Трус в шведската политика: крайнодесните станаха втора сила на изборите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (131)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3638 Неутрално

    Етикетът "Крайнодесен" се лепи на всички, които не са съгласни имигрантите да им съсипват подредената страна. Това обаче също е крайно и явно е дошло времето да се промени.

    Еретик
  2. 2 Профил на yanakiev6
    yanakiev6
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Още едно наследство от най-голямата грешка на ЕС досега - Меркел.

  3. 3 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3760 Неутрално

    " Крайнодесните украсиха метровлак с цветовете си и надпис "Репатриационен експрес", а в "Туитър" написаха: "Добре дошли с еднопосочен билет. Следващат спирка: Кабул." И управлявалите досега социалдемократи обаче заложиха на същата карта, след като обвързаха ръста на престъпността именно с влезлите в страната, а министърът за имиграцията предложи в някои райони да има ограничение за броя на жителите, които не са от скандинавските държави."

    Когато милиони " бежанци" от Африка и Азия неканени нахълтат в дома ти и започне ръст в престъпността, кражби и изнасилвания от последователите на " мирната религия", а официалната власт започне да поучава колко толерантни трябва да бъдем срещу подобни изтъпления и безумия, няма как резултата да е по - различен от този ! Европа трябва да се затвори за ислямските пълчища и да разбере, че е дом на коренното си население, а не негова мащеха !

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  5. 5 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 870 Неутрално

    До коментар [#1] от "Костадин Иванов":

    Не, етикетът "Крайнодесен" се лепи само на онези, които внушават, че проблемът е в имигрантите, а не в куцащата интеграция.

  6. 6 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 1672 Неутрално

    Виждаме, че дори и социалдемократите, и либералите са против необузданата имиграция като първопричина за вилнеещата престъпност и културни трусове в обществото. Питам се, какво в такъв случай е крайнодясното на "Шведски демократи"? Че написали на вагона в метрото покана за репатриране на навлеците? Айде, по-сериозно таварисч Ангел Петров, опитай се да обясниш КОНКРЕТНО кое именно е дясното и кое е крайното на тази партия. И без евтини манипулации, моля.

  7. 7 Профил на Ехото на Гласът
    Ехото на Гласът
    Рейтинг: 395 Неутрално

    "Трус в шведската политика: крайнодесните станаха втора сила на изборите"

    Крайнолевите могат да домъкнат в Щвеция още нялко милиона от мюсюлманския свят и да направят крайнодесните първа сила в страната.

  8. 8 Профил на ZOV
    ZOV
    Рейтинг: 2071

    Бай, бай БЛАТО? 👋 Предстои да видим...!

  9. 9 Профил на libretto
    libretto
    Рейтинг: 504 Весело

    Дано скоро и в други европейски държави.
    Седмицата започва чудесно.

    Let's Go, Brandon! 😁😁😁
  10. 10 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 338 Неутрално

    Нищо разтърсващо. Както крайната дясна политика е опасна, така е и крайно лявата. Добре е да намират баланс, дори ако това значи да има крайнодесни в парламента им.

    You don't know what you don't know. Свободата струва скъпо, но робството - още повече!
  11. 11 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1808 Неутрално

    Това дневникарчетата да те наричат "крайнодесен" си е комплимент отвсякъде.

  12. 12 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 338 Неутрално

    До коментар [#1] от "Костадин Иванов":Не, етикетът "Крайнодесен" се лепи само на онези, които внушават, че проблемът е в имигрантите, а не в куцащата интеграция.
    —цитат от коментар 5 на iazdakaja


    Искаш да кажеш, че швеция е страна със куца интеграция? Честно ли?!?

    You don't know what you don't know. Свободата струва скъпо, но робството - още повече!
  13. 13 Профил на Бубенце
    Бубенце
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    Любим похват на либерастките медии е да внушават неистини чрез лепене на етикети. Фалшиви мисирки.

  14. 14 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2678 Неутрално

    Кат натягаш Едно дръвче то се огъва и може да се счупи.
    Хората нормалните се опитват да срежат Въжето.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  15. 15 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 1118 Неутрално

    Не, етикетът "Крайнодесен" се лепи само на онези, които внушават, че проблемът е в имигрантите, а не в куцащата интеграция.
    —цитат от коментар 5 на iazdakaja

    Рано понеделник сутрин е, а някои вече водят с цяла обиколка в състезанието за Мисъл на седмицата. 💀

  16. 16 Профил на sin mi
    sin mi
    Рейтинг: 3031 Неутрално

    Корените на партията могат да се открият в неонацисткото движение от средата на 90-те години. В последните 10-15 г. "Шведски демократи" се опитва да се разграничи от национализма и даването на приоритет на "местните", бели шведи -

    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    как да се разгранични , като очевидно приоритета на местните е отнет .
    Не е ли национално предателство да си затваряш очите , докато отнемат държавата от ''местните '' ????

  17. 17 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1856 Разстроено

    Големите маси мигранти, които експлоатират социалните системи без да имат принос в тях, хората, които искат да имат САМО права без задължения водят до този тъжен резултат!!!

  18. 18 Профил на Vøxy
    Vøxy
    Рейтинг: 335 Неутрално

    Еми години наред забраняваха дори да се спомене за безобразната престъпност и ноугоу-зоните в натъпканите с имигранти квартали. Дори промениха дефиницията на термина сексуално насилие, криеха броят изнасилени момичета и кой го е направил, какви може да са резултатите.... Време е крайнолевите тикви да си ходят и за малко повече нормалност.

  19. 19 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#12] от "meteowrite":
    Куца е и то много. То интеграцията е двупосочен процес! Няма значение че шведите се раздават, като има пълен бойкот от другата страна.
    Вчера гледах на Дойче Веле документален по темата. Една приютена в Германия авганистанка говори: “ Немско, немски, Германия, немско, немски, омързна ми, липсва ми нашата култура…”! Нагло същество! Като и липсва да се качва на самолета и да си отива в Кабул при талибаните!

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  20. 20 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 718 Неутрално

    Стига глупости! За какви "гангстерски убийства" говорите! Това са негри и араби които вилнеят из Швеция (и Финландия и Дания и Норвегия) и безнаказано грабят, изнасилват, убиват и тероризират местното население!

    Левундерските правителства в цял свят допуснаха това кощунство. В САЩ и Канада е същото, в Западна Европа е същото. Какво се правите че не знаета за какво всъщност става въпрос?

    На 2-ри октомври вечерта и тук ще квичите на умряло Възраждане като стане ВТОРА политическа сила, а на следващите избори догодина и ПЪРВА. На 8-ми ноември и левундерите в САЩ ще квичат на умряло когато MAGA Републиканците спечелят междинните избори. Забравихте се вече!

  21. 21 Профил на Ivan Ivanov
    Ivan Ivanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Най-големият Исторически парк в света до Варна поздравява Шведските Демократи за големия успех!

  22. 22 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 870 Неутрално

    До коментар [#12] от "meteowrite":

    Ами да.
    Като знам какви "топли сърца" имат шведите за новодошлите и какви перспективи се заформят за децата на африканските и афганистанските прошляци там, не се учудвам, че за някои младежи най-големият хайлайт е да се бият по стокхолмските улици...

    И изведнъж идват някакви тръмп-идиоти и заявяват, че всичко това нямало значение, важен бил цветът на кожата и броят на космите на брадата на бащата на Хасан... И нормалните шведи няма как да не се разтревожат...

  23. 23 Профил на Ivan Ivanov
    Ivan Ivanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#5] от "iazdakaja":

    И как се интегрират болни фанатици, които не могат да четат и пишат?!

  24. 24 Профил на strymski
    strymski
    Рейтинг: 890 Неутрално

    Ако на шведите им е дошло до гуша от манталитета на близкоизточните и всякаква друга паплач настанили се на социалната “шведска маса” , значи е време за сериозни промени в политиката на европейските държави.
    Всякаква измет незачитаща законите на страната домакин , да си ходи ! Стокхолм не е Кабул ! Европа не може да приеме всички от всякъде.

  25. 25 Профил на Изобличител
    Изобличител
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    И първа сила да станат вече е твърде късно. Промяната на етническия състав е необратима, а единственото решение е връщане на варварите изнасилвачи и терористи в страните им по първопроизход независимо переди колко години са дошли те или бащите им.

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  26. 26 Профил на yvd261139876
    yvd261139876
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#12] от "meteowrite":Ами да.Като знам какви "топли сърца" имат шведите за новодошлите и какви перспективи се заформят за децата на африканските и афганистанските прошляци там, не се учудвам, че за някои младежи най-големият хайлайт е да се бият по стокхолмските улици...И изведнъж идват някакви тръмп-идиоти и заявяват, че всичко това нямало значение, важен бил цветът на кожата и броят на космите на брадата на бащата на Хасан... И нормалните шведи няма как да не се разтревожат...
    —цитат от коментар 22 на iazdakaja


    Цветът на кожата няма никакво значение-не съм чул досега някой да има нещо против японските или корейските имигранти, които са с жълта кожа.
    А нормалните шведи се тревожат,че има 260 бомбени взрива за една година, 7000 изнасилвания и много други престъпления. Които са извършвани основно от имигранти от Азия и Африка.

  27. 27 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1662 Весело

    Поздравления за шведите! И съболезнования за "шведите".

  28. 28 Профил на meteowrite
    meteowrite
    Рейтинг: 338 Неутрално

    До коментар [#12] от "meteowrite":Куца е и то много. То интеграцията е двупосочен процес! Няма значение че шведите се раздават, като има пълен бойкот от другата страна.Вчера гледах на Дойче Веле документален по темата. Една приютена в Германия авганистанка говори: “ Немско, немски, Германия, немско, немски, омързна ми, липсва ми нашата култура…”! Нагло същество! Като и липсва да се качва на самолета и да си отива в Кабул при талибаните!
    —цитат от коментар 19 на vladek


    Да, в този смисъл че интеграцията е двупосочен процес съм напълно съгласен. Разбирах критиката към шведската интеграция, че един вид е неглижирана или недофинансирана, която не е. Просто е безрезултатна, все едно се опитват да интегрират e^x.

    You don't know what you don't know. Свободата струва скъпо, но робството - още повече!
  29. 29 Профил на Q q
    Q q
    Рейтинг: 15 Неутрално

    В Швеция няма нищо близо до "крайно-дясна" партия, не разбирам защо лепват този етикет на всяка партия в Европа която се изправя против статуквото.

  30. 30 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1662 Весело

    Пожелавам на всички европейски държави, както и на американските, десни и още по-десни партии!

  31. 31 Профил на Debel Maymun
    Debel Maymun
    Рейтинг: 8 Неутрално

    За разлика от повечето крайнодесни в Европа, тези не са путинисти, дори са анти-путинисти и са по-близо до украинските и полските патриоти, отколкото до френските измикяри като Льо Пен. Така че победата им напълно ме устройва, съжалявам само че са на второ, а не на първо място.

  32. 32 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3970 Любопитно

    Нищо разтърсващо. Както крайната дясна политика е опасна, така е и крайно лявата. Добре е да намират баланс, дори ако това значи да има крайнодесни в парламента им.
    —цитат от коментар 10 на meteowrite


    Именно. И в този смисъл има нещо интересно в статията и цитирам: "В замяна на това сътрудничество "Умерените" - които досега бяха втора политическа сила, но са изместени от "Шведски демократи" - ще излъчат кандидат-премиер и това вероятно ще бъде лидерът им, Улф Андерсон." ... тоест в дясната коалиция, която най-вероятно ще управлява премира ще бъде от партията на "Умерените", а не на "Шведските демократи". В тяхната коалиция впрочем ще има и други партии.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  33. 33 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2058 Неутрално

    Трус в шведската политика: крайнодесните станаха втора сила на изборите
    ===================
    Следваща е Италия да бъде първа сила.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  34. 34 Профил на rch191132909
    rch191132909
    Рейтинг: 15 Неутрално

    Абсолютно нормално. Създадоха огромен проблем и несигурност в страната с мигрантите — в резултат гражданите подкрепят такива, които искат да се разкара това.

    Каквото си надробиш, това ще сърбаш.

  35. 35 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3970 Весело

    До коментар [#20] от "theduloclan":

    Хаха... само в твоите болни фантазии партия Израждане да стане първа политическа сила в България. Същата работа и с смешната фантазия Тръмпи Дъмби да стане отново президент на САЩ. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  36. 36 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3506 Весело

    И какво сега? Няма да строим повече комунизъм и социалдемокрация ли? Аз съм шокиран!

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  37. 37 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 530 Неутрално

    До коментар [#20] от "theduloclan":
    Има голяма разлика от Швеция! Възраждане са талибани, руски талибани. Правилното решение у нас е КОД! N° 11

  38. 38 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 1476 Неутрално

    До коментар [#5] от "iazdakaja":

    Ми тя куца точно заради “нарурата” на башибозука, който не търпи цивилизация.

  39. 39 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 1817 Неутрално

    Може би това е знак, че в Швеция вече са влезли достатъчно лекари и инженери от чужбина.

  40. 40 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 870 Неутрално

    До коментар [#26] от "yvd261139876":

    Точно за това говорим - японските младежи са култивирани от развитата японска държава - някой е свършил работата. И има готов продукт, който всеки ще лапне.
    А афганистанците са в "суров вид" и шведите трябва да свършат работата, но се провалят. Това е темата.

  41. 41 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    Любим похват на либерастките медии е да внушават неистини чрез лепене на етикети. Фалшиви мисирки.
    —цитат от коментар 13 на Бубенце


    Не оспорвам тезата, че емигрантския поток трябва да бъде контролиран и регулиран. Да няма въобще такъв е друг вид утопия. Погледнете САЩ и Русия ( давам ги двете, за да не се делим на про и анти) и ще видите, че навсякъде е шарено. Да не говорим, че потока към САЩ и богатите страни от ЕС ( липсата на такъв към Русия е друга тема) е огромен, постоянен и няма нищо общо с религиозните мотиви. Напротив, всички, включително 1-2млн наши сънародници, са водени от желанието за по-добър живот.
    Но аз ви цитирах заради вашето мнение по въпроса за етикетите. Като наричате една медия/партия/група хора либерастка/и, това не е ли етикет?
    Така че, хайде наистина да не си лепим етикети, а да се опитаме с доводи да си казваме мнението, което няма как да се хареса на всички, нали така?

  42. 42 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3506 Весело

    До коментар [#13] от "Бубенце":

    Това си си чисто комунистически похвати и нямат нищо общо с Волтер и свободата/либералността.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  43. 43 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3970 Весело

    "За човек в неговото положение Чарлз беше глупав да рискува всичко с Камила", каза принц Филип, съпругът на Елизабет, в писмо до Даяна. "Не мога да си представя някой нормален да те напусне заради Камила."

    Хаха... е, това трябваше да го кажеш на сина си Чарлс най-добре. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  44. 44 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 1817 Неутрално

    До коментар [#4] от "clarkv622":
    "Педераститете в цяла Европа търпят крах.
    Добри новини от всички краища на Европа."
    ________________
    Само в България левите партии не са ориентирани към г@йовете и имигрантите, а парадоксално отделни десни политици им симпатизират.

  45. 45 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 238 Неутрално

    До коментар [#1] от "Костадин Иванов":

    Това се нарича крайно ляво. Нищо, че либерал глобалистите се смятат повече за центристи.

  46. 46 Профил на Longanlon
    Longanlon
    Рейтинг: 1367 Неутрално

    След като и социалдемократите се обявиха против неконтролируемата емиграция, с какво Шведските демократи са "крайнодесни"?

    http://kaka-cuuka.com
  47. 47 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 238 Любопитно

    До коментар [#5] от "iazdakaja":

    Как се интегрират такива мигранти? Я дай формула за успех!

  48. 48 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 870 Неутрално

    До коментар [#38] от "Хюго Босов":

    Глупости - същия "башибозук" съм го виждал примерно в южна Германия - няма никакви подобни простотии - всички са под разпределение и бачкат яко и всичко е по конец. Но там действа здрав католически "боен дух". По на север нещата явно се разгащват...

    Мигрантите са като актьори - няма значение какви са, а в какъв филм ще ги вкараш.

  49. 49 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2406 Неутрално



    Педераститете в цяла Европа търпят крах.Добри новини от всички краища на Европа.
    —цитат от коментар 4 на clarkv622


    ——
    Ха-ха
    Следващите са Италия на 25.09., там обаче националистите ще са първи.

    Любовта ще спаси света!!!
  50. 50 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 238 Неутрално

    До коментар [#19] от "vladek":

    Така е най-добре. Да си пази културата в родината. А те идват, защото бягат от циганията в къщи, превръщайки приемащите ги страни в същата цигания. И се оплакват отгоре на всичко.

  51. 51 Профил на Българин Бг
    Българин Бг
    Рейтинг: 258 Неутрално

    Крайнодесни защо не искат убийствата, престрелките, бандите и престъпността да продължават?

  52. 52 Профил на ДTБ
    ДTБ
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#1] от "Костадин Иванов":Не, етикетът "Крайнодесен" се лепи само на онези, които внушават, че проблемът е в имигрантите, а не в куцащата интеграция.
    —цитат от коментар 5 на iazdakaja


    Вземи си вкъщи 10-ина нигерийци, и ни дай пример за правилна интеграция.

  53. 53 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 238 Неутрално

    До коментар [#29] от "Q q":

    Точно, защото се изправя и пречи. Понеже крайно ляво не върви да се каже, казват крайно дясно.

  54. 54 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 530 Неутрално

    Няма лошо шведите да затегнат контрола. От българи, живеещи там от 70-те години, знам че шведите са прекалено наивни към чужденците. Българска лекарка първа доказва със статистика, че мигранти са причина за бума на изнасилвания. Не знам само каква е позицията на Шведски демократи към Путлер. Ако са анти-кремъл - браво!

  55. 55 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 238 Неутрално

    До коментар [#41] от "tsvetko_51":

    Русия е на второ място след САЩ по приток на мигранти. Но повечето са от бившите републики на СССР.

  56. 56 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1856 Весело

    До коментар [#47] от "Vlado Nikolov":

    "Най-успешна" е "интеграцията" на кавзазците, таджиките, узбеките.....в североизточните степи и блата- там е земният "рай"!!!

  57. 57 Профил на Българин Бг
    Българин Бг
    Рейтинг: 258 Неутрално

    ...
    Не знам само каква е позицията на Шведски демократи към Путлер. Ако са анти-кремъл - браво!
    —цитат от коментар 54 на Мавродинов


    Една от най-антируските партии в Европа са:

    In 2022 an analysis of votes relating to Russia in the European Parliament found that the Sweden Democrats were the 10th most critical party in the parliament having voted against Russian interests 93 percent of the time. The report found that among all Swedish parties the Sweden Democrats were the most critical of Russia.

  58. 58 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3506 Весело

    До коментар [#48] от "iazdakaja":

    Къде си го "видял" това? В Бавария или в Баден-Вюртемберг? Аз други неща видях там.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  59. 59 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 238 Неутрално

    До коментар [#56] от "selqnin":

    Който не спазва правилата влиза в затвора и го изхвърлят обратно. Със забрана за влизане.

  60. 60 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 870 Неутрално

    До коментар [#52] от "ДСиБ":

    Ще си взема вкъщи 10-ина нигерийци ако ти си вземеш 10-ина българи!
    После може да проверим къде е цапано и крадено повече, ама да няма изненади?

  61. 61 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7295 Неутрално

    До коментар [#53] от "Vlado Nikolov":

    То е едно и също, еднакво вредно.

  62. 62 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 1662 Неутрално

    За разлика от повечето крайнодесни в Европа, тези не са путинисти, дори са анти-путинисти и са по-близо до украинските и полските патриоти, отколкото до френските измикяри като Льо Пен. Така че победата им напълно ме устройва, съжалявам само че са на второ, а не на първо място.
    —цитат от коментар 31 на Debel Maymun


    Няма как да има човек или партия, който хем да е десен, хем да е за путин. Това е противоречие, защото путин не е десен.
    Въпросните платени партии не са десни, само се преструват на такива. Като ДБ, например.

  63. 63 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2406 Неутрално

    Няма лошо шведите да затегнат контрола. От българи, живеещи там от 70-те години, знам че шведите са прекалено наивни към чужденците. Българска лекарка първа доказва със статистика, че мигранти са причина за бума на изнасилвания. Не знам само каква е позицията на Шведски демократи към Путлер. Ако са анти-кремъл - браво!
    —цитат от коментар 54 на Мавродинов


    -----------------
    борбата е между евро-атлантизма и традиционните ценности. Евро атлантик е Байдън, Тръмп не е.

    Любовта ще спаси света!!!
  64. 64 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1367 Неутрално

    Не са крайнодесни. По-скоро са реакция на наивната шведска имиграционна политика. Но в “политкоректна“ Европа така му се казва - крайнодесен. В Швеция крайнодесните са някакви маргинали и не участват в парламентарната политика.

    E PLVRIBVS VNVM
  65. 65 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 362 Неутрално

    Вторият акъл на шведа най-сетне дойде.

  66. 66 Профил на TM
    TM
    Рейтинг: 666 Неутрално

    До коментар [#26] от "yvd261139876":Точно за това говорим - японските младежи са култивирани от развитата японска държава - някой е свършил работата. И има готов продукт, който всеки ще лапне.А афганистанците са в "суров вид" и шведите трябва да свършат работата, но се провалят. Това е темата.
    —цитат от коментар 40 на iazdakaja


    Ама какво значи "някой друг е свършил работата"?! Та те японците сами са си се развили. "Готов продукт" са станали сами, не са чакали някой да ги итнегрира някъде си. Айде стига глупости.

  67. 67 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 870 Неутрално

    До коментар [#58] от "trollhunter":

    Кои неща си видял там? 48 застреляни за 6 месеца или просто брадата на някой в метрото ти се е видяла неестетична..?

  68. 68 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    Нещата са изтървани вече.Ако ограничат имиграцията и започнат да депортират(слабо вероятно) ще ограничат захранването на паралелните общества. Но престъпните структури вече са здраво вкоренени на местна почва от хора, които са второ поколение шведи. Тях не можеш да депортираш.Тук вече опира до право прилагане.

  69. 69 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 362 Неутрално

    До коментар [#40] от "iazdakaja":
    Точно за това говорим - японските младежи са култивирани от развитата японска държава - някой е свършил работата. И има готов продукт, който всеки ще лапне.
    А афганистанците са в "суров вид" и шведите трябва да свършат работата, но се провалят. Това е темата.

    Тази "работа" никое общество не може да свърши.
    Японците са продукт на хилядолетно налагане на традиции и норми на поведение, затова живеят в чиста, подредена и богата държава.
    Афганците са продукт на племенни общества, от хилядолетия воюващи помежду си и с външни врагове, няма как да бъдат интегрирани, чипът им е такъв.

  70. 70 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3506 Неутрално

    До коментар [#67] от "iazdakaja":

    Няма да цитирам "статистика" какво става там.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  71. 71 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 248 Неутрално

    разликата между Швѐция (Кра̀лство Швеция) и Великобритания (Обединеното кралство)

    Държавата Швѐция (Кра̀лство Швеция) функционира с конституция (конституционна монархия) и монарх (кралица/крал), който няма право на политическа власт, и е формален държавен глава със символични/представителни функции (раздава награди, включително и Нобеловите награди, с изключение на наградата за мир, която се връчва в Осло)...

    Държавата Великобритания ("Обединеното кралство") функционира без конституция (парламентарна монархия) и монарх (кралица/крал), който има право на политическа власт, и е действащ държавен глава с реална върховна власт (последната дума), което си е "авторитаризъм" (еднолична власт)...

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  72. 72 Профил на daikon
    daikon
    Рейтинг: 46 Неутрално

    До коментар [#5] от "iazdakaja":

    Швеция е единствената държава от ЕС, която е в топ 10 по брой изнасилвания на 100 хил. души. Тя се нарежда на пето място и е в компанията на страни като Суринам, Бермуда, Южна Африка и Лесото. Тези изнасилвания са пряко следствие от куцащата интеграция нали? Демек, Мохамед ако имаше работа, нямаше да продава дрога и да изнасилва?

  73. 73 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 870 Неутрално

    До коментар [#66] от "T.M.":

    Точно за това говорим - японците са се развили за хиляди поколения, а сега някои очакват от второто поколение на едни афганистански нещастници, оставени на самотек в едно стокхолмско гето да постигнат чудеса!
    Ми аз даже съм учуден колко малко престъпност имат, предвид рамковите условия...

  74. 74 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 248 Неутрално

    разликите между Швѐция и Великобритания

    Държавата Швѐция (Кра̀лство Швеция) функционира с конституция (конституционна монархия) и монарх (кралица/крал), който няма право на политическа власт, и е формален държавен глава със символични/представителни функции (раздава награди, включително и Нобеловите награди, с изключение на наградата за мир, която се връчва в Осло)...

    Държавата Великобритания ("Обединеното кралство") функционира без конституция (парламентарна монархия) и монарх (кралица/крал), който има право на политическа власт, и е действащ държавен глава с реална върховна власт (последната дума), което си е "авторитаризъм" (еднолична власт)...

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  75. 75 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2746 Неутрално

    Спомням си как крайнодесният крал на Швеция се яви по телевизията и най-неонацистки изрази притеснение от некаква си фейк престъпност.

    Няма да успеете да пробутате Русский мир и, колкото и да държите "ротвайлера" най-отгоре, британската монархия ще си остане популярна -- защото Великобритания запази моралния компас, докато други чакаха Украйна да падне.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  76. 76 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 248 Неутрално

    До коментар [#75] от "Един вампир броди из Европа":

    във държавата Великобритания (Обединеното кралство) престолът на кралица/крал се наследява догматично ("по божия милост") от първородния принц/принцеса - без провеждането на гласуване/избори от населението, което няма нищо общо с "демокрацията" (народовластието)...

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  77. 77 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1856 Весело

    До коментар [#55] от "Vlado Nikolov":

    Североизточните степи и блата са на "второ място" само по
    -алкохолизъм;
    -наркомании;
    престъпност;
    -неумитост....

  78. 78 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1856 Неутрално

    До коментар [#59] от "Vlado Nikolov":

    "правилата" - в сатрапията???
    Чувството ви за "хумор" е переверзно!!!
    "Алкашки, Сър"!!!

  79. 79 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 870 Неутрално

    До коментар [#70] от "trollhunter":

    О, аз не казвам, че южногерманците са перфектни в интеграцията на чужденци, но очевидно са пъти по-добри.
    Значи въпросът не е до материала, а кой работи с материала.

  80. 80 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1731 Неутрално

    според Дневник всички, които не са съгласни хора със съвсем друго ниво на културно развитие да им съсипват държавите са КРАЙНОДЕСНИ?!?

  81. 81 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 248 Неутрално

    До коментар [#75] от "Един вампир броди из Европа":

    във държавата Великобритания (Обединеното кралство) монархът (кралица/крал) има право на всичко, дори да отмени всяко решение/закон, което е било прието от светската власт (Парламент от двукамарна палата - Камарата на лордовете (горната) и Камарата на общините (долната) заседават отделно и се избират/сформират на различни принципи. Камарата на лордовете се състои от 26 висши духовници, 92 наследствени перове и 500 пожизнени лордове. Камарата на общините има 659 места)...

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  82. 82 Профил на Умнокрасив гербераст от Позитано
    Умнокрасив гербераст от Позитано
    Рейтинг: 972 Неутрално

    Вие продължавайте да наричате всеки дръзнал да се опълчи срещу безумието завладяло Европа, крайнодесен и всички останали опорки, пък после се чудете, защо въпросните крайнодесни са във възход навсякъде. Вместо да повтаряте, като папагали, заучени фразички, идете на място, направете един безпристрастен репортаж, на какво са заприличали някога прекрасни европейски градове, като Малмьо например и повярвайте, дори на вас, които пишете поръчкови статии за да обслужвате спонсорите си, ще ви се изясни защо "крайнодесните" печелят.

    Шумът нищо не доказва. Кокошката, снесла яйце, понякога кудкудяка толкова силно, като че ли е снесла малка планета.
  83. 83 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4729 Неутрално

    В Швеция няма нищо близо до "крайно-дясна" партия, не разбирам защо лепват този етикет на всяка партия в Европа която се изправя против статуквото.
    —цитат от коментар 29 на Q q


    Питай Аце Петроски.

  84. 84 Профил на ocb35646867
    ocb35646867
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ще им дойде акълът и на швеците, ама късно ...

  85. 85 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 238 Любопитно

    До коментар [#61] от "Роси":

    От кога искането за спазване на правилата пречи? И се нарича крайно дясно?

  86. 86 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 870 Неутрално

    До коментар [#72] от "daikon":


    Демек, Мохамед ако имаше работа, нямаше да продава дрога и да изнасилва?
    —цитат от коментар 72 на daikon


    И Мохамед и Михаил и Майкъл и Момбодомбо - важи еднакво за всички.
    Ти що почна точно от Мохамед? Като някоя английска баба, дето все само поляци и българи са й виновни...

  87. 87 Профил на clint_eastwood
    clint_eastwood
    Рейтинг: 821 Неутрално

    Не ги знам колко крайдесни са наистина, но ако правите простотии като вкарването на бежанци от мюсюлмански средновековни държави, така че да станат 10% от населението за 5 години, е напълно нормално да очаквате реакция.

  88. 88 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 2746 Неутрално

    До коментар [#75] от "Един вампир броди из Европа":във държавата Великобритания (Обединеното кралство) престолът на кралица/крал се наследява догматично ("по божия милост") от първородния принц/принцеса - без провеждането на гласуване/избори от населението, което няма нищо общо с "демокрацията" (народовластието)...
    —цитат от коментар 76 на HUMANOID


    Избори за крал може само славиту да измисли -- Ваша милост изглежда ходите на много концерти.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  89. 89 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5447 Неутрално

    Не става само със свободия.
    Ред и закон трябва!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  90. 90 Профил на HUMANOID
    HUMANOID
    Рейтинг: 248 Неутрално

    До коментар [#88] от "Един вампир броди из Европа":

    ама то там няма и избори за всички депутати...

    във държавата Великобритания (Обединеното кралство) светската власт (Парламент от двукамарна палата)

    Камарата на лордовете (горната) и Камарата на общините (долната) заседават отделно и се сформират на различни принципи, а именно:

    Камарата на лордовете (горната) се състои от 26 висши духовници, 92 наследствени перове и 500 пожизнени лордове (не се избират от народа)...

    Камарата на общините (долната) има 659 представители/места (избират се от народа чрез гласуване/избори)...

    България е длъжна да има - социална икономическа доктрина - провъзгласено е в преамбюлът на Конституцията - "...прогласяваме своята решимост да създадем демократична, правова и социална държава...") и трябва да се направи данъчна реформа...
  91. 91 Профил на blahblah
    blahblah
    Рейтинг: 339 Неутрално

    Каква втора сила щом са с равни гласове и не е ясно преди сряда кой е спечелил? Шведското феминистко правителство въвеждаше безумства като например феминистко почистване на снега, а същевременно от години остави проблемът с липсата на интеграция на техните мюсулмани да заври и закипи!
    Познавам страхотни мюсулмани, родени в Швеция -- шведски учени от ирански произход, но проблем си има.

    П.С. глобалното ляво се подиграваше на Тръмп, когато беше туитнал нещо за Швеция и какви фейк нюз бил разпространявал, фактчекваха го и тн., но всеки с минимален здрав разум знае и вижда, че проблемът с мигрантите не само е огромен, това е нерешим проблем за поколения напред.

  92. 92 Профил на Debel Maymun
    Debel Maymun
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#62] от "Тангра":

    Съгласен, така че нека уточня - обичайно описваните като "крайнодесни" от масмедиите.

  93. 93 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3638 Любопитно

    До коментар [#1] от "Костадин Иванов":Не, етикетът "Крайнодесен" се лепи само на онези, които внушават, че проблемът е в имигрантите, а не в куцащата интеграция.
    —цитат от коментар 5 на iazdakaja


    Ти колко мигранти си интегрирал досега? Да си чувал, че не искат да се интегрират?

    Еретик
  94. 94 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2784 Весело

    Съвсем очаквано. Либералите смятат, че ще налагат силово ценностите си чрез цензура и репресии срещу инакомислещите и ще им се размине.
    Спомнете си случая със зъболекаря, който изпадна в немилост и практиката, уволнен и съсипан заради предложението да се определя възрастта на мигрантите по зъбен статус и други методи, използвани в криминалистиката.
    https://webcafe.bg/index.php/svyat/462155933-po-zabite-shte-gi-poznaete.html?amp=true
    Ей така действат либералите с несъгласните: преследване и терор.

  95. 95 Профил на abc
    abc
    Рейтинг: 1072 Неутрално

    От Афганистан за Европа идват само хубави неща университетски преподаватели, изтъкнати нобелови лауреати, медици, ядрени физици и много химици. Страната задоволява световния глад за високо технологична селскостопанска продукция от огромните си макови насаждения. Абе с две думи люлка на цивилизацията и прогреса, кой няма да иска такива емигранти?

  96. 96 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2232 Неутрално

    За съжаление, силно се съмнявам нещо да се промени.

    Може да затегнат правилата за бъдещи, но тези трудно ще ги върнат обратно. А и с престъпността трудно ще се справят.

  97. 97 Профил на Hristiyan Hristov
    Hristiyan Hristov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    “Краен” има за синоним думата “окончателен” за едно от значенията си.

    Крайнодесен по политическия спектур би била политическа сила, която не че иска да гони, а да вкарва в концлагери или директно да избива всеки. Това е крайност.


    Да искаш подредената ти държава да не се пълни с хора, които не само нямат намерение да се интегрират, ами и имат намерение да променят изцяло политическия и социалния живот, не е крайност. Крайност е да не го искаш, въпреки че всички статистики и всяка логика, дори и извън страната то сочи само следното - никаква интеграция, шоков скок на престъпленията дотам, че да не се съобщават статистики повече. Прави се в Америка за чернокожите, прави се в Швеция за мюсюлманите. Швеция е на 5-то място по изнасилвания на 100 000 души население. Скокът е с над 400% за последните 30 години. Знаем, че не са мъжете-шведи, защото голяма част от тях дори нямат интерес към жени или секс изобщо.

  98. 98 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 870 Неутрално

    До коментар [#93] от "Костадин Иванов":

    Искат, искат да се интегрират... Както разказах, видях в южна Германия много добри резултати!
    Поне много по-добри от шведските.

  99. 99 Профил на daikon
    daikon
    Рейтинг: 46 Неутрално

    До коментар [#86] от "iazdakaja":

    Почнах от Мохамед, защото 58% от всички изнасилвания са дело на имигранти.

  100. 100 Профил на nniiikk
    nniiikk
    Рейтинг: 338 Неутрално

    Как пък никъде не сте толкова, когато добър резултат имат „КРАЙНО леви", нео-болшевики, комунисти?!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK