"НАТО няма да позволи Русия да създаде втора категория членове на алианса"
Това за, втората категория, зависи единствено от нашите любими, нови, големи братя. Както и членството ни в ЕС. Нима сега не сме в десета глуха? (скоро се споменаваше за визите ни за САЩ)
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"но не може да приеме създаването на втора категория съюзници, които не може да защитава, заяви генералният секретар Йенс Столтенберг след онлайн разговор на външните министри на страните членки."
Това да ти вкарат турски войски уж да те защитават от несъществуващата руска заплаха означава че сме първостепенна членка на НАТО??? Скрий те се руската заплаха и непоисканата ви защита!
Какво значение има, това че НАТО поставя условия на Русия ? Това да не е бананова Сърбия, на която поставяш условия, след това я бомбардираш и накрая отнемаш част от територията й. Русия ще струпва войски на своя територия, където поиска. И няма да дава отчет на НАТО. Впрочем това НАТО като е толкова ербап защо не прати войски в Казахстан ? Дори не смее да прати войски и в Украйна. Струва ми, че Натото си го търси и тази година руската мечка ще нагази някои другари от Натото.
Ами да вземем да си пренапишем историята как съществуваме благодарение на натовските държави без чиято защита Русия щеше да ни асимилира?
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"Струпването на руски войски близо до границата с Украйна продължава, каза още Столтенберг."
Войските вече са в Казахстан. Путин ви хързулна. За жалост и на Украйна няма да и се размине. Всяко нещо с времето си. Жалко. Сутринта Макрон, сега Столтенберг се изявяват като част от събитията в друг, измислен свят. Знам че го казвам за пореден път ,но помнете какво стана с Чембърлейн и мюнхенския договор.
Расия го играе обидена и прибягва до шантаж!Който знае че няма да мине.Целта на цялата операция е ЕС и САЩ да НЕ подпомагат Украйна.И по казахски сценарии едни "размирици" да доведат до искане за "помощ" от рускоговоряши в Донбас или другаде....И 100 000 "миротворци" да "въведат ред".Без ЕС и САЩ да реагират.Е това иска чекиста!!!Ама няма да стане!!!!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
Никой никога няма да ни изхвърли от НАТО въпреки че ни поставяха условия за влизане уж това е някаква голяма привилегия която трябва да заслужим.
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
От струпване на войски по границата обикновено нищо добро не произлиза. Хитлер трупа войски по границата с Русия повече от месец. Сталин получава предупреждения от поне 100 различни източника и си го премества от единия крачол в другия защото "Германия може да струпва войски на своя територия, където поиска". Резултатите от това игнориране са известни и още ги помнят в Украйна която понася първия и най-тежък удар.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"НАТО няма да позволи Русия да създаде втора категория членове на алианса"
Много е важно ние самите да не се позиционираме като втора категория членове, а активно да вземаме участие в приемането на решения, отчитайки националния интерес.
--- По тази причина РФ няма да пита, какво позволява НАТО, а директно поставя ултиматум за връщане в позиция 1997 година и спазване на обещанията за неразширяване. В противен случай ВОЕННО РЕШЕНИЕ. САЩ могат само със страхотни санкции да плашат, ама като РФ нахлуе в Украйна и Балтика като начало. Какво ще правят? - Ще бягат бързо от Полша. В Мюнхен 2007 година се смееха на Путин, ама сега съвсем не им е до смях и се опитват да протакат и печелят време в преговори и размотаване, а дали ще им се отдаде? Freedom's just another word for nothin' left to lose
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Честно казано мястото на България не в НАТО а в Шанхайската Конференция. For starters, БГ не споделя една ценностна система с останалите членки на ЕС.
Марс е изконна Американска територия!
От струпване на войски по границата обикновено нищо добро не произлиза. Хитлер трупа войски по границата с Русия повече от месец. Сталин получава предупреждения от поне 100 различни източника и си го премества от единия крачол в другия защото "Германия може да струпва войски на своя територия, където поиска".
Когато искаш наистина да проведеш блицкриг тогава местенето трябва да е максимално маскирано и незабелязано за противника. Това Вермахта го е правил перфектно няколко пъти. Когато демонстративно разкарваш военна техника без да я маскираш насам натам значи преследваш съвсем други цели.
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
А личното ми мнение е , че трябва максимално да се търсят дипломатически решения базирани на взаимните интереси и да се спре агресията и ненужните заплахи.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Сталин получава предупреждения от поне 100 различни източника и си го премества от единия крачол в другия защото "Германия може да струпва войски на своя територия
"НАТО няма да позволи Русия да създаде втора категория членове на алианса"Много е важно ние самите да не се позиционираме като втора категория членове, а активно да вземаме участие в приемането на решения, отчитайки националния интерес.
Както каза един от Американските генерали - фейкове има винаги но великите сили ще се разберат на преговори Ядрена война между тях няма да има за граничните теритерии не зная
Ние сме член на НАТО .Точка. Всякакви други заигравки са неуместни. А личното ми мнение е , че трябва максимално да се търсят дипломатически решения базирани на взаимните интереси и да се спре агресията и ненужните заплахи.
Като гледам, в Казахстан минава. Запада не иска война. В крайна сметка и за Крим си затрайват. Чудя се кога ли ще започне данданията. Ех... Хубав си беше животеца....
С цената на над 20 милиона жертви съставляващи близо 1/7 от популацията. Половината от които цивилно население, преди всичко от Украйна. Нямам повече въпроси. ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Чугунът непрекъснато внушава, че ние не сме членове на НАТО, а сме окупирани от него. И че Турция, която ни е съюзник, ще ни превзема.
—цитат от коментар 40 на Незнайко в Слънчевия град
Няма да те превзема а ще те защитава. Ако тук влязат турски войски и Русия не ни нападне какво по-голямо доказателство че Турция е най-големият ни защитник и никога не трябва да изтегля войските си от България?! Ами българските турци направо ще направят жива верига и няма да ги пуснат обратно в Турция! Съмняваш ли се че ДПС не може да го организира, както организира защитата на Доган в сарая в Росенец?
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ние с Русия не сме воювали (е трепали сме ги донякъде през Първата световна война). През втората война те струпват войски на Дунав и ни обявяват война. Естествено за да ни спасят от фашизма и капитализма за което няма защо да сме им благодарни. Ако искаме пак да ни освободят трябва да направим конституционни промени и да изберем Радев за пожизнен президент.
Браво. Поредно доказателство, че сме в правилния съюз с правилните хора. А ботоксовия джуджак да си иска, то ако само с гръмки лозунги и дрънкане на оръжие ставаха нещата, оная кочина СССР още щеше да съществува.
“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
НАТО съществува основно за да плаши гаргите и да пълни джобовете на ВПК. Най-великият военен съюз, който никъде до сега не е печелил военен конфликт. Виетнам (вярно, там участва само най-великият член плюс малко канадци) - 55 000 убити, 11 500+ загубени самолети, вертолети и дронове, хвърлени повече бомби отколкото всички воюващи страни хвърлят през цялата ВСВ и накрая бягство ит покрива на посолството. За героичните подвизи в Ирак и Афганистан няма да споменавам защото там е прясно и се знае по-добре. Тук съм съгласен, че само човек без акъл ще губи съня си от тревоги какво НАТО може да му стори.
Ние сме член на НАТО .Точка. Всякакви други заигравки са неуместни. А личното ми мнение е , че трябва максимално да се търсят дипломатически решения базирани на взаимните интереси и да се спре агресията и ненужните заплахи.
НАТО трябва ясно да заявявт на руснаците, че с изнудването са дотука ! Ако искат гаранции за националната си сигурност - да си платят и НАТО ше ги пази ! То е ясно, че технологично Русия е десетки години назад.........
Пазарлъци и празни разправии... За пръв път Путин каза нещата как стоят ясно, нещо къде го прави през 10-на години. Та Украйна е червената линия. И ако Русия вземе Украйна или част от Украйна то ще е именно поради тия приказки за дръж ми шапката. Естествено в НАТО за Украйна не им дреме и е разходен материал, като и ние де. Просто пробват дали Путин блъфира.
властта ражда паразити!
в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюцинират
Е, ще се поразходят малко важните хора от НАТО, ще успокоят истерясалото ниско човече, че му объщат внимание, че почти го уважават, че даже са му прочели ултиматума, че ценят мнението на външния му министър, Громико ли се казваше, Лаврейко ли - абе знаем го, много го ценим - и после ще се върнат към сериозните преговори с другаря Си, където вече е реалната голяма игра.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022
както Вермахта не опази предните така и НАТО няма да опази сегашните :-) остана седмица ... денят е близко ,безкрайно близко ... песен https://www.youtube.com/watch?v=bSUCAIdPYd8
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
както Вермахта не опази преднитетака и НАТО няма да опази сегашните :-) остана седмица ... денят е близко ,безкрайно близко ... песенhttps://www.youtube.com/watch?v=bSUCAIdPYd8
Да, както Златната орда, чийто наследник е Средният казахски жуз, смаза мусовитяните... Денят е безкрайно близко. Съотношението на силите е горе-долу същото, както между руснаците и НАТО, историята е на тяхна страна, победата е близо! "Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022
"Пазарлъци и празни разправии... За пръв път Путин каза нещата как стоят ясно, нещо къде го прави през 10-на години. Та Украйна е червената линия. И ако Русия вземе Украйна или част от Украйна то ще е именно поради тия приказки за дръж ми шапката. Естествено в НАТО за Украйна не им дреме и е разходен материал, като и ние де. Просто пробват дали Путин блъфира."
"Как стоят нещата " ги говореше първо Ленин, после Сталин,.....и така до Горбачов "! Откровенията не са спирали и Русия все е в това положение, в което е и днес ! Поредното изказване на сегашния всесилен в Кремъл не се различава по нищо от предходните, които главно се фокусираха върху победата на революцията по света, а този има малко по - скромни цели ! На първо време Украйна, после Източна Европа и така се връщаме към стария формат на СССР........
До коментар [#5] от "Julian Mall": "Това да ти вкарат турски войски уж да те защитават от несъществуващата руска заплаха означава че сме първостепенна членка на НАТО??? Скрий те се руската заплаха и непоисканата ви защита!"
На кое викаш "несъществуваща руска заплаха"? руските свине събират 200 хилядна армия на няма 500 км по права линия, бойна техника в Крим, плашат с военни действия, "омиротворяват" точно в тоя момент Казахстан, говорят за референдум в Казахстан за присъединяване към "майка русия" и това според теб не е заплаха? руснака исторически напада само пъти по-слабите от него. За това едни 2-3 бази на НАТО са чудесно решение да ходи да "омиротворявя" някъде другаде където освен цивилни длуго няма. А у нас да идва да пазари от Лидъл кренвирши но промоция и да си заминава кротко обрятно в кочината.
НАТО няма да позволи, но ние позволихме комунистите във властта на които демокрацията им отне много - по крушовската министЕрка. Позволихме и пРезидент за когото Крим е руски. Позволихме на кремълските тролове да врещят при всяко споменаване на НАТО, на военен министЕр безнаказано да си разиграва троянщината като уж лична позиция. С две думи - който ни гледа отстрани, не би ни определил като лоялни членове на отбранителния съюз.
Абе, какво сте заплакали за това уж обещание, че НАТО няма да се разширява ? Кой и кога е подписвал такова официално международно споразумение между НАТО и Русия ? Въпросът за членството в Алианса е решение на всяка отделна суверенна страна, а не договорка ( каквато няма ) между Кремъл и НАТО и Кремъл НЕ МОЖЕ да решава политическите и военни въпроси на тези страни - набийте си го в безмозъчните тикви ! Това е все едно комшията да ми налага, как да решавам семейните си въпроси .
Российские военные разбили отряды террористов в Алма-Ате.
Прибывшие в Казахстан российские войска успешно провели операцию по ликвидации отрядов боевиков в Алма-Ате, общей численностью в несколько сотен человек. Радикалы, в том числе и вооружённые огнестрельным оружием, попытались напасть на российских военных и удержать под своим контролем Международный аэропорт Алма-Аты, однако, в результате спецоперации российских войск, отряды боевиков были разбиты, – часть из них была ликвидирована, в то время, как часть скрылась бегством. Подробнее на: https://avia.pro/news/rossiyskie-voyska-v-kazahstane-za-chas-razgromili-neskolko-soten-boevikov
Ха! Ми , че ние -Българите , НЕ СМЕ /и в огромното си мнозинство, НЕ ЩЕМ да сме/лоялни членове на ,хъммм ''отбранителният''/?!?!?/ съюз-НАТО. Какво тука не е ясно? Никой не ни пита , когато зорлем и вкарваха в НАТО, та сега НАТО-то ,да си бере гайлето с нас ,ако ще ...Не е наш проблем.
Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
--- Няма, поне за сега така изглежда, защото 5-те главни ядрени държави постигнаха съгласие да не се използва ЯО, следователно разчита се на конвенционално решение, още повече руският ултиматум не заплашва САЩ, а е предназначен за сигурност на РФ. САЩ посмъртно няма да ползват ядрено оръжие, защото има много повече какво да губят отколкото РФ. Освен това РФ за разлика от САЩ към настоящия момент има добре развито ПВО покритие. Що касае Балтика, ако следите последните изказвания на Байдън, тя отдавна е прежалена, а и РФ няма особени мераци там, защото в момента си имат достатъчно силна руска пета колона. САЩ след първоначалният успех в Украйна търпят само неуспехи - Афганистан, Белорусия, Африка, сега Казахстан to name but a few. Украйна вече е фалирала държава благодарение на успеха на САЩ там. Санкциите на САЩ и ЕС станаха смехотворни. Това е положението. Freedom's just another word for nothin' left to lose
НАТО няма да позволи Русия да създаде втора категория членове на алианса ****************************************** А със съществуващата трета категория членове - какво мисли да прави НАТО?
Абе, какво сте заплакали за това уж обещание, че НАТО няма да се разширява ? Кой и кога е подписвал такова официално международно споразумение между НАТО и Русия ? Въпросът за членството в Алианса е решение на всяка отделна суверенна страна, а не договорка ( каквато няма ) между Кремъл и НАТО и Кремъл НЕ МОЖЕ да решава политическите и военни въпроси на тези страни - набийте си го в безмозъчните тикви ! Това е все едно комшията да ми налага, как да решавам семейните си въпроси .
+++++ Вбесяващо е, че всеки път трябва да го повтаряме това очевидно нещо. Някой им бил обещал на окупаторите... абе, я беж обратно в Азия, мужици ниедни!
“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
papunqk
Рейтинг: 1259 НеутралноЧестно казано и обективно сме в НАТО, но не се чувстваме натовци. Каквото и да се предприема.
Историята не може да бъде заличена.
emil
Рейтинг: 2974 НеутралноИ под втора категория НАТО има предвид напъните на Русия да докопае членството на България.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!ju.li
Рейтинг: 1653 Любопитно"НАТО няма да позволи Русия да създаде втора категория членове на алианса"
Това за, втората категория, зависи единствено от нашите любими, нови, големи братя. Както и членството ни в ЕС. Нима сега не сме в десета глуха? (скоро се споменаваше за визите ни за САЩ)
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Julian Mall
Рейтинг: 3974 Любопитно"но не може да приеме създаването на втора категория съюзници, които не може да защитава, заяви генералният секретар Йенс Столтенберг след онлайн разговор на външните министри на страните членки."
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоТова да ти вкарат турски войски уж да те защитават от несъществуващата руска заплаха означава че сме първостепенна членка на НАТО??? Скрий те се руската заплаха и непоисканата ви защита!
Веселин Дечев
Рейтинг: 3687 Любопитно
В Русия съм! В Русия съм!НАТО няма да позволи Русия да създаде втора категория членове на алианса
...
НАТО е труп.
Dankol
Рейтинг: 661 НеутралноСъс сегашните управляващи - не втора категория, а направо ще ни изхвърлят от НАТО!
Главната цел на Решетката, Радев и Янев.
fcv251055839
Рейтинг: 1044 НеутралноКакво значение има, това че НАТО поставя условия на Русия ? Това да не е бананова Сърбия, на която поставяш условия, след това я бомбардираш и накрая отнемаш част от територията й.
Русия ще струпва войски на своя територия, където поиска. И няма да дава отчет на НАТО. Впрочем това НАТО като е толкова ербап защо не прати войски в Казахстан ? Дори не смее да прати войски и в Украйна. Струва ми, че Натото си го търси и тази година руската мечка ще нагази някои другари от Натото.
choguna
Рейтинг: 10 НеутралноНАТО просто мести огневата линия на изток и на нас се гледа като плацдарм, а не страна членка.
Julian Mall
Рейтинг: 3974 ЛюбопитноАми да вземем да си пренапишем историята как съществуваме благодарение на натовските държави без чиято защита Русия щеше да ни асимилира? По-добре миг свобода отколкото живот в робство
dark'star
Рейтинг: 4156 НеутралноНикой не е питал НАТО какво иска или не иска > който не спазва изгаря !
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
George Svinarov
Рейтинг: 341 Неутрално"Струпването на руски войски близо до границата с Украйна продължава, каза още Столтенберг."
Войските вече са в Казахстан. Путин ви хързулна. За жалост и на Украйна няма да и се размине. Всяко нещо с времето си. Жалко. Сутринта Макрон, сега Столтенберг се изявяват като част от събитията в друг, измислен свят. Знам че го казвам за пореден път ,но помнете какво стана с Чембърлейн и мюнхенския договор.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 1998 НеутралноРасия го играе обидена и прибягва до шантаж!Който знае че няма да мине.Целта на цялата операция е ЕС и САЩ да НЕ подпомагат Украйна.И по казахски сценарии едни "размирици" да доведат до искане за "помощ" от рускоговоряши в Донбас или другаде....И 100 000 "миротворци" да "въведат ред".Без ЕС и САЩ да реагират.Е това иска чекиста!!!Ама няма да стане!!!!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Julian Mall
Рейтинг: 3974 НеутралноНикой никога няма да ни изхвърли от НАТО въпреки че ни поставяха условия за влизане уж това е някаква голяма привилегия която трябва да заслужим. По-добре миг свобода отколкото живот в робство
dark'star
Рейтинг: 4156 Неутралносамо след седмица сме в друга зона ;-) поумнявайте по-бързо !
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОКрадливото ромче
Рейтинг: 12 НеутралноХа ха ха ха ха ха ха ха ха
Комунистите са виновни! ⚪🔵🔴****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
emil
Рейтинг: 2974 НеутралноОт струпване на войски по границата обикновено нищо добро не произлиза. Хитлер трупа войски по границата с Русия повече от месец. Сталин получава предупреждения от поне 100 различни източника и си го премества от единия крачол в другия защото "Германия може да струпва войски на своя територия, където поиска". Резултатите от това игнориране са известни и още ги помнят в Украйна която понася първия и най-тежък удар. ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
dark'star
Рейтинг: 4156 Неутралноняма да ни изхвърлят ... ама само поолитически, военно ни нямат вяра КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Веселин Дечев
Рейтинг: 3687 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "Willy Messerschmitt":
В Русия съм! В Русия съм!Ще стане! Що да не стане?
НАТО как се намеси в Югославия? Що Русия да не се намеси в Украйна?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Oleg Iliev
Рейтинг: 8 Неутрално"НАТО няма да позволи Русия да създаде втора категория членове на алианса"
Много е важно ние самите да не се позиционираме като втора категория членове, а активно да вземаме участие в приемането на решения, отчитайки националния интерес.
fcv251055839
Рейтинг: 1044 НеутралноКакви натовци са българите ? Та НАТО е антируска организация и присъствието на България в НАТО е смехотворно.
http://www.factor-news.net/index_.php?ct=4&id=44090
amerikanbastard
Рейтинг: 809 Неутрално---
По тази причина РФ няма да пита, какво позволява НАТО, а директно поставя ултиматум за връщане в позиция 1997 година и спазване на обещанията за неразширяване. В противен случай ВОЕННО РЕШЕНИЕ.
САЩ могат само със страхотни санкции да плашат, ама като РФ нахлуе в Украйна и Балтика като начало. Какво ще правят? - Ще бягат бързо от Полша.
В Мюнхен 2007 година се смееха на Путин, ама сега съвсем не им е до смях и се опитват да протакат и печелят време в преговори и размотаване, а дали ще им се отдаде?
Freedom's just another word for nothin' left to lose
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
dark'star
Рейтинг: 4156 НеутралноДо коментар [#19] от "emil":
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОи съветските войски влизат в Берлин :-) ... други вупроси ????
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
von_seeckt
Рейтинг: 229 НеутралноНикакво НАТО, никакъв ЕС имат нещо да кажат. Всичко ще се реши в директни разговори между Сащ и Русия.
1001
Рейтинг: 2136 НеутралноСтолтенберг е чиновник никой не може да го отстрани но и никой не му хваща дикиш.
Да си говори каквото иска големите ще се разберат
satanail13
Рейтинг: 623 НеутралноЧестно казано мястото на България не в НАТО а в Шанхайската Конференция. For starters, БГ не споделя една ценностна система с останалите членки на ЕС. Марс е изконна Американска територия!
Julian Mall
Рейтинг: 3974 НеутралноКогато искаш наистина да проведеш блицкриг тогава местенето трябва да е максимално маскирано и незабелязано за противника. Това Вермахта го е правил перфектно няколко пъти. Когато демонстративно разкарваш военна техника без да я маскираш насам натам значи преследваш съвсем други цели. По-добре миг свобода отколкото живот в робство
strymski
Рейтинг: 1276 НеутралноНие сме член на НАТО .
Точка. Всякакви други заигравки са неуместни.
А личното ми мнение е , че трябва максимално да се търсят дипломатически решения базирани на взаимните интереси и да се спре агресията и ненужните заплахи.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Веселин Дечев
Рейтинг: 3687 ЛюбопитноДа ама сега няма спор кой е насилник и кой - нападнат В Русия съм! В Русия съм!
Julian Mall
Рейтинг: 3974 Неутрално[quote#20:"dark'star"][/quote]
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоАбе кой се интересува от малочислената ни армия. Интересни сме само като територия от която Русия да бъде заплашвана.
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3924 НеутралноА някои са псевдочленове като Турция и трябва да бъде изгонена от НАТО! shlshlshlshl
blondofil
Рейтинг: 2316 НеутралноИ слава богу. Иначе някой ще почнат да питат защо Лукойл не плаща данъци. Ми щото сме братя бе. Кой иска данък от брат си?!
dark'star
Рейтинг: 4156 НеутралноНационалния интерес на България е ЗАЕДНО с Русия ! КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5599 НеутралноЧугунът непрекъснато внушава, че ние не сме членове на НАТО, а сме окупирани от него. И че Турция, която ни е съюзник, ще ни превзема.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевЯна
Рейтинг: 1012 НеутралноВсе по-силно надвисва въпросът - Киро или Янев.
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер1001
Рейтинг: 2136 НеутралноКакто каза един от Американските генерали
- фейкове има винаги но великите сили ще се разберат на преговори
Ядрена война между тях няма да има за граничните теритерии не зная
дерибеев
Рейтинг: 3279 НеутралноТоест този е вдянал какво му каза Янев.
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васdark'star
Рейтинг: 4156 НеутралноТи лично може и да си с НАТО, ама Бългаия е с Русия . КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
George Svinarov
Рейтинг: 341 НеутралноДо коментар [#14] от "Willy Messerschmitt":
"Ама няма да стане!!!!"
Като гледам, в Казахстан минава. Запада не иска война. В крайна сметка и за Крим си затрайват. Чудя се кога ли ще започне данданията. Ех... Хубав си беше животеца....
kaiser
Рейтинг: 2135 НеутралноУкрайна в НАТО и всички оръжия насочени към путландия.
putinxujlo
Рейтинг: 3464 ВеселоЕееехххх:) Як шамар с крак в една плешива главичка:)))
"Чуждестранен агент"kaiser
Рейтинг: 2135 НеутралноМерси. Ядохме им попарата 45 години.
emil
Рейтинг: 2974 НеутралноС цената на над 20 милиона жертви съставляващи близо 1/7 от популацията. Половината от които цивилно население, преди всичко от Украйна. Нямам повече въпроси.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
mitko11
Рейтинг: 2089 ВеселоДо коментар [#27] от "dark'star":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовДруг въпрос - къде е сега СССР?
dnevnikar
Рейтинг: 4433 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Лелина
Да декларира, ако от блага дума разбира.
Ама не. Нема и да ще.
Дорде не тропнем с краче ;)
"НАТО да декларира, че няма да приеме Украйна,
ако тя поиска членство"
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
kaiser
Рейтинг: 2135 НеутралноТака е, и това продължава повече от 100 години.
Реално от двете русия е врагът.
dark'star
Рейтинг: 4156 Неутралнопростамакс или билков чай ??? КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
kapitalcho
Рейтинг: 456 НеутралноДо коментар [#25] от "amerikanbastard":
Има ли как да се думкат без ЯО?
САЩ ще използва ли ЯО ако Русия влезе в Балтика?
kaiser
Рейтинг: 2135 НеутралноС русия сте една шепа хора дето се събиртате на Копринка и Бузлуджа.
Julian Mall
Рейтинг: 3974 ЛюбопитноНяма да те превзема а ще те защитава. Ако тук влязат турски войски и Русия не ни нападне какво по-голямо доказателство че Турция е най-големият ни защитник и никога не трябва да изтегля войските си от България?! Ами българските турци направо ще направят жива верига и няма да ги пуснат обратно в Турция! Съмняваш ли се че ДПС не може да го организира, както организира защитата на Доган в сарая в Росенец? По-добре миг свобода отколкото живот в робство
strymski
Рейтинг: 1276 Неутрално[quote#44:"dark'star"][/quote]
Съгласен съм.
У нас винаги са или “фоби” или “фили”….ние все искаме голям брат. И все получаваме голям…среден пръст.
pti531095967
Рейтинг: 8 НеутралноНАТО да се махат ,че дразнят .
putinxujlo
Рейтинг: 3464 ВеселоДо коментар [#6] от "Веселин Дечев":
"Чуждестранен агент"НАТО е труп
▪️▪️▪️▪️▪️▪️
Така и знаех, че Путен се страхува от труповете:)))
И по тази причина им праща всекидневно постояно всякакви договори за спазване на "дистанция";)))))
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
pti531095967
Рейтинг: 8 НеутралноАз съм за Русия за афроамериканчета,турчляци и всеки бонобота не ми дреме
emil
Рейтинг: 2974 НеутралноНие с Русия не сме воювали (е трепали сме ги донякъде през Първата световна война). През втората война те струпват войски на Дунав и ни обявяват война. Естествено за да ни спасят от фашизма и капитализма за което няма защо да сме им благодарни. Ако искаме пак да ни освободят трябва да направим конституционни промени и да изберем Радев за пожизнен президент.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!dark'star
Рейтинг: 4156 НеутралноПОМНИМ = най-добрите 45 от 1340 години са със СССР КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
The Shadow
Рейтинг: 1114 НеутралноБраво.
“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.MerkelПоредно доказателство, че сме в правилния съюз с правилните хора.
А ботоксовия джуджак да си иска, то ако само с гръмки лозунги и дрънкане на оръжие ставаха нещата, оная кочина СССР още щеше да съществува.
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1616 НеутралноНАТО съществува основно за да плаши гаргите и да пълни джобовете на ВПК. Най-великият военен съюз, който никъде до сега не е печелил военен конфликт. Виетнам (вярно, там участва само най-великият член плюс малко канадци) - 55 000 убити, 11 500+ загубени самолети, вертолети и дронове, хвърлени повече бомби отколкото всички воюващи страни хвърлят през цялата ВСВ и накрая бягство ит покрива на посолството.
За героичните подвизи в Ирак и Афганистан няма да споменавам защото там е прясно и се знае по-добре.
Тук съм съгласен, че само човек без акъл ще губи съня си от тревоги какво НАТО може да му стори.
dark'star
Рейтинг: 4156 Неутралноне са с Русия само малцинствата ... религиозни, етнически, и ДРУГИ .!.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Oleg Iliev
Рейтинг: 8 Неутрално+++
samoedin
Рейтинг: 4168 НеутралноНАТО трябва ясно да заявявт на руснаците, че с изнудването са дотука ! Ако искат гаранции за националната си сигурност - да си платят и НАТО ше ги пази ! То е ясно, че технологично Русия е десетки години назад.........
kaiser
Рейтинг: 2135 НеутралноАко си бил партиен секретар е било добре за теб, но за 99% беше затвор.
dark'star
Рейтинг: 4156 НеутралноПитай в АлмаАтЫ .... и пак си вярвай , че е погинал :-) КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
.
Рейтинг: 1927 НеутралноПазарлъци и празни разправии... За пръв път Путин каза нещата как стоят ясно, нещо къде го прави през 10-на години. Та Украйна е червената линия. И ако Русия вземе Украйна или част от Украйна то ще е именно поради тия приказки за дръж ми шапката. Естествено в НАТО за Украйна не им дреме и е разходен материал, като и ние де. Просто пробват дали Путин блъфира.
Николай Теллалов
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#48] от "kaiser":
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратповече
еспресо
Рейтинг: 2237 НеутралноЕ, ще се поразходят малко важните хора от НАТО, ще успокоят истерясалото ниско човече, че му объщат внимание, че почти го уважават, че даже са му прочели ултиматума, че ценят мнението на външния му министър, Громико ли се казваше, Лаврейко ли - абе знаем го, много го ценим - и после ще се върнат към сериозните преговори с другаря Си, където вече е реалната голяма игра.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022dark'star
Рейтинг: 4156 Неутралнокакто Вермахта не опази предните
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОтака и НАТО няма да опази сегашните
:-) остана седмица ... денят е близко ,безкрайно близко ... песен
https://www.youtube.com/watch?v=bSUCAIdPYd8
еспресо
Рейтинг: 2237 НеутралноДа, както Златната орда, чийто наследник е Средният казахски жуз, смаза мусовитяните... Денят е безкрайно близко.
Съотношението на силите е горе-долу същото, както между руснаците и НАТО, историята е на тяхна страна, победата е близо!
"Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022
samoedin
Рейтинг: 4168 ВеселоДо коментар [#72] от ".":
"Пазарлъци и празни разправии... За пръв път Путин каза нещата как стоят ясно, нещо къде го прави през 10-на години. Та Украйна е червената линия. И ако Русия вземе Украйна или част от Украйна то ще е именно поради тия приказки за дръж ми шапката. Естествено в НАТО за Украйна не им дреме и е разходен материал, като и ние де. Просто пробват дали Путин блъфира."
"Как стоят нещата " ги говореше първо Ленин, после Сталин,.....и така до Горбачов "! Откровенията не са спирали и Русия все е в това положение, в което е и днес ! Поредното изказване на сегашния всесилен в Кремъл не се различава по нищо от предходните, които главно се фокусираха върху победата на революцията по света, а този има малко по - скромни цели ! На първо време Украйна, после Източна Европа и така се връщаме към стария формат на СССР........
ziguli
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#16] от "dark'star":
Модераторът,докога ще го търпиш това насекомо/конска муха/?
vila
Рейтинг: 1267 НеутралноДо коментар [#5] от "Julian Mall":
"Това да ти вкарат турски войски уж да те защитават от несъществуващата руска заплаха означава че сме първостепенна членка на НАТО??? Скрий те се руската заплаха и непоисканата ви защита!"
На кое викаш "несъществуваща руска заплаха"? руските свине събират 200 хилядна армия на няма 500 км по права линия, бойна техника в Крим, плашат с военни действия, "омиротворяват" точно в тоя момент Казахстан, говорят за референдум в Казахстан за присъединяване към "майка русия" и това според теб не е заплаха?
руснака исторически напада само пъти по-слабите от него. За това едни 2-3 бази на НАТО са чудесно решение да ходи да "омиротворявя" някъде другаде където освен цивилни длуго няма. А у нас да идва да пазари от Лидъл кренвирши но промоция и да си заминава кротко обрятно в кочината.
onemanband
Рейтинг: 2117 ВеселоНАТО няма да позволи Русия да създаде втора категория членове на алианса
Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...____________________________________________________________________
😀😀😀😀😀
Сякаш , някой в русия много му пука за ''позволенията на НАТО''.
Свърши се тя!
Вървете по дяволите ,и вие , и ваш'то смешно НАТО!
😀😀😀😀😀
MilliVanilli
Рейтинг: 641 НеутралноЯнче, ти клониш към Янев разбира се. Сам съм, други няма...
onemanband
Рейтинг: 2117 Неутрално++++++++++++++++
Точно в десятката!
Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
Вашият профил
Рейтинг: 3066 НеутралноДо коментар [#73] от "Николай Теллалов":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠да, не са спирали ...
ler501094252
Рейтинг: 8 НеутралноИ после на редичката пред руските военно полеви кухни. Защото Путин е прекраснодушен и няма да провежда геноцид.
Вашият профил
Рейтинг: 3066 Любопитнопетоколониците без малко да получат апоплектичен удар...
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠Галя Станчева
Рейтинг: 5212 НеутралноНАТО няма да позволи, но ние позволихме комунистите във властта на които демокрацията им отне много - по крушовската министЕрка. Позволихме и пРезидент за когото Крим е руски. Позволихме на кремълските тролове да врещят при всяко споменаване на НАТО, на военен министЕр безнаказано да си разиграва троянщината като уж лична позиция.
С две думи - който ни гледа отстрани, не би ни определил като лоялни членове на отбранителния съюз.
niksan1
Рейтинг: 2068 Неутрално[quote#25:"amerikanbastard"][/quote]
Без ДС - ченгета! Лустрация!Абе, какво сте заплакали за това уж обещание, че НАТО няма да се разширява ? Кой и кога е подписвал такова официално международно споразумение между НАТО и Русия ? Въпросът за членството в Алианса е решение на всяка отделна суверенна страна, а не договорка ( каквато няма ) между Кремъл и НАТО и Кремъл НЕ МОЖЕ да решава политическите и военни въпроси на тези страни - набийте си го в безмозъчните тикви ! Това е все едно комшията да ми налага, как да решавам семейните си въпроси .
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език
putinxujlo
Рейтинг: 3464 Неутрално„Русия отприщва конфликти по целия свят, защото няма какво да губи:
"Чуждестранен агент"няма икономика,
няма технология,
няма производства
и не е жалко да се хвърля биомаса в пещта"©️
Александър Невзоров
niksan1
Рейтинг: 2068 Неутрално[quote#26:"Веселин Дечев"][/quote]
Без ДС - ченгета! Лустрация!Путин задължително ще остане в историята, като … Сталин, Хитлер и другите сатрапи - не се вълнувай .
MilliVanilli
Рейтинг: 641 НеутралноКомшията ти има право да те застави да не строиш постоянен обект на 3 метра от оградата разделяща парцелите ви. Справка: ЗТСУ
Сам съм, други няма...
niksan1
Рейтинг: 2068 Неутрално…, а ти се събуди и що да видиш - гъ*а ти мокър, а в лявата ти ръка 5 лева … Без ДС - ченгета! Лустрация!
MilliVanilli
Рейтинг: 641 НеутралноРоссийские военные разбили отряды террористов в Алма-Ате.
Сам съм, други няма...Прибывшие в Казахстан российские войска успешно провели операцию по ликвидации отрядов боевиков в Алма-Ате, общей численностью в несколько сотен человек. Радикалы, в том числе и вооружённые огнестрельным оружием, попытались напасть на российских военных и удержать под своим контролем Международный аэропорт Алма-Аты, однако, в результате спецоперации российских войск, отряды боевиков были разбиты, – часть из них была ликвидирована, в то время, как часть скрылась бегством.
Подробнее на: https://avia.pro/news/rossiyskie-voyska-v-kazahstane-za-chas-razgromili-neskolko-soten-boevikov
onemanband
Рейтинг: 2117 ВеселоХа!
Ми , че ние -Българите , НЕ СМЕ /и в огромното си мнозинство, НЕ ЩЕМ да сме/лоялни членове на ,хъммм ''отбранителният''/?!?!?/ съюз-НАТО.
Какво тука не е ясно?
Никой не ни пита , когато зорлем и вкарваха в НАТО, та сега НАТО-то ,да си бере гайлето с нас ,ако ще ...Не е наш проблем.
Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
amerikanbastard
Рейтинг: 809 Неутрално---
Няма, поне за сега така изглежда, защото 5-те главни ядрени държави постигнаха съгласие да не се използва ЯО, следователно разчита се на конвенционално решение, още повече руският ултиматум не заплашва САЩ, а е предназначен за сигурност на РФ.
САЩ посмъртно няма да ползват ядрено оръжие, защото има много повече какво да губят отколкото РФ. Освен това РФ за разлика от САЩ към настоящия момент има добре развито ПВО покритие.
Що касае Балтика, ако следите последните изказвания на Байдън, тя отдавна е прежалена, а и РФ няма особени мераци там, защото в момента си имат достатъчно силна руска пета колона.
САЩ след първоначалният успех в Украйна търпят само неуспехи - Афганистан, Белорусия, Африка, сега Казахстан to name but a few. Украйна вече е фалирала държава благодарение на успеха на САЩ там. Санкциите на САЩ и ЕС станаха смехотворни.
Това е положението.
Freedom's just another word for nothin' left to lose
niksan1
Рейтинг: 2068 НеутралноЯ прочети коментар 92 - отнася се и за теб . Без ДС - ченгета! Лустрация!
Манчо
Рейтинг: 3062 ЛюбопитноНАТО няма да позволи Русия да създаде втора категория членове на алианса
Мараба, С-ДС доносници!******************************************
А със съществуващата трета категория членове - какво мисли да прави НАТО?
The Shadow
Рейтинг: 1114 Неутрално+++++
Вбесяващо е, че всеки път трябва да го повтаряме това очевидно нещо.
Някой им бил обещал на окупаторите... абе, я беж обратно в Азия, мужици ниедни! “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
karatista
Рейтинг: 3765 НеутралноДо коментар [#64] от "dark'star":
mr. Gorbachev, tear down this wall!да и казахите така го помнят, сега търчат с 200 към славното минало