Христоматиен пример за добър и успешен ПР, бранд и мърчъндайзинг ход! Проста, но ефективна кампания, свързваща визуалната идентичност с екстремно преживяване и усещане!!!?! Така се прави, дрОгарки и дрОгарЕ, от така нареченото "министерство" на туризма! С мухлясали хартиени брошурки в стил "Балкантурист" няма да стане!!!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
selqnin
Рейтинг: 1708 ВеселоХристоматиен пример за добър и успешен ПР, бранд и мърчъндайзинг ход!
Проста, но ефективна кампания, свързваща визуалната идентичност с екстремно преживяване и усещане!!!?!
Така се прави, дрОгарки и дрОгарЕ, от така нареченото "министерство" на туризма!
С мухлясали хартиени брошурки в стил "Балкантурист" няма да стане!!!
sce00647696
Рейтинг: 240 ВеселоБлагодаря за новината.
От 6 месеца се чудя какво става с този Натан Полен
hope
Рейтинг: 2502 НеутралноЗащо ни занимават с такива откачалки?
Любовта ще спаси света!!!Като тази дето за два дни изкачила два осемхилядника!
Да си лекуват психиката някъде.
Приказки от шипковия храст
Рейтинг: 895 ВеселоДо коментар [#1] от "selqnin":
И без "кауза"? Я не ми ги хвали.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.