Турция извика за обяснения посланици след палежите на Корана

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (56)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4315 Неутрално

    Мустафа Кемал Ататюрк не се ли бореше за светска държава!?


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  2. 2 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1945 Неутрално

    Каквито и номера да прави тоя диктатор ще бъде пометен на изборите от про западната коалиция. Всички се ориентират към запада. Всички видяха цивилизационната пропаст между сатрапската диктатура на путлер, служеща си с измами и лъжи, терор и арести, и свободния западен свят.

    Терористична русия загуби цялото си влияние. Никой не я признава за велика сила, за велика армия, за нищо. След впйната ще си е просто една регионална държава със затихващи функции, която или ще бъде разпарчетосана или ще бъде изкупена от Китай.

  3. 3 Профил на Шарл   Атани
    Шарл Атани
    Рейтинг: 177 Любопитно

    Мустафа Кемал Ататюрк не се ли бореше за светска държава!?
    —цитат от коментар 1 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    Що,къде е проблема,че е привикал либералните юнаци?До 1-2 месеца някой обиден ще убие 20-30 потребителски евро дебили,и тогава ще квичиш като каба гайда.Тогава светската държава с кво ще ти помогне?И те така.😎🤡😎

    Много съм прост
  4. 4 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 3845 Любопитно

    Мустафа Кемал Ататюрк не се ли бореше за светска държава!?
    —цитат от коментар 1 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    Бореше се. И ко?

    В Русия съм! В Русия съм!
  5. 5 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 3845 Весело

    Всички се ориентират към запада.
    —цитат от коментар 2 на standup.straight


    Да, да. Затова се увеличават кандидатоте за БРИКС!

    В Русия съм! В Русия съм!
  6. 6 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 1112 Неутрално

    До коментар [#5] от "Веселин Дечев":

    Няма лошо сатрапиите да се обединяват, но тогава Запада трябва да спре достъпа до технологии за тях.. Без повечè луксове и екстри....

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  7. 7 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 1957 Неутрално

    До коментар [#3] от "Кирило Гурлеф":

    " До 1-2 месеца някой обиден ще убие 20-30 потребителски евро дебили,и тогава ще квичиш като каба гайда.Тогава светската държава с кво ще ти помогне?"

    Тачно така . Да си спомним какво стана след една карикатура на Мохамед в Шерли Абдо.

  8. 8 Профил на peen40
    peen40
    Рейтинг: 1072 Неутрално

    До коментар [#4] от "Веселин Дечев":

    Не можа да направи завалията,Турция светска държава.

  9. 9 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 3845 Весело

    Аз поддържам АЛЛАХ АКБАРЦИТЕ! харесва ми безусловната преданост на принципите и стоманената и м решителност и твърдост, не циврят а си вършат каквото са си определили!

    В Русия съм! В Русия съм!
  10. 10 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1945 Неутрално

    До коментар [#5] от "Веселин Дечев":

    Къв брикс бе, дето са се събрали бедните и вечно онеправдани бивши колонийки? След стотина години могат и да стигнат развитите страни, ама нещо съм песимист.

  11. 11 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 3845 Весело

    До коментар [#5] от "Веселин Дечев":Няма лошо сатрапиите да се обединяват, но тогава Запада трябва да спре достъпа до технологии за тях.. Без повечè луксове и екстри....
    —цитат от коментар 6 на angevins


    Кои технологии? На гей сватботе ли?
    Че то Китай държи повече патенти от САЩ!

    В Русия съм! В Русия съм!
  12. 12 Профил на roknor
    roknor
    Рейтинг: 591 Неутрално

    Само Турция ли е мюсюлманска страна или Ердоган се изживява като герой? Щото не съм чул за протести от Джакарта, например.

  13. 13 Профил на peen40
    peen40
    Рейтинг: 1072 Неутрално

    Няма лошо сатрапиите да се обединяват, но тогава Запада трябва да спре достъпа до технологии за тях..
    —цитат от коментар 6 на angevins

    Както е казал Ленин:
    -Капиталистите ще ни продадат и въжето,с което ще ги обесим.

  14. 14 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 3845 Весело

    Само Турция ли е мюсюлманска страна или Ердоган се изживява като герой? Щото не съм чул за протести от Джакарта, например.
    —цитат от коментар 12 на roknor


    Щото там не следят новините от Европа. Колкото ти следиш новините от Джакарта толкова и те - от Европа.

    В Русия съм! В Русия съм!
  15. 15 Профил на Шарл   Атани
    Шарл Атани
    Рейтинг: 177 Любопитно

    До коментар [#3] от "Кирило Гурлеф":" До 1-2 месеца някой обиден ще убие 20-30 потребителски евро дебили,и тогава ще квичиш като каба гайда.Тогава светската държава с кво ще ти помогне?"Тачно така . Да си спомним какво стана след една карикатура на Мохамед в Шерли Абдо.
    —цитат от коментар 7 на star bastun


    Тва ша стане и сега!Просто е въпрос на време.😎🤡😎

    Много съм прост
  16. 16 Профил на peen40
    peen40
    Рейтинг: 1072 Неутрално

    Само Турция ли е мюсюлманска страна или Ердоган се изживява като герой? Щото не съм чул за протести от Джакарта, например.
    —цитат от коментар 12 на roknor


    Това че не си чул,не значи че няма.Не чакай да го прочетеш в Дневник.

  17. 17 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1945 Неутрално

    Не можа да направи завалията,Турция светска държава.
    —цитат от коментар 8 на peen40


    Той не се е и опитвал. Сега на изборите като го отнесе прозападната и демократична коалиция може и да приближат държавата към европейските страни, и най-вече да пооправят икономиката, че тоя диктатор ги върна със сто години назад.

  18. 18 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 1175 Неутрално

    Бай Ердо се изживява като лидер на мюсюлманския свят.
    И като че ли с основание.

    А москалските простотии с горенето на корана трябва да бъдат наказани!
    И всеки Копейкин - блокиран!

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  19. 19 Профил на tsyrvulan.second
    tsyrvulan.second
    Рейтинг: 1896 Весело

    До коментар [#11] от "Веселин Дечев":

    А ти апологет на Путлер-кагебейский-гном и от скоро фен на Аллах Акбаровсикете козо-любовници, знаеш ли за какво се получава патент? Ами за твоя изненада, путлерастки тъпоъгълно-шизо шматкарник, патент може да се получи и за бизнес практика. Вземи първо прочети що е патент и за какво се издава, пък после коментирай нлстно-мозъчен путлерист.

    БСП = Българофобски Свинеподобни Путрлеристи; Путлерист = Усукано-изкорубен в петото измерание тессеракт с фашизо-ромбоидални наклонности. Рашист = Сечение между ротационно-вакуумен хиперболоид с хиперсфероидален дебилоид.
  20. 20 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4231 Неутрално

    До коментар [#12] от "roknor":

    Така е .... Само в Турция....
    И въпроса който задаваш става все по актуален....
    Ситуацията вече излиза от кръга на общо верска основа....и се преекспонира на расистко етническа.....

    Затова се появи и статията.

    Bukalemun
  21. 21 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2348 Неутрално

    Съгласна съм, че правото на свободно изразяване трябва да се устоява при всички случаи. Но все пак прави впечатление, че крайнодесните шведи и датчани си го изразяват, горейки Корана, а не Библията, трудовете на Лутер или Институтите на Калвин. Расизъмчето им е доста явно. После да не циврят, ако някой ислямист ги гръмне. Щото ислямистите защитават свободата си на изразяване, гърмейки западните свободни изразители. Това е положението, за съжаление.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  22. 22 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3711 Неутрално

    Ердоган (както и доста хора) не може да разбере, че всеки може и има право да пали своя собственност.
    Няма разлик- Коран, Библия, Танах....
    Друг въпрос че палеж на книгите не е демократичен начин да изразяваш гледната точката си.

    "Чуждестранен агент"
  23. 23 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1878 Неутрално

    Да му разяснят, че изгарянето на Корана не е престъпление, според Наказателният Кодекс.

  24. 24 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2348 Неутрално

    До коментар [#21] от "7777":

    Да се "отстоява". Извинявайте за грешката.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  25. 25 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4231 Неутрално

    До коментар [#21] от "7777":

    Още две три подобни провокации ....и ще събудят оня тЮркско ислямски сентез.... разпространяващ се от Адриатика до Якутия...
    А това е много дълга ивица...

    Bukalemun
  26. 26 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2348 Неутрално

    До коментар [#25] от "eti mehter":

    Какво е това "сентез," Етко?

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  27. 27 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4231 Неутрално

    До коментар [#26] от "7777":

    Карма... симбиоза....

    Този термин е с европейски корени....
    Вие трябва да го знаете много по добре от мен....

    Bukalemun
  28. 28 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3771 Неутрално

    Ердоган (както и доста хора) не може да разбере, че всеки може и има право да пали своя собственност.Няма разлик- Коран, Библия, Танах....Друг въпрос че палеж на книгите не е демократичен начин да изразяваш гледната точката си.
    —цитат от коментар 22 на putinxujlo


    Точно паленето на книжки е демократично,а не рязането на глави на "умерените" терористи на Турция!

    shlshlshlshl
  29. 29 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3771 Неутрално

    До коментар [#26] от "7777":Карма... симбиоза....Този термин е с европейски корени....Вие трябва да го знаете много по добре от мен....
    —цитат от коментар 27 на eti mehter


    Четеш ли ма Сюртюк???Швеция и Финландия се присмиват на отиващото си банкрутирало ислямистче Ердоганчо ,който занули Турция ..Хихи....

    shlshlshlshl
  30. 30 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3771 Неутрално

    До коментар [#25] от "eti mehter":Какво е това "сентез," Етко?
    —цитат от коментар 26 на 7777


    Не виждаш ли,че толбухинската бурка е зле с българския правопис..Синтез се пише..Хаха..Навремето бай Тошо с Възродителния процес му изпи соса,а сега за капак Ердоганчо му натресе ислямската фотосинтеза...От глад и мизерия по ислямски я кара на ердоганчова фотосинтеза..

    shlshlshlshl
  31. 31 Профил на roknor
    roknor
    Рейтинг: 591 Неутрално

    До коментар [#9] от "Веселин Дечев":

    Глупавия, пак се изказваш неподготвен. Ако си бе направил труда да прочетеш малко от Корана и малко от ислямските свитъци, щеше да знаеш, а не да демонстрираш крайната си тъпота. Ти си точно от тия, които се подмокрят на мига, в който биха чули алахакбар. Ти даже и не знаеш какво означава това. Тъп, че и нагъл!

  32. 32 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4231 Весело

    До коментар [#29] от "dfjftriktrcdt":

    Четеш ли
    =======
    Чета чета.....😁

    Някои умници се мъчат да запалят фитила на бурето върху което по голяма вероятност седят....
    Станат ли нещата необратими ....и Ердоан неможе да ги спаси....:)

    Bukalemun
  33. 33 Профил на Шарл   Атани
    Шарл Атани
    Рейтинг: 177 Любопитно

    До коментар [#21] от "7777":Още две три подобни провокации ....и ще събудят оня тЮркско ислямски сентез.... разпространяващ се от Адриатика до Якутия...А това е много дълга ивица...
    —цитат от коментар 25 на eti mehter


    То тва май е и целта на няКОЙ.😎🤡😎

    Много съм прост
  34. 34 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3771 Неутрално

    Мустафа Кемал Ататюрк не се ли бореше за светска държава!?
    —цитат от коментар 1 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    Ататюрк се обръща в гроба,защото сега Турция е банкрутирала и допотопна ислямска кочина!

    shlshlshlshl
  35. 35 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3711 Неутрално

    До коментар [#11] от "Веселин Дечев":

    Кои технологии? На гей сватботе ли?
    Че то Китай държи повече патенти от САЩ!
    ▪️▪️▪️▪️▪️▪️

    Какъв глупав рейтинг с патентите се опитваш да пробуташ тук? Двигателят на прогреса е иновациите в глобалната икономика (GII.)
    През 2022 г. за дванадесети път Швейцария заема първо място в класацията на най-иновативните страни и територии в света; след това САЩ, Швеция, Обединеното кралство и Холандия. Китай се доближава до челната десетка, като Турция и Индия са сред първите 40 по отношение на иновациите за първи път, според GII 2022.
    Путенска Путенландия знаеш ли на какво място там?:-)

    "Чуждестранен агент"
  36. 36 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3771 Неутрално

    До коментар [#29] от "dfjftriktrcdt":Четеш ли =======Чета чета.....😁Някои умници се мъчат да запалят фитила на бурето върху което по голяма вероятност седят....Станат ли нещата необратими ....и Ердоан неможе да ги спаси....:)
    —цитат от коментар 32 на eti mehter


    Четеш изгорелия Коран...Алооооооооооооооооо,мюмюн домуз,Ердоганчо оттече у канала...Светската опозиция ще го изяде със скъсания фес...Хихи...

    shlshlshlshl
  37. 37 Профил на roknor
    roknor
    Рейтинг: 591 Неутрално

    До коментар [#14] от "Веселин Дечев":

    Ти сериозно ли? Ама верно си рядко посредствен. Не, няма да ти обяснявам, не би разбрал. Само ще спомена, че исляма е мирна религия. Твоите "алахакбарци ", както ги наричаш, са бедни и заблудени мъже и жени, част от които се жертват заради оцеляването на семействата си. Това обаче, в комунистическия манифест, няма да го прочетеш. Дебил!

  38. 38 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4231 Весело

    До коментар [#33] от "Кирило Гурлеф":

    То тва май е и целта на няКОЙ
    =======
    Не знам кой какво цели ,но в момента, Ердоан със сигурност трупа точки за изборите след четири месеца...

    Bukalemun
  39. 39 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2348 Неутрално

    До коментар [#26] от "7777":Карма... симбиоза....Този термин е с европейски корени....Вие трябва да го знаете много по добре от мен....
    —цитат от коментар 27 на eti mehter


    Европейският корен е "сИнтез" и не означава нито карма, нито симбиоза.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  40. 40 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3771 Неутрално

    Само Турция ли е мюсюлманска страна или Ердоган се изживява като герой? Щото не съм чул за протести от Джакарта, например.
    —цитат от коментар 12 на roknor


    Освен това къде пише,че Корана е турски????В Анкара султанчето е бита карта и иска да манипулира общественото мнение,но вече е пълен аутсайдер на изборите и ще бъде задружно изритан от опозицията от властта...

    shlshlshlshl
  41. 41 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3771 Неутрално

    До коментар [#33] от "Кирило Гурлеф":То тва май е и целта на няКОЙ=======Не знам кой какво цели ,но в момента, Ердоан със сигурност трупа точки за изборите след четири месеца...
    —цитат от коментар 38 на eti mehter


    Ердоганчо е аутсайдер и бита карта..трупа дръжки без чушки..Светските партиуище го изядат с феса.....Хихи...

    shlshlshlshl
  42. 42 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2348 Весело

    Навремето бай Тошо с Възродителния процес му изпи соса,а сега за капак Ердоганчо му натресе ислямската фотосинтеза..
    —цитат от коментар 30 на dfjftriktrcdt


    Страхотно обяснение.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  43. 43 Профил на roknor
    roknor
    Рейтинг: 591 Неутрално

    До коментар [#21] от "7777":

    Има нещо вярно, но не всичко. Западната толерастия премълчава съществени факти. Тъй като от мнооого отдавна живея в Скандинавия скандинавието, имам поглед върху проблема. Цитираните държави приютиха милиони мюсюлмани от целия свят. Дадоха им всичко. Буквално. И безплатно. Те не се интегрират. Вече няколко десетилетия. Продължават да третират жените като стока, а собствените си религия и култура за единствено правилните. Искат джамии, собствени радио и тв канали, вестници. Учители, изпратени и финансирани от богатите арабски страни обикалят полуострова и пропагандират! Няма да казвам какво, защото ще изтрият поста ми. И все пак хубавото е, че повечето мюсюлмани са добри и трудолюбиви хора, които оценяват какво е направила съответната държава за тях и искат спокоен и мирен живот. Познавам десетки, от Сомалия до Индонезия. Тези хора искат мир, не конфликти и войни. Надявам се, разбрахте ме.

  44. 44 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2348 Неутрално

    До коментар [#43] от "roknor":

    Съгласна съм с Вас. Швеция, Дания и пр. трябва да прилагат законите си за равенството между половете, както и всички останали закони, към абсолютно всички, живеещи в държавите им. Няма да ми е мъчно, ако хахав ислямист гръмне шведски или датски расист, горил Корана. Мъчно ми е, че най-вероятно ще пострадат хора, на които никога не би им хрумнало да горят Корана.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.
  45. 45 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3771 Неутрално

    До коментар [#21] от "7777":Има нещо вярно, но не всичко. Западната толерастия премълчава съществени факти. Тъй като от мнооого отдавна живея в Скандинавия скандинавието, имам поглед върху проблема. Цитираните държави приютиха милиони мюсюлмани от целия свят. Дадоха им всичко. Буквално. И безплатно. Те не се интегрират. Вече няколко десетилетия. Продължават да третират жените като стока, а собствените си религия и култура за единствено правилните. Искат джамии, собствени радио и тв канали, вестници. Учители, изпратени и финансирани от богатите арабски страни обикалят полуострова и пропагандират! Няма да казвам какво, защото ще изтрият поста ми. И все пак хубавото е, че повечето мюсюлмани са добри и трудолюбиви хора, които оценяват какво е направила съответната държава за тях и искат спокоен и мирен живот. Познавам десетки, от Сомалия до Индонезия. Тези хора искат мир, не конфликти и войни. Надявам се, разбрахте ме.
    —цитат от коментар 43 на roknor


    Така си е мюслитата са неблагадарници на ента степен.,Турция е финансирана от САЩ и ЕС с трилиони долари,технологии и инвестиции,а в Анадола нямат капка срам и благодарност ..Диващина по ислямски..

    shlshlshlshl
  46. 46 Профил на tsyrvulan.second
    tsyrvulan.second
    Рейтинг: 1896 Весело

    Турция със същия успех може да извика филанкешията. Държавите няма да отменят предупреждението само защото на Тюркието му се иска.

    БСП = Българофобски Свинеподобни Путрлеристи; Путлерист = Усукано-изкорубен в петото измерание тессеракт с фашизо-ромбоидални наклонности. Рашист = Сечение между ротационно-вакуумен хиперболоид с хиперсфероидален дебилоид.
  47. 47 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 3133 Неутрално

    [quote#3:"Кирило Гурлеф"][/quote]
    "Що,къде е проблема,че е привикал либералните юнаци?До 1-2 месеца някой обиден ще убие 20-30 потребителски евро дебили,и тогава ще квичиш като каба гайда.Тогава светската държава с кво ще ти помогне?И те така"

    Проблема е, че държавен глава на Мюсулманска държава с Ислямистки наклонности търси сметка на посланници на държави от западната Европейска цивилизация за това че имат свобода на словото и събранията в собствените си държави. Това е проблема! И те така!
    А това че ти не разбираш си е твой проблем. Залягай повечеко на книгите момче и може и да загрееш за кво става дума. "Който избира Сигурността пред Свободата, не заслужава нито едното нито другото," Кой го е казал това, а? Не е турчин. Не е и руснак.

    California Über Alles
  48. 48 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7710 Неутрално

    Стига с този корана, бе. Талибаните събарят храмове и горят религиозни книги, те за един Коран ореваха варталъка.

  49. 49 Профил на eip52315793
    eip52315793
    Рейтинг: 654 Весело

    какви интересни неща публикуват неслучайни медии в държава с втората по сила армия на НАТО ;)

    "Търсенето на алтернативи на господството на долара набира скорост в света
    Анадолу: Делът на долара във валутните резерви на световните централни банки падна до 59%"

    "На фона на инициативите на Русия процесът на дедоларизация на търговията, преди всичко на ниво страни от БРИКС, към които наскоро се присъедини и Саудитска Арабия, набира скорост, включително с участието на Аржентина и Бразилия."

    колко скоро е краят на Дейтунския грабеж ?

    https://www.aa.com.tr/tr/ekonomi/dunyada-dolarin-egemenligine-alternatif-arayislar-hiz-kazaniyor/2803067

  50. 50 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4231 Любопитно

    До коментар [#47] от "Pontif":

    Проблема е, че държавен глава на Мюсулманска държава с Ислямистки наклонности търси сметка на посланници на държави от западната Европейска цивилизация за това че имат свобода на словото
    ========
    Това не е проблем,а самата истина...
    А тя.... истината е покъртителна...
    Западната ти цивилизация позволява най демонстративно да се покваряват чужди ценности...
    А още по жалкото е ,че го прави под мотото..."свобода на словото"...👎

    В моята държава може да няма закон който да забранява да ти се изплюя в лицето....но въпреки това, не го правя...

    Това на какво те навява...?
    Че имам ограничена свобода на действие ли...?

    Можеш да не повярваш,но не е така...!

    Bukalemun
  51. 51 Профил на eip52315793
    eip52315793
    Рейтинг: 654 Весело

    Стига с този корана, бе. Талибаните събарят храмове и горят религиозни книги, те за един Коран ореваха варталъка.
    —цитат от коментар 48 на Роси


    и каква е разликата в този случай на аутодафета между талибаните и не0либерстите/джендърите от Дивия запад ?

    единствено в лицемерието и измамата, нали ?

    талибаните не се прикриват
    докато джендърята ореваха света с крокодилски сълзи за толерантност и права на малцинствата ;)
    а мюсюлманите все още са малцинства в страните Дивия запд, нали ;0 ?

  52. 52 Профил на eip52315793
    eip52315793
    Рейтинг: 654 Весело

    До коментар [#47] от "Pontif":Проблема е, че държавен глава на Мюсулманска държава с Ислямистки наклонности търси сметка на посланници на държави от западната Европейска цивилизация за това че имат свобода на словото========Това не е проблем,а самата истина...А тя.... истината е покъртителна...Западната ти цивилизация позволява най демонстративно да се покваряват чужди ценности...А още по жалкото е ,че го прави под мотото..."свобода на словото"...👎В моята държава може да няма закон който да забранява да ти се изплюя в лицето....но въпреки това, не го правя...Това на какво те навява...?Че имам ограничена свобода на действие ли...?Можеш да не повярваш,но не е така...!
    —цитат от коментар 50 на eti mehter


    лъжец
    в Германия преди месец беше поредния съдебен фарс срещу мислещи граждани разяснявали измамите на спецоперация Ковид

    опитай да разсъждаваш за измамите на Всесъжжението / Холокауста в Дивия запад и ще видиш свобода на словото през решетките - там това е углавно престъпление

    миналата година през март течеше обществено обсъждане на инициатива на ЕК за превръщане на т.бар. език на омразата в криминално деяние ;)
    тоест инакомислието е престъпление в главите на еврономенклатурата , не0либерастите и джендърята ;)

    робството е свобода само на Новговор ;)

  53. 53 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3771 Неутрално

    Турция със същия успех може да извика филанкешията. Държавите няма да отменят предупреждението само защото на Тюркието му се иска.
    —цитат от коментар 46 на tsyrvulan.second


    Швеция и Финландия гледат сеира и падението на Ердоганчо,който отклонява вниманието от катастрофалните икономически и политически проблеми в самата Турция..Остават му 4 месеца и след това може и да го обесят на първото дърво,ако не избяга..Скандинавците са сигурни членове на НАТО,колкото о и да се прави на важен Ердоганчо..

    shlshlshlshl
  54. 54 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4231 Весело

    До коментар [#52] от "eip52315793":

    опитай да разсъждаваш за измамите на Всесъжжението / Холокауста в Дивия запад и ще видиш свобода на словото през решетките - там това е углавно престъпление
    ======
    Само че аз не се намирам там....
    Предупреждението ми е с цел да ти спестя евентуални излишни коментари...

    Bukalemun
  55. 55 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    E, горенето на корани допринесе ли хората да ценят повече свободата на словото?

  56. 56 Профил на Мощ
    Мощ
    Рейтинг: 301 Неутрално

    Какво стана със свободата на изразяване, другари? Истината е, че вътрешните мюсюлмани са вече достатъчно, за да могат подобни протести да не се позволяват.

    И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK