За пръв път от 50 години Пентагонът ще говори публично какво знае за НЛО

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (94)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3680 Любопитно

    "Анализаторите на отбраната и разузнаването също все още не изключват извънземен произход за всеки случай на UAP, казаха високопоставени служители на САЩ пред репортери преди публикуването на доклада миналата година, въпреки че самият доклад избягва всякакво изрично позоваване на подобни възможности."

    Няма как да бъде изключена тази вероятност. Вселената е толкова голяма и стара, че едва ли само на нашата планета Земя е възможно да се зароди развита форма на живот, която има способността да пътува в Космоса.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  2. 2 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 877 Весело

    Вероятно ще обявят че Путин е зъл извънземен пришълец.

    Евроатлантида
  3. 3 Профил на inatlivka
    inatlivka
    Рейтинг: 1252 Любопитно

    При размерите на Вселената, няма начин на много места да няма подходящи условия за възникване на форми на живот и да са еволюирали в разумна раса.
    В този ред на мисли вероятността извънземен разум да НЕ е посещава/л Земята клони към нула.
    Предполагам, че се крие от населението, защото си мислят, че хората масово ще изтерясат, ако истината им бъде сервирана.
    В последно време по темата започна да се пуска на час по лъжичка, за да се види какще реагира материала. Но процесът е необратим, скоро ще сме наясно на какъв етап са стигнали контактите.
    П.П. До преди десетилетие на летците, които са съобщавали за НЛО се е гледало с лошо око и за някои е било край на кариерата им. Вече нещата се променят и започнаха да споделят за странни и необясними феноми на които се натъкват в небето.
    Живеем в интересен етап от човешката история.

  4. 4 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 521 Неутрално

    И всичко ще е на закрити врата. Няма смисъл от новината.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  5. 5 Профил на AdMin
    AdMin
    Рейтинг: 941 Весело

    "Необходими са били допълнителни данни и анализи, за да се определи дали те представляват някаква екзотична летателна система, разработена от тайно правителство или търговско дружество на САЩ"

    Знаех си аз, че САЩ имат тайно правителство наред с тайните им дружества, ама чак сега признават...

  6. 6 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3680 Любопитно

    До коментар [#3] от "inatlivka":

    Именно! +++ Още повече, че свидетели на НЛО са били не само военните от САЩ или военните от други държави, но и стотици хиляди обикновени хора живеещи по целия свят.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  7. 7 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 658 Неутрално

    При размерите на Вселената, няма начин на много места да няма подходящи условия за възникване на форми на живот и да са еволюирали в разумна раса.В този ред на мисли вероятността извънземен разум да НЕ е посещава/л Земята клони към нула. Предполагам, че се крие от населението, защото си мислят, че хората масово ще изтерясат, ако истината им бъде сервирана.В последно време по темата започна да се пуска на час по лъжичка, за да се види какще реагира материала. Но процесът е необратим, скоро ще сме наясно на какъв етап са стигнали контактите.П.П. До преди десетилетие на летците, които са съобщавали за НЛО се е гледало с лошо око и за някои е било край на кариерата им. Вече нещата се променят и започнаха да споделят за странни и необясними феноми на които се натъкват в небето.Живеем в интересен етап от човешката история.
    —цитат от коментар 3 на inatlivka


    Ако беше и учила малко физика, а не да четеш само конспиративни теории, щеше да си напълно наясно, че вероятността развита извънземна цивилизация да е посещавала земята клони към 0 поради спецификата на физичните закони и константата за скоростта на светлината. Също ако беше поучила малко, примерно беше наясно със втория закон на термодинамиката, щеше да знаеш, че вероятността човешката цивилизация в тоя и етап от развитие да не засече развита извънземна цивилизация, способна да осъществи такова пътуване, ако изобщо е възможно, също е нулева.

  8. 8 Профил на ykl31646776
    ykl31646776
    Рейтинг: Весело

    НЛО е удобна дъвка за отвличане на общественото внимание и винаги я ползват в такива моменти, но вече се обезвкуси от много дъвчене и едва ли номерът ще проработи.

  9. 9 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    "Анализаторите на отбраната и разузнаването също все още не изключват извънземен произход за всеки случай на UAP, казаха високопоставени служители на САЩ пред репортери преди публикуването на доклада миналата година, въпреки че самият доклад избягва всякакво изрично позоваване на подобни възможности."Няма как да бъде изключена тази вероятност. Вселената е толкова голяма и стара, че едва ли само на нашата планета Земя е възможно да се зароди развита форма на живот, която има способността да пътува в Космоса.
    —цитат от коментар 1 на Иво


    Естествено че тези НЛО не са извънземни кораби или сонди.Разстоянията в Космоса са огромни и няма как да долети кораб до Земята.А и досега не е засечен сигнал от неестествен източник.

  10. 10 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 929 Весело

    До коментар [#3] от "inatlivka":
    Абе, вие това времето и пространството за нищо го нямате.

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  11. 11 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    [quote#9:"Мусаши"][/quote]

    До най-близката звезда Алфа Кентавър разстоянието е 4 светлинни години. Което означава, че кораб от Земята ще достигне за 100 хиляди години дотам.На връщане още толкова .Ако изобщо е възможно такова пътуване.

  12. 12 Профил на ykl31646776
    ykl31646776
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#1] от "Иво":

    Наивно е да се смята, че животът на Земята, а още повече разумната му форма, е резултат от случайни събития, а не на Божествена намеса. Съществуването на човека е толкова невъзможно от статистическа гледна точка, че клони към чудо.
    Така че, размерите и възрастта на Вселената немат пряко отношение към това дали има и други обитаеми планети.
    А не се знае и дали този свят изобщо е реален, а не симулация.

  13. 13 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 679 Неутрално

    Вероятно ще обявят че Путин е зъл извънземен пришълец.
    —цитат от коментар 2 на sa6


    Путин е зъл, но е обикновен руски боклук.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  14. 14 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3146 Любопитно

    "Двама висши служители на военното разузнаване на САЩ трябва да свидетелстват днес в парламента за това, което правителството знае за неидентифицирани летящи обекти."

    Мълдър и Скъли ?

    I Want To Believe
  15. 15 Профил на Синдбад-мореход
    Синдбад-мореход
    Рейтинг: 950 Неутрално

    Малко плява за тълпата в трудни времена не е излишна.

    легендарный купец, моряк и путешественник, попадавший во множество фантастических приключений
  16. 16 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3798 Неутрално

    Ще има ли невероятни разкрития, доказателства за разбит НЛО кораб, тела на загинали извънземни, ще се вдигне ли напрежението в света на макс!?

    cellular-goods.com
  17. 17 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 679 Неутрално

    До коментар [#3] от "inatlivka":

    Големи глупости!

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  18. 18 Профил на Крадливото ромче
    Крадливото ромче
    Рейтинг: 1167 Неутрално

    Аз след десетата ракия виждам зелени човечета, а след двадесетата си приказвам с тях. :)

    Комунистите са виновни! ⚪🔵🔴
  19. 19 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2572 Любопитно

    Човечеството съвсем леко е открехнало познанието си за физиката....За вселената знаем малко повече от нищо....Смятаме че законите които сме открили "доказват" всичко.....твърде далеч сме!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  20. 20 Профил на Активист
    Активист
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Никакви доклади няма да развенчаят нуждата на някои хора да си обяснят нещата по алтернативен, магичен, конспираторски начин. Елвис бил жив, стъпването на Луната било монтаж, извънземни с НЛО-та ни наблюдават и т.н. ... Няма проблеми.

  21. 21 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3680 Любопитно

    Естествено че тези НЛО не са извънземни кораби или сонди.Разстоянията в Космоса са огромни и няма как да долети кораб до Земята.А и досега не е засечен сигнал от неестествен източник.
    —цитат от коментар 9 на Мусаши


    Въобще не е естествено, точно заради това въпросните американски анализатори на отбраната и разузнаването не изключват варианта въпросните обекти да са били НЛО.

    Иначе, не знаем колко развити може да бъдат други разумни форми на живот в Космоса и до какви технологии са достигнали те.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  22. 22 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1609 Неутрално

    Ми ако сме Първи и Единственни?
    Нали все някой е Първи и Единствен?
    И защо трябва да има Други?
    Нашата Вселена доколкото съм запознат е Скроена точно за нас.
    Ако някоя от Фундаменталните константи беше с Една идея друга нас нямаше да ни има.
    Ако Луната не беше толкова Голяма плътна и точно на това Място също.
    Да се говори че Живота се заражда на много места само защото са много е безподобна глупост.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  23. 23 Профил на mitakadm
    mitakadm
    Рейтинг: 477 Неутрално

    До коментар [#18] от "Крадливото ромче":

    Освен крадлив, явно си и голям пияч. 10 ракии по 100 гр си е доста носене на пиене. А 20 е нещо което за мен е непостижимо. Сигурно затова не съм мяркал зелените, Кано ли да си говоря с тях.

    Колкото повече - толкова повече
  24. 24 Профил на Приказки от шипковия храст
    Приказки от шипковия храст
    Рейтинг: 875 Весело

    Скоро тук имаше текст за някакъв предстоящ хипер-супер извънземен телескоп, който щял да преобърне разбиранията ни за строежа на Вселената, за веществото, времето, произхода и т.н. Откъде-накъде са сигурни, че ще ги "преобърне"? Освен ако вече не са му инсталирали софтуера за ново поколение анимационни филмчета, де.
    Мда... 42 съвсем не случайно число.

  25. 25 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5477 Весело

    Явно не всички тези явления са от "блатен газ", както пише в статията, но е възможно да са от други газове... Газове да искаш в днешно време...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  26. 26 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 658 Неутрално

    Иначе, не знаем колко развити може да бъдат други разумни форми на живот в Космоса и до какви технологии са достигнали те.
    —цитат от коментар 21 на Иво


    Много неща знаем. Например знаем втория закон на термодинамиката. Отвори го и го прочети. Знаем, че колкото е по-развита една цивилизация толкова повече енергия и е нужна. Следователно една развита цивилизация, излезнала извън пределите на това да черпи енергия само от планетата, на която е ситуирана, не може да остане скрита. До сега необяснимо отдаване на енергия в космоса, което би съответствало на цивилизация, не е открито. Това, че ти не знаеш, не означава, че ние не знаем.

  27. 27 Профил на Приказки от шипковия храст
    Приказки от шипковия храст
    Рейтинг: 875 Весело

    До коментар [#22] от "dedoliben": "Ако някоя от Фундаменталните константи беше с Една идея друга нас нямаше да ни има."

    Да де, ама все пак нямаше да ни има в такава точно конфигурация, в която блондинките обръщат до безкрайност белия лист на който пише "обърни листа". При малко по-различна гравитационна константа, сигурно щяха да спират още на сто хиляди и седмото обръщане и закачливо да обявяват "Шегичка, а?"

  28. 28 Профил на inatlivka
    inatlivka
    Рейтинг: 1252 Любопитно

    До коментар [#3] от "inatlivka": Големи глупости!
    —цитат от коментар 17 на quatro_4x3


    Смяташ, че сме единствени и неповторими?!
    Доста наивно

  29. 29 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2412 Неутрално

    "Анализаторите на отбраната и разузнаването, изготвили оценката, не предлагат никакви констатации за произхода на нито едно от 144-те наблюдения, включени в нея, с изключение на едно, приписвано на голям спихнал се балон."

    Ще направят демонстрация на разпадане на нищото.

    Judjuk
  30. 30 Профил на inatlivka
    inatlivka
    Рейтинг: 1252 Любопитно

    До коментар [#1] от "Иво":Наивно е да се смята, че животът на Земята, а още повече разумната му форма, е резултат от случайни събития, а не на Божествена намеса. .
    —цитат от коментар 12 на ykl31646776

    Наличието на извънземни не изключва вярата в бог.Дори напротив.
    Чел ли си за чудото през 1917годинавидяно от 80 000 във Фатима Португалия.
    Прочети, а има много подобни неща от дълбока древност свързани с религия и извънземни. Запознай се с Теорията на древните астронавти и прочети Фон Деникен и ще бъдеш учуден как доста неща в Християнството кореспондират с извънземен разум.
    По принзип съм доста скептичен човек, в добавка вярваща християнка, но аргументите и истински истори, подкрепени с артефакти ме карат да вярвам в тази теория.
    Прочети, образовай се, нещата са доста интересни. Политиците и казионната наука доста дърго са преследвали хората вярващи в това.Но нещата започнаха да се променят и да се повдига завесата малко, по малко

  31. 31 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1390 Неутрално

    Аз след десетата ракия виждам зелени човечета, а след двадесетата си приказвам с тях. :)
    —цитат от коментар 18 на Крадливото ромче


    След двадесетата ракия единствените зелени човечета, които би могъл да видиш, това са санитарите в болницата, или някой служител в моргата.

  32. 32 Профил на inatlivka
    inatlivka
    Рейтинг: 1252 Любопитно

    До коментар [#3] от "inatlivka":Именно! +++ Още повече, че свидетели на НЛО са били не само военните от САЩ или военните от други държави, но и стотици хиляди обикновени хора живеещи по целия свят.
    —цитат от коментар 6 на Иво

    Така е.Казах военни, ще добавя и полицаи, като представители на държавата, един вид тяхните твърдения трудно биха могли да минат за халюцинации и бълнувавания на болни мозъци.
    Много хора са ставали свидетели на необясними явления, понякога едновременно стотици, дори хиляди хора.
    Правитевствата и казионната наука се опитват да неглижират нещата, но истината изплува.
    Тайната Зона 51
    Обратното инженерество ,което е в основата на астронафтиката, системите Стелт и още много други.
    Повечето хора предпочитат да си заравят главите, като щрауси и не искат да приемат, че не сме уникални и единствени. До преди две три години и на мен ми се струваше абсурд, но човек, като се позарови в темата, нещата започват да му се избистрят

  33. 33 Профил на nilak
    nilak
    Рейтинг: 643 Неутрално

    [quote#26:"voinotzapad"][/quote]

    Сигурен съм, че и мравките знаят много неща в тяхната сфера на интереси, ама като ги прескачаш по улицата не те отразяват.

  34. 34 Профил на Мария Янкова
    Мария Янкова
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    Петагонът са изостанали с 30 години от България.
    Още през 1990 г. Генералният щаб на Българската армия копа дупка за 16 млн лв. в Царичина да търси останките на двуполов пришълец.

  35. 35 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 2768 Неутрално

    Цитат:
    За пръв път от 50 години Пентагонът ще говори публично какво знае за НЛО

    ---------
    Пентагонът отвръща на удара!

    След като години наред НЛО-то публикува какво ли не за Пентагона, особено пък с изникването на Интернтя, то беше крайно време военните да не си траят в глуха отбрана, а да предприемат информационна контраофанзива.

    С една дума - одобрявам действията на Пентагона!

  36. 36 Профил на metrologus
    metrologus
    Рейтинг: 9 Неутрално

    [quote#7:"voinotzapad"][/quote]


    Извинете, но това са колосални глупости. Не по различни от тези срещу които уж се възправяте. Никой не знае какви закони на Природата можем тепърва да открием. Никой не знае нищо със сигурност.


    Много ми е интересно как законите на Термодинамиката твърдят че досега е трябвало да засечем галактически цивилизации ако ги имало. Бих оценил информация по въпроса.

    От друга страна някой от наблюденията на НЛО-та просто не могат да бъдат обяснени. Това което Дейвид Фрейвър и другите 3 пилота разказват няма как да бъде обяснено. За съжаление плана на американците да набутат сериозните наблюдения на едно с лунатиците, които в този бранш са особено многобройни, работи перфектно.

    Не че има някакво значение. Според последни проучвания ако човек вярва в нещо, независимо какво, и го засипеш с необорими доказателства в противното над 2/3 от хората не само че няма да си променят мнението но и ще настояват с още по-твърда убеденост че те са прави. Справка - русофилите в БГ, супер типичен пример.
    Та утре ако ще и извънземните да кацнат пред ООН-то или да взривят Белия дом, повечето хора няма да повярват ако ще и Пришълеца да ги ухапе за задника...

  37. 37 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 658 Неутрално

    [quote#26:"voinotzapad"]
    —цитат от коментар 33 на nilak
    Сигурен съм, че и мравките знаят много неща в тяхната сфера на интереси, ама като ги прескачаш по улицата не те отразяват.[/quote]

    Сигурен съм, че ако ти се считаш за мравка, аз не се считам за мравка. Сигурен съм, че част от човечеството е достигнало ниво да строи гигантски машини, в които да разбива атомите на съставните им части и да строи модела на вселената, докато друга част от човечеството не е напускало ментално древна Елада и митовете там.

  38. 38 Профил на inatlivka
    inatlivka
    Рейтинг: 1252 Любопитно

    Ако беше и учила малко физика, а не да четеш само конспиративни теории, щеше да си напълно наясно, че вероятността развита извънземна цивилизация да е посещавала земята клони към 0 поради спецификата на физичните закони и константата за скоростта на светлината. Също ако беше поучила малко, примерно беше наясно със втория закон на термодинамиката, щеше да знаеш, че вероятността човешката цивилизация в тоя и етап от развитие да не засече развита извънземна цивилизация, способна да осъществи такова пътуване, ако изобщо е възможно, също е нулева.
    —цитат от коментар 7 на voinotzapad

    В Средновековието казионната наука е смятала Земята за плоска.
    И твърденията, че Земята е кръгласа се считали за абсурдни. Минали са столетия и науката го е опровергала
    Не съм физик, но Айщайн е най-великият физик живял на тази Земя и той твърди друго.
    Чувал ли си за червееви дупки. Това са образувания във време и пространство, които свързват две точки от пространството и времето.
    За възможността за тяхното съществуване се споменава първо от Айщайн в Общата теория на относителността.
    Повечето колосални открития, в началото са били приемани са абсурдни и налудничави теории, а авторите им са плащали с живота си. Пионерите в дадена област са романтици и смелчаци, но те са тия които дърпат човечеството напред, а не тия вярващи само в удобното обяснение.
    Прогресът е на смелите и не на тия с широко затворени очи.
    Попрочети по въпроса преди да го отхвърлиш.
    Доскоро и аз бях с кон с капаци и ми се струваха абсурди теории, но прочетох неща които ме накараха да се замисля

  39. 39 Профил на putin_kaputin
    putin_kaputin
    Рейтинг: 1585 Неутрално

    До коментар [#6] от "Иво":


    До коментар [#3] от "inatlivka":Именно! +++ Още повече, че свидетели на НЛО са били не само военните от САЩ или военните от други държави, но и стотици хиляди обикновени хора живеещи по целия свят.
    —цитат от коментар 6 на Иво


    Иво, ще ти разкажа една моя случка.
    Намирах се на около 20-30 мили южно от Нос Добра Надежда.
    Беше привечер и видях бързодвижещ се обект на голяма височина.
    Първата ми реакция беше: МЕЖДУНАРОДНАТА КОСМИЧЕСКА СТАНЦИЯ!
    Не - UFO!
    Впоследствие проверих с една програма къде към момента е трябвало да бъде МКС, и се оказах прав!
    За повечето "свидетелства" за "близки срещи", има доста по-тривиално обяснение!
    Твърдо съм за това, че не сме сами във Вселената, но какво пък да търсят тук на Земята?

    Fu*k Your Opinion
  40. 40 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    [quote#30:"inatlivka"][/quote]

    Естествено, че не го изключва.Само глупаци могат са на вярват в богове или,че извънземни са посещавали Земята.
    Естествено възможност за извънземен живот и извънземен разумен живот винаги съществува при огромните размери на Вселената .Но не са посещавали Земята.

  41. 41 Профил на МОЙШЕ  ТОЛКОЗ
    МОЙШЕ ТОЛКОЗ
    Рейтинг: 1463 Весело

    Аз след десетата ракия виждам зелени човечета, а след двадесетата си приказвам с тях. :)
    —цитат от коментар 18 на Крадливото ромче



    До коментар [#18] от "Крадливото ромче":Освен крадлив, явно си и голям пияч. 10 ракии по 100 гр си е доста носене на пиене. А 20 е нещо което за мен е непостижимо. Сигурно затова не съм мяркал зелените, Кано ли да си говоря с тях.
    —цитат от коментар 23 на mitakadm


    😀 Зависи колко мл' е "ракията"😀 В Долни Лозенец, до Южния парк имаше една "Немска кръчма" (не от веригата бирарии), където "напитката" беше 40 (ЧЕТИРЕДЕСЕТ) мл, в една бая сложна дебелостенна чашка, от вън нормална, вътре в дъното беше колкото едно кутре-да 40 мл да изглеждат "нормално" (визуално де😀). Но пишеха в менюто че дринк ракия/виски е 40 мл😀

    Та...десетте ракии на "крадливото ромче" са 'сичко на 'сичко 400 мл (или по малко, зависи от бармана и разводняването на напитките)😀 Който познава по отблизо бранжа знае че след третата ракия вече ти поднасят ..."лееееко разводнени" ракии. С мастика номера НЕ СТА'А😀

    Лично аз след яки запои не съм виждал зелени човечета. Ама ми се е случвало "да излезна от тялото си, и да се рея във въздуха"😀 Понякога само в стаята, да се гледал как съм се пльоснал на кревата, но понякога и над квартала, или по планините😀 Веднъж в нрб ме качиха на двуместен безмоторен самолет-беше ГО'УЕМА тръпка, та фиркан яко я преживявах още няколко пъти😀
    До коментар [#23] от "mitakadm":


    До коментар [#18] от "Крадливото ромче":

    THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
  42. 42 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 658 Неутрално

    [quote#7:"voinotzapad"]
    —цитат от коментар 36 на metrologus
    Извинете, но това са колосални глупости. Не по различни от тези срещу които уж се възправяте. Никой не знае какви закони на Природата можем тепърва да открием. Никой не знае нищо със сигурност. Много ми е интересно как законите на Термодинамиката твърдят че досега е трябвало да засечем галактически цивилизации ако ги имало. Бих оценил информация по въпроса.От друга страна някой от наблюденията на НЛО-та просто не могат да бъдат обяснени. Това което Дейвид Фрейвър и другите 3 пилота разказват няма как да бъде обяснено. За съжаление плана на американците да набутат сериозните наблюдения на едно с лунатиците, които в този бранш са особено многобройни, работи перфектно. Не че има някакво значение. Според последни проучвания ако човек вярва в нещо, независимо какво, и го засипеш с необорими доказателства в противното над 2/3 от хората не само че няма да си променят мнението но и ще настояват с още по-твърда убеденост че те са прави. Справка - русофилите в БГ, супер типичен пример. Та утре ако ще и извънземните да кацнат пред ООН-то или да взривят Белия дом, повечето хора няма да повярват ако ще и Пришълеца да ги ухапе за задника...[/quote]

    Ами аз вече го обясних, но ще пробвам пак - всяка развита цивилизация черпи и разходва енергия. Колкото по-развита е, толкова повече енергия разходва. Част от тази енергия или топлина се "губи". В космоса. Развита цивилизация би потребявала огромно количество енергия, "загубената" топлина, енергия, може да бъде засечена. Следователно развита цивилизация достатъчно близа до нас, за да може да предприеме такова пътуване, което освен всичко друго би изискало колосално количество енергия да се ускори обект до скорост близка до скоростта на светлината, не може да остане скрита. Доста по-вероятно е "комуникация" с извънземна цивилизация да се осъществи през радиовълни, които са евтин начин да се предаде информация. Радиовълните също пътуват със скорост равна на максималната във вселената - тази на светлината, радиовълните не се "губят". Независимо дали иска или не, цивилизация, която в един момент е ползвала радиовълни за предаване на информация, достатъчно близо до нас, би била засечена. Именно това търсят сателитите на SETI, до сега не са чули нищо. Дали има развити цивилизации някъде близо до нас, с които би била възможна комуникация?По-скоро отговора е - не.

  43. 43 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    Много от явленията които се наблюдават са си съвсем нормални явления . Времето и пространството обаче са си относителни величини . По простичко казано не се знае кое е минало и кое бъдеще . Пространството пък се изкривява и не е необходимо да ходим до Божи гроб да го видим . Може и той да "дойде" при нас да го видим .

  44. 44 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 658 Неутрално

    [quote#38:"inatlivka"][/quote]

    Ще ме прощаваш, но пионерите са физиците и теоретиците в ЦЕРН и по университетите, които както казах, строят огромни, изключително сложни машини, с които разбиват атомите на съставни части и градят модела на вселената, а не някакви глуповати конспиратори, които измислят все нови и нови глупости. ;)

  45. 45 Профил на Крадливото ромче
    Крадливото ромче
    Рейтинг: 1167 Неутрално

    До коментар [#18] от "Крадливото ромче":Освен крадлив, явно си и голям пияч. 10 ракии по 100 гр си е доста носене на пиене. А 20 е нещо което за мен е непостижимо. Сигурно затова не съм мяркал зелените, Кано ли да си говоря с тях.
    —цитат от коментар 23 на mitakadm


    Имено ! Позна!

    Комунистите са виновни! ⚪🔵🔴
  46. 46 Профил на Крадливото ромче
    Крадливото ромче
    Рейтинг: 1167 Неутрално

    [quote#31:"Yotce"][/quote]

    Ами направи си труда да ме почерпиш с два литра ракия и ще видим.

    Комунистите са виновни! ⚪🔵🔴
  47. 47 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4268 Весело

    Аз ще си послужа с безмъртния цитат на Уди Алън
    “Че съществува невидим свят е извън всякакво съмнение, въпросът е близо ли е до центъра на града и в колко часа го затварят вечер”

    klimentm
  48. 48 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4268 Весело

    До коментар [#42] от "voinotzapad":

    Безмерната ни вяра в инзвънземните има чисто психологическо от човешка точка обяснение, тя превръща огромната студена недружелюбната Вселена в жилищен квартал населен със симпатяги и Луна Парк по средата, тя осмисля и самото съществуване на живота изобщо!

    klimentm
  49. 49 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3680 Любопитно

    До сега необяснимо отдаване на енергия в космоса, което би съответствало на цивилизация, не е открито. Това, че ти не знаеш, не означава, че ние не знаем.
    —цитат от коментар 26 на voinotzapad


    Войн от Запад, ти сериозно ли!? За какви енергии от цивилизации говориш изобщо!? Как тези енергии могат да се отчетат тук на Земята? С какви апарати и прибори?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  50. 50 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    Преди година се прибирам посред нощите от гости по една селска улица . И в края на улицата виждам едни светлини. Спирам се , гледам ги . Светват изгасват и пак и пак и се изместват .
    Оглеждам небето . Зад мен вждам един фар над един рибовдно водно езере.
    Вглеждам се и при светването виждам някаква мъглявина или ниско самотно облаче което отразява фара точно в противоположната страна . Та така с извънземните . Гледах и едно предване на един влогър clasher или нещо подобно . Цяла нощ бяха в едно село в Балкана .
    Ами вииеха чакали . Те по полето посред нощите плачат все едно плаче малко дете . Колко пък звуци на разни птици през нощщта се чуват . Някои луди ловци дето спят по полето познават и
    коя птица какво им говори . Човек трябва да познава природата . .

  51. 51 Профил на grigoo
    grigoo
    Рейтинг: 779 Неутрално

    До коментар [#2] от "sa6":

    путин е обикновен тъп руснак

  52. 52 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1584 Весело

    Интересна тактика за отвличане на вниманието.
    Пентагонът се скатава 50 години и хоп, решава да пусне такива новина точно в деня, в който се предават любимите му Азовци.
    Простете, не се предават. Евакуират ги по хуманитарни причини. С бели знамена.

  53. 53 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3680 Любопитно

    До коментар [#30] от "inatlivka":

    Точно така. Напълно споделям вашето мнение. Впрочем не отдавна и Ватикана призна възможността да има извънземен живот, ето повече подробности:

    https://www.reuters.com/article/us-pope-extraterrestrials-idUKL146364620080514

    https://www.cbsnews.com/news/vatican-considers-possibility-of-aliens/

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  54. 54 Профил на dkd59637874
    dkd59637874
    Рейтинг: 106 Неутрално

    Представете си древният Рим преди 2000г.изведнъж се чува страшен грохот и ниско в небето прелитат два МИГ-29 в единия Путлер в другият Радев. Какво ще си помислят римляните и после в сената какво ще говорят? НЛО или Боговете искат жертвоприношения...?

  55. 55 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    [quote#31:"Yotce"]
    —цитат от коментар 46 на Крадливото ромче
    Ами направи си труда да ме почерпиш с два литра ракия и ще видим. [/quote]

    Е, недей така . Много са ти 2 л ракия .
    Иначе ти вярвам . Те и шаманите се надрънкват с някакви упойващи вещества и им се отваря третото око и виждат неща които обикновенно не виждат .
    То и съня е същата работа . И си показва да ви кажа .

  56. 56 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1926 Весело

    До коментар [#38] от "inatlivka":

    Един съвет - като стоиш и гледаш факта, колкото и захаросана теория да ти бутат, факта ако е срещу нея - не вярвай на теорията. Че се напълни интернета с едни анимации, едни харипотъровщини...

  57. 57 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3680 Любопитно

    До коментар [#32] от "inatlivka":

    Именно. Тук е мястото да споделя отново (преди време бях писал също за това), че аз самия съм бил свидетел на НЛО. И това беше най-невероятното нещо (extraordinary), което съм виждал в живота си. Не го казвам за да се хваля или нещо подобно. Сигурно стотици хиляди души по целия свят са ставали свидетели на НЛО. На всеки може да се случи... от обикновен човек като мен до американски военни пилоти (140 случая от 2004 г. досега). Точно тези необяснени случаи ще се обсъждат в американския конгрес (за което става въпрос и в статията под която коментираме).

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  58. 58 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1926 Весело

    До коментар [#43] от "oua58686497":

    Точно така, аз като направя десет крачки напред и после десет назад, се връщам назад във времето, даже на бягащата пътека ходя назад и така се подмладих с петдесет години.
    Само който не знае к'во е време и к'во е пространство си ги съчинява едни такива...

  59. 59 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    До коментар [#38] от "inatlivka":Един съвет - като стоиш и гледаш факта, колкото и захаросана теория да ти бутат, факта ако е срещу нея - не вярвай на теорията. Че се напълни интернета с едни анимации, едни харипотъровщини...
    —цитат от коментар 56 на Deaddark


    Да бе от филмите ни гледат едни чудовища , ум да ти зайде.
    Факт е обаче че на Земята е имало някакви хибриди хуманоиди .
    Не е за изключване да има в дън гори тилилески някакви хибриди нуманоиди . Наскоро гледах едно детенце родило се със срастнали крака , досущ русалка . Не е изключено в миналото да се е случила някоя естествена радиация и хората да са се изменили , като изменените животни които намират в Чернобил .

  60. 60 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3680 Любопитно

    За повечето "свидетелства" за "близки срещи", има доста по-тривиално обяснение! Твърдо съм за това, че не сме сами във Вселената, но какво пък да търсят тук на Земята?
    —цитат от коментар 39 на kaputin


    Разбира се, за много срещи с НЛО си има логично научно обяснение, но за някои срещи няма такова обяснение. В американския конгрес ще обсъждат тези случаи за които не е намерено никакво обяснение досега, а бъди сигурен, че от Пентагона са анализирали достатъчно дълго и дълбоко въпросните 140 необяснени срещи с НЛО ( UAP както те го наричат). А, относно втория ти въпрос, ами според мен отговора е, че просто и те търсят нови форми на живот във Вселената или пък ценни метали и минерали (минерални богатства). Може да са просто изследователи. Едва ли любопитството е присъщо само за човека.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  61. 61 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 658 Неутрално

    Войн от Запад, ти сериозно ли!? За какви енергии от цивилизации говориш изобщо!? Как тези енергии могат да се отчетат тук на Земята? С какви апарати и прибори?
    —цитат от коментар 49 на Иво


    Четете наука, а не конспирации, тогава няма да задавате толкова елементарни въпроси с такъв патос. Обяснявам съвсем елементарно: Какво е енергия? Величина, която характеризира способността на всяка система да извършва работа. Всяка такава система излъчва топлина и светлина. Какво са инфрачервените лъчи, моето момче? Топлина. Как наблюдаваме инфрачервените лъчи в космоса, моето момче? С телескоп. Модерните работят и с видимата светлина и с инфрачервена светлина. Най-просто казано - ако тяло в космоса извършва работа, излъчва топлина. Колкото повече енергия употребява, толкова повече топлина излъчва. Ако някое тяло излъчва много по-голяма топлина от колкото би трябвало да излъчва, примерно планета, това би бил най-сигурния знак, че там има развита цивилизация. Земята оставя такъв топлинен отпечатък и ако някой погледне от страни, би го видял и разпознал много лесно. Същото е и ако ние видим такава планета, система, тяло. Но не сме. Това значи, че в обозримия космос, близо до нас, такава цивилизация не съществува. Не е толкова сложно.

  62. 62 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1926 Неутрално

    До коментар [#59] от "oua58686497":

    Че то има такава теория - откритите уранови руди са разстроили биологичния часовник на приматите и оттам се е пръкнал човека. Друга теория е че сме разумен живот, напуснал родната планета, намерил земята и преселил се в тялото на примати, за да живее в земните условия и е започнал отначало по земните природни закони да строи цивилизация.

  63. 63 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 658 Неутрално

    До коментар [#61] от "voinotzapad":

    Дет се вика, ако има извънземни близо до нас ще светят в тъмното. :)

  64. 64 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    До коментар [#43] от "oua58686497":Точно така, аз като направя десет крачки напред и после десет назад, се връщам назад във времето, даже на бягащата пътека ходя назад и така се подмладих с петдесет години.Само който не знае к'во е време и к'во е пространство си ги съчинява едни такива...
    —цитат от коментар 58 на Deaddark


    Е, не аз де.
    Има един учен Лъчезар Филипов ли беше .
    Та има световна организация в която е участвал. Та те са изследвали такива сигнали на обикновенни хора , изчезвания на кораби , самолети , ..и той ги говореше тези неща .

  65. 65 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1926 Весело

    До коментар [#63] от "voinotzapad":

    А ако са друг вид каша от материя и енергия или задължително трябва да са организми на въглеродна основа?

  66. 66 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    До коментар [#63] от "voinotzapad":А ако са друг вид каша от материя и енергия или задължително трябва да са организми на въглеродна основа?
    —цитат от коментар 65 на Deaddark


    Някъде чух за материя на силициева основа.
    Страх да те хване ."транзисторите" т.е роботите ще ни поробят .

  67. 67 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1926 Неутрално

    До коментар [#64] от "oua58686497":

    Ам, за разлика от ученето, фантазията му работи. Такива виждат и дигитален часовник на слънцето. Само прочети Струнната теория или Теорията за плоската вселена и ще е хванеш за главата от абсурдизми и то наградени сериозно.

  68. 68 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 658 Неутрално

    До коментар [#63] от "voinotzapad":А ако са друг вид каша от материя и енергия или задължително трябва да са организми на въглеродна основа?
    —цитат от коментар 65 на Deaddark


    От каквато и каша да са замесени, трябва да употребяват енергия в големи количества, а тя оставя топлинна следа.

  69. 69 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1926 Весело

    До коментар [#66] от "oua58686497":

    Навремето познавах едни умници на хелиева основа, шегуваха се че създадените от тях роботи на въглеродна основа щели да ги превземат. Пък като един такъв мина теста на Дюринк и стана белята. Скайнет може в момента да държи изпит - тест на Тюринг.

  70. 70 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    До коментар [#64] от "oua58686497":Ам, за разлика от ученето, фантазията му работи. Такива виждат и дигитален часовник на слънцето. Само прочети Струнната теория или Теорията за плоската вселена и ще е хванеш за главата от абсурдизми и то наградени сериозно.
    —цитат от коментар 67 на Deaddark


    Е не може да се нарече фантази науката да се преведе на по обикновен език незапознатия човек да си предтави науката .
    Няма ли логика в гигантските въртопи които поглъщат ели кораби и после ги изхвълят на километри без хората ?
    Или на попадане на една пътуваща жена в мощно електромагнитно поле и да и се размине времето и да изчезне един ден или два?

  71. 71 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1926 Весело

    До коментар [#68] от "voinotzapad":

    Защо трябва да употребяват енергия в големи количества, а ако тяхната цивилизация е с размер на един микрон. А ако един миг за тях са милион години за нас - Почакаймалковците е интересен разказ, Сапунения балон също.

  72. 72 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 557 Неутрално

    До коментар [#2] от "sa6":

    Путин е нещо доста по-просто и тъпо нещо. Едва ли изисква обяснение.

  73. 73 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1926 Неутрално

    До коментар [#70] от "oua58686497":

    Времето описва развитието. В природата време няма - както няма и цветове, стереометрия и т.н. всичко човека го е измислил, за да описва света как стои. И като си решил че вектора ще е точно определено нещо, не може да се отмяташ - така утре може да кажеш че ти се иска 2+2 да не е 4 и да претендираш за пробив в науката. Ако не познаваш речта, не може да прочетеш книга - така е и при науката, ако си скаран с математиката - езика на науката - няма да разбереш природните закони.

  74. 74 Профил на diary_q
    diary_q
    Рейтинг: 489 Весело

    Впечатляващо е как изобретиха свръх телескопи, телефони с камери-чудо, и никой не може вече да заснеме едно единствено НЛО с добро качество. Да го види света! Все едни фотошопски точки в небето... :)

  75. 75 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 658 Неутрално

    До коментар [#68] от "voinotzapad":Защо трябва да употребяват енергия в големи количества, а ако тяхната цивилизация е с размер на един микрон. А ако един миг за тях са милион години за нас - Почакаймалковците е интересен разказ, Сапунения балон също.
    —цитат от коментар 71 на Deaddark


    Спокойно можем да направим заключението, на база живота на земята, че същества с такъв размер не биха имали умсвения капацитет да развият цивилизация, камо ли цялата цивилизация да е с размер един микрон. Колкото за релативността на времето, или по-скоро неговот "забавяне", time dilation, то се дължи на гравитация или скорост. Един миг за тях за да са милиони години за нас сигурно трябва да живеем в свръхмасивна черна дупка, а те не :) Или да сме се ускорили до някакви невъобръзими скорости, а те не. :) Разказите са хубаво нещо, но физиката е съвсем друго.

  76. 76 Профил на lefty
    lefty
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Вероятността за извънземен живот във Вселената е огромен. математичèски е доказано. Вероятността извънземни същества да са посещавали Земята клони към 0. Има теории във физиката (в т.ч. астрономията), социологията и биологията, които обясняват защо това е така.
    Огромна част от всички сигнали за НЛО през 60те, 70те, 80те години всъщност са част от дезинформационната стратегия, която води ЦРУ и Пентагона. Целта е да се заблудят Съветите и Източния блок в развиването и тестването на американските технологии. Последните 2 десетилетия сигналите за НЛО рязко намаляха при огромното развитие на технологиите. :) Всеки човек в момента носи джоба си супер компютър с отлична камера, хиляди сателити кръжат около Земята и НЛО изведнъж "спря" да идва,

  77. 77 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1926 Весело

    До коментар [#75] от "voinotzapad":

    А Скайнет и 3-те нанометра на Зен 5 на АМД? Не подценявай интелекта - може да е в много малка опаковка. Иначе генерално си прав.

  78. 78 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 658 Неутрално

    Вероятността за извънземен живот във Вселената е огромен. математичèски е доказано.
    —цитат от коментар 76 на lefty


    Математически е "допуснато", а не доказано, че броя на развитите цивилизации в Млечния път би трябвало да е висок. Парадокса на Ферми е противоречието между уравнението на Дрейк, което допуска голяма вероятност за много развити цивилизации в Млечния път и липсата на доказателства за съществуването на такива цивилизации.

  79. 79 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3376 Весело

    До коментар [#48] от "klimentm":

    Ами не е много приятно да ти казват, че предците ти са маймуни. Друго си е да са извънземни от по-високи цивилизации.

  80. 80 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    Тъкмо щях да кажа за математиката. Много хора казват че им е трудно да усвоят . Точно така е . ,ако не им обясниш че всъщност математиката е измислена да изписваш с нея разни процеси .
    Трябва само да научиш азбуката. Решаването на разни системи с уравнения също отразява процеси в природата.
    Така е и с програмирането . Превеждаш на някакъв език някакви процеси , от прирпдата до обществения живот .
    Колкото за 2+2 , ами вярно е при определени условия .
    Че то даже в счетоводството 2+2 не е равно на 4.
    Всъщност науката винаги върви след живота , обществото , природата. Науката са измислени азбуки , езици на които се описват процесите . Трябва да познаваш процесите за да ги опишеш .
    Е то и чрез теорията можеш да видиш "невидими' неща

  81. 81 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4268 Весело

    До коментар [#73] от "Deaddark":

    Че две и две е четири е също част от представите ни за света, с други думи няма абсолютно никакво мат доказателство че това е така, виж теоремата на Гьодел за непълнотата

    klimentm
  82. 82 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    До коментар [#48] от "klimentm":Ами не е много приятно да ти казват, че предците ти са маймуни. Друго си е да са извънземни от по-високи цивилизации.
    —цитат от коментар 79 на daskal1


    Зависи от гледната точка . За майуните ние сме изроди . Каквато и теория има де.
    А цивилизации на Земята има в изобиолие,
    Пример , мравките , пчелите , маймуните , ...

  83. 83 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3376 Неутрално

    До коментар [#64] от "oua58686497":

    Лъчо Филипов си отиде декември миналата година. Някой се опитваха да го замерват с кал заради това, че бил син на Гриша Филипов, но Лъчо си беше светла душа, далеч от политиката. Е, и "уфолог" , дисертацията му е била за "черните дупки".

  84. 84 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4268 Весело

    До коментар [#79] от "daskal1":

    Ами да, генетичиски дори разликите м/у прасето и нас е малка!

    klimentm
  85. 85 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4268 Весело

    До коментар [#82] от "oua58686497":

    Клифърд Саймък “Всичко живо е трева”

    klimentm
  86. 86 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 658 Неутрално

    Зависи от гледната точка . За майуните ние сме изроди . Каквато и теория има де.
    А цивилизации на Земята има в изобиолие,
    Пример , мравките , пчелите , маймуните
    —цитат от коментар 82 на oua58686497


    Нито един от примерите ти не чеква всички изискуеми точки, за да се характеризира, като цивилизация. Сори, ама в главата ти е яко каша.

  87. 87 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    До коментар [#64] от "oua58686497":Лъчо Филипов си отиде декември миналата година. Някой се опитваха да го замерват с кал заради това, че бил син на Гриша Филипов, но Лъчо си беше светла душа, далеч от политиката. Е, и "уфолог" , дисертацията му е била за "черните дупки".
    —цитат от коментар 83 на daskal1


    А, не знаех .
    Светла му памет!
    Дъщеря му май е по неговия път?
    Умееше с обикновени думи да обяснява нещата . Ако човек няма фантазия да вижда други неща как ще стават откритията.

    Колкото за за това че Земята е кръгла важи за земляните .
    Ако някоя цивилизация "вижда" електромагнитните вълни какво ли ще е?

  88. 88 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3376 Весело

    До коментар [#84] от "klimentm":

    А в някои случаи и никаква, както доказва практиката у нас.

  89. 89 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3376 Неутрално

    До коментар [#87] от "oua58686497":

    Познавахме се с Лъчо от много години, виждахме се рядко след като заминах за САЩ. Той запази светлината в себе си, трудно нещо след смъртта на големия му брат и екзекуцията на малкия, Чавдар, пред дома му. Не зная нищо за дъщеря му...

  90. 90 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3376 Любопитно

    До коментар [#1] от "Иво":

    Не зная дали чете този материал на ББС по въпроса, но наистина, говори се за над 80 случая засечени с модерна военна техника:
    https://www.bbc.com/news/world-us-canada-61474201

  91. 91 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1926 Весело

    До коментар [#81] от "klimentm":

    4 е символ, с който се означават четири бройки. И според теорема номер седем на Джак Даниелс - 4 става 8 от четвъртата до осмата чаша.

    Лакърдиите са интересни - както казва МПТ - има хилеж... но наука няма.

  92. 92 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    До коментар [#87] от "oua58686497":Познавахме се с Лъчо от много години, виждахме се рядко след като заминах за САЩ. Той запази светлината в себе си, трудно нещо след смъртта на големия му брат и екзекуцията на малкия, Чавдар, пред дома му. Не зная нищо за дъщеря му...
    —цитат от коментар 89 на daskal1


    Това не е ли тя??
    https://www.youtube.com/watch?v=xYIRPBiKkp0
    Тук имаше и много срещи с него.

  93. 93 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    От коментарите разбрах че е неин чичо.
    Л.Филипов има син. Не зная с какво се занимава.

    В тази програма има и един българин който е специалист по междупланетно право .
    Нямаш право да контактуваш с тях .Трябва да уведомиш властите .

  94. 94 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 763 Неутрално

    ше каже, че не знае нищо.............





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK