САЩ критикуват България за нехайството към графити с обиди и свастики

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (172)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3786 Любопитно

    "САЩ критикуват България за нехайството към нацистки графити"

    И с пълно право на критикуват в този случай според мен.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  2. 2 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 608 Неутрално

    Ама то не е само нацистки символи.
    Тука, по улиците, кучета нападат деца, всякакви отрепки гърмят денонощно, паравоенизирани рокери (дебелаци и мърлячи) си пробиват гърнетата на моторите и системно погазват реда, мутри от младежката група на ГЕРБ засичат Премиера безпрепятствено, ченгетата спят по улиците, демосът е потънал в мракобесни доктрини и пиянство.

  3. 3 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 610 Неутрално

    Браво, а към "Сърп и чук" имат ли забележки? Понеже разни инфантилни люде ни ги навират в очите непрекъснато!

    Нищо не е така уморително, както слушането на празни приказки! Е. М. Ремарк Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА!https://bntnews.bg/news/rumen-radev-pecheli-vtori-mandat-za-prezident-1175814news.html 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ
  4. 4 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2130 Разстроено

    За съжаление това са част от най-малките ни проблеми...
    За съжаление кирчовците, комунетата, учиндолците и дб нямат нито намерението, нито капацитета, нито пискюлченцата да се заемат и да решат тези - по-важни проблеми!!!

  5. 5 Профил на zxe00613919
    zxe00613919
    Рейтинг: 608 Неутрално

    Дано тези пичове, дето управляват, да остискат.
    Всяко действие в посока Европа, макар че всичко става адски трудно, е спасение за всеки нормален българин.
    Иначе тука ще остане само демос, а останалите трябва да бягаме.

  6. 6 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3786 Любопитно

    Иначе, първия графит показва много ясно що за идиоти са българските футболни неонацисти...

    Левски е бил толерантен човек, който е имал за цел и ще цитирам самия него:

    "Българи, турци, евреи ще бъдат равноправни във всяко отношение: било във вяра, било в народност, било в гражданско отношение, било в каквото и да е било. Всички ще спадат под един общ закон, който по вишегласие на всички народности ще се изработи.“

    В същото време идиота левскар е надраскал нацистката свастика до името на нашият голям герой. По-голяма обида към паметта на Левски едва ли може да има.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  7. 7 Профил на peterstefanov
    peterstefanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Кирето да им каже, че свастиката е древен индийски символ за късмет.

  8. 8 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 876 Неутрално

    Браво, а към "Сърп и чук" имат ли забележки? Понеже разни инфантилни люде ни ги навират в очите непрекъснато!
    —цитат от коментар 3 на АмброзСП


    Ами направете си митинг на Козяк с лозунги "Не щем сърп и чук, искаме свастики и жълти звезди".
    И да не забравите "Слава на Азов, слава на героите"

  9. 9 Профил на potrebitelll
    potrebitelll
    Рейтинг: 973 Неутрално

    У, Херо ходи веднъж да бърше фасади и много се умори, та го обърна на критика дето сме били нехайни. Е ко да прайм - да трепим келешите с автомоти ли. Аз пък намирам американското правителство за изключително нехайно към правото на живот на гражданите си.

    не мога да коментирам, без да обиждам
  10. 10 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3786 Любопитно

    "В частта за България в доклада е отбелязано още, че българското законодателство позволява на регистрирани религиозни групи да публикуват, внасят и разпространяват религиозна литература, но не разглежда правата на нерегистрирани групи по отношение на такива материали."

    В България (а и други страни членки на ЕС също) за разлика от САЩ има контрол и регистрация на различните религиозни групи действащи на наша територия. И според мен така трябва да бъде. В противен случай може опасни и радикални религиозни секти да проникнат в страната и да извършат различни престъпления срещу държавата.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  11. 11 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 876 Неутрално

    До коментар [#4] от "selqnin":

    Ама посочете кой има капацитет, да знаем за кого да гласуваме.
    Или поне една дясна консервативна партия.
    Нищо, че съм ляв, с удоволствие ще гласувам за нея.

  12. 12 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 563 Неутрално

    За другите градове не знам, но цяла София е изподраскана, дори сгради в идеален център. Прилича на гето, никога не е изглеждало толкова зле.

  13. 13 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 777 Неутрално

    До коментар [#9] от "potrebitelll":

    не бе, то ги е въоръжила, за да са свободни.
    сега, че имат мек спусък, това правителството не е отговорно.
    по-добре 1000 трупа на месец, отколкото липса на свободи.

  14. 14 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2304 Неутрално


    А, някой да каже нещо за МОЧА ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  15. 15 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1661 Неутрално

    Ми да ни дадат гаубици. Нали така наказват за нацистки символи?

  16. 16 Профил на val1320
    val1320
    Рейтинг: 438 Неутрално

    А в центъра на Вашингтон има ли на едно и също място православен храм,джамия и синагога?!Като ги построите,елате да ни търсите кусур!Всички останали храмове в България,освен православните,са напълно достатъчни на човек от населението ,изповядващи други религии.По-добре тези други религии да се насочат към патриотичното възпитание на вярващите и обич към България и да не гетовизират вярващите си.

  17. 17 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 876 Неутрално

    До коментар [#5] от "zxe00613919":

    Вече искам не просто Европа, а стара Европа . Повече тежест на държавите, по-малко брюкселски изцепки. Комисията да си заеме мястото на прост изпълнител.
    А които не харесват подобна Европа, да си правят уния с Англия.

  18. 18 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3786 Любопитно

    До коментар [#1] от "Иво":

    ... ни * критикуват...

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  19. 19 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    От всички проблеми , Дневник са наблегнали на графитите...

  20. 20 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2455 Любопитно

    "училищата са запчнали да използват пълния набор от учебници за православното християнство и исляма от първи до дванадесети клас." - КОЙто иска намира начин, КОЙто не може търси "ресурси" от държавата. Дали на всеки българин му е задължение да дава лепта за безбройните религиозни образувания? В САЩ или където и да е другаде може да имат отношения, които не предполагат подобни "доклади", но в България живеят най-търпеливите, толерантни, добронамерени хора, а това че има изключения се свежда до "графити" по стените. Развитието на всяко общество се прави с оГРЪМотяване, но БГ образование продължава да се развива към дъното именно заради новите евроатлантически ценности. Забравянето на българските традиционни взаимоотношения се толерира не само от САЩ, а подобни доклади с лицемерна загриженост НИ показват, че ще го правят и занапред.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  21. 21 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2130 Неутрално

    До коментар [#11] от "brazza":

    "ама" посочваха ви 45 години- сега берем плодовете от желанието Ви да Ви посочват и да "мислят" вместо вас!!!

  22. 22 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2130 Неутрално

    До коментар [#14] от "niksan1":

    В музея!
    Доброволец съм за демонтажа и преместването!

  23. 23 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1209 Неутрално

    Подкрепяме азовци, затова нямаме нищо против разни свастики или други фашистки или нацистки символи.

  24. 24 Профил на Крадливото ромче
    Крадливото ромче
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Демокрация в действие!

    Комунистите са виновни! ⚪🔵🔴
  25. 25 Профил на biimbaambuum
    biimbaambuum
    Рейтинг: 287 Неутрално

    САЩ да извадят първо гредите от собствените си очи и после да критикуват другите.
    Не случайно трудно дават визи... веднъж стъпиш ли там виждаш цялата нелицеприятност на света и всички илюзии изчезват.
    Това разбирасенезначи, че ние трябва да драскотим квот ни скимне.

  26. 26 Профил на Мощ
    Мощ
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Трябва да се гордеем, че сме единствената свободна страна в света.

    И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)
  27. 27 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2130 Неутрално

    До коментар [#23] от "yavooor":

    Ако за миг напуснете пропагандата и направите върховното усилие да помислите сам ще се убедите, че не е страшно, не е трудно и е спасително за Душата!!!

  28. 28 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 818 Неутрално

    И с право, но това са ни най-малките проблеми.


    Нека си подредим къщичката с другите неща, като съдебна система, корупцишя и опрострачване и тогава нещата ще си дойдат лека полека на място.

  29. 29 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5372 Любопитно

    Браво, а към "Сърп и чук" имат ли забележки? Понеже разни инфантилни люде ни ги навират в очите непрекъснато!
    —цитат от коментар 3 на АмброзСП


    Наличието на "сър пичук" по стените е грозно, но дали оправдава наличието на свастики?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  30. 30 Профил на bzm
    bzm
    Рейтинг: 460 Неутрално

    Уффффф...Тез оправиха собствения си двор, надничат в нашия.

    Пенсионерите,средната класа на България! И запомнете:Всички политици са маскари!
  31. 31 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 876 Неутрално

    Браво, а към "Сърп и чук" имат ли забележки? Понеже разни инфантилни люде ни ги навират в очите непрекъснато!
    —цитат от коментар 3 на АмброзСП


    През пролетта на 89 година един професор предрече дивия капитализъм в България и не само, обедняване на населението и рязко свиване на средната класа с последващи засилващи се неокомунистически и неофашистки партии.
    Тъй че "сърп и чук" е възможно от символ на миналото да се превърнат в бъдещ символ на част от природонаселението.

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 819 Весело

    Мисля вече видяхме кога свастики и нацистки символи са проблем (когато гимназисти-келеши се правят на интересни) и кога не са проблем (когато са по азовски кожи, тогава са само абе там нарисувал си е слънчице човекът, и то само за да дразни руснаците).

    Американците да пратят два кораба риталин за келешите и да си гледат там училищните шизита с пушки.

  34. 34 Профил на Изобличител
    Изобличител
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    Мюсюлманите се оплаквали?! Защо не кажат нещо за това, че терористичните групировки по цял свят имат задача да търсят, обучават и убеждават подрастващи, че ако направят атентат и умрат в името на Аллах, душите им отиват там, където другите при смъртта си не могат да стигнат. Това е върхът на невежеството, неистово подкрепян или прикриван от либералния свят, заради извращението наречена мултикултурализъм.

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  35. 35 Профил на potrebitelll
    potrebitelll
    Рейтинг: 973 Неутрално

    До коментар [#10] от "Иво":

    Ти па не беше ли либерал? Ко ти пречи Ла Мигра Де Естетика Уагабунга, казано иначе НЕ ПИПААЖ? Пастарианството също е чудесна религия. Изобщо, не може да имаш регулация на нещо абсурдно, с аргумент, че можело да се направи нещо по-абсурдно. Не може да излагаш аргумент - сектата щяла да върши престъпления срещу държавата. който върши престъпления отговаря за тях. В това отношение американеца е прав. Щом допускаш да се институционализира суеверието, не може да го ограничаваш до някакви наложени с времето. Не сме в средновековието, когато са преследвали катарите. Или сме?

    не мога да коментирам, без да обиждам
  36. 36 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 563 Весело

    Наличието на "сър пичук" по стените е грозно, но дали оправдава наличието на свастики?
    —цитат от коментар 29 на Незнайко в Слънчевия град


    Не, но демонстрира завидната справедливост на администрацията и органите на реда към "словоизразяването" по стените. Не само свастики и сърпове и чукове, всякакви замисли и страсти се посрещат с еднаква нехайност и незаинтересованост от градските управници.

  37. 37 Профил на ljn32685115
    ljn32685115
    Рейтинг: 48 Неутрално

    И кои гласуваха "против" осъждането на нацизма в ООН преди няколко години? - ай, двуличници ниедни! само ДВЕ държави!!!

  38. 38 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 243 Неутрално

    До коментар [#1] от "Иво":

    Че са прави - прави са. Но първо да се оправят със собствените си крайно десни и с безконтролното гърмене на обществени места с много жертви. Прилича вече на гражданска война.

  39. 39 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 876 Неутрално

    А, някой да каже нещо за МОЧА ?
    —цитат от коментар 14 на niksan1


    Ето, затова пиша, че в България няма истински десни.
    Добре, ще бутнете паметника и после какво?
    Сетих се , ще бутнете Альоша. Толкова си Ви мечтите и мисленето.
    Едно време Булдозера със зор бутна единствения в Европа мавзолей, и?
    Нито СДС прокопса, нито ние, българите прокопсахме.

  40. 40 Профил на Шоршо
    Шоршо
    Рейтинг: 328 Неутрално

    В САЩ има действаща нацистка партия, но българите трябвало да бъдат мъмрени заради графити!?!?!?

    Боже каква наглост само!

  41. 41 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 243 Неутрално

    До коментар [#2] от "zxe00613919":

    Нашите рокери взимат пример от тяхните рокери по филмите. Културен пренос.

  42. 42 Профил на lcl571110744
    lcl571110744
    Рейтинг: 8 Неутрално

    България винаги си е била фашистка държава.

  43. 43 Профил на Midas
    Midas
    Рейтинг: 73 Неутрално

    Това не ни е проблема.

    Да си жертва е сила. Ние го знаем. Прекалява еврейската общност.

  44. 44 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 243 Неутрално

    До коментар [#6] от "Иво":

    Идиоти има и по другите футболни агитки. Не са само левскарите. Това се е мярнало пред обектива.

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  46. 46 Профил на aho11691063
    aho11691063
    Рейтинг: 1420 Неутрално

    ЛАТИНОАФРИКАНСКИТЕ ЩАТИ ДА СИ ХОДЯТ НА МП.........А сега,добро утро на всички от клоаката.Имам две лапета.Дано като пораснат тръгнат на някъде,но не и да остават тук.

  47. 47 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 876 Неутрално

    До коментар [#11] от "brazza":"ама" посочваха ви 45 години- сега берем плодовете от желанието Ви да Ви посочват и да "мислят" вместо вас!!!
    —цитат от коментар 21 на selqnin


    Защо просто не си признаете, че както аз не намирам истинска лява партия, така и Вие не сте в състояние да посочите дясна.
    Изразявате се уклончиво, в смисъл като брюкселски чиновник или Кунева, старателно избягвайки директен отговор.
    Та коя е дясната консервативна партия?

  48. 48 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 243 Неутрално

    До коментар [#12] от "kapitan_laino":

    Да живее Холивуд. От там е взето. Колко надраскани с графити стени се виждат по филмите им. И нашите копират.

  49. 49 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1458 Неутрално

    Е да...много по-лошо е да имаш свастики насам натам и псувни отколкото да имаш около 200 масови стрелби в САЩ за 2022 - има няма по 10 на седмица. През 2021 са около 690 с около 700 загинали и още 2400 ранени .. което естествено не може да се сравни с потресаващите картини на свастики ..

    Тия изобщо сериозни ли са??

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  50. 50 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 243 Любопитно

    До коментар [#17] от "brazza":

    Искаш, ама няма. Вървим към ЕССР.

  51. 51 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 819 Любопитно

    В същото време в САЩ за една седмица поругаха две католически катедрали, ама бруталничко, малко като във филмите за Заклинателя. Говорим за разсипан осветен хляб по земята - който се сеща, се сеща защо това е много неприятна ситуация, меко казано.

    Само че съвременният свят има едни други светски принципи кое е поругаване и там вече наказанията са тежки. И вече е въпрос, че за едната страна горното е само някакъв хляб, а за другата - забранените думички и символи не са кой знае какво и може да се поставят в контекст.

    Едната страна има повече право и сърцето й е на правилното място. Другата страна има да кажем интересни планове и много обича да си играе с пиар, спин, наративи и със съзнанието на хората. Ама го правят малко непохватно и краварски.

  52. 52 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 876 Неутрално

    До коментар [#37] от "ljn32685115":

    И помним кои са.

  53. 53 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 243 Весело

    До коментар [#23] от "yavooor":

    Азов, Айдар, Донбас не са нацистки. Просто хората в тях не знаели какво си татуират по телата. Това е новата линия.

  54. 54 Профил на Toni Bonboni
    Toni Bonboni
    Рейтинг: 310 Неутрално

    Да си гледат наркоманите в америка и да не се занимават с нас

  55. 55 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1458 Неутрално

    До коментар [#28] от "olimpipanov":

    Ми може би сащ да си подредят къщичката преди да почнат да дават акъл на народи 5 пъти по-стари от тях. Да си оправят законодателството за оръжията за да не умират по 1000 човека на година, да си оправят законите за смъртното наказание, да си оправят законите дето се опитват да забранят на жени да правят аборти дори ако са изнасилени и тн и тн и тн. Да си оправят вмирисания на урина и фекалии сан франциско, да си оправят столицата на убийствата детройт и мнооооооого още. Да си оправят реднеците дето не може да им хванеш края кой с кого се кръвосмешава ..

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  56. 56 Профил на the_governor
    the_governor
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Заради някакви футболни хулигани ни набеждават за нацисти нищо че масата общество е про западно и демократично настроено.

  57. 57 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 243 Неутрално

    До коментар [#34] от "Разобличител":

    Така се оправдават с терористична заплаха. САЩ водят война с тероризма от двадесет години. Без ефект и с огромни печалби за тяхния ВПК.

  58. 58 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 2783 Неутрално

    От всички проблеми , Дневник са наблегнали на графитите...
    —цитат от коментар 19 на Kalinoff Ivan


    Може би те са израз на нещо по-голямо и проблемно, като сапа на лопатата дето се счупил.

  59. 59 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1529 Неутрално

    И с пълно право на критикуват в този случай според мен.
    —цитат от коментар 1 на Иво


    Много са причините за този факт!
    Една от тях - Народното събрание има изключително слаб и незначителен председател, въпреки това че безспорно е твърде добре възпитан и грамотен!
    Пример - преди известно време един екземпляр от "възраждане" се закани да изнася депутатите с краката напред! Някаква реакция? Някой да е поискал снемане на имунитета? Някой да е реагирал остро?
    Мъртвило. Нито дума от ПП, итн, бсп, дб и т.н.

    Демек, в България подобни заплахи са нещо нормално.
    Я си представете какво би се случило, ако някой американски конгресмен се обърне към колегите си по този начин? Със сигурност няма повече да се появи в Конгреса!

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  60. 60 Профил на Midas
    Midas
    Рейтинг: 73 Неутрално

    Не, не. Няма никакви нотки на систематичен антисемитизъм или институциунални пречки за еврейската общност. Врели некипели. Няколко малоумни хулиганчета дето надраскали стените, без да знаят, че и славяните са наравно с евреите в определението "Подчовек".

    Ай сиктир!

  61. 61 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2935 Весело

    За държава, в която няма върховенство на правото, САЩ са много отворени.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  62. 62 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 243 Неутрално

    До коментар [#39] от "brazza":

    СДС вече е история и бележка под линия. А площада го опикаха яко в началото.

  63. 63 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 2783 Неутрално

    [quote#31:"brazza"][/quote]

    Нещо си се отплеснал, каква средна класа през 1989г. Само АБПФК -тата имаха някакво ограбено от другите българи имущество в повече.

  64. 64 Профил на Кум Лисан
    Кум Лисан
    Рейтинг: 560 Неутрално

    Айде бе, в Щатите няма ли графити?

    Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.
  65. 65 Профил на the_governor
    the_governor
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#60] от "Midas":
    Пропускаш само че такова нещо славянин не същестува но да влизали сме в групата на ''славяните''

  66. 66 Профил на selinda
    selinda
    Рейтинг: 556 Неутрално

    Аз пък съм против някакви протестантски организации и мюфтииството да предлагат на децата ми образование по религия. Намирам това образование за ретроградна демагогия.

  67. 67 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 876 Неутрално

    Аз пък да напомня, че вица за "Левски" едно време беше, че обединяват милиционерите и хулиганите.
    Е, резултатът е видим.

  68. 68 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 876 Неутрално

    До коментар [#65] от "qqv011116308":

    Славяните ги определят на езиков принцип, не на ДНК.

  69. 69 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1529 Неутрално

    Вече искам не просто Европа, а стара Европа . Повече тежест на държавите, по-малко брюкселски изцепки...
    —цитат от коментар 17 на brazza


    И Путин това иска. Повече тежест на държавите, по-малко Европейски съюз;
    много на брой слаби валути и малко Еврозона...

    Няма да стане!
    ЕС върви към все по-твърдо единство и се приближава все повече към Европейска федерация с единна външна политика и единна валута!
    Никой не може да спре този процес.

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  70. 70 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 556 Неутрално

    Аре точно тия да не ни задават наклона, Ами да се видят тях си. Защо не са споменали разните му там блм-та, антифи и други леви елементи, отговорни за 95% от безредиците и нападенията?

  71. 71 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 1022 Любопитно

    "САЩ критикуват България за нехайството към нацистки графити"И с пълно право на критикуват в този случай според мен.
    —цитат от коментар 1 на Иво


    А дали критикуват със същата страст нацитата от батальона "Азов" (и не само този батальон). Или те са кучи синове, но наши кучи синове?

    Сам съм, други няма...
  72. 72 Профил на alenazora
    alenazora
    Рейтинг: 162 Разстроено

    И сша нехаят (толерират и подбуждат) стрелбите в училищата си, но търговийката с оружия си върви и всеки ученик има достъп до домашния арсенал на мама и тати. Значи тяхното алъш-вериш си върви а ние да спираме продажбата на спрейове и бои ли?

  73. 73 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 876 Неутрално

    До коментар [#39] от "brazza":СДС вече е история и бележка под линия. А площада го опикаха яко в началото.
    —цитат от коментар 62 на Vlado Nikolov


    Въпросът е кое СДС?
    Онова, от началото, изразяващото надеждите на милиони или следващото, по комунистически стегнато в единен строй?

  74. 74 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 1022 Любопитно

    ЕС върви към все по-твърдо единство и се приближава все повече към Европейска федерация с единна външна политика и единна валута!
    —цитат от коментар 69 на Рим


    ЕС е пред близък разпад. Ще се разпадне на джендърска част и консервативна такава.

    Сам съм, други няма...
  75. 75 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 1057 Неутрално

    След края на ВСВ, САЩ приемат доста нацисти или техни сътрудници!

  76. 76 Профил на Bye  Biden
    Bye Biden
    Рейтинг: 50 Весело

    За мен е малко объркваща тая критика, защото в Литва, Латвия, Естония.. Украйна е пълно с подобни омразни постове по градовете ...... и татус по хората..пък те - ни дума
    САЩ финансират, подпомагат и напътстват азовците с подобни свастики по тялото - това е позволено и приемливо?
    Съставът на СБУ и ВСУ , които избиват ужким всеки, койо говори на руски вечерно време - залепват с фолио цигани заради другия цвят на кожата в Киев и в други градове на Украйна , всички са татуирани в изобилие с подобни свастики - критика за тях?
    Наскоро разбрахме и как е изглеждало знамето на въздушната армия на Финландия до 2020 - там какво не са знаели? https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Flag_of_Finland_Air_force_squadrons_without_squadron_emblem.svg
    Баш унас видяха тези символи

    #COVFEFE
  77. 77 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 876 Неутрално

    Айде бе, в Щатите няма ли графити?
    —цитат от коментар 64 на Кум Лисан


    Въпросът е какви, а не дали.

  78. 78 Профил на Ефтимъ Кировъ
    Ефтимъ Кировъ
    Рейтинг: 28 Неутрално

    окладът цитира неправителствени организации, които съобщават, че общините не реагират на сигналите за разпространението на сувенири с нацистки отличителни знаци в туристическите зони в цялата страна
    ======================================================================

    Въ Варна, в центъра на града се продават чаши за кафе с лицето на Сталин. Той какъв се води освободител и баща на Шалом и спасител на човечеството от фашизъма????

    Иначе свастики не съм виждал скоро по морето да се продават. Имаше преди 10-15 години.

    Притеснителното е че във ВСИЧКИ населени места на България има тотеми с паметници на съветски пиянки и шумкарски убийци, крадци на кашкавал и т.н.

    Притеснително е че в Бургас, общината чистеше с машина и общински пари (на данъкоплатците) т.нар. Альоша от народната любов. Тези пари и човешки ресурс (защото струва пари -наемат се хора и машини, време) можеше да се дадат на бедни хора, да се дадат за хляб за сираци.

    Срамота е с тези комунистически тотеми в България, да ги пазят руски посолства или пък Шаломите да се месят на софийската община-дали да кръщават улица Богдан Филов или не....

    Българино, българино...

  79. 79 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 876 Неутрално

    [quote#69:"Рим"][/quote]

    Нищо не сте разбрали. ЕС започва като съюз на независими държави, съгласуващи единни политики. Съюз черпещ сила в многообразието.
    Тихо и незабелязано се превърна в съюз, отричащ многообразието и приветстващ съгласуването на политиките си със САЩ.
    Това ли Ви радва?

  80. 80 Профил на Bye  Biden
    Bye Biden
    Рейтинг: 50 Весело

    До коментар [#5] от "zxe00613919":

    Да и дам видеа за това как чужденците, които избират да живеят унас, вижда сранаа ни?Английски или руски предпочиаш?
    Ако не си наначен от Дневник и медията, твоят пост даже не е троллене, а хейтърски опит да накараш и другие да мраззя България - банване заслужаваш

    #COVFEFE
  81. 81 Профил на panaiotov12
    panaiotov12
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А кой ще критикува САЩ за зависимостта на голяма част от населението им от наркотици? Заради това милиарди долари отиват в престъпни организации всяка година.

  82. 82 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 876 Неутрално

    До коментар [#71] от "MilliVanilli":

    Наши са, наши.
    Дори ще го възраждат, но скромно, без фашистки символи.

  83. 83 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4280 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Това мяза на дело графисано от копейкински изродител:
    https://img.dnevnik.bg/shimg/zx860y484_4353478.jpg

    "САЩ критикуват България за нехайството
    към графити с обиди и свастики"

  84. 84 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 876 Неутрално

    До коментар [#69] от "Рим":

    Рим, Берлин и Токио...
    Абе как си измисляте никовете.
    В сестринската Медиапул един подобен е сбъркал Левитан с Левиатан.

  85. 85 Профил на viktori
    viktori
    Рейтинг: 97 Неутрално

    "Крещяли пред турското посолство - смърт на турците "
    Ко не е само към турците омразата .Снощи полицията е отстранила от мача в Разград българи с плакати Македония е българска .
    Няма грам търпимост към не само религиозно различни ,но и в една вяра да са но да се самоопределят не като българи ..Македонското малцинство е най често опръскано с говор на омразата .

    И понеже в доклада пише за българското преброяване за етническите общоности и религията
    Аз питам ..Защо американците вече имат информацията за религия и етност ,а българския НСИ и българските медии не предостават все още тази информация ???

  86. 86 Профил на Pust1nqk
    Pust1nqk
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Прави са, пълно е с пишман нацисти дето не знаят кога започва втората световна война, кой с кой, и за какво се е биел..
    Само за религиозните ислямски центрове не съм съгласен. България е една от малкото държави в света, които позволяват менарета. Когато Американците им позволят да се молят с колони и цял град да слуша, без право на забележка, тогава да дават мнение.

  87. 87 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1529 Весело

    СДС вече е история и бележка под линия.
    —цитат от коментар 62 на Vlado Nikolov


    Комунистите по принцип недолюбват СДС, но ... чувствата както казват са взаимни!

    СДС в лицето на правителството на ИВАН КОСТОВ, извърши най-значимото в новата история на България, като смени категорично и тотално посоката от Изток, на Запад! Извърши касова приватизация в пълно съответствие с приетото законодателство и подготви на 100% страната ни за членство в НАТО и ЕС!
    Това няма как да се харесва на комунистите...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  88. 88 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 243 Неутрално

    До коментар [#73] от "brazza":

    И двете.

  89. 89 Профил на Bye  Biden
    Bye Biden
    Рейтинг: 50 Неутрално

    До коментар [#81] от "panaiotov12":
    САЩ са метрополия.
    Имат контрол по всички морски пътища
    Засега заради 2рата СВ и конструкта на глобален лидер чрез МВФ СТО СЗО СБ и тн институции , принадлежи на САЩ
    Преди 30 години с разпада на СССР, САЩ бяха наистина единствени, докато 2011 Китай официално не ги надмина и САЩ трябваше да плащат няколко стотин милиарда долара на Китай според правилата на СТО по митническите спогодби

    #COVFEFE
  90. 90 Профил на yph031193252
    yph031193252
    Рейтинг: 944 Неутрално

    САЩ могат единствено да гледат себе си .Да вземат да се оправят с масовите убийства, които явно за тях са нещо нормално . То какво друго да очакваш при тия продажби на оръжие, все едно сладолед се продава.
    Хора, чета ви коментарите и се чудя що за мазохизъм и робско мислене имате, та така се прекланяте пред всеки чужденец, който си чеше езика по наш адрес? Не ви ли е срамно и обидно ?


  91. 91 Профил на Born
    Born
    Рейтинг: 653 Неутрално

    Левски би се обърнал в гроба ако знаеше в наше време какви сбърканяци и простаци си татуират лика му на задниците си.

  92. 92 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 243 Весело

    До коментар [#87] от "Рим":

    Ба! СДС беше основано от недоволни членове на БКП основно. И тук - там някой интелигент за цвят. Когато Костов правеше разпродажби те на държавна собственост, СДС вече беше станало партия в комунистически стил. Все пак живях по това време и помня. Родените след 2000 г може и да не знаят. За тях е нещо от древността.

  93. 93 Профил на the_governor
    the_governor
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Аз ако съм на власт ще чупя ръцете на всеки който драска по стените

  94. 94 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4280 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Тръмпе,
    нали затова тръгна от Масква,
    да денаZифицираш Европа?

    Скромна както винаги...
    дименция ;)

    До коментар [#76] от "Trump":

    За мен е малко объркваща тая критика,
    защото в Литва, Латвия, Естония.. Украйна е
    пълно с подобни омразни постове по градовете ......

  95. 95 Профил на lxl24646788
    lxl24646788
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не може държава, която си бие негрите, да ни дава акъл!

  96. 96 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 1529 Неутрално

    [quote#69:"Рим"] ЕС започва като съюз на независими държави, съгласуващи единни политики. Съюз черпещ сила в многообразието.Тихо и незабелязано се превърна в съюз, отричащ многообразието и приветстващ съгласуването на политиките си със САЩ.Това ли Ви радва?
    —цитат от коментар 79 на brazza


    Не.
    Всичко тече, всичко се променя!
    Най-голямо е многообразието в САЩ. Там има най- различни етноси и раси!
    Съвместимостта на това многообразие с наличието на държава, с нищо до сега не е попречило на САЩ!
    Напротив - днес САЩ са най мощната държава в света - и като икономика и като военна мощ!
    С над 20 000 000 милиона долара БВП, тази страна е недостижима в рамките на планетата. ЕС, с над 18 000 000 милиона долара е твърдо на второ място!
    Китай е далеч назад с около 13 000 000 долара, дължащи се преди всичко на инвестициите от САЩ, ЕС и Япония!

    (Като четете числата, слагайте към тях още по шест нули 😎)

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  97. 97 Профил на lxl24646788
    lxl24646788
    Рейтинг: 8 Разстроено

    Кино в къщи

    Имаме си в къщи кино.
    Без проверка, без билети.
    Щракнеш копчето и ето —
    след картината картина.

    И менят се на екрана
    ту природа,
    ту строежи,
    ту из Африка метежи,
    ту митинги във Хавана.

    Виж —
    в Москва пристигат гости
    с мощните аероплани.
    И стопаните засмяни
    срещат ги с усмивки прости.

    А в Америка пък стрелят
    срещу люде чернокожи.
    Обявяват ги за лоши,
    че не се родили бели.

    Гледаме я възмутени —
    тази кървава разправа.
    Но след малко притъмнява
    и картината се сменя.

    Стадион.
    И два отбора.
    Почнаха футболна схватка.
    Между мен и между батка
    тутакси започна спора.

    Имаме си с батка стари
    спорове и вкус различен.
    Аз „Локомотив“ обичам,
    батко пък заклет левскар е.

    Ала тука влезе мама.
    Каза:
    — Време е да спите.
    Утре рано ще вървите
    на училище и двама.

    https://chitanka.info/text/30574-kino-v-kyshti

  98. 98 Профил на Bye  Biden
    Bye Biden
    Рейтинг: 50 Неутрално

    До коментар [#94] от "dnevnikar":

    Бъркаш великият ТРЪМП с Байдънчо
    https://www.youtube.com/watch?v=uJPie_oz-h4
    TRUMP: You may end up with a Third World War under Biden

    Мога да преповторя един мой пост с реч на професор John Mearsheimer
    https://www.youtube.com/watch?v=XgiZXgYzI84
    Който казва, че ако САЩ иска да си запази хегемонията, то ттрябва заедно с Русия Индия да държи Китай здраво за каишката - иначе Китайският звяр ще изяде на първо място САЩ

    #COVFEFE
  99. 99 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4280 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    "ЦСКА" пък бе небесно херувимче.
    Тоест, в небесата.

    Над милиционерската държава

    До коментар [#67] от "brazza":

    Аз пък да напомня, че вица за "Левски" едно време
    беше, че обединяват милиционерите и хулиганите.

  100. 100 Профил на Лъв
    Лъв
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Цяла София е гето, но Йордан Кафадънкова нехае





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK