От Бразилия до САЩ – лидерите популисти по света намаляха през 2022 г.

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (56)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Прост антиваксър
    Прост антиваксър
    Рейтинг: 162 Неутрално

    "лидерите популисти по света намаляха"

    Много тъпо. Сега кой ше ни дава опорки на нас, простите антиваксъри?

    Без лидер популист живее ле се?

  2. 2 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3540 Весело

    Има и още накъде да се намалят - Русия, Турция, Китай......

  3. 3 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 988 Неутрално

    Популисти. Забавно. Много ми е интересно как ще наречете лидерите, поставени от и обвързани с WEF? Става въпрос за същите тия, дето тласнаха света в "пандемия", рецесия, недостиг на горива и храни.

  4. 4 Профил на Прост антиваксър
    Прост антиваксър
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Искам да срещна лидер популист, който да си държи на думата и да не е ваксиниран. Да посрещне хремата като мъж, не като тиа наште от Възраждане.

  5. 5 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 719 Весело

    И сега какво, започваме да живеем според някаква абстракция, която върви срещу човешката природа, никой не я харесва, ама стои стилно и звучи умно...

  6. 6 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1694 Неутрално

    Популистката вълна слава Богу премина,
    НО
    щетите остават
    особено видими , дълбоки и трайни са в САЩ!!!
    Да се надяваме, че някога славната Републиканска партия ще подкрепи на първичните избори
    Рон де Сантис
    който ще я върне към ценностите на
    Дуайт Айзенхауер и Роналд Рейгън!!!

  7. 7 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    Цитат:
    От Бразилия до САЩ – лидерите популисти по света намаляха през 2022 г.
    -------

    Фашагите измислят все по-нови и по-тъпи лафове...

    Рано или късно ВСИЧКИ ще се съгласите с мен, че няма нищо по-примитивно от фашистката пропаганда.

  8. 8 Профил на Александър Стефанов
    Александър Стефанов
    Рейтинг: 589 Любопитно

    Важното е, че "нашите хора с нашите разбирания" ги изместиха, да?

    Безличен, средно до ниско интелигентен глупак. Полза нулева.
  9. 9 Профил на Gustav
    Gustav
    Рейтинг: 1654 Весело

    Това заглавие е достойно за рубриката "Предозиране"!
    Че какви по-големи популисти от мастър Байдън и пане Зеленский?!

    "Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
  10. 10 Профил на Изобличител
    Изобличител
    Рейтинг: 1049 Неутрално

    А ковид "ваксините" с колко намалига неомарксистите, кога ще кажете?

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  11. 11 Профил на 4u4o
    4u4o
    Рейтинг: 736 Неутрално

    Мда, за това света навлиза в небивала от десетки години криза.
    Чиповете за перални не са популизъм, нееее. Нито това, че трябва да дадем още половин милиард на Фазер за ваксини, които няма да ползваме.

  12. 12 Профил на Go Go
    Go Go
    Рейтинг: 634 Весело

    Аха, ясно, Вуте е най-големият популист. Когато не е на власт и го питат какво може, казва: “Моа да копам!”, а когато е на власт обръща палачинката: “Моа и да не копам!”

    73! Go Go
  13. 13 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3943 Любопитно

    До коментар [#2] от "samoedin":

    Има и още накъде да се намалят - Русия, Турция, Китай......
    ======
    Много интересно...

    Когато се появят статии на теми популизъм....вие интернационалистите винаги отбягвате да споменавате Иран и държавите от Кавказкия регион...!

    Илхам Алиев не беше ли популист...?
    О.... Пардон...!
    Той не бива да е такъв понеже ще дава газ и петрол на България...🤣

    Bukalemun
  14. 14 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 905 Неутрално

    Само банкянския мутраген и зеления чорап се окопават за дълъг бой. Немат махане тия кърлежи.

  15. 15 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1694 Неутрално
  16. 16 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1526 Весело

    "Авторът на доклада Брет Майер посочва, че той показва тенденция към прогресивен центризъм в редица страни" :))) Това новото име на Байдънизма ли е ?:))

  17. 17 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3943 Неутрално

    До коментар [#5] от "lil_alex":

    , която върви срещу човешката природа,
    ======
    Човека отдавна не е природа,мадам...!
    Вие жените трябва да го разбирате много по добре от нас мъжете...

    Bukalemun
  18. 18 Профил на viktori
    viktori
    Рейтинг: 76 Неутрално

    Но се увеличиха лъжците и идиотите ..
    Но и те ще намалеят някой ден ..рязко ..по трудния начин с гегата

  19. 19 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#17] от "eti mehter":

    Абе не е природа, ама баш си е - натискът за непрекъсната гъвкавост и адаптивност почва да води до лудост, както на лично, така и на масово ниво.

    А както знаем, най-големите трагедии за човечеството идват от опити да се построи някакъв вид утопия.

  20. 20 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3540 Весело

    До коментар [#13] от "eti mehter":

    " Илхам Алиев не беше ли популист...?"

    Тоя си е най - обикновенна подлога на султана, така че няма смисъл да се споменава отделно, но иначе съм съгласен, че има и други неспоменати герои по света......

  21. 21 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1694 Любопитно

    До коментар [#17] от "eti mehter":

    Жените в анадола,
    които нямат точно статут на Човешки същества
    със сигурност ги разбират тези неща много добре...

  22. 22 Профил на dggm
    dggm
    Рейтинг: 473 Разстроено

    Венецуела и Чили за мен са популисти, само че леви и според новото Работническо Дело лявото не е популизъм. Безразборно то печатане на долари и Евро не е популизъм.

    Не мога да повярвам, че 30 г. след края на интер социализма в БГ Марксистката идеология е още по-популярна сред "интелектуалците". Историята се повтаря, нищо не е научено. Чакаме Третата Световна.

  23. 23 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3943 Неутрално

    До коментар [#19] от "lil_alex":

    Добре...щом така казвате....

    Но не забравяйте...асвалта не е утопия...
    Дънките,също...

    Откак човека спря да стъпва върху почва..... отдавна не е природа...

    Но това е друга тема...
    Нека не задълбаваме...

    Bukalemun
  24. 24 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3943 Любопитно

    До коментар [#20] от "samoedin":

    но иначе съм съгласен, че има и други неспоменати герои по света.
    ======
    Бе то и аз съм съгласен....но се сещам за тях... докато вие ги минавате метър...
    Споменавате само ония които ви изнасят...
    Също както нормана ,хавайския и реалиста... които въобще не обелват дума на тема ....бежанци...

    Bukalemun
  25. 25 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#23] от "eti mehter":

    Много грубо разсъждавате, с форми от модерността, а сега сме дълбоко нагазили в пост-пост-модернизъм и абсурдизъм. Дънки и асфалт може да са ритане срещу природата, но вече имаме хормонални препарати за деца, личен избор на пол, политика на идентичността.

    Също и вместо светът да работи за горе-долу все още активни, амбициозни хора, това се обявява за фашизъм и за старомодно. На мода е наративър на жертвата, в който пак има доза популизъм в стил "вие сте избраната групичка, на която ще налеят по-щедро, а на другите ще вземем и ще гледаме да им е гадно, защото са популисти..."

  26. 26 Профил на рИформата идва
    рИформата идва
    Рейтинг: 675 Неутрално

    "От Бразилия до САЩ – лидерите популисти по света намаляха през 2022 г."

    Забрави ли са нашите шарлатани. Да бяхте добавили и Шмекера и Измамника (от Продължава Подмяната)

    И в морето ми е до колене .....................
  27. 27 Профил на Go Go
    Go Go
    Рейтинг: 634 Весело

    До коментар [#24] от "eti mehter":

    Шо тъй бе, Етка, сирийските бежанци не щат ли да копат сред анадолската природа?

    Не че нямам и по-опасен въпрос: Шо не ги насочвате към русийката, там са едни такива интернационалисти, а вие с Ердо нали сте първи дружки с Капутин?

    73! Go Go
  28. 28 Профил на Катерина Славова
    Катерина Славова
    Рейтинг: 705 Весело

    До коментар [#26] от "рИформата идва":

    ПП са си добре. Бяла Златка №2 от Възбуждане и Баче Винетуту от ГЕРп са топ популета в България.

    Мога да стрелям доста точно. Не е хоби за всеки.
  29. 29 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3615 Любопитно

    Загубата на Болсонаро в президентските изборите в Бразилия беше наистина добра новина. Дано тази година същата съдба има и боклука тиранин Ердо-ганчо. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  30. 30 Профил на nnj31646874
    nnj31646874
    Рейтинг: 20 Неутрално

    Нема по-големи популисти и шарлатани от либерастите.

  31. 31 Профил на viktori
    viktori
    Рейтинг: 76 Неутрално

    Вие на кой лидер симпатизирате ?
    Аз си признавам без бой, че симпатизирам на Виктор Орбан .а вие ..?

  32. 32 Профил на dilemma
    dilemma
    Рейтинг: 10 Неутрално

    А какво точно се разбира под популизъм? Аз съм срещал досега поне три различни дефиниции на понятието. Когато някой бъде заклеймяван като популист, редно е да има ясни критерии, на които следва да отговаря. Иначе излиза, че популист е всеки, който е неудобен на господстващите политически кръгове.

  33. 33 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 719 Весело

    До коментар [#32] от "dilemma":

    Популизъм: обещание, че ще създадеш условия за процъфтяване на независими "кулаци" - фамилен бизнес, фермери, експертни професии донякъде, ако пак са насочени към потомственост, консерватизъм и лични постижения, а не грандиозни идеи.

    Пост-пост-модернизъм с прогресивна нотка: създаване на царедворци и малка аристокрация от храненици, на останалите им тръскат торбата с мишките през 10-15 години, да не могат да се окопаят както трябва и да овалят в катран и пера гореспоменатите.

  34. 34 Профил на forza
    forza
    Рейтинг: 650 Весело

    Интересни терминологични разбирания, според които Болсонаро е популист, но Лула явно не е.

    Това, че един популист сменя друг, не води до намаляване, а си е чист сан шанжман.
    Само посоката на течението леко се променя.

  35. 35 Профил на viktori
    viktori
    Рейтинг: 76 Неутрално

    А какво точно се разбира под популизъм? Аз съм срещал досега поне три различни дефиниции на понятието. Когато някой бъде заклеймяван като популист, редно е да има ясни критерии, на които следва да отговаря. Иначе излиза, че популист е всеки, който е неудобен на господстващите политически кръгове.
    —цитат от коментар 32 на dilemma


    Всеки си го разбира по своему .
    Когато Урсула казва че в Европа цъфтим и връзваме и се справяме чудесно и ставаме независими от руския газ и ще се справим отлично...е просто една лъжкиня и популистка

  36. 36 Профил на dilemma
    dilemma
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#33] от "lil_alex":

    По така зададената дефиниция не виждам нищо лошо в популизма, освен може би потомствеността, но и не съм забелязал тя да е определящ фактор в политиките на повечето политици, определени като популисти.

  37. 37 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1668 Неутрално

    "Десният" Дневник празнува когато корумпирана китайска марионетка бъде добутана до пост с безпрецедентни изборни измами - комутисти, сър!

  38. 38 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#36] от "dilemma":

    Потомственост си възниква спонтанно, ако никой не предизвиква кризи през 50-30-10 години. Само че така растат поколения, дето по-трудно се юркат за нечии шизофренични видения и грандиозни проекти за посоката на човечеството.

    В най-общата дефиниция, това, дето му викат популизъм е, когато някой забележи, че царят е гол и увлече и други да говорят за това, за което не се говори в цивилизована компания.

  39. 39 Профил на Катерина Славова
    Катерина Славова
    Рейтинг: 705 Неутрално

    До коментар [#35] от "В":

    Цъфтим никой никога не е изпозлвал от ЕС политиците, недей лъга.

    Факт е, че зимата минава доста добре. Без режими, без икономии, цената на газа падна няколко пъти, а и на бензина. Нещо неясно ли има?

    Мога да стрелям доста точно. Не е хоби за всеки.
  40. 40 Профил на Катерина Славова
    Катерина Славова
    Рейтинг: 705 Неутрално

    До коментар [#31] от "В":

    Топ лидера с руската газ. В Унгария плащат най-скъпата газ в целия ЕС. Продължавай да му се радваш.

    Мога да стрелям доста точно. Не е хоби за всеки.
  41. 41 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1956 Весело

    С 800 хиляди или с 800 милиона, Дневник?! И какъв източник само! Института на военнопрестъпника Блеър!

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  42. 42 Профил на viktori
    viktori
    Рейтинг: 76 Неутрално

    До коментар [#31] от "В":Топ лидера с руската газ. В Унгария плащат най-скъпата газ в целия ЕС. Продължавай да му се радваш.
    —цитат от коментар 40 на Катерина Славова


    Това си е моя работа .
    Когато Виктор Орбан каза че не трябва да се пускат тълпите с бежанци Меркел ги посрещаше с плюшени мечета .
    На Нова Година тази ...е имало банди от нападения на мигранти в Германия , които са хвърляли пиратки в полицейските коли и по линейки ..Орбан ги предупреди , но популистите лъжеха хората че ще справят с бежанците
    Тази новина я няма в Дневник ..Ние бяхме там в Германия на НГ в нашия квартал нямаше ексцесии ,но са факт в други градове .
    Трябва да има и такива лидери като Орбан ,който да казва истината и най важното е делата му да са в интерес на хората .

  43. 43 Профил на block
    block
    Рейтинг: 917 Неутрално

    Трябва да има и такива лидери като Орбан ,който да казва истината и най важното е делата му да са в интерес на хората .
    —цитат от коментар 42 на В

    хахаха да! Орбан казва истината хахахах, да супер! а относно хората - орбан ги знае даже поименно в интерес на кои хора са делата му

  44. 44 Профил на Катерина Славова
    Катерина Славова
    Рейтинг: 705 Неутрално

    До коментар [#42] от "В":

    Като са в интерес на хората, защото в Унгария продължава да има изтичане на работна ръка към други държави? Егати интереса на хората.

    Искаш ли да ровим сега из хрониките на Унгария колко са останали без ръце и пръсти покрай фойерверките на НГ. Че арабелите емигранти не са стока, като цяло има вярно, но не може за всяко петно на гащите си да вадиш емигрантската карта. Глупаво е.

    Мога да стрелям доста точно. Не е хоби за всеки.
  45. 45 Профил на dilemma
    dilemma
    Рейтинг: 10 Неутрално

    Уау, лепят ми минуси, а никакви аргументи насреща. Жегнали са се тия, дето хем не понасят мнения извън собствената им ехокамера, хем не знаят как да си защитят възгледите. Радвам се, че са се засегнали точно този тип хора.

  46. 46 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 783 Неутрално

    Ега ти глупостите!Байдън за лидер ли го броят тези господа?

  47. 47 Профил на viktori
    viktori
    Рейтинг: 76 Неутрално

    До коментар [#44] от "Катерина Славова":

    Не е само прав за мигрантите .
    Прав е за това че пръв издигна огради да не нахлуват бежанци в кавички ,които газеха границите на либерална Европа
    Прав е за това че със закон забрани джендър пропагандата сред унгарските деца .
    Прав е за това , че слага вето на санкции ,които са против европейците
    Много неща мога да изброявам ..Да си лидер и да не блееш в муцките на популистите без свое мнение ,изпълняващи чужди поръчки си е качество достойно за уважение .

  48. 48 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3615 Любопитно

    До коментар [#37] от "jazzdevil":

    Дяволски джазмене, ти кога ще разбереш най-накрая, че Дневник е ЛИБЕРАЛНА медия! :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  49. 49 Профил на dambrat
    dambrat
    Рейтинг: 330 Неутрално

    За мен популизмът означава да обещаваш хубави, "популярни" неща на народа си, които не можеш да изпълниш. В този смисъл приблизително 99% от сегашните политици са популисти и анализът на тониблеърския институт пет пари не чини.

  50. 50 Профил на svv03688321
    svv03688321
    Рейтинг: 674 Неутрално

    "Докладът също така отбелязва, че на междинните избори в САЩ мнозинството от кандидатите, подкрепени от Доналд Тръмп, който прегърна десния национализъм и конспиративните теории, не бяха избрани и се представиха по-слабо срещу умерените.

    Но в него се предупреждава, че това поражение на тръмписткото отхвърляне на демокрацията може да не е сигнал за дългосрочното поражение на културния популизъм в САЩ."
    Далеч от истината ! Ето как се борят с фалшивите си новини те се мъчат да заблудят света където го докараха до огромна и неспираща инфлация за да оправдаят корупираната си политика . Подкупите в последните избори за сенат и парламент в САЩ са налице когато администрацията и където няма шанс за печелене на избори избира купуването на избиратели които да работят за тях в определени моменти ето как се забогатява от политика . Заплатите им са нормални или нищо но подкупите им са в $милиони и извън книгите докато ги заловят , компрометират или изгонят.
    В Америка всичко се купува защо не и другаде ?!

  51. 51 Профил на cxn421127689
    cxn421127689
    Рейтинг: 259 Неутрално

    Популистката вълна слава Богу премина, НО щетите оставатособено видими , дълбоки и трайни са в САЩ!!!Да се надяваме, че някога славната Републиканска партия ще подкрепи на първичните избори Рон де Сантис който ще я върне към ценностите на Дуайт Айзенхауер и Роналд Рейгън!!!
    —цитат от коментар 6 на selqnin


    А дано. Щото Тръмп е бизнесмен и не му пука за либерастията в САЩ.Ама ДеСантис така ще ги подпука либерастите,че ще мечтаят за Тръмп.

  52. 52 Профил на asen_g
    asen_g
    Рейтинг: 105 Неутрално

    Абе Тонката Блеър що се мъчи да брой колко били живеели под тегобата на "популист". Направо да вдигат дроновете и да редуцират бройката. Така процента под либералния рай ще се увеличи до 100%.

    Интересно как популист стана мръсна дума нищо че идва от латински и значи "народ". Явно това не се харесва или както се изрази наскоро министър в Германия - било време вече решенията в ЕС да се взимали не с пълно мнозинство а с квалифицирано.

    В превод това значи спокойно да се отсвирват интересите на цели нации:)

    Друго си е либералната демокрация

  53. 53 Профил на asen_g
    asen_g
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#35] от "В":Цъфтим никой никога не е изпозлвал от ЕС политиците, недей лъга.Факт е, че зимата минава доста добре. Без режими, без икономии, цената на газа падна няколко пъти, а и на бензина. Нещо неясно ли има?
    —цитат от коментар 39 на Катерина Славова


    Да бе Катенце за ужас на либерална сган която се беше наточила да прави блекаути и прекъсвания на тока, зимата е брутално топла и няма как да обясниш че няма ток при условие че навън е 15 градуса насред януари.

    Нищо може да го ползвате като доказателство за климатичната "катастрофа" и да шиете планктона в тази посока.

    Абе Дневник що не рипортвате една купчина спортисти умирщи от новата Болест - Синдром на внезнапната смърт

  54. 54 Профил на Коалиция намагнитен евроатлантически имунитет
    Коалиция намагнитен евроатлантически имунитет
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    Загубата на Болсонаро в президентските изборите в Бразилия беше наистина добра новина. Дано тази година същата съдба има и боклука тиранин Ердо-ганчо. :-)
    —цитат от коментар 29 на Иво


    Ивчо Ивчо радвайте се че няма такива лидери веки като генерал Франко и генерал Пиночет. Бедна ви е фантазията комунистическа ко щеше да стане...

    И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
  55. 55 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 6787 Неутрално

    Намаляват, ама драпат пак да се върнат.

  56. 56 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 452 Весело

    Божкееееее, въх ма божке кви неща ставали.....





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK