Сладката лъжа в случая е, че с капитализма всичко в случая е наред и той не е фалирал.
Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Това няма значение, важното е да е с демократичен произход .... какво значи скъпо, когато става дума за демокрация и американски интереси....това са долни уйдурми, който му е скъпо да не яде или да стои на студено, кой му е крив, че няма пари. Аман от комунета бе....няма Мустафе вечно да ви храни с баница цял живот, я работете по-здраво, хаймани такива.
А междувременно украинският посланик нарече канцлера Шолц "мрънкащ лебервурст", когато си позволи да напомни колко прави Германия за Украйна. Вярно, че водят война, вярно, че са жертви, но все пак в някакъв момент могат да кажат едно "благодаря".
Германия дръж се !:)) Няма да се отказваш по средата .!! Спирате ГАЗ,ПЕТРОЛ, ВЪГЛИЩА ...сега веднага !! Дали ще спре икономиката , дали ще се къпят хората, дали ще има стоки - няма значение. Трябва да Путин да му е зле! Колкото до стоманата, алуминия , никела, паладия, урана...и още 20 неща , Русия днес ги спира с указ на Путин!:)) Така вече и с рубли няма да може да се купува - има КОНТРАСАНКЦИИ !
"Германски министър: Горчивата истина е, че енергията ще е скъпа дълго време" ....... К' во ли разбира тоа! Наш'то фелдшерче сега ще обясни, че високите цени се дължат на патокостроителя.
Няма нищо, троловете ще забягнат в родината си където всичко им е супер евтино, а рублата непрестанно расте. Другите ще се справим с цените на енергията, все пак заплатите ни не са в копейки.
Ще е скъпа за немските потребители, докато за част от българските в един момент може да стане и невъзможна за поемане... И не само войната е причината, а цялата меко казано лоша политика на ЕС в последните години. Раята ще плащаме сметката и толкова, но някои може и да имат проблем с оцеляването, така че политиците трябва да се готвят за пълни площади...
До коментар [#9] от "k_": Субсидията за зелента енергия която плащаме всички и е 30% от сметката за 3% от консумираната енергия си е доататъчен скрит акциз/данък
Той киро е по-реалист от тоя....ще направи за каквото са го наели и след това ще получи такова парче сладка баница за отплата, че цената на енергията няма да го интересува до края на живота му ...подопечната рая да му мисли ...
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
Тодор Живков-Пръв Партиен и Държавен Ръководител на НРБ. Всичко, което ви говорихме за социализъма, все едно църния дявол ви е говорил. Ха-ха- ха!!!
Имам време да питам всеки идиот.
Да пратим Путин на майната на историята- безценно! :-)
И също единственото достойно и възможно, ако изкаме да оцелеем!
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Ако Русия спре газата на Германия и спре да получава пари от там, според теб оше колко време ще продължи войната в Украйна?!? Путин има възможност да продължава с това безумие благодарение на германското лицемерие и алчност, както и на зелените идиоти в Брюксел!
Всъщност времето на много и евтино май е на път да свърши? За всичко! Благодарение на глобализацията в производството и На логистиката за дълги години дълготрайните стоки поддържаха цените си, малотрайните се повишаваха с малко. Производствната глобализация е пред изпитание започнало с тръпмовоте идеи да връща фабриките в Америка, продължило със счупването на веригите за доставки през пандемията, и накрая путлеровата агресия в Украйна. Тъй че по-добре е да свикваме с високите цени. Не е приятно, но може да има и положителен ефект. Намаляне на разхищението? Намаляне загубите на ресурси?
Русия нищо не определя! съвсем скоро светът няма да зависи от нейните горива! Тя да мисли как ще оцелее а не кат да прави някого зависим от нея! Дори арабите се усетиха навреме и строят курорти и заводи а тия крепостни мужици нищичко не правят! Един тостер не са направили качествен и да продават по света! Дори електрониката за "високоточковите" им ракети е внос от омразния запад и е модел от 70-те години!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!
Един от полските журналисти, дисиденти беше казал нещо от сорта: "Проблемът на източноевропееца след промените е, че всичко, което преди това му говореха за социализма се оказа лъжа, а всичко, което му говореха за капитализма абослютна истина"
Германският канцлер Герхард Шрьодер нарече Путин "кристално чист демократ". Канцлера Ангела Меркел, учила физика в Ленинград и Москва, мислеше почти същото. Германския президент Франк-Валтер Щайнмайер също беше възхитен от Путин.
И как така, изведнъж, енергията се налага да е скъпа дълго време?!?
"Германски министър: Горчивата истина е, че енергията ще е скъпа дълго време"
Хехехе, така написано излиза, че след това "дълго време" цената ще тръгне назад ли? Да, с шепа стотинки/центове може и да поевтинее (когато най-накрая сгромим Путин, по протокол). Заплатите естествено няма да се повишават със същия темп, даже въобще не може да става дума за увеличение. "Капиталист да се наричам, първа радост е за мене" :)
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
Прав си !:)) Сега видях че рублата е на НИВО от 2019 година :)) Тоест 66 рубли за долар. Очевидно руската банка ще трябва да се намеси и да свали лихвата с още 4%-5%. Байдън нали обеща по 300 рубли за долар??? :)
Да протестират всеки ден пред прозореца на Митрофанова! Нито войната на Путин бе нашия избор, нито спирането на газа!
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Е, то като си гушнал чимшира, щото известно дъ-ъ-ълго време не си могъл да си платиш нито хляба нито топлото разбира се, че няма да обръщаш внимание. Мъртвите не говорят. Нито пък обръщат внимание.
Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
Скъпа, скъпа, колко да е па скъпа. В началото на 70те така са били арабите и въртят тоя номер с петрола. Най-голямата петролна криза. Много неща се променят в западния свят - американците олекотяват техните "таралясници" и проткриват 6 цилиндровите мотори, вече на европейските модели не се гледа с насмешка "джобни" а са практични, японските автомобилостроители започват завладяване на пазара в САЩ - В Еропа се раждат "Фиеста", "Корса", "Панда", Дори англичаните забравят за 12 цилиндровите
Така е, сладките демократски приказки се разминават с жестоката капиталистическа действителност. Хладилника победи телевизора.
Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
Абе мама му стара стига сте се излагали и вземете го научете най-накрая тоя цитат както си му е редът - целият :))))
$Нито един договор с Русия не струва дори хартията на която е написан. Не се надявайте, че веднцж възползвали се от слабостта на Русия, вие ще получавате дивиденти вечно, руснаците винаги идват за своето. И като дойдат, не се надявайте подписаните от вас йезуитски съглашения да ви оправдаят. Затова с руснаците си струва да се играе или честно, или въобще да не се играе."
Великите държави водят понякога войни. Справка ..САЩ ! :) Сбъркана е представата ВИ за ФУНКЦИЯТА НА ПАРИТЕ. Те парите имат смисъл , ако срещу тях мога да купя стоки които поискам !! След като ролята на долара/ еврото е съборена от самите САНКЦИИ в Русия !! Какво мога да си купя с евро в Русия ??? Нищо , абсолютно нищо ...За войната. Издържа този които "притежава" реални неща а не "цифри/числа" в някоя банка!! Русия може да има горива , може да произвежда и да се отоплява , може да се изхранва !! Да видим Украйна ! Има някави пари които ги дават , но няма горива ! Има някакви "тежки оръжия" , но не могат да достигнат Украйна. Няма снаряди ,няма бензин , няма храна...Вече няма и войници ,трети НАБОР СЪБИРАТ! Какво пречи на Русия да ги почака ??? :))
Разбира се, че Набиуллина ще трябва да сваля лихвата. Тя самата предрече 2 години рецесия; в САЩ през 30-те години му казваха "Голямата депресия"!
А Байдън не е обещава по 300 рубли за долар. Министъра на отбраната му обяви по-проста цел: Русия никога повече да не може да напада други страни, както направи срещу Украйна!
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
На Московската борса, където се купуват рубли от европейски компании, решили да не играят по свирката на бюрократите, все пак да продължат да работят и да не оставят хиляди хора безработни.
Вие предател на България на страната на агресора ли сте, или просто руски трол?
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Я, другарят Хабек казва ... ъъъ ... таквозата ... полуистината на мат'ряла?
Ама на него му е лесно - зелените са готови идеологически.
За съжаление истината е много по-гадна. Европа е ресурсно и енергийно бедна. С въглеводородите - ще я влачим поне до 2030 година. И ще е на мижаво ниво. Поскъпването на живота, т.е. загубата на стандарт - ще е сериозна и за много по-дълго.
Аз вече пуснах тук от Таймс какво казва Началникът на кабинета на Тимерманс. В ЕК са си напълно наясно със ситуацията, само че националните политици не смеят да я кажат на мат'ряла. Все още се търси схема и мантра да ни я "продадат". Путин и Русия стават, но не и за цялата задача. А тя е сериозна.
Простичко казано - отчитат, че през последните 30-тина години европейсите са живяли в условия на "необективен гювеч". На блага и ценови. Че е било "аномалия". И че това време, времето на "благоденствието", приключи. И че европейците ще трябва да платят сметката, както и да ги плащат и занапред. По новите, реални цени и най-вече "съотношения", при които да бъде ограничено "търсенето". Защото не можем да си позволим в пълен обем "предлагането" както досега.
Прочее ... Тимерманс е с "ресор" ... "Зелен пакт"!
Засега е спрян само тръбопровода Ямал - Европа, доколкото разбирам заради Полша - да не може да получава газ от Германия. Германия все още получава газ по Северен поток 1 и по газопровода през Украйна.
Заради това ли Русия се направи на велика и тръгна да превзема Киев? Но бе наритана и подви опашка! Сринатият със земята Мариупол ще е голямата пАбеда на Русия!
Явно досега Германия е плащала на преференциални цени, а сега изведнъж се оказва, че сиренето и то е с пари. Горчивата истина застига господин германския министър със страшна сила. Явно дните му са преброени. Те си мислеха, че подобно на "ерата Меркел" сиренето пак ще е без пари. А реалността ги удря челно като бързия влак.
Разговарям с всеки, дори и с промити мозъци, стига да са възпитани и да не използват епитети.
Само аргументи и факти.
Московската борса е като мол в Русия след 1 година: 1/ 1-ви етаж - запалки за цигари 2/2-ри етаж - туби за бензин 3/3-ти етаж - 5 бр. китайски телевизора, на които върви предаване как Путин лови риба в Сибир...
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
Цените в Русия :)) Бензин по 1.5 лева ?? :)) http://hikersbay.com/prices/russia?lang=bg #num-prices-transportation Колкото до валута може да я купиш виртуално и да си спешиш хойкането
Прав си. За пример може да се посочи капиталистическа Русия. Веднъж фалира. С помощта на Запада се съвзе и сега предстои втори фалит. На втория фалит , обаче няма да има кой да и помага. След което следва разпад.
Може ли да обясниш ..какво толкова е САКРАЛНОТО на фалита ??? Ама по простичко ...не с американски опорки , защото в Русия те не важат !! Какво ще стане , како ще се случи ??
До коментар [#51] от "mitko11":Засега е спрян само тръбопровода Ямал - Европа, доколкото разбирам заради Полша - да не може да получава газ от Германия.Германия все още получава газ по Северен поток 1 и по газопровода през Украйна.
Не е за да не може Полша да получава газ от Германия, това не зависи от руснаците, а защото Полша получава газ от Германия. Просто в тръбата газът тече или в едната - или в другата посока. Но не може да тече едновременно и в двете. И докато тече от Германия за Полша - не тече от Русия за Германия. Но за да пусне Германия газ на Полша - преди това го е получила от Русия.
Прочее ... и нашата е същата. "Гръцкият газ", с който Гърция ни помага, е руски, който нашите си вземат от тръбата, която пренася руския газ за Гърция. Защото те все още имат платени количества за получаване.
Иначе е гоуемо пърчене как и молекула от руснаците не вземаме!
Нещо си застанала на барикадата, ама не всички са късопаметни, помним времената на съветските гурме ястия от брезова кора и ГСМ, както и как се прибра червената армия през моста на дружбата 1989-та.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
Ако под комунизъм се брои Китай, дълго има да се чака. Там, за разлика от запада има стройна система за контрол над тези, които печелят, и ако ги заловят с подкуп ... има разстрел. Което дисциплинира както бизнеса, така и чиновниците. По-скоро цените на енергоносителите ще са високи, докато Русия претърси цяла Украйна и после по списък си изчисти сметките с ... неприятелските държави. Тогава ще се пита ти кой си и защо така даваше оръжие на противника и я да видим за теб каква цена да има.
Разговарям с всеки, дори и с промити мозъци, стига да са възпитани и да не използват епитети.
Само аргументи и факти.
Глупости, драги! Не само е вярно, но Бисмярк си е имал съвсем сериозно уважението с Русия. И си е въртял политиката, разчитайки точно на подобно отношение. Обединението на Германия е типичният и най-ярък пример. Бисмарк прецаква Австро-Унгария във войната им с Русия, а след това, за Обединението, Русия му връща жеста, като не удря Прусия в гръб.
ЕС е най-големия спонсор на войната в Украйна - налива милиарди долара всеки месец в сметките на диктатора. Ние също. Докато финансираме тоя психопат, ще има война и заплаха.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
Западът вече започна да се съобразява с Русия. Беше се заблудил , че Русия е нормална страна, но войната в Украйна му отвори очите да разбере , че си има работа с опасна за света държава , която трябва да се отслаби до степен да престане да бъде заплаха за съседите си и за света. За всички е ясно , че Русия може да стане безопасна , когато престане да съществува като РФ. По въпроса се работи.
Много точно и ясно изказване. Това трябва да направят всички наши политици, начело в премиера и президента, но също и опозицията. Тук заклинанията на путинофилите не са особено удачни. Идеята нашата реалност да се определя от Русия е неприемлива. Наивна е мисълта, че Русия ще е способна да поддържа Европа с кой знае колко по-евтина енергия в дългосрочен период, че да я оставим да си прави каквото си иска с други страни. Дори да желае това (няма доказателства за това), тя няма как да си го позволи с доктрината си за изключителност, да бъде най-мощната военно държава. Това не е СССР, където идеологията налагаше развитие на работническа класа в предимно селската Европейска периферия - България, Полша, Румъния, Словакия, Унгария или да поддържа витрина социализма в ГДР.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
То според прогнозите руските танкове щяха след 3 дни да са в Берлин, а след 1 седмица в Лисабон.... За мечтатели като Вас има един такъв жанр "Боевая фантастика"... Бих ви препоръчал Конторович, Поселягин, Виктор Мишин, Тюрин, Анатолий Дроздов..... Или някоя от сериите "Я спас СССР" на Алексей Вязовский...
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
Предполага се, че на Германия основно и пречи липсата на суверенитет, и че постоянно трябва да изпълнява волята на ментора си. Но, да видим докога. Уж германския народ бил боец и с характер, а последните 70 години показват точно обратното. Голямо послушание пада.
Разговарям с всеки, дори и с промити мозъци, стига да са възпитани и да не използват епитети.
Само аргументи и факти.
Цяла Европа ще страда заради Путин. Първо нападна украинците, а като не може да ги победи побесня съвсем и днес забрани износа на суровини за "неприятелски страни":
Тъкмо вече ЕС няма да се чуди колко още време да финансираме войната на Путин, Путин не ни остави право на избор!
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Спрян блок на АЕЦ не може да бъде пуснат технологично. а и повече електро не решава въпроса. Пример София, кварталите на ТЕЦ не могат да минат на ток, няма да издъжи мрежата, не е разчетена, ако Люлин мине само на ток. ще треска бушуна в подстанцията заради претоварени кабели. Топлофикациите могат да минат на мазут, обаче
Много точно и ясно изказване. Това трябва да направят всички наши политици, начело в премиера и президента, но също и опозицията. Тук заклинанията на путинофилите не са особено удачни. Идеята нашата реалност да се определя от Русия е неприемлива. Наивна е мисълта, че Русия ще е способна да поддържа Европа с кой знае колко по-евтина енергия в дългосрочен период, че да я оставим да си прави каквото си иска с други страни. Дори да желае това (няма доказателства за това), тя няма как да си го позволи с доктрината си за изключителност, да бъде най-мощната военно държава. Това не е СССР, където идеологията налагаше развитие на работническа класа в предимно селската Европейска периферия - България, Полша, Румъния, Словакия, Унгария или да поддържа витрина социализма в ГДР.
Точно така. Да казваш не спестяваш трудните истина означава да уважаваш избирателите. Немското правителство не се извинява, не се оправдава - то казва: взехме трудно решение, няма да е лесно, но ще постъпим правилно, почтено и в крайна сметка за обща полза. Това са истинските политици.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022
До коментар [#23] от "Quo Vadis?": "Путин има възможност да продължава с това безумие благодарение на германското лицемерие и алчност, както и на зелените идиоти в Брюксел!"
Към германкото лицемерие и алчност бих прибавил и продажност. Примери: Шрьодер , Меркел , в по-далечното минало Вили Бранд. Шолц е от партията на Шрьодер и Бранд.
Зачетох част от дежурните умници - почти да се убедя, че у нас е по-добре отколкото в Германия :) Не ги мислете германците, мислете руснаците - те имат нуждата.
До коментар [#74] от "mitko11":Спрян блок на АЕЦ не може да бъде пуснат технологично. а и повече електро не решава въпроса. Пример София, кварталите на ТЕЦ не могат да минат на ток, няма да издъжи мрежата, не е разчетена, ако Люлин мине само на ток. ще треска бушуна в подстанцията заради претоварени кабели.Топлофикациите могат да минат на мазут, обаче
Тук не си прав! Битовото отопление може и не само може, но и активно преминава на ток - термопомпи. Познати в Германия бяха на газ, сега слагат термопомпи, по-изгодни са вече. Да се пуснат АЕЦ, доколкото е възможно определено е добра опция.
До колкото знам, няма такъв цитат и не могат да се намерят достоверни източници, които да свързват Бисмарк с първото или което и да е изречение от цитираното.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
Бисмарк никога не е казвал нито едното, нито другото. Не че има голямо значение какво е казал Бисмарк. Той не е можел да предвиди какво идиоти ще се родят в русия.
Скъпата енергия е заради няколко неща 1. Напечатаните пари заради ковид 2. Зеления преход 3. Изключването на Русия от списъка с доставчици на много неща. Ако политиците са хора на място ще си признаят, че тези три решения са били и по-важни от високите цени, а не да мрънкат, че не са очаквали еди кое си.
След ерата на великите Тачър ,Кол , Рейгън, Митеран западните държавници се разделиха на две категории. Едната е от така наречените "полезни идиоти", а другата от откровени продажници, купени от Путин. Меркел и Шрьодер са от категорията продажници. Меркел е агент на ЩАЗИ , а Щрьодер е вербуван от ДС в София през 1968 г.по време на младежкия фестивал. Щайнмайер от категорията "полезни идиоти". След руската агресия последните отчитат грешките си и съжаляват , докато продажниците не. Шрьодер си кротува в Русия и си получава милионите като заплата. Меркел също мълчи. Веднъж само се обади да каже , че не отчитала никакви грешки в политиката си към Русия.
Германия искаше да прецака цела Европа с двата патока. Къде е оная Меркелица, а??? Сега пак сме прецакани, ама и германците са в кюпа. Да се радваме, че немат много оръжия, щото като нищо ще стане трета свет.
Енергията трябваше да е скъпа преди мнооого време, така нямаше да засерем планетата си толкова много. Русия усети, че светът отива към атом и електро, и направи война, за да задържи позиции. Голям автогал на ПyТьО
Другарко serena, те цитата много добре го знаят, целия, и във всички подробности, ама цитират само тази част, дето им изнася. Двумисъл разбийш ли!
Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
Украинците помагат не само на себе си , но и на цяла Европа като я защитават от руската агресия , за което германците трябва не само да и благодарят , но и да се извинят за политиката си до сега в подкрепа на Путин. Германците могат отчасти да изкупят вината си към Украйна , като и помагат с оръжие , но до сега и това не правят.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
S
Рейтинг: 1692 НеутралноДокато падне Комунизма в света
sablezub
Рейтинг: 484 НеутралноСладката лъжа в случая е, че с капитализма всичко в случая е наред и той не е фалирал.
Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.Гошо
Рейтинг: 967 НеутралноЩе е скъпа докато не съобразите с реалността, а реалността я определя Русия
ГоШо****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
realguru
Рейтинг: 1953 НеутралноПосле ще свикнем предполагам и няма да и обръщаме внимание :)
georgievb
Рейтинг: 1991 ЛюбопитноТова няма значение, важното е да е с демократичен произход .... какво значи скъпо, когато става дума за демокрация и американски интереси....това са долни уйдурми, който му е скъпо да не яде или да стои на студено, кой му е крив, че няма пари. Аман от комунета бе....няма Мустафе вечно да ви храни с баница цял живот, я работете по-здраво, хаймани такива.
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bdеспресо
Рейтинг: 1439 НеутралноА междувременно украинският посланик нарече канцлера Шолц "мрънкащ лебервурст", когато си позволи да напомни колко прави Германия за Украйна.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022Вярно, че водят война, вярно, че са жертви, но все пак в някакъв момент могат да кажат едно "благодаря".
https://www.politico.eu/article/war-in-ukraine-not-a-kindergarten-envoy-in-berlin-tells-olaf-scholz/
Дамян Дамянов
Рейтинг: 5 НеутралноХаха всичко вече ще е скъпо
k_
Рейтинг: 2579 НеутралноДо коментар [#4] от "Quo Vadis?":
Не се отвивай много, много защото не са рекли, не са удвоили акциза двойно на енергията да изпълнят плана за намаляване на температурата предсрочно.
dejmos
Рейтинг: 2050 НеутралноГермания дръж се !:)) Няма да се отказваш по средата .!! Спирате ГАЗ,ПЕТРОЛ, ВЪГЛИЩА ...сега веднага !! Дали ще спре икономиката , дали ще се къпят хората, дали ще има стоки - няма значение. Трябва да Путин да му е зле! Колкото до стоманата, алуминия , никела, паладия, урана...и още 20 неща , Русия днес ги спира с указ на Путин!:)) Така вече и с рубли няма да може да се купува - има КОНТРАСАНКЦИИ !
4ort
Рейтинг: 2035 Неутрално"Германски министър: Горчивата истина е, че енергията ще е скъпа дълго време"
Имам време да питам всеки идиот........
К' во ли разбира тоа! Наш'то фелдшерче сега ще обясни, че високите цени се дължат на патокостроителя.
ban
Рейтинг: 665 ВеселоДо коментар [#5] от "realguru":
Не дълго време, а въобще. И не само енергията! Но човека поне е реалист, не е като наш Киро!
misinformed_808
Рейтинг: 8 ВеселоНяма нищо, троловете ще забягнат в родината си където всичко им е супер евтино, а рублата непрестанно расте. Другите ще се справим с цените на енергията, все пак заплатите ни не са в копейки.
4okuto
Рейтинг: 1154 НеутралноЩе е скъпа за немските потребители, докато за част от българските в един момент може да стане и невъзможна за поемане... И не само войната е причината, а цялата меко казано лоша политика на ЕС в последните години. Раята ще плащаме сметката и толкова, но някои може и да имат проблем с оцеляването, така че политиците трябва да се готвят за пълни площади...
Корабов
Рейтинг: 8 НеутралноКопачите определят нищо! Те са готови да копаят денонощно, ако има кой да им даде хляб!
Quo Vadis?
Рейтинг: 1617 ГневноДо коментар [#9] от "k_":
Субсидията за зелента енергия която плащаме всички и е 30% от сметката за 3% от консумираната енергия си е доататъчен скрит акциз/данък
misinformed_808
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#9] от "dejmos":
С рубли и сега не може да се купуват неща, които струват нещо.
еспресо
Рейтинг: 1439 ВеселоИ аз подозирах, че Русия в момента изучава законите на физиката. По трудния начин. "Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022
georgievb
Рейтинг: 1991 НеутралноТой киро е по-реалист от тоя....ще направи за каквото са го наели и след това ще получи такова парче сладка баница за отплата, че цената на енергията няма да го интересува до края на живота му ...подопечната рая да му мисли ... https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
4ort
Рейтинг: 2035 НеутралноТодор Живков-Пръв Партиен и Държавен Ръководител на НРБ.
Всичко, което ви говорихме за социализъма, все едно църния дявол ви е говорил. Ха-ха- ха!!! Имам време да питам всеки идиот.
misinformed_808
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#19] от "georgievb":
Путин отдавна получи такова парче от сладката баница, че нищо не го интересува. Да му мислят крепостните.javascript:;
plamen_b
Рейтинг: 2000 ГневноДа пратим Путин на майната на историята- безценно! :-)
И също единственото достойно и възможно, ако изкаме да оцелеем! Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Quo Vadis?
Рейтинг: 1617 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "dejmos":
Ако Русия спре газата на Германия и спре да получава пари от там, според теб оше колко време ще продължи войната в Украйна?!? Путин има възможност да продължава с това безумие благодарение на германското лицемерие и алчност, както и на зелените идиоти в Брюксел!
Таралеж
Рейтинг: 2687 НеутралноВсъщност времето на много и евтино май е на път да свърши?
За всичко!
Благодарение на глобализацията в производството и На логистиката за дълги години дълготрайните стоки поддържаха цените си, малотрайните се повишаваха с малко.
Производствната глобализация е пред изпитание започнало с тръпмовоте идеи да връща фабриките в Америка, продължило със счупването на веригите за доставки през пандемията, и накрая путлеровата агресия в Украйна.
Тъй че по-добре е да свикваме с високите цени.
Не е приятно, но може да има и положителен ефект.
Намаляне на разхищението?
Намаляне загубите на ресурси?
lz2
Рейтинг: 2054 НеутралноРусия нищо не определя! съвсем скоро светът няма да зависи от нейните горива! Тя да мисли как ще оцелее а не кат да прави някого зависим от нея! Дори арабите се усетиха навреме и строят курорти и заводи а тия крепостни мужици нищичко не правят! Един тостер не са направили качествен и да продават по света! Дори електрониката за "високоточковите" им ракети е внос от омразния запад и е модел от 70-те години! ПравописА е поле за изява на неграмотните!
пРезидента!
Рейтинг: 3533 НеутралноПо-добре скъпа енергия, отколкото война в Европа!
РФ и КГБ трябва да бъдат спрени на всяка цена!
Няма евтина енергия, която да оправдае ужаса от войната!
georgievb
Рейтинг: 1991 ВеселоЕдин от полските журналисти, дисиденти беше казал нещо от сорта:
"Проблемът на източноевропееца след промените е, че всичко, което преди това му говореха за социализма се оказа лъжа, а всичко, което му говореха за капитализма абослютна истина"
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
Боян Баянов
Рейтинг: 2277 НеутралноГерманският канцлер Герхард Шрьодер нарече Путин "кристално чист демократ".
Канцлера Ангела Меркел, учила физика в Ленинград и Москва, мислеше почти същото.
Германския президент Франк-Валтер Щайнмайер също беше възхитен от Путин.
И как така, изведнъж, енергията се налага да е скъпа дълго време?!?
karatista
Рейтинг: 3779 Неутралнонемците всякакви оправдания ще измислят, за да не помогнат на украйна, но вече не са толкова тежки в 🇪🇺
mr. Gorbachev, tear down this wall!Taiga
Рейтинг: 2162 Неутрално"Германски министър: Горчивата истина е, че енергията ще е скъпа дълго време"
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"Хехехе, така написано излиза, че след това "дълго време" цената ще тръгне назад ли? Да, с шепа стотинки/центове може и да поевтинее (когато най-накрая сгромим Путин, по протокол).
Заплатите естествено няма да се повишават със същия темп, даже въобще не може да става дума за увеличение.
"Капиталист да се наричам, първа радост е за мене" :)
dejmos
Рейтинг: 2050 ВеселоДо коментар [#13] от "misinformed_808":
Прав си !:)) Сега видях че рублата е на НИВО от 2019 година :)) Тоест 66 рубли за долар. Очевидно руската банка ще трябва да се намеси и да свали лихвата с още 4%-5%. Байдън нали обеща по 300 рубли за долар??? :)
plamen_b
Рейтинг: 2000 ГневноДа протестират всеки ден пред прозореца на Митрофанова! Нито войната на Путин бе нашия избор, нито спирането на газа! Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
еспресо
Рейтинг: 1439 НеутралноПомагат и то много.
И когато някой ти помага, трябва да кажеш "благодаря". "Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022
sablezub
Рейтинг: 484 НеутралноЕ, то като си гушнал чимшира, щото известно дъ-ъ-ълго време не си могъл да си платиш нито хляба нито топлото разбира се, че няма да обръщаш внимание. Мъртвите не говорят. Нито пък обръщат внимание. Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
dejmos
Рейтинг: 2050 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "misinformed_808":
Например ???
Alex Ivanov
Рейтинг: 22 НеутралноСкъпа енергия = неконкурентноспособна икономика
Честито ви. Предстоят черни времена. Брюксел "черпи".
пРезидента!
Рейтинг: 3533 НеутралноДа благодарят сега на Меркел, която ги закопа с руската зависимост!
Не само тях, но и цяла Европа!
doctor.no
Рейтинг: 3530 НеутралноСкъпа, скъпа, колко да е па скъпа. В началото на 70те така са били арабите и въртят тоя номер с петрола. Най-голямата петролна криза. Много неща се променят в западния свят
- американците олекотяват техните "таралясници" и проткриват 6 цилиндровите мотори, вече на европейските модели не се гледа с насмешка "джобни" а са практични, японските автомобилостроители започват завладяване на пазара в САЩ
- В Еропа се раждат "Фиеста", "Корса", "Панда", Дори англичаните забравят за 12 цилиндровите
vassilun
Рейтинг: 4700 НеутралноДо коментар [#8] от "Дамян Дамянов":
"Хаха всичко вече ще е скъпо."
Което видимо те радва!
Consumer
Рейтинг: 2502 ЛюбопитноИ що лапахте мухите до последно и вярвахте на договорите с Русия, като Бисмарк ви го е казал навремето?
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantkaratista
Рейтинг: 3779 НеутралноДо коментар [#33] от "еспресо":
mr. Gorbachev, tear down this wall!помагат, но все с клизма. шолц не го обичат много в Украйна.
doctor.no
Рейтинг: 3530 ВеселоДо коментар [#31] от "dejmos":
Пак с тая работа, къде има реална търговия рубли за долар?
Аз ти гарантирам, че с 10 разговора по чейндж по София ще ти събера за 1 час 100 млн рубли, ти ми дай за тях 1 млн долара, вземи ти разликата.
sablezub
Рейтинг: 484 НеутралноТака е, сладките демократски приказки се разминават с жестоката капиталистическа действителност. Хладилника победи телевизора. Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
serena
Рейтинг: 2428 ВеселоАбе мама му стара стига сте се излагали и вземете го научете най-накрая тоя цитат както си му е редът - целият :))))
$Нито един договор с Русия не струва дори хартията на която е написан. Не се надявайте, че веднцж възползвали се от слабостта на Русия, вие ще получавате дивиденти вечно, руснаците винаги идват за своето. И като дойдат, не се надявайте подписаните от вас йезуитски съглашения да ви оправдаят. Затова с руснаците си струва да се играе или честно, или въобще да не се играе."
dejmos
Рейтинг: 2050 ВеселоДо коментар [#23] от "Quo Vadis?":
Великите държави водят понякога войни. Справка ..САЩ ! :) Сбъркана е представата ВИ за ФУНКЦИЯТА НА ПАРИТЕ. Те парите имат смисъл , ако срещу тях мога да купя стоки които поискам !! След като ролята на долара/ еврото е съборена от самите САНКЦИИ в Русия !!
Какво мога да си купя с евро в Русия ??? Нищо , абсолютно нищо ...За войната. Издържа този които "притежава" реални неща а не "цифри/числа" в някоя банка!! Русия може да има горива , може да произвежда и да се отоплява , може да се изхранва !!
Да видим Украйна ! Има някави пари които ги дават , но няма горива !
Има някакви "тежки оръжия" , но не могат да достигнат Украйна. Няма снаряди ,няма бензин , няма храна...Вече няма и войници ,трети НАБОР СЪБИРАТ! Какво пречи на Русия да ги почака ??? :))
vassilun
Рейтинг: 4700 НеутралноДо коментар [#31] от "dejmos":
Рублата е дори по-скъпа! 0 рубли за долар е, мужик! Защото никой не продава долари за рубли!
plamen_b
Рейтинг: 2000 ЛюбопитноРазбира се, че Набиуллина ще трябва да сваля лихвата. Тя самата предрече 2 години рецесия; в САЩ през 30-те години му казваха "Голямата депресия"!
А Байдън не е обещава по 300 рубли за долар. Министъра на отбраната му обяви по-проста цел: Русия никога повече да не може да напада други страни, както направи срещу Украйна! Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Penka Nikolova
Рейтинг: 8 НеутралноЗащо ще е скъпа? Защото сме приклещени от тъпи политици, от Изток и Запад.
serena
Рейтинг: 2428 ВеселоДо коментар [#42] от "doctor.no":
На Московската борса, където се купуват рубли от европейски компании, решили да не играят по свирката на бюрократите, все пак да продължат да работят и да не оставят хиляди хора безработни.
plamen_b
Рейтинг: 2000 ЛюбопитноВие предател на България на страната на агресора ли сте, или просто руски трол? Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
mitko11
Рейтинг: 2606 ЛюбопитноДо коментар [#23] от "Quo Vadis?":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовПутин вече СПРЯ газта на Германия.
xm...
Рейтинг: 1318 НеутралноЯ, другарят Хабек казва ... ъъъ ... таквозата ... полуистината на мат'ряла?
Ама на него му е лесно - зелените са готови идеологически.
За съжаление истината е много по-гадна.
Европа е ресурсно и енергийно бедна.
С въглеводородите - ще я влачим поне до 2030 година. И ще е на мижаво ниво.
Поскъпването на живота, т.е. загубата на стандарт - ще е сериозна и за много по-дълго.
Аз вече пуснах тук от Таймс какво казва Началникът на кабинета на Тимерманс.
В ЕК са си напълно наясно със ситуацията, само че националните политици не смеят да я кажат на мат'ряла. Все още се търси схема и мантра да ни я "продадат".
Путин и Русия стават, но не и за цялата задача. А тя е сериозна.
Простичко казано - отчитат, че през последните 30-тина години европейсите са живяли в условия на "необективен гювеч". На блага и ценови. Че е било "аномалия". И че това време, времето на "благоденствието", приключи. И че европейците ще трябва да платят сметката, както и да ги плащат и занапред. По новите, реални цени и най-вече "съотношения", при които да бъде ограничено "търсенето". Защото не можем да си позволим в пълен обем "предлагането" както досега.
Прочее ... Тимерманс е с "ресор" ... "Зелен пакт"!
Такива ми ти работи ...
mitko11
Рейтинг: 2606 ЛюбопитноДо коментар [#31] от "dejmos":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовКъде сменят рубли за долари?
Иначе когато се спихна СССР курса беше 68 копейки за долар...
serena
Рейтинг: 2428 НеутралноДо коментар [#51] от "mitko11":
Засега е спрян само тръбопровода Ямал - Европа, доколкото разбирам заради Полша - да не може да получава газ от Германия.
Германия все още получава газ по Северен поток 1 и по газопровода през Украйна.
kkl38598034
Рейтинг: 413 НеутралноПреди изборите друго говореше тоя. А цените на енергията доста от преди войната галопират...
vassilun
Рейтинг: 4700 НеутралноДо коментар [#45] от "dejmos":
Заради това ли Русия се направи на велика и тръгна да превзема Киев? Но бе наритана и подви опашка! Сринатият със земята Мариупол ще е голямата пАбеда на Русия!
mitko11
Рейтинг: 2606 ЛюбопитноДо коментар [#44] от "serena":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовОт тази фалшификация само първото изречение е вярно. Останалите са измислици като предсказанията на Ванга за войната в Украйна...
serena
Рейтинг: 2428 ВеселоДо коментар [#57] от "mitko11":
Не отнасяйте оплакването и недоволството си към мен, а към Бисмарк.
sega_007
Рейтинг: 1871 НеутралноЯвно досега Германия е плащала на преференциални цени, а сега изведнъж се оказва, че сиренето и то е с пари.
Разговарям с всеки, дори и с промити мозъци, стига да са възпитани и да не използват епитети. Само аргументи и факти.Горчивата истина застига господин германския министър със страшна сила.
Явно дните му са преброени.
Те си мислеха, че подобно на "ерата Меркел" сиренето пак ще е без пари.
А реалността ги удря челно като бързия влак.
mitko11
Рейтинг: 2606 ВеселоДо коментар [#49] от "serena":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовМосковската борса е като мол в Русия след 1 година:
1/ 1-ви етаж - запалки за цигари
2/2-ри етаж - туби за бензин
3/3-ти етаж - 5 бр. китайски телевизора, на които върви предаване как Путин лови риба в Сибир...
dejmos
Рейтинг: 2050 НеутралноДо коментар [#42] от "doctor.no":
Цените в Русия :)) Бензин по 1.5 лева ?? :))
http://hikersbay.com/prices/russia?lang=bg #num-prices-transportation
Колкото до валута може да я купиш виртуално и да си спешиш хойкането
serena
Рейтинг: 2428 ВеселоДо коментар [#60] от "mitko11":
Щом такива мисли ви забавляват, тъй да е :))) ще си говорим пак след някое време скоро къде какви молове ще има :))
Ето ви още мако мъдри мисли на Бисмарк по повода
https://bgr.news-front.info/2021/10/27/bismark-vnimavajte-zashhoto-rusite-dlgo-zapryagat-no-brzo-pristigat/
mitko11
Рейтинг: 2606 ЛюбопитноДо коментар [#58] от "serena":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовЛинк от неруски източник за изказването на Бисмарк? Защото след първото изречение са съветски измислици....
tacheaux
Рейтинг: 4463 НеутралноПрав си. За пример може да се посочи капиталистическа Русия. Веднъж фалира. С помощта на Запада се съвзе и сега предстои втори фалит. На втория фалит , обаче няма да има кой да и помага. След което следва разпад.
serena
Рейтинг: 2428 ВеселоДо коментар [#56] от "vassilun":
Цяла източна, южна и средна Украйна ще е пАбедата на Русия, за по на запад не смея да прогнозирам, да не се стресне някой...
dejmos
Рейтинг: 2050 ВеселоДо коментар [#53] от "mitko11":
Сменяй спокойно :)) Не се оглеждай ! Днес е 66 рубли , а утре ...:))
https://wise.com/?sourceCurrency=USD&targetCurrency=RUB&sourceAmount=1000
mitko11
Рейтинг: 2606 ВеселоДо коментар [#62] от "serena":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовХайде пак фалшиви руски сайтове. Все едно да давате линкове от поглед.инфо или буднаера....
dejmos
Рейтинг: 2050 ВеселоДо коментар [#64] от "tacheaux":
Може ли да обясниш ..какво толкова е САКРАЛНОТО на фалита ??? Ама по простичко ...не с американски опорки , защото в Русия те не важат !! Какво ще стане , како ще се случи ??
xm...
Рейтинг: 1318 НеутралноНе е за да не може Полша да получава газ от Германия, това не зависи от руснаците, а защото Полша получава газ от Германия.
Просто в тръбата газът тече или в едната - или в другата посока.
Но не може да тече едновременно и в двете.
И докато тече от Германия за Полша - не тече от Русия за Германия.
Но за да пусне Германия газ на Полша - преди това го е получила от Русия.
Прочее ... и нашата е същата.
"Гръцкият газ", с който Гърция ни помага, е руски, който нашите си вземат от тръбата, която пренася руския газ за Гърция. Защото те все още имат платени количества за получаване.
Иначе е гоуемо пърчене как и молекула от руснаците не вземаме!
Consumer
Рейтинг: 2502 ЛюбопитноДо коментар [#62] от "serena":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantНещо си застанала на барикадата, ама не всички са късопаметни, помним времената на съветските гурме ястия от брезова кора и ГСМ, както и как се прибра червената армия през моста на дружбата 1989-та.
sega_007
Рейтинг: 1871 НеутралноДо коментар [#1] от "Сд":
Разговарям с всеки, дори и с промити мозъци, стига да са възпитани и да не използват епитети. Само аргументи и факти.Ако под комунизъм се брои Китай, дълго има да се чака. Там, за разлика от запада има стройна система за контрол над тези, които печелят, и ако ги заловят с подкуп ... има разстрел.
Което дисциплинира както бизнеса, така и чиновниците.
По-скоро цените на енергоносителите ще са високи, докато Русия претърси цяла Украйна и после по списък си изчисти сметките с ... неприятелските държави.
Тогава ще се пита ти кой си и защо така даваше оръжие на противника и я да видим за теб каква цена да има.
xm...
Рейтинг: 1318 НеутралноДо коментар [#57] от "mitko11":
Глупости, драги!
Не само е вярно, но Бисмярк си е имал съвсем сериозно уважението с Русия. И си е въртял политиката, разчитайки точно на подобно отношение.
Обединението на Германия е типичният и най-ярък пример.
Бисмарк прецаква Австро-Унгария във войната им с Русия, а след това, за Обединението, Русия му връща жеста, като не удря Прусия в гръб.
whitemare
Рейтинг: 1104 НеутралноЕС е най-големия спонсор на войната в Украйна - налива милиарди долара всеки месец в сметките на диктатора. Ние също. Докато финансираме тоя психопат, ще има война и заплаха.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациmitko11
Рейтинг: 2606 ЛюбопитноИ какво пречи на Германия да пусне спрените 15 блока на атомните си централи и да прекрати добива на електричество от газ?
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазовtacheaux
Рейтинг: 4463 НеутралноЗападът вече започна да се съобразява с Русия. Беше се заблудил , че Русия е нормална страна, но войната в Украйна му отвори очите да разбере , че си има работа с опасна за света държава , която трябва да се отслаби до степен да престане да бъде заплаха за съседите си и за света. За всички е ясно , че Русия може да стане безопасна , когато престане да съществува като РФ. По въпроса се работи.
Васик
Рейтинг: 464 НеутралноЦяла Европа ще страда заради Зеленски
xm...
Рейтинг: 1318 ЛюбопитноКакво общо има тук Зеленски?
doctor.no
Рейтинг: 3530 НеутралноДо коментар [#49] от "serena":
През коя банка ги вкараха тия долари в Раша?
tacheaux
Рейтинг: 4463 НеутралноДо коментар [#7] от "еспресо":
"А междувременно украинският посланик нарече канцлера Шолц "мрънкащ лебервурст"
Изразил се е политкоректно и дипломатично. Можел е да бъде по-остър.
БОНГО
Рейтинг: 2570 НеутралноМного точно и ясно изказване. Това трябва да направят всички наши политици, начело в премиера и президента, но също и опозицията. Тук заклинанията на путинофилите не са особено удачни. Идеята нашата реалност да се определя от Русия е неприемлива. Наивна е мисълта, че Русия ще е способна да поддържа Европа с кой знае колко по-евтина енергия в дългосрочен период, че да я оставим да си прави каквото си иска с други страни. Дори да желае това (няма доказателства за това), тя няма как да си го позволи с доктрината си за изключителност, да бъде най-мощната военно държава. Това не е СССР, където идеологията налагаше развитие на работническа класа в предимно селската Европейска периферия - България, Полша, Румъния, Словакия, Унгария или да поддържа витрина социализма в ГДР.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutemmitko11
Рейтинг: 2606 ВеселоДо коментар [#65] от "serena":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовТо според прогнозите руските танкове щяха след 3 дни да са в Берлин, а след 1 седмица в Лисабон....
За мечтатели като Вас има един такъв жанр "Боевая фантастика"... Бих ви препоръчал Конторович, Поселягин, Виктор Мишин, Тюрин, Анатолий Дроздов.....
Или някоя от сериите "Я спас СССР" на Алексей Вязовский...
sega_007
Рейтинг: 1871 НеутралноДо коментар [#74] от "mitko11":
Разговарям с всеки, дори и с промити мозъци, стига да са възпитани и да не използват епитети. Само аргументи и факти.Предполага се, че на Германия основно и пречи липсата на суверенитет, и че постоянно трябва да изпълнява волята на ментора си.
Но, да видим докога.
Уж германския народ бил боец и с характер, а последните 70 години показват точно обратното.
Голямо послушание пада.
bludniq_sin
Рейтинг: 1056 НеутралноДо коментар [#24] от "Таралеж":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlЧе то има ли дълготрайни продукти вече?
plamen_b
Рейтинг: 2000 ГневноЛъжльо... :-)
Цяла Европа ще страда заради Путин. Първо нападна украинците, а като не може да ги победи побесня съвсем и днес забрани износа на суровини за "неприятелски страни":
https://eadaily.com/ru/news/2022/05/03/putin-podpisal-ukaz-ob-ekonomicheskih-merah-protiv-nedruzhestvennyh-stran
Тъкмо вече ЕС няма да се чуди колко още време да финансираме войната на Путин, Путин не ни остави право на избор! Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
doctor.no
Рейтинг: 3530 НеутралноДо коментар [#74] от "mitko11":
Спрян блок на АЕЦ не може да бъде пуснат технологично. а и повече електро не решава въпроса. Пример София, кварталите на ТЕЦ не могат да минат на ток, няма да издъжи мрежата, не е разчетена, ако Люлин мине само на ток. ще треска бушуна в подстанцията заради претоварени кабели.
Топлофикациите могат да минат на мазут, обаче
еспресо
Рейтинг: 1439 НеутралноТочно така. Да казваш не спестяваш трудните истина означава да уважаваш избирателите.
Немското правителство не се извинява, не се оправдава - то казва: взехме трудно решение, няма да е лесно, но ще постъпим правилно, почтено и в крайна сметка за обща полза.
Това са истинските политици. "Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022
xm...
Рейтинг: 1318 НеутралноСамата идея, че Русия определя, е абсурдна.
Русия е тригерът!
На прелома в процеси, които са глобални и в голямата си част - обективни.
То затова сега имаме и война.
Просто иначе преломите не стават.
Доказала го е историята, доказва се и сега. Не става иначе!
Затова Големият въпрос е не какво става - а защо.
И какво следва тепърва!
tacheaux
Рейтинг: 4463 НеутралноДо коментар [#23] от "Quo Vadis?":
"Путин има възможност да продължава с това безумие благодарение на германското лицемерие и алчност, както и на зелените идиоти в Брюксел!"
Към германкото лицемерие и алчност бих прибавил и продажност. Примери: Шрьодер , Меркел , в по-далечното минало Вили Бранд. Шолц е от партията на Шрьодер и Бранд.
bludniq_sin
Рейтинг: 1056 НеутралноДо коментар [#51] от "mitko11":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlКое е спрял? По ямал казаха, че и без това нищожни количества стигат до германия та с тях - без тях - все тая.
frankie...says
Рейтинг: 425 НеутралноЗачетох част от дежурните умници - почти да се убедя, че у нас е по-добре отколкото в Германия :) Не ги мислете германците, мислете руснаците - те имат нуждата.
пРезидента!
Рейтинг: 3533 НеутралноТук не си прав! Битовото отопление може и не само може, но и активно преминава на ток - термопомпи. Познати в Германия бяха на газ, сега слагат термопомпи, по-изгодни са вече. Да се пуснат АЕЦ, доколкото е възможно определено е добра опция.
bludniq_sin
Рейтинг: 1056 НеутралноДо коментар [#57] от "mitko11":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlДо колкото знам, няма такъв цитат и не могат да се намерят достоверни източници, които да свързват Бисмарк с първото или което и да е изречение от цитираното.
Ebeneezer Goode
Рейтинг: 911 НеутралноДо коментар [#44] от "serena":
Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn'tБисмарк никога не е казвал нито едното, нито другото.
Не че има голямо значение какво е казал Бисмарк.
Той не е можел да предвиди какво идиоти ще се родят в русия.
Batezuzi
Рейтинг: 1539 НеутралноСкъпата енергия е заради няколко неща 1. Напечатаните пари заради ковид 2. Зеления преход 3. Изключването на Русия от списъка с доставчици на много неща. Ако политиците са хора на място ще си признаят, че тези три решения са били и по-важни от високите цени, а не да мрънкат, че не са очаквали еди кое си.
tacheaux
Рейтинг: 4463 НеутралноДо коментар [#28] от "Боян Баянов":
След ерата на великите Тачър ,Кол , Рейгън, Митеран западните държавници се разделиха на две категории. Едната е от така наречените "полезни идиоти", а другата от откровени продажници, купени от Путин.
Меркел и Шрьодер са от категорията продажници. Меркел е агент на ЩАЗИ , а Щрьодер е вербуван от ДС в София през 1968 г.по време на младежкия фестивал. Щайнмайер от категорията "полезни идиоти". След руската агресия последните отчитат грешките си и съжаляват , докато продажниците не. Шрьодер си кротува в Русия и си получава милионите като заплата. Меркел също мълчи. Веднъж само се обади да каже , че не отчитала никакви грешки в политиката си към Русия.
Хи-хи
Рейтинг: 1619 НеутралноГермания искаше да прецака цела Европа с двата патока. Къде е оная Меркелица, а??? Сега пак сме прецакани, ама и германците са в кюпа. Да се радваме, че немат много оръжия, щото като нищо ще стане трета свет.
Самтайм люн :(
Рейтинг: 1250 НеутралноЕнергията трябваше да е скъпа преди мнооого време, така нямаше да засерем планетата си толкова много. Русия усети, че светът отива към атом и електро, и направи война, за да задържи позиции. Голям автогал на ПyТьО
reply
Рейтинг: 421 НеутралноПРИ "ЕС ССР" Е ТАКА
sablezub
Рейтинг: 484 НеутралноДо коментар [#44] от "serena":
Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.Другарко serena, те цитата много добре го знаят, целия, и във всички подробности, ама цитират само тази част, дето им изнася. Двумисъл разбийш ли!
tacheaux
Рейтинг: 4463 НеутралноУкраинците помагат не само на себе си , но и на цяла Европа като я защитават от руската агресия , за което германците трябва не само да и благодарят , но и да се извинят за политиката си до сега в подкрепа на Путин. Германците могат отчасти да изкупят вината си към Украйна , като и помагат с оръжие , но до сега и това не правят.