ФБР претърси дома на Тръмп във Флорида заради президентски документи

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (124)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Харвард
    Харвард
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    Уха! Напомня ми на една среднощна акция срещу бивш примиер и некадърното му задържането в ареста.
    В САЩ се готвят за избори и такива акции не вадят очи, а изисват вежди.

    После ще си скубем косите и ще недоумяваме как американците са си избрали отново Тръмп, а пък българите – Тиквун.

    Когато се говори в един глас, но алангро, куролацията не куролира добре в екваторията...
  2. 2 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 587 Любопитно

    Призракът на Тръмп броди в Белия дом...
    Май ги е страх, че ще се кандидатира пак?

  3. 3 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3645 Весело

    Мар-а-лаго:

    Raid-a-lago

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  4. 4 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 858 Неутрално

    Примката се затяга бавно.
    Претърсване по ново обвинение, за което не се знаеше сега, си е новина. Колкото и да се опитват да го минимализират и маргинализират.

  5. 5 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1574 Неутрално

    Ако имаха нек'ви снимки като на нашия, щеха да го разкостят. Но там е щатите, тука е республика....

  6. 6 Профил на Мощ
    Мощ
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Щатите се превръщат в латино кочина много по-бързо отколкото се очакваше. Явно втората гражданска война е близо и мнозина от нас ще станат свидетели на нея. Вината естествено е на неомарксистите - https://www.novetika.com/kakvo-e-neomarksizym/

    И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)
  7. 7 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3411 Неутрално

    " Американските президенти трябва да прехвърлят на Националния архив всички свои писма, работни документи и имейли. Федералният Закон за президентските архиви на САЩ изисква запазването на бележки, писма, бележки, имейли, факсове и други писмени съобщения, свързани с официалните задължения на президента. В архива обаче имаше коментари, че Тръмп е скъсал много документи и някои трябвало да бъдат залепени."

    Любезно подсещане на почитателите на рижавия защо последния няма да може да се кандидатира отново за президент в наближаващата кандидат - президентска надпревара.......!

  8. 8 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2649 Неутрално

    Призракът на Тръмп броди в Белия дом...Май ги е страх, че ще се кандидатира пак?
    —цитат от коментар 2 на choguna


    Байдън използва ФБР-то като бухалка към всеки който му клати властта!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  9. 9 Профил на Vøxy
    Vøxy
    Рейтинг: 473 Неутрално

    Уоу престъплението на века, бил взел някакъв документ вкъщи.... а Хилъри си беше сложила пощата на частен сървър и взела "вкъщи" десетки хиляди класифицирани документи, ама там може и няма проблем, защото е от нашите.

  10. 10 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2567 Неутрално

    До коментар [#7] от "samoedin":

    Разбраха намека, ДП вкарва член първи в конституцията и обявява РП за врагове на народа - зли империалисти и гнили капиталисти. За всеки дръзнал да тръгне срещу режима - доноси и проверки до откат, после концлагер Белене нейде долу в Ню Орлиънс и накрая един в тила.
    Бягство от Ню Йорк и Ел Ей стават документални филми - всеки искащ да избяга от ДП Рая ще бъде спрян от граничар, насочил автомата навътре. Само за по-равните ще има Кореком и дипломатически магазин.
    The prophecy:
    https://youtu.be/iPA18-tENac

  11. 11 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 814 Неутрално

    СОЦИАЛИСТИЧЕСКИТЕ ДЕМОКРАТИ ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ХОДЯТ ИЗВЪН ЗАКОНА!

    КОГАТО ЕДНА СТРАНА СЕ НАПЪЛНИ С ХРАНТУТНИЦИ И БЕЗДЕЛНИЦИ И ГЕРОИТЕ Ѝ СА НАРКОПЛАСЬОРИТЕ И РЕЦИДИВИСТИТЕ ОТ УЛИЦАТА, ТАЗИ ДЪРЖАВА Е ПРИКЛЮЧИЛА

    КОГА ЩЕ ИМА РАЗСЛЕДВАНЕ ЗА БАЙДЪН И СИНА?

    КОГАТО ДЕМОКРАТИТЕ ОЩЕ ОТ БАЙДЪН ЗАПОЧНАХА ДА ОТСЛАВАТ АМЕРИКА, СВЕТА ПОДИВЯ И САТРАПИТЕ СЕ ХВАНАХА СА ОРЪЖИЕТО!

    "ПОСЛАНИЕТО БЪДИ КАКЪВТО ИСКАШ", ОСНАЧАВА "ИЗЛЕЗ ИЗВЪН ЗАКОНА, А НИЕ СМЕ ДЛЪЖНИ ДА ЗАЩИТИМ ИЗБОРА ТИ" !!!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  12. 12 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3411 Весело

    До коментар [#10] от "Deaddark":

    "Разбраха намека, ДП вкарва член първи в конституцията и обявява РП за врагове на народа - зли империалисти и гнили капиталисти. За всеки дръзнал да тръгне срещу режима - доноси и проверки до откат, после концлагер Белене нейде долу в Ню Орлиънс и накрая един в тила."

    Не си разбрал едно - никой не е над закона, а ти разсъждаваш именно като комунист : тоя е от нашите, дай да не го закачаме ! Е, не става ! Това са САЩ, не Русия или родната герберска реалност с каскета начело !

  13. 13 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 814 Неутрално

    Уха! Напомня ми на една среднощна акция срещу бивш примиер и некадърното му задържането в ареста.В САЩ се готвят за избори и такива акции не вадят очи, а изисват вежди. После ще си скубем косите и ще недоумяваме как американците са си избрали отново Тръмп, а пък българите – Тиквун.
    —цитат от коментар 1 на Харвард


    ––––––––––––––––––
    Байдън и сина му не са ли корумпирани измамници?
    Как точно Америка и света стана по-добро място с Байдън, отколкото беше при Тръмп?
    Китай, Русия, Иран, ...Венецуела и Еритрея с кой се чувстват по безнанаказано?

    ОПОРКИТЕ НА РУСКОТО ПОСОЛСТВО!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  14. 14 Профил на Любов Шейсе
    Любов Шейсе
    Рейтинг: 843 Неутрално

    ФБР претърси дома на Тръмп във Флорида заради президентски документи

    Когато и да осъдят тоя маймун все ще е късно

    Редакция промотирала издигната бесилка на протест ме обвини в писане на коментари "призоваващи към насилие" когато слет това попитах "ще бесим ли?". Лъжите помагат ли?
  15. 15 Профил на libretto
    libretto
    Рейтинг: 521 Весело

    Демократите се готвят за избори.
    По обичайния си начин - сплашване, лъжи, натиск, манипулации.

    А шубето е голям страх :) :) :)

    Let's Go, Brandon! 😁😁😁
  16. 16 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 919 Неутрално

    Бяха го оставили на мира.Но излезе онова проучване,че,ако изборите са днес,Тръмп ги печели,и пак го метнаха.Това,което местните келеши успяха да внушат за Царя,сега ще се внушава за Тръмп.Комарджия,агент на КГБ,заграбил имотите на Народната република-все познати неща.Доктрината Тръмп се оказа доста вредна за глобалните елити,особено,когато основното им занимание е да предизвикват глобални кризи.

  17. 17 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3467 Любопитно

    "Срещу Тръмп и в момента текат няколко разследвания - както от времето, когато бе в Белия дом, така и от кариерата му на бизнесмен."

    Проблема е, че тези дела се проточиха твърде дълго време! Отдавна криминалния Тръмпи Дъмби трябваше да бъде осъден и да лежи в затвора за някое от многото му престъпление по време на президентския му мандат, както и преди това.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  18. 18 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 1045 Неутрално

    Интересно защо ФБР (същото ФБР, което с години търсеше връзка между Тръмп и Русия и намери... дръжки) не направиха такава акция в дома на Хънтър. Или да се бяха активизирали по листа на Джизлейн Максуел. Или за трийсетте хиляди имейла на Хилъри.

    Готов съм да се обзаложа, че ще намерят точно толкова доказателства за каквото и да са търсели, колкото и по казуса на Тръмп с Русия. Фактът е, че се компроментираха като пробита от една партия организация, действаща като откровена бухалка само и единствено в едната посока.

  19. 19 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4956 Неутрално

    Ако имаха нек'ви снимки като на нашия, щеха да го разкостят. Но там е щатите, тука е республика....
    —цитат от коментар 5 на Хи-хи


    След парапетните шут и щяха вече да са забравили за Киро.

  20. 20 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2268 Неутрално

    Оранжевият клоун е БЕДСТВИЕ за САЩ и за свободният свят!!!

  21. 21 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4956 Неутрално

    А Тръмп и да е прибрал нещо, няма да го държи в касите си. Намерил е начин да го скрие.

  22. 22 Профил на crq15625101
    crq15625101
    Рейтинг: 1982 Неутрално

    Оранжевия на съд , трябва да отговаря за престъпленията си !

  23. 23 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2004 Весело

    Е па циркове няма да има само по нашите земи я.
    Е и в щатите ги има.
    Даже там цирковете са по- големи!

  24. 24 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3467 Весело

    До коментар [#6] от "Мощ":

    Никаква гражданска война в САЩ не се задава... и следователно ние няма как да станем нейни свидетели. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  25. 25 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2567 Неутрално

    До коментар [#12] от "samoedin":

    Напротив - ти разсъждаваш като комунист. И ти казвам разликата между демокрация и комунизъм:
    Демокрация - невинен, до доказване на противното;
    Комунизъм - виновен, до доказване на противното.
    При демокрацията не можеш просто така да влезеш у дома на някой, 'щото имаш значка и се имаш за Мръсния Хари. И между другото - демократ съм, но от старата школа на Бил Клинтън. И заради Буш младши и Тръмп, републиканците не спасиха демократите от неотроцкистите, които вече теглят ножа и на РП.

  26. 26 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2567 Неутрално

    До коментар [#17] от "Иво":

    Съгласен, Тръмпи Дъмби да лежи, но и Педо Джо да му прави компания, както и Джо Джуниър наркопласьорчето. Защото иначе е комунизъм - когато едни престъпници съдят други престъпници, по-точно се саморазправят с тях, но престъпленията остават константа. Байдън и Харис затриха ДП, сега опитват и РП.

  27. 27 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    Боже, пълзащята глобалистка заразна слуз колко я е страх ... ?!?

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  28. 28 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2567 Неутрално

    До коментар [#22] от "crq15625101":

    Враг на народа - да бъде смърт, смърт мръсна да бъде! Не може в САЩ да осъдиш някой, 'щото ти се иска - даже на съд не може да го заведеш заради клевета, тоест 'щото ти се иска. Въпреки че мисля шансът Тръмп да е виновен е достатъчно голям, против съм червенохмерската методика.

  29. 29 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3074 Неутрално

    До коментар [#25] от "Deaddark":

    Можеш и това е правено десетки хиляди пъти в хода на разследвания от всякакъв род. В твоята объркана тръмпикрация първо трябва да осъдиш някого и чак след това да правиш разследване и събиране на доказателства.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  30. 30 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3467 Любопитно

    До коментар [#26] от "Deaddark":

    Ако са нарушили законите в САЩ и след това има честен съдебен процес срещу тях завършил с осъдителна присъда, то нека последват Тръмпи в затвора.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  31. 31 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 858 Неутрално

    Тази тема е благодатна за про-руските мекерета.
    Американската прокуратура и съд били бухалка, ама колко си личи, че са свикнали с Гешев и ФСБ.

  32. 32 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2567 Весело

    До коментар [#29] от "vesolr":

    Можеш солидно аргументирано, невежа - а не с издънки като на Милър, десет хиляди екип ангажиран за нищо. Ти сигурно си от гадните ченгета, дето някой като не те кефи, влизаш у дома му с взлом, криеш дрога, после правиш официална проверка, "откриваш" дрогата, пращаш човека в затвора у се имаш за герой, АБпФК. Но е демокрацията клеветничеството и натапянето е престъпление и е подсъдимо. Но ти си промит - сочиш д пръст и казваш, щом е републиканец - виноват; и така си минус за демократите и сигурни точки за републиканците.
    При случая с Милър, казвах да се изчака решението - ти (и не само ти), дудна че Тръмп влиза зад решетките - все едно лично Милър ти е дал документите от разследването. А после се покри(хте), минуса за ДП остана. Ето днес пак слагаш тигана, а рибата в морето - всяко обвинение, което не се докаже, отслабва авторитета на обвинителя, превръщайки го в хипи хахо, като Йоло Денев.

  33. 33 Профил на Ехото на Гласът
    Ехото на Гласът
    Рейтинг: 917 Неутрално

    Оранжевият клоун е БЕДСТВИЕ за САЩ и за свободният свят!!!
    —цитат от коментар 20 на selqnin


    Това е така, но същото важи и за голяма част от борците на "съпротивата" срещу него. Въщност именно заради тях той беше избран президент (и за малко да бъде преизбран).

  34. 34 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    Призракът на Тръмп броди в Белия дом...Май ги е страх, че ще се кандидатира пак?
    —цитат от коментар 2 на choguna


    Точно,страх ги е левундерите,че Тръмп и републиканската партия ще ги насметат на изборите за президент и Конгрес в двете камари..ФБР до сега абсолютно нищо не е намерило противозаконно за Тръмп и това е голяма заплаха за понижения рейтинг на левите демократи..Четири години само кал,уйдурма и политически терор срещу Тръмп,когато беше президент.Сега Байдънчо има целия комфорт на света,а САЩ изпадат в рецесия,а инфлацията вече е двуцифрена,незапомнена от десетки години..Срам и позор..

    shlshlshlshl
  35. 35 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#26] от "Deaddark":Ако са нарушили законите в САЩ и след това има честен съдебен процес срещу тях завършил с осъдителна присъда, то нека последват Тръмпи в затвора.
    —цитат от коментар 30 на Иво


    Китаец,ти кой си да вкарваш когото и да е било в затвора..Срещу Тръмп не могат да намерят нищо незаконно..Твоите глупави коментари ги остави за себе си ..В крайна сметка в САЩ има работещо и демократично правораздаване,макар да има субекти работещи в него ,които са корумпирани и работят под политически натиск от левите демократи.Тива бе ти е твоя любим тоталитарен комунистически Китай,където правата на човек и правораздаването е на най ниското ниво в света...

    shlshlshlshl
  36. 36 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3074 Весело

    До коментар [#32] от "Deaddark":



    Лъжецо, къде съм твърдял, че Тръмп влиза зад решетките преди разследването да е приключило? Вие тръмпистите вкарахте Хилъри в затвора и даже я екзекутирахте без дори да и е повдигнато обвинение, сега тръгнал да обвинява другите в собствените си действия.
    Аз нищо не соча, ти гузен негонен бягаш. Има разследване, в хода му се изземват веществени доказателства. Ако се съберат достатъчно, се внася обвинение. Следва процес. Ако разследващите убедят журито, чак тогава имаме виновен. В момента сме много отдалечени от подобен хипотетичен момент, а ти врещиш все едно са разпънали Тръмп на кръст.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  37. 37 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#25] от "Deaddark":Можеш и това е правено десетки хиляди пъти в хода на разследвания от всякакъв род. В твоята объркана тръмпикрация първо трябва да осъдиш някого и чак след това да правиш разследване и събиране на доказателства.
    —цитат от коментар 29 на vesolr


    Стига си лъгал турче Весолрчо!!!Срещу Тръмп не намират нищо нередно,въпреки напъните на левите демократи,които използват ФБР за бухалка.Левите ти демократчета ги е страх от Тръмп,който се връща на бял кон в Белия дом и от републиканците,които след няколко месеца ще триумфират в двете камари на Конгреса.Защото сега при фалшименто Джо слийпи и неговите господари от лявата ДП,САЩ са фалирали и се превърнаха в страна от Третия свят..Разбра ли бе???

    shlshlshlshl
  38. 38 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3074 Весело

    До коментар [#26] от "Deaddark":


    Даваш доказателства за престъпленията им, разследват ги, доказват вината им и тогава ги тикваш в затвора. Така става в демокрацията, в тръмпокрацията такива като теб и Алекс Джоунс издават и изпълняват присъдите.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  39. 39 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#29] от "vesolr":Можеш солидно аргументирано, невежа - а не с издънки като на Милър, десет хиляди екип ангажиран за нищо. Ти сигурно си от гадните ченгета, дето някой като не те кефи, влизаш у дома му с взлом, криеш дрога, после правиш официална проверка, "откриваш" дрогата, пращаш човека в затвора у се имаш за герой, АБпФК. Но е демокрацията клеветничеството и натапянето е престъпление и е подсъдимо. Но ти си промит - сочиш д пръст и казваш, щом е републиканец - виноват; и така си минус за демократите и сигурни точки за републиканците.При случая с Милър, казвах да се изчака решението - ти (и не само ти), дудна че Тръмп влиза зад решетките - все едно лично Милър ти е дал документите от разследването. А после се покри(хте), минуса за ДП остана. Ето днес пак слагаш тигана, а рибата в морето - всяко обвинение, което не се докаже, отслабва авторитета на обвинителя, превръщайки го в хипи хахо, като Йоло Денев.
    —цитат от коментар 32 на Deaddark


    Турчето Весолрчо дудне,защото го е обхванала паниката,честещу Тръмп нищо не намират нередно.А цял мандат и две години отгоре имаха време да докажат нередностите срещу Тръмп..Уви,щеси останат с пръст в устата като малките жебенба и щеси гризат ноктите от яд,че Тръмп се връща на бял кон,чист като момина сълза..Левундерите не разбраха,че само съдът е този който осъжда,а не ФБР и прокурорите,макар,че Милър не откри нищо нередно в разследването..

    shlshlshlshl
  40. 40 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2915 Весело

    ФБР действа избирателно, т.е. като бухалка.
    Какво стана с разследването срещу Байдън и сина му Хънтър? Или никога не е имало такова?
    А с подстрекателите от БЛМ и Антифа какво правим? Дали организаторите са задържани и има ли повдигнати обвинения за огромните щети от разбеснялата се тълпа? А за човешките жертви?
    Какво ли питам, явно и нещата в САЩ се правят по "целесъобразност", любимият лаф на комунистите когато искат да оправдаят преследване на някого.

  41. 41 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3074 Весело

    До коментар [#37] от "dfjftriktrcdt":


    Якутчето Игор по-добре да не се обажда в теми, от които не разбира.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  42. 42 Профил на vnc171009947
    vnc171009947
    Рейтинг: 100 Неутрално

    Демократите почват да прилагат типично фашистки приоми спрямо политическите съперници. Всичко, за което обвиняваха Тръмп, се оказа, че е просто проекция. Проектират собсвената си фашистка идеология. Много е вероятно да се обърне срещу тях и да загубят изборите с гръм и трясък 2024 или да успеят все пак да елиминират Тръмп от надпреварата, но народът толкова да се отврати от тях, че да гласуват за който и да е републиканец.

  43. 43 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2098 Неутрално

    Вярно на бананова република се обърнали, както самият Тръмп обяви . По щатските медии новината е обилно придружена с фотоси от обиска - навсякъде агенти с автомати, все едно някой виден джихадист издирват.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  44. 44 Профил на Trump
    Trump
    Рейтинг: 1033 Весело

    Midterm-a наближава и deep state се активира. Перестройка по американски - комунистите ги тресе такъв страх, че са готови на всякакви салта, само да не допуснат Тръмп до изборите за президент

    #COVFEFE
  45. 45 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3074 Любопитно

    До коментар [#44] от "Trump":

    Какво спира Тръмп да се яви на изборите? Те го разследват, дори не е обвиняем, да не говорим за осъден. Ако е мъж да ходи на избори и да пребори ДеСантис. Между другото, ДеСантис е губернатор на Флорида. Чудя се как тръмпистите-конспиратори не са съчинили поредната партенка, че неговият съпартиец му е подложил динена кора?

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  46. 46 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4732 Неутрално

    До коментар [#2] от "choguna":

    "Май ги е страх, че ще се кандидатира пак?"

    И какво като се кандидатира? Тръмп е бита карта! Също като банкЯнския толуп!

  47. 47 Профил на Trump
    Trump
    Рейтинг: 1033 Весело

    Confidence Man е книга, която предстои да бъде издадена с автор Маги Хаберман, която имала снимкив материсл от скъсани документи, които Тръмп хвърлял в тоалетната
    -------------------------
    Хахахааа-тая е снимала Тръмп в тоалетната или е била в канала и е прихванала скъсаните документи
    Коментарите са излишни

    #COVFEFE
  48. 48 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2098 Неутрално

    До коментар [#44] от "Trump":

    Аз пък мисля , че го рекламират. Тръмп е безопасен, удобен противник.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  49. 49 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3074 Весело

    До коментар [#42] от "vnc171009947":

    Всъщност е точно обратното. Най-голям шанс за успех на президентските избори през 2024 за демократите дава кандидатът Тръмп. Всеки останал мейнстрийм републиканец почти сигурно печели заради негативите които ще бъдат приписани на демократите - висока инфлация, очертаваща се рецесия и т.н. Единствено Тръмп може да мобилизира достатъчно хора да гласуват срещу него.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  50. 50 Профил на Trump
    Trump
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    До коментар [#48] от "schwimmwagen":

    Напротив. Тръмп го поддържат група от много богати и мощни хора, които за съжаление не са ФЕД, не са пипалата на октопода - тайни служби и не са новите комунистически пресагенции , които проповядват новата етика на джрндеризъм, затоплизъм и прочие измислици.
    Защо са избрали Тръмп за представително лице, не зная. Но предполагам, че Тръмп има гръбнак да изнесе товара и да размаже комундерите по целия свят.

    #COVFEFE
  51. 51 Профил на Trump
    Trump
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    До коментар [#45] от "vesolr":

    Той ще се яви. Но акцията има за цел да го уличи в държавна измяна, за да отслабят позициите му. Да го съдят засега още не могат. Но от тези уроди всичко може да се очаква, вкл изменение на конституцията

    #COVFEFE
  52. 52 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2567 Весело

    До коментар [#36] от "vesolr":

    Крадеца вика дръжте крадеца - ти се скъсваш да лъжеш, но обвиняваш другите в лъжа. Ето за пореден път лъжеш че съм републиканец, а аз бях за Хилъри - докато Бил и даваше съвети, тя печелеше; но Бил се разболя и Хилъри се спъна на финалната права - през куп за грош - заради една шепа турболевичатски вот загуби една трета от вота на жените. Но съм ти свикнал - всяко комуне, дето го бият като маче у дирек с аргументи, скача, цъклу се, изпружва пръст и клевети. Като малко дете, дето лъже че друг му е *рал в гащите.

  53. 53 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#37] от "dfjftriktrcdt":Якутчето Игор по-добре да не се обажда в теми, от които не разбира.
    —цитат от коментар 41 на vesolr


    Анадолчето Вежди,толкова ги рабира и върши,като
    кучето на нивата..Нали Тръмп бил пътник бе диарбекирец??

    shlshlshlshl
  54. 54 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#2] от "choguna":"Май ги е страх, че ще се кандидатира пак?"И какво като се кандидатира? Тръмп е бита карта! Също като банкЯнския толуп!
    —цитат от коментар 46 на vassilun


    Тръмп всява страх у левундерите,а това не е бита карта или пътник,както си фантазирате..

    shlshlshlshl
  55. 55 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2741 Неутрално

    Докато Байдън усърдно се опитва да отключи нова световна финансова криза, правилните хора и вестници всеки ден предприемат нещо против Тръмп.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  56. 56 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2741 Неутрално

    Оранжевия на съд , трябва да отговаря за престъпленията си !
    —цитат от коментар 22 на crq15625101


    Кои?

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  57. 57 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2567 Весело

    До коментар [#38] от "vesolr":

    Ти раздвоение на личността ли имаш - сега се имаш за мен, а мен за теб. Видя че те смазах с аргументи и размени ролите. Типично за турболевичар. Ти лъжеш че си демократ, редови троцкист си.

  58. 58 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3074 Весело

    До коментар [#52] от "Deaddark":

    Ти лъжеш че си бил за Хилъри. Винаги си пригласял на тръмпликанската пропаганда, правиш го и сега. От едно нищо направи мега проблем, чак демокрацията била в опасност. Същите вопли се раздаваха от тръмпликанците когато обискираха Мики Коен и му прибраха телефоните и други електронни устройства. Нямали право да обискират адвоката на президента - и то при положение, че разследванията се водеха при предишната администрация, която беше Републиканска!

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  59. 59 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3074 Неутрално

    До коментар [#51] от "Trump":

    Изменение на Конституцията изисква квалифицирано мнозинство. В сегашните условия е практически невъзможно.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  60. 60 Профил на Michael Tubov
    Michael Tubov
    Рейтинг: 20 Неутрално

    Спукаха го тоя човек. Политическа Репресия от либерастите и хората на баба Хилъри прабаба Нанси и прадядо Джо. И Deep State.

  61. 61 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    И какво са намерили агентите на Гарланд? Как Тръмп гол пуши крак с малолетни момичета докато предава държавни тайни на китайските комунисти или оформя сделки за протекция на корумпирани украински олигарси срещу $$$? Щото на Байдън-младши за тия неща не му казват копче.

  62. 62 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2567 Неутрално

    До коментар [#49] от "vesolr":

    А, тук браво, право у десетката.

  63. 63 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3074 Неутрално

    До коментар [#38] от "vesolr":Ти раздвоение на личността ли имаш - сега се имаш за мен, а мен за теб. Видя че те смазах с аргументи и размени ролите. Типично за турболевичар. Ти лъжеш че си демократ, редови троцкист си.
    —цитат от коментар 57 на Deaddark


    Когато си безсилен, почваш с клеветите. Ти винаги си громям със завидно усърдие демократите, ама иначе баламосваш, че си бил демократ и против Тръмп.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  64. 64 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2567 Любопитно

    До коментар [#58] от "vesolr":

    Докажи, клеветнико! В демокрацията се доказва, само комунист сочи и обвинява, защото е комунист, а те са прави дори когато грешат. Бади елементарните лъжи. Хайде давам ти две седмици срок да докажеш.

  65. 65 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3074 Любопитно

    До коментар [#61] от "jazzdevil":

    Доказателства ако имаш за пред съда, даваш ги на следователите и гарантирана присъда. С общи приказки до съд даже няма да стигнеш.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  66. 66 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2567 Весело

    До коментар [#63] от "vesolr":

    Хайде докажи. Ти започна с клеветите, нарочне те подиграх с клевети по твой адрес да се усетиш. Но ти пак само лъжеш, защото истината не ти отърва. Да, колега - избирателното ползване на някои факти и премълчаване на други си е лъжа.

  67. 67 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2567 Весело

    До коментар [#65] от "vesolr":

    Каза човекът, който праща в затвора от дивана вкъщи, на база кратка новина от жълта медия.

  68. 68 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1387 Неутрално

    " Агенти на Федералното бюро за разследване на Съединените щати нахлуха в имението на ..."


    "Нахлуха" ??? Да ви имам писачите, Дневник!

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  69. 69 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#44] от "Trump":Какво спира Тръмп да се яви на изборите? Те го разследват, дори не е обвиняем, да не говорим за осъден. Ако е мъж да ходи на избори и да пребори ДеСантис. Между другото, ДеСантис е губернатор на Флорида. Чудя се как тръмпистите-конспиратори не са съчинили поредната партенка, че неговият съпартиец му е подложил динена кора?
    —цитат от коментар 45 на vesolr


    Весолрчо стига си пероектирал левундерски лъжи!Ама защо не е обвиняем Тръмп,нали бил пъртник,според обърканата ти логика?Левите ти демократчета искат да се хванат като удавниците за сламка,но уви всичко за тях приключи..Всички видяха,че срещу Тръмп се водеше нескопосана кампания и да го очернят,но самите леви демократчета се очерниха!Свиквай,че демократчетата ти ще загубят с гръм и трясък,а Тръмп отново пшрезидент.Този път фалпификациите и машинациите няма да помогнат на левите и ще загубят катастрофално...САЩ сега е в батак от действията и бездействията на левите демократчета..Цялата власт е в тях,а САЩ пропадат и стават страна от Третия свят.За това Путин си и грае с Джо -слийпи и демократетата като котка с мишки..Срам и позор..Едно изтегляне от Афганистан като хората не можаха да направят..Срам!!!!!!!!!!!!!!!!!Даже и да коопират добрата политика на Тръмп не могат тези в лявото политическо пространство и техната марионетка в Белия дом..Резил на резилите..

    shlshlshlshl
  70. 70 Профил на linard
    linard
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    До коментар [#50] от "Trump":

    Избрали са го защото е социопат и лъже без да му мигне окото. Гази наред, егоцентрик, опериран от чувство за вина, морал и срам. Има научни изследвания за еволюцията на социопатията- в древни времена за да водят войни с враждебни племена са се издигали индивиди с накъв профил. Сега също-Болсонаро, Джуджи, Тръмп, Ердо... Толкова за еволюционното ни развитие като цивилизация- искаме си вожд, осъзноването ни е в черно-бял модус-прищевките му да са закон за нас е ок, истина е само казаното от него и т.н.

  71. 71 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#61] от "jazzdevil":Доказателства ако имаш за пред съда, даваш ги на следователите и гарантирана присъда. С общи приказки до съд даже няма да стигнеш.
    —цитат от коментар 65 на vesolr


    Весолрчо,стига си лъгал..Като комунистите слагаш каруцата пред коня и обвиняваш без никакви доказателства..Даже и до съд не се стига с Тръмп,защото още в разследването НЯМА НИЩО срещу него..Шест години се разследва Тръмп,а срещу него АБСОЛЮТНО НИЩО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Лъжите и уйдурмите срещу Тръмп се провалиха с гръм и трясък...Свиквай,че Тръмп е невинен и чист като момина сълза и ще бъде прзидент,независимо от фалшификациите на комунистите от ДП...

    shlshlshlshl
  72. 72 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    [quote#63:"vesolr"][/quote]

    Весолрчо,ти си безсилен,не клевети хората за твоите уйдурми и безпомощност..Даже и в съд не се стига ,а имт цялото време на Земята да намерят доказателства срещу Тръмп..Нао,уви такива няма и за това ти и левите демократи заедно с ФБР са безсилни да направят нещо срещу Тръмп.Буаха..Бърши сълзи и секрети сега,само това ти остана!!!!

    shlshlshlshl
  73. 73 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#38] от "vesolr":Ти раздвоение на личността ли имаш - сега се имаш за мен, а мен за теб. Видя че те смазах с аргументи и размени ролите. Типично за турболевичар. Ти лъжеш че си демократ, редови троцкист си.
    —цитат от коментар 57 на Deaddark


    Меко казано има раздвоение на личността.Турболевичар и байдънчовец,който клевети и проектира измишльотини на ента степен..

    shlshlshlshl
  74. 74 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    До коментар [#65] от "vesolr":

    На кой съд бе сладур - човека дето му беше оправил на Хънтър лаптопа се беше хванал за главата от това дето беше видял на компютъра - беше го предал на ФБР, които услужливо разбира се потулиха случая - никакво разследване - гък не казаха - гробовна тишина 1 година!!! Чак тогава се беше свързал с Джулиани да му покаже гнусотиите и престъпленията на фамилията Байдън. Службите в САЩ са тотално компрометирани бухалки на демократите. Как става така, че всеки бивш директор на ЦРУ и ФБР от 15г насам става политкоментатор в CNN; MSNBC; NPR и пр и преповтаря партенките на демократите за russian missinformation; collusion и каквото там им поръчат от партийната централа. Как става така, че все на републиканците им правят показни арести и претърсвания с командоси в 6 сутринта пред повиканите предварително ТВ камери за неща, за които на други хора им пращат по една призовка по пощата?

  75. 75 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#42] от "vnc171009947":Всъщност е точно обратното. Най-голям шанс за успех на президентските избори през 2024 за демократите дава кандидатът Тръмп. Всеки останал мейнстрийм републиканец почти сигурно печели заради негативите които ще бъдат приписани на демократите - висока инфлация, очертаваща се рецесия и т.н. Единствено Тръмп може да мобилизира достатъчно хора да гласуват срещу него.
    —цитат от коментар 49 на vesolr


    Стига си лъгал Весолрчо,Тръмп има най-голям рейтиинг в момента от всички политици в САЩ и ще отявее всеки демократ-комунист,който и да е той..А Байдънчо е пътник по разбираеми причини!!!Този път фалшификациите срещу Тръмп няма да попречат той да ги отвее,като торнадо сламена колиба..Там ги стяга галоша левите ти демократчета,но няма да ги огрее...

    shlshlshlshl
  76. 76 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3074 Весело

    До коментар [#66] от "Deaddark":

    Не, ти започна:

    До коментар [#29] от "vesolr":При случая с Милър, казвах да се изчака решението - ти (и не само ти), дудна че Тръмп влиза зад решетките
    —цитат от коментар 32 на Deaddark

    Не съм твърдял подобно нещо, точно обратното - предупреждавах, че шансовете Тръмп да се изправи пред съда, да не говорим за решетки, са по-скоро илюзорни, защото има имунитет и трябва да бъде осъден от Сената и свален от власт преди да стигне до съда, дори да има за какво да му бъде повдигнато обвинение.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  77. 77 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3074 Весело

    До коментар [#65] от "vesolr":Каза човекът, който праща в затвора от дивана вкъщи, на база кратка новина от жълта медия.
    —цитат от коментар 67 на Deaddark


    Не мога да ти помогна с фантазиите. Все пак ти си по бързата процедура, лепенето на престъпления и пращането в затвора:
    До коментар [#17] от "Иво":Съгласен, Тръмпи Дъмби да лежи, но и Педо Джо да му прави компания, както и Джо Джуниър наркопласьорчето.
    —цитат от коментар 26 на Deaddark


    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  78. 78 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3074 Весело

    До коментар [#74] от "jazzdevil":

    ФБР не говори, това е сериозна организация, а не кречетало като Ханити и Карлсън.
    Има 2 варианта:
    1. Доказателствата ви са от типа ЕЖК и не стават за съда
    2. ФБР разследва Хънтър и или нищо не е открило или разследването си продължава.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  79. 79 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3074 Весело

    До коментар [#73] от "dfjftriktrcdt":

    Противбспдпсатакчо ги разбира раздвоенията на личността. Всъщност като потребител с мултиплени акаунти, ти си с поне разпеторяване на личността.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  80. 80 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3074 Весело

    До коментар [#58] от "vesolr":Докажи, клеветнико! В демокрацията се доказва, само комунист сочи и обвинява, защото е комунист, а те са прави дори когато грешат. Бади елементарните лъжи. Хайде давам ти две седмици срок да докажеш.
    —цитат от коментар 64 на Deaddark


    Докажи клеветнико!
    При случая с Милър, казвах да се изчака решението - ти (и не само ти), дудна че Тръмп влиза зад решетките - все едно лично Милър ти е дал документите от разследването.
    —цитат от коментар 32 на Deaddark


    Давам ти великодушно месец...

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  81. 81 Профил на Trump
    Trump
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    До коментар [#70] от "linard":

    Ако нямаше толкова много несъответствия и противоречия в пропагандните апели на демокрадите, Тръмп щеше да изглежда слаб. Но за добро или лошо, демокрадите паднаха страшно ниско: фалшифицираха избори в САЩ пред целия свят-допуснаха възможно най-лошият имидж за страната, която все още е първа в света и се обявиха срещу институцията на президента. Това прави Тръмп още по-желан и по-силен кандидат за президент. Не съм сигурен, че е социопат, щото ако беше, никога нямаше да има такова огромно семейство, на което да разчита. Социопатите притежават неспособността да се пригодят в човешката среда. Тръмп не е със сигурност такъв. Що се отнася до вина.... на моите години съм стигнал до извида, че ако някой иска от тебе да се чувстваш виновен за нещо, то той е по-скоро дявол, отколко човек. Според обстоятелствата всеки действа в сибствен интерес и печели най-предвидливият, който е успял да проектира ситуацията и да предвиди възможните изходи.

    #COVFEFE
  82. 82 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2567 Неутрално

    До коментар [#70] от "linard":

    Прав си, за съжаление.

  83. 83 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2567 Неутрално

    До коментар [#76] от "vesolr":

    Значи сме били на едно мнение почти. Аз също исках да видя първо сериозно доказателство, после да говоря. Но дори Милър призна че няма намерени такива в доклада си.

  84. 84 Профил на Trump
    Trump
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    До коментар [#78] от "vesolr":

    За Хънтър щеше да има съд, ако беше спипан пред 1990 . Просто го спипаха чак 20 години след като неолибералният режим над трийсет гидини се вихри из целия бял свят и унищожи държавността а заедно с това даде възможност на криминални групировки от служители на дийпстейт да се оядат с помощи за страни, спуснати в бездната на бедността и безправието. Пример Украйна -дето ужким ще й дадат един милиард долара-най-вероятно отдавна разпределени между клановете на неолибералите и техните способници

    #COVFEFE
  85. 85 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#73] от "dfjftriktrcdt":Противбспдпсатакчо ги разбира раздвоенията на личността. Всъщност като потребител с мултиплени акаунти, ти си с поне разпеторяване на личността.
    —цитат от коментар 79 на vesolr


    Стига си лъгал и клеветял бе анадолецо Вежди..Не си измисляй като твоите турболеви демократчета,ти имаш значи не раздвояване на личността,а раздесеторяване на личността.Нали Тръмп бил пътник и Джулиани също???Буаха..Колко обиски ще прави ФБР и колко години трябва да им стигнат да разследват и все до кривата круша достигат..Не случайно Тръмп изгони тогавашния директор на ФБР за некадърност и превишаване на правомощията..

    shlshlshlshl
  86. 86 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2567 Весело

    До коментар [#77] от "vesolr":

    Не се ли усещаш че Иво първо започна и нарочно го гавря? Не, наистина ли не се усещаш че не харесвам дебилни местоимения и АБпФК закани? Ако искаш да те вземат на сериозно, ще се отнасяш сериозно с опонентите си. Тръмпи Дъмби, Оранжгутан са еквивалентни на Педо Джо, Слийпи Джо - кръчмарска риторика.

  87. 87 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2567 Весело

    До коментар [#80] от "vesolr":

    Ти започна първи, докажи и след това съм аз. В демокрацията има ред, само при комунизма по-равните се пререждат. Така че чакам.

  88. 88 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#76] от "vesolr":Значи сме били на едно мнение почти. Аз също исках да видя първо сериозно доказателство, после да говоря. Но дори Милър призна че няма намерени такива в доклада си.
    —цитат от коментар 83 на Deaddark


    От турболеви байдънчовци като Весолрчо ,да търсиш доказателства????Доста проекции и измишльотини ще видиш в неговите драскания.И никога не пада по гръб,все левите му демократи са безпогрешни и чисти пред закона..Доста смях пада с него..

    shlshlshlshl
  89. 89 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#70] от "linard":Ако нямаше толкова много несъответствия и противоречия в пропагандните апели на демокрадите, Тръмп щеше да изглежда слаб. Но за добро или лошо, демокрадите паднаха страшно ниско: фалшифицираха избори в САЩ пред целия свят-допуснаха възможно най-лошият имидж за страната, която все още е първа в света и се обявиха срещу институцията на президента. Това прави Тръмп още по-желан и по-силен кандидат за президент. Не съм сигурен, че е социопат, щото ако беше, никога нямаше да има такова огромно семейство, на което да разчита. Социопатите притежават неспособността да се пригодят в човешката среда. Тръмп не е със сигурност такъв. Що се отнася до вина.... на моите години съм стигнал до извида, че ако някой иска от тебе да се чувстваш виновен за нещо, то той е по-скоро дявол, отколко човек. Според обстоятелствата всеки действа в сибствен интерес и печели най-предвидливият, който е успял да проектира ситуацията и да предвиди възможните изходи.
    —цитат от коментар 81 на Trump


    Слава Богу,че правораздавателната система в САЩ е независима и не се интересува от измислените драсканици на левите демократи,иначе всеки щеше да влезе в затвора за клевета,както е в тоталитарните държави,като Турция,Китай и Русия да речем..

    shlshlshlshl
  90. 90 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3467 Любопитно

    До коментар [#50] от "Trump":Избрали са го защото е социопат и лъже без да му мигне окото. Гази наред, егоцентрик, опериран от чувство за вина, морал и срам. Има научни изследвания за еволюцията на социопатията- в древни времена за да водят войни с враждебни племена са се издигали индивиди с накъв профил. Сега също-Болсонаро, Джуджи, Тръмп, Ердо... Толкова за еволюционното ни развитие като цивилизация- искаме си вожд, осъзноването ни е в черно-бял модус-прищевките му да са закон за нас е ок, истина е само казаното от него и т.н.
    —цитат от коментар 70 на linard


    Точно така Линард, много добър психологически профил сте направила на патологичния лъжец Тръмпи Дъмби. +++

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  91. 91 Профил на qgq431135442
    qgq431135442
    Рейтинг: 58 Неутрално

    Рашков ?
    Тъп ли си ?

  92. 92 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3074 Любопитно

    До коментар [#86] от "Deaddark":

    Тук не съм ти разбрал иронията, аз такива епитети не ползвам освен в редки случаи като контрапункт както ти си направил.
    И все пак като оставим настрана гаврите, с какво демокрацията в САЩ е в опасност след станалото?
    Има разследване. Разследващите на даден етап отиват при съдията и трябва да го убедят, че има основания за обиск след което получават разрешение и го извършват. Така е по закон, така се действа и се е действало години наред. Това че е Тръмп налага различни правила и праг за неприкосвеност или какво?

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  93. 93 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2567 Неутрално

    До коментар [#80] от "vesolr":

    Е, от тази статия съм длъжен да се извиня. Твой ред е.
    https://m.dnevnik.bg/analizi/2017/05/29/2976232_ochakva_li_se_impiichmunt_na_trump/comments?ref=story_above

  94. 94 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3074 Неутрално

    До коментар [#93] от "Deaddark":

    Извинявам се.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  95. 95 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2567 Весело

    До коментар [#92] от "vesolr":

    Не съм казвал че демокрацията е в опасност, просто не стреляме тъмното че Тръмп е виновен. Сега, като търсих стари статии, видях Гозамбича и аналозите му от демократите. Едните мятат заклинания към Тръмп, другите към Хилъри. Ти обаче се сдържаш. Мои коментари не открих. Но търсачката зареди малко статии, вкл
    тези за Мюлър и Хилъри като кандидат-президент.

  96. 96 Профил на Ivo RadAr
    Ivo RadAr
    Рейтинг: 25 Неутрално

    Около Тръмпакът ще става все по сураво и кураво...Изобщо Тръмпотията беше най-гадното нещо , което се е случвало в американската политическа система. Опитите му да откъсне Америка от най-важните й съюзници и да смачка НАТО трябва да са предмет на ново разследване със съдебен резултат.

  97. 97 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3074 Любопитно

    До коментар [#95] от "Deaddark":
    Ами индиректно това казваш:

    До коментар [#12] от "samoedin":Напротив - ти разсъждаваш като комунист. И ти казвам разликата между демокрация и комунизъм:Демокрация - невинен, до доказване на противното;Комунизъм - виновен, до доказване на противното.При демокрацията не можеш просто така да влезеш у дома на някой, 'щото имаш значка и се имаш за Мръсния Хари.
    —цитат от коментар 25 на Deaddark



    Прекрасно знаеш, че влезлите не са Мръсни Харита на своя глава влезли и тарашили, а федерални служители, които влизат след получаване на подписано от съдия разрешение. Такава е процедурата прилагана многократно срещу разследвани, дори не всички от тях да са били обвинени, осъдени и пратени в затвора.
    Как би трябвало да действат служителите от ДоДж според теб - да закрият разследването и да не безпокоят Тръмп, изложи си по-ясно тезата.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  98. 98 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#26] от "Deaddark":Даваш доказателства за престъпленията им, разследват ги, доказват вината им и тогава ги тикваш в затвора. Така става в демокрацията, в тръмпокрацията такива като теб и Алекс Джоунс издават и изпълняват присъдите.
    —цитат от коментар 38 на vesolr


    Колко години трябва да дойажат,че Тръмп е виновен бе Вежди???Цялата власт е в левите ти демократчета сега,преди това имаше разследване от прокурор Мюлър и излезе ЕДНО ГОЛЯМО НИЩО!Това се казва ляв демократичен тероризъм и агентите на ФБР използват за този тероризъм..А Тръмп и Джулиани не са пътници,както се изцепи...____________________________________________________________________________________________________________________________________________________--

    Обискът го доказва. Има далеч по-меки форми разследващите да получат документи и други неща от разследвания. Да те събудят в 6 сутринта с думкане по вратата не е рутинна процедура. Джулиани е пътник.

    shlshlshlshl
  99. 99 Профил на svv03688321
    svv03688321
    Рейтинг: 559 Неутрално

    Кръв ще се лее и аз виждам вече това народа се вдига и вече е факт тоз път няма да им се размине те отново се подготвят да фалшифицират изборите техния бездарник съсипа Америка !

  100. 100 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    Кръв ще се лее и аз виждам вече това народа се вдига и вече е факт тоз път няма да им се размине те отново се подготвят да фалшифицират изборите техния бездарник съсипа Америка !
    —цитат от коментар 99 на svv03688321


    Инфлацията т.е скъпотията в САЩ е вече двуцифрена и рекорд като черна статистика . И левите демократи и марионетката им слийпи Джо са виновни за това,колкото и да бягат от отговорност..

    shlshlshlshl




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK