Тръмп значи е бил прав,когато санкционираше крадливия комунистически режим в Пекин на американски технологии и интелектуална собственост,начело с крадеца и мошеника-авторитарист СиДзинпинчо(мечо Пухчо).
Явните комунисти пак защитавате Китай, ама прикритите не искат да кажат китайската комунистическа партия нацистка ли е всъщност? Все пак путин и просия били нацисти, нищо че идват от кпсс и кгб.
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук:
https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2
Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове.
Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
Едно време Щатите затегнаха примката около Япония. А в Студентска трибуна нейде 75/78 година публикуваха: На всяко действие - противодействие. На всяко бездействие - съдействие.
Още миналата година Китай почна да взима мерки за да преодолее този проблем и цитриам:
"Китай работи върху пакет за подкрепа на стойност над 1 трлн. юана (143 милиарда долара) за индустрията с полупроводници. Това казаха трима източници като голяма стъпка към самодостатъчност в чиповете и нуждата да се реагира на действията на САЩ, насочени към забавяне на технологичния напредък."
С пакета от стимули Пекин има за цел да засили подкрепата за китайските фирми за чипове, за да изграждат, разширяват или модернизират местни съоръжения за производство, сглобяване, опаковане и научноизследователска и развойна дейност, казаха източниците."
За съжаление не е толкова лесно, нещата не се изчерпват с "най-голямата фабрика". Първо че дори построена, тя ще е 1/10 от капацитета на фабриката на ТМСЦ в Тайван. Второ фабриката сама по себе си е само част от целия процес на производство на съвременни полупроводници извън Азия и конкрето в Европа. То най-ясно си личи по патентите в областта, където лидер са Китай а Европа а някъде в статистическата грешка.
Точно според правилата на СТО не е допустимо да се възползваш от всички предимства на свободния пазара но да ограничаваш достъпа на чужди фирми до собствения си пазар. Както прави Китай от десетилетия. И докато труда там беше евтин и печалбите при аутсорсването бяха високи, западняците предпочитаха да си траят. Но това време мина и сега почва затягане на гайките на Китай. И ще му се наложи да играе по правилата или да седи извън играта!
Хората на дон Карлеоне ряпа да ядат, те нямат и представа какво означава "здрава хватка". Тука си има истински професионалисти в занаята... Усетиха, че в града някои не искат вече да плащат на най-големия туто ди капи и сега са "на дюшеци" почват да "налагат ред".... демократичен...
Бастунчо, защо мислиш че точат лиги за Тайван? :) Случайно да си чувал за TSMC? Как да си чувал, ти си мислиш, че всичко се проектира и прави в Китай, ако не там в Русия. TSMC произвеждат и проектират днешните модерни чипове. От процесори за blade сървъри, до телефони, лаптопи и т.н. Лакомите комунистчета от Чайна просто искат монопол и над тази ниша :) Обаче няма кой да даде на комунист да се разпорежда с каквото и да е било, отвъд тяхната кочина :)
Организатор на безплатен ракетен кетъринг за пияни и непияни руски фашисти.
Много западни компании започнаха да се изнасят от Китай. Виетнам е новия любимец на САЩ. Ако цивилизацията си изнесе изведнъж всичките фирми и напраска на Китай санкции подобни на руските, Китай ще се разпадне за 1 седмица. Просто изведнъж няколко стотин милиона ще се озоват на улицата и ще хвърчат и комунистически партии и всичко. :)
Не е никаква провокация дацспреш кражбите на американски технологии и интелектуална собственост.Разгашеният комунистически режим провокира САЩ и за това ще бъде наказан подобаващо..
shlshlshlshl
Пазарната икономика е валидна за либералния пазар. Китай е твърде далеч от либералния пазар. Когато спре да контролира стойността на валутата си и тя започне да расте до небесата Китай ще изнася трици. Така, че това е основата на пазарната икономика. Много правилно действат. Представи си, че юана вместо 27 стотинки струва 65 стотинки. Тогава и китайските боклуци ще са на цената на италианските, българските и немските. Ти китайче ли ще си купиш? А онзи който си е изнесъл производството в Китай дали няма да го върне в Европа или сащ?
До коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":Точно така, освен САЩ и Китай, в този сектор на полупроводниците и чипове големи инвестиции се направиха и от страна на ЕС. Което е много добре. +++
Китаец,бай Данчо слийпи продължава политиката на президент Тръмп и спира пладнешките кражби на крадеца и мошеника тоталитарист Си Дзинпинчо мечо Пух .
shlshlshlshl
Жалки и долни същества. Ще спечелите година-две, не повече. И после какво, направо ще нападнете Китай ли? Иначе демократи били, свободния пазар подкрепяли, капиталисти...
Когато и да се разпадне САЩ, все ще е късно.
[quote#114:"trollhunter"]Айде да спрем да обиждаме нацистите на хитлер.[/quote]
Това не е монопол,нищо не си разбрал.Престъпният комунистически режим в Пекин на СиДзинпинчо краде американски технологии и ги използват срещу САЩ за направата на оръжие и дори ги препродават на други престъпни режими като тези в Пхенян и Техеран..
shlshlshlshl
На ход е поредния разпад на комунистическо-терористична русия. Този път няма да има милост, няма да ви оставят границите и да ви пращат храна за да не измрете от глад.
Във всяка Умнотия има 99% хамалогия и прецизност и 1% Магия. За разлика от руснаците на китайците им се отдават Първите две. Но Магията не. И не защото са прости а защото ги управляват прости. Благодарение на Чудо сравнимо с появата на Човека. Върху част от Земното кълбо живеят хора и те са малцинство който казват: АЗ ще Успея АЗ ще измисля МОЕТО ще бъде НАЙ ДОБРО. Тези хора са Малцинство като Брой но само така изглежда. Другите чакат някой 100% по Глупав от тях да реши. Ще правим чипове. Ще летим в Космоса. Ще преборим Ковида. Ще дадем 145 милиарда. Ми няма да стане така. Който мисли другояче да каже Името на Китайският Мъск.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
Китайчетата са лукави подли и са расисти но за разлика от бункерният молец не са луди те знаят и могат да ЧАКАТ така са направили 6 000 годишна Цивилизация!!! Както ги е учил Сун Дзъ “Ако стоиш достатъчно дълго на брега на реката ще видиш в нея да плува трупа на врага ти“!!!
Много западни компании започнаха да се изнасят от Китай. Виетнам е новия любимец на САЩ. Ако цивилизацията си изнесе изведнъж всичките фирми и напраска на Китай санкции подобни на руските, Китай ще се разпадне за 1 седмица. Просто изведнъж няколко стотин милиона ще се озоват на улицата и ще хвърчат и комунистически партии и всичко. :)
Много голем специалист, разпаднахте Русия, сега се насочихте срещу Китай?
По-скоро трябва да се разпадне САЩ, на най-малко 10 държави. Тогава светът ще стане по-хуманен!
Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
До коментар [#5] от "karabastun": До коментар [#9] от "venelingeologia":
Явно не схващате написаното! Това са трите страни в света които произвеждат машините с които се произвеждат чиповете. Без тях няма как да си построиш фабрика за чипове!
В днешния свят 4-5 години закъснение в някои рзвити области на икономиката каъо полупроводниците са столетия в 19-ти век. Китай може да компенсира, но няма да е начело. Предвид тяхната дългогодишна политика на протекционизъм и затворени за чужди компании пазари (Теска отскоро е изключение, което потвърждава правилото) те отдавна трябваше да бъдат санкционирани, но капитализмът от запад си каза думата и игра срещу дългосрочния си интерес :) Да видим какво ще последва, но аз предполагам 4-5 години изоставане за Китай, които ще се увеличават като постиженията на Запад спрямо Китай ще растат логаритмично през годините
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Когато спре да контролира стойността на валутата си и тя започне да расте до небесата Китай ще изнася трици. Така, че това е основата на пазарната икономика.
Ако това е вярно, защо тогава САЩ контролират валутата си? А, да, Федералния резерв е независим орган и не провежда никакви лихвени политики, които да влияят на курса на долара. Или пък провежда? На кого му пука, важното е да повтаряме като папагали каквото ни укажат от Вашингтон.
Войната на чиповете: САЩ затягат примката около Китай със сделка с Япония и Нидерландия____________________________________________________________ Империята на злото САЩ все затяга някакви примки, ръсят демократични бомби, разориха дузина държави само през 21 век?
Някой спомня ли си колко просъществува завидът ,а компютри в Правец след падането на комунистическия режим и отварянето на икономиката? Същото чака и Китай.
Явно не схващате написаното! Това са трите страни в света които произвеждат машините с които се произвеждат чиповете. Без тях няма как да си построиш фабрика за чипове!
А, настоящите машини, които произвеждаха и продължават да произвеждат чипове в Китай? Те ще продължат да работят и в бъдеще. Това което ще се промени е, че китайските компании в този сектор ще трябва в бъдеще сами да си правят машините вместо да ги внасят от чужбина.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Е, точно тази технология, за която става дума в случая я нямат. Над 90% от литографското оборудване за произдводство на чипове идва от ASML. Японските производители имат някакъв мизерен дял и то при по-нискотехнологичните. Толкоз! Тайванци, корейци, китайци, американци, всички ползват оборудването на ЕДНА фирма. Китайците може да развият много полупроводниковата си индустрия, но им трябват именно тези машини, за да произвеждат. п.п В Русия всъщност се разработват чипове, без да коментираме нивото им, но ги има. Само че тези чипове се произвеждат в Тайван и след налагането на санкциите няма как да се снабдят с тях.
Те произвеждат, но качеството на литографските машини пряко влияе на разработката и производството на чипове. А технологиите в тази сфера се развиват. И в статията става дума за екстремната ултравиолетов литография, която технология държат само нидерландците и до която китайците нямат достъп. А със сигурност скоро ще има още по-нова. Тоест китайците няма да могат да произвеждат следващи поколения чипове. Те и досега изостават от TSMC. За да започнат да произвеждат подобни машини със сигурност е впрегнато цялото им разузнаване и научен потенциал, но няма как изведнъж да започнеш да създаваш машини на нивото на монополиста. Трябват години натрупвания.
Така съм съгласен. В момента Китай изостават при производството на най-модерните (малките) чипове. И затова китайското правителство влага страшно много пари за да преодолее това изоставяне, сега ще трябва да вложат пари и усилия (сигурно и разузнавателни усилия също (така наречения индустриален шпионаж) в производството на най-модерните машини за производство за чипове за които пише в статията. Това ще отнеме време и пари.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
АКО я докопат, след патакламата там ще е в такова състоянияе, че ще им трябват около 2 години да възстановят производството. А две години в тоя бранш са нещо, което не може да се навакса. В това производство се учиш от проблемите през последните 6 месеца. Няма големи скокове като едно време - СССР да даде пари КДС да открадне два завода оборудване за йонна имплантация и после единия да остане за нас :-) Затов в последните 10 години ККП е потрошила едно стотина милиарда долара, а са на същото разстояние от TMSC като тогава ...
Тук има един тънък момент ... Идеята е не само да се забрани продажбата на Китай на EUV литографската технология (от ASML), а и да се забрани поддръжката на вече доставените им машини от по-старата DUV. Любопитен съм колко време ще останат работоспособни без поддръжка ...
Значи САЩ си Контролират ТЯХНАТА ВАЛУТА. А Китай контролира КУРСЪТ ДОЛАР-ЮАН. Демек са във Валутен борд като нас. Нищо че не е Фиксиран курс а Коридор както ме поправят друзята. Не по Врат по Шия. Затова и Умната Нибулина закача Тоалетните рубли към Юана. Като нямат достъп до Истински пари да могат на се Съйзмерват с някаква Котва. Е на тези Финансови брокерки звънни и кажи че искаш да платиш в рубли. Нищо че пише Ма там Острани в падащ списък Рублето не е Най отгоре.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
В СССР-2 в град Толиати останаха поточните линии на Рено с резервните части, технологията, ноухауто и т.н..... Защо вече не се произвеждат Лада Кранта, Приора и т.н. гевезелъци? Нали има всичко - умни руски богатири с огромен интелектуален потенциал, самодостатъчни части, цялата Менделеева таблица... Само че гадните французи взели някои от чиповете на поточните линии и си прибрали софтуера...
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
В интересни времена живеем. Не знам дали Китай ще успее да разглоби и копира съществуващите машини, който внася, а не е ясно дали САЩ ще могат да намерят от къде да внесат достатъчно от редките елементи нужни за производството понеже ако помня правилно голяма част от залежите са именно в Китай.
На ход е поредния разпад на комунистическо-терористична русия. Този път няма да има милост, няма да ви оставят границите и да ви пращат храна за да не измрете от глад.
Няма как да правиш високо технологични чипове! Китай са на ниво около 28нм с техни си ресурси, Руснаците май имат нещо за 120 нм но се оправят като винаги ....
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3746 НеутралноТръмп значи е бил прав,когато санкционираше крадливия комунистически режим в Пекин на американски технологии и интелектуална собственост,начело с крадеца и мошеника-авторитарист СиДзинпинчо(мечо Пухчо).
shlshlshlshlselqnin
Рейтинг: 2539 НеутралноКато приключи североизточната пияно- кална степно-блатна недоимперия
идва реда на китайчетата!!!
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5092 ЛюбопитноВ същото време, край Берлин се строи най-голямата фабрика за чипове в Европа...
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевdejmos
Рейтинг: 1932 ВеселоДобре дошли в СЛЕД капиталистическия период!:)) Какво за пазарната икономика ?? Да се закрие "немедлено" СВЕТОВНАТА ТЪРГОВСКА ОРГАНИЗАЦИЯ !
karabastun
Рейтинг: 4308 ЛюбопитноЗорлем карат Китай да си прибере фабриката за чипове, Тайван!
[email protected]trollhunter
Рейтинг: 3910 НеутралноЯвните комунисти пак защитавате Китай, ама прикритите не искат да кажат китайската комунистическа партия нацистка ли е всъщност? Все пак путин и просия били нацисти, нищо че идват от кпсс и кгб.
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".karabastun
Рейтинг: 4308 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "dfjftriktrcdt":
[email protected]А бай Дън продължава достойно провокациите на Тръмп!
brazza
Рейтинг: 1266 НеутралноЕдно време Щатите затегнаха примката около Япония.
А в Студентска трибуна нейде 75/78 година публикуваха:
На всяко действие - противодействие.
На всяко бездействие - съдействие.
venelingeologia
Рейтинг: 1575 НеутралноЛеле-мале! Китай се развивал благодарение на доставки от Япония?! Старческо слабоумие.
Иво
Рейтинг: 4192 ЛюбопитноОще миналата година Китай почна да взима мерки за да преодолее този проблем и цитриам:
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36"Китай работи върху пакет за подкрепа на стойност над 1 трлн. юана (143 милиарда долара) за индустрията с полупроводници. Това казаха трима източници като голяма стъпка към самодостатъчност в чиповете и нуждата да се реагира на действията на САЩ, насочени към забавяне на технологичния напредък."
С пакета от стимули Пекин има за цел да засили подкрепата за китайските фирми за чипове, за да изграждат, разширяват или модернизират местни съоръжения за производство, сглобяване, опаковане и научноизследователска и развойна дейност, казаха източниците."
За повече подробности може да прочетете тук:
https://www.dnevnik.bg/sviat/2022/12/14/4428200_zaradi_sasht_kitai_podgotvia_143_mlrd_za_kompaniite_za/
m17
Рейтинг: 1759 НеутралноДо коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":
За съжаление не е толкова лесно, нещата не се изчерпват с "най-голямата фабрика". Първо че дори построена, тя ще е 1/10 от капацитета на фабриката на ТМСЦ в Тайван. Второ фабриката сама по себе си е само част от целия процес на производство на съвременни полупроводници извън Азия и конкрето в Европа. То най-ясно си личи по патентите в областта, където лидер са Китай а Европа а някъде в статистическата грешка.
evtimvz
Рейтинг: 1205 НеутралноСетиха се, най-сетне, че трябва пълна блокада на Русия, Китай, Иран. Дано да не е твърде късно. Никога не вярмай на комунист и джихадист.
xyz84014722
Рейтинг: 1357 НеутралноУж най-пазарната икономика, пък търси да получи монопол върху изключително важно за човечеството производство. Не мога да го разбера това.
Tod
Рейтинг: 731 НеутралноАз не виждам смисъл китайците да нападат Тайван. Пълна глупост ще е. Да, има луди комунисти в Китай, но като цяло са прагматици.
m17
Рейтинг: 1759 НеутралноДо коментар [#4] от "dejmos":
Точно според правилата на СТО не е допустимо да се възползваш от всички предимства на свободния пазара но да ограничаваш достъпа на чужди фирми до собствения си пазар. Както прави Китай от десетилетия. И докато труда там беше евтин и печалбите при аутсорсването бяха високи, западняците предпочитаха да си траят. Но това време мина и сега почва затягане на гайките на Китай. И ще му се наложи да играе по правилата или да седи извън играта!
georgievb
Рейтинг: 1964 Весело"САЩ затягат примката около Китай"
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bdХората на дон Карлеоне ряпа да ядат, те нямат и представа какво означава "здрава хватка". Тука си има истински професионалисти в занаята...
Усетиха, че в града някои не искат вече да плащат на най-големия туто ди капи и сега са "на дюшеци" почват да "налагат ред".... демократичен...
himars
Рейтинг: 900 ВеселоДо коментар [#9] от "venelingeologia":
Организатор на безплатен ракетен кетъринг за пияни и непияни руски фашисти.Бастунчо, защо мислиш че точат лиги за Тайван? :)
Случайно да си чувал за TSMC? Как да си чувал, ти си мислиш, че всичко се проектира и прави в Китай, ако не там в Русия.
TSMC произвеждат и проектират днешните модерни чипове. От процесори за blade сървъри, до телефони, лаптопи и т.н.
Лакомите комунистчета от Чайна просто искат монопол и над тази ниша :)
Обаче няма кой да даде на комунист да се разпорежда с каквото и да е било, отвъд тяхната кочина :)
fcv251055839
Рейтинг: 751 Неутралноhttps://glasove.com/na-fokus/sasht-stanaha-nay-golemiyat-kupuvach-na-ruski-rafiniran-petrol-prez-indiya
Иво
Рейтинг: 4192 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "Незнайко в Слънчевия град":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Точно така, освен САЩ и Китай, в този сектор на полупроводниците и чипове големи инвестиции се направиха и от страна на ЕС. Което е много добре. +++
Иван K
Рейтинг: 2806 Весело"решение на САЩ да ограничат доставките на иструменти за производство на чипове на Пекин"
подписТова е сърцевината на отбраната на западния свят срещу диктаторските държави.
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2335 ЛюбопитноВойната на чиповете: САЩ затягат примката около Китай със сделка с Япония и Нидерландия
Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)____________________________________________________________
Империята на злото САЩ все затяга някакви примки, ръсят демократични бомби, разориха дузина държави само през 21 век?
standup.straight
Рейтинг: 1699 НеутралноМного западни компании започнаха да се изнасят от Китай. Виетнам е новия любимец на САЩ. Ако цивилизацията си изнесе изведнъж всичките фирми и напраска на Китай санкции подобни на руските, Китай ще се разпадне за 1 седмица. Просто изведнъж няколко стотин милиона ще се озоват на улицата и ще хвърчат и комунистически партии и всичко. :)
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3746 НеутралноНе е никаква провокация дацспреш кражбите на американски технологии и интелектуална собственост.Разгашеният комунистически режим провокира САЩ и за това ще бъде наказан подобаващо.. shlshlshlshl
stanislavdi
Рейтинг: 1945 НеутралноПазарната икономика е валидна за либералния пазар. Китай е твърде далеч от либералния пазар. Когато спре да контролира стойността на валутата си и тя започне да расте до небесата Китай ще изнася трици. Така, че това е основата на пазарната икономика. Много правилно действат.
Представи си, че юана вместо 27 стотинки струва 65 стотинки. Тогава и китайските боклуци ще са на цената на италианските, българските и немските. Ти китайче ли ще си купиш? А онзи който си е изнесъл производството в Китай дали няма да го върне в Европа или сащ?
Аскет
Рейтинг: 2951 НеутралноЦитат:
Войната на чиповете: САЩ затягат примката около Китай със сделка с Япония и Нидерландия
-------
Мдааааааааааааааа...................
Третата тече като по ноти...
Най-интересното ПРЕДСТОИ...
Манчо
Рейтинг: 2286 ВеселоНобелно!
Мараба, С-ДС доносници!
standup.straight
Рейтинг: 1699 НеутралноТова ще е най-голямата грешка на Китай и те си го знаят и не смеят да гъкнат.
САЩ само това чакат, ще им скъсат комунистическите шорти за норматив. :)
brazza
Рейтинг: 1266 НеутралноЕ, в отговор на тези "пазарни" хватки все някой ще се обяви за напълно свободен пазар и ще отмени официално идеята за интелектуална собственост.
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3746 НеутралноКитаец,бай Данчо слийпи продължава политиката на президент Тръмп и спира пладнешките кражби на крадеца и мошеника тоталитарист Си Дзинпинчо мечо Пух . shlshlshlshl
pilgrim.epsylon
Рейтинг: 1083 НеутралноЖалки и долни същества. Ще спечелите година-две, не повече. И после какво, направо ще нападнете Китай ли? Иначе демократи били, свободния пазар подкрепяли, капиталисти...
[quote#114:"trollhunter"]Айде да спрем да обиждаме нацистите на хитлер.[/quote]Когато и да се разпадне САЩ, все ще е късно.
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3746 НеутралноТова не е монопол,нищо не си разбрал.Престъпният комунистически режим в Пекин на СиДзинпинчо краде американски технологии и ги използват срещу САЩ за направата на оръжие и дори ги препродават на други престъпни режими като тези в Пхенян и Техеран.. shlshlshlshl
Вашият профил
Рейтинг: 2977 НеутралноДо коментар [#4] от "dejmos":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠добре дошли в безросийския период
karabastun
Рейтинг: 4308 ВеселоДо коментар [#23] от "dfjftriktrcdt":
[email protected]Шегаджия си :)
ayp341129080
Рейтинг: 337 ВеселоДо коментар [#12] от "evtimvz":
За Китай е безвъзвратно късно.Имат и технологиите и научен капацитет
Вашият профил
Рейтинг: 2977 НеутралноДо коментар [#30] от "pilgrim.epsylon":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠за матушката ви е късно....
standup.straight
Рейтинг: 1699 НеутралноНа ход е поредния разпад на комунистическо-терористична русия. Този път няма да има милост, няма да ви оставят границите и да ви пращат храна за да не измрете от глад.
Ще е брутално и крайно болезнено.
Вашият профил
Рейтинг: 2977 НеутралноДо коментар [#34] от "ayp341129080":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠имат си и комунистическа партия, така че никога не е късно
Любен
Рейтинг: 1468 Неутралнокъсно е, дори няма да забави фалитите в северна Америка
dedoliben
Рейтинг: 2814 НеутралноВъв всяка Умнотия има 99% хамалогия и прецизност и 1% Магия.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIЗа разлика от руснаците на китайците им се отдават Първите две.
Но Магията не.
И не защото са прости а защото ги управляват прости.
Благодарение на Чудо сравнимо с появата на Човека.
Върху част от Земното кълбо живеят хора и те са малцинство който казват:
АЗ ще Успея АЗ ще измисля МОЕТО ще бъде НАЙ ДОБРО.
Тези хора са Малцинство като Брой но само така изглежда.
Другите чакат някой 100% по Глупав от тях да реши.
Ще правим чипове.
Ще летим в Космоса.
Ще преборим Ковида.
Ще дадем 145 милиарда.
Ми няма да стане така.
Който мисли другояче да каже Името на Китайският Мъск.
selqnin
Рейтинг: 2539 НеутралноДо коментар [#14] от "Tod":
Китайчетата са лукави подли и са расисти
но за разлика от бункерният молец не са луди
те знаят и могат да ЧАКАТ
така са направили 6 000 годишна Цивилизация!!!
Както ги е учил Сун Дзъ
“Ако стоиш достатъчно дълго на брега на реката ще видиш в нея да плува трупа на врага ти“!!!
selqnin
Рейтинг: 2539 ВеселоДо коментар [#17] от "himars":
Защо мислите че нещото е способно да мисли
vassilun
Рейтинг: 4733 НеутралноДо коментар [#25] от "Аскет":
Я кажи как едно яйце се пече на задните ти части!
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2335 НеутралноМного голем специалист, разпаднахте Русия, сега се насочихте срещу Китай?
По-скоро трябва да се разпадне САЩ, на най-малко 10 държави. Тогава светът ще стане по-хуманен! Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
ChatПКП
Рейтинг: 1418 НеутралноДо коментар [#5] от "karabastun":
До коментар [#9] от "venelingeologia":
Явно не схващате написаното! Това са трите страни в света които произвеждат машините с които се произвеждат чиповете. Без тях няма как да си построиш фабрика за чипове!
vassilun
Рейтинг: 4733 НеутралноДо коментар [#30] от "pilgrim.epsylon":
Разпадате САЩ откакто се помня! Но един друг "нерушим союз" се разпадна преди тридесетина години!
penetrating
Рейтинг: 8391 НеутралноВ днешния свят 4-5 години закъснение в някои рзвити области на икономиката каъо полупроводниците са столетия в 19-ти век. Китай може да компенсира, но няма да е начело. Предвид тяхната дългогодишна политика на протекционизъм и затворени за чужди компании пазари (Теска отскоро е изключение, което потвърждава правилото) те отдавна трябваше да бъдат санкционирани, но капитализмът от запад си каза думата и игра срещу дългосрочния си интерес :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertДа видим какво ще последва, но аз предполагам 4-5 години изоставане за Китай, които ще се увеличават като постиженията на Запад спрямо Китай ще растат логаритмично през годините
stedim
Рейтинг: 1554 НеутралноБез оборудване няма технологии.
xyz84014722
Рейтинг: 1357 НеутралноАко това е вярно, защо тогава САЩ контролират валутата си? А, да, Федералния резерв е независим орган и не провежда никакви лихвени политики, които да влияят на курса на долара. Или пък провежда? На кого му пука, важното е да повтаряме като папагали каквото ни укажат от Вашингтон.
georgievb
Рейтинг: 1964 ВеселоНе само да повтаряме, но да повтаряме с комсомолски плам и ентусиазъм... https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3746 НеутралноНе мога да се меря с теб в това.. shlshlshlshl
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3746 НеутралноНай-големите империи на злото са тези в Москва и Пекин . shlshlshlshl
futio_tapanchev
Рейтинг: 2017 НеутралноНякой спомня ли си колко просъществува завидът ,а компютри в Правец след падането на комунистическия режим и отварянето на икономиката? Същото чака и Китай.
Иво
Рейтинг: 4192 ЛюбопитноА, настоящите машини, които произвеждаха и продължават да произвеждат чипове в Китай? Те ще продължат да работят и в бъдеще. Това което ще се промени е, че китайските компании в този сектор ще трябва в бъдеще сами да си правят машините вместо да ги внасят от чужбина. "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
filofob
Рейтинг: 919 НеутралноЕ, точно тази технология, за която става дума в случая я нямат. Над 90% от литографското оборудване за произдводство на чипове идва от ASML. Японските производители имат някакъв мизерен дял и то при по-нискотехнологичните. Толкоз! Тайванци, корейци, китайци, американци, всички ползват оборудването на ЕДНА фирма.
Китайците може да развият много полупроводниковата си индустрия, но им трябват именно тези машини, за да произвеждат.
п.п В Русия всъщност се разработват чипове, без да коментираме нивото им, но ги има. Само че тези чипове се произвеждат в Тайван и след налагането на санкциите няма как да се снабдят с тях.
filofob
Рейтинг: 919 НеутралноДо коментар [#53] от "Иво":
Те произвеждат, но качеството на литографските машини пряко влияе на разработката и производството на чипове. А технологиите в тази сфера се развиват. И в статията става дума за екстремната ултравиолетов литография, която технология държат само нидерландците и до която китайците нямат достъп. А със сигурност скоро ще има още по-нова. Тоест китайците няма да могат да произвеждат следващи поколения чипове. Те и досега изостават от TSMC.
За да започнат да произвеждат подобни машини със сигурност е впрегнато цялото им разузнаване и научен потенциал, но няма как изведнъж да започнеш да създаваш машини на нивото на монополиста. Трябват години натрупвания.
Иво
Рейтинг: 4192 ЛюбопитноДо коментар [#55] от "filofob":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Така съм съгласен. В момента Китай изостават при производството на най-модерните (малките) чипове. И затова китайското правителство влага страшно много пари за да преодолее това изоставяне, сега ще трябва да вложат пари и усилия (сигурно и разузнавателни усилия също (така наречения индустриален шпионаж) в производството на най-модерните машини за производство за чипове за които пише в статията. Това ще отнеме време и пари.
Веселин Дечев
Рейтинг: 3806 ВеселоПак ли САЩ са намерили врагове? То целият свят пълен все с врагове на САЩ бе?! В Русия съм! В Русия съм!
klemens
Рейтинг: 242 ВеселоДо коментар [#5] от "karabastun":
АКО я докопат, след патакламата там ще е в такова състоянияе, че ще им трябват около 2 години да възстановят производството.
А две години в тоя бранш са нещо, което не може да се навакса. В това производство се учиш от проблемите през последните 6 месеца. Няма големи скокове като едно време - СССР да даде пари КДС да открадне два завода оборудване за йонна имплантация и после единия да остане за нас :-)
Затов в последните 10 години ККП е потрошила едно стотина милиарда долара, а са на същото разстояние от TMSC като тогава ...
klemens
Рейтинг: 242 ВеселоДо коментар [#53] от "Иво":
Тук има един тънък момент ... Идеята е не само да се забрани продажбата на Китай на EUV литографската технология (от ASML), а и да се забрани поддръжката на вече доставените им машини от по-старата DUV. Любопитен съм колко време ще останат работоспособни без поддръжка ...
dedoliben
Рейтинг: 2814 ВеселоДо коментар [#48] от "xyz84014722":
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIЗначи САЩ си Контролират ТЯХНАТА ВАЛУТА.
А Китай контролира КУРСЪТ ДОЛАР-ЮАН.
Демек са във Валутен борд като нас.
Нищо че не е Фиксиран курс а Коридор както ме поправят друзята.
Не по Врат по Шия.
Затова и Умната Нибулина закача Тоалетните рубли към Юана.
Като нямат достъп до Истински пари да могат на се Съйзмерват с някаква Котва.
Е на тези Финансови брокерки звънни и кажи че искаш да платиш в рубли.
Нищо че пише
Ма там Острани в падащ списък Рублето не е Най отгоре.
dedoliben
Рейтинг: 2814 ВеселоУпуших брокерките:))))
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIhttps://e.individualka.mobi/
mitko11
Рейтинг: 2655 ВеселоВ СССР-2 в град Толиати останаха поточните линии на Рено с резервните части, технологията, ноухауто и т.н.....
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовЗащо вече не се произвеждат Лада Кранта, Приора и т.н. гевезелъци?
Нали има всичко - умни руски богатири с огромен интелектуален потенциал, самодостатъчни части, цялата Менделеева таблица...
Само че гадните французи взели някои от чиповете на поточните линии и си прибрали софтуера...
Batezuzi
Рейтинг: 1514 НеутралноВ интересни времена живеем. Не знам дали Китай ще успее да разглоби и копира съществуващите машини, който внася, а не е ясно дали САЩ ще могат да намерят от къде да внесат достатъчно от редките елементи нужни за производството понеже ако помня правилно голяма част от залежите са именно в Китай.
Манчо
Рейтинг: 2286 ВеселоСмили се, Рамбоооооо ;)
Мараба, С-ДС доносници!
Роси
Рейтинг: 7580 НеутралноДо коментар [#13] от "xyz84014722":
Не, търси да ограничи монопола на страни, като Китай, които използват търговията за политика и крадат технологии.
Иво
Рейтинг: 4192 ЛюбопитноДо коментар [#59] от "muharem":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Ще трябва сами да си правят ремонта на машините.
Иво
Рейтинг: 4192 ВеселоДо коментар [#64] от "Манчо":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Хахаааа.... :-D Това беше истински забавно. :-D
Quo Vadis?
Рейтинг: 1590 НеутралноДо коментар [#44] от "У Йо Хван":
Няма как да правиш високо технологични чипове! Китай са на ниво около 28нм с техни си ресурси, Руснаците май имат нещо за 120 нм но се оправят като винаги ....