Дете се парализира след първи случай на полиомиелит от 9 години в САЩ

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (59)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1118 Неутрално

    Подобно на пациента от Ню Йорк, последният докладван случай на полиомиелит в САЩ, беше при седеммесечно дете, което се е преместило от Индия в щата Тексас през 2013 г.

    тва и ся е от тие дето са преместиха с керваните от латинска Америка.
    пущайте пущайте
    нови щамове на килограм

  2. 2 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2293 Неутрално

    Полиомиелитът нали беше унищожен в световен мащаб!?

  3. 3 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 881 Неутрално

    Полиомиелитът нали беше унищожен в световен мащаб!?
    —цитат от коментар 2 на Alexander97


    Световен, световен, колко да е световен? Има страни, където бял човек не стъпва, камо ли ваксини да имат и си карат там със старите болести.

  4. 4 Профил на Тарасион
    Тарасион
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#2] от "Alexander97":

    Бъркаш го с едрата шарка... полиомиелитът никога не е бил изкореняван извън най-белите държави. Дори полу-белите държави като България не са успявали да го изкоренят напълно. И сега се привнася отвън от съвсем не-белите държави. При масата антиваксъри е въпрос на време, болестта да се разпространи отново и в страните, където беше вече изкоренена.

  5. 5 Профил на акулата
    акулата
    Рейтинг: 160 Неутрално

    Антиваксери, да не вземете сега да ваксинирате децата си против детски паралич!
    Искат да ги чипират!

  6. 6 Профил на cornucopia
    cornucopia
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Плоскоземци=русофили=антиваксъри=идиоти

  7. 7 Профил на Ваксиниран Петърчо
    Ваксиниран Петърчо
    Рейтинг: 902 Разстроено

    Жалко за детето, но така е, като модерните родители разбират повече от специалистите и си мислят, че БиГ ФаРмА иска детето им да е зависимо от техните медикаменти.

    Антиваксъри, сър.

    🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 Потребители с активирана функция "автоматичeн минус", 'щото са фанатични комундета и/или промити мозъци: Мутри вън, Иво, Мунчету на Боеку, Ivan Stoyanov, Другарят Иванов*, #ОСТАВКА, Роси, Студио Х, samoedin, niksan1, Котаракът на Шрьодингер, Fiji, Norman Granz, Billy Pilgrim, historama, hawaii, dejmos, cinik, Virgin, Рим, Gopeто, 3biri, yavooor, Alexander97, Voiko, Kingpin, Doge, papуre, Oleg Shishmanov, dnevnikar, stein, Чарли Мишкин, Смартдъмби*, LudLustrator, Тайпи*, Hristov, tsyrvulan, doctor.no, Храбър, lz73, hope, Christo Roussanov, Resurrection, Judjuk, vassilun, Мариана Кълвачева, Николай Колев, Vlado Nikolov, Коалиция Газпром Гербидж Дпс Копейкин Славуца, dvk, pontius_glarus, Vesselin Velkov, trollhunter, futio_tapanchev
  8. 8 Профил на Ogre
    Ogre
    Рейтинг: 1043 Неутрално

    Неваксъри родители. И не говоря за ковид. За съжаление и тук има много, които обрекоха децата си на руска рулетка.

  9. 9 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1717 Неутрално

    До коментар [#5] от "акулата":

    ..взе ми го устата…
    Тези дето врякате срещу ковид-ваксините -давайте го по-кротко!….

  10. 10 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1798 Весело

    До коментар [#2] от "Alexander97":

    Доста болести се държат по лаборатории.. За всеки случай ако потрябват..

    Сигурно някъде има супер Полио,което е модифицирано да е 3-но по заразно по някаква причина, нали от чисто научно любопитство, дали може да се създаде полио, което е в пъти по ефективно :))

    Може да има и хибридно полио-грип-настинка + хепатит и щипка хив по вкус на готвача

  11. 11 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6009 Неутрално

    За Ротари Интернешънъл това е кауза. Удивително е, че има такива случаи на неваксинирани в САЩ

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  12. 12 Профил на Харвард
    Харвард
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Не съдете на сляпо, а четете.
    Точно тази ваксина е отговорна за немалко доживотни увреждания.

    Когато се говори в един глас, но алангро, куролацията не куролира добре в екваторията...
  13. 13 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1798 Весело

    До коментар [#5] от "акулата":

    Има две крайности... Хора които избягват всякакви ваксини и хора които си инжектират всичко на ако на спринцовката пише, че е ваксина :)))

    Може цианид да има в тая спринцовка ама ако пише магическата дума ваксина и няма нужда от повече въпроси :)) Как действа, дали действа, по какви механизми ще реши дадения проблем и тнн :))

    Когато едно нещо не се разбира как работи е магическа кутия или субстанция..

  14. 14 Профил на poly_na
    poly_na
    Рейтинг: 316 Неутрално

    По-страшното е, че такива деца имат родители с пълен набор ваксини, които не се сещат, че те самите са докарали до зрялост, защото родителите им не са били антиваксъри.

  15. 15 Профил на Явор
    Явор
    Рейтинг: 52 Неутрално

    Точно тази ваксина е отговорна за немалко доживотни увреждания.
    —цитат от коментар 12 на Харвард

    Колко точно?

  16. 16 Профил на Ваксиниран Петърчо
    Ваксиниран Петърчо
    Рейтинг: 902 Весело

    До коментар [#2] от "Alexander97":Доста болести се държат по лаборатории.. За всеки случай ако потрябват..Сигурно някъде има супер Полио,което е модифицирано да е 3-но по заразно по някаква причина, нали от чисто научно любопитство, дали може да се създаде полио, което е в пъти по ефективно :))Може да има и хибридно полио-грип-настинка + хепатит и щипка хив по вкус на готвача
    —цитат от коментар 10 на Ramon Asvalda


    Набих ти минус, не защото не съм съгласен, че се държат мостри, вкл. и на едрата шарка, а заради допълнението 3-но по-зара...
    Човек, свали шапката от алуминиево фолио ;)

    🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 Потребители с активирана функция "автоматичeн минус", 'щото са фанатични комундета и/или промити мозъци: Мутри вън, Иво, Мунчету на Боеку, Ivan Stoyanov, Другарят Иванов*, #ОСТАВКА, Роси, Студио Х, samoedin, niksan1, Котаракът на Шрьодингер, Fiji, Norman Granz, Billy Pilgrim, historama, hawaii, dejmos, cinik, Virgin, Рим, Gopeто, 3biri, yavooor, Alexander97, Voiko, Kingpin, Doge, papуre, Oleg Shishmanov, dnevnikar, stein, Чарли Мишкин, Смартдъмби*, LudLustrator, Тайпи*, Hristov, tsyrvulan, doctor.no, Храбър, lz73, hope, Christo Roussanov, Resurrection, Judjuk, vassilun, Мариана Кълвачева, Николай Колев, Vlado Nikolov, Коалиция Газпром Гербидж Дпс Копейкин Славуца, dvk, pontius_glarus, Vesselin Velkov, trollhunter, futio_tapanchev
  17. 17 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1798 Весело

    До коментар [#16] от "Ваксиниран Петърчо":

    Е няма как да ти изкарам топ секретна информация къде какво се държи.. За жалост се работи с предположения, но на тоя етап са достоверни предположения, особено след един инцидент с една изтървана болест, която е модифицирана да е по заразна в Китай и после по цял свят :))

    Кво ще отричаме реалността ли сега ? Че няма учени които биха експериментирали върху хора, не биха създавали супер био оръжия ?

  18. 18 Профил на Харвард
    Харвард
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Колко точно?
    —цитат от коментар 15 на Явор


    За паралич, причинен от ваксината, е три случая на милион.
    За тежките форми на атузъм, причинени от ваксината, не разполагам с достоверна статистика.

    Когато се говори в един глас, но алангро, куролацията не куролира добре в екваторията...
  19. 19 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2077 Неутрално

    Това са резултатите от "културното обогатяване". Понеже Мегън Маркъл и Хари Тъпото искат да имат ресторанти с всякаква кухня и достатъчен набор от нископлатени слуги, плебса ще се търка у всякакви болести. То това да кажем е заради антиваксърство, а най-вероятно и пак става дума за имигрант от някоя кочина (поради което се пази строга тайна), ама утре някой от тия ще донесе нещо страшно и тогава гледай какво става. Засега минаваме леко с маймунската шарка ходеща по една определена група, ама по-нататък...

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  20. 20 Профил на okli
    okli
    Рейтинг: 453 Неутрално

    До коментар [#10] от "Ramon Asvalda":

    Вероятно е така, също и един лош чичко дебне зад ъгъла да ти прасне една инжекция или да те отстреля с чадър.

    Интернета май трябва да е под лекарско наблюдение за някой индивиди, през останалото време- MEZZO с изключена картина, да стане че ония с лъковете дебнат да прободат някой или на диригента палката е с отрова.

  21. 21 Профил на Явор
    Явор
    Рейтинг: 52 Неутрално

    До коментар [#18] от "Харвард":

    Без достоверен източник мнението ти не струва нищо.

  22. 22 Профил на Харвард
    Харвард
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#18] от "Харвард":Без достоверен източник мнението ти не струва нищо.
    —цитат от коментар 21 на Явор


    ... polio vaccines cause about three cases of vaccine-associated paralytic poliomyelitis per million doses given.

    СЗО достатъчно достоверен източник ли е за теб?
    https://web.archive.org/web/20160410123722/http://www.who.int/wer/2016/wer9112/en/

    Когато се говори в един глас, но алангро, куролацията не куролира добре в екваторията...
  23. 23 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1798 Весело

    До коментар [#20] от "okli":

    Има мислене в кутията и извън кутията..

    Извън кутията е като да си в космоса.. Космоса е безкраен и може да се изгубиш в него :)) Но няма как да направиш невероятни открития ако си седиш в кутията..

    Повечето хора седят в кутията, гледайки нейните ъгли и си мислят, че това са границите на вселената :)))

  24. 24 Профил на lenuza
    lenuza
    Рейтинг: 364 Неутрално

    До коментар [#2] от "Alexander97":

    Няма вирус унищожен в световен мащаб, има вируси добре контролирани с редовна ваксинация. Ако спрем всички ваксини, ще си получим обратно всички забравени болести.

  25. 25 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2904 Неутрално

    От тази болест страдат децата на антиваксърите.
    С Ковид е по-справедилво.

    подпис
  26. 26 Профил на Ramon Asvalda
    Ramon Asvalda
    Рейтинг: 1798 Весело

    До коментар [#25] от "Иван K":

    Айде да направим една проверка .. Най вероятно ще открием, че повечето ковид антиваксъри са всъщност ваксинирани срещу всичко без тва за ковид, както и децата им..

    Не е нужно да спекулираме като можем да проверим.. Всичко се държи в досиета..

  27. 27 Профил на brn28673666
    brn28673666
    Рейтинг: 52 Неутрално

    Това са резултатите от "културното обогатяване". ...
    —цитат от коментар 19 на Тюфлекчия


    Мхм. От нео-консервите.

  28. 28 Профил на Явор
    Явор
    Рейтинг: 52 Неутрално

    До коментар [#22] от "Харвард":

    Така. Тези 3 случая парализирани след ваксината на един милион ги сравни с 5000 на един милион парализирани след инфекция с вируса.
    Ваксините елиминираха полиомиелита от по-голямата част от света и намалиха броя на случаите, докладвани всяка година от приблизително 350 000 през 1988 г. на 33 през 2018 г.

    https://www.who.int/en/news-room/fact-sheets/detail/poliomyelitis
    https://www.who.int/news-room/questions-and-answers/item/does-polio-still-exist-is-it-curable
    https://academic.oup.com/cid/article-abstract/6/Supplemhttps://polioeradication.org/wp-content/uploads/2019/02/global-wild-poliovirus-2013-2018-20190201.pdfent_2/S424/367837

  29. 29 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4940 Неутрално

    Плоскоземци=русофили=антиваксъри=идиоти
    —цитат от коментар 6 на cornucopia


    Това за Спартак-Йисус Джокович отнася ли се?

  30. 30 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2593 Неутрално

    Ето до какво води липсата на борба с фалшивата информация и основният ѝ източник - Русия.

  31. 31 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4940 Неутрално

    До коментар [#18] от "Харвард":

    "За тежките форми на атузъм, причинени от ваксината, не разполагам с достоверна статистика."

    Аз знам за един такъв случай! Погледни в огледалото за да го видиш!

  32. 32 Профил на Smile
    Smile
    Рейтинг: 737 Неутрално

    До коментар [#30] от "qqv391093118":

    Поне един да беше прочел статията преди да тръгне да плюе антиваксърите. Последният случай е на дете, заразено от ваксинирано дете с недеактивиран вирус.
    Предходният случай в САЩ е на дете, заразено от ваксината.

    Ваксините са много важни. Особено тази. Само че точно тази статия не е мястото да си избивате комплексите.

  33. 33 Профил на Митко Палаузофф
    Митко Палаузофф
    Рейтинг: 558 Неутрално

    До коментар [#22] от "Харвард":Така. Тези 3 случая парализирани след ваксината на един милион ги сравни с 5000 на един милион парализирани след инфекция с вируса. Ваксините елиминираха полиомиелита от по-голямата част от света и намалиха броя на случаите, докладвани всяка година от приблизително 350 000 през 1988 г. на 33 през 2018 г.https://www.who.int/en/news-room/fact-sheets/detail/poliomyelitis https://www.who.int/news-room/questions-and-answers/item/does-polio-still-exist-is-it-curable https://academic.oup.com/cid/article-abstract/6/Supplemhttps://polioeradication.org/wp-content/uploads/2019/02/global-wild-poliovirus-2013-2018-20190201.pdfent_2/S424/367837
    —цитат от коментар 28 на Явор


    Ми, не може да се сравнява така директно. Ако ваксинираш 100% от населението имаш 0,0003% от ВСИЧКИ това може да се окаже много голямо число. Ако не ваксинираш всички, имаш 0,5% от - най-вероятно - много по-малка популация и това число може да се окаже по-малко от първото. Просто не знам, но знам, че математиката ти не е вярна.

    В Гейропа съм! В Гейропа съм!
  34. 34 Профил на Zippie
    Zippie
    Рейтинг: 688 Весело

    До коментар [#26] от "Ramon Asvalda":

    Айде да направим една проверка .. Най вероятно ще открием, ...
    —цитат от коментар 26 на Ramon Asvalda
    Ми айде ...,
    най-вероятно ще открием, че „борбата“ за „Секи сам си преценя!“ е доста отпреди короната.

    Примерно, Hannover – 10.08.2019:
    https://youtu.be/BDRUklUigpg
    https://www.leetchi.com/c/demo-fuer-eine-freie-impf-entscheidung-in-hannover

  35. 35 Профил на Митко Палаузофф
    Митко Палаузофф
    Рейтинг: 558 Неутрално

    На мен лично и през ум не ми минава да не имунизирам децата си против бруталните гадости в задължителния имунизационен календар. В същото време и през ум не ми минава да ги ваксинирам срещу Ковид!

    Обърнете внимание и на терминологията ми: едно е имунизация, съвсем друго е ваксинация ;)

    В Гейропа съм! В Гейропа съм!
  36. 36 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 1503 Любопитно

    До коментар [#30] от "qqv391093118":

    Да, защото Русия някак успява от целия интернет с ракетна точност да таргетира специфични американски общности на другия край на планетата, да измисли послание да им влезе под кожата и така...

    Имам някои подозрения, че парализираното дете не е сметаново бяло и гледано в йога еко био семейство.

  37. 37 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 1896 Разстроено

    До коментар [#12] от "Харвард":

    Несравними с уврежданията от болестта.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  38. 38 Профил на Ваксиниран Петърчо
    Ваксиниран Петърчо
    Рейтинг: 902 Весело

    [quote#22:"Харвард"][/quote]

    0.0003%

    🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 Потребители с активирана функция "автоматичeн минус", 'щото са фанатични комундета и/или промити мозъци: Мутри вън, Иво, Мунчету на Боеку, Ivan Stoyanov, Другарят Иванов*, #ОСТАВКА, Роси, Студио Х, samoedin, niksan1, Котаракът на Шрьодингер, Fiji, Norman Granz, Billy Pilgrim, historama, hawaii, dejmos, cinik, Virgin, Рим, Gopeто, 3biri, yavooor, Alexander97, Voiko, Kingpin, Doge, papуre, Oleg Shishmanov, dnevnikar, stein, Чарли Мишкин, Смартдъмби*, LudLustrator, Тайпи*, Hristov, tsyrvulan, doctor.no, Храбър, lz73, hope, Christo Roussanov, Resurrection, Judjuk, vassilun, Мариана Кълвачева, Николай Колев, Vlado Nikolov, Коалиция Газпром Гербидж Дпс Копейкин Славуца, dvk, pontius_glarus, Vesselin Velkov, trollhunter, futio_tapanchev
  39. 39 Профил на Ваксиниран Петърчо
    Ваксиниран Петърчо
    Рейтинг: 902 Весело

    До коментар [#2] от "Alexander97":Няма вирус унищожен в световен мащаб, има вируси добре контролирани с редовна ваксинация. Ако спрем всички ваксини, ще си получим обратно всички забравени болести.
    —цитат от коментар 24 на lenuza


    Има, едрата шарка е унищожена в природата. Съществува само по лаборатории.

    🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇺🇦 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 🇮🇷 Потребители с активирана функция "автоматичeн минус", 'щото са фанатични комундета и/или промити мозъци: Мутри вън, Иво, Мунчету на Боеку, Ivan Stoyanov, Другарят Иванов*, #ОСТАВКА, Роси, Студио Х, samoedin, niksan1, Котаракът на Шрьодингер, Fiji, Norman Granz, Billy Pilgrim, historama, hawaii, dejmos, cinik, Virgin, Рим, Gopeто, 3biri, yavooor, Alexander97, Voiko, Kingpin, Doge, papуre, Oleg Shishmanov, dnevnikar, stein, Чарли Мишкин, Смартдъмби*, LudLustrator, Тайпи*, Hristov, tsyrvulan, doctor.no, Храбър, lz73, hope, Christo Roussanov, Resurrection, Judjuk, vassilun, Мариана Кълвачева, Николай Колев, Vlado Nikolov, Коалиция Газпром Гербидж Дпс Копейкин Славуца, dvk, pontius_glarus, Vesselin Velkov, trollhunter, futio_tapanchev
  40. 40 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7208 Неутрално

    С толкова неваксинирани имигранти, не само полиомиелит може да плъзне, а и много други болести, за които бяхме забравили.

  41. 41 Профил на biz58591165
    biz58591165
    Рейтинг: 50 Неутрално

    До коментар [#38] от "Ваксиниран Петърчо":

    0.0003% са само за пероралната ваксина за полио, която не знам къде я ползват, освен в Индия и подобни държави. Сигурно им тежи разхода за спринцовки и игли за толкова много деца, или ги е страх, за това ползват такава.
    Ваксините, които се ползват в Европа нямат нищо общо и няма и 0.0003% парализирани от тази.

  42. 42 Профил на biz58591165
    biz58591165
    Рейтинг: 50 Неутрално

    До коментар [#40] от "Роси":

    Къде ги тия имигранти? От години ни плашат с имигранти. Ще видите какво ще стане, ще видите какво ще стане, е, не видяхме. Видяхме, че от една държава от близкия Изток влизат мигранти в Полша, защото някой иска да ни страхува с мигранттите.

  43. 43 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    вероятно е бил изложен на контакт с индивид, получил ваксина, която съдържа отслабения жив вирус на полиомиелита
    —цитат от коментар 0 на матряла

    Ето затова е нужна Наредба, щото всички Ваксинирани да носят спецялни шапки, та кой ги види да може да ги заобикаля и да се предпазва.
    Такъв случай скоро беше открит и в лайната в Лондон
    https://www.who.int/news/item/22-06-2022-vaccine-derived-poliovirus-type-2 -(vdpv2)-detected-in-environmental-samples-in-london--uk
    Тука си проличава дълбоката мъдрост на др Гейц. Още през 2020 сезеото препоръча за спешна употреба негова Ваксина, която да ни предпазва от полиото, причинено от друга Ваксина.
    https://www.who.int/news/item/13-11-2020-first-ever-vaccine-listed-under-who-emergency-use
    Ако и тая не фане дикиш, със сигурност вече се разработва нова, реконтра Ваксина, която да ни помага да преборим сакатлъците, причинени от контраВаксината.

  44. 44 Профил на Харвард
    Харвард
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Тези 3 случая парализирани след ваксината на един милион ги сравни с 5000 на един милион парализирани след инфекция с вируса.
    —цитат от коментар 28 на Явор


    Яворе, сравняваш ябълки с круши.
    В единия случай имаш статистика, която обхваща практически цялото население на една държава (ваксините са задължителни или принудителни в повечето развити страни).
    А в другия случай – статискита на доказано-заразените.

    Когато бях дете, в съседния блок имаше едно по-голямо от мен момче, беше се разболял след ваксината. Можеше да се движи, но мускулите му бяха атрофирали, а ръцете му седяха в неестествена поза. Няма как да го забравя. Бил е един от онези трима на милион. Но когато ти се случи на тебе или на твоето дете, статистиката губи всякакво значение!

    Когато се говори в един глас, но алангро, куролацията не куролира добре в екваторията...
  45. 45 Профил на Харвард
    Харвард
    Рейтинг: 1384 Разстроено

    До коментар [#18] от "Харвард":"За тежките форми на атузъм, причинени от ваксината, не разполагам с достоверна статистика."Аз знам за един такъв случай! Погледни в огледалото за да го видиш!
    —цитат от коментар 31 на vassilun


    Василуне, не познаваш деца с тежък аутизъм, нали? Те, както повечето инвалиди, са невидими за обществото ни – роднините си ги гледат вкъщи, а онези родители, които могат да си го позволят, ги водят в дневни центрове.

    Желая ти да бъдеш жив и здрав, както и всички твои близки и приятели. Не се подигравай с нещастието на хората, бъди човек!

    Когато се говори в един глас, но алангро, куролацията не куролира добре в екваторията...
  46. 46 Профил на stefan_b
    stefan_b
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Важно е, че ще развие ЕСТЕСТВЕН имунитет.

  47. 47 Профил на stefan_b
    stefan_b
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#44] от "Харвард":

    И какво да изберем - риск 3 на милион или 5000 на милион?

  48. 48 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4940 Неутрално

    До коментар [#45] от "Харвард":

    "Василуне, не познаваш деца с тежък аутизъм, нали?"

    Не те познавам, вярно е!

  49. 49 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1490 Неутрално

    "Инцидентът с Кътър: Как първата американска полиомиелитна ваксина доведе до нарастваща криза с ваксините"

    "През април 1955 г. повече от 200 000 деца в пет западни и средно-западни щати на САЩ са получили полиомиелитна ваксина, в която процесът на деактивиране на живия вирус се оказа дефектен. В рамките на дни има съобщения за парализа и в рамките на един месец първата програма за масова ваксинация срещу полиомиелит се налага да бъде изоставена. Последвалите разследвания разкриват, че ваксината, произведена от базираната в Калифорния семейна фирма Cutter Laboratories, е причинила 40 000 случая на полиомиелит, оставяйки 200 деца с различна степен на парализа и убивайки 10."

    Национална медицинска библиотека, САЩ.
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1383764/

    Вашингтон Поуст
    https://www.washingtonpost.com/history/2020/04/14/cutter-polio-vaccine-paralyzed-children-coronavirus/

    https://www.cdc.gov/vaccinesafety/concerns/concerns-history.html

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  50. 50 Профил на Zippie
    Zippie
    Рейтинг: 688 Любопитно

    До коментар [#49] от "whitemare":

    „Истината, само и единствено истината ..., но не цялата“ 😉

    Хубаво сте дал „лошото“ между 1954 г. и 1963 г.
    Що не дадете подобна справка за времето след 1988-та?

    Примерно:

    През следващите трийсет години усилията на доброволците вероятно са предотвратили 16 милиона случая на парализа и 1,6 милиона смъртни случая.
    Днес ваксинацията е успешна в повече от 99,99 процента.
    Последният случай на полиомиелит в Африка е през 2016 г.
    Единствено в Афганистан и Пакистан все още има съобщения за нови случаи, но те са много малко – общо трийсет и три през 2018 г.
    —цитат от коментар 0 на Мат Ридли


  51. 51 Профил на urandom
    urandom
    Рейтинг: 439 Неутрално

    До коментар [#18] от "Харвард":

    Пич, май ти страдаш от "атузъм". Да не си учил в Харвард, Пернишко

  52. 52 Профил на Black Label
    Black Label
    Рейтинг: 324 Неутрално

    Една ваксина и нямаше да четем тази тъжна новина...но уви

  53. 53 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1498 Неутрално

    До коментар [#32] от "Smile":

    Душице, страхувам се че ти си този/тази с проблеми в четенето:

    "Той не е бил ваксиниран и вероятно е бил изложен на контакт с индивид, получил ваксина, която съдържа отслабения жив вирус на полиомиелита,"

    За другия случай се казва, че заразата е дошла от щам на ваксина, но нищо не се казва за ваксинационния статус на заболялото дете. Има 2 възможности: а) неваксинирано дете се разболява от контакт с ваксинирано дете, б) ваксинирано дете се разболява от самата ваксина, която са му сложили.

    Кое от двете се е случило не заем. Всъщност ти може и да си мислиш, че знаеш...

  54. 54 Профил на etar
    etar
    Рейтинг: 733 Неутрално

    До коментар [#2] от "Alexander97":Доста болести се държат по лаборатории.. За всеки случай ако потрябват..Сигурно някъде има супер Полио,което е модифицирано да е 3-но по заразно по някаква причина, нали от чисто научно любопитство, дали може да се създаде полио, което е в пъти по ефективно :))Може да има и хибридно полио-грип-настинка + хепатит и щипка хив по вкус на готвача
    —цитат от коментар 10 на Ramon Asvalda


    Има. Може да си сигурен. И всичките дебнат и искат да заразят будните хора като теб. Тейк къер.

  55. 55 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 927 Неутрално

    До коментар [#28] от "Явор":

    1. Редно е да се извиниш, защото очевидно невярното ти твърдение, че няма случаи на парализа от ваксината, беше оборено с факти.

    2. Редно е да се върнеш в гимназията, където да ти бъде обяснено, че вероятността за парализа в случай на заболяване не е 5 000/1 000 000 (половин процент), а е произведението на тоя половин процент с вероятността изобщо да се заразиш с детски паралич. Последната варира, според това къде точно живееш. Със сигурност, поне извън гетата, е много по-малко от процент.

    3. Далеч не е едно и също, да се парализираш вследствие на собственото си решение и вследствие на принудителните действия на правителството.

  56. 56 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3361 Неутрално

    До коментар [#11] от "penetrating":

    Прав сте, ликвидирането на полиомиелита в света е една от основните цели на "Ротари Интернешънъл". Говорехме за изолирани огнища в Пакистан, Афганистан и единични случаи в Африка. От текста се подразбира, че детето е имало контакт с представител на някои страни от развиващите се с орална имунизация. Но, за съжаление в Ню Йорк е трудно да се избегне нещо подобно предвид характера на мегаполиса.

  57. 57 Профил на biz58591165
    biz58591165
    Рейтинг: 50 Неутрално

    [quote#45:"Харвард"][/quote]

    Сега остана да обясниш какво свързва аутизма с ваксините.
    Аутизъм се проявява в същият процент от популацията в държави с малко ваксинации и в държави със 100% ваксинации.

  58. 58 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6009 Неутрално

    До коментар [#56] от "daskal1":

    Имах предвид пропуснатата ваксинация

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  59. 59 Профил на AZ
    AZ
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#28] от "Явор":1. Редно е да се извиниш, защото очевидно невярното ти твърдение, че няма случаи на парализа от ваксината, беше оборено с факти.2. Редно е да се върнеш в гимназията, където да ти бъде обяснено, че вероятността за парализа в случай на заболяване не е 5 000/1 000 000 (половин процент), а е произведението на тоя половин процент с вероятността изобщо да се заразиш с детски паралич. Последната варира, според това къде точно живееш. Със сигурност, поне извън гетата, е много по-малко от процент. 3. Далеч не е едно и също, да се парализираш вследствие на собственото си решение и вследствие на принудителните действия на правителството.
    —цитат от коментар 55 на klecho


    Само, че ако 100% от хората не са ваксинирани, вероятността да се заразиш е 100%. Така, че вероятността от парализа си остава 0.5%





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK