СЗО: Маймунската шарка не е повод за отмяна на гей парадите

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (81)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Крадливото ромче
    Крадливото ромче
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    Язък , напразно се надявах да ОТМЕНЯТ това пошло мероприятие!

    Комунистите са виновни! ⚪🔵🔴
  2. 2 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1983 Весело

    Хахахахаха....хахахахаха.....хахахахха...
    СЗО....сър ....

    https://www.youtube.com/watch?v=aU5J2qRrpC4
  3. 3 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2739 Весело

    "е важно да се покаже подкрепа" - колко мило, колко унисекс - вожа, до вожа и никакъв повод за гък! СЗО са най-грижовни от всички правилни организации, дори са най- от всички чуруликащи като птички, за многото парички.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  4. 4 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2764 Гневно

    Християнството,
    човечността,
    морала,
    семейството,
    възпитанието на децата,
    логиката
    са причини за отмяна на тези скверни "събития"!!!

  5. 5 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3466 Весело

    Според мен даже е повод за още по-маймунски паради.

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  6. 6 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2679 Весело

    Няма ли нищо общо с маймуните и ЛГБТ :)

  7. 7 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1950 Любопитно

    Нека всички да отидем на парада, за да се получи ефекта на ''групов имунитет'' !

    [email protected]
  8. 8 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1947 Неутрално

    Язък , напразно се надявах да ОТМЕНЯТ това пошло мероприятие!
    —цитат от коментар 1 на Крадливото ромче


    Защо да се отмееня ? Те и без това се дегизират като маймуни - с шарката ще се превърнат в автентични такива !

  9. 9 Профил на Целунете ветото за спомен
    Целунете ветото за спомен
    Рейтинг: 93 Неутрално

    Нека ганьово гърченье започне ... СЕГА!

  10. 10 Профил на Целунете ветото за спомен
    Целунете ветото за спомен
    Рейтинг: 93 Неутрално

    човечността
    —цитат от коментар 4 на selqnin


    Вярно ли хомофибите се имате за човечни? Баят когнитивен дисонанс има в такова вярване.

  11. 11 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3135 Неутрално

    И без това не мислех да ходя.....

    Еретик
  12. 12 Профил на mustak_dete
    mustak_dete
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Аз подкрепям лизбийките!

  13. 13 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1432 Весело

    Разбира се! Никаква отмяна на такова важно за целокупното човечество събитие.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  14. 14 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 1962 Неутрално

    СЗО се загрижило за гей-парадите? Защо ли си мислех, че трябва да се грижат за здравето на хората, вкл. и психичното? Може би СЗО вече са измислили начин за разплождане на еднополовите за който още не съм разбрал?

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  15. 15 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1139 Весело

    😂🤣😅😂😂ми то в Африка кой кого трудно се различава дали човек маймунка или обратно😂🤣😅иначе за парада вица с лорда и иконома важи в пълна сила тук.

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  16. 16 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 2508 Неутрално

    Цитат:
    СЗО: Маймунската шарка не е повод за отмяна на гей парадите
    -------

    Не знам защо, но в нашата преса въобще не се отрази един знаменателен факт, който наскоро принуди цяла Русия да се възмути...

    Всеобщият Конгрес на Джендърите* бил взел решение, във връзка с войната в УКрайна, ДА СЕ ЗАБРАНЯТ всички джендър мероприятия в Русия и на окупираните от нея територии, което предизвика вълна от негодувание в цялата страна и бе възприето като злостно поругаване на руския суверенитет.

    --------
    заб.* - нещо такова - върховният джендърски орган

  17. 17 Профил на Mitko Rangelov
    Mitko Rangelov
    Рейтинг: 337 Неутрално

    На кого му пречат гейовете.Отговор... на латентните пидераси.Коллкото повече геи толкова повече жени за нас.

  18. 18 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1709 Неутрално

    Нека всички да отидем на парада, за да се получи ефекта на ''групов имунитет'' !
    —цитат от коментар 7 на karabastun


    Ти ли ще водиш хорото и ще викаш"Ибре оро"?

  19. 19 Профил на aoz41309847
    aoz41309847
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Дневник, вие сериозно ли използвахте "гей парад"???

    Нали там уж сте подписвали етичен кодекс в който има едни точки

    2.5 Дискриминация
    2.5.1 Като уважаваме правото на всеки да живее в сигурност и безопасност, няма да публикуваме материали, подбуждащи или насърчаващи омраза, насилие и всякаква форма на дискриминация.

    "гей паради" е точно израз на омразна реч използван за подигравка на ЛГБТ+ общността.

    Хайде малко редакторското перо да мине и да оправи заглавието, че малко срамно идва!

  20. 20 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2764 Неутрално

    До коментар [#10] от "jld56673645":

    "хомофобията" е част от понятийният апарат на така наречената "политическа коректност, която е огледален образ на езика на омразата и своеобразен неонацизъм!!!

  21. 21 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2764 Гневно

    До коментар [#15] от "MititU":

    Расизмът не е убеждение, а ПРЕСТЪПЛЕНИЕ!!!

  22. 22 Профил на SN DV
    SN DV
    Рейтинг: 856 Неутрално

    Болестта е добър повод Запада да се откаже от ЛГБТ проектите.

    От сега нататък всички ще асоциират ЛГБТ с болести и популярността ще спадне драстично.

  23. 23 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1709 Неутрално

    На кого му пречат гейовете.Отговор... на латентните пидераси.Коллкото повече геи толкова повече жени за нас.
    —цитат от коментар 17 на Mitko Rangelov


    Там е работата,че подобни паради са пропаганда на хомосексуализма сред децата. Децата виждат едни весели чичковци и лелки,облечени с шарени дрехи да купонясват, избрали са за символ дъгата(която е символ и на децата),наричат се гей(весели,забавни на английски език)и да нарекли тази проява прайд (гордост).
    Така че на никого не пречат гейовете ,пречи пропагандата сред децата.

  24. 24 Профил на pilgrim.epsylon
    pilgrim.epsylon
    Рейтинг: 1069 Неутрално

    "парадите на гордостта"

    Намери си друга работа, не ставаш за тая.

  25. 25 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    Ахаххаха обичам Природата и нейните подигравки с изкривяването на Природата. С две думи Содом и Гомора все пак ще бъдат изпепелени от нея. С нова инфекция.

    http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/
  26. 26 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    На кого му пречат гейовете.Отговор... на латентните пидераси.Коллкото повече геи толкова повече жени за нас.
    —цитат от коментар 17 на Mitko Rangelov

    Едва ли, съотношението между мъже и жени, проявяващи интерес към противоположния пол, се запазва едно и също.

  27. 27 Профил на Мощ
    Мощ
    Рейтинг: 705 Неутрално

    Да, ще ходят да си разнасят гадната болест и после ще влязат между нормалните хора. Изселване в Африка на повреденяците е добро решение, тъкмо ще си "обогатят" изживяванията и с екзотични животни. Мъжките маймуни са добро предложение, само да не са горили :)))

    И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)
  28. 28 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1696 Любопитно

    Значи, според СЗО, провеждането на тези "паради" е много по-важно от ограничаване разпространението на някаква си заразна болест?
    Най-накрая си признаха, че гей пропагандата и болести като КОВИД и маймунска шарка, са част от един и същи план.

  29. 29 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    До коментар [#20] от "selqnin":

    'Хомофобия' е дефектен термин отвсякъде . В смисъл homo е човек в латинския език, phobos е страх. Тoест буквално 'страх от човекa'. Поне трябва да употребявате хомосексуализмофобия, а не хомофобия, защото ставате смешни с този термин насочен към всички хора ,а това не е така. Хомофобия има гущер бягащ от хората. А хомосексуализмофобия е неприязън към активни и пасивни анални фенове, особено прекалено щумните с тъпани и зурни дефилиращи по улиците в демокрации без да знаят за какво дефилират...

    http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/
  30. 30 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5650 Неутрално

    Те не си обменят вирусите на улицата по време на парада, а след това, като намерят общ език, разширят кръгозора и задълбочат общуването.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  31. 31 Профил на dilemma
    dilemma
    Рейтинг: 59 Неутрално

    Пореден вирус, поразяващ азбучните хора. Ех, вече и вирусите изпитват омраза и предразсъдъци. Накъде върви този свят?

  32. 32 Профил на enterfornone
    enterfornone
    Рейтинг: 966 Неутрално

    До коментар [#20] от "selqnin":'Хомофобия' е дефектен термин отвсякъде . В смисъл homo е човек в латинския език, phobos е страх. Тoест буквално 'страх от човекa'. Поне трябва да употребявате хомосексуализмофобия, а не хомофобия, защото ставате смешни с този термин насочен към всички хора ,а това не е така. Хомофобия има гущер бягащ от хората. А хомосексуализмофобия е неприязън към активни и пасивни анални фенове, особено прекалено щумните с тъпани и зурни дефилиращи по улиците в демокрации без да знаят за какво дефилират...
    —цитат от коментар 29 на Dr_Doolittle


    Колко си изписал, Бравос!
    Сега поразсъждавай и малко върху втората част "фобия" и се пробвай да някакво ниво да рационализираш страха си от тези "страшни" хора (о, пардон, ти изписа цял абзац, че не били и хора).
    Дано разбереш причините за този си ирационален страх, ще е от полза.

    Fear leads to panic, panic leads to pain
    Pain leads to anger, anger leads to hate

  33. 33 Профил на Освалдо Риос
    Освалдо Риос
    Рейтинг: 298 Неутрално

    Жалко! Всеки повод е добър за отмяна на гей парада!Дано се намери друг! Все още ома време да се спести пошлата гледка по софийските улици.

  34. 34 Профил на it4
    it4
    Рейтинг: 485 Неутрално

    До коментар [#19] от "aoz41309847":

    амбриаж, а как да го кажат, парад на педилесбитата ли ?

  35. 35 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 654 Неутрално

    Аз подкрепям лизбийките!
    —цитат от коментар 12 на mustak_dete


    Само ако са на 4К HD!

    Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!
  36. 36 Профил на Boris Borisov
    Boris Borisov
    Рейтинг: 33 Весело

    До коментар [#12] от "mustak_dete":

    ...и аз, и аз ги подкрепям...ще се омеша с тях на парада в София с кеф.....

  37. 37 Профил на drill
    drill
    Рейтинг: 118 Весело

    Нека всички да отидем на парада, за да се получи ефекта на ''групов имунитет'' !
    —цитат от коментар 7 на karabastun


    И за по сигурно някой ЛГБТ да ти удари "ваксина" и после бустер след бустер !!!
    Пък може и да ти хареса !!!

  38. 38 Профил на С Стоянов
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  39. 39 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1933 Неутрално

    Демонстрацията на сексуална ориентация е признак за липса на възпитание.
    Да се търсят поводи за отмяната му е безмислено.
    Спомнете си притчата за магарето, дето държало да си демонстрира магарията, пред колкото се може повече зрители.
    Нека просто ги игнорираме.

  40. 40 Профил на mariapipeva
    mariapipeva
    Рейтинг: 271 Неутрално

    До коментар [#29] от "Dr_Doolittle":

    Зле сте с етимологията. Думите съвпадат само формално. "Хомо-" произлиза не от латинската дума за човек, а от гръцката homos, която означава "еднакъв', "същ". Така че всички тези прочувствени заклеймявания са построени върху погрешни познания и заключения.

  41. 41 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4005 Неутрално

    До коментар [#17] от "Mitko Rangelov":

    Само дето според различни проучвания процента на лесбийките в един народ (общество) е горе долу еднакъв с броя гейове. Тоест, ако се увеличава броя гейове се увеличава броя лесбийки, а това няма как да се хареса на останалите нормални хетеросексуални хора.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  42. 42 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4005 Весело

    Болестта е добър повод Запада да се откаже от ЛГБТ проектите. От сега нататък всички ще асоциират ЛГБТ с болести и популярността ще спадне драстично.
    —цитат от коментар 22 на SN DV


    То, СПИНА не успя да уплаши хомосексуалните хора, пък какво остава за маймунската шарка, която на всичкото отгоре е болест, която рядко завършва с летален край.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  43. 43 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1139 Любопитно

    До коментар [#21] от "selqnin":

    Такааа СЗО каза че най-податливи на маймунска треска са ЛГБТ хората сега ми обясни как правят любов тези хора и ако болеста е тръгнала от маймуни как е направено предаването😐

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  44. 44 Профил на Крадливото ромче
    Крадливото ромче
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    Две баби си говорят:
    - Днес в парламента ще приемат закона за гей браковете...
    - То тез депутати само за себе си мислят...

    Комунистите са виновни! ⚪🔵🔴
  45. 45 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2961 Неутрално

    "Необичайното разпространение на маймунска шарка не означава, че хората трябва да избягват парадите на гордостта на ЛГБТИ общностите това лято, каза експерт на Световната здравна организация (СЗО) в понеделник, добавяйки, че е важно да се покаже подкрепа."
    *
    Не виждам защо сексуалната ориентация или пък трансджендърството може да бъде повод за гордост.
    Човек се гордее с житейските си постижения като кариера, семейство, деца, а не с това какво прави в леглото и с кого го прави.

  46. 46 Профил на ivangabrovo
    ivangabrovo
    Рейтинг: 593 Неутрално

    До коментар [#39] от "atmanpg":

    Публични прояви на лица с психични отклонения, включително и такива с неадекватно сексуално поведение, не трябва да се игнорират, а да се ограничават до непублични пространства, контролирани от квалифицирани за работа с такава категория лица. Съзнателното допускане на публични изяви на лица с психични отклонения е противообществена проява и подлежи на санкции съгласно законите във всяка страна.

  47. 47 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 850 Неутрално

    Е как СЗО ще отреже клонът, на който седи, та нали тя се финансира от същия господар,у който разпространява и джендър идеологията по света, с надеждата обществата по-бързо да се разложат и да престанат да дават читави поколения.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  48. 48 Профил на Крадливото ромче
    Крадливото ромче
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    Преди да бъдеш Гей беше забранено, после се прие негласно.
    Днес се превърна в гордост.
    Дано умра преди да стане задължително!

    Комунистите са виновни! ⚪🔵🔴
  49. 49 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5379 Гневно

    Отврат!

  50. 50 Профил на Крадливото ромче
    Крадливото ромче
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    Да се знае де "Педигрипал е храна за кучета, а не лекарство против грип за обратни!"

    Комунистите са виновни! ⚪🔵🔴
  51. 51 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2961 Весело

    Ех, какви думички измислили "хомофобия" и "трансфобия"!
    Хората имат право да харесват или не себеподобните си и това е базирано както на възгледите на първите, така и на поведението на вторите.
    Повечето хора се отнасят с пълно безразличие към сексуалните предпочитания на другите и не проявяват никаква агресия към тях.
    Обаче изглежда безразличието не ги устройва и затова търсят максимална публичност за да демонстрират предпочитанията си.

  52. 52 Профил на uyw021111255
    uyw021111255
    Рейтинг: 0 Весело

    Едва ли, съотношението между мъже и жени, проявяващи интерес към противоположния пол, се запазва едно и също.
    —цитат от коментар 26 на Yotce


    Лъжеш. Възпроизвеждате се чрез добре финансираните ви "мероприятия" за въздействие над невинната детска психика.

    20% от милейниалите се самоопределят като лгбтюя при само 0.3% при "бейбибумърите".
    Поколение Х и У са съответно 2% и 8%.

    Така, че да, както изпя финансираният на щатско ниво гей хор на лос анджелес наскоро: "ние идваме за вашите деца".

  53. 53 Профил на uyw021111255
    uyw021111255
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Колко си изписал, Бравос!
    Сега поразсъждавай и малко върху втората част "фобия" и се пробвай да някакво ниво да рационализираш страха си от тези "страшни" хора (о, пардон, ти изписа цял абзац, че не били и хора).
    Дано разбереш причините за този си ирационален страх, ще е от полза.
    —цитат от коментар 32 на enterfornone


    Не бъркай страх със гнус и отвращение.

  54. 54 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 1636 Весело

    Маймуни от шарка не се боят….

  55. 55 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 1182 Неутрално

    И СПИН тръгва от извратеняци, правили секс с маймуни, съответно после с други мъже.
    И така до днес, когато се приема за даденост, че да си извратен е повод за... pride...

    Това не трябва да се толерира. То ни прави за смях пред уродливи диктатори от североизток и алахакбари от средния изток.

    Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
  56. 56 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 1182 Неутрално

    Нека всички да отидем на парада, за да се получи ефекта на ''групов имунитет'' !
    —цитат от коментар 7 на karabastun

    - Казва се "стаден имунитет", още повече когато става дума за маймунска шарка.

    Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
  57. 57 Профил на Целунете ветото за спомен
    Целунете ветото за спомен
    Рейтинг: 93 Неутрално

    "хомофобията" е част от понятийният апарат на така наречената "политическа коректност, която е огледален образ на езика на омразата и своеобразен неонацизъм!!!
    —цитат от коментар 20 на selqnin


    Всъщност, политическата коректност е признак за развита емоционална интелигентност, толерантност, емпатия и възпитание. Единствените индивиди, които се преструват, че политическата коректност е нещо лошо, са хората, които не притежават тези качества.

  58. 58 Профил на Stefan Bachvarov
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  59. 59 Профил на uyw021111255
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 60 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 1182 Неутрално

    До коментар [#29] от "Dr_Doolittle":Зле сте с етимологията. Думите съвпадат само формално. "Хомо-" произлиза не от латинската дума за човек, а от гръцката homos, която означава "еднакъв', "същ". Така че всички тези прочувствени заклеймявания са построени върху погрешни познания и заключения.
    —цитат от коментар 40 на mariapipeva

    - Гръцка дума "хомо" няма, има такъв префикс. Древногръцката дума за еднакъв е "омос".
    И в двете си значения - като латинска дума за "човек" и като префикс за "еднакъв" - е пълна глупост да се употребява в словосъчетанието "хомофобия" като ненавист към передасти/лесбийки. Това е така, защото в единия случай значи "омраза към човека", а в другия "омраза към себеподобните".
    Правилното е "педерастофобия" и "лесбофобия".
    Единственият случай, в който хомофобия тук е на мястото си - когато един педераст мрази друг педераст, респективно лесбийка мрази друга лесбийка.

    Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
  61. 61 Профил на Целунете ветото за спомен
    Целунете ветото за спомен
    Рейтинг: 93 Неутрално

    Води до сексизъм, расизъм, алогизми и още по-голямо разделение.
    —цитат от коментар 59 на uyw021111255


    Води до сексизъм и расизъм единствено у расисти и сексисти. Иначе, аз не съм и спазването на политическа коректност не ме е довела до расизъм и сексизъм.

  62. 62 Профил на Целунете ветото за спомен
    Целунете ветото за спомен
    Рейтинг: 93 Неутрално

    Ех, какви думички измислили "хомофобия" и "трансфобия"!
    —цитат от коментар 51 на pamela


    Трябва по някакъв начи да се обозначават схващанията ви.

  63. 63 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 1182 Неутрално

    Всъщност, политическата коректност е признак за развита емоционална интелигентност, толерантност, емпатия и възпитание. Единствените индивиди, които се преструват, че политическата коректност е нещо лошо, са хората, които не притежават тези качества.
    —цитат от коментар 57 на jld56673645

    - Точно така - за целта се изисква безкрайна поредица от победи над собствената ти памет. Със съзнанието за пълна правдивост да изговаряш грижливо построени лъжи, да се придържаш едновременно към две мнения, които взаимно се изключват, да знаеш, че си противоречат, и да вярваш в тях; да използваш логиката срещу логиката, да отричаш морала и да твърдиш, че държиш на него...
    Хм, чел съм го някъде това.

    Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
  64. 64 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4082 Весело

    До коментар [#12] от "mustak_dete":

    Един виц : "срещат се двама приятели и единия казва на другия - вчера разбрах, че съм лезбийка. Втория се ококорва ошашавен - е, как така? Ми, от жената - рече, че е лезбийка, защото харесвала жени за секс. И аз харесвам жените за секс, значи съм лезбийка, като нея".

  65. 65 Профил на wdv33724680
    wdv33724680
    Рейтинг: 48 Неутрално

    Гей парадите не са по-опасно място от парадите на Копейкин. Така че не виждам защо да не се провеждат.

  66. 66 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 687 Неутрално

    До коментар [#19] от "aoz41309847":

    Аз пък през цялото време да си мисля, че "гей парад" идва от парадиране ( излагане на показ) на гей наклонности и гордеене с тях.

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  67. 67 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2961 Неутрално

    Всъщност, политическата коректност е признак за развита емоционална интелигентност, толерантност, емпатия и възпитание. Единствените индивиди, които се преструват, че политическата коректност е нещо лошо, са хората, които не притежават тези качества.
    —цитат от коментар 57 на jld56673645

    *
    Само на теория. На практика се оказва, че е толерантност към недопустимо поведение на уж подтискани малцинства, които изполват позицията си на "подтискани" и "дискриминирани" за действия, противоречащи на обществения ред, общоприетия морал и правата на останалите.
    Примери: безредиците, предизвикани от БЛМ с унищожаване и разграбване на чужда собственост, настаняване на пълноценни мъже в женски затвори под предлог, че се чувствали жени за да изнасилват съкилийничките си на воля, участие на трансджендъри в състезания за жени, както и изискванията им да ползват места, предназначени само за жени. Ограничаване правата на мнозинството чрез квоти за малцинствата под предлог, че трябвало да има разнообразие... Няма да изреждам повече, ясно е за какво става дума.
    Не смятам, че подобни неща трябва да се толерират и възприемат като нещо нормално, защото не са.

  68. 68 Профил на Целунете ветото за спомен
    Целунете ветото за спомен
    Рейтинг: 93 Неутрално

    Точно така - за целта се изисква безкрайна поредица от победи над собствената ти памет. Със съзнанието за пълна правдивост да изговаряш грижливо построени лъжи, да се придържаш едновременно към две мнения, които взаимно се изключват, да знаеш, че си противоречат, и да вярваш в тях; да използваш логиката срещу логиката, да отричаш морала и да твърдиш, че държиш на него...
    Хм, чел съм го някъде това.
    —цитат от коментар 63 на keen


    Не знам къде си го чел. Ако беше дал някакъв конретен пример кое е туй толкоз страшно нещо, дето е политическа коректност, и е хем морално, хем неморално, и взаимно се изключва, щеше да е по-лесно за евентуална дискусия.

  69. 69 Профил на enterfornone
    enterfornone
    Рейтинг: 966 Неутрално

    "Необичайното разпространение на маймунска шарка не означава, че хората трябва да избягват парадите на гордостта на ЛГБТИ общностите това лято, каза експерт на Световната здравна организация (СЗО) в понеделник, добавяйки, че е важно да се покаже подкрепа."*Не виждам защо сексуалната ориентация или пък трансджендърството може да бъде повод за гордост.Човек се гордее с житейските си постижения като кариера, семейство, деца, а не с това какво прави в леглото и с кого го прави.
    —цитат от коментар 45 на pamela

    Странно. А раждането между 4 случайни географски координата, може ли да е повод за гордост. За едни патреоти питам?

  70. 70 Профил на enterfornone
    enterfornone
    Рейтинг: 966 Неутрално

    под предлог, че се чувствали жени
    —цитат от коментар 67 на pamela


    ...и после виждам аватара на автора :) Facepalm!

  71. 71 Профил на enterfornone
    enterfornone
    Рейтинг: 966 Неутрално

    До коментар [#21] от "selqnin":Такааа СЗО каза че най-податливи на маймунска треска са ЛГБТ хората сега ми обясни как правят любов тези хора и ако болеста е тръгнала от маймуни как е направено предаването😐
    —цитат от коментар 43 на MititU


    Горкия, не знае че тази болест е позната сред хората от десетилетия и е ендемична сред хората в западна и централна Африка. Но си пише...

  72. 72 Профил на enterfornone
    enterfornone
    Рейтинг: 966 Неутрално

    [quote#56:"keen"][/quote]


    Стаден имунитет се придобива при въстанията на Копейкин. Жалко обаче че ходят шепа хора...

  73. 73 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 1182 Неутрално

    щеше да е по-лесно за евентуална дискусия
    —цитат от коментар 68 на jld56673645

    - Съгласен съм. Проблемът е, че дискусията е априори изключена с някой, който изповядва "двумисъл".
    За мен политическата коректност е изкуството да лъжеш. Предимно себе си. Да си вменяваш самозаблуди е толкова долно и предателско към себе си, че съм си изградил презрение към хората, склонни към това.

    Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
  74. 74 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 1182 Неутрално

    Стаден имунитет се придобива при въстанията на Копейкин. Жалко обаче че ходят шепа хора...
    —цитат от коментар 72 на enterfornone

    - На мен и копейкиновото и гейското стадо ми изглеждат доста еднакво, честно казано. Наясно съм, че има такива индивиди, но не мога да си обясня с какво себеуважение съществуват.

    Всяка комуналка - бункер, всеки москвич - крепост...
  75. 75 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2961 Весело

    До коментар [#70] от "enterfornone":

    А може ли да отречете това, което съм написала?
    Ако не можете, значи просто се заяждате.

  76. 76 Профил на barter1
    barter1
    Рейтинг: 910 Неутрално

    Е то си е така, парада не те разболява, плякането по входовете го прави

  77. 77
    PaulaFox
    Рейтинг: 18 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  78. 78 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2051 Весело

    До коментар [#19] от "aoz41309847":

    "
    "гей паради" е точно израз на омразна реч използван за подигравка на ЛГБТ+ общността"

    Хайде сега, точната реч стана омразна! И какво му е омразното!? Веднъж годината се събират и блокират инфраструктурата като прада на 9 май - парадират с новите си оръжия/лъжи, че те са "светлото бъдеще" на света.
    Или и деветомайски парад Ви звучи като омразна реч? Да не би да се пънете гей сбирщината да я презентирате като тържество на разюздеността?

  79. 79 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2051 Весело

    До коментар [#42] от "Иво":

    "То, СПИНА не успя да уплаши хомосексуалните хора,"

    Е, как да ги изплаши като всички разходи по третирането на "обратния спин" и погребението му се прехвърлиха на обществото.

    Барем на тоя гей парад да се допускат само ваксинирани - две дози срещу варицела, три срещу хепатит, четири срещу ковид и пет срещу СПИН. И задължително маски, минимум N95- маймунски косъм да не преминава. Тъй, да проявят обществена отговорност към хората, у които се отъркват.

  80. 80 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2051 Любопитно

    До коментар [#57] от "jld56673645":

    "Всъщност, политическата коректност е признак за развита емоционална интелигентност, толерантност, емпатия и възпитание."

    Това как го съчинихте? От коя част на тялото го изсмукахте?
    Политическата коректност е нагло натрапвана пропаганда. Самото съчетание "политика" и "коректност" е нон сенс!

  81. 81 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2051 Весело

    До коментар [#31] от "dilemma":

    "Ех, вече и вирусите изпитват омраза и предразсъдъци."

    Аха вирусите да проговорят с реч на омразата.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK