В Берлин забраниха да се влиза с Tesla в някои обекти, защото снимат непрекъснато

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3766 Весело

    Яааа! Теслата ни шпионирала?! Ти да видиш!

  2. 2 Профил на petrapetra
    petrapetra
    Рейтинг: 993 Неутрално

    Данните се съхраняват в Нидерландия, родината на Биг Брадър.

  3. 3 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5290 Неутрално

    До коментар [#2] от "petrapetra":

    А чиповете на сървърите, рутерите и модемите са китайски...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  4. 4 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    Това е доста тендензиозно, на практика всички нови автомобили над 70к лева имат 360 градуса камери, отделно една даш камера с два обектива и 270 градуса покритие почва от 150 лева т.е е супер евтина и може да запише гигабайти.

  5. 5 Профил на Infinitum
    Infinitum
    Рейтинг: 1651 Весело

    Това е доста тендензиозно, на практика всички нови автомобили над 70к лева имат 360 градуса камери, отделно една даш камера с два обектива и 270 градуса покритие почва от 150 лева т.е е супер евтина и може да запише гигабайти.
    —цитат от коментар 4 на m17


    Я пак прочети статията, но цялата а не само заглавието 😂

  6. 6 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1736 Весело

    Виждал съм как паяк вдига Тесла, отвътре загърмя бесен рок и фаровете започнаха да присвятват.

  7. 7 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2164 Неутрално

    Всяко нещо дето има поне Един проводник и Един Полупроводник.те Шпионира.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  8. 8 Профил на croth
    croth
    Рейтинг: 258 Неутрално

    Защо само Тесла. И БМВ и Мерцедес и Ауди и Фолксваген, а и много други имат аналогични камери. Великите германски автомобилни производители са се разтреперали от страх пред Тесла. Две години насъскваха и плащаха на разни зелени и пембени да бойкотират завода до Берлин. Да ама той заработи и сега им пари под ...... Лъгаха за изгорелите газове, връщат милиони автомобили за фабрични, опасни за живота дефекти, вдигнаха цените двойно. Толкова са се ояли, че им дърпат килимчето с огромните печалби, че като чуят Тесла позеленяват. Само че това е бъдещето и ще трябва да пият чаша студена вода.

  9. 9 Профил на Blaga Yankova
    Blaga Yankova
    Рейтинг: 323 Неутрално

    Виждал съм как паяк вдига Тесла, отвътре загърмя бесен рок и фаровете започнаха да присвятват.
    —цитат от коментар 6 на Toshko Afrikanski


    ХАХА Къде в африка ли?

  10. 10 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    До коментар [#5] от "infinitum":

    Никога не коментирам без да прочета статията. И да, теслата прави лесно съхраняването и достъпването на записите но въобще не е толкова уникална в това отношение!!

  11. 11 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    До коментар [#8] от "croth":

    Очевидно никога не сте имали нов автомобил. Няма в световната история такова нещо като връщане на автомобил. Това което става е че пращат мейл/позвъняване че ако искаш, може да отидеш и да си сменят някаква част профилактично. Разбира се никой не ходи веднага и затова те питат и при обслужване и ако се съгласиш ти сменят нещо дребно, което са решили че било "опасно". При един хюндай който карах преди години ми смениха някаква планка под педала на газта, щото ако си супермен и ако го натиснеп с всичка сила, можела да се изкриви и педала да се заклини. Аз не си представям точно как ще стане предвид че педала беше "електрически" ама ето, смениха я.

  12. 12 Профил на croth
    croth
    Рейтинг: 258 Неутрално

    До коментар [#11] от "m17": В семейството ми имаме два електрически автомобила. Купил съм ги нови. А що се отнася до връщането, четете бе другарю -

    https://fakti.bg/avto/627467-mercedes-vrashta-v-serviza-elektricheskia-eqc

    https://www.investor.bg/novini/551/a/volkswagen-vryshta-v-servizite-plug-in-hibridi-zaradi-risk-ot-pojar-349327/

    https://www.investor.bg/novini/444/a/vw-vryshta-v-servizite-nad-150-hil-avtomobila-audi-zaradi-problem-s-vyzglavnicite-324831/

  13. 13 Профил на croth
    croth
    Рейтинг: 258 Неутрално

    До коментар [#11] от "m17":

    Извинявам се, пропуснах това -

    https://money.bg/auto/bmw-vrashta-323-700-dizelovi-avtomobila-v-serviza.html

  14. 14 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1018 Неутрално

    Докато светът се бави с юрисдикцията относно всякакъв род събиране на данни, ще се окажем в 1984 и ще бъде късно.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  15. 15 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1720 Неутрално

    ако се съгласиш ти сменят нещо дребно, което са решили че било "опасно". При един хюндай който карах преди години ми смениха някаква планка под педала на газта, щото ако си супермен и ако го натиснеп с всичка сила, можела да се изкриви и педала да се заклини. Аз не си представям точно как ще стане предвид че педала беше "електрически" ама ето, смениха я.
    —цитат от коментар 11 на m17


    Не знам дали имаш идея колко не си прав да омаловажаваш дефектите. И аз получих едно писмо от Хюндай, което пренебрегнах, само че след няколко месеца точно това, за което получих писмото да ида, а не отидох, се счупи! И добре, че не се случи на следващия ден на магистралата, защото можеше да пръсне предната гума и цялото ми семейство да се търкаля в канавката или в насрещното!
    Счупи се ... дебелата пружина на предното окачване! Едно голямо, остро като нож парче, се заби в кората на предния калник, а можеше да среже гумата. Причина - некачествено покритие (боя)

  16. 16 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    До коментар [#15] от "vankata1":

    Не ги омаловажавам, просто обяснявам че няма "връщане" а има предложение за смяна на детаил. И това беше отдавна а от тогава не са ме викали т.е не е толкова често. И съм съгласен че ако е по окачването би било сериозно но специално при мен беше тази планка за която споменах. А и вашата история ми е малко съмнителна - чупил съм пружина (на Нива) и няма такива критични ситуации, да - би било опасно при висока скорост но няма никакви парчета да хвърчат - прижината се скъсва и пада с 1 врътка и оказването почва да дрънчи брутално. Отделно, тая пружина не е боядисана, тя е от някаква легирана стомана и не събира ръжда, даже и на Нива.

  17. 17 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    До коментар [#13] от "croth":

    Стига с това "връщане", не познавам човек да е бил принудан да "върне" автомобила т.е да са му го отнели или да са го спрели от движение. Има предложение за безплатно сервизиране според бюлетин на производителя. В най-съществените ситуации ти звънят и ти предлагат да си запишеш час скоро.

  18. 18 Профил на Сър Джон
    Сър Джон
    Рейтинг: 220 Весело

    Бай Мъск лъска тайно когато тесла кмине край открит басейн.

    "Хубава работа, ама либерална" - организацията на "Да, България" в Столипиново
  19. 19 Профил на PaulaFox
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  20. 20 Профил на Баличея
    Баличея
    Рейтинг: 625 Неутрално

    Защо само Тесла. И БМВ и Мерцедес и Ауди и Фолксваген, а и много други имат аналогични камери. ...
    —цитат от коментар 8 на croth


    Всички имат камерите, но само Тесла е технологично толкова напред, че да изчита огромния видео трафик от колите и да го съхранява на сървър. Допълнително конвенционалните автоконцерни след дизелгейт, много внимават с дейности, които са на ръба на закона.

    Модерният свят е изправен пред избор, или трябва да обяви личните данни за неприкосновени или да направи компромис със сигурността на личните данни в името на превръщането на автономното шофиране в реалност.

  21. 21 Профил на Atléti
    Atléti
    Рейтинг: 1840 Неутрално

    До коментар [#1] от "Vlado Nikolov":

    То и тесла не Беше ли физик?

  22. 22 Профил на gyf35490230
    gyf35490230
    Рейтинг: 8 Весело

    Дали ще забранят на новите Ауди или Мерцедеси, които също са пълни с камери? Едва ли биха си позволили да разгневат немското автомобилно лоби.

  23. 23 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    Виждал съм как паяк вдига Тесла, отвътре загърмя бесен рок и фаровете започнаха да присвятват.
    —цитат от коментар 6 на Toshko Afrikanski


    Предполагам паякът хич не се е уплашил, е отвърнал с бясна чалг.

  24. 24 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 1975 Неутрално

    Толкова са се ояли, че им дърпат килимчето с огромните печалби, че като чуят Тесла позеленяват. Само че това е бъдещето и ще трябва да пият чаша студена вода.
    —цитат от коментар 8 на croth


    "Тесла" е бъдещето..

    Те са на ПЪРВО МЯСТО и в статистиките на NHTSA за автопилотите ..

    -- --
    "Teslas account for 273 of nearly 400 US crashes involving driver-assist systems ..
    .. US automakers reported nearly 400 crashes in 10 months involving vehicles with partially automated driver-assist systems, including 273 with Teslas, according to statistics released by federal safety regulators... "
    -- -

  25. 25 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 1826 Весело

    До коментар [#8] от "croth":

    "бордови камери, които непрекъснато снимат, за да могат да възстановят хода на събитията след инциденти например."

    И от къде възстановяват старите записи? И по-точно Кой?

    "Защо само Тесла. И БМВ и Мерцедес и Ауди и Фолксваген, а и много други имат аналогични камери."

    На Тесла камерите са цифрови, а не аналогични. Но по-важното е, че комуникират със сателитите на Мъск за разлика от аналогигичните БМВ, Мерцедес и Фолксваген. За туй само руски - безаналогови.

  26. 26 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 439 Неутрално

    До коментар [#16] от "m17":

    Разбирам ви коментарът, НО да се скъса пружина на окачването е ОПАСНО, както и да го гледа човек! Хайде малко по сериозно и все пак, говорим за автомобил, не за Лада Нива - модел от балканската война! И да добавя, пружините ръждясват, като всяка метална част, как знам?Ами първо късал съм маса пружини отпред и отзад на автобили, второ пиша ви от Канада и буквално всеки ден докато бягам, виждам ръждиви парчета от пружини по пътя!

    Поздрави!
    До коментар [#16] от "m17":

  27. 27 Профил на Perkele
    Perkele
    Рейтинг: 690 Неутрално

    дръжката, дръжката, на т'слата дръжката

  28. 28 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 785 Неутрално

    браво, браво,браво!

  29. 29 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 228 Неутрално

    Интересно... Дали за Ганъо апаша, тръгнал да я краде, камерите ще помогнат да я подмине?
    Интересно...

  30. 30 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    Защо само Тесла. И БМВ и Мерцедес и Ауди и Фолксваген, а и много други имат аналогични камери. Великите германски автомобилни производители са се разтреперали от страх пред Тесла. Две години насъскваха и плащаха на разни зелени и пембени да бойкотират завода до Берлин. Да ама той заработи и сега им пари под ...... Лъгаха за изгорелите газове, връщат милиони автомобили за фабрични, опасни за живота дефекти, вдигнаха цените двойно. Толкова са се ояли, че им дърпат килимчето с огромните печалби, че като чуят Тесла позеленяват. Само че това е бъдещето и ще трябва да пият чаша студена вода.
    —цитат от коментар 8 на croth

    Тесла е единственият американски автомобил, който хваща око и е конкуретноспособен. Но някой правил ли е детайлен анализ дали действително е екологично по добър. Като се има предвид колко мръсна енергия отива за тия батерии, за това че след 7-8 г трябва да се сменят, за това че електроенергията ще идва от чисти и не толкова чисти източници и пр. и пр. ( Това важи и за цената към която трябва да прибавиш и цена за нови батерии от които колата ще се нуждае).
    Нещо като етанола в горивата. Като сметнеш въглеродния отпечатък за обработката на земята, торовете и ферментацията излиза по зле от петрола.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK