Турция забрани "Дойче веле" и "Гласът на Америка"

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (90)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Вето НАНАЙ
    Вето НАНАЙ
    Рейтинг: 87 Неутрално

    Ма моля ви, г-н Ердоган... Това не са същите "ДВ" и "Гласът на Америка", дето комунистите заглушаваха... Питайте нашите пишман консерви, лъже-антикомунисти...

  2. 2 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2862 Весело

    И тоя е тръгнал към севернокореизация :)

  3. 3 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 1348 Неутрално

    Виж, това е добра идея за която и да е страна.

  4. 4 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 729 Неутрално

    Тая Германия как пое рязко надолу - дали няма да се наложи да й помагаме икономически скоро?

    Слава Українi! Героям слава!
  5. 5 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5114 Гневно

    Малко му остава и на южния сатрап.

  6. 6 Профил на Георги Христов
    Георги Христов
    Рейтинг: 1482 Неутрално

    Турските медии по-демократични ли са?

  7. 7 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1941 Неутрално

    "Турция забрани "Дойче веле" и "Гласът на Америка"
    ..............
    Дори др. Тодор Живков не ги заглушаваше тези радиостанции. Не заглушаваше и ВВС.
    Заглушаваше само радио "Свободна Европа", но без предавателя на 13 м от късовълновия обхват.

  8. 8 Профил на Gretel
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 1831 Любопитно

    И кво от това? По цял свят се забраняват медии, "нашите" също го правят със страшна сила.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  10. 10 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1763 Неутрално

    Свободата на словото - най-точният критерий, за нивото на демокрацията.

  11. 11 Профил на puhpuhan4o
    puhpuhan4o
    Рейтинг: 602 Неутрално

    ЧУДЕСНА ИДЕЯ!

    А У НАС КОГА??

    Слава Кокаине, на дрогираните вечна слава!
  12. 12 Профил на joseph.mccarthy
    joseph.mccarthy
    Рейтинг: 261 Неутрално

    на пръв поглед - зле, цензура и т.н.

    Но въщите станции се изживяват като пропаганди на чужди държави и поне в българия са се напълнили с комунистическа номенклатура - същото, срещу което ИСТИНСКАТА СВОБОДНА ЕВРОПА СЕ БОРЕШЕ!!!

    Доли комунистическият вертеп, представящ се за медии, с които няма нищо общо!

    Октавиан е антикомунист и не желае присъствието на руснаци и русняшки медии като тази или други в България.
  13. 13 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1941 Неутрално

    До коментар [#6] от "Георги Христов":
    "Турските медии по-демократични ли са?"
    .............
    Най-демократични са руските медии.
    Чак след тях идват турските.

  14. 14 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1428 Неутрално

    Явно това е била сделката ,пускам шведи и финландци , а вие си траете за ДВ и ГМ...

  15. 15 Профил на Вето НАНАЙ
    Вето НАНАЙ
    Рейтинг: 87 Неутрално

    БГ пишман-косервите всъщност нон-стоп пресичат гледните си точки с тези на Путин и Ердоган, вероятно и много други сатрапи от световните история и настояще...

  16. 16 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 1428 Неутрално

    А как нашите либералчета се кефят , че клакнал , а то се оказа , че е сключил сделка и то доста изгодна за него ....

  17. 17 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    Според нашите "либерали" свобода на словото е само когато те забраняват определени медии, които не им допадат, когато някой друг го прави си е дивашка цензура!

  18. 18 Профил на d3eh
    d3eh
    Рейтинг: 313 Неутрално

    Явно това е била сделката ,пускам шведи и финландци , а вие си траете за ДВ и ГМ...
    —цитат от коментар 14 на Kalinoff Ivan


    Едва ли само радиото е в сделката. Сега като подпукат пак сирийците на Путя ще му стане тясно.

  19. 19 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3028 Неутрално

    Една от първите стъпки към несвободата е да се заглушат критичните гласове. Както в РФ вече изпозатвориха всички медии, освен пропагандните.

    Ясен сигнал, че това общество върви в развитието си назад във времето.

    Турция все повече се отдалечава от бялата Европа.

  20. 20 Профил на joseph.mccarthy
    joseph.mccarthy
    Рейтинг: 261 Неутрално

    Според нашите "либерали" свобода на словото е само когато те забраняват определени медии, които не им допадат, когато някой друг го прави си е дивашка цензура!
    —цитат от коментар 17 на jazzdevil


    "либералите" за деца на комунистическа номенклатура, комсомолчета, които искат легитимация като нов комсомол срещу "либералната дреха" която обаче се отнася само за тях. Смях, и се събират да цъкат минуси и си мислят, че силата е на тяхна страна :D

    Най-ме забавляват "журналистите" на "вестник" Дневник. Дали биха си намерили работа и като гардеробиери в Западния свят? Ами не, не биха.

    Октавиан е антикомунист и не желае присъствието на руснаци и русняшки медии като тази или други в България.
  21. 21 Профил на Zippie
    Zippie
    Рейтинг: 575 Весело

    До коментар [#17] от "jazzdevil":

    За RT и Ruptly ли ти е болката или за профила на Тръмп плачеш?

  22. 22 Профил на Любен
    Любен
    Рейтинг: 773 Весело

    когато ги забранят и в България, много ще плачкам - толкова много съм се смял, особенно с гьобесовците от немачката вълна - ще ми липсва покъртителната им некадърност

  23. 23 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1941 Неутрално

    Александър Невзоров, журналист:

    „Катастрофата от февруари 2022 г. не можеше да бъде предотвратено по никакъв начин. Русия трябваше да се върне към естественото си състояние на диктатура, агресия, милитаризъм, глупост, параноя и ограбване на съседите си.

    Какво друго може да направи Русия?
    Никаква наука, никакво изкуство, никакви групи по интереси.

    Разберете - много е лесно да се заразиш с фашизъм, както е лесно да се заразиш с антракс, проказа или бубонна чума. Няма проблем да се заразиш, особено когато има замърсител, който е отровил всички водоизточници, който е направил всичко, за да зарази населението, да го доведе до това трагично състояние.

    Но лечението е почти невъзможно. По правило фашизмът си отива само с физическите си носители.", 13.06.2022 г.
    https://faktor.bg/bg/articles/novini-svyat-nevzorov-katastrofata-v-ukrayna-beshe-neizbezhna-rusiya-se-varna-kam-svoya-istinski-obraz

  24. 24 Профил на eschersketch
    eschersketch
    Рейтинг: 198 Неутрално

    Ние много сме закъсняли с тази мярка и сега берем маса ядове.

  25. 25 Профил на Incremental Fraud
    Incremental Fraud
    Рейтинг: 218 Неутрално

    Малко му остава и на южния сатрап.
    —цитат от коментар 5 на Галя Станчева


    Авера на нашия Патокостроител май е тръгнал по неговия път.

  26. 26 Профил на Incremental Fraud
    Incremental Fraud
    Рейтинг: 218 Неутрално

    Доживях да съм на страната на тоя парцал, ДВ.
    —цитат от коментар 8 на Gretel


    Тролей, защо нищо за VOA?

  27. 27 Профил на Вето НАНАЙ
    Вето НАНАЙ
    Рейтинг: 87 Неутрално

    Според нашите "либерали" свобода на словото е само когато те забраняват определени медии, които не им допадат, когато някой друг го прави си е дивашка цензура!
    —цитат от коментар 17 на jazzdevil


    Моментът, в който осъзнаеш, че има огромна разлика, ще е моментът, в който ще можеш да претендираш за интелигентен човек. Тоест, при теб - никога.

  28. 28 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2459 Любопитно

    Като чета двете медии в България , за забрана са ! Станали са толкова пошли и елементарни че...

  29. 29 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 850 Неутрално

    До коментар [#2] от "doctor.no":

    Докторе, вчера ти писаха отсъствие тука, някои даже се закахъриха, добре, че днес си на линия.
    Но не си прав за Ердоган, той просто си гледа егоистично интересите на Турция.
    А точно в интерес на Турция е никой да не промива мозъците на младите.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  30. 30 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    До коментар [#21] от "Zippie":

    Свободата на словото е абсолютно право, когато стане свобода на мненията, които особрявам не е никаква свобода а жива диктатура. Ама болшевик като тебе надали ще ги проумее тия неща.

  31. 31 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1122 Неутрално

    Турските медии по-демократични ли са?
    —цитат от коментар 6 на Георги Христов


    Поне са си турски и не прокарват чужди интереси.

  32. 32 Профил на Вето НАНАЙ
    Вето НАНАЙ
    Рейтинг: 87 Неутрално

    Свободата на словото е абсолютно право
    —цитат от коментар 30 на jazzdevil


    Глупости. Никога не е било абсолютно право.

  33. 33 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1378 Неутрално

    До коментар [#27] от "ajn13673655":

    Той и първия либерал -Волтер не я е разбрал тая разлика ама ти сигурно повече ги разбираш нещата...

  34. 34 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 1307 Неутрално

    Простата истина е, че както крайните популисти / националисти като Ердоган . Путин използват фашистки методи, така го правят и добрите "модерни либерали" на Запад. Те са двете страни на една монета. Класически либерализъм или умерен консерватизъм вече са на изчезване по света като цяло.

  35. 35 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2316 Неутрално

    И ние трябва да направим същото.
    Лъжите и пропагандата работят за чужди народи.
    Също и НПО-тата

    Любовта ще спаси света!!!
  36. 36 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 850 Неутрално

    До коментар [#34] от "4okuto":

    Тоест винаги говорим за обработена информация, която се ползва за пропаганда.
    Така наречените независими медии изчезват една по една от хоризонта.
    Вече и на Ройтерс не може да се вярва и на Си Ен Ен, а едно време бяха стъблове на независимата и точно информирана журналистика.
    за по -младите, да знаете, че едно време тези мастодонти на информацията публикуваха нещо, само ако е потвърдено от ТРИ независими източника.
    не гледайте сега, че се лъжа на поразия и повсеместно.
    Явно играта отдавна загрубя и истината е излишна.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  37. 37 Профил на Вето НАНАЙ
    Вето НАНАЙ
    Рейтинг: 87 Неутрално

    Той и първия либерал -Волтер не я е разбрал тая разлика ама ти сигурно повече ги разбираш нещата...
    —цитат от коментар 33 на jazzdevil


    Не знам какво имаш предвид, което е свързано с Волтер, ти вероятно също, но е напълно възможно възгледите на Волтер да са претърпели корекция през годините, предвид пробата и грешката. Та много сламен аргумент, пробвай с нещо друго. Лъжата е по-стара от свободата на словото, следователно свободата на словото не е абсолютно право.

  38. 38 Профил на libretto
    libretto
    Рейтинг: 426 Весело

    Една от първите стъпки към несвободата е да се заглушат критичните гласове.
    —цитат от коментар 19 на пРезидента!


    Примерно както във фейса се трият групи и постове критикуващи Байдън?
    Или блокирането на акаунти в Туитър - на всеки анти-байдънар?

    Let's Go, Brandon! 😁😁😁
  39. 39 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3255 Весело

    " Турският Върховен съвет на радио и телевизия (RTUK) изпълни решение от февруари, което изисква от международните медии, които излъчват видео съдържание на турски онлайн, да кандидатстват за лиценз за излъчване на телевизионен сигнал. Съд в Анкара постанови късно в четвъртък да се ограничи достъпа до уебсайтовете на финансираните с публични средства "Дойче веле" и "Гласът на Америка"."

    Машала, сега остава американците да им дадат Ф 35 и да продължат да се правят, все едно че са си първи дружки със султана !

  40. 40 Профил на bellend
    bellend
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Как да се свърже този плач за медийна свобода с постоянното цензуриране/"канцелиране" на инакомислещи във водещи "западни" медии, FB и Twitter?

    https://nationalpost.com/news/canada/jordan-peterson-twitter-ban

  41. 41 Профил на Вето НАНАЙ
    Вето НАНАЙ
    Рейтинг: 87 Неутрално

    Примерно както във фейса се трият групи и постове критикуващи Байдън?
    Или блокирането на акаунти в Туитър - на всеки анти-байдънар?
    —цитат от коментар 38 на libretto


    Това не е вярно, но дори да беше, ФБ и Туитър са частни компании. Направете си и вие една социална мрежа и си поддържайте политика, каквато намерите за добре относно кой може да цапа по страниците й.

  42. 42 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1385 Неутрално

    Евала на Турция!

    Sic transit gloria mundi
  43. 43 Профил на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    Рейтинг: 2806 Неутрално

    До коментар [#11] от "puhpuhan4o":

    у вас Путин не ги ли е забранил вече

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  44. 44 Профил на ZyklonA
    ZyklonA
    Рейтинг: 235 Неутрално

    Турция започва да ми става все по-симпатична страна!

  45. 45 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4066 Любопитно

    Опа.....
    МРЗ в Турция стана 5 500 TL

    Bukalemun
  46. 46 Профил на bellend
    bellend
    Рейтинг: 520 Неутрално

    До коментар [#41] от "ajn13673655":


    "Това не е вярно, но дори да беше, ФБ и Туитър са частни компании. Направете си и вие една социална мрежа и си поддържайте политика, каквато намерите за добре относно кой може да цапа по страниците й."

    Т.е. някой във VOA/ВВС/DW/CBC пита данъкоплатците, които ги финансират, каква да бъде медийната им политика? И кой да бъде канен или "канцелиран"?

  47. 47 Профил на Вето НАНАЙ
    Вето НАНАЙ
    Рейтинг: 87 Неутрално

    Т.е. някой във VOA/ВВС/DW/CBC пита данъкоплатците, които ги финансират, каква да бъде медийната им политика? И кой да бъде канен или "канцелиран"?
    —цитат от коментар 46 на bellend


    Не зная, но няма никаква връзка с това, за което аз говорих. Обърнах се към някой, споделящ малоумната гледна точка, че селектирането на писания из частните социални мрежи е някакъв пример за цензура. Бълвочът, който ми сервираш, няма нищо общо.

  48. 48 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4066 Весело

    Турция беше оценена като "Несвободна" за 2021 г. в индекса Freedom of the Net на Freedom House.
    =======
    Значи затварянето на DW и VOA е закъсняло с година....
    Така ....дълга на Турция спрямо индекса е забулен.
    ..

    Bukalemun
  49. 49 Профил на o2411870
    o2411870
    Рейтинг: 379 Неутрално

    Едни си гледат интереса, а други гледат чужд интерес.

  50. 50 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 2479 Неутрално

    Цитат:
    Турция забрани "Дойче веле" и "Гласът на Америка"

    ----
    Тцъ, тцъ, тцъ...

    Ердоган тръгва срещу Сорос, което означава, че тутакси ще получи в жълтопаветния печат титлата Чудовище като Чудовището Орбан...

    Предполагам тукашните жълтопаветници (платени и на доброволни начала) няма да си поплюват...

  51. 51 Профил на Zippie
    Zippie
    Рейтинг: 575 Весело

    До коментар [#30] от "jazzdevil":

    Свободата на словото е абсолютно право ...
    —цитат от коментар 30 на jazzdevil

    Такива сме си, май, май – абсолютисти ...
    Все трябва „силно да любим и мразим“, няма средно положение 🤔.

    А абсолютни неща на тоя свят няма. Само отрицанието, може би.

  52. 52 Профил на Вето НАНАЙ
    Вето НАНАЙ
    Рейтинг: 87 Неутрално

    Цитат:Турция забрани "Дойче веле" и "Гласът на Америка"----Тцъ, тцъ, тцъ...Ердоган тръгва срещу Сорос, което означава, че тутакси ще получи в жълтопаветния печат титлата Чудовище като Чудовището Орбан...Предполагам тукашните жълтопаветници (платени и на доброволни начала) няма да си поплюват...
    —цитат от коментар 50 на Аскет


    Толкова си объркан, че явно според теб досега Ердоган се е ползвал с някакви симпатии от страна на "жълтопаветния печат". Ма нали си от партията "нямах какво умно да кажа, но много исках да се изкажа"...

  53. 53 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1383 Неутрално

    Опа.....МРЗ в Турция стана 5 500 TL
    —цитат от коментар 45 на eti mehter


    Което е по-малко от МРЗ в България.
    А имаше времена (преди Ермалък), когато заплатите в Турция бяха в пъти по-високи от у нас.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  54. 54 Профил на drz211128789
    drz211128789
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Поредната блатна имерия.

  55. 55 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1343 Неутрално

    Свободата на словото - най-точният критерий, за нивото на демокрацията.
    —цитат от коментар 10 на atmanpg

    Свободата, Санчо, си има граници. А границите ги определяме ние, Санчо.

  56. 56 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 2374 Неутрално

    По принцип

  57. 57 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 2374 Неутрално

    Мисля, че всички слушатели са наясно колко може да се вярва на медии, на които плащат други държави и чии интереси защитават те.

  58. 58 Профил на El dedo del destino
    El dedo del destino
    Рейтинг: 962 Неутрално

    Какво каза Караъдъъъйъъъа?

  59. 59 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 800 Неутрално

    Опа.....МРЗ в Турция стана 5 500 TL
    —цитат от коментар 45 на eti mehter


    хех ,
    най малко 10 к трябваше да стане

  60. 60 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1763 Неутрално

    Свободата, Санчо, си има граници. А границите ги определяме ние, Санчо.
    —цитат от коментар 55 на Nedyalko Lazarov


    Свободата на мисълта няма граници, Недялко!

  61. 61 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3025 Неутрално

    Турция беше оценена като "Несвободна" за 2021 г. в индекса Freedom of the Net на Freedom House. =======Значи затварянето на DW и VOA е закъсняло с година....Така ....дълга на Турция спрямо индекса е забулен...
    —цитат от коментар 48 на eti mehter


    Четеш ли ма сюртюк???Каква демокрация е банкрутирала ислямска Турция??"Репортери без граници" класираха Турция на 149-о място от 180 страни ...Съюзът на турските журналистите ксзват,че това е ЦЕНЗУРА...Ало,Минке,ще видите ЕС през крив макарон..Дойче веле и Гласът на Амеруика ви показват кирливите ризи и оня банкрутиралия грузинец не е на себе си...Скоро ще възттържествува справделивостта,когато светските кемалисти ще изринат ислямския тумор...Ердоганчо за това се готви да бяга в САЩ да прави компания на Гюлен...Хихи...

    shlshlshlshl
  62. 62 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1763 Неутрално

    Глупости. Никога не е било абсолютно право.
    —цитат от коментар 32 на Вето НАНАЙ


    Винаги е било и дори е записано в конституциите на почти всички държави.
    И е било трън в задника на ВСИЧКИ диктатори и на огромното мнозинство политици.
    За щастие, все още имаме свободен Интернет.

  63. 63 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4298 Весело

    До коментар [#48] от "eti mehter":

    Кво става с любимата ти “друга” гледна точка?!

    klimentm
  64. 64 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4298 Весело

    Така се започва! Първо вражеските радиостанции а после и родните!

    klimentm
  65. 65 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3025 Неутрално

    Опа.....МРЗ в Турция стана 5 500 TL
    —цитат от коментар 45 на eti mehter


    Ало,Минке ...това са 630 лв.при 73% годишна инфлация,макар да е 200% и обезценена турска лира от 17 за 1 щатски долар и 56 % безработица и над 4 трлн.вътрешен и външен дълг на Турция..Срам и позор..Минималните заплати в България са вече 760 лв. ,а лева е стабилен 1,88 лв. за 1 щатски долар и държавен дълг от 15,214 млрд. евро,което е нищо..Разбра ли ма банкрутирала бурка???

    shlshlshlshl
  66. 66 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3025 Неутрално

    Така се започва! Първо вражеските радиостанции а после и родните!
    —цитат от коментар 64 на klimentm


    И тези банкрутирали ислямисти се правят на демократи и казват,че в Турция има демокрация..Ислямистите са копия на комунистите и ги чака същата съдба като тях...ДВ и Гласът на Америка доста ислямски кирливи ризи изкараха и това докара Ердоганчо и неговата банкрутирала ислямска клика до истерия...

    shlshlshlshl
  67. 67 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3025 Неутрално

    Така се започва! Първо вражеските радиостанции а после и родните!
    —цитат от коментар 64 на klimentm


    Това едно на ръка,но турците са докарани и до просешка тояга.Оня шушон в Анкара им разказа играта с инфлация,безработица,обезценена лира,превърнала се в шума,огромен държавен дълг и висока основена лихва и невъзможност за плащане на текущите сметки...Резил по ислямски...

    shlshlshlshl
  68. 68 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1661 Весело

    И кво от това? По цял свят се забраняват медии, "нашите" също го правят със страшна сила.
    —цитат от коментар 9 на Тюфлекчия


    Да жувейн ВПНа! 👍✌️😎

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  69. 69 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1661 Весело

    Свободата на словото - най-точният критерий, за нивото на демокрацията.
    —цитат от коментар 10 на atmanpg


    Може, ма защо го потискат на Запад? Руската салата сразу са превърна на "традиционна", на НАТО самита у Мадрид: https://bit.ly/3NBZAeX


    П.П. ОСЕМ евра, за руска салата!? 🤪

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  70. 70 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1661 Любопитно

    До коментар [#18] от "d3eh":

    "Едва ли само радиото е в сделката. Сега като подпукат пак сирийците на Путя ще му стане тясно."

    Ша подпукат баба ти. Уговорката била да бъдат екстрадирани 70(и няколко) члена на Кюрдската Работническа Партия- терористи, според султаня.

    Скандинавците се изложиха! 🤐

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  71. 71 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#45] от "eti mehter":

    Опааа
    Нафтата в Турция отиде на 30 TL(3,50 лв).

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  72. 72 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 2866 Весело

    Бедний , "руска" салата има само в България.По ресторантите. А да не пропусна и в някои глави...
    В Русия си е френска.

    Прочее, знаеш ли каква е разликата между руската и шведската тройка?
    В руската участва и кон...

  73. 73 Профил на Павел Кънев
    Павел Кънев
    Рейтинг: 178 Неутрално

    Машала, ефенди!!!

  74. 74 Профил на Павел Кънев
    Павел Кънев
    Рейтинг: 178 Неутрално

    Хората не искат да им забрабняват.
    Виж Иран преди 60 години.

  75. 75 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3025 Неутрално

    До коментар [#45] от "eti mehter":ОпаааНафтата в Турция отиде на 30 TL(3,50 лв).
    —цитат от коментар 71 на kasko


    То ако е само нафтата,но Минка от Толбухин се кефи с някакво мижаво увеличение на минималната заплата..Турция диша прахта на Бълария по доходи и цени,да не говорим за Гърция,а още повече Германия..

    shlshlshlshl
  76. 76 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4066 Неутрално

    До коментар [#59] от "pixel":

    хех ,
    най малко 10 к трябваше да стане
    =======
    И закакво....?
    Тя и така е прекалено висока....
    Не забравяй.....за МРЗ става въпрос.....
    За най мизерната работна заплата...
    От там нататък нагоре....

    Bukalemun
  77. 77 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4066 Неутрално

    До коментар [#71] от "kasko":

    Тя си беше толкова....но сега пада ...

    Стари са ти хаберите за бензина и дизела в Турция.....
    На ти малко инфо

    https://www.mynet.com/amp/son-dakika-motorinden-sonra-beklenen-benzin-indirimi-de-geliyor-arac-sahiplerine-bu-kez-iyi-haber-guncel-benzin-fiyatlari-finans-445276

    Bukalemun
  78. 78 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1661 Весело

    Бедний , "руска" салата има само в България.По ресторантите. А да не пропусна и в някои глави...В Русия си е френска. Прочее, знаеш ли каква е разликата между руската и шведската тройка? В руската участва и кон...
    —цитат от коментар 72 на fkm26555709


    А в българската... ПРЪЧ! Ти, коя партия представляваш?

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  79. 79 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 714 Неутрално

    До коментар [#77] от "eti mehter":

    Какво да го чета , миналия петък бях в Сакария и зареждах на 30 ТЛ. Много хубав телешки дьонер правят там.

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  80. 80 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2521 Неутрално

    Същото го правят в Германия и в Америка. Неподходящо съдържание!

    Judjuk
  81. 81 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1776 Весело

    До коментар [#7] от "Боян Баянов":


    "Турция забрани "Дойче веле" и "Гласът на Америка"..............Дори др. Тодор Живков не ги заглушаваше тези радиостанции. Не заглушаваше и ВВС.Заглушаваше само радио "Свободна Европа", но без предавателя на 13 м от късовълновия обхват.
    —цитат от коментар 7 на Боян Баянов


    Лелеееее, Тодор Замфиркьов не заглушавал "западните станции"?!?
    Егатиии и новината!
    Всички "западни станции" бяха заглушавани!
    Някъде по-успешно, някъде не.
    Но никога не са се чували свободно,
    без да има паразитни шумове!
    Е@атии, какви работи вече се пропагандират
    в сайта "А за Б", че чак ще повярвам,
    че "Тато" - циганския фашист- Тодор Замфиркьов,
    е бил борец против комунизЪма, или поне дисидент!

  82. 82 Профил на BiGman
    BiGman
    Рейтинг: 7542 Весело

    Явно и в Турция има СЕМ...казва се ЕРДО...

  83. 83 Профил на El dedo del destino
    El dedo del destino
    Рейтинг: 962 Неутрално

    Турци + герберасти = вечна дружба!

  84. 84 Профил на gwa59354694
    gwa59354694
    Рейтинг: 325 Неутрално

    ЧУДЕСНА ИДЕЯ!А У НАС КОГА??
    —цитат от коментар 11 на puhpuhan4o


    Когато България от демокрация се превърне в азиатска диктатура. Нещо все по-малко вероятно след слизането от сцената на Бойко от Банкя.

  85. 85 Профил на gwa59354694
    gwa59354694
    Рейтинг: 325 Неутрално

    Като чета двете медии в България , за забрана са ! Станали са толкова пошли и елементарни че...
    —цитат от коментар 28 на dejmos


    Мнението на фашистите какво е за забрана и какво не, нас демократичните хора не ни интересува. Ти и себеподобните ти не са и не могат да бъдат образец за обществено мнение в едно демократично общество и мнението ти няма никакво значение.

  86. 86 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 800 Неутрално

    До коментар [#76] от "eti mehter":

    според реалната инфлация трябва да е 10 к ,
    а твоите цифри са с измислената инфлация

  87. 87 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4066 Неутрално

    До коментар [#86] от "pixel":

    Покажи къде съм посочил цифри....
    Май никъде....

    Bukalemun
  88. 88 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3025 Неутрално

    До коментар [#82] от "BiGman":

    Не СЕМ,а ислямистка банкрутирала диктатура,наричана Ердоабдал..

    shlshlshlshl
  89. 89 Профил на pixel
    pixel
    Рейтинг: 800 Неутрално

    До коментар [#87] от "eti mehter":

    амии ,5500 тл ,това не са ли цифри

  90. 90 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 3235 Неутрално

    До коментар [#1] от "Вето НАНАЙ":

    За Гласът не знам ама ДВ е Синхуа или Путин.
    Едно към едно.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK