Не, китайците са пухкави зайчета. Мистериозното измиране на китайски милиардери не е същото като с руските олигарси. Това е бизнес партньорство, не зависимост. За Тайван не питайте, за Тибет също.
Нищо не научиха от баба Меркел. Върза ги безалтернативно към Кремлинското джудже за газ, сега е война, ау, газ нЕма. Сега се връзват към Мечу Пух от Китай, след 10-ина години ще видят, че и морски транспорт нЕма да има.
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
Поредната германска глупост. Първо докараха огромна зависимост на Европа от Русия, а сега правят същото с Китай. И един ден като китайците решат да проведат някоя "специална операция" в Тайван, какво правим?
Това можеш да го твърдиш ако няма последващ контрол, както в България. При сделки като с Камчия например, имаме всички възможности да си възстановим собственоста, но никой дори не поглежда натам, да не говорим, че никой няма топки да го направи. Под 25% е компромис, който и на мен не ми харесва, но виж при гърците и хонландците какви са процентите за китайците в пристанищата им и тогава праскай генерални заключения. Сигурна съм, че при всички предупреждения и горчивия опит със СП2 германците ще си вържат гащите за контрола над терминала.
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympics
Те зависят от Износът. Цялата им Икономика е за Експорт. Но са достатъчно Големи и силни за Кйтай да бе смее да ги пипне. Видя ли как с Един подпис взеха Газохранилището на Газпром?
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
Германия вече забрави поуката от създаването на зависимост от Путин; сега ще опита същото със Си... При това, веднага след като Си направи завой в посока повече национализъм и социализъм (известен още като национал-социализъм)...
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
американците натискали Израел заради китайското пристанище в Хайфа:TEL AVIV: American officials have continued to press their Israeli counterparts about espionage concerns related to a Chinese-built port in Haifa, suggesting that the Israelis conduct regular inspections of heavy machinery there to ensure nothing nefarious is afoot, Israeli defense sources told Breaking Defense. https://breakingdefense.com/2021/10/us-presses-israel-on-haifa-port-amid-china-espionage-concerns-sources/
АБЕ РАЗДАЙТЕ Я ЕВРОПАТА БЕ, то това е и целта на всички наоколо. Еб@х ви и в малоумниците. Европа наистина е загниваща цивилизация, децата и внуците ще живеят в китайско-американска колония, заради оялите се дебелогъзи чиновници из адмистрациите по Берлин, Франкфурт, Брюксел и ПАриж...
Хмм, на пръв поглед звучи малко стряскащо, но сигурно някой има интерес за такъв дял.. 🤔 Може би технологии, оборудване и ноу-хау, а и делът не е "мажоритарен", все пак. Добре е да споменем, че сред първите 20 пристанища по света, цели 12 са китайски (начело с Шанхай), а Европа е представена само с Ротердам и Хамбург, чиито обороти са десетки пъти по-малки от шанхайския. Нещата в глобалния свят опират до взаимна изгода, баланс и интереси, а протекционизмите и (псевдо)националните интереси останаха в 20 век.
Най-високите препятствия са тези, които сами си поставяме.
Хммм... „Боли, сърби, драго ми е“ – стара европейска поговорка на мераклиите, е... има и типично българска, ама не е за форума, защото е силно наурална (по-мека форма на цинизъма). Поздрави от Isla Robinson Crusoe.
Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези които знаят това което пишат.
Тези пак правят това, което не трябва да се прави. Цел номер 1 на Европа в момента трябва да е намаляване на зависимостта от Китай, защото тя в момента е много голяма. След последния конгрес в Китай рискът от инвазия в Тайван се увеличава, а не намалява и отсега трябва да се работи по намаляване на зависмостта от Китай, а не като стане белята.
единственото което постигнаха е да се вдигнат дневните чартърни ставки на елеенджи танкерите до половин милион и таксите за съхранение на газа в депата .тежкото крабно гориво с ниско съдържание на сяра и дизела също скочиха . тва се отразява цялостно на линиите на доставки и вдига цените на най-ползваните и търгувани стоки .
"Коско" обаче вече има дял в пристанищата на Ротердам, и Антверпен, контролира и това в Пирея."
Това беше важна подробност по темата. Пристанищата в Ротердам (Нидерландия) и Антверпен (Белгия) са двете най-големи в Европа. След като там Коско не е създал някакви проблеми досега, не виждам какъв е проблема да има малък дял от пристанището в Хамбург.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Карл Маркс, Хитлер, Зелен талибанизъм, Затваряне на АЕЦ-ове, Русофилия, а сега и обвързване с китайската диктатура. Немците са царе на вредните политически идеологии.
Така е, не бива да се драматизира много тази новина.
П.П. Иначе в криза се намира не само Китай, но за съжаление също така САЩ, ЕС и Великобритания.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Няма страшно. Това е отработена схема в Германия и Австрия. След няколко годи геносе Шолц ще се пенсионира в управителния съвет на някоя Китайска компания със хубава секретарка и €1, €2 милиона на година.
Не става ясно защо Китай трябва да има дял в пристанище, за да може въпросното да запази конкурентноспособност? Логично е ако имаш дял да си намалиш разходите за транспорта понеже част от печалбата на пристанището идва при теб, което би довело до това китайското карго да минава през пристанища с китайска собственост, но дали искаме точно това?
Това руснаците сте големи тъпаци! Защо трябва да се затваря Американския университет? Не може ли да има Американски и Китайски и Японски и Руски ако щеш? Още в НРБ си бяхте такива гьонове, Все забранявахте, все затваряхте, затова и до там я докарахте.
California Über Alles
"Коско" обаче вече има дял в пристанищата на Ротердам, и Антверпен, контролира и това в Пирея." Това беше важна подробност по темата. Пристанищата в Ротердам (Нидерландия) и Антверпен (Белгия) са двете най-големи в Европа. След като там Коско не е създал някакви проблеми досега, не виждам какъв е проблема да има малък дял от пристанището в Хамбург.
Хммм... и кое не е вярно за немците което съм написал? В Германия пресата и медиите се занимават или с енергийната криза, като следствие на войната в Украйна или напоследък с Китай. Ееееее ... ама „Не може хем това в онова, хем душата - в Рая!“ или ... бъркам нещо? Поздрави от Isla Más a Tierra.
Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези които знаят това което пишат.
Китайците май не са си научили урока, сега САЩ като им наложи санкции заради тайван, и след като ЕС ги определиха като заплаха, следват санкции и от ЕС и хоп - замразяване, конфискация на активи и китайците остават без дялове в пристанищата
Фондация "Америка за България" финансира проект на "Икономедиа"
25% са достатъчни за да виждаш всяко болтче на всеки контейнер от къде идва, за къде отива, кой го изпраща на кого. 25% също са достатъчни да влияеш на това кои товари да минават първи и кои да чакат. Преди 15тина години Дубай искаше да купи голямо пристанище в САЩ. Републиканците донесоха от 9 кладенци вода, как всичко щяло да бъде под Американски контрол, как всичко е ОК. Общесвенпто мнение обаче беше толкова силно против, че се принудиха да се откажат от сделката. На немско-говорящия тулуп му дай да преживя наденица и да лочи бира и не го питай за нищо. Продадоха ЕС на Путин, сега ще се пробват с Китай.
California Über Alles
Ще бъде забавно да се види дали когато започне тайванската спецопеация на Китай, германците ще посмеят да национализират китайски активи и какво ще им се случи :)))
Бомбата я заложиха САЩ, когато взривяваха Северен Поток! В Германия негодуванието от това е огромно! Германия е отразяна от Русия и не иска да бъде отразяна от Китай. Китай е важен търговски партньор на Германия и не взривява инфраструктурата й. Винаги съм казвал, че Китай е враг номер 1 на СА а не Русия. Или както каза генерал Патон We have defeated the wrong enemy! T.e. вместо с Германия е трябвало да воюват с Русия. Та и сега вместо само с Китай се навират в конфликт с Русия.
Само простите хора си мислят, че има прости неща!
Китай не участва в санкциите и освободен от тях . В статията най важния пасаж е че Китай няма вето и като собственик на част от пристанището ще доставя свобадно стоки отвсякъде към Германия ..Чудесно за германския народ и бизнес ..Изиграха продкубаните ястреби .
Сега и германците станаха ретроградни. Франция отдавна ги знаем за путинисти, Италия са фашисти - е то не остана голяма европейска държава, която да следва стриктно новата партийна линия!
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
Начи след някоя и друга година историята с Русия и Украйна ще е на задна линия, тогава ще започнат историите за това, колко опасен е Китай, как не трябва да се прави бизнес, може и санкции да има - особено ако се вземе Тайван. Пак ще има кризичка, матряла пак ще затяга колана, пак ще има голям лош брат и пр.
А едни чичковци(по целия свят, не в определена държава) чак ще направят пари и още една крачка към все по-голямо и голямо световно господство, със закони над националните, с политика над националната. Звучи като кофти сайфи роман, ама натам отиват нещата.
Негодувание е слабе дума . Германците знаят че американците взрвиха Северен поток и че целта им е да ги направят слаби и бедни и зависими . Германците считат американците за ней големия си враг ..и това е факт За това кърсят и намират начин да се отскубнат от хватката на кобрата с Китай и Русия зад катайците .
Понтиф, подобна информация е публична, поне в Германия де, не зная при вас във САЩ може и да не е...насй много да трябва да си платиш за по подробна разбивка ако ти трябва такава...
Във вашият случай от преди години (ако за един и същ си пишем разбира се) искаха оперативен контрол не само дял и затова с право ги отрязахте...
Естествено, нали господарите от САЩ не са разрешили.
Читателю, да си представим, че си идиот. И да си представим, че си член на Конгреса. О, повтарям се!“
Марк Твен
Руснаците изпитват органична омраза към САЩ. И всичко това е, защото не могат да търпят свободни и богати хора.... Руснакът има две мечти: 1.Да унищожи Америка. 2.Да спечели зелена карта...
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
ОЖАСТ!!! Няма ли някоя американска фирма, която да иска да вземе под наем това пристанище? Ми ако немците го дадат на китайците, Европейският съюз ще започне да умира! Ако го даде на американците, тогава ще живей!
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
Муцка, малко сте изостанала с матрияла. Потърсете в Гугъл резултати за "Институт Конфуций" :)
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
До коментар [#51] от "Pontif":Понтиф, подобна информация е публична, поне в Германия де, не зная при вас във САЩ може и да не е...насй много да трябва да си платиш за по подробна разбивка ако ти трябва такава...Във вашият случай от преди години (ако за един и същ си пишем разбира се) искаха оперативен контрол не само дял и затова с право ги отрязахте...
Информация можеш да си вземеш само за твоя товар, или като цяло за кораба на който имаш товар. Кога пристига, кога ще го разтоварят. Всичко се прави през лицензиран брокер, който работи с митниците. Частен човек не може да се обади в митниците и да им поиска всички товарителници на всички товари които са на кораба. Още по-малко на всички кораби. За всяка процедура за всеки товар се плащат такси и данъци. Нещо не си разбрал. Хайде дай ми данни за имената на всички контейнеровожи които ще акустират в Хамбург през следващата седмица и ми дай списък на всички товари с иманата на изпращачите и клиентите. Моля, дай ми линк. Искам да я имам тази свободна информация. Ако има някой друг в този форум който може да ми даде тази информация, моля. Аз съм внасял контейнери в САЩ и съм минавал през тази процедура. Нито можеш да вземеш такава информация, нито можеш да минеш през митниците до товара си. Да не говорим колко документа се попълват за да си освободиш товара. Всичко се листва част по част. Плащат се мита. Дори и да имаш собствен камион, пак не можеш да го използваш да влезнеш зад митниците. Трябва да ти изкарат товара навън. Да, накрая ти докарват контейнера точно където пожелаеш. Но всички документи трябва да са ти изправни. И това е в САЩ. Сигурен съм че ЕС с техните тарифи са още по-стриктни. Също съм сигитен че дори и да има някакъв начин да получиш тази информация .... което много се съмнявам. След няколко дена може би някой ще ти почука на вратата да те попита, какво точно правиш. Аз наприме ако пращам контейнер в Хамбургм не искам ти или който и да е да знаете какво пращам, и кой. За това си има митници и други проверяващи органи. Защо точно чичо Пичо и леля Кера трябва да знаят какъв ми е бизнеса?
California Über Alles
който е ходил на китайския контейнерен терминал в Пирея , знае как се бачка вече там . едно време беше мъка . не се товари по плана , хакат се тежки контейнери отгоре , отдолу леки , сегрегацията на опасните товари не беше според изискванията на кораба, щото планерите ги хакаха едно към гьотере, без да се съобразяват със сегрегационните правила , разправии, закъснения ...африканска работа . сега тън-мън няма .
"За пореден път Германия се показва като най-антиевропейската страна в ЕС! Няма Унгария, няма България, троянският кон на комунистите е Германия."
Айде бре, е що? Холандските и белгийските лицемери защо преди са си продали част от пристанищата в Ротердам и Антверпен на същата компания? Да обработват повечето контейнери от Китай, нали? И да кярят. Ама щом някоя друга държава го направи - "ауууу, какви са антиевропейци". Лицемерни цървули.
"Коско" обаче вече има дял в пристанищата на Ротердам, и Антверпен, контролира и това в Пирея. "
Понтиф, виж сега, радвам се, че винаги използваш проекция на САЩ и смяташ, че щом в САЩ е така то и на всякъде по света е същото, но... в същност не е. Та, както вече ти написах, подобна информация в ЕС е публична, защото така е решено, да има свободно движение, но има и статистика. Та, какво и как и кога е преминаЛО през пристанището е ясно. Сега ако искаш детайлна справка си плащаш. Ти пишеш за нещо много различно, искаш ПРЕДВАРИТЕЛНО да знаеш какво ще премине. Това е различно, тази информаци освен службите и оперативното управление на пристанището я няма готова, просто защото не съществува, корабите биват пренасочвани по най разлчни причини...
Та, в твоят случай отваряш там някой бизнес справочник и търсиш в раздел вещерство, подраздел гледане в бъдещето на кристална топка и така...
Има, срещу заплащане фирми които ще ти дадат подобни данни на база товари напуснали пристанище и на база заявена дестинация, но това се плаща, колкото по подробно искаш, толкова по скъпо плащаш. Бизнес, нали си в САЩ искаш предварителна информация плащаш, тези фирми имат хора на място които събират данни и отделно и те плащат за да получат достъп и след това препродават.
Лялата и чичото нямат нужда да знаят какъв ти е бизнеса, но с оглед на свободно общество информацията какви ги вършат обществени оператори не само е общодостъпна принципна, но и самите оператори, дори частни бизнесдружества за с вменени определени обществени задължения, включая как точно да си избират доставчиците например. Да не те шокирам но в една Италия например е криминализирано корупцията като понятие и при частни дружества например, за разлика от 99% от останалият свят... Както ти написах, не навсякъде е по еди и същ начин, стига си проектирал еди какво си за целият свят защото еди къде си било така...
Бай дъ уей, контернерите са ширпотреба при логистиката, най-ниското стъпало, това че си движил контейнер нищо не означава, ако леля Джил безработна и на социал от ЮК реши да се премести при племеницата в Австралия и тя ще придвижи един контейнер от ЮК до Австралия с партакешите си, включително играчките на котката и легенчето и лопатката за тоалетната... Казвам ти, имаш навик да проектираш някакъв свой опит за нещо като глобална вселенска истина...не е така. Всяко пристанище когато прави оперативните си графици убедомява и съгласува предварително с основните товароподатели. Когато си по сериозен бизнес го знаеш това, защото не движиш отделен контейнер а движиш кораб. Ти товариш един 5000т. кораб със въглища например и искаш да го разтовариш еди къде си еди кога, но на това пристание освен ти и твоя кораб има още 100 кораба и 100 товароподателя за месеца и пристанищният оператор съгласува с тези 100 нещата за месеца. Ти си въобразяваш, че някой се вълнува от отделният ти контейнер това е дребно нещо, става дума за бизнес тук...
Един от трите контейнерни терминала в Хамбург на посочената фирма е нищожна част от пристанището на града, което е огромно и който е бил там знае това. Така че няма нищо страшно, стига да не им стане навик на китайците и да не изкупят и останалата част. А е смешно да се говори за "пътя на коприната", който няма нищо общо с морския транспорт. Европа ако не иска втори път да настъпи мотиката, трябва спешно да отзовава бизнесите си от Китай и да се пренасочва към политически не толкова агресивни държави.
Не се заблуждавайте, пристанищата и в Антверпен и в Ротердам са огромни, в Пирея също. Това, че китайците са купили нищожна част от тях нищо не означава и не може да повлияе по никакъв начин на бизнеса. Само за сведение, само в Ротердам портовите места са над 12 000, а контейнерните терминали над 50. А освен Ротердам Нидерландия има Амстердам, Дордрехт, Влисинген, все големи по нашите мащаби портове с хиляди места. И заглавието е леко подвеждащо. Китайците са вложили пари в един терминал, което не е равно на пристанище. Същото беше и за Пирея преди години.
"Не се заблуждавайте, пристанищата и в Антверпен и в Ротердам са огромни, в Пирея също. Това, че китайците са купили нищожна част от тях нищо не означава и не може да повлияе по никакъв начин на бизнеса. "
Мхм, чак нищожна не е. 20% и 35% са си доста, а най-притиснени са Подлеците и затова ТЕ атакуват Германия. Ето ти един сайт. Казва се "Американски интерес", а не европейски.
Говорим за две различни неща. Рабира се че в пчи всички държави се знае колко тона и какви товари са минали или колко бройки контейнери. Знаят се сумарно от къде и за къде са стоките. Не се публикува обаче информацията контейнер по контейнер. Информацията е колко контейнера има на кораба, от кой порт идва, през кои портове е минал. След разтоварването има обща статистика но не и конкретна информация за широката публика. Вземи което си искаш европейско пристанище и ги питай, колко контейнера са пристигнали за компания която не е твоя или ти не си свързан с нея и не си оторизиран да ги проверяваш тези неща. Тази инфотмация няма да ти я дадат легално. Обади се на който искаш терминал в Хамбург и ги питай колко контейнера и на коя дата са пристигнали за Сименс например. Няма да я получиш тази информация. Спора е безсмислен особено след като стигнахме - че аз ти пробутвам по някакъв начин Америка. Работя в бизнес с машини, които струват между $2 и $4 милиона. Занимавам се когато трябва с компании, които идват, опаковат машината по специален начин и закарват в Тайван или Сингапур. С насипни въглища не съм се занимавал. Мога да ти кажа че освен тези които трябва да знаят какво и как изпращаме или получаваме, ти нямаш абсолютно никакъв начин да я вземеш тази информация. Изпращал съм, не лично а шилинг департмента подобни машини за Инфинион в Гремания и там съм ги посрещал от митницата и съм ги монтирал в Семикон Фаб. Не само че ти като частно лице нямаш легален достъп до тази информация но и други линии във същия Фаб я нямат тази информация, нито пък конкурентите ни които имат също машини на същата линия в същия Фаб. Компанията в която работех тогава имаше над $2 милиарда каш само. Самата капитализация на компанията беше няколко милиарда. Аз например с удоволствие бих искал да разбера колко машини са изпратили за Инфинион комании като Матсън или Лам Рисърч или Аплайд Матириълс. Но нямаше как и откъде да я взема тази информация. Нито пък имаше легален начин за компанията да разбере. Дори докато работех на самите наши машини във Фаба, нямах право (теоретично) да се разхождам и да броя машините на конкурентите. Още по-малко да отида на друга линия и там да броя. Ако такава информация въобще е възможно да се вземе, аз щях да дедуктвам в рамките на 5 минути колко машини продават конкурентите ни, колко резервни части внасят и от там да разбера колко им струва подръжката, какво релиабилити имат и в определени рамки какви са цените им. По никакъв начин не можеш да я вземеш тази информация, още по-малко па от шипинг компания. Не знам как е във въгледобива но в индустрията в която съм аз не можеш да отудеш да се изпикаеш без да подпишеш NDA (Non Disclosure Agreement) А да нарушиш NDA, означава да останеш завинаги бе работа. И само не ми казвай че ОЕМ полупроводниковата индустрия е само за селяците 'Мириканци. В цяла Европа, в цяла Азия и в цяла Америка е така. И съм сигурен че и другите гомени бизнеси като Амазон или Костко или Уолмарт по никакъв начин няма да ти позволт като частно лице да знаеш кога и колко внасят и от къде и какво изнасят. Както ти казах - дкажи! Дай ми информация за определен треминал колко контейнера или пакета са минали за определена дата от компанията Сименс или за Сименс и кой е изпращача или получателя. Не ми говори с общи фрази. А Америка ако искаш си я сложи на оная работа. Аз проблем нямам. Дай ми информация от Европейско пристанище. Като си толкова сигурен в това което говориш, с тази публична информация ще разберем кой, колко оръжие е прекарал през Хамбург и в каква посока. Навит ли си? Чакам информацията от свободолюбивите не-Американски пристанища в ЕС.
една от многото "стандартни" компании предоставяща публично и безплатно стандарни бази с подобна информация.
Ако искаш специален разрез по зададени от теб критерии имат секция за връзка, пишеш им какво те интересува, те ти отговарят дават ли подобни данни и колко ще ти струва...
Давам ти тази, защото я използвам за бърз и лесен начин с добри графики за безплатни макроданни. Освен нея има много други, освен това можеш да търсиш и в официалната статистика. Там данните са на брой или стойност и ако си обранша може да се ориентираш принципно. Трябва обаче ровене, затова излиза по евтино да си платиш.
Ако беше подготвен теоретично щеше да имаш идея за начините за събиране на първична маркетингова информация. Отделно има специализирани браншови издания и сайтове , в които също се подават/продават подобни данни. Дано не те шокирам, но с цел данъчно облагане всяка развита държава събира подробна и изчерпателна информация за всичко, особенно немците...
Колкото и да се напъваш просто не си наясно. Никое пристанище няма да ти даде тази информаци, защото им е збранено по закон. Друг закон ги задължава да я дадат на властите, а друг задължава властите да я напвят достъпна минус някой търговски тайни...
Биеш се в гърдите, че се занимаваш с управление и бизнес, странно как не си се научил да слушаш и да се възползваш от получената информация.
Пак да ти го напиша. Данните които искаш са досъпни и можеш да ги получиш, в зависимост от разреза трябва да платиш, ако искаш да минеш тънко ще получиш общи данни, ако си готов да платиш, може даже да ти изратят от твое име човек на място, който да ти каже на теб инфото преди самият получател на контейнера да го получи...
Оръжието е стока под специален режим. Даже няма нужда да чакаш преминаването му през Хамбург, предварително на 100% се знае, кой, от кого и на кого ще достави, защото за всяка отделна доставка трябва предварително разрешение от правителството на Германия, а то е задължено пред обществото на прозрачност, особенно за подобни неща...
I analyze the port stage of the transport chain, compiling monthly market research reports for our members. To have my finger directly on the pulse of the Port of Hamburg is my motivation."
Не си най-големият хитрец на света , за да получиш нещо за което другите плащат, без да го платиш...
Инфото го има, плати си и го ползвай, сега ако не искаш да си нплащаш рови и събирай безплатната публична информация, предполагам на около 65-70% ще сглобиш картинката...
Абе пич, ти като че ли не можеш да направиш разлика между мета дата и конкретна информация. Това колко медни кабели са преминали през порта не е инфомация която е интересна. Интересно е коя компания точно какви кабели продва, на кой и в какви количества а не че през порта са минали 30,000 тона на година или 4 хиляди за Август. Всяка компания плаща за маркет рисърч, включително и нашата. Но това са макро данни. Сега работя в по-малка компания и харчим десетки хиляди за такива рапорти и данни. Преди работих в голяма компания и те плащаха стотици хиляди. И въпреки това не можеш да знаеш цени и количества. Още по-малко време на доставки етц. Не мога да споря с тебе. ОК ти си прав, аз съм тъп и стиснат. Защо точно очакваш аз лично да плащам а не компанията е мистерия за мене. Но приемам, че съм прост, Америка е бантустан и данни в Америка няма и не се публикуват. И разбира се всеки знае точно какво и кога минава през всички пристанища по света. Мерси за информацията, ще гледам да не съм толкова прост за в бъдеще.
Приятел, то не става само на готово. Малко трябва да си напънеш, да помислиш, да положил едно минимално усили и малко размисъл.
Сега виждам, че имаш нужда и желание и ти липсват насоки.
няма страшно, ще ти помогна. Това което принципно търсиш е търговска тайна. Забранено е по закон да ти се даде. Затова от източник 1 ще намериш данни А, от източник 2 ще намериш В, от източник 3 ще намериш С и след това като имаш всичките букви/данни ще ги анализираш и воала, имаш това което ти трябва...
Да се чуди човек, що за човек си, това е нещо което се подразбира, нищо, щом трябва ще ти го обяснявам...
ПП. Ако си платиш достатъчно може да вземеш и информацията директно, но най вероятно ти или този който ти я дава ще е в някакво закононарушение...
Всъщност, да. Знае се какво минава през прищанищата по света. Световен стокооборот се нарича и е ясен.
Да те питам, ти щом си професионалист и си разбираш от работата, знаеш ли твоят клиент Х, който има бюджет 1000 да кажем и инсталира 2 машини/линии от твоят конкурент колко му е платил и каква е разбивката, колко са за обурудването, колко е инжинеринг, колко е транспорт и т.н.
Би трябвало да знаеш, не на 100% точност но на 95%...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
danvan
Рейтинг: 3849 НеутралноЗалаг си бомба немците ... точно както заложиха с Путин, което индиректно доведе до войната.
Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti SatМариана Кълвачева
Рейтинг: 1587 НеутралноКазах ви аз, да се закрива Американския университет и да се открива Китайския.
Истината рано или късно излиза наяве.Та децата от сега да са подготвени.
qqv391093118
Рейтинг: 2754 НеутралноГерманците сега на Китай ли ще продават Европа?
Liberast
Рейтинг: 514 НеутралноБаси, не се поучиха от руската зависимост, сега подготвят следващата. Колко мъка идва за Европа от алчността на немците за пореден път.
stenlyaka
Рейтинг: 3059 НеутралноГоляма работа .
Assumption is the mother of all failures .Сами ще им прати водолазите .
Калник
Рейтинг: 712 НеутралноГерманците настъпват де що мотики има.
lil_alex
Рейтинг: 3028 НеутралноДо коментар [#1] от "danvan":
Не, китайците са пухкави зайчета. Мистериозното измиране на китайски милиардери не е същото като с руските олигарси. Това е бизнес партньорство, не зависимост. За Тайван не питайте, за Тибет също.
kazushi
Рейтинг: 973 НеутралноЗа пореден път Германия се показва като най-антиевропейската страна в ЕС! Няма Унгария, няма България, троянският кон на комунистите е Германия.
Rainman
Рейтинг: 345 НеутралноСтига глупости, 25% не са контролиращ дял, не е толкова страшно.
Китайците така и така в такава криза, че скоро не и се вижда краят.
georgievb
Рейтинг: 2005 ЛюбопитноПочти съм сигурен, че дългата "невидима ръка" на пазара ще се протегве иззад оушъна и тази сделка няма да стане.
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bdmajorman
Рейтинг: 798 НеутралноНищо не научиха от баба Меркел. Върза ги безалтернативно към Кремлинското джудже за газ, сега е война, ау, газ нЕма. Сега се връзват към Мечу Пух от Китай, след 10-ина години ще видят, че и морски транспорт нЕма да има.
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of manБългарин Бг
Рейтинг: 365 НеутралноПоредната германска глупост. Първо докараха огромна зависимост на Европа от Русия, а сега правят същото с Китай. И един ден като китайците решат да проведат някоя "специална операция" в Тайван, какво правим?
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3723 НеутралноНа Шолц са му вдигнали мерника и може да го свалят от власт.
shlshlshlshllinard
Рейтинг: 1198 НеутралноДо коментар [#8] от "kazushi":
Това можеш да го твърдиш ако няма последващ контрол, както в България.
При сделки като с Камчия например, имаме всички възможности да си възстановим собственоста, но никой дори не поглежда натам, да не говорим, че никой няма топки да го направи.
Под 25% е компромис, който и на мен не ми харесва, но виж при гърците и хонландците какви са процентите за китайците в пристанищата им и тогава праскай генерални заключения.
Сигурна съм, че при всички предупреждения и горчивия опит със СП2 германците ще си вържат гащите за контрола над терминала.
hamiltonf
Рейтинг: 3704 НеутралноПодсигуряване срещу русия.
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=OlympicsЕдин вампир броди из Европа
Рейтинг: 2777 НеутралноНе можеш да спреш немеца да се отдаде на първия срещнат диктатор. То си им е в кръвта, както при някои породи кученца.
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)Dimitar Dimitrov
Рейтинг: 626 ЛюбопитноИ защо да се закрива американският ма гений???
stenlyaka
Рейтинг: 3059 Неутрално:::::::::::::::::::::::
Или ''изпод'' . Assumption is the mother of all failures .
Аскет
Рейтинг: 2687 НеутралноЦитат:
Германия ще даде на Китай дял в най-голямото си пристанище въпреки предупрежденията
-------
ХХ Конгрес мачка наред!
pilgrim.epsylon
Рейтинг: 1499 НеутралноВ Гърция взеха пристанище, сега и в Германия. Сериозни са.
[quote#114:"trollhunter"]Айде да спрем да обиждаме нацистите на хитлер.[/quote]dedoliben
Рейтинг: 2196 НеутралноДо коментар [#4] от "jtf57549525":
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIТе зависят от Износът.
Цялата им Икономика е за Експорт.
Но са достатъчно Големи и силни за Кйтай да бе смее да ги пипне.
Видя ли как с Един подпис взеха Газохранилището на Газпром?
plamen_b
Рейтинг: 1542 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "Rainman":
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)"Китайците така и така в такава криза, че скоро не и се вижда краят."
Това точно прави Китай по-опасен във външнополитически план...
plamen_b
Рейтинг: 1542 РазстроеноГермания вече забрави поуката от създаването на зависимост от Путин; сега ще опита същото със Си... При това, веднага след като Си направи завой в посока повече национализъм и социализъм (известен още като национал-социализъм)...
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)pavur
Рейтинг: 1577 Неутралноче то 70 % от пристанището в Пирея от сума време е китайско .
и в Хайфа :
The 5.5 billion shekel ($1.7 billion) Bay Port at Haifa, which will be operated by Shanghai International Port Group (SIPG), will enable larger classes of cargo ships, carrying 18,000 containers or more, to dock in Israel.
https://www.reuters.com/world/middle-east/israel-opens-chinese-operated-port-haifa-boost-regional-trade-links-2021-09-02/
djudje.s.buton52
Рейтинг: 37 ВеселоДо коментар [#17] от "Dimitar Dimitrov":
Е не знаеш ли? Запада умира, евразия е във възход, очевидно. Изпуснал си опорките от последните н-години :))
voinotzapad
Рейтинг: 930 НеутралноТези няма да се научат. Явно путляка не ги научи на нищо.
pavur
Рейтинг: 1577 Неутралноамериканците натискали Израел заради китайското пристанище в Хайфа:TEL AVIV: American officials have continued to press their Israeli counterparts about espionage concerns related to a Chinese-built port in Haifa, suggesting that the Israelis conduct regular inspections of heavy machinery there to ensure nothing nefarious is afoot, Israeli defense sources told Breaking Defense.
https://breakingdefense.com/2021/10/us-presses-israel-on-haifa-port-amid-china-espionage-concerns-sources/
pariah
Рейтинг: 1065 НеутралноАБЕ РАЗДАЙТЕ Я ЕВРОПАТА БЕ, то това е и целта на всички наоколо.
- A witty saying proves nothing. VoltaireЕб@х ви и в малоумниците.
Европа наистина е загниваща цивилизация, децата и внуците ще живеят в китайско-американска колония, заради оялите се дебелогъзи чиновници из адмистрациите по Берлин, Франкфурт, Брюксел и ПАриж...
Vlado Nikolov
Рейтинг: 1451 НеутралноПарите са си пари. Какво от това, че идват от Китай? А Германия има проблеми с Шолц и Уши.
Йоаникий
Рейтинг: 883 ЛюбопитноХмм, на пръв поглед звучи малко стряскащо, но сигурно някой има интерес за такъв дял.. 🤔 Може би технологии, оборудване и ноу-хау, а и делът не е "мажоритарен", все пак. Добре е да споменем, че сред първите 20 пристанища по света, цели 12 са китайски (начело с Шанхай), а Европа е представена само с Ротердам и Хамбург, чиито обороти са десетки пъти по-малки от шанхайския. Нещата в глобалния свят опират до взаимна изгода, баланс и интереси, а протекционизмите и (псевдо)националните интереси останаха в 20 век.
Най-високите препятствия са тези, които сами си поставяме.Vlado Nikolov
Рейтинг: 1451 ВеселоДо коментар [#11] от "majorman":
То и американски евтин газ няма. А най Байдън щеше да залее Европа с него. Поне обещаваше.
робин от Крузо
Рейтинг: 615 ВеселоХммм... „Боли, сърби, драго ми е“ – стара европейска поговорка на мераклиите, е... има и типично българска, ама не е за форума, защото е силно наурална (по-мека форма на цинизъма).
Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези които знаят това което пишат.Поздрави от Isla Robinson Crusoe.
peterstefanov
Рейтинг: 30 НеутралноТези пак правят това, което не трябва да се прави. Цел номер 1 на Европа в момента трябва да е намаляване на зависимостта от Китай, защото тя в момента е много голяма. След последния конгрес в Китай рискът от инвазия в Тайван се увеличава, а не намалява и отсега трябва да се работи по намаляване на зависмостта от Китай, а не като стане белята.
Vlado Nikolov
Рейтинг: 1451 ВеселоДо коментар [#25] от "djudje.s.buton52":
Без да искаш позна. Китай ръст на БВП 5%. ЕС ръст на БВП 0%. Даже има спад.
pavur
Рейтинг: 1577 НеутралноДо коментар [#31] от "Vlado Nikolov":
единственото което постигнаха е да се вдигнат дневните чартърни ставки на елеенджи танкерите до половин милион и таксите за съхранение на газа в депата .тежкото крабно гориво с ниско съдържание на сяра и дизела също скочиха .
тва се отразява цялостно на линиите на доставки и вдига цените на най-ползваните и търгувани стоки .
Иво
Рейтинг: 3671 Любопитно"Коско" обаче вече има дял в пристанищата на Ротердам, и Антверпен, контролира и това в Пирея."
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Това беше важна подробност по темата. Пристанищата в Ротердам (Нидерландия) и Антверпен (Белгия) са двете най-големи в Европа. След като там Коско не е създал някакви проблеми досега, не виждам какъв е проблема да има малък дял от пристанището в Хамбург.
ivo76
Рейтинг: 12 НеутралноКарл Маркс, Хитлер, Зелен талибанизъм, Затваряне на АЕЦ-ове, Русофилия, а сега и обвързване с китайската диктатура. Немците са царе на вредните политически идеологии.
Иво
Рейтинг: 3671 ЛюбопитноТака е, не бива да се драматизира много тази новина.
П.П. Иначе в криза се намира не само Китай, но за съжаление също така САЩ, ЕС и Великобритания. "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Галя Станчева
Рейтинг: 5070 ГневноСоциалисти комунисти продажници.
Pontif
Рейтинг: 3058 НеутралноНяма страшно. Това е отработена схема в Германия и Австрия. След няколко годи геносе Шолц ще се пенсионира в управителния съвет на някоя Китайска компания със хубава секретарка и €1, €2 милиона на година.
California Über Allesdjudje.s.buton52
Рейтинг: 37 ВеселоАхх, знаех си, че ще позная :)) Вие ги разбирате много икономикте, знам кой да слушам
Batezuzi
Рейтинг: 1518 НеутралноНе става ясно защо Китай трябва да има дял в пристанище, за да може въпросното да запази конкурентноспособност? Логично е ако имаш дял да си намалиш разходите за транспорта понеже част от печалбата на пристанището идва при теб, което би довело до това китайското карго да минава през пристанища с китайска собственост, но дали искаме точно това?
Зеленият кон
Рейтинг: 794 НеутралноВеликите господари от Вашингтон знаят ли???
Читателю, да си представим, че си идиот. И да си представим, че си член на Конгреса. О, повтарям се!“ Марк ТвенPontif
Рейтинг: 3058 НеутралноТова руснаците сте големи тъпаци! Защо трябва да се затваря Американския университет? Не може ли да има Американски и Китайски и Японски и Руски ако щеш?
Още в НРБ си бяхте такива гьонове, Все забранявахте, все затваряхте, затова и до там я докарахте. California Über Alles
bat_plamen
Рейтинг: 3498 НеутралноПоредното грешно решение на Берлин!
bat_plamen
Рейтинг: 3498 НеутралноДо коментар [#1] от "danvan":
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Много неразумно недалновидно решение!
ayp341129080
Рейтинг: 421 ВеселоМъка,мъка.....евроатлантска.
Късат се ризи....
vassilun
Рейтинг: 4740 НеутралноТо и Газпром не беше създавал проблеми преди 24 февруари!
робин от Крузо
Рейтинг: 615 ЛюбопитноДо коментар [#32] от "робин от Крузо":
Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези които знаят това което пишат.Хммм... и кое не е вярно за немците което съм написал? В Германия пресата и медиите се занимават или с енергийната криза, като следствие на войната в Украйна или напоследък с Китай. Ееееее ... ама „Не може хем това в онова, хем душата - в Рая!“ или ... бъркам нещо?
Поздрави от Isla Más a Tierra.
стига толкова
Рейтинг: 735 НеутралноКитайците май не са си научили урока, сега САЩ като им наложи санкции заради тайван, и след като ЕС ги определиха като заплаха, следват санкции и от ЕС и хоп - замразяване, конфискация на активи и китайците остават без дялове в пристанищата
Фондация "Америка за България" финансира проект на "Икономедиа"Pontif
Рейтинг: 3058 Неутрално25% са достатъчни за да виждаш всяко болтче на всеки контейнер от къде идва, за къде отива, кой го изпраща на кого. 25% също са достатъчни да влияеш на това кои товари да минават първи и кои да чакат.
Преди 15тина години Дубай искаше да купи голямо пристанище в САЩ. Републиканците донесоха от 9 кладенци вода, как всичко щяло да бъде под Американски контрол, как всичко е ОК. Общесвенпто мнение обаче беше толкова силно против, че се принудиха да се откажат от сделката.
На немско-говорящия тулуп му дай да преживя наденица и да лочи бира и не го питай за нищо. Продадоха ЕС на Путин, сега ще се пробват с Китай. California Über Alles
serena
Рейтинг: 2355 ВеселоЩе бъде забавно да се види дали когато започне тайванската спецопеация на Китай, германците ще посмеят да национализират китайски активи и какво ще им се случи :)))
Сатана Ликующий
Рейтинг: 1423 НеутралноБомбата я заложиха САЩ, когато взривяваха Северен Поток! В Германия негодуванието от това е огромно! Германия е отразяна от Русия и не иска да бъде отразяна от Китай. Китай е важен търговски партньор на Германия и не взривява инфраструктурата й. Винаги съм казвал, че Китай е враг номер 1 на СА а не Русия.
Или както каза генерал Патон We have defeated the wrong enemy! T.e. вместо с Германия е трябвало да воюват с Русия. Та и сега вместо само с Китай се навират в конфликт с Русия. Само простите хора си мислят, че има прости неща!
Аз
Рейтинг: 798 НеутралноКитай не участва в санкциите и освободен от тях .
В статията най важния пасаж е че Китай няма вето и като собственик на част от пристанището ще доставя свобадно стоки отвсякъде към Германия ..Чудесно за германския народ и бизнес ..Изиграха продкубаните ястреби .
schwimmwagen
Рейтинг: 1460 НеутралноСега и германците станаха ретроградни. Франция отдавна ги знаем за путинисти, Италия са фашисти - е то не остана голяма европейска държава, която да следва стриктно новата партийна линия!
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."libretto
Рейтинг: 873 НеутралноНачи след някоя и друга година историята с Русия и Украйна ще е на задна линия, тогава ще започнат историите за това, колко опасен е Китай, как не трябва да се прави бизнес, може и санкции да има - особено ако се вземе Тайван.
Let's Go, Brandon! 😁😁😁Пак ще има кризичка, матряла пак ще затяга колана, пак ще има голям лош брат и пр.
А едни чичковци(по целия свят, не в определена държава) чак ще направят пари и още една крачка към все по-голямо и голямо световно господство, със закони над националните, с политика над националната.
Звучи като кофти сайфи роман, ама натам отиват нещата.
Vlado Nikolov
Рейтинг: 1451 НеутралноДо коментар [#35] от "pavur":
Очакваше се. Недостига на газовози скоро няма да се запълни.
Аз
Рейтинг: 798 Неутрално[quote#53:"Сатана Ликующий"][/quote]
Негодувание е слабе дума .
Германците знаят че американците взрвиха Северен поток и че целта им е да ги направят слаби и бедни и зависими .
Германците считат американците за ней големия си враг ..и това е факт За това кърсят и намират начин да се отскубнат от хватката на кобрата с Китай и Русия зад катайците .
Роси
Рейтинг: 7185 НеутралноГерманците да внимават, да не стане, като с руския газ.
Vlado Nikolov
Рейтинг: 1451 ВеселоДо коментар [#41] от "djudje.s.buton52":
Източник - блумберг.
ryk511146816
Рейтинг: 1287 НеутралноДо коментар [#51] от "Pontif":
Понтиф, подобна информация е публична, поне в Германия де, не зная при вас във САЩ може и да не е...насй много да трябва да си платиш за по подробна разбивка ако ти трябва такава...
Във вашият случай от преди години (ако за един и същ си пишем разбира се) искаха оперативен контрол не само дял и затова с право ги отрязахте...
Зеленият кон
Рейтинг: 794 НеутралноЕстествено, нали господарите от САЩ не са разрешили. Читателю, да си представим, че си идиот. И да си представим, че си член на Конгреса. О, повтарям се!“ Марк Твен
БОНГО
Рейтинг: 2387 НеутралноКато обяснявам, че немците не са годни да водят ЕС ....
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutemmitko11
Рейтинг: 2646 ЛюбопитноДо коментар [#44] от "Pontif":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовРуснаците изпитват органична омраза към САЩ. И всичко това е, защото не могат да търпят свободни и богати хора....
Руснакът има две мечти:
1.Да унищожи Америка.
2.Да спечели зелена карта...
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1587 НеутралноДо коментар [#17] от "Dimitar Dimitrov":
Истината рано или късно излиза наяве.Май имаш някаква ментална фиксация към мен.
Причина ?
Günther
Рейтинг: 1560 ВеселоОЖАСТ!!! Няма ли някоя американска фирма, която да иска да вземе под наем това пристанище? Ми ако немците го дадат на китайците, Европейският съюз ще започне да умира! Ако го даде на американците, тогава ще живей!
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472BiGman
Рейтинг: 6212 НеутралноДръж приятелите си близо, а враговете още по близо...
Günther
Рейтинг: 1560 ВеселоМуцка, малко сте изостанала с матрияла. Потърсете в Гугъл резултати за "Институт Конфуций" :) "Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
Pontif
Рейтинг: 3058 НеутралноИнформация можеш да си вземеш само за твоя товар, или като цяло за кораба на който имаш товар. Кога пристига, кога ще го разтоварят. Всичко се прави през лицензиран брокер, който работи с митниците. Частен човек не може да се обади в митниците и да им поиска всички товарителници на всички товари които са на кораба. Още по-малко на всички кораби. За всяка процедура за всеки товар се плащат такси и данъци.
Нещо не си разбрал. Хайде дай ми данни за имената на всички контейнеровожи които ще акустират в Хамбург през следващата седмица и ми дай списък на всички товари с иманата на изпращачите и клиентите. Моля, дай ми линк. Искам да я имам тази свободна информация. Ако има някой друг в този форум който може да ми даде тази информация, моля.
Аз съм внасял контейнери в САЩ и съм минавал през тази процедура. Нито можеш да вземеш такава информация, нито можеш да минеш през митниците до товара си. Да не говорим колко документа се попълват за да си освободиш товара. Всичко се листва част по част. Плащат се мита. Дори и да имаш собствен камион, пак не можеш да го използваш да влезнеш зад митниците. Трябва да ти изкарат товара навън.
Да, накрая ти докарват контейнера точно където пожелаеш. Но всички документи трябва да са ти изправни. И това е в САЩ. Сигурен съм че ЕС с техните тарифи са още по-стриктни. Също съм сигитен че дори и да има някакъв начин да получиш тази информация .... което много се съмнявам. След няколко дена може би някой ще ти почука на вратата да те попита, какво точно правиш.
Аз наприме ако пращам контейнер в Хамбургм не искам ти или който и да е да знаете какво пращам, и кой. За това си има митници и други проверяващи органи. Защо точно чичо Пичо и леля Кера трябва да знаят какъв ми е бизнеса? California Über Alles
pavur
Рейтинг: 1577 Неутралнокойто е ходил на китайския контейнерен терминал в Пирея , знае как се бачка вече там . едно време беше мъка . не се товари по плана , хакат се тежки контейнери отгоре , отдолу леки , сегрегацията на опасните товари не беше според изискванията на кораба, щото планерите ги хакаха едно към гьотере, без да се съобразяват със сегрегационните правила , разправии, закъснения ...африканска работа .
сега тън-мън няма .
z_axis
Рейтинг: 699 НеутралноДо коментар [#8] от "kazushi":
"За пореден път Германия се показва като най-антиевропейската страна в ЕС! Няма Унгария, няма България, троянският кон на комунистите е Германия."
Айде бре, е що? Холандските и белгийските лицемери защо преди са си продали част от пристанищата в Ротердам и Антверпен на същата компания? Да обработват повечето контейнери от Китай, нали? И да кярят. Ама щом някоя друга държава го направи - "ауууу, какви са антиевропейци". Лицемерни цървули.
"Коско" обаче вече има дял в пристанищата на Ротердам, и Антверпен, контролира и това в Пирея. "
ryk511146816
Рейтинг: 1287 НеутралноДо коментар [#69] от "Pontif":
Понтиф, виж сега, радвам се, че винаги използваш проекция на САЩ и смяташ, че щом в САЩ е така то и на всякъде по света е същото, но... в същност не е.
Та, както вече ти написах, подобна информация в ЕС е публична, защото така е решено, да има свободно движение, но има и статистика. Та, какво и как и кога е преминаЛО през пристанището е ясно.
Сега ако искаш детайлна справка си плащаш.
Ти пишеш за нещо много различно, искаш ПРЕДВАРИТЕЛНО да знаеш какво ще премине. Това е различно, тази информаци освен службите и оперативното управление на пристанището я няма готова, просто защото не съществува, корабите биват пренасочвани по най разлчни причини...
Та, в твоят случай отваряш там някой бизнес справочник и търсиш в раздел вещерство, подраздел гледане в бъдещето на кристална топка и така...
Има, срещу заплащане фирми които ще ти дадат подобни данни на база товари напуснали пристанище и на база заявена дестинация, но това се плаща, колкото по подробно искаш, толкова по скъпо плащаш. Бизнес, нали си в САЩ искаш предварителна информация плащаш, тези фирми имат хора на място които събират данни и отделно и те плащат за да получат достъп и след това препродават.
ryk511146816
Рейтинг: 1287 НеутралноДо коментар [#69] от "Pontif":
Лялата и чичото нямат нужда да знаят какъв ти е бизнеса, но с оглед на свободно общество информацията какви ги вършат обществени оператори не само е общодостъпна принципна, но и самите оператори, дори частни бизнесдружества за с вменени определени обществени задължения, включая как точно да си избират доставчиците например.
Да не те шокирам но в една Италия например е криминализирано корупцията като понятие и при частни дружества например, за разлика от 99% от останалият свят...
Както ти написах, не навсякъде е по еди и същ начин, стига си проектирал еди какво си за целият свят защото еди къде си било така...
ryk511146816
Рейтинг: 1287 НеутралноДо коментар [#69] от "Pontif":
Бай дъ уей, контернерите са ширпотреба при логистиката, най-ниското стъпало, това че си движил контейнер нищо не означава, ако леля Джил безработна и на социал от ЮК реши да се премести при племеницата в Австралия и тя ще придвижи един контейнер от ЮК до Австралия с партакешите си, включително играчките на котката и легенчето и лопатката за тоалетната...
Казвам ти, имаш навик да проектираш някакъв свой опит за нещо като глобална вселенска истина...не е така.
Всяко пристанище когато прави оперативните си графици убедомява и съгласува предварително с основните товароподатели. Когато си по сериозен бизнес го знаеш това, защото не движиш отделен контейнер а движиш кораб. Ти товариш един 5000т. кораб със въглища например и искаш да го разтовариш еди къде си еди кога, но на това пристание освен ти и твоя кораб има още 100 кораба и 100 товароподателя за месеца и пристанищният оператор съгласува с тези 100 нещата за месеца. Ти си въобразяваш, че някой се вълнува от отделният ти контейнер това е дребно нещо, става дума за бизнес тук...
Oggie Petkov
Рейтинг: 501 НеутралноДо коментар [#4] от "jtf57549525":
Един от трите контейнерни терминала в Хамбург на посочената фирма е нищожна част от пристанището на града, което е огромно и който е бил там знае това. Така че няма нищо страшно, стига да не им стане навик на китайците и да не изкупят и останалата част. А е смешно да се говори за "пътя на коприната", който няма нищо общо с морския транспорт. Европа ако не иска втори път да настъпи мотиката, трябва спешно да отзовава бизнесите си от Китай и да се пренасочва към политически не толкова агресивни държави.
Oggie Petkov
Рейтинг: 501 НеутралноДо коментар [#71] от "z_axis":
Не се заблуждавайте, пристанищата и в Антверпен и в Ротердам са огромни, в Пирея също. Това, че китайците са купили нищожна част от тях нищо не означава и не може да повлияе по никакъв начин на бизнеса. Само за сведение, само в Ротердам портовите места са над 12 000, а контейнерните терминали над 50. А освен Ротердам Нидерландия има Амстердам, Дордрехт, Влисинген, все големи по нашите мащаби портове с хиляди места. И заглавието е леко подвеждащо. Китайците са вложили пари в един терминал, което не е равно на пристанище. Същото беше и за Пирея преди години.
z_axis
Рейтинг: 699 НеутралноДо коментар [#76] от "Oggie Petkov":
"Не се заблуждавайте, пристанищата и в Антверпен и в Ротердам са огромни, в Пирея също. Това, че китайците са купили нищожна част от тях нищо не означава и не може да повлияе по никакъв начин на бизнеса. "
Мхм, чак нищожна не е. 20% и 35% са си доста, а най-притиснени са Подлеците и затова ТЕ атакуват Германия. Ето ти един сайт. Казва се "Американски интерес", а не европейски.
https://www.the-american-interest.com/2018/11/29/chinas-trojan-ports/
Pontif
Рейтинг: 3058 НеутралноДо коментар [#74] от "ryk511146816":
California Über AllesГоворим за две различни неща. Рабира се че в пчи всички държави се знае колко тона и какви товари са минали или колко бройки контейнери. Знаят се сумарно от къде и за къде са стоките. Не се публикува обаче информацията контейнер по контейнер. Информацията е колко контейнера има на кораба, от кой порт идва, през кои портове е минал. След разтоварването има обща статистика но не и конкретна информация за широката публика. Вземи което си искаш европейско пристанище и ги питай, колко контейнера са пристигнали за компания която не е твоя или ти не си свързан с нея и не си оторизиран да ги проверяваш тези неща. Тази инфотмация няма да ти я дадат легално. Обади се на който искаш терминал в Хамбург и ги питай колко контейнера и на коя дата са пристигнали за Сименс например. Няма да я получиш тази информация.
Спора е безсмислен особено след като стигнахме - че аз ти пробутвам по някакъв начин Америка. Работя в бизнес с машини, които струват между $2 и $4 милиона. Занимавам се когато трябва с компании, които идват, опаковат машината по специален начин и закарват в Тайван или Сингапур. С насипни въглища не съм се занимавал. Мога да ти кажа че освен тези които трябва да знаят какво и как изпращаме или получаваме, ти нямаш абсолютно никакъв начин да я вземеш тази информация. Изпращал съм, не лично а шилинг департмента подобни машини за Инфинион в Гремания и там съм ги посрещал от митницата и съм ги монтирал в Семикон Фаб. Не само че ти като частно лице нямаш легален достъп до тази информация но и други линии във същия Фаб я нямат тази информация, нито пък конкурентите ни които имат също машини на същата линия в същия Фаб. Компанията в която работех тогава имаше над $2 милиарда каш само. Самата капитализация на компанията беше няколко милиарда. Аз например с удоволствие бих искал да разбера колко машини са изпратили за Инфинион комании като Матсън или Лам Рисърч или Аплайд Матириълс. Но нямаше как и откъде да я взема тази информация. Нито пък имаше легален начин за компанията да разбере. Дори докато работех на самите наши машини във Фаба, нямах право (теоретично) да се разхождам и да броя машините на конкурентите. Още по-малко да отида на друга линия и там да броя. Ако такава информация въобще е възможно да се вземе, аз щях да дедуктвам в рамките на 5 минути колко машини продават конкурентите ни, колко резервни части внасят и от там да разбера колко им струва подръжката, какво релиабилити имат и в определени рамки какви са цените им. По никакъв начин не можеш да я вземеш тази информация, още по-малко па от шипинг компания. Не знам как е във въгледобива но в индустрията в която съм аз не можеш да отудеш да се изпикаеш без да подпишеш NDA (Non Disclosure Agreement) А да нарушиш NDA, означава да останеш завинаги бе работа. И само не ми казвай че ОЕМ полупроводниковата индустрия е само за селяците 'Мириканци. В цяла Европа, в цяла Азия и в цяла Америка е така. И съм сигурен че и другите гомени бизнеси като Амазон или Костко или Уолмарт по никакъв начин няма да ти позволт като частно лице да знаеш кога и колко внасят и от къде и какво изнасят.
Както ти казах - дкажи! Дай ми информация за определен треминал колко контейнера или пакета са минали за определена дата от компанията Сименс или за Сименс и кой е изпращача или получателя. Не ми говори с общи фрази.
А Америка ако искаш си я сложи на оная работа. Аз проблем нямам. Дай ми информация от Европейско пристанище.
Като си толкова сигурен в това което говориш, с тази публична информация ще разберем кой, колко оръжие е прекарал през Хамбург и в каква посока. Навит ли си? Чакам информацията от свободолюбивите не-Американски пристанища в ЕС.
ryk511146816
Рейтинг: 1287 ВеселоДо коментар [#78] от "Pontif":
https://oec.world/en
една от многото "стандартни" компании предоставяща публично и безплатно стандарни бази с подобна информация.
Ако искаш специален разрез по зададени от теб критерии имат секция за връзка, пишеш им какво те интересува, те ти отговарят дават ли подобни данни и колко ще ти струва...
Давам ти тази, защото я използвам за бърз и лесен начин с добри графики за безплатни макроданни.
Освен нея има много други, освен това можеш да търсиш и в официалната статистика. Там данните са на брой или стойност и ако си обранша може да се ориентираш принципно. Трябва обаче ровене, затова излиза по евтино да си платиш.
Ако беше подготвен теоретично щеше да имаш идея за начините за събиране на първична маркетингова информация.
Отделно има специализирани браншови издания и сайтове , в които също се подават/продават подобни данни.
Дано не те шокирам, но с цел данъчно облагане всяка развита държава събира подробна и изчерпателна информация за всичко, особенно немците...
Колкото и да се напъваш просто не си наясно. Никое пристанище няма да ти даде тази информаци, защото им е збранено по закон. Друг закон ги задължава да я дадат на властите, а друг задължава властите да я напвят достъпна минус някой търговски тайни...
Биеш се в гърдите, че се занимаваш с управление и бизнес, странно как не си се научил да слушаш и да се възползваш от получената информация.
Пак да ти го напиша. Данните които искаш са досъпни и можеш да ги получиш, в зависимост от разреза трябва да платиш, ако искаш да минеш тънко ще получиш общи данни, ако си готов да платиш, може даже да ти изратят от твое име човек на място, който да ти каже на теб инфото преди самият получател на контейнера да го получи...
ryk511146816
Рейтинг: 1287 ВеселоДо коментар [#78] от "Pontif":
Оръжието е стока под специален режим.
Даже няма нужда да чакаш преминаването му през Хамбург, предварително на 100% се знае, кой, от кого и на кого ще достави, защото за всяка отделна доставка трябва предварително разрешение от правителството на Германия, а то е задължено пред обществото на прозрачност, особенно за подобни неща...
ryk511146816
Рейтинг: 1287 ВеселоДо коментар [#78] от "Pontif":
20 секундно търсене в интернет:
"Christian Ulken
Market Research Manager, Port
+49 40 37709 117
E-Mail
I analyze the port stage of the transport chain, compiling monthly market research reports for our members. To have my finger directly on the pulse of the Port of Hamburg is my motivation."
ryk511146816
Рейтинг: 1287 ВеселоОпс, емайлът е бил с отделен линк...
[email protected]
ryk511146816
Рейтинг: 1287 НеутралноДо коментар [#78] от "Pontif":
Не си най-големият хитрец на света , за да получиш нещо за което другите плащат, без да го платиш...
Инфото го има, плати си и го ползвай, сега ако не искаш да си нплащаш рови и събирай безплатната публична информация, предполагам на около 65-70% ще сглобиш картинката...
Pontif
Рейтинг: 3058 НеутралноДо коментар [#79] от "ryk511146816":
California Über AllesАбе пич, ти като че ли не можеш да направиш разлика между мета дата и конкретна информация. Това колко медни кабели са преминали през порта не е инфомация която е интересна. Интересно е коя компания точно какви кабели продва, на кой и в какви количества а не че през порта са минали 30,000 тона на година или 4 хиляди за Август.
Всяка компания плаща за маркет рисърч, включително и нашата. Но това са макро данни. Сега работя в по-малка компания и харчим десетки хиляди за такива рапорти и данни. Преди работих в голяма компания и те плащаха стотици хиляди. И въпреки това не можеш да знаеш цени и количества. Още по-малко време на доставки етц.
Не мога да споря с тебе. ОК ти си прав, аз съм тъп и стиснат. Защо точно очакваш аз лично да плащам а не компанията е мистерия за мене. Но приемам, че съм прост, Америка е бантустан и данни в Америка няма и не се публикуват. И разбира се всеки знае точно какво и кога минава през всички пристанища по света.
Мерси за информацията, ще гледам да не съм толкова прост за в бъдеще.
ryk511146816
Рейтинг: 1287 ВеселоДо коментар [#84] от "Pontif":
Приятел,
то не става само на готово. Малко трябва да си напънеш, да помислиш, да положил едно минимално усили и малко размисъл.
Сега виждам, че имаш нужда и желание и ти липсват насоки.
няма страшно, ще ти помогна.
Това което принципно търсиш е търговска тайна. Забранено е по закон да ти се даде. Затова от източник 1 ще намериш данни А, от източник 2 ще намериш В, от източник 3 ще намериш С и след това като имаш всичките букви/данни ще ги анализираш и воала, имаш това което ти трябва...
Да се чуди човек, що за човек си, това е нещо което се подразбира, нищо, щом трябва ще ти го обяснявам...
ПП. Ако си платиш достатъчно може да вземеш и информацията директно, но най вероятно ти или този който ти я дава ще е в някакво закононарушение...
ryk511146816
Рейтинг: 1287 ВеселоДо коментар [#84] от "Pontif":
Всъщност, да. Знае се какво минава през прищанищата по света. Световен стокооборот се нарича и е ясен.
Да те питам, ти щом си професионалист и си разбираш от работата, знаеш ли твоят клиент Х, който има бюджет 1000 да кажем и инсталира 2 машини/линии от твоят конкурент колко му е платил и каква е разбивката, колко са за обурудването, колко е инжинеринг, колко е транспорт и т.н.
Би трябвало да знаеш, не на 100% точност но на 95%...
Ето ти още една подсказка...
Хайде ако искаш още кажи, ще помагаме...