#68] от "Гражданин":
Направо стягай мешката и тръгвай на изток докато е още меко времето!
venelingeologia
Рейтинг: 1342 НеутралноДо коментар [#5] от "Julian Mall":
Защото, бае, тогава ще трябва да се занимае не само с турските нарушения в Сирия, ами и с американското ограбване на нефтените находища в Източна Сирия. Затова и "Европа" се занимава само с Русия.
pontormo
Рейтинг: 8 НеутралноНай-европейските сред "новите" членове на ЕС, Унгария, Полша и Словения, се противопоставят на диктата на новата Свещена римска (германска ) империя. Подрязването на крилата на бившите комунисти в тези страни се представя от розовеещите еврократи като накърняване на върховенството на закона. От изхода на тази битка зависи бъдещето на Европейския съюз
klimentm
Рейтинг: 4013 НеутралноРассия на Путин е най голяма заплаха за Европа и света!
klimentmMPetr
Рейтинг: 1018 НеутралноМного интересно, говорим за сигурността и върховенството на закона в Европа и бля -бля.......а в същото време се премълчава, че Украйна вкарва фашистки закони с които собствените им граждани от Донбас ще бъдат лишени от украинско гражданство за да не влияели на бъдещи избори......говоря за тея с руско и украинско ....... Замислете се пичове, все едно ние да лишим "турците" от право на глас........ и точно баж "големите демократи" и НПО та.......сега си налягат кирливите парцали......и си заработват поредният транш....... Замислете се когато точно тея измекяри ви говорят за върховенството на закона в Европа.........
MPetr
Рейтинг: 1018 НеутралноЗамислете също, що за страна може да бъде страна която включва в конституцията си членство в НАТО, непосредствено след военен преврат....... демократична ли е тази страна и трябва ли да бъде подкрепяна въобще ?
klimentm
Рейтинг: 4013 ВеселоДо коментар [#76] от "MPetr":
klimentmЕдна друга страна зачеркна конституцията си, обнули президента си за да може да управлява вечно и заплашва че може да повтори и да превърне в радиоактивен прах Европа , какво да сторим с нея?!
Роси
Рейтинг: 7493 Неутрално"Докато наблюдаваме дебюта на тази партия геостратегически шах, ще се види по-ясно и кои са атлантическите сили и лидери в Европа, включително в България."
У нас такива лидери са само на думи, дойде ли до действия, обръщаме плочата.
NotWokeEnough
Рейтинг: 269 НеутралноКоя е тая страна и може ли да ми дадете линк да прочета какво е зачеркнала в конституцията си (щом има такава). Ако може да е на английски. Благодаря 'progressives' is the politically correct word for communists
Литекс се преименува на ЦСКА минус София
Рейтинг: 531 НеутралноСтигнах в четенето до там, където се казва, че Русия щяла да върне Донбас в замяна на неутралитет на Украйна.
По-нататък нямаше смисъл
Баси аматьорите пишман-анализатори.
"Дневник", къде ги намерите такива?
klimentm
Рейтинг: 4013 ВеселоДо коментар [#79] от "NotWokeEnough":
klimentmИ да е на английски?!
На суахили нещеш ли?!
Иво
Рейтинг: 4148 ЛюбопитноДо коментар [#60] от "NotWokeEnough":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Ето нещо и от мен, ще ми благодариш после:
https://www.washingtonpost.com/investigations/2021/01/08/ashli-babbitt-shooting-video-capitol/
https://www.nytimes.com/2021/01/15/us/rosanne-boyland-capitol-riot-death.html
https://www.nytimes.com/2021/01/07/us/Capitol-cops-police.html
charlesdegaulle
Рейтинг: 651 НеутралноЗабелязвам, че Путин успешно ни насъсква един срещу друг и си плете кошницата по този начин. У нас, чрез агентите от ДС и енергетиката, отдавна ни е разделил на две. Каквото и да правим, който и да управлява - печели Путин. Сърбия е негова, Унгария също. Успя да отцепи ВБ от ЕС. Отдавна Полша, Румъния и Турция са в НАТО. Не обелва и дума за това. Пречи му само амбицията на Украйна да влезе в НАТО. И понеже вече си има съюзници в ЕС, иска нова подялба на Европа, сфери на влияние и тем подобни щуротии. Иначе щял да влезе с войски в Украйна. Смятам, че НАТО в един момент ще го предупреди, че там ще срещне натовските войски.
tacheaux
Рейтинг: 4350 НеутралноДо коментар [#7] от "anonimnii":
" Само че и да дойдат демократи на власт в Русия няма как да се откажат от рускоговорящите в Украйна."
Ха ха!Путин как се отказа от рускоговорящите в бившите съветски републики в централна Азия? Там проблемите на руснаците бяха същите и дори по-големи отколкото в Украйна, но Путин не посмя да ги "защити" така , както в УКрайна , защото зад Казахстан и останалите държави от Средна Азия стои Китай. Не си мисли , че Путин го е грижа за руснаците. Сега руснаците масово напускат държавите от Централна Азия и се преселват в Русия. В Казахстан при разпада на СССР населението беше 36% руско , а сега процентът на руското население в тази държава е едноцифрено число. В другите централноазиански държави е още по-нисък.
tacheaux
Рейтинг: 4350 НеутралноДо коментар [#83] от "charlesdegaulle":
Преди да бъде пуснат СП2 Путин няма да посмее да нападне Украйна. СП2 е геополитическо оръжие на Русия , което Меркел предостави на Путин.
tacheaux
Рейтинг: 4350 НеутралноСпоред западните левичарски лидери, най-голямата заплаха за света са климатичните промени.
tacheaux
Рейтинг: 4350 НеутралноДо коментар [#55] от "ler501094252":
" Украйна не никакъв проблем за Путин. "
Украйна е рибената кост , която ще заседне в гърлото на Путин от която следва летален изход за него.
tacheaux
Рейтинг: 4350 НеутралноАмериканските войски в Европа са по искане на европейците.
tacheaux
Рейтинг: 4350 НеутралноСлед този "преврат" имаше два демократични избори за президент. Това е доказателство , че тази страна е демократична. Недемократична е Русия , която позволи диктаторът Путин да я управлява вече две десетилетия.
Украйна освен , че е демократична , е и евроатлантически ориентирана , видно от нейната конституция , която е начертала нейния стратегически път към Европа, а не към Азия.
tacheaux
Рейтинг: 4350 НеутралноДо коментар [#5] от "Julian Mall":
"А защо Западът пет пари не дава за нарушените от Турция международно признати граници на Сирия а се занимава само с тези на Украйна получени в бившият СССР?"
Що за въпрос. Русия повлече крак за агресии. Русия първа окупира и анексира чужди територии. Някои като Ердоган взимат пример от нея.
tacheaux
Рейтинг: 4350 НеутралноДо коментар [#12] от "Julian Mall":
" не виждам някакви твърди гаранции за руснаците в Донбас подложени на украинският терор вече 8 години."
Я разкажи за терора над руснаците в Донбас.
pontius_glarus
Рейтинг: 3328 НеутралноБлагодаря, 14 минуса на въпроса ми дали държат руснаците гладни и жадни в Украйна, или дали ги бият ежедневно?
Да, троловете от посолството и генералното консулство на РФ са изпълзели, и плющят та плющят.
И правят всичко възможна да не им се радваме...
pontius_glarus
Рейтинг: 3328 Неутралноне им дават самогон...