ЕС покани Великобритания да участва в съвместен проект в отбраната

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (11)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2663 Весело

    "покани вчера Обединеното кралство да участва в проект за военна мобилност" - та ТЕ не са ли най-активен член на ОТАН? Нещо в ЕС продължава да бъде много объркано - постоянни, временни и какви ли не съдружия, а действията им са от дъжд на сняг. БЮРОкрацията затова ли иска повишаване с % на бюджета? Пари има де, само разпределянето им е постоянен грижовен проект.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  2. 2 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2734 Неутрално

    Британците масово и доброволно напуснаха Разума
    и сътвориха бруталната социално - политическа неумност на века
    НО
    те въпреки това остават част от Свободният свят
    и коалицията против сатрапиите и тираниите!!!

  3. 3 Профил на Ядосан Октопод
    Ядосан Октопод
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Махнах още един човек, чиито постове не са в защита на нацистка Русия. Ако правите промени, сменете цифричката горе на v5 и сложете дата. Ако не ви е чуждо, качете новото копие в pastebin.com и сменете линка. Благодаря!

    v4 15/11/22
    https://pastebin.com/wjPHNy0e

    AModoMio, Alex Ivanov, Alarmstufe Rot, alexsilver, amerikanbastard, Anna Ivanova, asen_g, atmanpg, avalanche, AzDebil, az_mislia, ban, basilicum, Batezuzi, bellend, Billy Pilgrim, biimbaambuum, bistr, blaf, bob123, bobhunter, bobix, Bond007, Boris Borisov, Boris Dimitrov, brazza, bulgarin., canuck99, carmello, chedeuvre, chychka, choguna, chudomor, Ciaran Gavin, clarkv622, coffee.bean, comandante vs либерални ентусиасти&корпократи, Curb Your Enthusiasm, dambrat, Daniela Kovacheva, Daria, dark'star, Darkman, dejmos, DDR, Dimitar Kunev, dnevnikar, dpnps, dofftora, doktor.no, dosetliv, drill, eti mehter, everlast666, fakulteto, faraon, fiki f, foure, foxhd, further, Gancho Ganev, gargamel, geometar, George Pantev, Georgi, georgievb, georgi_ww, good phone, gorskiq1, Gretel, grok, g.y.okatova, hasmokar, Hiper Inflation, hope, Hristov, HUMANOID, hunt, Ipolit, it4, iv iv, ivan_lawyer, Ivan Georgiev, Ivan Ivanov, ivanpopov, Ivan Mitev, Ivan Peev, Ivan Prodanov, ivo, Ivo Petrov, Ixquick, jazzdevil, Judjuk, ju.li, Juli, Julian Mall, k_, K2doors, kam, kam27, karabastun, keko2, kesh, Kiro, krassi dimitrov, Krasimir Petrov, Kremena Apostolova, labby, lil_alex, liverbird, log_on, luub, madridchanin, mais_qui, Marian Tsvetanov, MilliVanilli, Mohammed Hyusein, Molossian, monitor13720, MPetr, Muller, naturist, naturalist, neadekvaten, Neal Oliver, Nedyalko Lazarov, Nyama Znachenie, Niko Kostantinov, Nikola Damyanov, Nikola Slavov, norge, novo-star dnevnik-ar, ocean, Ogiigo, oitoucharante, Oliver, onemanband, orbifen, otrqdnik, pacioglu, Paines Prosta, pak_pitam, papunqk, parcaleste, pastor, pavur, peen40, pernikforbg, Petia Nikolova, Petko Petkov, petrow1973, pilgrim.epsylon, pilis, poitoucharante, poly_na, Pomak, praseta_mezeta, prinz винкелбург, probba, psihodesen, puhpuhan4o, Quandt, radelmarfx, Ramon Asvalda, reply, sa6, Sabbath, sablezub, samarianin, Santos, Sanyu, sanio_balkanski, sarunka, serena, sim4o, shipka.1877, shymi, Smile, SN DV, sorrynotsorry, SS, SSmart, stargate, stenlyaka, strymski, svoboden, Taiga, Telerik Kardamov, ThePal, theduloclan, This was a mistake, tolex, Toni Bonboni, torris, tos_buratino, toyaga, tozi, trafopost, trial_jezz, Trump, trunk66, Тsonkooo, Tsveta, TzZar, V, vagabond66, valsodar, valtoro, Vasil Grozdanov, Vasil Raev, Vassil Stoychev, ve4e, Vency Mirchev, venelingeologia, Virgin, virtual brain, viva13, Vivian Apostolov, vizeris, Vlado Nikolov, Vlater, vladivlad, volarok, von_seeckt, voodoo_child, wanderer, whitemare, Х, xyha, yavooor, Z, z_axis, Z V, zhivko6461, Z power, zyzx, ZZ Top, 2.5, 44bond_street, 911, 1001, 2leva, 4okuto, 4u4o, _imir, .

    АБПФК, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Ан Он, Александр Г. Дугин (№55), Али Ибн Абдул Обстул Бей, Аскет, атанас, Баро Тарикат, Бобо Рашъна, БОНГО, В, Васик, Веселин Дечев, Веселяк У, Вячеслав Атанасов, Гошо, Громя Ваксъри, Дария Колев, дерибеев, джендър NATO generals, Дядо Йоцо, Един Българин, ЗаНиЗа, Зеленият кон, Зона А, Иван, Иосиф Давыдович, КМЕТ В СЯНКА, Кнб, Коле Гурлеф, Контрол на съзнанието, Котаракът в чизми, Крадливото ромче, Легионер, Лео, Локомотив, Любен, Любов Шейсе, Малинчо Паков, Манчо, Мариана Кълвачева, МиГ-29, мики маус, Млад овчар, ПАСТОРА, Пепелац Киндзадза, Подкупен Цецко, Полковник Паликъщов, Приказки от шипковия храст, ръмжо, Сара, Саранди Говедаров, Сатана Ликующий, Сгугню, Симо, Сиромахомил, Софианец, Стоян Дончев, Стършел, Сър Джон, Тангра, Утопия, Хакуна Матата, Харвард, Хелиана, Христо Атанасов, Хюго Босов, Цецо, Чичо Ваньо, Шоршо, Чубрица

    agi49370681, aho11691063, ayp341129080, bna061127546, cfe551120588, cfs34668776, dju53559808, dfjftriktrcdt, dhh501016457, drn50646706, eog581083556, ewa29647693, fcv251055839, jrw481141883, hrx16647690, iix561144577, jgk061139021, jmf29537805, jpo021058111, kdf001117988, kkl38598034, kvg08393766, ler501094252, mmd211137032, ors411078161, ozd05563707, pcj071141612, ppi151135247, prx15601314, pzo361076007, qtl36551020, rbw32646721, rvr12572942, skw42563365, slq84014722, uej03527584, vpu221125983, wre501051215, xyz84014722, ygo11542256, yxw38637716, zxp53317185

  4. 4 Профил на Преkрояваме Парцалите
    Преkрояваме Парцалите
    Рейтинг: 2026 Неутрално

    Хаха, що ли?

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  5. 5 Профил на xoz481131377
    xoz481131377
    Рейтинг: 12 Неутрално

    If you truly need to say thank you ! We'd really appreciate and be thankful expecting you leave a decent report on the this page. This is the best procedure for guiding say thank you to this undertaking and sponsorship bundle. https://www.dgme.us/

  6. 6 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1823 Неутрално

    Те за това излязоха от ЕС, за да са самостоятелен играч.
    Да видим дали сметките ще им излязат.
    Те за това махнаха Рижия , защото той беше недвусмислено за Украйна.
    .

  7. 7 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2734 Весело

    До коментар [#6] от "oua58686497":

    Да Ви го напиша на матерният Ви език за да ме разберете
    ОПЯТЬ ДВОЙКА!!!
    САДИТЕСЬ!!!

  8. 8 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1823 Неутрално

    Грешите в определението си .

  9. 9 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1429 Неутрално

    Британците масово и доброволно напуснаха Разума и сътвориха бруталната социално - политическа неумност на века НО те въпреки това остават част от Свободният свят и коалицията против сатрапиите и тираниите!!!
    —цитат от коментар 2 на selqnin


    Ела във Великобритания и виж на място има ли нещо вярно в това, което пишеш. Вероятно си създаваш мнение по темата от статиите с фалшива информация за Великобритания, които всеки ден бълва Дневник. Това са статии от ония 4 000-ници. Нищо вярно няма в тях.
    Великобритания е много добре, сравнена с ЕС.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  10. 10 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1823 Неутрално

    Великобритания си е добре.
    Не са добре нашите които живеят на социал във Великобритания.
    Ромите даже си имат адвокат който им помага да останат там . Изпълняват всички условия на УК за да останат .
    Едни умни и красиви не могат да се интегрират там .
    Вместо да се преместят в някоя страна в ЕС , дойдоха да хвърлят яйца и домати по нашите институции.
    Възраждане , ДБ, БСП , БВ може да има и други , се борят за гласовете им . Ами малко са .
    Направиха така че ДПС да си вдигне процентите .

  11. 11 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2041 Неутрално

    Напишете.....................Permanent Structured Cooperation (PESCO) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK