След взривяването на бомбата на Истиклял ви казах, че до месец ще последва операция в Сирия. Тази манджа се затопля от момента, в който стана ясно, че руснаците ще затънат в Украйна.
Сирия за разлика от Украйна не е продала земята си на американски компании и никой няма да се застъпи за нея. България като член на НАТО явява ли се агресор в случая?
Турците са се самосанкционирали, другарю, с тази разклатена икономика, затъващи финанси и бюджет, за дебела трицифрена инфлация дори няма да отваряме дума...
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympics
Много мнения изчетох какви били разликите между Турция и Русия в изминалото денонощие, замълчах си, досега поне......., но в същността си те се оказват доста преувеличени и доста малко, да не кажа хич ги няма .......Тръгнеш ли по пътя на нарушаване на чуждия суверенитет под каквито и да са претексти, краят винаги е с висока цена за тебе самия, само че го разбираш прекалено късно ! А ЕС няма право да повтаря своите грешки с Русия и спрямо Турция, цената е прекалено висока......
Сирия за разлика от Украйна не е продала земята си на американски компании и никой няма да се застъпи за нея.България като член на НАТО явява ли се агресор в случая?
Нали се прави разлика между действия на страна членка и действия на целия алианс? На Украйна например НАТО не е дал и един патрон помощ. Правят го отделните страни членки. Има голяма разлика.
Разликата между случващото се в Турция/Сирия и Русия/Украйна е, че Турция не лампти за част от територията на Сирия! И Турция избягва да обстрелва гражданска инфраструктура!
Много мнения изчетох какви били разликите между Турция и Русия в изминалото денонощие, замълчах си, досега поне......., но в същността си те се оказват доста преувеличени и доста малко, да не кажа хич ги няма .......Тръгнеш ли по пътя на нарушаване на чуждия суверенитет под каквито и да са претексти, краят винаги е с висока цена за тебе самия, само че го разбираш прекалено късно ! А ЕС няма право да повтаря своите грешки с Русия и спрямо Турция, цената е прекалено висока......
В такива случаи трябва да има достатъчно авторитетен арбитър, който да каже кой доколко и дали въобще е прав или крив вместо да се разчита на преценкта на такива като нас, пишещите тука и на други подобни места. И една такава организация на теория и на хартия би могла да е ООН като част от този международен ред, установен след ВСв и работещ накак, макар и със скърцане, който сега Путин иска със сила да промени. Ердоган поне не си поставя толкова амбициозни цели - да въвежда нов световен ред, да обяви сирийците за турци и да иска да ликвидира държавата им, защото е била някога част от Османската империя.
Турция видя, че с Гърция не е лесно и се обърна на изток. Така или иначе предизборния план на Ердо е национализъм и фанатизъм, а на изток е по-евтино и по-безопасно !!!!!
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
Малко след началото на сирийската война PYD/YPG на практика получи контрола върху почти цяла Северна Сирия. ======= От кого , Дневник...? От кого....! И колко процента от хората в тия фракции са обучени и тренирани в лагери на гръцка територия...?
Сирия за разлика от Украйна не е продала земята си на американски компании и никой няма да се застъпи за нея.България като член на НАТО явява ли се агресор в случая?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Тази глупост за Лаврио не минава. Там има отворен от 14 години лагер за бежанци и посещението е свободно за всеки ! Ежедневно го посещават хора които носят помощи за бежанците !!!
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
а на изток е по-евтино и по-безопасно !!!!! ======= Прав си .... При вас всичко е скъпо... Кило патладжан например е 1,8€... За същата пара ...у нас може да се купи 10....12 кг патладжан 🍆
До коментар [#6] от "Веселин Дечев": Ами да се оплачат на Путин, бе?! Той ще се скара на Ердоган, вервай ми. И без това му е сърдит, че затвори Босфора за боклучарсия му нефт , който Путлер го дава без пари .
Турция видя, че с Гърция не е лесно и се обърна на изток.Така или иначе предизборния план на Ердо е национализъм и фанатизъм, а на изток е по-евтино и по-безопасно !!!!!
Не "по лошо " , а възможно най лошото ! Нито една страна , нито един народ не е преуспял в съюз с Русия , където стъпва руснака само разруха , нищета и глад !
До коментар [#8] от "samoedin":Разликата между случващото се в Турция/Сирия и Русия/Украйна е, че Турция не лампти за част от територията на Сирия! И Турция избягва да обстрелва гражданска инфраструктура!
Да бе Турция не ламти за чужди територии - тя само ги окупира. Май кюрдите са само претекст и това е продължение на войната от март 2020 г. срещу Сирия когато имаше пряк сблъсък между руски и турски сили. Целта може да е старата османска мечта Алепу заради връщането на който под сирийски контрол беше публично разстрелян руският посланик в Турция.
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
И една такава организация на теория и на хартия би могла да е ООН като част от този международен ред, установен след ВСв и работещ накак, макар и със скърцане, който сега Путин иска със сила да промени. Ердоган поне не си поставя толкова амбициозни цели - да въвежда нов световен ред, да обяви сирийците за турци и да иска да ликвидира държавата им, защото е била някога част от Османската империя.
Да бе възстановяването на Османската империя, а след това и на Великият Туран са незначителни цели пред присъединяването на проруските региони на Украйна към Русия?
До коментар [#21] от "eti mehter": Скъпо е защото доходште са им в пъти по-високи. Утре за 1.8 Евро в Туркието ще купуват 12 кг патладжан - печен и обелен.😂
Целите на Ердоган и Путин са много различни! На пръв поглед може да изглеждат идентични но далеч не е така, Ердоган не заплашва световният ред в степента която Рассия го прави помисли си малко!
Цитирам ви. Задавам въпроса на фесчето от ваше име защото май нещо не ви пука за Сирия както за невинната жертва Украйна.
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
До коментар [#37] от "Julian Mall":Целите на Ердоган и Путин са много различни!На пръв поглед може да изглеждат идентични но далеч не е така, Ердоган не заплашва световният ред в степента която Рассия го прави помисли си малко!
Ти помисли малко за България остави световният ред на САЩ, Китай и Русия. Османските мераци дали ни засягат пряко?
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
Скъпо е защото доходште са им в пъти по-високи. ======= Съгласен съм како... Но когато ми се прияде патладжан...купувам патладжан,а не доходи.... Усещаш ли я тънката разлика...!?
Едно е 30км ивица на която живеят няколко стотин хиляди души, друго е 200км до Киев, нападение по 1 000 км фронт и прогонване на милиони с десетки хиляди жертви. Сирия на Асад е по-голяма диктатура и от Турция кой ще защитава съюзник на Русия и Иран като самата Русия е заета да брани анексираните си територии а тази операция е 10 пъти по-малка от "операцията" на рашистите
На никои не му пука за кои къде умира, просто сега е политкоректно и популярно, защото доминира мейнстрийм медиите..
Колкото повече живея, толкова повече осъзнавам, че живота за много хора е като в училище... Искат да са част от клуба на популярните и за да са част трябва да правят и казват каквото популярните казват.. Цената, за да си в клуба е да нямаш идентичност. Сега е на мода да казваш каквото казват по телевизора..
Когато САЩ убиваше хора в Сирия и въобще ЦЕЛИЯ арабски свят, хората даже ръкопляскаха, хич не им дреме за цивилните деца и тнн.. Щото го правят добрите :))
Има признаци,че гърците искат да си върнат проливите, Бай Реджеп е все по-силно разкрачен между Путин и Байдън, тракането с оръжия в Ирак и Сирия не носи положителни дивиденти. Libertarianism is just anarchy for rich people
"Сирийски военни са убити при турските удари, Ердоган нареди операция "Нокът-меч""Ко стана с "международния ред, основан на правила"??Санции?Екстрени заседание на СС на ООН?Папата????
Според някои турски журналисти са поразени райони на контакт между милициите и сирийските военни. т.е между сухото изгоря и мокрото , ако контактуваш с терористи ще си носиш и последствията
Освен защита на границата, според някои турски наблюдатели, Ердоган опитва да си осигури подходящи условия за връщане на още от милионите сирийци, избягали в Турция след началото на войната.
От това по-хубаво какво може да иска изстрадалия сирийски народ!Само Турция може и има потенцияла да върне изгонените сирийци към нормален начин на живот!
До коментар [#8] от "samoedin":Тръгнеш ли по пътя на нарушаване на чуждия суверенитет ==== а тръгнеш ли да правиш бомбени атентати не нарушаваш ли чуждия суверенитет
До коментар [#8] от "samoedin":Разликата между случващото се в Турция/Сирия и Русия/Украйна е, че Турция не лампти за част от територията на Сирия! И Турция избягва да обстрелва гражданска инфраструктура!
След като ги използваше толкова много години за роби сега покрай икономическата криза в турция вече не са и нужни ! Отделно ги използваше за да изнудва Европейският съюз, а това вече не минава !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
"И кои точно области Турция е анексирала , пардон присъединила ?? Нещо ви издишат лъжите Кремълски !! 😜😆"
Цялата история на Турция е свързана с това, което ме питате ! Последният щрих беше чрез азерите войната в Нагорни Карабах, а конфликтът там изобщо не е приключил въпреки проформа примирията между двете враждуващи страни ! А лично Турция последно нахлу в Кипър и последиците ги знаем. До съвсем скоро открито заплашваше с война Гърция и де факто да отнеме част от нейните острови в близост до Мала Азия, но както казвате, това са кремълски опорки и нищо друго !
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#63] от "peen40":"Сирийските кюрдски бойци, срещу които е насочена операцията, говорят за унищожена инфраструктура - от складове за зърно до електростанция и болница и за убити цивилни, сред тях журналист." === те и за химически бомби говориха , но нищо не излезе от тези приказки
Нали за това разчиства територии свободни от комунистически терористи и от сатрапа избиващ собствения си народ за да се даде възможност на истинските демократични сирийци да живеят свободни!
“The object in life is not to be on the side of the majority, but to escape finding oneself in the ranks of the insane.” — Marcus Aurelius
"Целта на живота е не да си част от мнозинството, но да избягаш, намирайки себе си в редиците на лудите" - Марк Аврелий
"Лудите" са трудни за контролиране и непредвидими..
Ще дам пример с американците в германските конц лагери.. Цитирам..
" Американците ни плашат, защото каквото и да правим, всеки мисли индивидуално и действа независимо дали премахваме лидера на групата, даже се настървяват повече"
Американците на миналото и сегашното време нямат нищо общо..
Нали за това разчиства територии свободни от комунистически терористи и от сатрапа избиващ собствения си народ за да се даде възможност на истинските демократични сирийци да живеят свободни!
Ах този благороден Ердоган,как само се е загрижил за бедните сирийци.Разчиства им територия в Сирия на сирийците да се заселят.Нищо че е мюсюлманин,още утре ще запаля свещ за тоя хуманист.
При вас всичко е скъпо...Кило патладжан например е 1,8€...За същата пара ...у нас може да се купи 10....12 кг патладжан 🍆Така ,че..Не си заслужава за момента.
До коментар [#53] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":Има признаци,че гърците искат да си върнат проливите, ======Нека заповядат...Ще бъде удоволствие за нас...
Айде дрОгари на амбразурата!!! Айде уатабаутизмът е във вихъра си...РуZZия не може а Турция МОЖЕ? Жалкари сте си русоФилистиците и това е. Нищо де, поне сте на първият ред и гледате разпадането на Педерацията!!! ДАВАЙТЕ УКРАЙНЧЕТА И БЕЗ ПЛЕННИЦИ!!!
До коментар [#14] от "'ΕΡΕΒΟΣ":а на изток е по-евтино и по-безопасно !!!!!=======Прав си ....При вас всичко е скъпо...Кило патладжан например е 1,8€...За същата пара ...у нас може да се купи 10....12 кг патладжан 🍆Така ,че..Не си заслужава за момента.
До коментар [#14] от "'ΕΡΕΒΟΣ":а на изток е по-евтино и по-безопасно !!!!!=======Прав си ....При вас всичко е скъпо...Кило патладжан например е 1,8€...За същата пара ...у нас може да се купи 10....12 кг патладжан 🍆Така ,че..Не си заслужава за момента.
Ердоган нареди операция "Нокът-меч" ******************************************************
Не се съмнявам, че САЩ ше отвърнат с операция "Лакът-теч"! И строго ще накажат Ердоган, наричайки неговите действия "неприемливи", когато саудитите заклаха Хашогджи в посолството - пак имаше твърд отгвор от този тип!
И миналия път опитаха , ама Асад ги сготви :-) Идилци, тюркомански башибозук, аскер и малко от САЩ за подправка = една тава тюрлюгювеч.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Връща си го не на тези които са виновни, а по тия места както хич не са отмъстителни мечтай си да не си го върнат и те.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Историята на турция е едно огромно криминално досие !!! ======== Еххххх..... А историята на Гърция....? Започва с едно клане.... 30 хиляди мюсюлмани и евреи ....изклани за няколко дена... По най жесток начин...
До коментар [#8] от "samoedin":Разликата между случващото се в Турция/Сирия и Русия/Украйна е, че Турция не лампти за част от територията на Сирия! И Турция избягва да обстрелва гражданска инфраструктура!
Бахтиии лицемерния пост. Турция нарушава ли суверенитета на чужда държава? Нарушава го и то грубо. Турция убива ли граждани на Сирия без да има обявена война? Убива. По какво се различава Турция от Русия? По нищо.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
Ети това видео е някакво мазало. Човекът твърди че през 1820г. грърците изклали 40хиляди турчина на полуостров Мора. На тая дата всичките са били османци. Тоя със сигурност не се базира на оснанския архив.😅
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Ivan Georgiev
Рейтинг: 438 НеутралноАре, сега... санкции .. изолация и т.н.
abc
Рейтинг: 1480 НеутралноСлед взривяването на бомбата на Истиклял ви казах, че до месец ще последва операция в Сирия. Тази манджа се затопля от момента, в който стана ясно, че руснаците ще затънат в Украйна.
abc
Рейтинг: 1480 НеутралноАсад ще го сготвят на бавен огън.
selqnin
Рейтинг: 2611 ГневноПсевдосултана ще прави компания на подсъдимата скамейка в Хага
на Сиамският си близнак- бункерният молец!!!
yavooor
Рейтинг: 1481 НеутралноСирия за разлика от Украйна не е продала земята си на американски компании и никой няма да се застъпи за нея.
България като член на НАТО явява ли се агресор в случая?
Веселин Дечев
Рейтинг: 3221 Весело"Сирийски военни са убити при турските удари, Ердоган нареди операция "Нокът-меч""
В Русия съм! В Русия съм!Ко стана с "международния ред, основан на правила"??
Санции?
Екстрени заседание на СС на ООН?
Папата????
hamiltonf
Рейтинг: 3892 ВеселоДо коментар [#1] от "Ivan Georgiev":
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=OlympicsТурците са се самосанкционирали, другарю, с тази разклатена икономика, затъващи финанси и бюджет, за дебела трицифрена инфлация дори няма да отваряме дума...
samoedin
Рейтинг: 4081 НеутралноМного мнения изчетох какви били разликите между Турция и Русия в изминалото денонощие, замълчах си, досега поне......., но в същността си те се оказват доста преувеличени и доста малко, да не кажа хич ги няма .......Тръгнеш ли по пътя на нарушаване на чуждия суверенитет под каквито и да са претексти, краят винаги е с висока цена за тебе самия, само че го разбираш прекалено късно ! А ЕС няма право да повтаря своите грешки с Русия и спрямо Турция, цената е прекалено висока......
kmat
Рейтинг: 1025 НеутралноНали се прави разлика между действия на страна членка и действия на целия алианс? На Украйна например НАТО не е дал и един патрон помощ. Правят го отделните страни членки. Има голяма разлика.
vassilun
Рейтинг: 4945 НеутралноДо коментар [#8] от "samoedin":
Разликата между случващото се в Турция/Сирия и Русия/Украйна е, че Турция не лампти за част от територията на Сирия! И Турция избягва да обстрелва гражданска инфраструктура!
kmat
Рейтинг: 1025 НеутралноВ такива случаи трябва да има достатъчно авторитетен арбитър, който да каже кой доколко и дали въобще е прав или крив вместо да се разчита на преценкта на такива като нас, пишещите тука и на други подобни места. И една такава организация на теория и на хартия би могла да е ООН като част от този международен ред, установен след ВСв и работещ накак, макар и със скърцане, който сега Путин иска със сила да промени. Ердоган поне не си поставя толкова амбициозни цели - да въвежда нов световен ред, да обяви сирийците за турци и да иска да ликвидира държавата им, защото е била някога част от Османската империя.
crq15625101
Рейтинг: 2156 ВеселоДо коментар [#8] от "samoedin":
И кои точно области Турция е анексирала , пардон присъединила ??
Нещо ви издишат лъжите Кремълски !! 😜😆
1001
Рейтинг: 2461 Веселокогато нато атакува всичко е цветя и рози
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2067 НеутралноТурция видя, че с Гърция не е лесно и се обърна на изток.
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Така или иначе предизборния план на Ердо е национализъм и фанатизъм, а на изток е по-евтино и по-безопасно !!!!!
crq15625101
Рейтинг: 2156 НеутралноВреме е сатрапа Асад да отговаря за престъпленията си !
Трябва да бъде заловен и изправен пред трибунала в Хага !
eti mehter
Рейтинг: 4289 ЛюбопитноМалко след началото на сирийската война PYD/YPG на практика получи контрола върху почти цяла Северна Сирия.
Bukalemun=======
От кого , Дневник...?
От кого....!
И колко процента от хората в тия фракции са обучени и тренирани в лагери на гръцка територия...?
Димитър Димитров
Рейтинг: 985 ВеселоМи добре им се отразяват,не мислиш ли?Подобряват им икономиката според тукашните мурзилски идоти...
klimentm
Рейтинг: 3923 ВеселоНо продаде суверинитета си на рашистите с цел Асад да запази власта си, което е по лошо! klimentm
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2067 НеутралноДо коментар [#16] от "eti mehter":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Тази глупост за Лаврио не минава. Там има отворен от 14 години лагер за бежанци и посещението е свободно за всеки !
Ежедневно го посещават хора които носят помощи за бежанците !!!
eti mehter
Рейтинг: 4289 ВеселоДо коментар [#14] от "'ΕΡΕΒΟΣ":
Bukalemunа на изток е по-евтино и по-безопасно !!!!!
=======
Прав си ....
При вас всичко е скъпо...
Кило патладжан например е 1,8€...
За същата пара ...у нас може да се купи 10....12 кг патладжан 🍆
Така ,че..
Не си заслужава за момента.
Kaka Mara
Рейтинг: 2346 НеутралноДо коментар [#6] от "Веселин Дечев": Ами да се оплачат на Путин, бе?! Той ще се скара на Ердоган, вервай ми. И без това му е сърдит, че затвори Босфора за боклучарсия му нефт , който Путлер го дава без пари .
klimentm
Рейтинг: 3923 НеутралноИменно!
Така и за Путин беше по лесна малка победоснона война с Украйна което не му се получи! klimentm
crq15625101
Рейтинг: 2156 НеутралноДо коментар [#18] от "klimentm":
Не "по лошо " , а възможно най лошото !
Нито една страна , нито един народ не е преуспял в съюз с Русия , където стъпва руснака само разруха , нищета и глад !
eti mehter
Рейтинг: 4289 ВеселоДо коментар [#20] от "'ΕΡΕΒΟΣ":
BukalemunМинава минава...
Доказателства колкото искаш...
Свидетели, документи,спътникови снимки....
Всичко с времето си...
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2067 ВеселоДо коментар [#21] от "eti mehter":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !.....а бомбения атентат в Константинопол много удобен за да обърнете поглед на изток !!!
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2067 НеутралноДо коментар [#25] от "eti mehter":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !За сега само думи и лозунги !!!
klimentm
Рейтинг: 3923 ВеселоСъщият който осъди Стрелков и съратниците му на доживотен затвор за МН17 ?! klimentm
Julian Mall
Рейтинг: 3821 ГневноДа бе Турция не ламти за чужди територии - тя само ги окупира. Май кюрдите са само претекст и това е продължение на войната от март 2020 г. срещу Сирия когато имаше пряк сблъсък между руски и турски сили. Целта може да е старата османска мечта Алепу заради връщането на който под сирийски контрол беше публично разстрелян руският посланик в Турция. По-добре миг свобода отколкото живот в робство
eti mehter
Рейтинг: 4289 ВеселоДо коментар [#26] от "'ΕΡΕΒΟΣ":
BukalemunЯ кажи ..(не на мен...аз знам)
Защо поднасяте версията " от евентуална руска заплаха" ...след като питаме янките... " Защо трупате на гръцките острови прекалено много оръжия...?"...
Вас не ви питаме вече за нищо...
Вие сте марионетна територия...
Не се ли усещате колко сте жалки с подобни отговори...!
dejmos
Рейтинг: 2163 ВеселоКакво САЩ за кюрдите ?? Били съюзници , били това онова :)) И Украйна ще зарежат , когато усетят дебелия ..:)
Julian Mall
Рейтинг: 3821 ЛюбопитноДа не е нападнал мирна Турция както Рассия нападна Украйна?! По-добре миг свобода отколкото живот в робство
selqnin
Рейтинг: 2611 ВеселоДо коментар [#19] от "1001":
Какво точно е "НОТО"
мурзилка
eti mehter
Рейтинг: 4289 ВеселоДо коментар [#31] от "dejmos":
BukalemunА Гърция....?
Къде е гаранцията ,че на маляките... един ден слънцето ще им изгрее от там дето слънце не вижда...!
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2067 НеутралноДо коментар [#30] от "eti mehter":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Бавно за да схванеш...........
ОСТРОВИТЕ ГИ ВОЪРАЖАВАМЕ ЗАщОТО СА ЗАПЛАшЕНИ ОТ ВАшАТА 4ТА АРМИЯ !!!!
klimentm
Рейтинг: 3923 ЛюбопитноДо коментар [#32] от "Julian Mall":
klimentm"..... както Рассия нападна Украйна?!"
Не думай!
За първи път си признаваш че Расия нападнала Украйна!
Julian Mall
Рейтинг: 3821 ЛюбопитноДа бе възстановяването на Османската империя, а след това и на Великият Туран са незначителни цели пред присъединяването на проруските региони на Украйна към Русия?
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4090 НеутралноСАЩ в случая дават картбланш на бай Реджеп за изтребването на кюрди и христиани и Сирия!
Libertarianism is just anarchy for rich people
stenlyaka
Рейтинг: 3075 НеутралноУкраина вече не е интересна за медиите ???
Assumption is the mother of all failures .Kaka Mara
Рейтинг: 2346 НеутралноДо коментар [#21] от "eti mehter": Скъпо е защото доходште са им в пъти по-високи. Утре за 1.8 Евро в Туркието ще купуват 12 кг патладжан - печен и обелен.😂
klimentm
Рейтинг: 3923 НеутралноДо коментар [#37] от "Julian Mall":
klimentmЦелите на Ердоган и Путин са много различни!
На пръв поглед може да изглеждат идентични но далеч не е така, Ердоган не заплашва световният ред в степента която Рассия го прави помисли си малко!
eti mehter
Рейтинг: 4289 ВеселоДо коментар [#35] от "'ΕΡΕΒΟΣ":
BukalemunАма не ,бе пумпал....!
Американците твърдят друго....
Че е било заради евентуална руска заплаха...🤣
Не виждаш ли че становищата ви се разминават...!
После като ви наричат нещастници...се сърдите....🥴
Julian Mall
Рейтинг: 3821 ВеселоЦитирам ви. Задавам въпроса на фесчето от ваше име защото май нещо не ви пука за Сирия както за невинната жертва Украйна. По-добре миг свобода отколкото живот в робство
eti mehter
Рейтинг: 4289 ЛюбопитноДо коментар [#41] от "klimentm":
BukalemunЦелите на Ердоган и Путин са много различни
=======
Ейййй.... Веднъж и от тебе да чуем нещо смислено.....!
Кажи го на троловете туркофоби.....
Белким схванат смисъла...
Julian Mall
Рейтинг: 3821 ЛюбопитноТи помисли малко за България остави световният ред на САЩ, Китай и Русия. Османските мераци дали ни засягат пряко? По-добре миг свобода отколкото живот в робство
eti mehter
Рейтинг: 4289 ВеселоДо коментар [#40] от "Kaka Mara":
BukalemunСкъпо е защото доходште са им в пъти по-високи.
=======
Съгласен съм како...
Но когато ми се прияде патладжан...купувам патладжан,а не доходи....
Усещаш ли я тънката разлика...!?
vht16370188
Рейтинг: 200 НеутралноЕдно е 30км ивица на която живеят няколко стотин хиляди души, друго е 200км до Киев, нападение по 1 000 км фронт и прогонване на милиони с десетки хиляди жертви. Сирия на Асад е по-голяма диктатура и от Турция кой ще защитава съюзник на Русия и Иран като самата Русия е заета да брани анексираните си територии а тази операция е 10 пъти по-малка от "операцията" на рашистите
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2067 ВеселоДо коментар [#42] от "eti mehter":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Пумпал можеш да викаш на баща ти !!! 😆
Важното е, че на запад не ви стиска !
Гърция не е кюрдските села !
Ramon Asvalda
Рейтинг: 1858 ВеселоДо коментар [#43] от "Julian Mall":
На никои не му пука за кои къде умира, просто сега е политкоректно и популярно, защото доминира мейнстрийм медиите..
Колкото повече живея, толкова повече осъзнавам, че живота за много хора е като в училище... Искат да са част от клуба на популярните и за да са част трябва да правят и казват каквото популярните казват.. Цената, за да си в клуба е да нямаш идентичност. Сега е на мода да казваш каквото казват по телевизора..
Стадни животни... Няма ли да се буустнете ?
eti mehter
Рейтинг: 4289 ЛюбопитноДо коментар [#39] от "stenlyaka":
BukalemunУкраина вече не е интересна за медиите ???
========
Естествено.... понеже задкулисието вече изплува на повърхността...
Ха ха ....
Паралелно със срещата... Г 20....в Анкара се срещат тайните служби на САЩ и Русия.
Зеленски говори в пряк ефир пред участниците в Г 20....в същото време, Путин бомбандира Киев и другите големи украински градове....
Ramon Asvalda
Рейтинг: 1858 ВеселоДо коментар [#49] от "Ramon Asvalda":
Когато САЩ убиваше хора в Сирия и въобще ЦЕЛИЯ арабски свят, хората даже ръкопляскаха, хич не им дреме за цивилните деца и тнн.. Щото го правят добрите :))
klimentm
Рейтинг: 3923 ВеселоДо коментар [#49] от "Ramon Asvalda":
klimentmКаква различна идентичност имаш ти например? Само се заблуждаваш че си различен от ...стадото!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4090 НеутралноИма признаци,че гърците искат да си върнат проливите, Бай Реджеп е все по-силно разкрачен между Путин и Байдън, тракането с оръжия в Ирак и Сирия не носи положителни дивиденти.
Libertarianism is just anarchy for rich people
pixel
Рейтинг: 1551 НеутралноСпоред някои турски журналисти са поразени райони на контакт между милициите и сирийските военни.
т.е между сухото изгоря и мокрото , ако контактуваш с терористи
ще си носиш и последствията
1001
Рейтинг: 2461 НеутралноЗащо да не съдим Нато в Хага или тав не съдим наши куче синове
planovik
Рейтинг: 532 НеутралноОсвен защита на границата, според някои турски наблюдатели, Ердоган опитва да си осигури подходящи условия за връщане на още от милионите сирийци, избягали в Турция след началото на войната.
От това по-хубаво какво може да иска изстрадалия сирийски народ!Само Турция може и има потенцияла да върне изгонените сирийци към нормален начин на живот!
pixel
Рейтинг: 1551 НеутралноДо коментар [#8] от "samoedin":Тръгнеш ли по пътя на нарушаване на чуждия суверенитет
====
а тръгнеш ли да правиш бомбени атентати не нарушаваш ли чуждия суверенитет
johnniewalker
Рейтинг: 745 ЛюбопитноТи това сериозно ли го мислиш?
peen40
Рейтинг: 1008 НеутралноДо коментар [#56] от "planovik":
И къде ще ги връща Ердоган избягалите сирийци?При кюрдите или при Асад?
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2067 НеутралноДо коментар [#56] от "planovik":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !След като ги използваше толкова много години за роби сега покрай икономическата криза в турция вече не са и нужни ! Отделно ги използваше за да изнудва Европейският съюз, а това вече не минава !
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2067 НеутралноДо коментар [#57] от "pixel":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Доста удобни атентати !
samoedin
Рейтинг: 4081 НеутралноДо коментар [#12] от "crq15625101":
"И кои точно области Турция е анексирала , пардон присъединила ??
Нещо ви издишат лъжите Кремълски !! 😜😆"
Цялата история на Турция е свързана с това, което ме питате ! Последният щрих беше чрез азерите войната в Нагорни Карабах, а конфликтът там изобщо не е приключил въпреки проформа примирията между двете враждуващи страни ! А лично Турция последно нахлу в Кипър и последиците ги знаем. До съвсем скоро открито заплашваше с война Гърция и де факто да отнеме част от нейните острови в близост до Мала Азия, но както казвате, това са кремълски опорки и нищо друго !
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2067 НеутралноДо коментар [#62] от "samoedin":
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Историята на турция е едно огромно криминално досие !!!
pixel
Рейтинг: 1551 НеутралноДо коментар [#61] от "'ΕΡΕΒΟΣ":
това може да се тълкува ,
кой както го разбира
pixel
Рейтинг: 1551 НеутралноДо коментар [#63] от "peen40":"Сирийските кюрдски бойци, срещу които е насочена операцията, говорят за унищожена инфраструктура - от складове за зърно до електростанция и болница и за убити цивилни, сред тях журналист."
===
те и за химически бомби говориха , но нищо не излезе от тези приказки
pixel
Рейтинг: 1551 НеутралноДо коментар [#64] от "'ΕΡΕΒΟΣ":
според тебе ли ,
planovik
Рейтинг: 532 НеутралноДо коментар [#59] от "peen40":
Нали за това разчиства територии свободни от комунистически терористи и от сатрапа избиващ собствения си народ за да се даде възможност на истинските демократични сирийци да живеят свободни!
vassilun
Рейтинг: 4945 НеутралноДо коментар [#29] от "Julian Mall":
Кои територии е анексирала Турция?
Ramon Asvalda
Рейтинг: 1858 ВеселоДо коментар [#52] от "klimentm":
“The object in life is not to be on the side of the majority, but to escape finding oneself in the ranks of the insane.” — Marcus Aurelius
"Целта на живота е не да си част от мнозинството, но да избягаш, намирайки себе си в редиците на лудите" - Марк Аврелий
"Лудите" са трудни за контролиране и непредвидими..
Ще дам пример с американците в германските конц лагери.. Цитирам..
" Американците ни плашат, защото каквото и да правим, всеки мисли индивидуално и действа независимо дали премахваме лидера на групата, даже се настървяват повече"
Американците на миналото и сегашното време нямат нищо общо..
vassilun
Рейтинг: 4945 НеутралноДо коментар [#31] от "dejmos":
И Украйна ще зарежат"
Ще ви се! Ама нъц, няма!
eti mehter
Рейтинг: 4289 ВеселоДо коментар [#53] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
BukalemunИма признаци,че гърците искат да си върнат проливите,
======
Нека заповядат...
Ще бъде удоволствие за нас...
peen40
Рейтинг: 1008 НеутралноАх този благороден Ердоган,как само се е загрижил за бедните сирийци.Разчиства им територия в Сирия на сирийците да се заселят.Нищо че е мюсюлманин,още утре ще запаля свещ за тоя хуманист.
peen40
Рейтинг: 1008 НеутралноДо коментар [#69] от "vassilun":
Чети ма Василке.Нали си ми умнокрасива,авторитетна,а трябва ние тъпогрозните да ти обясняваме какво става по света.
vassilun
Рейтинг: 4945 НеутралноДо коментар [#39] от "stenlyaka":
"Украйна вече не е интересна за медиите ???"
Така е! Нищо ново не става в Украйна! ВСУ от месеци наритва нааканите задници на северноазиатските монголоиди и това вече не е интересно!
vassilun
Рейтинг: 4945 НеутралноДо коментар [#58] от "johnniewalker":
"Ти това сериозно ли го мислиш?"
Много сериозно! Обори ме!
vassilun
Рейтинг: 4945 НеутралноДо коментар [#74] от "peen40":
Пенке, разговарям само с хора, които имат много повече от два грама мозък като тебе!
1001
Рейтинг: 2461 НеутралноДо коментар [#15] от "crq15625101":
Че то по тази логика и сатрапа Зеленски трябва да отговаря
gianni
Рейтинг: 1352 НеутралноА бре интересно, защо твоите съграждани не си стоят в Туркието при евтините паталджани, ами са напъплили Западна Европа.
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3883 НеутралноЧетеш ли ма сюртюк???Сирийските войници ли нправиха измисления атентат от банкрутиралото султанче в Анкара shlshlshlshl
BiGman
Рейтинг: 6325 НеутралноЕрдоганчо си го връща заради атентата...
bursuk5
Рейтинг: 620 НеутралноАйде дрОгари на амбразурата!!! Айде уатабаутизмът е във вихъра си...РуZZия не може а Турция МОЖЕ? Жалкари сте си русоФилистиците и това е. Нищо де, поне сте на първият ред и гледате разпадането на Педерацията!!! ДАВАЙТЕ УКРАЙНЧЕТА И БЕЗ ПЛЕННИЦИ!!!
dark'star
Рейтинг: 4266 НеутралноХатай от Сирия преди ВСВ , после Северен Кипър КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Димитър Димитров
Рейтинг: 985 ВеселоНдам, м@лоумието е нелечимо...
Димитър Димитров
Рейтинг: 985 РазстроеноВ Конго за тия пари може да се купят 200 кила патладжан.И?
Иди@т.
Манчо
Рейтинг: 2793 НеутралноЕрдоган нареди операция "Нокът-меч"
Мараба, С-ДС доносници!******************************************************
Не се съмнявам, че САЩ ше отвърнат с операция "Лакът-теч"!
И строго ще накажат Ердоган, наричайки неговите действия "неприемливи", когато саудитите заклаха Хашогджи в посолството - пак имаше твърд отгвор от този тип!
dark'star
Рейтинг: 4266 НеутралноИ миналия път опитаха , ама Асад ги сготви :-) Идилци, тюркомански башибозук, аскер и малко от САЩ за подправка = една тава тюрлюгювеч. КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
dark'star
Рейтинг: 4266 НеутралноВръща си го не на тези които са виновни, а по тия места както хич не са отмъстителни мечтай си да не си го върнат и те. КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Димитър Димитров
Рейтинг: 985 Любопитно[quote#32:"Julian Mall"][/quote]
Отговори на ети един път ве палячо нещастен.
Димитър Димитров
Рейтинг: 985 Любопитно[quote#37:"Julian Mall"][/quote]
Кажи го на на ети ве клоун.Колко сте сладки, как се избягвате...
И си личи от 100 километра.Жалки тъпаци.
peen40
Рейтинг: 1008 НеутралноВасилке ма,ти и половин грам мозък нямаш,дърта пенсионирана партийна секретарке
Димитър Димитров
Рейтинг: 985 ЛюбопитноА защо тебе не ти тряснат един бан за неграмотност и тролене?Гн.Казаков?
dark'star
Рейтинг: 4266 Неутралносъс сигурност няма да е скоро, но "накрая САЩ ше си заминат" (ген. Зиап) КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Димитър Димитров
Рейтинг: 985 Весело[quote#93:"dark'star"][/quote]със сигурност няма да е скоро, но "накрая САЩ ше си заминат" (ген. Зиап)
======
Така ами,то някой ден и египетските пирамиди ще паднат.Ще почакаме викаш...
Ей,верно някакъв фантаст си.Не писател де,прост пияница...
half truth
Рейтинг: 1490 Веселооперация "Нокът-меч" 😂
Гугъл ли го преведе това? Е да, ама не . Смешници.😅
eti mehter
Рейтинг: 4289 ЛюбопитноДо коментар [#64] от "'ΕΡΕΒΟΣ":
BukalemunИсторията на турция е едно огромно криминално досие !!!
========
Еххххх.....
А историята на Гърция....?
Започва с едно клане....
30 хиляди мюсюлмани и евреи ....изклани за няколко дена...
По най жесток начин...
eti mehter
Рейтинг: 4289 ВеселоДо коментар [#95] от "half truth":
Bukalemun"Нокът-меч" 😂
Гугъл ли го преведе това? Е да, ама не
=======
Нищо .... И това е успех....
Между другото знаеш ли как се е появила Гърция...?
Ето как....
https://youtu.be/qiG4WhhFXxQ
whitemare
Рейтинг: 1220 НеутралноБахтиии лицемерния пост. Турция нарушава ли суверенитета на чужда държава? Нарушава го и то грубо. Турция убива ли граждани на Сирия без да има обявена война? Убива. По какво се различава Турция от Русия? По нищо. Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
half truth
Рейтинг: 1490 НеутралноДо коментар [#97] от "eti mehter":
Ети това видео е някакво мазало. Човекът твърди че през 1820г. грърците изклали 40хиляди турчина на полуостров Мора. На тая дата всичките са били османци.
Тоя със сигурност не се базира на оснанския архив.😅
whitemare
Рейтинг: 1220 НеутралноАко разговаряш с такива хора, никога няма да разбереш какво ти казват. Сещингс? Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци