Това е доста тендензиозно, на практика всички нови автомобили над 70к лева имат 360 градуса камери, отделно една даш камера с два обектива и 270 градуса покритие почва от 150 лева т.е е супер евтина и може да запише гигабайти.
Това е доста тендензиозно, на практика всички нови автомобили над 70к лева имат 360 градуса камери, отделно една даш камера с два обектива и 270 градуса покритие почва от 150 лева т.е е супер евтина и може да запише гигабайти.
Защо само Тесла. И БМВ и Мерцедес и Ауди и Фолксваген, а и много други имат аналогични камери. Великите германски автомобилни производители са се разтреперали от страх пред Тесла. Две години насъскваха и плащаха на разни зелени и пембени да бойкотират завода до Берлин. Да ама той заработи и сега им пари под ...... Лъгаха за изгорелите газове, връщат милиони автомобили за фабрични, опасни за живота дефекти, вдигнаха цените двойно. Толкова са се ояли, че им дърпат килимчето с огромните печалби, че като чуят Тесла позеленяват. Само че това е бъдещето и ще трябва да пият чаша студена вода.
Никога не коментирам без да прочета статията. И да, теслата прави лесно съхраняването и достъпването на записите но въобще не е толкова уникална в това отношение!!
Очевидно никога не сте имали нов автомобил. Няма в световната история такова нещо като връщане на автомобил. Това което става е че пращат мейл/позвъняване че ако искаш, може да отидеш и да си сменят някаква част профилактично. Разбира се никой не ходи веднага и затова те питат и при обслужване и ако се съгласиш ти сменят нещо дребно, което са решили че било "опасно". При един хюндай който карах преди години ми смениха някаква планка под педала на газта, щото ако си супермен и ако го натиснеп с всичка сила, можела да се изкриви и педала да се заклини. Аз не си представям точно как ще стане предвид че педала беше "електрически" ама ето, смениха я.
ако се съгласиш ти сменят нещо дребно, което са решили че било "опасно". При един хюндай който карах преди години ми смениха някаква планка под педала на газта, щото ако си супермен и ако го натиснеп с всичка сила, можела да се изкриви и педала да се заклини. Аз не си представям точно как ще стане предвид че педала беше "електрически" ама ето, смениха я.
Не знам дали имаш идея колко не си прав да омаловажаваш дефектите. И аз получих едно писмо от Хюндай, което пренебрегнах, само че след няколко месеца точно това, за което получих писмото да ида, а не отидох, се счупи! И добре, че не се случи на следващия ден на магистралата, защото можеше да пръсне предната гума и цялото ми семейство да се търкаля в канавката или в насрещното! Счупи се ... дебелата пружина на предното окачване! Едно голямо, остро като нож парче, се заби в кората на предния калник, а можеше да среже гумата. Причина - некачествено покритие (боя)
Не ги омаловажавам, просто обяснявам че няма "връщане" а има предложение за смяна на детаил. И това беше отдавна а от тогава не са ме викали т.е не е толкова често. И съм съгласен че ако е по окачването би било сериозно но специално при мен беше тази планка за която споменах. А и вашата история ми е малко съмнителна - чупил съм пружина (на Нива) и няма такива критични ситуации, да - би било опасно при висока скорост но няма никакви парчета да хвърчат - прижината се скъсва и пада с 1 врътка и оказването почва да дрънчи брутално. Отделно, тая пружина не е боядисана, тя е от някаква легирана стомана и не събира ръжда, даже и на Нива.
Стига с това "връщане", не познавам човек да е бил принудан да "върне" автомобила т.е да са му го отнели или да са го спрели от движение. Има предложение за безплатно сервизиране според бюлетин на производителя. В най-съществените ситуации ти звънят и ти предлагат да си запишеш час скоро.
Всички имат камерите, но само Тесла е технологично толкова напред, че да изчита огромния видео трафик от колите и да го съхранява на сървър. Допълнително конвенционалните автоконцерни след дизелгейт, много внимават с дейности, които са на ръба на закона.
Модерният свят е изправен пред избор, или трябва да обяви личните данни за неприкосновени или да направи компромис със сигурността на личните данни в името на превръщането на автономното шофиране в реалност.
Толкова са се ояли, че им дърпат килимчето с огромните печалби, че като чуят Тесла позеленяват. Само че това е бъдещето и ще трябва да пият чаша студена вода.
Те са на ПЪРВО МЯСТО и в статистиките на NHTSA за автопилотите ..
-- -- "Teslas account for 273 of nearly 400 US crashes involving driver-assist systems .. .. US automakers reported nearly 400 crashes in 10 months involving vehicles with partially automated driver-assist systems, including 273 with Teslas, according to statistics released by federal safety regulators... " -- -
"бордови камери, които непрекъснато снимат, за да могат да възстановят хода на събитията след инциденти например."
И от къде възстановяват старите записи? И по-точно Кой?
"Защо само Тесла. И БМВ и Мерцедес и Ауди и Фолксваген, а и много други имат аналогични камери."
На Тесла камерите са цифрови, а не аналогични. Но по-важното е, че комуникират със сателитите на Мъск за разлика от аналогигичните БМВ, Мерцедес и Фолксваген. За туй само руски - безаналогови.
Разбирам ви коментарът, НО да се скъса пружина на окачването е ОПАСНО, както и да го гледа човек! Хайде малко по сериозно и все пак, говорим за автомобил, не за Лада Нива - модел от балканската война! И да добавя, пружините ръждясват, като всяка метална част, как знам?Ами първо късал съм маса пружини отпред и отзад на автобили, второ пиша ви от Канада и буквално всеки ден докато бягам, виждам ръждиви парчета от пружини по пътя!
Защо само Тесла. И БМВ и Мерцедес и Ауди и Фолксваген, а и много други имат аналогични камери. Великите германски автомобилни производители са се разтреперали от страх пред Тесла. Две години насъскваха и плащаха на разни зелени и пембени да бойкотират завода до Берлин. Да ама той заработи и сега им пари под ...... Лъгаха за изгорелите газове, връщат милиони автомобили за фабрични, опасни за живота дефекти, вдигнаха цените двойно. Толкова са се ояли, че им дърпат килимчето с огромните печалби, че като чуят Тесла позеленяват. Само че това е бъдещето и ще трябва да пият чаша студена вода.
Тесла е единственият американски автомобил, който хваща око и е конкуретноспособен. Но някой правил ли е детайлен анализ дали действително е екологично по добър. Като се има предвид колко мръсна енергия отива за тия батерии, за това че след 7-8 г трябва да се сменят, за това че електроенергията ще идва от чисти и не толкова чисти източници и пр. и пр. ( Това важи и за цената към която трябва да прибавиш и цена за нови батерии от които колата ще се нуждае). Нещо като етанола в горивата. Като сметнеш въглеродния отпечатък за обработката на земята, торовете и ферментацията излиза по зле от петрола.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Vlado Nikolov
Рейтинг: 3766 ВеселоЯааа! Теслата ни шпионирала?! Ти да видиш!
petrapetra
Рейтинг: 993 НеутралноДанните се съхраняват в Нидерландия, родината на Биг Брадър.
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5290 НеутралноДо коментар [#2] от "petrapetra":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевА чиповете на сървърите, рутерите и модемите са китайски...
m17
Рейтинг: 1471 НеутралноТова е доста тендензиозно, на практика всички нови автомобили над 70к лева имат 360 градуса камери, отделно една даш камера с два обектива и 270 градуса покритие почва от 150 лева т.е е супер евтина и може да запише гигабайти.
Infinitum
Рейтинг: 1651 ВеселоЯ пак прочети статията, но цялата а не само заглавието 😂
Toshko Afrikanski
Рейтинг: 1736 ВеселоВиждал съм как паяк вдига Тесла, отвътре загърмя бесен рок и фаровете започнаха да присвятват.
dedoliben
Рейтинг: 2164 НеутралноВсяко нещо дето има поне Един проводник и Един Полупроводник.те Шпионира.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIcroth
Рейтинг: 258 НеутралноЗащо само Тесла. И БМВ и Мерцедес и Ауди и Фолксваген, а и много други имат аналогични камери. Великите германски автомобилни производители са се разтреперали от страх пред Тесла. Две години насъскваха и плащаха на разни зелени и пембени да бойкотират завода до Берлин. Да ама той заработи и сега им пари под ...... Лъгаха за изгорелите газове, връщат милиони автомобили за фабрични, опасни за живота дефекти, вдигнаха цените двойно. Толкова са се ояли, че им дърпат килимчето с огромните печалби, че като чуят Тесла позеленяват. Само че това е бъдещето и ще трябва да пият чаша студена вода.
Blaga Yankova
Рейтинг: 323 НеутралноХАХА Къде в африка ли?
m17
Рейтинг: 1471 НеутралноДо коментар [#5] от "infinitum":
Никога не коментирам без да прочета статията. И да, теслата прави лесно съхраняването и достъпването на записите но въобще не е толкова уникална в това отношение!!
m17
Рейтинг: 1471 НеутралноДо коментар [#8] от "croth":
Очевидно никога не сте имали нов автомобил. Няма в световната история такова нещо като връщане на автомобил. Това което става е че пращат мейл/позвъняване че ако искаш, може да отидеш и да си сменят някаква част профилактично. Разбира се никой не ходи веднага и затова те питат и при обслужване и ако се съгласиш ти сменят нещо дребно, което са решили че било "опасно". При един хюндай който карах преди години ми смениха някаква планка под педала на газта, щото ако си супермен и ако го натиснеп с всичка сила, можела да се изкриви и педала да се заклини. Аз не си представям точно как ще стане предвид че педала беше "електрически" ама ето, смениха я.
croth
Рейтинг: 258 НеутралноДо коментар [#11] от "m17": В семейството ми имаме два електрически автомобила. Купил съм ги нови. А що се отнася до връщането, четете бе другарю -
https://fakti.bg/avto/627467-mercedes-vrashta-v-serviza-elektricheskia-eqc
https://www.investor.bg/novini/551/a/volkswagen-vryshta-v-servizite-plug-in-hibridi-zaradi-risk-ot-pojar-349327/
https://www.investor.bg/novini/444/a/vw-vryshta-v-servizite-nad-150-hil-avtomobila-audi-zaradi-problem-s-vyzglavnicite-324831/
croth
Рейтинг: 258 НеутралноДо коментар [#11] от "m17":
Извинявам се, пропуснах това -
https://money.bg/auto/bmw-vrashta-323-700-dizelovi-avtomobila-v-serviza.html
Боян Таксиров
Рейтинг: 1018 НеутралноДокато светът се бави с юрисдикцията относно всякакъв род събиране на данни, ще се окажем в 1984 и ще бъде късно.
ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bgvankata1
Рейтинг: 1720 НеутралноНе знам дали имаш идея колко не си прав да омаловажаваш дефектите. И аз получих едно писмо от Хюндай, което пренебрегнах, само че след няколко месеца точно това, за което получих писмото да ида, а не отидох, се счупи! И добре, че не се случи на следващия ден на магистралата, защото можеше да пръсне предната гума и цялото ми семейство да се търкаля в канавката или в насрещното!
Счупи се ... дебелата пружина на предното окачване! Едно голямо, остро като нож парче, се заби в кората на предния калник, а можеше да среже гумата. Причина - некачествено покритие (боя)
m17
Рейтинг: 1471 НеутралноДо коментар [#15] от "vankata1":
Не ги омаловажавам, просто обяснявам че няма "връщане" а има предложение за смяна на детаил. И това беше отдавна а от тогава не са ме викали т.е не е толкова често. И съм съгласен че ако е по окачването би било сериозно но специално при мен беше тази планка за която споменах. А и вашата история ми е малко съмнителна - чупил съм пружина (на Нива) и няма такива критични ситуации, да - би било опасно при висока скорост но няма никакви парчета да хвърчат - прижината се скъсва и пада с 1 врътка и оказването почва да дрънчи брутално. Отделно, тая пружина не е боядисана, тя е от някаква легирана стомана и не събира ръжда, даже и на Нива.
m17
Рейтинг: 1471 НеутралноДо коментар [#13] от "croth":
Стига с това "връщане", не познавам човек да е бил принудан да "върне" автомобила т.е да са му го отнели или да са го спрели от движение. Има предложение за безплатно сервизиране според бюлетин на производителя. В най-съществените ситуации ти звънят и ти предлагат да си запишеш час скоро.
Сър Джон
Рейтинг: 220 ВеселоБай Мъск лъска тайно когато тесла кмине край открит басейн.
"Хубава работа, ама либерална" - организацията на "Да, България" в Столипиново****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Баличея
Рейтинг: 625 НеутралноВсички имат камерите, но само Тесла е технологично толкова напред, че да изчита огромния видео трафик от колите и да го съхранява на сървър. Допълнително конвенционалните автоконцерни след дизелгейт, много внимават с дейности, които са на ръба на закона.
Модерният свят е изправен пред избор, или трябва да обяви личните данни за неприкосновени или да направи компромис със сигурността на личните данни в името на превръщането на автономното шофиране в реалност.
Atléti
Рейтинг: 1840 НеутралноДо коментар [#1] от "Vlado Nikolov":
То и тесла не Беше ли физик?
gyf35490230
Рейтинг: 8 ВеселоДали ще забранят на новите Ауди или Мерцедеси, които също са пълни с камери? Едва ли биха си позволили да разгневат немското автомобилно лоби.
мики маус
Рейтинг: 1971 НеутралноПредполагам паякът хич не се е уплашил, е отвърнал с бясна чалг.
sim4o
Рейтинг: 1975 Неутрално"Тесла" е бъдещето..
Те са на ПЪРВО МЯСТО и в статистиките на NHTSA за автопилотите ..
-- --
"Teslas account for 273 of nearly 400 US crashes involving driver-assist systems ..
.. US automakers reported nearly 400 crashes in 10 months involving vehicles with partially automated driver-assist systems, including 273 with Teslas, according to statistics released by federal safety regulators... "
-- -
wanderer
Рейтинг: 1826 ВеселоДо коментар [#8] от "croth":
"бордови камери, които непрекъснато снимат, за да могат да възстановят хода на събитията след инциденти например."
И от къде възстановяват старите записи? И по-точно Кой?
"Защо само Тесла. И БМВ и Мерцедес и Ауди и Фолксваген, а и много други имат аналогични камери."
На Тесла камерите са цифрови, а не аналогични. Но по-важното е, че комуникират със сателитите на Мъск за разлика от аналогигичните БМВ, Мерцедес и Фолксваген. За туй само руски - безаналогови.
ivailosavoff
Рейтинг: 439 НеутралноДо коментар [#16] от "m17":
Разбирам ви коментарът, НО да се скъса пружина на окачването е ОПАСНО, както и да го гледа човек! Хайде малко по сериозно и все пак, говорим за автомобил, не за Лада Нива - модел от балканската война! И да добавя, пружините ръждясват, като всяка метална част, как знам?Ами първо късал съм маса пружини отпред и отзад на автобили, второ пиша ви от Канада и буквално всеки ден докато бягам, виждам ръждиви парчета от пружини по пътя!
Поздрави!
До коментар [#16] от "m17":
Perkele
Рейтинг: 690 Неутралнодръжката, дръжката, на т'слата дръжката
scott
Рейтинг: 785 Неутралнобраво, браво,браво!
Levski Levov
Рейтинг: 228 НеутралноИнтересно... Дали за Ганъо апаша, тръгнал да я краде, камерите ще помогнат да я подмине?
Интересно...
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1325 НеутралноТесла е единственият американски автомобил, който хваща око и е конкуретноспособен. Но някой правил ли е детайлен анализ дали действително е екологично по добър. Като се има предвид колко мръсна енергия отива за тия батерии, за това че след 7-8 г трябва да се сменят, за това че електроенергията ще идва от чисти и не толкова чисти източници и пр. и пр. ( Това важи и за цената към която трябва да прибавиш и цена за нови батерии от които колата ще се нуждае).
Нещо като етанола в горивата. Като сметнеш въглеродния отпечатък за обработката на земята, торовете и ферментацията излиза по зле от петрола.